CNADNR a aprobat solutia tehnica pentru repararea autostrazii Orastie-Sibiu

de Carla Dinu     HotNews.ro
Miercuri, 10 august 2016, 7:28 Actualitate | Esenţial

Fisura in asfaltul Lotului 3 A1 Orastie - Sibiu
Foto: Turnul Sfatului
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri din Romania (CNADNR) a avizat marti solutia tehnica pentru portiunea de 200 de metri demolata din celebra autostrada Orastie-Sibiu ce a fost inchisa si demolata partial la nici un an de la inaugurare.

Conform specialistilor, vor fi executate ia multe trasei drenante necesare atat pentru evacuarea apelor drenate catre paraul din aval, cat si pentru asanarea zonei mlastinoase aflate in aval la cca. 200 m de autostrata, arata un comunicat al CNADNR.

"Lungimea acestor transei este de 65 m pentru 4 drenuri si de 285 m pentru doua dintre acestea, La capul aval al transeilor transversale cu lungimea de 65 m, se monteaza camine de vizitare. Intre aceste camine se realizeaza drenurile de evacuare, care unesc toate aceste camine de vizitare", se arata in comunicatul Companiei de drumuri.

Peste terenul astfel pregatit, se va incepe refacerea corpului rambleului din materiale granulare, ranforsate cu geogrile, mai spun specialistii.

"In cel mai scurt timp posibil, Proiectantul urmeaza sa intocmeasca detaliile de executie si totodata sa asigure asistenta tehnica pe intreaga perioada de executie a lucrarilor. De asemenea, solutiile de remediere aferente celorlalte zone cu degradari urmeaza sa fie realizate de catre proiectant si prezentate in cadrul CTE/CNADNR in scopul avizarii", mai scrie in comunicatul CNADNR.

Lotul trei al autostrazii Sibiu-Orastie, a fost inaugurat in noiembrie 2014 cu putin timp inainte de alegerile prezidentiale si inchis in septembrie 2015 intre localitatile Saliste si Cunta, din cauza unor crapaturi in asfalt. Primele fisuri in asfalt au aparut la doar o saptamana de la inaugurare.

Lotul are o lungime de 22 de kilometri, dintre care 6 km au fost afectaţi de alunecări de teren. Contractul pentru acest tronson a fost semnat în mai 2011 si are o valoare de 182,9 milioane de euro.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
6071 vizualizari
  • 0 (6 voturi)    
    solutia tehnica ... (Miercuri, 10 august 2016, 10:15)

    sareta [utilizator]

    Este incredibil ,solutia tehnica s-a avizat de catre nulitatile ce conduc CNADNR -ul ! Dar cine dracu a avizat solutiile anterioare ce au dus la dezastrul cunoscut ! NU-i posibil asa ceva ,sa se stea la mana unei societati plina de agronomi ,veterinari,tetilisti ,juristi cu licentele plagiate si probabil si ginecologi .Desfiintati rapid aceasta companie care -si bate joc de miliardele noastre .Inadmisibil ca dupa fortarea darii in functiune niciunul dintre decidenti, sa nu se afle inca dupa gratii ,in timp ce ne sunt aratati cu catuse ,zeci de indivizi banuiti de coruptie .Aici a u fost fapte clare si nu banuite ,documente ordinar masluite si nu supozitii sau fapte denuntate .Halal justitie in statul mafiot Basescu.Doar sub dictatura acestuia s-au intamplat toate acestea .
  • +2 (4 voturi)    
    Si cum ramane cu dealul de la Aciliu? (Miercuri, 10 august 2016, 10:58)

    DanCelMare [utilizator]

    Adevarata problema e mai sus de viaduct, in capatul dinspre Sibiu. Dealul de la Aciliu este apropae imposibil de stabilizat si din pacate de acolo pandeste permanent nenorocirea...

    A se vedea o parere pertinenta despre aceasta veritabila bomba:
    http://www.contributors.ro/analize/a1-ora%C8%99tie-%E2%80%93-sibiu-lot-3-autostrada-me%C8%99terului-manole/
  • +1 (5 voturi)    
    Au pus batista pe tamabal. Dar, va urma. (Miercuri, 10 august 2016, 11:32)

    Comentatorul-x [utilizator]

    Scurt pe doi se incearca carpirea unei greseli de proiectare grava. Am vazut analizele independente si, ca nespecialist, imi permit sa spun: e o porcarie ce ati facut acolo domnilor.
    Acesta porcarie va fi perpetuata pe banii nostri, vor exista costuri de intretinere si reparatii uriase in viitorii ani.
    Autostrada asta nu e facuta pentru exploatarea ei pe 1 an, trebuie sa reziste multi ani.
    E clar ca incercati amanarea problemei pentru viitor, in loc sa taiati raul de la radacina si sa reproiectati si sa reexecutati.
    Acum ar trebui sa cerem banii firmei italene care a executat lucararea, nu sa amanam ceva timp sa ca nu-i mai putem trage la raspundere.
    Are dereptate un cititor care intreaba, cine raspunde de dezastrul sistemelor de drenare si consolodare deja executate si distruse. Imaginile cu dealul luand-o la vale si distrugand totul in cale sunt edificatoare.
    Cat dispret !?
    Cata mizerie !?
  • +1 (1 vot)    
    limba romana (Miercuri, 10 august 2016, 17:17)

    VladSnow [anonim]

    "vor fi executate ia multe trasei" "Lungimea acestor transei" "La capul aval al transeilor transversale"

    Cred că vreți să ziceți "tranșee": https://dexonline.ro/lexem/tranșee/58372

    "la cca. 200 m de autostrata" - no comment


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă