Patriarhia cere statului roman sa intervina in cazul copiilor familiei romanesti din Londra ce au ajuns la un cuplu britanic homosexual

de G.S.     HotNews.ro
Luni, 4 iulie 2016, 15:05 Actualitate | Esenţial

Familia Florin Barbu si Claudia Racolta
Foto: basilica.ro
Patriarhia a luat act cu ingrijorare de situatia critica in care se afla familia de romani Florin Barbu si Claudia Racolta, stabilita la Londra, ai carei copii, Diana (8 ani) si Andy (5 ani), au fost incredintati prin decizia instantei unui cuplu britanic homosexual, se afirma intr-un comunicat de presa, citat de Basilica.ro.  

"Patriarhia Romana face un apel catre Statul roman de a solicita autoritatilor britanice reanalizarea cazului si identificarea unei solutii care sa tina cont de dreptul fundamental al celor doi copii minori de a fi crescuti si educati in familia lor naturala", se spune in documentul citat.  

"Biserica sustine constant familia traditionala ca fiind cadrul natural pentru nasterea, cresterea si educarea copiilor in spiritul valorilor morale fundamentale. 

Ca urmare, consideram ca familia de romani trebuie sustinuta pentru a fi respectat dreptul celor doi copii minori de a fi impreuna cu parintii lor naturali. 

In acest sens, solutia de protectie aleasa de autoritatile britanice contravine Conventiei cu privire la drepturile copilului adoptata de Adunarea Generala a Organizatiei Natiunilor Unite la 20 noiembrie 1989 si ratificata de Romania prin legea 18/1990. Astfel, potrivit articolului 20, alin. 3: In alegerea uneia dintre aceste solutii (de protectie - n.n.) este necesar sa se tina seama in mod corespunzator de necesitatea unei anumite continuitati in educarea copilului, precum si de originea sa etnica, religioasa, culturala si lingvistica", mai transmite Patriarhia.


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
3080 vizualizari
  • -10 (22 voturi)    
    asa da (Luni, 4 iulie 2016, 15:10)

    lambda [utilizator]

    De data asta face si patriarhia ceva bun. Cat despre cuplul britanic, daca vrea copii, sa si-i faca: nu are dreptul?
    • +10 (12 voturi)    
      dar copiii ce drepturi au? (Luni, 4 iulie 2016, 15:52)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui lambda

      au dreptul la niste parinti care se iau la bataie toata ziua si sunt considerati un pericol social pentru proprii copii?

      pe intelesul tuturor, e ca si cum ai alege daca dai copiii unei familii de "crestini" din Las Fierbinti sau cuplului de homosexuali din Modern Family. cred ca justitia britanica a ales bine pentru copii.

      patriarhia ar face bine sa-si pazeasca mai atenta turma, nu sa intervina cand deja e prea tarziu.
      • -1 (5 voturi)    
        pai (Luni, 4 iulie 2016, 16:14)

        hamham [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        sa-ti dau veste interesanta: exista si familii hetero dispuse sa infieze. si nu,nu sunt din las fierbinti.
        si nici macar din localitatea ta preferata "comparam mere cu idioti".
        • +1 (5 voturi)    
          pai e irelevant (Luni, 4 iulie 2016, 16:41)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui hamham

          in cazul in care nu te-ai prins, la britanici nu au prioritate familiile heterosexuale. de ce? pentru simplul motiv ca nu exista nici o dovada ca acestea sunt mai bune pentru copii decat cele de homosexuali. din contra, studiile arata ca familile de homosexuali au sanse mai mici de divort si isi ingrijesc cu mai mare devotament copiii adoptati pentru ca au facut un efort mult mai mare ca sa-i obtina decat doi idioti care trantesc un plod intr-o noapte de betie.
          • 0 (2 voturi)    
            pai (Luni, 4 iulie 2016, 16:58)

            hamham [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            iti raspund si tie ce am spus mai jos: britanicii au ratificat si ei urmatoarea conventie:

            "În acest sens, soluţia de protecţie aleasă de autorităţile britanice contravine Convenţiei cu privire la drepturile copilului adoptată de Adunarea Generală a Organizaţiei Naţiunilor Unite la 20 noiembrie 1989 şi ratificată de România prin legea 18/1990. Astfel, potrivit articolului 20, alin. 3: “În alegerea uneia dintre aceste soluţii (de protecţie – n.n.) este necesar să se ţină seama în mod corespunzător de necesitatea unei anumite continuităţi în educarea copilului, precum şi de originea sa etnică, religioasă, culturală şi lingvistică”

            pricepi? e irelevant cat considera britancii ca ar fi de buni homosexuatii. relevant,din punct de vedere al conventiei, e din ce cultura provine copilul. sensul conventiei este de protejare a identitatii culturale/religioase a copilului. adica o frana impotriva dezradcinarii si alienarii.

            are sens,nu? de pilda sa lasi o fetita irlandeza de 6 ani sa fie infiata de o familie de musulmani practicanti zau ca nu e ok.

            mai sunteti multi?
            • +1 (1 vot)    
              unde este conflictul? (Luni, 4 iulie 2016, 19:20)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui hamham

              copii au fost crescuti in UK si vor avea parte in continuare de o educatie in aceeasi cultura. parintii erau ortodocsi practicanti? mergeau la biserica? se pare ca erau prea ocupati se se bata duminica dimineata.
              de altfel, ar trebui mai intai sa gasesti in UK un cuplu roman ortodox dispus sa adopte, apoi sa demonstrezi ca ar fi un avantaj pentru copii sa creasca intr-o familie de romani (in UK..) si sa fie crescuti in religia ortodoxa. vorbim de o tara liberala, deci aceste argumente vor pica din start.
              • 0 (4 voturi)    
                teoria ca teoria, dar practica te omoara! (Luni, 4 iulie 2016, 22:31)

                srah [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                tu ții foarte mult sa ai dreptate ?

                vorbim de 2 copii care au fost luati dintr-o familie traditionala si care probabil au si sechele in urma traiului respectiv. Acum, acești 2 copii, trebuie sa treaca la alt nivel... si sa asimileze familia ca fiind formata din 2 barbati care se iubesc dorsal.

                cum ai putea tu explica asta unor copii?

                problema este de asimilare la nivel de intelegere si acceptare a unor lucruri noi, in contextul in care probabil nu au avut parte de terapii pentru a le fi vindecate alte ”rani” deja existente, referitoare la o familie normala. Scuze, dar o pereche de 2 barbati sau 2 femei , nu reprezinta o familie normala! Asta vad ca nu intelegi. Este foarte usor sa ai dreptate pe ”text”... problema se pune pe practica. Nu-mi dau seama, cum de vorbesti pe lege, fara sa te intrebi cum afecteaza aceste decizii la nivel mental respectivii copii.

                Daca tii sa ai dreptate, probabil ca ai; insa nu asta ar trebui sa te preocupe ..ci copilul. Cum asimileaza el, cum intelege, cum este afectat, cum intelege viitorul si cum se va raporta la viitor din acest moment ...... etc. Incearca sa empatizezi cu varsta copilului, nu cu varsta ta!

                probabil ca asta incearca si hamham sa te faca sa intelegi, in mult mai putine explicatii decat mine.
          • -2 (2 voturi)    
            pune un link (Luni, 4 iulie 2016, 17:35)

            fghr [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            catre studiul de care zici..

            eu zic ca studiul e facut dupa logica ta de kkt

            dupa cum se vede daca esti cuplu de homo ai mari sanse sa obtii un copil...chiar mai mari decat un cuplu hetero
            • 0 (2 voturi)    
              doar un link? (Luni, 4 iulie 2016, 19:31)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui fghr

              un studiu (rezumat + pdf cu varianta integrala gratuita) din partea Academiei Americane de Pediatrie: http://goo.gl/w1339X

              si un articol bine argumentat in Washington Post: https://goo.gl/S3tsxO

              astept sa-mi demonstrezi cu argumente de ce este logica mea "de kkt"...
  • +10 (16 voturi)    
    Familia naturala si maretia ei... (Luni, 4 iulie 2016, 15:11)

    Lok [utilizator]

    Rezulta intr-o buna parte din copii lasati in orfelinatele cu pastilutze.

    Patriarhia nu a facut nicodata nimic pentru ei (o punga a milei de sarbatori nu zgarie problema). Iar ideeile antice nu vor ajuta situatiei.
  • +10 (16 voturi)    
    Si eu am o solicitare. (Luni, 4 iulie 2016, 15:19)

    Emiliom [utilizator]

    Eu am luat act cu ingrijorare de situatia critica in care se afla bugetul Romaniei si solicit patriarhiei sa nu mai cerseasca bani de la buget si sa nu-si mai bage nasul unde nu-i fierbe oala!
  • +9 (17 voturi)    
    ... (Luni, 4 iulie 2016, 15:21)

    CosminMaricari [utilizator]

    Hmm, aici e vorba de copiii care au crescut cu o mamă morfinomană şi un tată scandalagiu, care au fost luaţi de Social Services după ce vecinii celor doi au chemat de câteva ori poliţia pentru că minunaţii părinţi hetero-ortodocşi se luau la pumni şi cristoşi?

    Care este de fapt problema Patrhiarhiei, faptul că cuplul care i-a adoptat pe copii este gay?

    (Apropo, minunata presă românească a prezentat cazul aproape exclusiv cu titluri de genul "Copiii luaţi unei famiil de români sunt daţi unor homosexuali". Google it. Că aşa se întâmplă când lumea a treia vorbeşte despre lumea de sus.)
    • -3 (7 voturi)    
      pai (Luni, 4 iulie 2016, 16:10)

      hamham [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

      "În acest sens, soluţia de protecţie aleasă de autorităţile britanice contravine Convenţiei cu privire la drepturile copilului adoptată de Adunarea Generală a Organizaţiei Naţiunilor Unite la 20 noiembrie 1989 şi ratificată de România prin legea 18/1990. Astfel, potrivit articolului 20, alin. 3: “În alegerea uneia dintre aceste soluţii (de protecţie – n.n.) este necesar să se ţină seama în mod corespunzător de necesitatea unei anumite continuităţi în educarea copilului, precum şi de originea sa etnică, religioasă, culturală şi lingvistică”.

      ba,mai pe romaneste,sa intelegi si tu: copiii au dreptul la un mod de viata cat mai apropiat valorilor culturale cu care au crescut. au parinti abuzivi? ok, se gasesc destule familii hetero deschise si iubitoare sa aiba grija de ei.
      aici are loc un viol ideologic/cultural la adresa copiilor.
      • +1 (5 voturi)    
        ... (Luni, 4 iulie 2016, 16:21)

        CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui hamham

        Ca să înţelegi tu: într-o ţară civilizată, statul nu face şi nu trebuie să facă diferenţa între o familie heterosexuală şi una homosexuală. De ce ar face-o?

        Iar Convenţia din 89 este învechită, discriminatorie şi de-a dreptul ridicolă (de unde până unde este religia un drept?), ar trebui adusă la zi, că e păcat.
        • -2 (4 voturi)    
          pai (Luni, 4 iulie 2016, 16:51)

          hamham [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

          1.conventia e cum e. ne luam dupa ureche sau dupa legi? esti manelist cumva?

          2. unde scrie ca religia e un drept? citeste dracului corect. acolo scrie altceva si anume ca pastrarea identitatii religioase/culturale e un drept. un drept perfect normal.

          un drept la fel ca pastrarea integritatii fizice de exemplu. doar nu ti-ar placea sa-ti gasesti nevasta batuta de cineva care ar pune la indoiala acest drept din motive ideologice,nu? ( a se vedea tratamentul femeilor in tarile musulmane).

          hai mai incearca.
        • -3 (3 voturi)    
          Cosmin (Luni, 4 iulie 2016, 17:46)

          fghr [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

          esti ridicol

          lupti cu vitejie pt drepturile homosexualilor , dar in schimb te intrebi retoric de cand religia e un drept...
          • +1 (3 voturi)    
            incearca s-o gandesti.. (Marţi, 5 iulie 2016, 8:48)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui fghr

            homosexuali sau heterosexuali, sunt tot oameni. nu lupta pentru drepturile unora sau altora, ci pentru drepturi egale.

            traducerea articolului din carta UNICEF este eronata. originalul spune "child's ethnic, religious, cultural and linguistic background."
            BACKGROUND inseamna trecut, nu origine. si legea romaneasca nu se aplica in UK. cu alte cuvinte, daca acesti copii au fost crescut de o familie care practica o anumita religie si i-a implicat pe copiii, ar trebui sa existe o continuitate. ori aici e vorba de o familie care practica religia drogurilor si a batailor in weekend. ce continuitate vrei sa li se ofere copiilor?
            • 0 (4 voturi)    
              incearca sa nu te contrazici. (Marţi, 5 iulie 2016, 12:00)

              hamham [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              pai daca ani de zile copilul este obisnuit cu conceptul de mama si tata,asta nu e continuitate ?
              se putea gasi linistit o familie hetero care sa pastreze conceptul de mama si tata; nu era nevoie de doi bobonetzi care sa le rastoarne total sistemul de valori.

              faci flotari logice ridicole,igniorand tocmai BACKGROUND-ul copiilor la care face trimitere conventia.
              • +1 (1 vot)    
                esti homofob? (Marţi, 5 iulie 2016, 13:27)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui hamham

                1. stii tu sigur cu ce erau "obisnuiti" copiii? din cate inteleg, ala mic era obisnuit cu morfina si amandoi cu certurile parintilor. cel mai probabil, sistemul lor de valori a evoluat exponential...

                2. "bobonetzi", "pidosnici"... de unde le scoti? poate ar trebui s-o lasi mai moale cu filmele porno. articolul nu specifica nici macar daca este vorba de un cuplu format din doi barbati sau doua femei.

                3. conventia nu vorbeste de orientarea sexuala a cuplului. degeaba insisti cu fobiile tale.
                • -1 (1 vot)    
                  draga Cosmin, (Marţi, 5 iulie 2016, 19:12)

                  srah [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                  ceva mai cu picioarele pe pamant, te rog..daca poti !

                  eu cred ca acei 2 copii erau obisnuiti cu certurile la care faci tu referinta (rezulta sechele ce trebuiesc tratate corespunzator!), iar apoi au ajuns la doi barbati, care uneori prin casa se mai prind de fese dragastos (uneori, sa zicem) sau se mai saruta, pipaie, iau in brate..ca doar asta presupune o relatie bazata pe habar nu am..trai in comun?!

                  Am vazut pentru prima data in fata mea la 5 m , doi barbati sarutandu-se la varsta de 21 de ani si crede-ma ca nu este ceva comun, obisnuit, ..ba chiar as putea spune ca eram cat se poate de holbata..in sens de siderata. Sa zicem ca sunt eu mai sensibila, dar ...pe bune? tu esti sanatos ? asha zic si eu..
                  pe cuvantul tau ca pentru 2 copii la varste fragede, doi barbati iubindu-se prin casa ...trebuie sa fie ceva natural..ca doar ne-am nascut cu homosexuali in familie, pe scara blocului..printre familiile parintilor nostri, doar am crescut cu ei ce naiba..si e ceva atat de firesc incat anormali suntem noi, ceilalti care consideram familia traditioanala standardul catre care trebuie sa tindem. stii ce? daca esti asa de open minded iti doresc din suflet ca fiul tau, sper sa ai un fiu, sa-ti vina acasa de mana cu iubitul lui !

                  esti dus rau ..si iti mai permiti sa te si napustesti asupra altuia pentru niste metafore, hai sa zicem hiperbole !

                  o zi buna !

                  p.s. poftim si titlul articolului; probabil ti-a scapat !

                  Patriarhia cere statului roman sa intervina in cazul copiilor familiei romanesti din Londra ce au ajuns la un cuplu britanic !!! homosexual !!!!

                  p.s.s. lasa vorbaria pe langa subiect si discuta pe tema pusa pe tapet , vorbim de 2 copii luati dintr-o familie traditionala si plasata unor homosexuali. nu stii sa citesti?
        • -2 (2 voturi)    
          si tu omori mesagerul pt continutul scrisorii! (Luni, 4 iulie 2016, 22:54)

          srah [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

          pe tine te deranjeaza mai mult faptul ca a luat popa pozitie fata de aceasta situatie.

          ..te deranjeaza popa, nu te intereseaza cum inteleg cei 2 copii situatia in care sunt pusi fara voia lor!

          Am incercat sa explic si mai sus, nu la modul general, ci strict in cazul celor 2 copii, pentru ca vorbim de 2 copii- nu de adulti.

          Empatizeaza daca poti cu nivelul celor 2 copii si incearca sa vezi daca nu cumva sunt si mai mult debusolati.... cum naiba percep ei ceea ce li se intampla, ăsta e fondul problemei !
  • -6 (14 voturi)    
    pai (Luni, 4 iulie 2016, 15:46)

    hamham [utilizator]

    Din cate am inteles,desi copiii sunt rezidenti in anglia, ei au cetatenia romana.
    Consiliul Haringey ( cei care au luat copiii) au ignorat dreptul copiilor de a fi adoptati de rude.
    Normal, ce poate fi mai frumos pentru un copil decat sa fie adoptati de doi pidosnici?
    Decizia nu ma mira. De ce? Fiindca identitatea culturala si/sau religioasa e un aspect pe care stangistii vor sa-l starpeasca cu orice pret. Chiar cu pretul traumatizarii copiilor cazuti in masinaria ideologica infernala a corectitudinii politice si a depersonalizarii sexuale/culturale/etc.
    Urmatorul caz va fi cand o fetita va fi adoptata de un cuplu de musulmani. Sa fie invatata cu sharia de mica.
    Sper ca cel putin autoritatile romane sa recupereze pe cei doi copilasi.
  • -3 (5 voturi)    
    copii sunt importanti (Luni, 4 iulie 2016, 16:44)

    SB2016 [utilizator]

    ma bucur ca biserica ortodoxa a luat atitudine pt acesti sarmani copii, sufletul lor este mult mai important. europa occidentala din punctul meu de vedere nu mai poate fi un reper de moralitate, poate noi acestia mai 'ramasi in urma' constientizam unde s-a ajuns si incercam face ceva. desi nu sunt foarte optimist citind comentariile si vazand cata lipsa de dragoste si ura pe biserica exista. poate ca trebuie sa ne multumim cu statutul nostru de "straini si calatori" dar sa ajutam cat putem copii si sa stim ca "ai caror ingeri vad pururea fata lui D-zeu".
  • +2 (2 voturi)    
    Partidul popilor (Luni, 4 iulie 2016, 16:49)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    S-a trezit mila crestineasca in ei. Ce fac insa cu copii de aici? In afara de nesimtirea de a goli bugetul, a face averi, a avea masini superxluxoase si a se imbuiba, ce face popimea ortodoxa?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version