VIDEO Ministrul Sanatatii, dupa cazul pacientului cu viermi: Am vrut sa inchid Spitalul de Arsi, dar nu se poate; vom reloca spitalul. Managerii nu au cerut aer conditionat, sunt ferestre fara plasa prin care intra muste

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 14 iulie 2016, 11:31 Actualitate | Esenţial

Vlad Voiculescu
Foto: Privesc.eu
Ministrul Sanatatii a declarat joi ca a luat in calcul inchiderea Spitalului de Arsi, unde s-au inregistrat mai multe cazuri cutremuratoare, dar acest lucru e imposibil. Vlad Voiculescu a spus ca activitatea spitalului va fi relocata in alte unitati. Intrebat unde vor fi tratate eventualele victime ale unei viitoare explozii, Voiculescu a spus ca "in strainatate", si a recunoscut ca "Romania are o problema ca tara".

Vlad Voiculescu a mai spus ca situatia de la Spitalul de Arsi (de unde tolo.ro a prezentat imagini socante cu un pacient care avea viermi pe cap) este rezultatul "lipsei de viziune si actiune". Ministrul a spus ca managementul spitalului de Arsi nu a cerut Ministerului Sanatatii finantare pentru aparate de aer conditionat si nici nu a astupat ferestrele fara plasa prin care intra muste.

VIDEO declaratiile ministrului Vlad Voiculescu:




Declaratiile cele mai importante:

  • Regret mult situatia pacientului
  • Aceasta conferinta este despre Spitalul de Arsi, aflat intr-o situatie grava nu de ieri, de azi. Cunosc situatia din noiembrie 2015, cind am fost ca voluntar in cazul Colectiv
  • In w-e cu explozia de la Valea Cascadelor am fost in Spitalul de Arsi; unul dintre consilierii mei a stat o noapte acolo pentru a ajuta personalul sa ingrijeasca pacientii si pentru a face un raport pentru mine
  • Raportul arata o situatie grava
  • Dincolo de problemele grave de management, insuficienta personalului, e inacceptabil ca dupa 6 luni de la Colectiv noi sa nu fi invatat nimic
  • Spitalul nu ofera conditii proprii pentru pacienti si personalul medical
  • Singura masura rezonabila este inchiderea spitalului si transferul activitatii in alta unitate. Am luat-o in considerare de 3 ori, am discutat-o indelung
  • Saptamina trecuta am avut o intalnire cu managerii spitalelor care pot prelua pacienti cu arsuri grave. Concluzia e ca nu putem inchide tot spitalul, toate sectiile.
  • Acum cateva zile, un pacient de 26 de ani a trebuit adus la un centru unde poate fi ingrijhit. La 1.30 noaopte dadeam telefoane la alti manageri, a fost imposibil sa gasim un spital, a trebuit sa-l aducem tot la Spitalul de Arsi
  • Masurile pe care le avem in vedere: relocarea spitalului. Masuri intermediare sunt o multime: inspectii, controale, amenzi, ajutorarea spitalului cu orice fel de investitie necesara
  • Situaia in care suntem acum e rezultatul lipsei de viziune si actiune. Practic, nimeni nu a facut nimic semnificativ pentru acest spital.
  • Vinovatii pentru aceasta situatie vor raspunde: Politia se afla acolo
  • Nu putem invinovati tot personalul medical
  • Managementul nu a facut nici o cerere catre minister pentru aer conditionat; sunt ochiuri de geam fara plasa pe unde intra muste
  • Daca are loc o explozie acum unde ii ducem pe raniti? In strainatate. Nu avem capacitatea acum, daca vin 5 pacienti in plus, avem o problema grava ca tara. Iar aceasta situatie e inacceptabila
  • Pacientul (cu viermi pe cap) fusese operat, nu i se facuse baia terapeutica; inteleg ca protocolul este sa nu i se faca baia imediat dupa operatie
  • Ce costuri inseamna pentru relocare? Exista mai multe scenarii, relocarea unor sectii sau a intregului spital, acum evaluam
  • Exista o cerere pentru suplimentarea personalului din spital? Nu.












Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
19965 vizualizari
  • -11 (39 voturi)    
    Ai vrut (Joi, 14 iulie 2016, 12:06)

    Qwertz [utilizator]

    Am vrut dar nu se poate. Lasa-l atunci functional sa mai omoare si alti oameni. Aia de la colectiv, femeia cu grupa sanguina gresita si omu cu larvele nu au fost destui. Si astia sunt doar putinii pe care ii cunoastem. Sa mai moara si altii. Mandri ca sunteti rumani!
    • +3 (5 voturi)    
      asa ne trebuie, aia meritam (Joi, 14 iulie 2016, 14:48)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

      ca ii lasam sa faca misto de noi de ani de zile si nu facem nimic! ba le dam plicul cu fiecare ocazie (tata a murit din cauza unei incompetente dintr-un spital din Romania)

      sa nu uit si campania mea:

      https://www.flickr.com/photos/145210358@N08/shares/VU00P4

      si asta face parte tot din sistemul care iti baga pumnul in gura, patura de jos insa (sluga la halepu' - sa apare onoarea unei starlete care nu castiga nimic de "injuriile" unor useri)
      • +1 (1 vot)    
        Mda (Joi, 14 iulie 2016, 17:29)

        Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        Corect!
      • +1 (1 vot)    
        Condoleante (Joi, 14 iulie 2016, 17:29)

        Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        pt tatal tau!
    • +1 (5 voturi)    
      nun se poate?! (Joi, 14 iulie 2016, 15:07)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

      cum frate, pai ce autoritate are MS?
  • -10 (34 voturi)    
    Guvernul Ciolos REZISTATI ! (Joi, 14 iulie 2016, 12:08)

    un domn [utilizator]

    pana la Parlamentare ! Romania TREZESTE TE ! Tolontan este Omul Varanului, face orice sa distraga atentia ! P$D penele, emanatiile FSN si moneda de schimb iudemere NU trebuie sa aibe majoritate Parlamentara ! Chiar Independenti romanii TREBUIE sa Ocupe Parlamentul in MOD LEGAL
    1 Fiecare Judet - Zona Geografica sa isi aleaga Civilizat un reprezennat care NU este, nu a fost si nu are de gand sa fie legat de o emanatie FSN sau USB
    2 Concurenta la partidele Emanatii FSN TREBUIE sa inceapa, ei nu vor sa reformeze Romania, ei vor sa o FURE in Continuare !
    3 Majoritatea PArlamentara formanta din Independenti sa promoveze Legea Ticu in Constitutie + Proclamatia de la Timisoara ; legi care sa stipuleze CLAR ca PArtidele NU pot avea membrii penali, altfel acestea se dizolva ! chiar pentru abateri la Codul Rutier..NICI UN Partid Penal in parlament !

    Romania TREZESTE TE !
    • +11 (23 voturi)    
      Eu m-am trezit demult (Joi, 14 iulie 2016, 12:30)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      De exemplu eu intreb de ce cumpara SRI-ul 100 autoturisme AUDI cand noi nu avem geamuri in spitale.

      Tu dormi in continuare cu FSN-ul tau in gand.
      • +3 (5 voturi)    
        dead man walking vrei sa spui (Joi, 14 iulie 2016, 13:38)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        ca sa ajungi la sri TREBUIE sa ai un Parlament NEsantajabil !
    • +3 (3 voturi)    
      Imposibil (Joi, 14 iulie 2016, 14:09)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      E imposibil sa formezi o retea de independenti care sa candideze in Noiembrie.Trebuie mai mult timp.In noiembrie ori nu iesim la vot ori votam ca deobicei impotriva PSD.La locale s-a vazut in Bucuresti ca PNL care statea confortabil la umbra voturilor anti PSD nu a mai pacalit lumea si nu a mai iesit la vot.Urmarea a fost ca Firea a castigat cu 270.000 de voturi din 1.700.000 de alegatori.Asta mai arata ceva.Daca ar fi candidati buni si nu mincinosi de la PNL electoratul ar iesii la vot si ar trimite PSD la lada de gunoi.Dar ptr ca nu se ivesc candidati situatia este asta.Am aflat ca in Bucuresti traiesc 270.000 de pesedisti.Din 1.700.000 electorat.
  • +31 (37 voturi)    
    de ce nu inchis? (Joi, 14 iulie 2016, 12:10)

    Dodel540 [utilizator]

    Cum naiba sa nu inchizi spitalul dupa asa ceva? Ce suntem in razboi si nu exista alternative?
    Nu exista bani? Prin tara se tot fac stadioane de la 50 e milioane in sus(vezi Craiova) si voi nu aveti bani sa dotati 1 (UNU) spital de arsi ?

    Orice pacient care va contacta de azi inainte o infectie de acolo va fi indreptatit sa dea statul si spitalul in judecata. Si cine va plati despagubirile dl VV ?
    • +6 (6 voturi)    
      Nu spitalul trebuie inchis (Joi, 14 iulie 2016, 13:31)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Trebuie inchisi cei raspunzatori de minimele conditii de igiena necesare intr-un spital, mai ales cand e vb de un spital de arsi.
      Probabil ca spitalul ala n-a avut niciodata plase la ferestre, dar a trebuit sa moara un om, plin de viermi, ca sa constate toti ca lipsesc acele plase?
      Ar trebui trimisi in fata justitiei toti cei care ar trebui sa asigure conditiile de igiena, incepand de la asistentele neglijente, de la doctorii sefi de sectii si pana la manager si la ministru daca este cazul!
    • +2 (2 voturi)    
      pentru k (Joi, 14 iulie 2016, 13:35)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      atuni cand s-au inchis, au venit unii foarte populisti care le-au deschis la loc si s-au batut cu pumnul in piept pentru asta. Zic ei ca au facut bine ca au redeschis astfel de bombe ecologice.

      Si pentru k daca le inchizi si, Doamne ferseste, castiga iar aia alegerile o sa le deschida la loc pentru ca asa le-au promis votantilor.
    • +2 (4 voturi)    
      Pe linga stadioane... (Joi, 14 iulie 2016, 13:48)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Da, si mai avem de la buget si nenumarate pensii speciale. Si inca altele pe cale de aprobare.

      Chestie de prioritati, iata.

      Ca de exemplu parchet de lemn (!!!!) pus pe jos in garajul de pe Aviatorilor al Guvernului.

      Parchet in garaj ! Ne-am dat dracului - cine mai are asa ceva ?

      Si multe, multe alte asemenea cheltuieli judicioase.
  • +27 (31 voturi)    
    ROMANIA are PROBLEME ca TARA CORUPTA ! (Joi, 14 iulie 2016, 12:11)

    JohnAnticoruption [anonim]

    Dn Ministru, CORUPTIA UCIDE si Partidele POLITICE apara HOTIA si Jaful al Poporului Roman in Parlamentul al Romaniei spre interesul Moscovei .


    PORCARIE ROMANEASCA unde Statul este HOT, CORUPT si Mafiot !

    Unde este C. P. Tariceanu , Victor Ponta , Liviu Dragnea , Traian Basescu , Ion Iliescu, Vasile Blaga si celebru Adrian Nastase alaturi de murdaria BOR care a aparat Mafia Comunista inca 26 de ani ???
    • +15 (15 voturi)    
      Banii de la Catedrala Neamului (Joi, 14 iulie 2016, 12:15)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui JohnAnticoruption

      TREBUIE Directionati de azi , BOR sa Doneze 50 % din activele lor pentru Romania si..va fi Bine !
      • +2 (4 voturi)    
        de ce vorbesti urat de BOR (Joi, 14 iulie 2016, 13:38)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        doar au deschis cate o capela/biserica in fiecare spital mai maricel. Plus ca au reprezentati in fiecare spital. Bineinteles, platiti din banii nostri. Deci, iata ca, ei si-au facut datoria.
    • 0 (6 voturi)    
      te auto-iluzionezi... (Joi, 14 iulie 2016, 12:27)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui JohnAnticoruption

      ...nu statul, oamenii obisnuiti sunt corupti, hoti si mafioti.
      • +2 (2 voturi)    
        TU te autoiluzionezi (Joi, 14 iulie 2016, 13:43)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        Aici nu e vorba de dilema oului si gainii (cine e primul corupt - populatia sau conducatorii pe care ii alege), ci e vorba de certitudinea pestelui: pestele de la cap se impute.

        Asa ca, JohnAnticoruption are dreptate: oricat ar vrea unii sau altii sa para altfel, atitudinea cetateanului este direct legata de modul in care e gestionata tara.

        Restul e gargara si zgomot pentru motivarea coruptiei mari.
    • +1 (1 vot)    
      Coruptia mica (Joi, 14 iulie 2016, 14:15)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui JohnAnticoruption

      este cea mai daunatoare in spitale.Infirmierele si asistentele care sunt responsabile de ingrijirea bolnavilor sunt de proasta calitate ca oameni.In plus cum toata lumea umbla dupa spaga in spitale asistentele si infirmierele fac ce vad ca fac si doctorii.Nu se misca sa ingrijasca bolnavul decat daca primesc mica spaga de 5-10 lei pentru fiecare manevra.Cine nu da moare mancat de viermi.Sub ochi lor.Sunt atata de dezumanizati incat asista la moartea oamenilor impasibil.Inca unul din multii pe care ii vor vedea.
      • +2 (2 voturi)    
        Jumatatea mica de adevar (Joi, 14 iulie 2016, 15:17)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        Ce spui tu e doar "jumatatea mica" de adevar.
        Iata de ce. Daca tu si noi toti care comentam din afara sistemului stim despre "mica coruptie", de ce managerii nu stiu de ea?

        Sau daca stiu de ce o tolereaza?
        Asta cu "hai sa dam vina pe bobor sau pe o multime difuza" doar ca sa nu il aratam cu degetul pe cel care, din pozitia in care e investit, nu face nimic sa indrepte lucrurile, mi se pare deja "so '89"!

        Adica, demodata. Si e o mentalitate care ne va tine pe loc inca 26 de ani. Peste tot coruptie mare, mica, dar nimic nu se misca. Asta-i viata, asa-i?
  • +10 (10 voturi)    
    Romania... (Joi, 14 iulie 2016, 12:12)

    Stef_and [utilizator]

    Este oare o tara , sau un loc in care oamenii sunt obligati sa plateasca taxe si sa lucreze pentru niste indivizi cu salarii enorme care nu isi fac treaba si nu sunt deloc interesati pentru cr sunt platiti???????
    Romanii sunt condamnati la munca silnica in folosul statului aduca mai bine de jumatate din bani sunt dari din veniturile noastre lor si ei vor numai sa inchida vor numai sa distruga!
    Sistem sanitar criminal!!!!!
    Sistem educational anticultural!!!!
    Sistem juridic antijustitionar!!!!'
    Gunoaie de oameni de la cel mai jos nivel pana la cel mai inalt!!!
  • +9 (9 voturi)    
    Incredibil (Joi, 14 iulie 2016, 12:32)

    Dodel540 [utilizator]

    "Acum cateva zile, un pacient de 26 de ani a trebuit adus la un centru unde poate fi ingrijhit. La 1.30 noaopte dadeam telefoane la alti manageri, a fost imposibil sa gasim un spital, a trebuit sa-l aducem tot la Spitalul de Arsi"

    Dar la celebra sectie de arsi de la Floreasca de ce este imposibil ? Rudele pacientilor decedati acolo ar trebui sa inceapa sa isi faca dreptate singuri.
    • +1 (3 voturi)    
      ... (Joi, 14 iulie 2016, 14:11)

      CRK [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Cred ca a specificat destul de clar ca restul spitalelor care sunt capabile sa ia arsi, au toate locurile ocupate.

      Omul ar vrea sa poata ajuta dar se pare ca in momentul asta chiar nu are alternative decat spitale din strainatate.
  • -3 (13 voturi)    
    s-a ales praful de tot (Joi, 14 iulie 2016, 12:40)

    radiola31 [utilizator]

    Dupa 27 de ani de la revolitie s-a ales preful de tot ce a construit Ceausescu.
    Planul este perfect pentru ca sistemul medical de stat sa se transforme in sistem medical privat ,asta se doreste .
    Spitalele sunt tinute la fel ca , cladirile de patrimoniu sa se prabuseasca pentru a se constru un bloc de beton si sticla in locul lor ,asa si cu spitalele.
    • +5 (5 voturi)    
      Nu betonul este valoarea (Joi, 14 iulie 2016, 14:17)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui radiola31

      Valoarea umana conteaza.In spitalul ala era mizerie umana.Mizeria umana genereaza mizeria fizica.
      • -1 (1 vot)    
        Valoarea umana (Joi, 14 iulie 2016, 15:40)

        MConstantin [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        nu sta in RO pe bani putini.

        Cum se poate sistem medical performant cind banii sint furati din spitale.

        Eu cred ca nu exista solutie in capitalism. Pentru populatia saraca, serviciile medicale vor fi de rahat.
        Asa e capitalismul. Educatie, sanatate, servicii publice de calitate pentru saraci nu exista.
        Ni se spune ca ele costa si ca nu se poate solidaritate, adica sa luam de la bogati ca sa dam la saraci, caci in felul acesta ii penalizam pe bogati ca performeaza si ii lasam pe saraci sa persiste in lene.

        Asa ca incetati sa va mai vaicariti. Ca saraci ce sintem, nu putem primi in capitalism servicii publice de calitate. Iar la cele private de calitate sigur ca nu avem acces caci sintem saraci.
  • +9 (13 voturi)    
    ce tristete (Joi, 14 iulie 2016, 12:42)

    koalla [utilizator]

    in vocea ministrului Voiculescu. dincolo de asta, sunt increzator ca va lua niste masuri prin care va incerca sa limiteze dezastrul, cangrena, in conditiile date.
  • +9 (9 voturi)    
    abia acum face ancheta? (Joi, 14 iulie 2016, 12:51)

    carmen_i [utilizator]

    ce a pazit DSP Bucuresti pana acum, a calcat vreodata in spital ca sa vada in ce conditii sunt tinuti pacientii?

    Apropo, in pozele prezentate pe site-ul oficial al spitalului (www.arsuri.ro) exista aparate de aer conditionat aprope la fiecare geam. Cum de nu sunt si la ATI? si-au pus doar in birourile de sefi?
    • 0 (2 voturi)    
      Mafia medicilor (Joi, 14 iulie 2016, 14:18)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      Se protejaza unul pe altul stiind ca urmatorul s-ar putea sa fie el.Niste nemernici.
  • +6 (8 voturi)    
    bomba ecologica (Joi, 14 iulie 2016, 12:53)

    abflori [anonim]

    Acest spital este o bomba ecologica si ar fi trebuit inchis de multa vreme. Personalul, in proportie de 70%, nu are competenta si interesul necesar pentru a lucra intr-un astfel de spital. Stanculea, despre acesta mai bine nu scriu nimic, pentru ca as putea sa am probleme. Bineinteles ca eu as avea probleme, ei nu au pentru ca mi-au ucis fratele.. Tot sistemul de sanatate din Romania este un dezastru si eu cred ca acesta este cel mai prost spital din Bucuresti. Problema cea mai mare este ca ar fi trebuit sa fie cel mai bun.
  • +6 (8 voturi)    
    Auschwith, mai bland (Joi, 14 iulie 2016, 12:53)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Va raspunde cineva pentru miile de oameni morti cu zile in spitale? Pentru banii furati de la Sanatate si transferati marilor mafioti? Pentru jaful SISTEMATIC din Romania ultimilor 25 de ani? HOTIA e undeva sus, foarte sus, in Parlament, in administratii, in partidele conduse de condamnati sau acuzati penal, gen Dragnea, oprea, Tariceanu si toti ca ei.
  • -6 (20 voturi)    
    Greseala totala. (Joi, 14 iulie 2016, 13:17)

    Andradda [utilizator]

    Daca chiar a vrut sa inchida spitalul, mai intai trebuia sa se intereseze daca acest lucru este posibil si abia apoi sa faca declaratii.
    Dupa ce s-ar fi documentat serios asupra situatiei, ar fi putut spune direct ca spitalul nu poate fi inchis din cauza ca....si ar fi expus motivele.
    Dar cand declari "Am vrut dar n-am putut.." este automat o recunoastere a incompetentei sau a incapacitatii de a duce un lucru la bun sfarsit.
    • -1 (7 voturi)    
      Mai scuteste-ne (Joi, 14 iulie 2016, 14:59)

      H.V Serban [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      Bai cum le stii tu pe toate si aici ma refer la ce era de facut. De ce nu te faci tu ministru al sanatatii? Cu totii stiti sa sariti in sus la orice chestie si va dati atot stiutori in ale toate existente...
      • -1 (5 voturi)    
        Ca bine le mai zici, bibicule! (Joi, 14 iulie 2016, 15:33)

        Andradda [utilizator] i-a raspuns lui H.V Serban

        Te-ai erijat intr-o instanta suprema care ne spune tuturor, revansard si categoric, ca nu e cazul sa sarim in sus, pt ca asa consideri matale!?
        • +1 (3 voturi)    
          Se vede ca nu pricepi nimic (Joi, 14 iulie 2016, 17:39)

          H.V Serban [anonim] i-a raspuns lui Andradda

          "Bibicul" de mine le zice bine. Chiar daca m-am adresat intr-un mod mai agresiv si imi cer scuze ce am scris mai sus este o parere personala si nu m-am erijat in nicio instanta suprema dar tu nu reusesti sa pricepi asta.

          Asa ca am sa te las sa sari in sus in continuare linistita. Bon voyage!
  • +5 (13 voturi)    
    Poate ar fi de inteles ca... (Joi, 14 iulie 2016, 13:27)

    Andradda [utilizator]

    ...nu poti (si chiar nu e cazul) sa inchizi un intreg spital pt un singur caz aparte, fie el de malpraxis sau de neglijenta crasa din partea celor responsabili..
    Dar sa nu spuna ministrul ca nu poate nici sa schimbe conducerea spitalului si nici sa-i pedepseasca, (conform legii) pe cei 2-3 doctori si asistente care sunt direct raspunzatori de mizeria din cazul de fata.
    Daca nici asta nu se va intampla, atunci ministrul ar trebui sa demisioneze urgent.
    "Sunt ferestre fara plasa, prin care intra muste".
    Dar cine-i de vina ca ferestrele alea nu au plase contra mustelor si tantarilor? Nu cumva medicii sefi de sectie, managerii spitalelor si chiar ministrul sanatatii?
    Sau or fi de vina tot pacientii?
    Rusine!
  • +1 (5 voturi)    
    Mda, multe nu s-au facut... (Joi, 14 iulie 2016, 14:23)

    taro [utilizator]

    si ministru se pare ca e doar bun sa constate ce nu s-a facut.

    -de ce nu s-au creat sectii pentru tratarea de arsi la alte spitale? Pentru ce avem guvern si ministru la sanatate?

    -de ce nu s-a schimbat managementul spitalului(e tot spital de stat, nu?). De fapt cine sa schimbe ca ministru e la fel de incompetent.
  • +5 (5 voturi)    
    Și noi am vrut și am sperat. (Joi, 14 iulie 2016, 14:56)

    asavreau [utilizator]

    Că va veni un ministru care să facă ordine și disciplină în sistemul medical.Să fie clar cine și de unde se plătește,ce răspunderi are fiecare.De ce plătim asigurare de sănătate?Ce drepturi avem?De ce Casa de asigurări de sănătate este un fel de șef când trebuie numai să deconteze serviciul medical făcut și să facă anchetă când pacientul asigurat este nemulțumit sau a decedat în/din cauza spital/spitalului.
  • +3 (3 voturi)    
    Dintzarul Banicioiu ce are de spus ? (Joi, 14 iulie 2016, 15:23)

    Plagarus [utilizator]

    Spitalul de Arși,era pe cale să primească acreditarea ANMCS ??!
    Spitalul de Arşi a solicitat autorizarea Unității de Transfuzie Sanguină încă din decembrie 2014. Câteva luni mai târziu, în martie 2015, specialiştii au făcut o evaluare a unităţii şi au contstat mai multe nereguli. Potrivit raportului, citat de puterea.ro, unitatea:
    - nu este cuprinsă în organigrama spitalului
    - spaţiul propus pentru înfiinţarea unităţii este impropriu
    - nu există toate dotările de aparatură specific
    - nu există un contract pentru testări sanguine cu Centrul de Transfuzii Bucureşti

    Sângele transfuzat în România este verificat doar virusologic, nu și bacteriologic. Nici măcar arșii de la Colectiv nu au primit sânge verificat bacteriologic.
  • -1 (3 voturi)    
    sigur ca (Joi, 14 iulie 2016, 15:53)

    MConstantin [utilizator]

    exista coruptie in spitale.

    Banii se sifoneaza pentru ca decizia cheltuirii nu este a celui care are nevoie de servciul medical, ci undeva la centru un birocrat decide pentru mine.

    Optim ar fi ca fiecare om sa isi permita din venitul lui o asigurare medicala si sa nu aiba nevoie de asigurare medicala de la stat (platita tot din banii lui).
    Noi toti platim statului asigurare medicala, iar statul intretine sistemul medical. Se vede rezultatul, dezastru.

    Adevarul e ca in capitalism nu poti desfiinta acest sistem medical public, din concepere fiind sortit dezastrului.
    Adica nu poti sa nu mai iei impozit pentru asigurare medicala si sa lasi banii la oameni astfel ca oamenii sa isi aleaga furnizorul de servicii medicale.
    Nu poti pentru ca imediat veniturile oamenilor vor scadea exact cu acea suma, prima platita statului pentru asigurare. Pentru ca in realitate, in capitalism nu iti poti negocia conditii de munca. Accepti conditiile pe care ti le ofera patronul, iar patronul iti va pastra venitul net vechi, nu iti va adauga la salariu asigurarea medicala.
    De aceea zic ca nu exista solutie in capitalism. Saracii sint sortiti sa moara in spitale, nu exista solidaritate in capitalism.
  • 0 (0 voturi)    
    mi-a placut la spitalul de arsi (Joi, 14 iulie 2016, 17:58)

    nedumeritul [utilizator]

    Nu e necesara relocarea spitalului. Nu exista in lume locatie in care o buna echipa medicala sa nu poata sa-si desfasoare activitatea. Chiar si pe front.
    Trebuie rezolvate problemele care au mai ramas de rezolvat si gata. Care sunt alea vi le pot spune angajatii spitalului. Nu e mare filosofie.
    Eu am avut de doua ori probleme ,e adevarat minore la spitalul de arsi, am mers la ei direct fara sa fiu un caz de urgenta pe considerentul ca "au mana usoara" si m-au tratat exemplar.Mi-au pus branula de la ei, chirurgul mi-a inapoiat banii pe care i-am strecurat intr-un ghid -harta a Bucurestiului. L-am rugat sa retina harta pentru ca e utila unui bucurestean.
    Mie mi-a placut la spitalul de arsi.(atmosfera si atitudinea intre colegi si fata de pacienti)


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă