Viktor Orban spune ca impartaseste din ideile lui Donald Trump privind stoparea terorismului

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 23 iulie 2016, 15:16 Actualitate | Esenţial

Viktor Orban
Foto: AGERPRES
Premierul Ungariei, Viktor Orban, a declarat sambata, la Universitatea de Vara de la Baile Tusnad, ca impartaseste cateva dintre ideile lui Donald Trump, candidatul republican la presedintia Statelor Unite ale Americii, privind masurile pentru stoparea terorismului, care ar putea fi preluate si implementate in Europa, relateaza Agerpres.

Orban a spus ca "nu este omul de campanie a lui Donald Trump" si nu credea niciodata ca ii va impartasi opiniile, dar ascultandu-l este de acord ca unele masuri enuntate de acesta ar putea fi o solutie pentru redobandirea sigurantei Europei.

Premierul Ungariei considera ca este nevoie de crearea unor servicii secrete puternice, care sa colaboreze, dar si de oprirea politicii de exportare a democratiei in tarile din care provin migrantii.

"Eu nu sunt omul de campanie a lui Donald Trump, (...) nu as fi crezut niciodata ca vreodata se va naste in capul meu ideea ca dintre oferte el ar fi cea mai buna solutie. (...) Zicea ca in America trebuie creat cel mai bun serviciu secret din lume. In Europa de asta e nevoie pentru siguranta noastra. Cele mai bune servicii secrete, care sa colaboreze. (...) A doua, zice Trump, trebuie sa oprim politica exportarii democratiei. Nu as fi putut sa zic mai bine nici eu", a declarat Viktor Orban, potrivit traducerii asigurate de organizatori.

In context, el a spus ca este nevoie de stabilitate in Turcia, pentru ca, in caz contrar, toate problemele grave de acolo vor veni in Europa.

"Daca ma intrebati care este cea mai mare asteptare a ungurilor vizavi de Turcia, pe primul loc spunem stabilitatea. Desi nu e indiferenta situatia de acolo si a drepturilor umane. Tara care vrea sa intre in UE. Insa, in totalitatea ei, din punctul de vedere al vietii de azi, cel mai important este ca Turcia sa ramana stabila. Daca devine si ea instabila, apoi toate problemele grave din Turcia vin in Europa Occidentala", a sustinut Orban.

Premierul Ungariei a opinat ca exista premisa, avand in vedere cresterea populatiei, ca un nou val de migranti spre Europa sa vina din Africa, iar acest lucru va reprezenta un pericol pentru continentul nostru.

"Trebuie sa ne otelim vointa, trebuie sa construim frontiere, garduri, trebuie sa oprim oameni care sa intre ilegal, apararea noastra cu animale de plus si cu flori nu se poate", a afirmat Viktor Orban.


Citeste mai multe despre   











[P] Ultimele zile de inscrieri la conferinta RIUF YouForum

Conferinta YouForum are loc la Bucuresti, la Sala Palatului, in perioada 1-2 octombrie si propune elevilor si studentilor sesiuni de discutii, ateliere, seminarii si prezentari ale universitatilor din Romania si din strainatate care au drept scop informarea si orientarea tinerilor cu privire la viitoarele alegeri educationale.
3387 vizualizari
  • -11 (33 voturi)    
    Ce caută unguru' (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 15:51)

    andreitr [utilizator]

    asta în România? Cine i-a dat voie să intre în țară și de ce? N-ajung destui iredentisti pe care îi avem pe aici?
    Orban go home!
    P.S. Aștept minusurile si comentariile postacilor unguri care înțeleg românește si care s-au reactivat pe hn. Sa vedeți cum se vor da ei români din Moldova sau din Oltenia si ne vor tine lecții de "bun simt" si democrație...
    • 0 (8 voturi)    
      Iti spun eu de ce primesti minusuri (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 21:13)

      JohnDoeLaneskoo [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

      Pentru ca incerci sa manipulezi.
      Sigur ca pe fond esti liber sa exprimi orice opinie, insa in momentul in care implici ca oricine nu e de acord cu tine este ne-patriot, agent strain, etc., orice om care are un pic de stima de sine se simte jignit si nu cedeza santajului. Dimpotriva. Uite, in consecinta m-am activat si eu din "sleeper" ce eram, si iti dau un minus :)
      • 0 (2 voturi)    
        Perfect! (Duminică, 24 iulie 2016, 12:18)

        andreitr [utilizator] i-a raspuns lui JohnDoeLaneskoo

        Credeam ca esti oltean sau moldovean asa cum am scris mai sus, dar uite ca tu esti "sleeper". Voi ungurii nu aveti deloc fantezie, faceti doar variatiuni pe aceeasi tema. Iar cine va plateste, va plateste degeaba. Nu va ajuta ceea ce aveti in cutia craniana spre norocul nostru.
        • 0 (2 voturi)    
          Mda, mare noroc avem ca nu-i ajuta capul... (Duminică, 24 iulie 2016, 23:25)

          Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

          ...pe unguri.
          Altfel veneau peste noi si ajungeam si noi ca ei, fereasca Dumnezeu...
          • 0 (0 voturi)    
            unguri lover (Vineri, 5 august 2016, 9:52)

            andreitr [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

            Din pacate pentru tine romanii sunt net superiori ungurilor. Nu numai intelectual dar si pentru caracter. Ai vazut tu caracter la vreun ungur?
  • -9 (23 voturi)    
    Splendid! (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 16:01)

    anton_carpati [utilizator]

    Presupun că ar fi de acord şi ca impozitele să scadă iar veniturile la buget să crească! Doar cuvinte, atâta tot - 2 demagogi fără nici un plan concret.
    • +17 (21 voturi)    
      Nu vad nimic demagog in ce a spus (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 17:36)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui anton_carpati

      A spus doua lucruri simple :

      1. Occidentul trebuie sa se apere cu garduri si armata.
      2. Occidentul trebuie sa inceteze exportarea de democratie in tarile islamice. Pur si simplu nu functioneaza acest lucru in acele tari.

      Amandoua sunt relativ simplu de realizat dar nu exista vointa politica.
      • -7 (9 voturi)    
        termeni bombastici (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 18:37)

        anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui MasP

        1. Nu a zis "garduri şi armată". A zis "cele mai bune servicii secrete". Ce înseamnă asta?? Nu înseamnă absolut nimic! E o vorbă în vânt! E ca şi cum ai spune "Planul meu este de a face cea mai bună ţară! Totul va fi bine pentru a nu mai fi rău!"

        2. "Exportarea democraţiei" nu e nici pe dincolo nici pe dincoace. Vasăzică nu e un act volitiv al Occidentului. A fost un pretext folosit de Bush pentru acapararea petrolului irakian - deci ceva total inautentic. Cât despre primăvara arabă, responsabilitatea era pe deplin a popoarelor respective - agenţia străină al cărei sprijin a fost cel mai sesizabil a fost facebook. Nu ai cum să opreşti libera circulaţie a ideilor în epoca globalizării şi fenomenul se va repeta cu toate regimurile tiranice prezente şi viitoare.
        • 0 (0 voturi)    
          Asta cu poparele care au facut primavara araba... (Duminică, 24 iulie 2016, 23:27)

          Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

          ... a fost monumentala. Ca-n povestea cu Pacala - singur eu.
      • -10 (12 voturi)    
        Vad ca extremistii de la Hotnews (Duminică, 24 iulie 2016, 0:10)

        Sancho Panza Al Doilea [utilizator] i-a raspuns lui MasP

        au infestat toate articolele si isi dau plusuri.
        Citesc un ziar de extrema dreapta domnule Tapalaga? Cum va simtiti cu acesti cititori? Va reprezinta?
      • +2 (2 voturi)    
        În esență da (Duminică, 24 iulie 2016, 10:03)

        e.o. [utilizator] i-a raspuns lui MasP

        A mai spus o grămadă de populisme pe lângă pentru care e și luat la șuturi deja de toată opoziția din Ungaria.

        A atins puțin și explozia de populație din Africa (fără date concrete că și-a pierdut la propriu hârtia :) ).

        Pe Erdogan l-a ocolit, deși părea clar din discurs cam care-i ideea lui despre el (nu îl mai privește cu ochi buni).

        O idee care se pare că circulă dar aici nu a vorbit despre ea este și extinderea grupului de la Visegrád ori spre sud (Croația, Slovenia) ori spre sudest (România).
  • +7 (11 voturi)    
    Un moment de respiro !!! (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 17:59)

    democtrates [utilizator]

    Stimate Domn, sunt cetatean roman de etnie maghiara, fara apartenenta la UDMR sau alt partid de etnie maghiara sunt de sorginte PNL-lista si sunt perfect de acord cu parerile dumneavoastra.Dar am cateva intrebari, sau mai zis cateva chestiuni pe care nu le inteleg:
    1.Cine i-a dat voie sa intre in tara si de ce?
    Conform legslatiei UE orice cetatean al UE are drept de circulatie in statele membre.Este problema statului Roman.
    2. Ca a fost invitat la o discutie, prelegere este iarasi problema statului Roman.
    M-ai auzit anton_carpati !!
    3.Daca dl Ciolos ar merge la Giula sau Micherechi in Ungaria(unde vreau sa remarc ca steagul Romanesc este atat pe Primarie ca si pe Biserica Orodoxa) cineva ar spune ceva???Du-te si vezi anton_din carpati.
    3.Omeni buni ati ramas in Evul Mediu, luati-va de Erdogan, nu de unguri, Ungurii au adus doar prosperitate, si inca aduc pentru Romania , nu pentru Ungaria.
    O seara placuta si sa ne vedem la o bere ca doi cetateni romani fara apartenete pollitice, doar ca doi cetateni ROMANI.
    • +2 (4 voturi)    
      aţi greşit persoana (Duminică, 24 iulie 2016, 1:33)

      anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      Cred că mă confundaţi cu cineva care are o problemă cu prezenţa d-lui Viktor Orban în România. Eu n-am comentat pe marginea acestui subiect. Ceea ce am scris mai sus era legat strict de conţinutul discursului domniei sale, acest balon cu aer cald care se prezintă drept salvator al Europei.
      • +1 (1 vot)    
        Nu il subestimati pe Orban ! (Duminică, 24 iulie 2016, 9:48)

        motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

        Orban nu este doar "un balon cu aer cald" - asa cum spuneti, adica un fel de forma fara continut.

        La el cuvintele si angajamentele au fost completate prin fapte. Prin construirea gardurilor si pazirea riguroasa a frontierelor, a reusit sa opreasca intrarea migrantilor ilegali in Ungaria. In acest mod, a demonstrat ca daca se vrea cu adevarat, atunci se si poate.

        Politicienii stangisti din Vest incearca sa justifice sprijinul acordat imigratiei ilegale (impotriva vointei marii majoritati a propriilor cetateni) spunand ca multiculturalismul este inevitabil si ca granitele nu pot fi pazite eficient.
        Orban este detestat de acestia pentru ca a reusit sa le demaste falsitatea teoriilor, ipocrizia si limbajul dublu.
        • 0 (0 voturi)    
          Corect! (Duminică, 24 iulie 2016, 15:01)

          cititoare [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

          !
        • +1 (1 vot)    
          Parţial de acord cu dvs. (Luni, 25 iulie 2016, 2:34)

          anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

          Ar trebui să înlocuiţi "oprească" cu "întârzie" şi "intrarea" cu "trecerea". Nici un imigrant nu dă doi bani pe Ungaria - toţi erau în tranzit către Germania. Orban a profitat de incompetenţa UE pentru a-şi face mica demonstraţie de forţă.
  • +4 (4 voturi)    
    Traducere exacta (Sâmbătă, 23 iulie 2016, 18:03)

    democtrates [utilizator]

    Pentru eliminarea tuturor suspiciunilor legate de discursul dlui Orban, as propune subtritrarea in totalitate a discursului
    Multumesc.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri