STENOGRAME "Te invit la mine la cabana, iti faci gratare, bei un pahar de vin, de bere, iei apa de la izvor". Denuntatorul in cazul Lia Olguta Vasilescu, invitat sa-si retraga acuzatiile de cel care-l amenintase online

de Valentin Tudor     HotNews.ro
Luni, 8 august 2016, 12:48 Actualitate | Esenţial

Petre Becheru (st) si Gavrila Tomita (dr)
Foto: Gazeta de Sud
Gazeta de Sud prezintă stenograma discuției care ajuns pe masa procurorilor DNA, dintre Petru Becheru, denunțătorul din dosarul ”Fațada” al primarului Craiovei, Olguța Vasilescu, și unul dintre cei care l-au amenințat cu moartea într-un comentariu postat pe facebook. Este vorba despre Gavrilă Tomiță, contabil la SC RAT Craiova SRL, societatea care administrează transportul public de persoane din Craiova.

"Să îl dăm afară din Craiova pe Becheru Petru, nu avem nevoie de oameni care nu doresc să aducă o «plus valoare locului» (…) Să aibă grijă ce-și dorește referitor la vopseaua albă, întrucât odată și odată tot se va întâmpla, groparii înainte de a băga mortul dau cu var. Păcat că este tânăr!", scria Tomiță acum câteva zile un comentariu la un articol din GdS publicat pe data de 28 iulie.

Amenințarea este una dintre sutele formulate pe Facebook de susținătorii primarului trimis în judecată pentru fapte de corupție. Ulterior, Becheru și Tomiță au discutat la telefon, iar cel din urmă îi propunea să vină la el la cabană să se relaxeze câteva zile, să renunțe la acuzațiile aduse primarului și să invoce motive de sănătate în fața procurorilor.

Vineri, 5 august, Becheru s-a dus la DNA și a depus o nouă plângere în care spunea că Tomiță a încercat să-l mituiască.  „Am venit (...) la DNA, deoarece un subordonat al doamnei Lia Olguţa Vasilescu a încercat să mă mituiască pentru a-mi retrage declaraţia din dosar, pentru a retrage probele, scopul fiind ca doamna primar să scape de acuzaţiile care i se aduc. În opinia mea, este inadmisibil ca un primar de municipiu să folosească instituţiile din subordine pentru a face presiuni asupra denunţătorilor şi promisiuni de a fi recompensaţi, în condiţiile în care dânsa pe Facebook îi atacă. Din acest motiv, eu, preşedintele Asociaţiei (de proprietari – n.r.) Romarta, solicit demisia doamnei Lia Olguţa Vasilescu din funcţia de primar pentru a nu mai influenţa ancheta“, a declarat Becheru la ieșirea din sediul DNA.

Câteva minute mai târziu, DNA anunța că a cerut Tribunalului Dolj să o pună sub control judiciar pe Olguța Vasilescu pentru a nu mai influența martorii din dosar.

Într-o discuție cu jurnaliștii GdS, Gavrilă Tomiță a susținut că nu l-a amenințat cu moartea pe Petru Becheru, ci a făcut o figură de stil. Tomita mai spune și că nu a vrut să-l mituiască, intenția lui fiind doar aceea de a-l ajuta să nu-și piardă tinerețea prin instanțe.

Tomiță s-a declarat gata să facă pușcărie în locul Olguței Vasilescu, deoarece aceasta a adus plus valoare” orașului. Iata cele mai relevante pasaje din discuția lui Tomiță cu Becheru și cu jurnalistul GdS:

Citeste si:



Pasaje din discuția dintre Gavrilă Tomiță și Petru Becheru:



 GT.: M-ați sunat săptămâna trecută, ați văzut că m-am ținut de cuvânt: am șters de pe… comentariul de la Gazeta de Sud.

BP.: L-ați șters abia azi. Cred…

GT.: Dea… Nu mai știți câte comentarii ați avut, probabil, nu? Ha!

BP.: Nu, mă refer la comentariul acela cu varul. (Comentariu prin care B.P. a fost amenințat cu moartea și postat on-line la articolul „Surpriza din dosarul «Faţada» de la DNA al primarului Craiovei“ apărut pe 28.07.2016 în Gazeta de Sud. – n.r.)

GT.: Cu?

BP.: Cu varul.

GT.: Da, exact. L-am dat afară. L-am dat afară, da.

BP.: Astăzi!

GT.: Da, l-am dat…

BP.: Adică acu două – trei ore parcă era.

GT.: Eu vă spun că la ora 4.00, când am ajuns, l-am dat. Am fost plecat la munte, la Rânca (unde GT este proprietarul unei cabane turistice – n.r.) și n-am avut posibilitatea să-l dau… ăăă… Să umblu prin calculator, pe Facebook.

BP.: Ok, vă mulțumesc.

GT.: Da.

BP.: Nu era potrivit, nu era un comentariu potrivit.

GT.: Mă rog, ete, v-am promis, așa am procedat, da?

BP.: Bine, o să discut cu cei din echipa mea (avocații – n.r.) și o să-i anunț.

GT.: Da, deci nu… N-am… Cuvântul la mine este cuvânt. Da’ să știți, ca o sugestie, indiferent ce primar ar fi fost, deci indiferent cum l-ar fi chemat, din ce partid ar fi fost și dacă ar fi făcut ce a făcut pentru centrul Craiovei, mă refer la aspectul ăsta exterior deocamdată, că printre altele, eu tot la fel aș fi procedat. Tot la fel aș fi procedat!

BP.: Tot la fel ca cine, ca mine?

GT.: Nu, a adus o plus valoare, a adus o plus valoarea locului și dumneavoastră aveți dreptate în felul dumneavoastră pentru că trebuie pentru orice nimic, astea sunt procedurile la primării, nu numai în Craiova: în toată țara trebuie autorizații de construcție, trebuie într-adevăr acordul proprietarilor, totul să fie legal, dar…

(…)

GT.: Știți ce îmi pare rău? Pentru faptul că într-adevăr sunteți tânăr și vă irosiți energia și vă… o să se acumuleze energia asta negativă în timp, vă spun! O să vă afecteze, poate nu acum, poate peste doi ani – cinci ani sau…

BP.: Da, dar m-a afectat deja fizic, adică m-au lovit…

GT.: V-au lovit?

BP.: M-au lovit ca să semnez, nu se poate așa ceva. Și sunt filmați!

GT.: Chiar îmi pare rău, pentru că mă gândesc că am și eu verișori de vârsta dumneavoastră….

BP.: Păi da, dar nu e ok să fii lovit! Și atunci eu, când voi fi chemat la instanță… Eu ce puteam? Deci, atuncea, care a fost chestia: când au început să vopsească, a venit Gazeta de Sud peste mine. Și eu, din momentul ăla, vă dați seama, a trebuit să fiu de 1.000 de ori mai față de… Altfel puteam să-mi iau concediu, să plec, să nu mă intereseze.

GT.: Știți cum aș proceda, să fiu sincer? (…) La lumea asta nebună care este în jurul nostru, acum să nu o luați ca pe o influențare sau altceva sau alte chestii…

BP.: Nu, că mă sfătuiți ca pe copilul dumneavoastră, bănuiesc!

GT.: Aș invoca niște motive de sănătate de undeva, aș pleca din Craiova undeva într-o excursie, într-o vacanță, cum ziceți dumneavoastră, și aș renunța la toate! Pentru că… „Ia, descurcați-vă, că până la urmă este și orașul vostru“, locatarii ceilalți care sunt pe acolo, eu… pentru că aceleași probleme le-am avut și eu în bloc.

BP.: Eu degeaba plec, că va fi proces. Problema e ce declar eu acolo și ce mi se întâmplă după ce declar.

GT.: Și dacă v- ați retrage toate acuzațiile de acolo de la proces, de acolo, toate nebuniile? Auzi domne, nu mai vreau să fiu parte în proces. Care e problema? Ce s-ar întâmpla?

BP.: Da, se poate și ceva de genul ăsta.

GT.: Da, ia zi-mi, și nu ar fi mai bine?

BP.: Da, și atunci nu aș mai avea nici o problemă. Pentru că am și eu familie, am și eu…

GT.: Familia dumneavoastră ar sta liniștită, ceilalți din bloc ar zice, ar mai comenta o zi, două, trei, dar eu vă spun că aceleași probleme le-am avut și eu în bloc.

(…)

BP.: Știți că eu o să mă gândesc atent la chestia asta ce mi-ați spus cu plecatul în excursie, că într-adevăr eu simt o presiune… Adică ce fu astăzi, cu toate televiziunile… Pentru ce?

GT.: Exact. Exact. E o presiune și nu are rost să vă faceți… să vă albească părul, că mie mi-a albit la 49 de ani… vă spun că deja și problemele ăstea m-au afectat, mi-au albit părul, și de ce să mă zbat?

(…)

BP.: Eu vă zic că cel mai tare m-am speriat la comentariul dumneavoastră când am văzut acolo cu moartea

GT.: Da…

BP.: Restul nu erau, erau cu nu știu ce…

GT.: Ascultă-mă, că eu știu că ai luat telefonul de acolo, din Facebook. Eu săptămâna viitoare o să intru într-un concediu, dacă vrei te invit pe la mine, pe la cabană, pe acolo (Cabana Tomiță din stațiunea Rânca, județul Gorj -n.r.) și stăm împreună. Eu am ceva de lucru pe acolo, mai meșteresc pe acolo. Stai, te relaxezi, îți faci grătare, bei un pahar de vin, de bere, iei apă de la izvor. Ce pot să zic altceva? Ca să fii liniștit. Și îți spun eu că e… deci nu o lua ca pe altceva de mituire sau așa…

BP.: Mă mituiți să ce? Că nu aveți dumneavoastră nici o treabă, de ce să mă mituiți?

GT.: Nu am nici o treabă. Adică eu îți dau un sfat ca să ieși din presiunea asta.

BP.: Dar sunt sigur că dacă vin la dumneavoastră mă convingeți să nu mai fac nimic cu Olguța?

GT.: Cum?

BP.: Zic, eu sunt sigur că dacă vin la cabană la dumneavoastră mă convingeți să nu mai fac nimic cu Olguța.

GT.: Nu, nu. Deci dacă o faci, o faci din convingerea, din… Eu îți spun că dacă te conving să vii la cabană, te conving din plăcere să vii să aduci… Eu cum să zic, spun că acolo întinerești, întinerești cu două luni de zile într-o săptămână. Deci vii o săptămână, câștigi două luni de viață. Dar…

BP.: Da, am văzut că e frumos.

