O autoare irlandeza asteapta de trei luni un laptop ajuns in Romania dupa ce l-a uitat intr-un avion

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 28 iulie 2016, 21:39 Actualitate | Esenţial

O scriitoare irlandeza asteapta de trei luni returnarea unui laptop uitat intr-un avion, existand informatii ca aparatul ar fi ajuns in Romania, compania aeriana low-cost explicand public joi ca nu are cunostinta despre acest caz si nu este responsabila de bagajele de mana, relateaza Mediafax.

Scriitoarea irlandeza Susan E. Connolly a pierdut un laptop intr-un avion cu care a calatorit de la Dublin la Londra pe 25 aprilie. Cat a stat pe culoarul avionului, aparatul a fost pus temporar intr-un spatiu de bagaje situat deasupra scaunelor. Cand a ajuns pe scaun, ea a uitat de laptop, de care si-a amintit dupa coborarea din avion.

Scriitoarea de 31 de ani a reclamat disparitia laptopului pe Aeroportul Stansted din Londra, dar a aflat ca aparatul ar fi ajuns in Romania, intrucat avionul a zburat la Bucuresti dupa cursa efectuata intre Irlanda si Marea Britanie: "Mi-am schimbat parolele si m-am interesat din nou de laptop a doua zi. Apoi am primit un email din Romania prin care eram anuntata ca au laptopul, dat fiind ca avionul cu care eu am mers de la Dublin la Londra zburase apoi in Romania".

Desi au trecut trei luni, Susan Connely nu si-a primit inca laptopul. Aeroportul din Otopeni i-a transmis ca Ryanair nu ar permite returnarea aparatului.

Ryanair a transmis joi ca nu are nicio responsabilitate pentru bagajele de mana pierdute. "Ryanair nu asuma nicio responsabilitate pentru bagajele de mana ale clientilor, intrucat este responsabilitatea fiecaruia sa se asigure ca au asupra lor obiectele personale in momentul coborarii din avion sau iesirii din aeroport. Biroul pentru obiecte pierdute al aeroportului respectiv poate oferi asistenta pentru gasirea obiectelor pierdute", a transmis compania, potrivit site-ului Breakingnews.ie.

"Singura optiune pe care o am este fie sa merg singura, fie sa imi fac un prieten la Bucuresti caruia ii pot oferi procura pentru a-mi ridica laptopul, ceea ce mi se pare ridicol", a reactionat Susan E. Connolly.


Citeste mai multe despre   











[P] Tu ce mananci azi la birou? Preparate culinare delicioase, care iti asigura energia necesara pentru intreaga zi

In intelepciunea populara se spune ca "toamna se numara bobocii". Adaptata la secolul vitezei, aceasta zicala arata ca toamna se numara proiectele, care vin pe banda rulanta si trebuie finalizate cu brio in cel mai scurt timp. Iar intr-o perioada plina de task-uri solicitante la birou, masa de pranz reprezinta singura perioada in care va puteti incarca cu energia necesara pentru a le duce la bun sfarsit. Cum, de multe ori, programul nu va permite sa gatiti acasa preparatele culinare preferate, foodpanda.ro, cea mai mare platforma de comenzi de mancare din Romania, va intampina cu cea mai variata gama de mancaruri gustoase, pline de vitamine si proteine sanatoase, care va dau energie pentru intreaga zi.
2857 vizualizari
  • +8 (18 voturi)    
    muieti-s pozmagii (Joi, 28 iulie 2016, 22:00)

    LeeView [utilizator]

    E super tare:
    " Biroul pentru obiecte pierdute al aeroportului respectiv poate oferi asistenta pentru gasirea obiectelor pierdute"

    Pai i-au gasit obiectul pierdut ! Acum vrea sa il si primeasca gratis acasa cu un curier rapid ? Asta costa.

    Probabil ca scriitoarea irlandeza este obisnuita cu generozitatea irlandezilor. E binestiut ca daca iti uiti ceva intr-un hotel irlandez il primest inapoi cu DHL-ul impreuna cu o sticla de whiskey. Irlandez, desigur.
    • +1 (7 voturi)    
      nesimtirea deja e o virtute?.. (Vineri, 29 iulie 2016, 0:56)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui LeeView

      Da, a uitat laptopul. Da, este la Bucuresti. Si acum, care e solutia? Sa dea banii pe un bilet pana la Bucuresti ca sa-si recupereze laptopul pentru ca aeroportul Otopeni si Ryanair nu sunt in stare sa-l trimita la Dublin?
      Prostia si hidrogenul.. infinite.. Mai nou le concureaza si lipsa de bun simt.
      • +4 (6 voturi)    
        Problema legala (Vineri, 29 iulie 2016, 7:32)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Ryanair a predat laptopul biroului pt obiecte pierdute de la Bucuresti (pentru ca atunci l-au gasit). Odata predat Ryainair a obtinut chitanta ca a fost predat si gata. Nu se poate duce nimeni in afara de proprietar ca sa isi ridice bunul. Sa zicem ca vrei tu sa il ridici: stii ce laptop, ce marca, ce culoare, ce semne particulare are? Cum sa ti-l dea cei de la obiecte pierdute tie? Uite asa nu il pot da nici angajatilor Ryanair. Deci problema e intre proprietar si Otopeni iar Ryanair nu este parte a acestei probleme, ei cel mult pot spune ca au gasit un laptop pe care l-au predat si atat.
        • -2 (4 voturi)    
          Kafka.. (Vineri, 29 iulie 2016, 8:05)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          deci au chitanta, dar nu stiu care este?.. sau vrei sa spui ca la Otopeni sunt cateva zeci de laptopuri pierdute pe zborurile Ryanair?..
          • +1 (3 voturi)    
            Chitanta ti se da cand predai un obiect (Vineri, 29 iulie 2016, 9:20)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Dar pe baza ei nu il poti si ridica. Pentru ridicare e nevoie probabil de un act doveditor ca esti proprietarul laptopului in cauza. Este o procedura standard oriunde in lume.
            • +2 (2 voturi)    
              tot Kafka.. (Vineri, 29 iulie 2016, 14:44)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

              Hai, da-mi un exemplu de "act doveditor" daca mi-am uitat laptopul sau haina in avion.

              La Heathrow totul se rezolva online si iti trimit prin posta obiectul pierdut. Deci 1. se poate! 2. habar nu ai despre ce vorbesti...
              • -1 (1 vot)    
                Dar in Kuala Lumpur stiti cum e? (Vineri, 29 iulie 2016, 18:36)

                V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                Dar in Singapore sau in Moscova? Stai ca in Moscova nu iti mai iei laptopu' deloc.

                Fiecare tara si fiecare aeroport are regulile ei. Nu iti convin? Esti mai atent sau mergi in alta parte.

                Fiecare companie aeriana poate alege cum sa iti rezolve tie problemele pe care ti le-ai facut si da, unele companii pot fi cu totul ignorante fata de tine. Si? Vrei servicii impecabile? Du-te cu biznis nu cu lowcost.
                • +2 (2 voturi)    
                  dar in epoca de piatra?.. (Sâmbătă, 30 iulie 2016, 0:34)

                  pehash [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

                  vrei tu sa fii neaparat gica contra, oricat de penibil ai fi? femeia a zburat de la Dublin la Londra.. iart-o ca nu a aflat pana acum cat de inapoiati sunt romanii de pe Otopeni.
                  • -1 (1 vot)    
                    La Otopeni, cu cativa ani in urma (Sâmbătă, 30 iulie 2016, 3:04)

                    Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                    Voiau sa-mi ia vama aia pt camera foto...le-am arata pasaportul, nu unul romanesc, si s-au taiat garoii ca frezia la soare.
          • 0 (4 voturi)    
            Ryanair (Vineri, 29 iulie 2016, 9:23)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Nu are absolut nici o responsabilitate privind bagajul. Odata cu predarea sa legal nici nu sunt parte a problemei deci nu pot face nimic.

            In plus, la orice companie cand ti se pierde bagajul esti despagubit per kg (in jur de 20 Euro/kg). Nu conteaza ca tu carai aur sau gunoi, pretul e acelasi.

            Nu-i asa ca e mai usor sa fii atent cu lucrurile?
            • +1 (1 vot)    
              Cand ti-l pierde compania (Vineri, 29 iulie 2016, 15:43)

              Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

              Si mai uiti lucruri, ca nu esti robot. Doar ca la altii se poate recupera bunul extrem de rapid si elegant....in Romania.... Uite o idee de film marca Porumboiu.
        • +2 (2 voturi)    
          Telefon si chestii online (Vineri, 29 iulie 2016, 15:41)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          de verificare a indentitatii? Dupa aia DHL, FEDEX, etc....cu plata la destinatie, etc. Ce dracu, traim in post secolul vitezei...sau Romania e inca in faza strung, subler, pila, piulitza f(l)uture?
          • -2 (2 voturi)    
            Hahahahaha (Vineri, 29 iulie 2016, 18:37)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

            La Otopeni e problema cu ajunsul in oras, nu cu recuperarea wireless a unui laptop. Dar nici salariile nu sunt ca in Irlanda si nici paradisul fiscal nu e. Te duci undeva, te adaptezi locului mai mult sau mai putin.
  • -18 (30 voturi)    
    Lasa (Joi, 28 iulie 2016, 22:05)

    CezarN [utilizator]

    Ca in alte tari (mai civilizate, cica) statul iti fura copilul si-l da la homosexuali sa-l creasca.Al naibii laptop, dom'le!
    • +12 (16 voturi)    
      Întrebare (Joi, 28 iulie 2016, 22:18)

      utilizator1 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      CezarN, iti plac homosexualii sau asa esti tu de obicei pe lângă subiect?
    • +6 (14 voturi)    
      nota 3, (Joi, 28 iulie 2016, 22:22)

      mavis [anonim] i-a raspuns lui CezarN

      stai jos
  • +7 (13 voturi)    
    De tinut minte (Joi, 28 iulie 2016, 22:07)

    mitg [utilizator]

    In companiile low-cost (cum e si cea de fata), nici personalul (prost platiti si munciti din greu), nici pasagerii (in marea majoritate oameni care ori se duc in vacanta si li se rupe, ori sunt niste pampalai care au prins un zbor la 9 lire si aia e) nu au absolut nici un interes sa se ocupe prea intens de bagaje pierdute.
  • +9 (21 voturi)    
    Scriitoare ? (Joi, 28 iulie 2016, 22:32)

    Vlad-I [utilizator]

    Aproape inexistenta distinsa scriitoare pe net. Sa-i analizeze un critic textele din laptop, daca sunt de calitate sa-i dea aparatul inapoi, daca nu, la dezmembrari, nu are rost sa intoxicam piata cu texte de slaba calitate, mai au arabii o carte de slaba calitate si ati vazut ca se sinucid saracii din cauza ei.
    • 0 (6 voturi)    
      Ai nostri ca caii (Joi, 28 iulie 2016, 23:06)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Genial mioriticul critic literar. Aparent doar un scriitor bun are dreptul sa isi recupereze un laptop, dupa cum doar femeile 'bune' merita locul in autobuz.
      Ma intreb in ce domeniu performezi tu, mirificule, de-ti permiti astfel de opinii cu atata nonsalanta.
    • +1 (1 vot)    
      Tu te inchini la Goagal, asa-i? (Vineri, 29 iulie 2016, 16:04)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Ce repede mai tragi tu concluzii, de calitate, bazat pe un banal search. Jiji e mai tare, ha?
  • +3 (5 voturi)    
    Mi se pare si firesc (Joi, 28 iulie 2016, 23:59)

    V. Veroiu [utilizator]

    Sa nu se returneze laptopul. Laptopul ca orice obiect poate fi inmanat proprietarului sau unei persoane delegata de acesta prin procura. Daca laptopul ajungea in alta parte din vina companiei - fireste ca trebuie returnat. Dar nu a ajuns din cauza aceasta, a ajuns pentru ca a fost uitat si deci se afla la obiecte pierdute acolo unde a fost gasit.

    Cat despre laptop sunt sigur ca doamna in cauza are backup deci datele nu sunt o problema. Va veni sa si-l ia cand va mai avea drum prin Bucuresti.

    Si inca un sfat: daca nu ai discul criptat, degeaba iti pui parola. Datele tale pot fi furate de un pusti de 10 ani care stie sa buteze un sistem de pe un alt disc. Am cumparat in viata calculatoare second-hand cu toate datele pe ele si in contract scris "as-is" deci datele au devenit automat proprietatea mea pentru ca am luat laptopul exact asa cum a venit.
    • +2 (4 voturi)    
      daca esti robot, da (Vineri, 29 iulie 2016, 9:57)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Asadar un laptop a fost pierdut si gasit, proprietarul a fost identificat (mai mult sai mai putin), dar in loc sa ii fie returnat e mai fun sa spui 'ue fraiere, daca-l vrei, vino pana la bucuresti, ca sa vezi aici distractie, cand ti-om cere chitanta din dublin'.
      Doamne fereste ca o companie sa incerce sa ajute un client. Prostul a pierdut laptopul, sa mai dea 1000 de euro pe distractia asta, pentru ca pe noi ne doare in cur, nu ne dam jos din pat doar pentru un multumesc si customer satisfaction.
      Exemplu tipic de 'sa moara capra vecinului'.
      • -1 (3 voturi)    
        Te faci ca nu intelegi (Vineri, 29 iulie 2016, 10:16)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Cine anume sa returneze laptopul? Sunt doar 3 "jucatori" in aceasta problema:

        1. Ryanair - nu are nici un drept pt ca a predat laptopul deci nu se mai afla nici in posesia lor iar de luat nu se poate pentru ca nu sunt proprietarul lui. Daca la tine la firma vine unul de la Ryanair sa ia un laptop i-l dai? Nu! De ce? Pt ca nu are voie sa il ceara!

        2. Aeroportul Otopeni - nu este serviciu de curierat sau posta. Daca ai nevoie de ceva te duci tu acolo sau delegi pe cineva sa se duca.

        3. Scriitoarea.

        Cand cineva pierde un laptop este treaba lui sa acopere costurile cu transportul si legale. In mod normal ar trebui sa plateasca si spatiul de depozitare. Nici Otopeniul si nici Ryanair nu au in atributiile lor pastrarea si returnarea gratis a obiectelor.

        1000 Euro drumul? Ryanair este LOW COST. Un drum este sub 100 de Euro. Costa mai mult decat laptopul? Ia-ti altul si gata, s-a terminat povestea.
        • +2 (2 voturi)    
          Gandesti ca romanul. (Vineri, 29 iulie 2016, 15:47)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          Nush cum, dar realizezi ce prapastie e intre Romania si Civilizatie? Realizezi cat stres implica absolut orice legat de Romania?
          • -1 (1 vot)    
            Azi un coleg (Vineri, 29 iulie 2016, 18:40)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

            A trecut prin aeroportul Heathrow la Londra fara sa ii fie macar o singura data cerut pasaportul sau oricare act de identitate cu exceptia biletului de avion. Putea asadar cu copia biletului oricui sa intre in zona "securizata".

            Acum depinde cum crezi ca e mai rau: sa ai nevoie de acte la recuperarea unui laptop sau sa nu fie controlati oamenii.

            PS: colegul meu a fost destul de stresat pt ca odata cu el mai calatoreau si altii. Unii poate la fel de (ne)controlati ca el.
            • 0 (0 voturi)    
              Cum am spus, gandire romaneasca (Sâmbătă, 30 iulie 2016, 3:02)

              Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

              Un om civilizat nu o sa vrea niciodata sa ia ceva ce apartine altuia. Cum am mai spus, prin alte parti asa ceva se face prin telefon, iti dai datele, aia verifica la politie instant, aia confirma adresa, etc. Daca vrei sa julesti ce e al altuia, te arzi, ajungi de nici aia de la bottle depot nu o sa te mai angajeze.
      • -2 (4 voturi)    
        Nu e problema cu capra (Vineri, 29 iulie 2016, 10:23)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Daca laptopul ramanea in posesia Ryanair compania putea opta ce sa faca cu el, de exemplu sa il returneze gratis.

        Odata ce el a fost predat in custodie ca "obiect pierdut" cel care poate veni sa il ia este PROPRIETARUL sau cineva delegat de ei. Ryanair nu are legal dreptul de a cere obiectul inapoi, sub orice pretext. Iar Otopeniul nu il poate elibera in lipsa unui act doveditor al proprietarului.
        • 0 (0 voturi)    
          Act doveditor, hahahahaha (Vineri, 29 iulie 2016, 16:05)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          Eventual si tradus si dublu legalizat.....
          • -1 (1 vot)    
            Si cu procura de la mama (Vineri, 29 iulie 2016, 18:41)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

            Nu e mai bine sa nu uiti laptopul in avion, hai ca aterizarea nu dureaza zile in sir ci doar cateva minute.
  • +2 (8 voturi)    
    inca se mai joaca (Vineri, 29 iulie 2016, 0:58)

    gopo2016 [utilizator]

    angajati solitaire pe el, mai pierd si ei timpu, daca nu cumva la vindut vreunul la cineva


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică