Cine va beneficia de ridicarea vizelor pentru Canada. Razvan Dupleac, consultant in imigratie din Montreal: In prima faza, numai cei care au avut o viza in ultimii zece ani si cei care au viza de SUA

de DT, MI     HotNews.ro
Miercuri, 6 iulie 2016, 17:54 Actualitate | Esenţial

Razvan Dupleac
Foto: Facebook
Canada nu va ridica vizele pentru toti romanii, ci in prima faza vor beneficia doua categorii de persoane: cei care au avut in ultimii zece ani viza de Canada si cei care au o viza valabila de SUA, a explicat pentru HotNews.ro, Razvan Dupleac, consultant in imigratie care traieste la Montreal. Acesta mai spune ca este vorba doar de ridicarea vizelor de turist, prin urmare cei care merg in Canada vor putea ramane maxim sase luni de zile, fara drept de studii sau de munca. Presa canadiana anunta ca Ottawa se pregateste sa ridice vizele pentru Romania, pentru a nu risca un veto asupra acordului de liber-schimb cu Europa.

"Cei care au avut in ultimii zece ai o viza de Canada care mai e valida sau a expirat sau cei cu o viza valida de SUA vor avea nevoie de o simpla autorizatie electronica de voiaj, care se obtine de pe site-ul guvernului Canadei in cinci minute si costa 7 dolari", afirma consultantul in imigratie. Razvan Dupleac sustine insa ca au aparut insa probleme in semnarea tratatului de liber schimb cu UE dupa Brexit si ca exista riscul ca acesta sa nu fie semnat pana nu se lamureste viitorul Marii Britanii.

Chiar daca vizele pentru romani si bulgari vor fi ridicate in perioada urmatoare, in prima faza nu vor putea beneficia de aceasta masura decat categoriile de persoane enuntate mai sus, in rest toti ceilalti trebuie sa aplice pentru o viza la fel ca pana acum. "Intr-un viitor si mai indepartat, nu se stie cand, s-ar putea ca vizele sa se ridice pentru toti", este de parere Dupleac.

Consultantul in imigrari, care este si director al publicatiei Zigzag romano-canadian, spune ca informatiile referitoare la categoriile de persoane care vor beneficia de ridicarea vizelor au fost conformirmate recent de oficiali ai guvernului canadian din departamentul de imigrari.

In ce priveste riscul cresterii imigratiei ilegale in cazul in care Canada va ridica vizele pentru romani si bulgari in perioada urmatoare, Razvan Dupleac sustine ca autoritatile canadiene au luat deja masuri dupa ce au ridicat vizele pentru unguri si mexicani. De pilda, sustine consultantul in imigrari, procedura de azil s-a schimbat. "Este foarte complexa,  nu mai dau atatea facilitati ca pe vremuri. Nu mai dau permise de munca", explica Dupleac. Pe de alta parte, consultantul sustine ca autoritatile canadiene vor putea oricand introduce la loc vizele cum au procedat in cazul mexicanilor.

"Premierul Canadei a anuntat ca se vor ridica din nou vizele cu Mexicul de la 1 decembrie tot in baza unor intelegeri politico-economice, dar le-au spus la fel: daca avem probleme ridicam vizile inapoi cum s-a mai intamplat in trecut", sustine Dupleac. Acesta nu se delcara ingrijorat nici in privinta romanilor tentati sa vina pentru munca la negru deoarece, sustine el, in aceasta prima faza vor putea calatori in Canada fara viza doar cei care au fost deja verificati.

Mai exista apoi si problema pretului biletelor de avion pentru Canada, mai mari deca pentru calatoriile in UE de pilda. Astfel, un pret de avion dus intors, in functie de companie si durata escalei, pleaca de la cateva sute si poate ajunge la mult peste o mie de euro.

Potrivit presei canadiene, saptamana viitoare, ministrul pentru Imigratie John McCallum se va deplasa la Bruxelles pentru a rezolva chestiunea vizelor impuse celor doua tari.

Informatia vine dupa ce Comisia Europeana a consimtit marti sa ceara avizul parlamentelor nationale din UE pentru adoptarea tratatului de liber-schimb UE-Canada. Acest lucru inseamna ca fiecare parlament national ar putea sa respinga acest acord.

Comisia Europeana si statele membre ale UE au ca obiectiv semnarea acestui acord la finele lui octombrie, in cadrul unui summit la care este invitat si Justin Trudeau.

In aprilie, UE a acordat Canadei si Statelor Unite trei luni pentru a aplica regimul de reciprocitate al vizelor amenintand ca, in caz contrar, ar putea impune vize pentru cetatenii canadieni si americani.

Cotidianul canadian noteaza ca nu este clar daca UE va pune in practica aceasta amenintare, avand in vedere potentialele consecinte economice. Dar, chiar daca nu li se vor impune vize, canadienii risca un veto asupra acordului de liber schimb.

Conform rezultatelor partiale ale recensamantului populatiei Canadei, realizat in anul 2011, numarul cetatenilor canadieni si al rezidentilor permanenti originari din Romania se ridica la 204.625. Din totalul celor 204.625 de persoane declarate de origine etnica romana in 2011, 82.995 au origine etnica unica, iar 121.635, origine etnica multipla.

Distributia geografica pe provincii releva faptul ca majoritatea originarilor din Romania s-au stabilit in Ontario (41,59%) si Quebec (20,33%), datorita dezvoltarii economice a celei dintai, respectiv facilitatilor oferite imigrantilor francofoni de catre cea de-a doua.


Citeste mai multe despre   











[P] Foodpanda recomanda:Cele mai gustoase preparate de sezon, care te incalzesc si te mentin in forma

Toamna nu-i ca vara, dar, cu siguranta, este mai bogata! De ce? Pentru ca toamna se numara OFERTELE foodpanda! Astfel, acum poti comanda convenabil cele mai gustoase preparate de sezon, care te incalzesc si te mentin in forma!
21885 vizualizari
  • +45 (47 voturi)    
    Aha (Miercuri, 6 iulie 2016, 18:10)

    danen [utilizator]

    Deci ridica vizele pentru cei care au viza!
    • -7 (25 voturi)    
      da, cei cu viza expirata... (Miercuri, 6 iulie 2016, 18:46)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui danen

      ..e un sample atent selectionat, Canada nu e ptr toti saracanii din Oest.
      • +4 (8 voturi)    
        Ridica vizele pt. 1 luna până votează Romania (Joi, 7 iulie 2016, 9:02)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        1) Canada poate ridica vizele pentru o luna, sa spunem, până se adopta tratatul de liber-schimb UE-Canada iar după ce își face interesul le reintroduce.

        2) Nu mai dați interviuri cu acești consultanți în imigrație. Sunt niște escroci, avocați care chipurile te învață ce sa faci pentru a obține o viza de imigrant. In realitate mai mult te încurca. Nu te ajuta cu nimic. Doar te taxează cu mii de dolari. Niste smecheri ce profita de naivitatea unora.

        3) Canada este o mare păcăleala. Nu ai ce cauta în aceasta tara. Vezi situl de aici:
        http://www.emigrarecanada.altervista.org/index.html
    • +6 (12 voturi)    
      si pt cei care au viza americana (Miercuri, 6 iulie 2016, 18:48)

      DSS [utilizator] i-a raspuns lui danen

      aia sunt mai multi probabil. eu am o viza americana valabila inca 3 ani. sper ca ai nostri sa se tina tari pe pozitie
  • +22 (28 voturi)    
    ... (Miercuri, 6 iulie 2016, 18:23)

    vitan.sandu [utilizator]

    Foaie verde la ba gastii! Frectie la un picior de lemn! Hai sa ne laudam ca am negociat renuntarea la vize.
  • +28 (36 voturi)    
    Ca la radio Erevan! (Miercuri, 6 iulie 2016, 18:32)

    Spirt [utilizator]

    Canada incearca aburirea in stil englezesc pentru a profita de o tara bananiera ca noi. Englezii au ridicat ultimii restrictiile de munca pentru Romania dupa ce 7 ani au beneficiat de lipsa taxelor si cand a venit timpul sa se achite de partea lor de datorie au facut Brexit!
    La fel si canadienii, vor sa "ridice vizele" fara sa ridice vizele si eventual sa exploateze cu 0.01% redeventa aurul in Rosia Montana.
    Un raspuns barbatesc ar fi veto si asigurarea acelorasi conditii pentru cetatenii canadieni pentru tot UE. Doar cei care au avut vize de UE.
    Dar n-o sa fie asa, ca sunt altii mai egali decat noi! Si uite de-aia ii apuca pe cehi referendumul (desi in cazul de fata ei nu sunt afectati e vorba de impartirea in cetateni UE de doua ranguri : oameni si suboameni)
    O atitudine nazista, la fel ca a UK si a US.
  • +9 (15 voturi)    
    HA HA HA HA (Miercuri, 6 iulie 2016, 19:11)

    Zummm [utilizator]

    HA HA HA HA HA HA HA HA
  • +9 (17 voturi)    
    Sa va spun un secret (Miercuri, 6 iulie 2016, 19:15)

    V. Veroiu [utilizator]

    Regimul vizelor se poate schimba si dupa semnarea TTIP dar o schimbare post factum nu atrage dupa sine anularea acestui acord.

    Daca romanii incep sa comita infractiuni sau sa se piarda, se vor reintroduce vizele imediat. Si nici un european nu va putea spune ca e discriminare.
    • +8 (14 voturi)    
      Asa, si? (Miercuri, 6 iulie 2016, 19:35)

      Spirt [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Este un motiv pentru a nu se semna TTIP! Libertatea de miscare trebuie sa fie in vigoare in paralel cu libertarea comertului. Pentru ca sunt tari ca noi care avem multi oameni saraci si capitalismul inca nu a inceput. Si vine o companie cu un produs rafinat in 300 de ani de competitie, mult mai mare si cu produs mult mai bun si "fura" niste locuri de munca si valuta. Si tot venind asa polaritatea se exacerbeaza. Pentru a reface deficitul trebuie sa-i dai omului sansa la o viata mai buna prin a munci in alte locuri! Chiar cu romani, cu bulgari!
    • +3 (5 voturi)    
      :) (Miercuri, 6 iulie 2016, 21:05)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      De ce, acordurile nu se pot renegocia/suspenda?
      • +7 (7 voturi)    
        Pentru ca (Joi, 7 iulie 2016, 3:25)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

        Vizele sunt intre noi si canadieni in timp ce din TTIP se mai hranesc si altii. Iar pentru suspendarea acordului probabil e nevoie tot de unanimitate si se va gasi o tara care sa nu dea acordul suspendarii pt ca ii da peste cap economia deci acordul va ramane.
  • +10 (16 voturi)    
    oamenii ok primesc vize de state si de canada usor (Miercuri, 6 iulie 2016, 19:24)

    rov [utilizator]

    poate si din cauza asta cand esti in state sau in Canada lumea nu fuge de tine cand aude ca esti roman...
    Ca nu primesc tiganii, jemenarii, aurolacii si trantorii ce ne trag in jos ca natie, care-i problema????
    • +3 (7 voturi)    
      Pai hai sa facem altceva. (Joi, 7 iulie 2016, 8:30)

      Spirt [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Sa impartim oamenii in oameni OK si oameni neOK si pe cei neOK sa-i omoram!
    • +2 (10 voturi)    
      LoL (Joi, 7 iulie 2016, 9:10)

      Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Problema e ca eu nu vreau sa ma duc la interviuri pe la ambasade sa imi pierd o zi din viata. Eu vreau sa fie ca la hunguri. Sa trimit o cerere si pasaportu pe posta si sa imi vina inapoi vizat. Dar tu rumane iti place sa te umilesti pe la inalte porti, si de aia ti se pare normal.
      • +2 (6 voturi)    
        Interviu (Joi, 7 iulie 2016, 10:56)

        Litalgion [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

        Stimate domn, pot sa va spun din proprie experienta (am luat de 2 ori viza de Canada) ca nu am fost niciodata la interviu la ambasada Canadei. Am lasat in plic toate actele necesare in cutia postala din fata ambasadei si am fost sunat dupa 5 zile sa imi iau viza.
        Dar presupun ca e doar cazul meu particular.
        Iar la americani, unde e mai stric a durat in jur de 3 minute interviul, 3-4 intrebari.
        Deci da, @rov are dreptate.
        • +6 (6 voturi)    
          viza la americani (Joi, 7 iulie 2016, 12:18)

          neurino [utilizator] i-a raspuns lui Litalgion

          nu stiu cat a durat la tine dar la mine, viza pt. americani (in 2009) a durat , e drept, cam 2 zile (prima zi de dimineata pana dupa-amiaza si a doua zi, doar vreo 2 ore).-..e adevarat ca , dupa alte 5 mi-am luat viza pe urmatorii zece ani.

          Si comparand cazul meu cu al colegului neamt (cu care am calatorit) as putea spune ca al meu a fost unul mai fericit intrucat cetateanul de la aeroport (Boston) nu m-a mai frecat atat de mult la medolie, tratament de care colegul neamt nu a scapat.

          Precizez ca ne duceam amndoi pentru un stagiu de scoala (2 luni) plus vreo 2 conferinte si niciunul din noi nu dadea semne ca ar vrea sa si ramana pe acolo.
          • +1 (3 voturi)    
            @neurino (Joi, 7 iulie 2016, 13:09)

            Litalgion [utilizator] i-a raspuns lui neurino

            Spuneam doar de interviul de la americani ca a durat putin. Altfel da, dupa cum spuneti si dvs, am stat in prima zi vreo trei ore doar ca sa intru la interviu, si a doua zi 15 minute cat sa ridic pasaportul cu viza.
            • +2 (2 voturi)    
              timpul (Joi, 7 iulie 2016, 13:46)

              neurino [utilizator] i-a raspuns lui Litalgion

              dumneata spui ca interviul a durat 3-5 minute...eu spun ca am pierdut o zi intreaga (a trebuit sa imi iau 2 saptamani concediu) pentru viza aia.

              Este irelevant ca am stat la interviu "efectiv" 5 minute (aveam toate hartiile pregatite de nemti deja, pentru cazare, bani de cheltuiala orice) ...atata timp cat eu am pierdut fizic o zi doar ca sa ajung la "amarutul" ala de interviu de 5 minute si asta pentru 2 conferinte amarate plus un mini stagiu unde ram invitat sa tin niste cursuri de vara.

              Aberant.
            • +2 (2 voturi)    
              apreciere (Joi, 7 iulie 2016, 13:51)

              neurino [utilizator] i-a raspuns lui Litalgion

              apreciez insa ca oricat de mult v-ati dori sa prezentati situatia roz, tot va dau 2 zile de pierdut aiurea... (daca ai observat, eu am precizat ca prima zi a fost "full-time", abia ziua 2 a fost mai scurta ).

              Problema mea cu aceste vize este una de principiu...vrei sa fii partener cu mine sa iti faci piata de desfacere, primul lucr pe care ar trebui sa il faci e sa incepi sa respecti respectivii cetateni , chiar daca tu ii consideri de mana a treia....

              In fond, in prinvinta CETA, Canada are nevoie de Romania si nu Romania de Canada.
              Asa imi spune mie logica.
              Si da, daca canadienii nu renunta la "fumuri", mi-as dori sa aud un mare veto si din partea Romaniei (deja stiu o tara care, mai mult ca sigur ca vota NU).
              • +1 (3 voturi)    
                Multumesc (Joi, 7 iulie 2016, 14:27)

                Litalgion [utilizator] i-a raspuns lui neurino

                Va multumesc pentru comentariul pertinent, nu a fost intentia mea sa descriu in roz totul, ci doar sa expun o experienta personala. La fel de personala ca si impresia cu care am ramas. Poate era relevant sa mentionez ca sunt din Bucuresti, daca era nevoie sa vin din alta localitate, as fi considerat intradevar ca a fost nevoie de 2 zile pentru viza.
                Ca sa revin la comentariul original insa, la canadieni nu am fost deloc la interviu, chiar nu am pierdut deloc timp.
        • 0 (2 voturi)    
          LoL (Joi, 7 iulie 2016, 14:22)

          Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui Litalgion

          Inseamna ca minti. La mine a durat 1 zi. 1 zi de concediu ca sa ma duc la ambasada. Ca interviu a durat 3 minute asta nu conteaza. Conteaza ca am pierdut o zi. Dar stai relax.... ca eu nu mai am problemele astea. Dar totusi e incredibil cat de sadomasochisti pot fi unii romani sa sustina ca e ok sa aibe dificultatile astea pe care altii nu numai ca nu le au, dar nu le-au cunoscut niciodata. Ce mai... mentalitate de slugarnic.
  • +6 (16 voturi)    
    Romanii din canada se pot bucura ! (Miercuri, 6 iulie 2016, 20:03)

    NicolaeA [utilizator]

    Nu guvernul canadian este cel mai contra ridicarii vizelor pentru Romania ci romanii din Canada, care in foarte mare majoritate sunt cu studii superioare, corecti si au un bun renume ! Daca dau buzna in Canada toti borfasii nostri, buna reputatie a celor care sunt deja acolo se va duce de rapa ! Asa ca mai bine cu vize !
    • +4 (6 voturi)    
      Exact asa gandesc si eu (Joi, 7 iulie 2016, 9:57)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      Romanii chiar au aici un nume bun. Si o multime au muncit ca sa se creeze aceasta impresie. Este suficient insa sa ajunga aici niste manelisti pusi pe furat s.am.d. ca sa strice aceasta impresie. Cateva cazuri bine mediatizate, si gata cu renumele nostru bun.

      PS. Am cunoscut personal romani care se ocupa cu furaciunile si care se ofereau sa iti "procure" cam orice, de la laptopuri la frigidere, de la blugi la masini. Spuneai ce vrei, si asteptai pana ce se descurcau sa "obtina" marfa. Dupa o vreme, primeai marfa si dadeai banii, cam o treime.... o jumatate din pretul de pe piata. Asa spuneau ei. Nu am apelat niciodata la aceste grupuri, dar i-am cunoscut pe unii care au facut-o, si au fost multumiti de "servicii".

      Dar acestia sunt putini, o mica minoritate. Deocamdata.
  • -3 (13 voturi)    
    Excelent (Miercuri, 6 iulie 2016, 20:44)

    Locke Lamora [utilizator]

    Asa nu ajung toti borfasii si garoii aici. E si un test, sunteti cuminti and behave....poate in cateva decade se da liber pe bune, daca se mai imputineaza hotii.
    • +9 (15 voturi)    
      Stai linistit si nu-ti mai da aere (Miercuri, 6 iulie 2016, 23:43)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Pt majoritatea romanilor Canada e whatever.
      Canada are doar 10% din atractivitatea Marii Britanii pt romani, iar UK are doar 10% din atractivitatea Italiei sau Spaniei. La romanul de rand ii place soarele, marea si caldura. In Canada merg inginerii frustrati de politicienii romani, la care le place frigul. Cine a vrut sa mearga a mers. Ani la rand au fost disperati dupa vorbitori de franceza, sa populeze Quebecul.
      • +2 (8 voturi)    
        N-ai habar, daca tu crezi ca doar ingineri sunt (Joi, 7 iulie 2016, 2:36)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

        aici. FYI https://en.wikipedia.org/wiki/Romanian_Canadian
        In 2011 eram 205000 romani....cam multi sa fie toti ingineri. Si tot FYI, in BC e caldut, sunt vii, pierzici, ciresi, etc.
        • +2 (2 voturi)    
          Pai da sunt (Joi, 7 iulie 2016, 13:12)

          JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

          Evident ca nu sunt toti ingineri. E o generalizare, probabil sunt si medici ca doar n-or fi capunari. Plus ca inginerul nu merge singur, isi duce familia cu el. Dintr-o familie de 4-5 doar unul e inginer. Dar acel unu e cel relevant.
      • +1 (5 voturi)    
        asa e (Joi, 7 iulie 2016, 9:42)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

        Corect! Nu neaparat ca ii place soarele dar sunt romani (de calitate, ca sa pastrez nota concetatenilor din canada) prefera diversitatea si multiculturalismul european in locul monotoniei canadiene.

        Personal, prefer de o mie de ori situatia mea actuala decat Canada.
        • +1 (1 vot)    
          Multiislamismul european vrei sa spui (Joi, 7 iulie 2016, 15:39)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui neurino

          daca de multiculturalismul canadian nu ai auzit.
      • +4 (4 voturi)    
        Sa vezi cati (Joi, 7 iulie 2016, 10:31)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

        Sunt la Stockholm! Si capitala Suediei nu e renumita nici pt soare si nici pt caldura.
        • +2 (2 voturi)    
          Uimeste-ma (Joi, 7 iulie 2016, 13:22)

          JohnR [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          In Italia sunt aproape 2 milioane (incluzand si pe cei nedeclarati). In Spania cam 1 milion. Cati sunt in Suedia?
          • +1 (1 vot)    
            Cam 2100 (Joi, 7 iulie 2016, 14:46)

            Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

            Cam 2100 romani in Suedia, prin 2014, era o statistica
            • 0 (0 voturi)    
              Dar aia 2100 (Joi, 7 iulie 2016, 17:58)

              V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

              Dorm pe treptele monumentelor, fura din buzunare, fac galagie si mizerie cam cat toti suedezii la un loc.

              Este ca la atentate: cand unul se detoneaza omoara 20 de oameni si afecteaza astfel 40 de familii. Iar de detonat se detoneaza o singura data.

              Cand unul fura portofele fura 100 de portofele pe zi, afecteaza 200 de familii si maine o va face din nou.

              Deci romanii nu comit atentate insa sunt mult mai vizibili.
              • 0 (0 voturi)    
                Stia Ceau (Vineri, 8 iulie 2016, 10:45)

                Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

                Stia Ceau de ce nu da voie la romanasi in Occident.
      • 0 (4 voturi)    
        Un amic din Montreal (Joi, 7 iulie 2016, 11:11)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

        Un amic din Montreal, plecat de nevoie in 2002, inginer, imi spune "Omule sincer m-am saturat sa ma joc de a clasa muncitoare aici la cercul Polar, in zapezi de 3 metri. Printre canadieni, cei mai atei oameni din lume". Atentie amicul meu este ateu!
        • -3 (5 voturi)    
          Exact (Joi, 7 iulie 2016, 13:17)

          JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

          Plus ca lucrurile incep sa se miste si in Romania. Mai ales pentru ingineri care stiu meserie.
          • +4 (4 voturi)    
            Ce sa se mai miste frate? (Joi, 7 iulie 2016, 14:27)

            Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

            PATRU milioane sunt plecati in vest si plecati raman (42% din forta activa de munca). Si 80% din economia tarii este la multinationalele vest. Tara e in coma.
  • +7 (15 voturi)    
    Ar trebui sa le cerem garantii (Miercuri, 6 iulie 2016, 23:45)

    Comentatorul-x [utilizator]

    Vreti acordul, ne dati garantii scrise ca dati vize pentru cetatenii romani.
    sa terminam odata cu discriminarea cetatenilor UE.
    Auzi la ei !!! Doar pentru cei care au mai avut viza sau cei cu viza SUA. Adica nu ne dati vize.
    O-m fi noi mai tarani, dar prosti nu suntem.
    Eu o sa-i scriu parlamentarului care ma reprezinta sa nu voteze acordul cu Canada decat daca beneficiem fix de aceleasi conditii ca orice francez sau spaniol.
    Cgiar asa idioti ne cred canadienii ?
    • 0 (10 voturi)    
      Nu idioti, de mana a doua (Joi, 7 iulie 2016, 2:37)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Comentatorul-x

      Panimayu?
      • +1 (3 voturi)    
        Postacu rus (Joi, 7 iulie 2016, 9:13)

        Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

        Si uite asa iese la iveala postacu rus !!! Sariti pe el si linsati-l
    • +1 (5 voturi)    
      veto-simplu (Joi, 7 iulie 2016, 9:38)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui Comentatorul-x

      eu la asemenea atitudini nu imi doresc decat "un veto" rasunator, ca sa nu uite ca au de-a face cu "taranii" care nu pot fi dusi de nas asa usor.

      As fi inteles atitudinea Canadei daca nu cerera nimic de la UE dar asa...tu ceri acord de liber schimb dar stai ca unii is "mai egali decat altii".
    • +1 (3 voturi)    
      Nu ne cred idioti (Joi, 7 iulie 2016, 11:09)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Comentatorul-x

      Nu ne cred idioti, ne considera populatie second-hand. Un fel de babuini cu pene. Nasol ca am avut si avem guverne de anti-romani.
  • +5 (9 voturi)    
    Romulanii deja isi fac bagajele (Joi, 7 iulie 2016, 0:13)

    strelka [utilizator]

    Stai sa vada citi cersetori romulani vor aparea in secunda 2 in Canada din natiunea conlocuitoare si mai vedem cit o sa tina minunea.
    • +1 (3 voturi)    
      the sun-versiunea canadiana? (Joi, 7 iulie 2016, 9:36)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui strelka

      deci sa inteleg ca nci canadienii nu sunt mai pregi decat englezii... SI ei au prevazut "invazia" romana, asteptand la autobuz sa se imbarce catre canada ca de, se ridica vzele??!!!

      Cat de lipsit de logica poti sa fii sa gandesti astfel?????
  • +8 (12 voturi)    
    Ciolos sau Johannis TREBUIE sa refuze (Joi, 7 iulie 2016, 6:55)

    neagoe [utilizator]

    Ciolos sau Johannis TREBUIE sa refuze o astfel de varianta. TREBUIE sa refuze sa accepte sa fim declarati inferiori.

    Altfel se impun demisiile domniilor lor.
    • +8 (8 voturi)    
      Nu canadienii ne considera inferiori (Joi, 7 iulie 2016, 10:00)

      dynno [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      Ci proprii nostri politicieni alesi, prin felul in care negociaza si ne reprezinta
    • 0 (0 voturi)    
      ce treaba au ei cu Romania? (Vineri, 8 iulie 2016, 10:43)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      Ei nu s romani.
  • +4 (4 voturi)    
    Motiv - saracia (Joi, 7 iulie 2016, 9:10)

    Toni_Romania [utilizator]

    Au tot amanat ridicarea vizelor pt. Usa si Can pt. ca in tara saracia sa tot creasca si numarul celor ce si ar permite un voiaj in usa/can sa scada.
  • +4 (6 voturi)    
    well (Joi, 7 iulie 2016, 10:16)

    L8MA [utilizator]

    vreti sa spuneti ca vizele vor fi primite by default de oricine le cere(nu poti refuza viza,e o formalitate sa o ceri dar o primesti 100%) iar cei cu vize sua /canada nu mai trebuie sa ceara...
    articolul pare scris de cei de la evz,ambiguu si stufos...
    amuzanta si atitudinea infantila a cohortelor de romani din canada ca de obicei:)
    canada vrea acord economic,scoate vizele,altfel obtine veto la acordul de liber schimb.exact ca cei din uk,vrem sa iesim dar punem noi conditii doar ca astia vor sa intre si sa puna ei conditii.
    cum au spus germanii, nu poti fi pe jumatate gravida:)....ciolos a zis-o clar,dar mai frumos.
  • +5 (5 voturi)    
    deci ramane cum s-a astabilit, cu vize:)))) (Joi, 7 iulie 2016, 11:25)

    jackalphonse [utilizator]

    Puternice lupte au mai fost la negocieri. Bine ca am invins:))
    Canada si SUA se vor un fel de Marea Britanie care are nevoie de piata, dar nu accepta circulatia persoanelor, ce sa mai zicem de circulatia fortei de munca....
  • +5 (5 voturi)    
    UE (Joi, 7 iulie 2016, 11:40)

    Qwertz [utilizator]

    Daca nu ar fi UE sa va apere drepturile, ar fi vai de capu vostru. Politicienii v-ar vinde pe o punga de seminte.
    • +3 (3 voturi)    
      corect. (Joi, 7 iulie 2016, 12:19)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

      .
    • -1 (1 vot)    
      UE haleste (Joi, 7 iulie 2016, 14:24)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

      Da, politicienii sunt cum sunt, dar in clipa asta UE haleste din resursele Romaniei (multe, bune si moca) - big time.
      • +2 (2 voturi)    
        Asa e (Joi, 7 iulie 2016, 16:08)

        Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Iti ia mamaliga de pe masa.... Dar vai, ce s-ar face UE fara Romania? LooooL
        • 0 (0 voturi)    
          Inainte de a face misto (Vineri, 8 iulie 2016, 10:42)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Qwertz

          Vezi cum isi mareste Austria PIB-ul cu Petromul nostru luat de OMV (OMV-companie de stat).
          • 0 (0 voturi)    
            O clipa (Vineri, 8 iulie 2016, 12:21)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

            Austriecii nu cumparat Petromul daca noi nu il vindeam. Ar fi trebuit sa fie prosti si sa nu beneficieze de o oferta net avantajoasa lor.

            Asadar coruptia a fost din ai nostri. Daca eu imi vand casa pe un leu si tu o cumperi, aia inseamna ca tu esti hot? Nu. Inseamna ca eu sunt tampit.
            • 0 (0 voturi)    
              E drept dar.... (Vineri, 8 iulie 2016, 13:14)

              Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

              ...in ecuatia dezastrului este si Occidentul. Multinationalele ce detin azi 80% din tara sifoneaza afara cica 50 miliarde usd pe an, inainte de fiscalizare (cf.Ilie Serbanescu). Si nu ma mir de asa cifre.
              • 0 (0 voturi)    
                Si cine a vandut? (Vineri, 8 iulie 2016, 16:03)

                V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

                Nu politicienii corupti de la noi?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version