GT.: Așa, dar pe partea cealaltă eu îți spun că așa aș proceda. Ia descurcați-vă domne! La lumea asta nebună care este, ai văzut, coruptă până la… A ajuns și prim-ministru să fie… prim-ministru care a fost… Ponta, i s-a retras și titlul de doctorat de înșelăciuni și alte chestii și sunt dovedite. Deci nu are rost să te mai complici, te complici pentru lucruri… Astea sunt lucruri mărunte. Mărunte care îți consumă din energie și îți aduc energie negativă.

BP.: Și poți să suferi!

GT.: Exact! Și suferi și aiurea, suferi și aiurea! Mergi, retrage-ți și nu te-ar mai chema nimeni! Că acum să fii convins că dacă mergi înainte o să te cheme ăștia la DNA, la judecătorii, la tribunal, la curte de apel și o să vii, nu o lună-două, cred că te tracasează acuma doi ani de voie!

BP.: Doi ani…

GT.: Doi ani de zile de voie te tracasează! Eu aș renunța la tot: Ia îmi scot dosarul și descurcați-vă voi cu ce aveți acolo la ce a mai rămas la DNA și gata. Lăsați-mă în pace! Așa aș proceda dacă aș fi în locul dumneavoastră.

BP.: Am înțeles.

GT.: Știi care-i… Viața e scurtă! Că, iote, și tu, nu vezi că am avut colegi la Ford care la cincize… la patruzeci și ceva de ani au făcut accident vascular, la cincizeci de ani au făcut ăsta, atac de inimă, ăsta.. infarct și au murit la plajă… Pe plajă au murit (Petru Becheru se întorsese de câteva zile de la mare – n.r.) tot din cauza acestor probleme. Deci am avut colegi care au murit!



Pasaje din discuția reporter – Gavrilă Tomiță



 GdS: După acel comentariu pe care domnul Becheru l-a interpretat ca amenințare, propunerile de a renunța la dosar și de a se relaxa la cabana dumneavoastră sunt destul de ciudate.

GT: Acestea sunt propunerile exact în ziua în care mi-a dat dânsul telefon și mi-a propus să șterg comentariul. L-am și sters fără nici un fel de comentariu.

GdS: Ce ați dorit să spuneți în acel comentariu?

GT: I-am explicat că a fost o figură de stil. La sfârșitul discuției cu dânsul a lăsat impresia că a fost destul de împăcat. În nici un caz nu i-am dorit răul, Doamne ferește. Se poate întâmpla asta și peste 200 de ani, odată și odată. Din păcate am avut o înmormântare în luna ianuarie și am observat că groparul a văruit groapa. Și am oroare de culoarea asta, alb. Și l-am întrebat de ce își dorește tot timpul culoarea asta, albă (Becheru nu a cerut culoarea alb – n.r.). S-o ai și pe lumea asta, și pe lumea cealaltă? Să nu mi-o iei în nume de rău. Și omul a înțeles. A fost liniștit, a râs, a zâmbit. Asta a fost toată problema. I-am explicat că dacă vine un primar din patru în patru ani și îmi văruiește blocul, indiferent ce culoare, aș zice sărut mâna dacă nu dau bani. (…) la final m-a întrebat ce aș face în locul dânsului. Și i-am explicat ce aș face. Deci nu a fost mită. Și a zis că o să ia în calcul serios așa ceva. Propunerile au venit exclusiv din partea mea. Nu m-am consultat cu absolut nimeni. La un moment dat am discutat cu soția cum i se pare că cineva din centru ar fi împotriva zugrăvirii clădirii.

GdS: Petru Becheru a declarat că va depune o nouă plângere la DNA, deoarece se simte amenințat în urma discuției cu dumneavoastră.

GT: Eu cred că am avut o discuție destul de clară cu dânsul și a lăsat de înțeles că nu s-a simțit deloc amenințat. Interpretează altcumva. (…) El trebuie să se rupă de toate. Dacă stă doi ani, cu toți factorii de control, își pierde partea de creație în matematică. Nu a fost o sugestie du-te și fă aia. (…) Nu am avut nici un interes. Eu nu am nimic de câștigat. Am spus-o ca un bun cetățean. Dacă

ne-am crampona de fiecare amănunt, într-adevăr trebuie respectată legislația, dar trebuie să mergem înainte.

GdS: Cum poți merge înainte dacă nu respecți legislația? Nu e mai important să respecți acest principiu?

GT: Eu sunt convins că se respectă legislația. Toate aceste acuzații se vor judeca, dar dacă vă referiți la ceea ce a făcut doamna primar Lia Olguța Vasilescu, mita se afla în fațada acelor blocuri, deci aceste fațade nu le ia nicăieri (…) dacă se mută în altă parte.

GdS: Vreți să spuneți că decizia DNA de a o trimite în judecată este nedreaptă?

GT: Da. 100% este nedreaptă pentru că, indiferent ce se va întâmpla, lasă ceva în urmă, peste o lună, un an sau doi pentru ceea ce a lăsat pentru următoarele două generații mă duc și beau cu drag o halbă de bere sau o cafea în centru.

GdS: Din ce spuneți dumneavoastră înțeleg că e bine să se facă ceva chiar dacă se mai calcă pe lângă lege într-un fel sau altul.

GT: Hai să fim sinceri! Dacă este la limita legii, se înclină balanța între a da de lucru la oameni, se cumpără materiale din Craiova… prefer ca cineva să aibă, seara, când pleacă acasă, ce să aducă copiilor, o bomboană, o ciocolată, să aducă zâmbetul pe fața copiilor.

GdS: Chiar dacă se încalcă legea prin acest lucru….

GT: Am spus că e la limita legii.

GdS: Procurorii spun că s-a încălcat legea.

GT: Procurorii trebuie să demonstreze că s-a încălcat legea. Și eu dacă aș fi procuror și aș fi din Craiova și ar fi la limita legii, aș zice „Sărut mâna“ că ați adus… unchiul meu sau mătușa mea are un salariu. Din cauză că aceste firme care au lucrat în centrul vechi sau pasarelă au avut salariați sau materiale care s-au consumat din Craiova.

GdS: Deci, procurorii din Craiova să spună „Sărut mâna“, să înțeleg?

GT: Eu aș fi subiectiv. Domne, a venit cineva, un primar în Craiova, și a adus o plus valoare locului.

GdS: Dumneavoastră cunoașteți acest dosar legat de reabilitarea fațadelor și afișele electorale?

GT: Doar ce am citit în Gazeta de Sud. Dacă domnul Becheru a interpretat altfel discuția cu dânsul, înseamnă că l-ar bate Dumnezeu. Nu am avut niciodată intenția să-i suprim viața, Doamne Ferește. E păcat de la Dumnezeu să faci așa ceva. Mie mi-a părut rău de un pisic pe care l-am călcat din greșeală acum două luni și am suferit, cu atât mai mult tinerii sunt bineveniți în Craiova, nu să-i dăm afară sau altceva.

GdS: Păi asta îi sugerați dumneavoastră, să plece din Craiova.

GT: A fost o figură de stil.

GdS: Și în discuția cu el, tot o figură de stil a fost? I-ați spus să plece, să uite de tot, să lase dosarul, că e tânăr…

GT: Dar asta nu înseamnă să plece afară din Craiova. M-a întrebat cum aș proceda eu. Și i-am explicat. „Să nu crezi că e vreo mită sau altceva, dar eu aș lua un concediu lung, indiferent dacă în țară sau peste hotare și, înainte de a pleca, aș renunța la absolut tot, la președinte de asociație, la DNA dacă se mai poate da înapoi, aș retrage toate plângerile, aș invoca motive personale, medicale, orice și m-aș axa pe ceea ce am învățat și aș lua viața de la zero. Pentru că eu am un principiu: când ceva nu merge bine, o iau de la zero.

GdS: Și ce nu merge bine în acest caz?

GT: Ce nu merge? Vi se pare normal ca un băiat de 30 de ani să fie tracasat de doi-trei ani de zile și sunt convins că, dacă va continua așa, va mai fi încă doi-trei ani

(…)

GdS: Este opțiunea lui…

GT: Exact, dar e o viață pe care și-o irosește (…)

(Nota: Articolul a aparut initial in Gazeta de Sud)










37140 vizualizari
  • -80 (90 voturi)    
    Da,dar cu ce este vinovata Olguta in aceasta (Luni, 8 august 2016, 12:58)

    xrogo [utilizator]

    disputa,dintre un delator si un locuitor al Craiovei?
    • +62 (64 voturi)    
      Printre alte realizari ale PSD (Luni, 8 august 2016, 13:34)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ...sunt si unele lingvistice. "Delator" a capatat un sens profund negativ. Echivaleaza cu un golan, un nenorocit, un nebun care pune piedici sistemului nostru atotputernic, balcanic, romanesc. Sistemul care reface fatade, banci si floricele, ne da mici si fasole gratis, chiar si galeti, faina si ulei inainte de vot.
      Sistemul trebuie aparat cu dintii. Iar PSD este partidul sistemului, macinat in acceasi masura de coruptie, impostura, lacomie si tupeu.
      • -35 (39 voturi)    
        corect (Luni, 8 august 2016, 14:16)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        Trebuie păstrat termenul „turnător”, atestat de la începuturile limbii române.
        • +28 (32 voturi)    
          Ha ha ha (Luni, 8 august 2016, 14:55)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Analfabetii dau lectii de limba Romana. Se numeste martor sau mai nou informator de integritate. Dar, vezi mai sus, intr-un partid de infractori - record de condamnari la conducerea unui partid - nu aveti de unde sa cunoasteti termenii cu care lucreaza oamenii corecti.
          • +20 (24 voturi)    
            Iapa roșcată olguța (Luni, 8 august 2016, 15:30)

            andreitr [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

            să se ia de mană cu firea și să se îndrepte spre beciul domnesc. Hai DNA!
            • +2 (4 voturi)    
              firea sa-l ia si pe negoita! (Marţi, 9 august 2016, 7:01)

              sun [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

              pai ce face asta la sect 3 e nebunie curata si nimeni nu vede ! le trebuie denunt 
          • -9 (13 voturi)    
            Hehehe, nici turnatorul nu mai e ce-a fost ! (Luni, 8 august 2016, 16:35)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

            Hehehe, nici turnatorul nu mai e ce-a fost !

            "Se numeste martor sau mai nou informator de integritate."

            Te joci?!?
        • +16 (20 voturi)    
          Pt @ xrogo si @ Mazeta ! (Luni, 8 august 2016, 15:22)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Petru Becheru este o persoana responsabila care a facut un denunt penal.

          Nu l-a manat niciun interes ascuns in intreprinderea sa.

          Obisnuiti-va ca sunt si oameni onesti si nu-i mai comparati pe acestia cu delatorii lui Gh Ursu, de exemplu.

          PS. Ori aceia ori fi niste eroi pt voi, mazetelor !
        • +17 (19 voturi)    
          Mazetor? (Luni, 8 august 2016, 16:16)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Turnatorii turnau in folosul sistemului, constransi de sistem. Omul asta face exact opusul si are numai de patimit din asta.

          Si cand apar unii care-l ameninta ori insulta pt atitudinea lui, de abia acestia reprezinta rezidurile turnatorilor de ieri.
          • -9 (15 voturi)    
            Da' de ce ? (Luni, 8 august 2016, 16:47)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

            "Turnatorii turnau in folosul sistemului, constransi de sistem. Omul asta face exact opusul si are numai de patimit din asta."
            =======================

            Cum adica "toarna" impotriva sistemului? Vad ca toarna serios PENTRU propasirea sistemului Binomului. Si care e "patimirea" de care are parte facand asta? Faptul ca era un neica-nimeni si acum organul de presa al Binomului il popularizeaza? Daca asta e "patimirea" lui, ai dreptate: se va intoarce in nimicnicia in care traieste in NO TIME. Doar nu te gandesti ca oamenii normali il baga in seama pe acest loser.
            • +10 (14 voturi)    
              Mafia si clientela politica (Luni, 8 august 2016, 16:59)

              man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              Denunta o incalcare a legii de care s-a lovit el, intre multe ilegalitati ale sistemului care controleaza judetul.

              Din cate am inteles a fost agresat fizic, amenintat de diversi si denigrat de primarul in functie. Si nu cred ca e o placere pt cineva sa umble ani de zile pe la tribunal.

              Aici avem un exemplu de situatie in care se impunea arestul preventiv. Unde invinuitul are puterea de a ridica un untreg oras in capul martorului, si intentia ei publicata fatis pe fb.
              • -9 (13 voturi)    
                Fugi mai baiete, (Luni, 8 august 2016, 17:50)

                newlook [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

                Fugi mai baiete,

                Daca criteriile justitiei ar fi parerismele matale, voi, cei 0.1% "nepatati" (nepatati de Internet, altfel....!) ar trebui sa munciti 24/7 ca sa-i tineti in puscarie pe cei 99.9% de romani, anormalii din tara aia. DNA si SRI abuzeaza cat casa, evident, dar se distreaza cu opiniile unor pareristi ca voi. Sau va foloseste, ca idioti utili.

                PS: mda, semn de mare temeritate (asta inseamna curaj - pentru neuronelul tau - ) sa torni in directia in care o cer Organele...hehehe, te joci cu CURajosul !
                • +12 (16 voturi)    
                  Au fugit multi deja (Luni, 8 august 2016, 18:11)

                  man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                  din tara, dar nu puteti sa ne goniti chiar pe toti. Ca atunci pe cine ati mai fura, ori va furati intre voi?
            • +14 (18 voturi)    
              Terminati cu propaganda pecerista! (Luni, 8 august 2016, 17:50)

              Spiky [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              Basismul si binomul - doi termeni inventati de Haznaua 3, pentru a eticheta dusmanii de clasa. Acest loser, aceasta ganganie sociala care trebuie strivita este de fapt un cetatean responsabil care a sesizat o ilegalitate comisa de o gashka de mafioti rosii, in cap cu primarita. Asa ca gargara asta stalinista cu dusmanii boborului pastrati-o pentru audienta geriatrica a Haznalei 3.
            • +10 (12 voturi)    
              Daca (Luni, 8 august 2016, 17:54)

              Jar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              am fi oameni normali,cu simt civic,adica sa facem ca acest om, ,nu s-ar mai fura atat de mult si am trai si noi mai bine.
              Loser-i suntem si noi si el,pentru ca e singur in lupata asta.
        • +1 (3 voturi)    
          dupa mintea Moscovei (Luni, 8 august 2016, 20:09)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          "inceputul" limbii romane incepe cu 1945 si aparitia Securitatii? moment in care cuvantul turnator capata sensul pe care il evoci?
          Pe de alta parte ne poti explica ce anume turnau turnatorii si prin ce se deosebeste asta de o plangere penala?
    • +30 (32 voturi)    
      daca ... (Luni, 8 august 2016, 13:40)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ai fii tu judecator... as scapa toti mafiotii!

      daca eu angajez un asasin platit sa omoare pe cineva. si eu intru la puscarie...

      cam asa si cu olgutza voastra!
    • +40 (42 voturi)    
      Sictir (Luni, 8 august 2016, 13:54)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      1. Nu e delator decat in ochii coruptilor. In lumea nepartinica el se numeste denuntator.
      2. Celalt nu e vreun simplu cetatean, ci parte din administratia orsaului, politizata pana la maduva.
      3. "Disputa" e intre Olguta si DNA, el fiind doar un martor hartuit de angajatii si votantii coruptiei locle.
    • +23 (25 voturi)    
      Controlul judiciar pt. "dottoressa " ??! (Luni, 8 august 2016, 14:39)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Amintiri premonitorii din cei 16 ani de PRM : " Ceva bun pentru oraşul ăla n-ai făcut – numai scandaluri şi ifose de ţoapă. Pe ce punem pariu că o să-ţi rupi gîtul? De la ce? De la afaceri, băutură şi… bărbaţi !",scria odinioara Vadim Tudor pe Facebook.

      Potrivit lui Geoană care a ademenit-o in PSD, Vasilescu - „o certitudine a tinerei generaţii de politicieni” ??!
    • +20 (22 voturi)    
      Raspuns simplu: (Luni, 8 august 2016, 14:52)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      E pesedista, adica o hoata si o corupta. Un om cinstit nu poate face parte din aceasta grupare mafiota pusa pe jaf gresit numita partid. Multa vorba.... Cind va ajunge OV unde ii este locul - LA PUSCARIE cu toti complicii ei din adminstratie?
    • +18 (18 voturi)    
      Chiar ea e subiectul (Luni, 8 august 2016, 14:52)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      "Locuitorul Craiovei" incearca sa inlature probele cu infractoarea. Simplu chiar pentru mintea psd. PS cel ce da in vileag un infractor nu se numeste delator. Insa ai o scuza, intr-un partid de infractori nu ai de unde sti asta.
    • +3 (3 voturi)    
      Cont Facebook (Luni, 8 august 2016, 17:24)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      https://www.facebook.com/gavrila.mariantomita
    • +9 (9 voturi)    
      Don Cocartz, nepricepatorul.... (Luni, 8 august 2016, 17:47)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ... uite cum sta treaba: domnu' pe care dumneata incerci sa il treci drept "un cetatean al Craiovei" nu este deloc cetatean, ci functionar in subordinea primaritei. Deci cocoana l-a bagat la inaintare pe sistem Grajdan-Ponta, ca sa il potoleasca pe "delator", care delator nu este, ci denuntator. Acu' nu am pretentia ca matale sa te duci la dictionar, intrucat e mai usor sa dai o fuga la crasma, sa servesti una mica si sa iti versi focul impotriva delatorilor. Care este diferenta? Denuntator este cel care denunta o ilegalitate autoritatilor in drept sa corecteze respectiva ilegalitate. Delator insa este cel care denunta in secret pe cineva in scopul obtinerii de beneficii. Respectivul denuntator nu obtine nici un beneficiu - societate il obtine, scapand de functionarii corupti.
  • +51 (53 voturi)    
    Je suis... (Luni, 8 august 2016, 13:26)

    benicio [utilizator]

    ... Petre Becheru.

    Bravo baiete, as vrea ca multi romani sa aiba curajul tau! As vrea ca si eu sa am curajul tau. Structurile mafiote atat de bine coagulate in administratiile locale numai asa pot fi daramate, cu implicarea oamenilor, nu e suficient DNA-ul.
    • -24 (26 voturi)    
      Da,multi romani ar avea poate curajul (Luni, 8 august 2016, 14:53)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      acestui individ,dar nu pot face porcul sa invete nici hartie igienica scrisa n-au,ghinion,vorba unui clasic in viata !!!
      • +9 (11 voturi)    
        Ca de obicei, Mazeta s-a retras (Luni, 8 august 2016, 15:28)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        si a lasat in urma pe cei mai putin talentati dar totodata pe cei mai obisnuiti sa dea cu ratul prin cocina !

        PS Succes, xgroho !
      • +10 (12 voturi)    
        Sluga de borfasi, asta esti (Luni, 8 august 2016, 16:02)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Ai macar o farama de constiinta???
    • -3 (11 voturi)    
      benicio (Luni, 8 august 2016, 16:06)

      zxcv [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      il cunosc pe baiatul asta, e un tip mai ciudatel, ca sa ma exprim elegant
      • +7 (9 voturi)    
        Si ce? (Luni, 8 august 2016, 17:47)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui zxcv

        Toata tara o cunoaste pe Olguta, si nu cred ca exista exprimare mai elganta din partea ei ori despre ea.
        Si asa cum n-ar putea fi suspectat de cinste, anturajul ei n-a fost vreodata suspectat de eleganta. De la Vadim la banditii aia din PSD.

        Asa apar mereu unii care profita de anonimat sa spuna ca-l cunosc ei pe x sau pe y, si ca e asa si pe dincolo. Soldateii propagandei.
    • +1 (1 vot)    
      procurorii mana in mana ! (Marţi, 9 august 2016, 7:08)

      sun [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      vezi sa nu ! sunt in tara zeci de mii de plangeri cu primari corupti pe care procurorii le pitesc si dau nup ! ce se intampla aici este o exceptie ! sistemul public ( parchete, politie, judecatoeii ) este de vina in acesti 26 de ani ca au promovat coruptia si hotia! ei snt principalii vinovati in mod sigur !
  • +31 (33 voturi)    
    Tomitza (Luni, 8 august 2016, 13:31)

    dany-ingineru [utilizator]

    Tomita e omul caruia i se potriveste zicala:
    "trebuie sa aveti grija cum va purtati si cu colegii mai slabi,
    candva s-ar putea sa va fie sef. "

    Oare cu ce so fi remarcat Tomita ?
    Si cum de un simplu contabil are vila la Ranca?
    [zicere de la cineva care il stie din liceu]
    [profesorul Golumbeanu il "facea "prostanac"]
    • +10 (10 voturi)    
      Contabil cu cabana (Luni, 8 august 2016, 17:15)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui dany-ingineru

      Un taranoi infect cu mecla de militan de comuna. Astea sunt gunoaiele de care se foloseste mafia prorusa de la Bucuresti. Astia sunt cei care tine Romania in inapoiere de atitea zeci de ani. Arestati-l naibii o data, ce mai stam atita la discutii?
  • +22 (24 voturi)    
    sarmanul om! (Luni, 8 august 2016, 13:34)

    Cristioan [utilizator]

    Este clar ca respectivul contabil are cel putin discernamantul diminuat!
    Daca" l-au amenințat cu moartea într-un comentariu postat pe facebook" asta denota nu doar prostie, ci iresponsabilitate, poate scapa de urmarirea penala ...
    • +19 (21 voturi)    
      tomita, (Luni, 8 august 2016, 14:21)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Cristioan

      daca vrea, ar putea sa-si recapete discernamantul daca va urma un curs intensiv cu profesorii de la DNA, cu tema : "cum eu un simplu contabil, mi-am facut vila/pensiune la Ranca, doar din leafa de contabil, cum zisei"
    • -20 (22 voturi)    
      Asa-i ! (Luni, 8 august 2016, 14:54)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Cristioan

      Asa-i cu "iresponsabilitatea" Pe aici, pe HN, sunt zeci si sute de astfel de "amenintari" pe zi. Fauna obisnuita...dar nici un om normal nu o considera ca avand ceva de a face cu "discernamantul" si "responsabilitatea". Si nici un om normal nu se gandeste sa-i toarne la DNA pe acesti bieti schizofrenici ce traiesc intr-o alta realitate.
      Acestia sunt doar niste nebuni frustrati, taietori de funza la caini, ce se cred justitiarii natiei.Nu-i baga nimeni in seama, sunt expresia afregata a acelui 1% de dezaxati care exista in orice populatie, de la Polul Nord, la Polul Sud. D'aia dezaxatii cu pricina se mira permanent ca scorul electoral e ala care e, in zona lui 5% (se mobilizeaza!), si injura natia care le da de mancare, atat cat poate.
      • +15 (15 voturi)    
        In patria borfasilor si mancurtilor lor (Luni, 8 august 2016, 16:04)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Putinii oameni normali is considerati dezaxati, bravo niuluc, esti etalon de Paturic de moda noua.
      • +10 (10 voturi)    
        Vai draga niuluc (Luni, 8 august 2016, 16:20)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Cine te-a amenintat cu moartea? Esti sensibil ca o floare. La cate prostii te lasa hn sa debitezi pe zi ar trebui sa te duci la redactie si sa le pupi mana in fiecare dimineata.
      • +3 (3 voturi)    
        si ce zici tu javrete rusofil? (Luni, 8 august 2016, 20:30)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Ca noi astia 5% suntem hraniti de natia indobitocita care voteaza PSD-ul?
        Hai sa facem urmatorul exercitiu, eu iti prezint totalul sumelor platite ca impozite catre stat in cei 26 de ani de munca, insotita de lista proprietatilor si conturilor mele iar tu il convingi pe contabilul Tomita sa faca acelasi lucru. Tragem linie si apoi vedem daca el a furat din banii nostrii sau eu am mancat din banii PSD-ului.
  • +18 (18 voturi)    
    Vitele de Berevoiesti au inebunit de tot! (Luni, 8 august 2016, 14:49)

    Jean_Valjeanu [utilizator]

    Nemernicii astia imputiti ne vorbesc la per tu datorita capeteniilor PSD, 100% sociopati ca Drrr. Manelism Ologova, vajnici luptatori pro-coruptie care urmaresc sa nimiceasca tot ce inseamna civilizatie, de la domnia legii pana la folclorul stramosesc.

    Cat de prosti ne cred sa vizitam proprietati furate de interlopi cu mintea lipsa care ameninta fatis? Spera sa ne punem singuri lantul de gat ca la ei la Berevoiesti, sau ce? Eu nu inteleg de ce un asemenea pesedist este inca in libertate, a corupt politia locala cu o sticla de lichid cu balegar?
  • -22 (30 voturi)    
    poate ne explica (Luni, 8 august 2016, 14:51)

    xanti [utilizator]

    Cum de se simte amenintat cand tocmai el l-a sunat pe Tomita ,.nu invers.
    Din cate am citit in stenograma omul ala a facut doar sugestii pe care orice avocat le-ar fi facut pentru intelegerea partilor.
    Este mult exagerat si cred ca baiatul este un fricos sau e sfatuit prost .
    Pun pariu ca este unul din astia viteaz dupa tastatura ce se lupta el cu balaurii PSD care sug sangele poporului.
    • -15 (19 voturi)    
      Hahahaha (Luni, 8 august 2016, 15:18)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Hahahaha
      Nebagatii astia in seama sunt in stare sa-si trimita singuri scrisori de amenintare....
      Hm, vazand astfel de ratati, ma gandeam ca poate Pokemon Go are si o fateta pozitiva: le da loserilor un (mic si inutil) scop in viata !
  • +18 (18 voturi)    
    ! (Luni, 8 august 2016, 15:03)

    tudorr [utilizator]

    Votantii in tara asta sunt singurele capete de guma! Infractorii astia care striga hotul n-au nici o vina cand au atat de multa prostime ca masa de manevra! Avem conducatorii pe care-i meritam!
    • -10 (10 voturi)    
      Asa-i vere, "votantii E anormali" ! (Luni, 8 august 2016, 16:32)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      Asa-i vere, "votantii E anormali" (capete de guma) ! Matale esti "normalul" !
  • +16 (16 voturi)    
    pe ăsta nu-l anchetează nimeni? (Luni, 8 august 2016, 15:17)

    IancuJianu [utilizator]

    Că doar a făcut amenințări cu moartea pe față...
    Aaaa, nu a fost președintele Romaniei...
    • -12 (14 voturi)    
      Nu-l ancheteaza, ca "moare de ras" ! (Luni, 8 august 2016, 15:30)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

      "Din acest motiv, eu, preşedintele Asociaţiei (de proprietari – n.r.) Romarta, solicit demisia doamnei Lia Olguţa Vasilescu din funcţia de primar pentru a nu mai influenţa ancheta“, a declarat Becheru la ieșirea din sediul DNA."
      ================

      Serios, bre? Invalidarea candidaturii lui Trump nu o ceri? Ca doar esti presedinte...te joci?
  • +20 (24 voturi)    
    Dar ce s-a activat postacimea pesedista (Luni, 8 august 2016, 15:39)

    Susufler0 [utilizator]

    dintr-odata !

    Mazeta, xrogo, newlook...toti in apararea lu' Holguta !

    Inseamna ca a sarit si primarita cu banu' .

    PS. Iar o fentati baieti, pe biata femeie. Bagati cantitate dar calitate, ioc !
    • +12 (12 voturi)    
      Clasic mafiot, ce vrei (Luni, 8 august 2016, 16:21)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      PSD este un Grup Infractional Organizat de dimensiuni nationale. Mafia lor este peste tot, de la Capii aia mari pana la femeia de servici dintr-o primarie amarata.
      • -8 (12 voturi)    
        in timp ce (Luni, 8 august 2016, 16:52)

        zxcv [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

        PNL (pardon, PDL cu sigla PNL in frunte) sunt un grup de Curati Ca Lacrima
        • +8 (8 voturi)    
          Relativizare (Luni, 8 august 2016, 17:09)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui zxcv

          Nu, mafia a fost si mai e inca si in PNL.
          Dar e ca si cum ai compara inca o butelie care a explodat, cum se mai intampla pe la noi, cu o serie de atacuri teroriste.
          Relativizarea terorismului, la fel ca si in cazul coruptiei, intra in arsenalul sustinatorilor lor.
        • +6 (6 voturi)    
          asa-i, dar (Luni, 8 august 2016, 17:24)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui zxcv

          niciodata nu o sa ajunga la nivelul psd-istilor.
          astia, psd-istii, sunt cei care au inventat, patentat, rafinat si extrapolat, furtul din buzunarele noastre.
        • +5 (5 voturi)    
          Nu chiar (Luni, 8 august 2016, 18:28)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui zxcv

          PNL este un Grup Infractional Dezorganizat de dimensiuni nationale, total opus PSD-ului. Prin asta se asigura echilibrul democratic.
          • +3 (3 voturi)    
            A vrut sa ajunga Organizat (Luni, 8 august 2016, 22:09)

            Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

            S-au inhaitat cu psd pt asta, doar ca, Cainii Rosii au facut pipi pe Crin si s-a uscat.
    • +3 (5 voturi)    
      e ordin (Luni, 8 august 2016, 17:20)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      pe unitate.
  • +8 (10 voturi)    
    domnule Petre Becheru, mergeti pana (Luni, 8 august 2016, 17:34)

    yellowdog [utilizator]

    la capat cu aceasta filiala a organizatiei criminale psd...
    Ascultand discutia eu m-am ingrozit la cat de perfizi si cinici sunt aceste personaje. In rezumat, daca te pui cu noi (inculpata Olguta Vasilescu, viitorul inculpa Gavrila Tomita) o sa iti facem viata atat de imposibila ca o sa mori inainte de vreme. Asa ca danseaza cum vrem noi, taci din gura si inghite ca sa traiesti.

    Ai adus in prim plan omerta institutionalizata, daca te lasi acum calcat in picioare, te va calca toata viata in picioare daca ai principii, daca nu vei ajunge ori sa emigreizi ori sa fi unul din trepadusii lor.
  • +10 (10 voturi)    
    Asa lucreaza mafia PSD, cu amenintari si mita, (Luni, 8 august 2016, 17:40)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    ei apeleaza la amenintari fiindca Olguta si cu Tomita nu au cum sa se apere in fata adevarului, nu se pot disculpa, sunt corupti pana in maduva oaselor si DNA va face dreptate.

    Ce ma socheaza pe mine e cat de multi oameni inca voteaza cu PSD.

    Fratilor, astia ne-au distrus tara, ne-au vandut industria la fier vechi, au luat fondurile de la Cercetare si le-au dat pe spagi electorale. Cum puteti sa sustineti PSD-ul? Va asteptati sa ajungeti baroni? Nici vorba de asa ceva!

    Apucati-va de munca, baronii nu mai au ce sa va dea, sunt toti in drum spre parnaie!
  • -2 (2 voturi)    
    Trio chitila (Marţi, 9 august 2016, 4:03)

    KostasP [utilizator]

    Canta de te-apuca mila...mazeta, xrogo si niuluc. Pe petrica nici nu-l numar, ca e cantitate neglijabila.
  • 0 (0 voturi)    
    "grija fata de om" (Miercuri, 10 august 2016, 8:05)

    revo [utilizator]

    Bravo, iata un adevarat urmas al PCR, in prezent PSD! Grija fata de om e pe primul loc. Cum mai moare el de grija tanarului, cum ii mai plange tinerea macinata de griji inutile!
    Individul asta burtos este foarte periculos, nu poate fi zdravan la cap, are o defectiune majora pe undeva: nici in ceasul al XII-lea nu inceteaza cu proferarea amenintarilor, ii da inainte cu pacat de tinerea baiatului, cu mortii tineri, cu mormintele varuite!
    Cred ca Becheru trebuie sa ceara protectia organelor si mandat de interdictie in privinta individului cu mintile ratacite. O fi indragostit de madam Olguta (care inteleg ca nu e chiar usa de biserica), i-o fi luat Dumnezeu mintile ale putine, nu stiu, dar e clar dus cu pluta. Daca nici la interviu nu se poate abtine sa-l ameninte cu moartea, e clar pericol public.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version