UPDATE Accident grav pe soseaua Chitilei. Au murit soferul unei masini cu numere de Italia si cei doi soti pe care i-a lovit pe trecerea de pietoni. Femeia era insarcinata

de S.R., C.D.     HotNews.ro
Duminică, 14 august 2016, 23:31 Actualitate | Esenţial

Soferul care a provocat un accident grav, duminica seara, pe Soseaua Chitila din Capitala, a murit la Spitalul Universitar. Cei doi pietoni care au fost loviti de autoturism pe trecere erau sot si sotie, iar femeia era insarcinata, a declarat, luni, pentru News.ro, comisarul sef Ovidiu Munteanu, purtatorul de cuvant al Brigazii Rutiere a Capitalei.

Bilantul accidentul petrecut duminica seara pe Soseaua Chitila din Capitala a crescut la trei morti, dupa ce soferul care ar fi pierdut controlul volanului a decedat la Spitalul Universitar in cursul noptii, a declarat purtatorul de cuvant al Brigazii Rutiere a Capitalei, comisarul sef Ovidiu Munteanu. 

Cei doi oameni care au fost ucisi pe trecerea de pietoni erau sot si sotie, iar femeia era insarcinata, a mai spus Ovidiu Munteanu.  

Accidentul a fost provocat de un autoturism al carui sofer conducea cu viteza, ar fi pierdut controlul volanului si a lovit cele doua persoane aflate pe trecerea de pietoni, a ricosat apoi intr-un refugiu de tramvai si a lovit doua autoturisme care veneau din sens opus, a declarat, duminica, pentru News.ro, purtatorul de cuvant al Brigazii Rutiere a Capitalei.  

"Autoturismul, inmatriculat in Italia, venea dinspre Chitila spre Bucuresti. Pe fondul vitezei excesive, soferul a pierdut controlul volanului si a lovit doua persoane care traversau strada. Masina a lovit apoi un refugiu de tramvai si a patruns pe contrasens, unde a lovit doua autoturisme care circulau regulamentar, dinspre Bucuresti spre Chitila", a spus comisarul sef Ovidiu Munteanu.

Barbatul care a provocat accidentul de pe soseaua Chitila din Capitala nu detinea permis de conducere, potrivit Brigazii Rutiere Bucuresti, citate de mediafax












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
8154 vizualizari
  • +20 (64 voturi)    
    Soferii bucuresteni sunt dementi, in majoritate (Luni, 15 august 2016, 0:51)

    Metec [utilizator]

    Am revenit de 3 zile in Capitala si am impresia ca la volanul masinilor se afla niste vitezomani maniaci, care au luat amfetamina! Nimeni nu circula cu mai putin de 80 si se franeaza numai in ultimul moment, toti iti iau fata si isi bat joc de semafoare, prioritate si alte mofturi, nici macar de Politie nu se mai tesesc... O atitudine iresponsabila, favorizata pesemne de orasul mai liber decat de obicei si de lipsa politistilor, mobilizati pe litoral si pe A2. Iata ca atitudinea aceasta ucide oameni, nu doar coruptia! Iresponsabilitatea individuala, asociata cu libertatea si cu democratia, este mai periculoasa decat dictatura.
    • +22 (38 voturi)    
      educati (Luni, 15 august 2016, 7:43)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      si cei 7 ani de acasa sunt problema. Libertatea si democratia sunt niste valori care duc la anarhie daca sunt prost intelese si nu controlate prin legi care se aplica. cine stie asta sau a vrut sa invete, are o sansa la civilizatie si schimbarea in bine.

      poate unii ca noi care stau in alte tari vad altfel lucrurile, caz real petrecut weekendul trecut la o benzinarie:

      un gibon urla la casiera de la petrom, iar un prieten de-al meu care e plecat de vreo 3 ani (2 in Qatar, 1 in Dubai) i-a spus frumos ca nu e ok sa se poarte asa cu o femeie, etc.

      Si gibonul i-a spus: auzi ba, vezi ca ai cumparat cam multe dulciuri, vezi-ti de ciocolatile tale. Si , ca un fapt divers, prietenul asta al meu are 1.85 si vreo 80 de kg, nu e chiar 'mic'.

      in rest, nimeni de acolo nu a ridicat nici privirea.
      • +15 (17 voturi)    
        cu nimeni (Luni, 15 august 2016, 13:54)

        Cardplayer [utilizator] i-a raspuns lui toxx

        Prietenul tau are dreptate, doar ca nu e ok sa te porti asa cu nimeni, nu doar cu o femeie :)
    • +19 (41 voturi)    
      Sa vezi cum e pe bicicleta (Luni, 15 august 2016, 8:35)

      termopan [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Flegme, lichid de parbriz, frana pusa in fata ta sa te faca sa cazi si multa lipsa de respect. Evident nimeni nu iti acorda prioritate.

      Fix coruptia este problema! Cand iti cumperi permis cu tot cu test psihologic pe 200-300€, ce respect pt lege te astepti sa fie?

      Toti stiu ca scapa pe linie de partid. Intervine cutarescu si cateva mii de eur mai tarziu dispare dosarul de la politie ... Victima e moarta, ce mai conteaza? Nu?

      Libertatea si democratia functioneaza cand ai institutii care sa impuna regulile de oranduire sociala.

      Voteaza cu capul la toamna!
      • +10 (14 voturi)    
        hmm (Luni, 15 august 2016, 13:56)

        Cardplayer [utilizator] i-a raspuns lui termopan

        Si eu sunt biciclist dar nu prea am avut experiente din astea. Probabil nu merg la fel de mult ca tine dar cele mai nasoale au fost depasirile prea aproape
        • +20 (20 voturi)    
          stefan cel mare (Luni, 15 august 2016, 16:28)

          termopan [utilizator] i-a raspuns lui Cardplayer

          Pe langa subiect, am fost in weekend la o tura cu sotia 70km in sud spre oltenita.

          Fratioareeee prin satele alea au inceput sa arunce cu pietre dupa tine pentru ca nu inteleg de ce esti pe bicicleta. Unul a venit dupa noi cu un audi cu nr de spania fara faruri sau stopuri, nu pentru ca erau arse ci pentru ca lipseau corpurile din caroserie, ne-a franat in fata sa ne opreasca sa ne ia la intrebari: cine suntem, ce facem acolo, de ce pe bicicleta, nu avem voie la el in sat pe bicicleta ...

          L-am intrebat daca e politist, dar nu am stat sa ascult raspunsul cefosului.

          Cata vreme decid astia pentru noi cine sa ne conduca, slabe sanse de progres.
          • 0 (2 voturi)    
            :( (Marţi, 16 august 2016, 11:57)

            Vade Retro [utilizator] i-a raspuns lui termopan

            Poveste de groaza.

            Cum de a ajuns asa de abrutizat poporul asta???
    • +8 (46 voturi)    
      Aberezi (Luni, 15 august 2016, 9:16)

      idsoc [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      SInt in Buc soferi si soferi, dar in nici un caz nu se circula asa.cum spui tu si a.fost si politie in oras zilele astea. Plus ca ce inseamna sofer bucurestean? Asta cu nr. de Italia din articol, turcul care a mers 50 m cu politistul atarnat de capota, tu si jumatate din masinile din Buc care nu au nr. de Buc? E un oras aglomerat in care daca nu te descurci mai bine ia metroul ca foarte probabil ai incurcat traficul, ti-ai luat vreo 2 caxoane si acuma esti frustrat. Daca vrei sa ocolesti in schimb vreo zona, mai bine ai ocoli SV, ca e jud cu cele mai multe accidente. Cu toata aglomeratia si cu toti "jmecherii" stransi aici Buc nu e nici macar top 3.
      • +3 (29 voturi)    
        ce vorbesti (Luni, 15 august 2016, 12:50)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui idsoc

        ...tati. Mi-am luat niste flegme in bucale pe geamuri, ca unul care voia sa vireze la stanga din sens opus si in conceptia lui , eu cu numere de provincie ar fi trebuit sa=l las pe el sa treaca deoarece asa vrea muschii lui desi eu aveam prioritate de drum principal..
        aveti mari probleme.. de fapt avem cu totii si asa cum a subliniat unul pe aici fara educatie nu o sa facem niciodata un pas mai departe de mizeriile astea zilnice.
        In alta ordine de idei HN e sere.
        • +5 (17 voturi)    
          lol (Luni, 15 august 2016, 16:04)

          Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          "Prioritate de drum principal" - asa e la tine acolo in batatura in satul din care vii unde aveti drumul principal si restul ulite. In Bucuresti prioritatea ti-o da semnele de circulatie si nu latimea drumului. Te-ai cam facut de cacao rumane....
        • +9 (11 voturi)    
          poate nu-i chiar asa (Luni, 15 august 2016, 22:41)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          din '97 de cand conduc in Bucuresti am avut masini cu numar de Ungaria, Bihor, Prahova, Arges. Niciodata, dar absolut niciodata nu m-am simtit agresat, luat flegme, injuraturi, etc, din cauza numarului de inmatriculare.
          Accidentul provocat de un cretin fara carnet conducand o masina cu numere de Germania, Italia, Bulgaria nu are nici-o legatura cu modul de conducere in Bucuresti sau in tara.
      • 0 (16 voturi)    
        De astia (Luni, 15 august 2016, 13:18)

        alexpro [utilizator] i-a raspuns lui idsoc

        ca tine era vorba
        • -6 (8 voturi)    
          aha (Marţi, 16 august 2016, 0:11)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

          de aia care au habar sa conduca
    • +19 (27 voturi)    
      sunt de 3 zile inafara Bucurestiului... (Luni, 15 august 2016, 10:46)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      ..si nu am descoperit vreo diferenta in stilul de condus.

      Comentariul tau e facut fara niciun rost: masia carea provocat accidentul avea numere de italia si nu se precizeaza nimic despre identitatea soferului(nationalitate,locuinta de domiciliu etc.).
      Din punctul meu de vedere poate fi din orice localtate dinafara Bucurestiului..

      In acest articol insa deduc ca doi soferi bucuresteni, care se deplasau regulamentar pe cele doua benzi ale soselei Chitilei au fost acrosati de acest dezaxat mintal. Deci concluziile tale sunt gresite si mai mult reflecta stilul tau de a conduce in Bucuresti.

      Din experienta mea de sofer, cei mzi periculosi soferi nu sunt cei dintr-o loalate anume, ci posesorii de anumite autoturisme ( de regula neingrijite, foarte accidentate, foarte vechi), taximetristii de ilfov (mai ales burtosii tuciurii, si cei care circula fara autorizatie si fara permis) si soferii tineri, cu masini modificate care simt nevoia sa faca zgomot senzatie pe drumurile publice(si aici e risipa multa de talent si oportunitati in sporturile cu motor). O categorie aparte o reprezinta parlamentarii, corpul diplomatic si persoanele publice... pe astia sper sa nu ii intalnesc niciodata in trafic, ca vreau sa mai prind ceva ani pe-aici..

      Ca regula generala: respectul pe care il ai fata de masina arata respectul pe care il ai pentru ceilalti participanti din trafic.
      • -8 (18 voturi)    
        Se conduce diferit de la județ la județ (Luni, 15 august 2016, 13:07)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        Un șofer din Vaslui sau din Botoșani se comportă adesea prostește pe stradă pentru că nu știe ce face. Dar nu conduce agresiv ca bucureștenii.

        Iar diferența nu e vizibilă doar la șoferi, ține mai degrabă de ritmul de viață. Când am văzut prima dată cum merg pietonii în Tg.Neamț am întrebat ”pe-aici oamenii trăiesc câte 200 de ani?”. Totul este la relanti în Tg.Neamț, dar la București totul este în grabă și ”la șmecherie”.
        • +10 (16 voturi)    
          Frustrari ? (Luni, 15 august 2016, 15:03)

          Robert M [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          Asa pare Bucurestiul vazut din afara ?
          Nu cumva agresivii vazuti de tine sunt provinciali cu numere de Bucuresti ?
        • +7 (9 voturi)    
          nu se numeste "smecherie" (Luni, 15 august 2016, 22:48)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          se numeste prostie sau lipsa de educatie
          Iar lipsa de educatie este constanta in tara asta, nu este specifica Bucurestiului. Poate faptul ca Bucurestiul are mai multe masini si acesti tembelii sunt mai vizibili dar cum a zis cineva mai sus, in statisticile accidentelor nu se vede asta, deci nu toti soferii din Bucuresti sunt tembeli ba poate numarul celor corecti si cu reflexele mult mai bune sunt este muuult mai mare decat al "smecherilor"
      • -5 (7 voturi)    
        Normal ca nu vezi nicio diferenta (Luni, 15 august 2016, 18:50)

        Metec [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        Zilele astea toti bucurestenii circula prin tara, de aceea...
    • +8 (8 voturi)    
      glumesti (Luni, 15 august 2016, 23:12)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Poate imi spui pe unde circula aia cu 80km/h?
      Cat despre boala soferilor tembeli eu nu i-as imparti in bucuresteni si restul lumii ci in soferi si "zmei locali"
      Ce inseamna un "zmeu local"?
      Este acel cretin care de obicei nu a depasit limitele judetului/sectorului dar care pe o raza de 5 km e tatuc absolut. E smecherul care pe un drum national te depaseste cu vreo 70-80 la ora numai ca sa intre pe straduta lui aflata la vreo 300 metri, dobitocul care te claxoneaza la semafor in Bucuresti, etc. Lumea lui nu se intinde prea departe dar acolo in feliuta lui el e zmeul suprem.
      Solutiile ar fi
      1. Asigurarile (stiu ca ma injurati) care ar trebui sa urmareasca soferul si istoricul lui de abateri nu masina
      2. Politia- care ar trebui sa fie cu ochii pe astia nu pe ala care odata la 10 ani nu da prioritate la 1 pieton pe viraj la stanga(vina mea, mi-o asum) + ar trebui sa comunice catre asigurari toate abaterile nesimtitilor
      Sa vedem ce frumos va fi pt un cretin/cretina (ca sa nu fac discriminari) sa vada ca CASCO la masina e tripluanul viitor fiindca a avut 3 abateri de la Codul rutier in anu precedent. E un fel de amenda platita in avans.
    • +1 (1 vot)    
      Vorbesti in clisee (Marţi, 16 august 2016, 7:45)

      Anarb [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Am condus in Buc 4 ani cu nr. de CJ, trafic, greu pana am invatat strazile, dar m-am descurcat. Nimeni nu s-a luat niciodata de mine; dimpotriva, cand ma mai incadram gresit si scoteam mana pe fereastra sa cer voie sa trec majoritatea ma lasau fara sa comenteze.
      Ma intorc in CJ, prima oara cu nr. de Buc; la un semafor se face rosu la pietoni, da' o baba tot vrea sa treaca si imi da cu umbrela in capota si ma face bucurestean nesimtit...
    • +1 (1 vot)    
      NU, nu in majoritate! (Marţi, 16 august 2016, 9:30)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Sa stii ca lucrurile s-au schimbat in bine in ultimii 5 ani. Da, traficul din Bucuresti este cumplit, si se mai conduce agresiv.
      Dar nu, majoritatea NU sunt dementi.
      Si majoritatea Nu "pierd controlul" si nu ucid doi pietoni pe trecere!
      Chiar azi dimneata, la colt la N. Caranfil, s-a facut verde pentru pietoni, iar un SUV mare negru ce venea dispre ambasada Chinei a trecut in viteza.
      Dar noi cei care asteptam la trecere ne-am asigurat, l-am lasat sa se duca, nu a fost nimeni ranit!
      Multi conduc iresponsabil, toitusi accidentul descris este - din fericire!m - o exceptie.
      Chiar si pentru faptul ca "Barbatul nu detinea permis de conducere" ...
    • 0 (0 voturi)    
      Problema ta e cu bucurestenii, (Marţi, 16 august 2016, 16:20)

      Ioizu [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      nu cu stilul de condus. Altfel n-are nici un sens sa te iei de bucuresteni cand probabil peste jumatate din trafic in Buc e dat de restul tarii, fie in trecere ca tine, fie rezidenta in capitala. Multa, multa frustrare la unii...
  • +13 (23 voturi)    
    3 sau 2 ? (Luni, 15 august 2016, 7:58)

    Cuca [utilizator]

    In titlu se spune 3 victime, in articol 2.

    In ceea ce priveste "italianul" sunt sigur ca era un manelist care se dadea rotund cu bmw-ul luat ieftin, la mina a doua sau a treia, din Italia.
  • +4 (10 voturi)    
    teroristi !! (Luni, 15 august 2016, 9:24)

    ion [anonim]

    .
  • +12 (18 voturi)    
    Carne de tun (Luni, 15 august 2016, 9:38)

    SoriBuh [anonim]

    Cam asta am ajuns in Bucuresti.
    De ce nu dati toate datele in articolul de mai sus? Ca femeia era insarcinata in 8 luni?
    Moartea soferului - o scapare f usoara pentru el dupa tragedia produsa in sanul familiei respective

    http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/soferul-care-a-provocat-carnagiul-de-pe-soseaua-chitilei-a-murit-la-spital-o-femeie-gravida-si-sotul-ei-si-au-pierdut-viata.html

    Oare cand se va implica politia mai mult? Si ii va face pe soferi sa respecte legea?
    Pana una alta suntem carne de tun - fie pe jos sau in masini ...
    • +2 (16 voturi)    
      implicarea politiei.. (Luni, 15 august 2016, 14:23)

      sareta [utilizator] i-a raspuns lui SoriBuh

      Politia se implica foarte mult atunci cand o femeie trece pe rosu ,15-20 de politai-militieni au demonstrat-o din plin .Godina saracul ,aplauda rezultatele operatiunii ,ce mai ,implicare totala pentru a reduce nr. sinucigasilor .Nicio actiune insa ,ptr.reducerea numarului de criminali de pe sosele ,care fac fiecare cate 4-6 victime odata.
      • +6 (6 voturi)    
        bun si? (Luni, 15 august 2016, 22:52)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui sareta

        Daca o lovea pe madama aia o masina era o stire?
        Sau organiza un mic protest spontan de la morga?
        Sau nu mi poate intampla mie?
        Azi am vazut un mosulica care traversa senin pe rosu fara macar sa stie unde se afla. Intr-o zi mai aglomerata risca sa se mute la cimitir prompto subito si saracul sofer vinovat ar fi ramas cu o viata de inconstient pe constiinta.
  • +10 (20 voturi)    
    trist (Luni, 15 august 2016, 10:39)

    gear six [utilizator]

    te calca si pe trecere daca nu esti atent(13 morti pe trecere doar anul asta in Bucuresti).

    asta inseamna ca ar trebui impus un strict examen psihologic la eliberarea permisului, si toti posesorii de permis auto ar trebui verificati psihologic anual ( taximetristii de doua ori pe an, nu pentru ca am ceva cu ei, ci pentru ca isi duc existenta intr-un trafic infernal zi cu zi si asta lasa urme in comportament).

    si altele ...
    -refugiile de tramvai ar trebui sa aiba la capete protectii de beton( bordura arunca masina in sus, protectia ar trebuie sa o tina pe loc).
    -sensurile ar trebui despartite cu parapeti din beton in zonele in care frecvent se intampla accidente de acest gen
    -ar trebui sa existe camere care sa inregistreze toti tembelii si sa fie amendati incontinuu pina scapa ori de apucaturi ori de permis( daca nu scapa de una din doua mai devreme sau mai tarziu produce un accident).
    -primaria ar trebui sa toaleteze copacii care acopera semnele de circulatie, sa puna semaforul sa il poti vedea din masina( daca se aseaza un autobuz linga tine nu-l mai vezi), sa faca in asa fel incat sa poti circula decent.
    -ar trebui legi pentru victimele accidentelor de circulatie ( in cazul de fata , apartinatorii victimelor ar trebui sa primeasca despagubiri de la familia criminalului).
  • +18 (22 voturi)    
    sunt idioți peste tot (Luni, 15 august 2016, 12:59)

    bravo poliția română [anonim]

    și poliția stă parcată și se uită la ei. Asta nu pot să înțeleg.
    Poliție plătită de la buget, ca să stea în mare parte, cu unele mici excepții, degeaba.
    • -3 (13 voturi)    
      gresit... (Luni, 15 august 2016, 14:26)

      sareta [utilizator] i-a raspuns lui bravo poliția română

      Politia nu sta degeaba,ei stau cate 15-20 la trecerile de pietoni pentru incatusarea cui trebuie.
  • -3 (7 voturi)    
    ... (Luni, 15 august 2016, 14:24)

    7cats [utilizator]

    Oare poliția e de vină?
    Ca sta la panda?
    In Romania ar trebui un echipaj de poliție la fiecare 100 m!
  • +16 (20 voturi)    
    Italian Bucurestean (Luni, 15 august 2016, 14:57)

    Robert M [utilizator]

    Toti capsunarii prind puteri atunci cand conduc prin Bucuresti.
    Nu cunosc drumurile dar nu vor sa fie mai prejos decat locuitorii capitalei.
    In lunile de concedii ei sunt cei mai periculosi soferi de pe soselele tarii.
    Cei care circula in vestul tarii s-au lovit de multe ori de acesti oameni certati cu regulile de circulatie.
  • +5 (13 voturi)    
    ar fi multe de spus (Luni, 15 august 2016, 15:59)

    Reader [anonim]

    dar am 2 exemple.

    1) eram in zona tineretului (bucuresti) si la o trecere se pietoni se formase o coada de masini (cam 5-7 masini pe fiecare banda). ca 3 masina de pe banda de langa linia de tramvai era masina de politie. cu 2 masini in spate, un ford mondeo iese din coloana, accelereaza pe linia de tramvai, depasesete o alta masina care era si ea oprita pe linie, trece la 1-2 metrii de pietonii care traversau, evita (mai bine spus e evitat) de o masina care iesea de pe o straduta laterala si isi continua drumul nestingherit. in tot acest timp masina de politie a stat pe loc si nu a facut nimic ...

    2) discutam cu un amic de traficul pe autostrada vs varianta prin localitati. am ramas inmarmurit cand imi povestea ca el prefera drumul prin localitati pt ca e mai scurt si oricum, merge cu 80-90 km/h. daca asa gandesc toti (nu generalizez), atunci de ce ne mai miram ca mor atatia oameni?

    cat despre soferul masinii cu numere de italia ... pun pariu ca era un roman care a vrut sa-si dezmorteasca un pic "bijuteria" pt ca in italia nu are ce face si se supune legilor.
  • +3 (7 voturi)    
    amenzi si confiscarea masinii (Luni, 15 august 2016, 18:25)

    ionica [anonim]

    haosul din circulatia rutiera se poate rezolva foarte simplu!
    Amenzile pentru viteza si pentru circulatie necivilizata,majorate de 10 ori, iar la a treia abatere sa fie confiscata masina!?
    De asemenea politistii de la rutiera sa beneficieze de 10% din valoarea amenzilor date si achitate!
    Sau, mai simplu sa se aduca prin rotatie politisti din Germania impreuna cu amenzile care se dau acolo!?
    In doi ani, mitocanii ar fi cu botul pe labe!?
    • -4 (10 voturi)    
      LoL (Luni, 15 august 2016, 22:02)

      Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui ionica

      Amenzile pentru viteza in Germania sunt o gluma. Sunt mai mari in Tziganie, dar se pare ca degeaba....
  • +1 (3 voturi)    
    Radare fixe, vopsite vizibil (Luni, 15 august 2016, 20:05)

    gogovasile [anonim]

    Stiu ca nu l-ar fi oprit pe acest sofer, dar in timp se creaza un reflex si toti incep sa mearga mai incet pe anumite portiuni.
    In alte tari exista doua versiuni ale acleasi solutii:
    1. radarele sunt vopsite vizibil - UK de exemplu- sau semnalizate
    2. nu sunt marcate dar toata lumea din partea locului stie de ele - Germania, Austria, Elvetia
    • +5 (7 voturi)    
      ai mare dreptate (Luni, 15 august 2016, 22:59)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui gogovasile

      Dar ar trebui dublate de amenzile din acele tari. In Germania cand vezi limita de 100 sau 80 pe autostrada franezi si gata, cand vezi 30 in localitate franezi si gata. Nu iti pui intrebari ca de ce, ca aici poti merge mai repede, ca e prea putin, etc.
      Amenda potentiala e singura chestie care te face sa faci asta
  • +7 (9 voturi)    
    Despre victime (Marţi, 16 august 2016, 0:02)

    Anton122 [utilizator]

    Va rog sa corectati articolul. Cetatenii morti treceau strada ilegal si nu pe trecere. Sincer nu stiu cine este mai inconstient: ala de ia omorat sau ei ce treceau strada ilegal cu un copil de 3 ani dupa ei.
    Toata lumea critica soferii din Bucuresti si pe buna dreptate: multi nesimtiti si inconstienti. Nimeni nu vorbeste despre politia rutiera si pietoni. Pietonii din Bucuresti sunt de o inconstienta si nesimtire incredibila. In loc sa stea pe trotuar stau pe prima banda, nici unul nu asteapta sa se faca verde, trec strada ilegal cat incape.
  • 0 (0 voturi)    
    civilizatie (Miercuri, 17 august 2016, 9:23)

    toxx [utilizator]

    versus democratie prost inteleasa:

    conduc de 1 an si ceva in Dubai, nu sunt un gibon bucurestean desi acolo m-am nascut. Amenzile pe care le-am luat:

    1. parcare, ori am uitat sa dau sms, ori am platit mai putine ore pt ca nu aveam credit si am uitat sa incarc pentru a plati in continuare (am prepaid, nu abonament). echivalentul a 180 de lei, inmultit cu 4-5 ori pt ca de atatea ori s-a intamplat.

    2. prima si singura amenda pt overtaking, adica am iesit pe o varianta ca sa ies pe o autostrada cu 6 benzi pe o alta bretea, si m-am dus ca un cocalar pe diagonala pana pe banda 6 (cu semnal). Am luat 800 de lei amenda. De atunci am invatat, si o iau maxim cate una doua cand le schimb.

    3. Depasirea vitezei cu 21-30 km/h pt ca un gibon cu un gipan era la 1 metru in spatele meu la 110 la ora, si pe banda cealalta era coloana de masini, nu aveam unde sa ma bag. Si am accelerat pe ultima banda unde eram ca sa ma pot baga , sa-l las pe nebun sa treaca. Am sarit de 120 si am luat 750 lei amenda.

    Toate preturile au fost transformate in RON. Sunt camere de ultima generatie care vad inclusiv daca nu porti centura, daca stai prea aproape si nu pastrezi distanta si tot fac asa.

    Amenzile nu trebuie sa le platesti imediat, dar reinregistrarea masinii se face anual. Si cand te duci acolo sa reinnoiesti inregistrarea, nu poti face asta daca nu ai platit tot. La fel si cand o vinzi, pana nu ai totul pe 0 nu poti vinde masina.

    Paradoxul? Toti gibonii precum ala cu gipanul de mai sus NU sunt indieni sau pakistanezi. Astia saracii fac prostii pentru ca la ei in tara se circula cu sareta, iar aici au masini. Ci europenii, americanii. De obicei cei mai nesimtiti si mai vocali sunt englezii.

    Morala: chiar si cu amenzi mari si echipamente de ultima generatie, tot se gasesc smecheri. Probabil camerele cu radar de pe Dn1 au costate milioane de euro si le-au dezactivat politicienii care voiau sa alerge cu 200 si girofar.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri