Soferi de la firme de transport din Brasov protesteaza cu camioanele pe centura ocolitoare a orasului, unde se circula foarte greu

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 25 iulie 2016, 12:28 Actualitate | Esenţial

Mai multi soferi de la firme de transport din Brasov au blocat, luni, cu camioanele traficul pe centura ocolitoare a municipiului, in semn de protest fata de scumpirea RCA, ei circuland cu viteza foarte mica, de aproximativ 10 kilometri la ora. La ora transmiterii acestei stiri, in zona se poate circula pe un singur sens, formandu-se coloane de masini pe aproape doi kilometri, anunta news.ro.

Douazeci de soferi de la firme de transport din Brasov au blocat cu camioanele centura ocolitoare a Brasovului, circuland cu viteza foarte mica, de aproximativ 10 kilometri la ora.

La un moment dat, soferii au oprit autovehiculele pe o banda a drumului, creandu-se blocaje si formandu-se cozi de masini. Traficul a fost blocat aproape o ora.

Soferii sunt nemultumiti de scumpirea RCA, deoarece firmele de transport risca sa ajunga in faliment din cauza taxelor foarte mari. De asemenea, transportatorii de plang de drumurile proaste si de lucrarile de reparatii care ingreuneaza circulatia.

"Pentru primele sase luni RCA pentru un camion a fost 7.000 de lei. Acum, in iulie, ni se cere 38.000 de lei. Nu se poate asa ceva, ajungem in faliment. Nu se justifica, ca sa nu mai spun ca drumurile sunt cum sunt, se circula greu din cauza reparatiilor", a declarat un sofer de camion.

La ora transmiterii acestei stiri, protestul transportatorilor continua, iar traficul se desfasoara ingreunat, pe un singur sens, formandu-se coloane de masini care se intind pe aproape doi kilometri.

In aceste conditii, traversarea centurii ocolitoare a Brasovului dureaza pentru soferii aflati in trafic chiar si o ora si jumatate, desi in mod normal ar fi putut fi parcursa in aproximativ 15 minute.

Politistii de la Compartimentul Rutier se afla in zona si dirijeaza circulatia, sfatuindu-i pe soferii care trebuie sa traverseze Brasovul sa circule prin oras pana la finalizarea protestului.

In 21 iulie, patronatele din transporturi anuntau ca vor declansa un protest la nivel national in jurul datei de 15 septembrie, daca nu vor ajunge la o intelegere cu Guvernul in ceea ce priveste scaderea tarifelor RCA.

Patronatele din transporturile rutiere acuza Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) ca a dezinformat opinia publica prin raportul publicat marti, referitor la tarifele RCA.

Potrivit raportului ASF, cresterea medie a RCA in iunie 2016, fata de iunie 2015, a fost de 52,7%, in marja plafonului de 50% convenit prin protocolul incheiat in decembrie 2015.

Transportatorii considera insa ca aceasta cifra nu reflecta realitatea, firmele platind preturi si de trei ori mai mari decat in iunie 2015.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

2103 vizualizari

  • 0 (6 voturi)    
    38000 ron? (Luni, 25 iulie 2016, 12:44)

    VladSnow [anonim]

    Asta inseamna 8500 eur. M-as mira sa fie RCA-ul pentru un camion cat pretul unei masini.
      #showComment
  • +5 (5 voturi)    
    adevarat (Luni, 25 iulie 2016, 13:09)

    joly [utilizator]

    Este adevarat pretul acesta.
    In general o polita este de 12500-18000 / 6 luni.
    Daca ai noroc sa fi avut o dauna pe polita RCA, pretul reinnoirii politei sare de 30-40.ooo lei.
  • 0 (6 voturi)    
    Intrebari (Luni, 25 iulie 2016, 14:06)

    CezarN [utilizator]

    Cand patronii angajeaza soferi facuti la scoala de carnete de sofer de la Pitesti, intreaba cumva firmele de asigurari?

    Cand patronii cumpara jafuri de camioane la second sau third hand din ocident, inteaba cumva firmele de asigurari?

    Cand patronii trimit masinile in cursa cu cauciucuri resapate si, chiar si asa, uzate mult peste limita de siguranta a propriilor soferi si coparticipanti la trafic, intreaba firmele de asigurari?

    Cand ptronii sponsorizeaza politicieni hoti care fura si nu fac sosele, intreaba cumva firmele de asigurari?

    Daca firmele de asigurari le-ar impune patronilor ce fel de cauciucuri sa cumpere sau ce camioane sa cumpere din occident, care ar fireactia patronilor? Nu cuva ceva de genul "Ce va bagati in afacerile noastre?".

    Atunci de ce se baga ei in afacerile firmelor de asigurari? Sa puna mana de la mana si sa-si faca propria firma de asigurari si sa puna ce tarife doresc ei. Sa se fure si sa se certe intre ei, caci asta va iesi dintr-o astfel de intreprindere.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri