BAC 2016: 55 de candidati eliminati din examenele de Matematica si Istorie pentru ca au incercat sa copieze

de I.C.     HotNews.ro
Joi, 7 iulie 2016, 12:36 Actualitate | Esenţial

Examen scolar
Foto: Agerpres
55 au fost eliminati pentru frauda sau tentativa de frauda din proba obligatorie a profilului (Matematica/Istorie) din cadrul examenului de Bacalaureat, sesiunea iunie - iulie 2016, desfasurata miercuri, informeaza Ministerul Educatiei. Rata de participare la examenele de ieri a fost de 95,5%.

Conform datelor centralizate de Ministerul Educatiei, dintre cei 125.840 de candidati inscrisi pentru sustinerea testelor scrise la una dintre cele doua discipline (Matematica si Istorie), s-au prezentat 120.176 de candidati. Au lipsit 5.609 de candidati, iar 55 au fost eliminati pentru frauda sau tentativa de frauda.

Alti 11.798 de candidati si-au echivalat notele obtinute in sesiuni anterioare si recunoscute potrivit procedurilor in vigoare.

Prima sesiune a examenului de Bacalaureat 2016 se incheie vineri, 8 iulie, cu proba la alegere a profilului si specializarii - E)d).  In functie de cele doua criterii, candidatii au ales o disciplina din cele 10 disponibile: Biologie, Chimie, Fizica, Economie, Filosofie, Geografie, Informatica, Logica si argumentare, Sociologie si Psihologie.

Afisarea primelor rezultate este prevazuta pentru data de 12 iulie (pana la ora 16.00). In aceeasi zi, vor putea fi depuse contestatiile, in intervalul orar 16:00-20:00. Rezultatele finale vor fi facute publice in data de 16 iulie.

Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols