[P] Afaceri, oameni, initiative. Bucurestiul este Intreprinzator

de     Smile Media
Joi, 30 iunie 2016, 10:18 Actualitate | Esenţial

Bucurestiul Intreprinzator
Foto: Banca Transilvania
Statistica spune ca peste 21.000 de bucuresteni au afaceri in Capitala, iar Registrul Comertului ii numeste "profesionisti in business". Cifrele spun foarte putin despre cum le merg afacerile, cum au reusit sau ce au facut cand au dat de greu. Si mai ales, cum fac ei Bucurestiul Intreprinzator, cum transforma Capitala intr-un oras viu si antreprenorial? Banca Transilvania si-a propus sa dezvaluie povestile din spatele Bucurestiului Intreprinzator.

Pe site-ul proiectului - www.bucurestiulintreprinzator.ro, Banca Transilvania prezinta publicului povestile oamenilor care fac din Bucuresti capitala antreprenoriatului romanesc, incepand cu Radio Guerrila si Pegas, ai caror fondatori isi istorisesc povestile business-urilor lor si ne fac cunostinta cu alte proiecte importante pentru Bucuresti.

"Am plecat la drum alaturi de doua dintre cele mai sonore si reprezentative initiative de business pe care le-a dat Bucurestiul - Radio Guerrilla si Pegas. Ei ne-au spus parcursul lor, ne-au povestit cu sinceritate despre "nu-urile" care le-au pus piedici, dar si despre "da-urile" hotarate care i-au facut sa mearga mai departe si, vorba celor de la Guerilla, binele a invins", spun reprezentantii bancii.

Ideea proiectului a pornit de la un Manifest prin care Banca Transilvania isi asuma sa puna umarul la dezvoltarea unui Bucuresti Intreprinzator, oferind bucurestenilor exemple de reusite civice si economice.




Binili a invins!

Istoria radioului care a schimbat, a educat, si a adus in eter muzica altfel se impleteste din 2004 cu istoria Bucurestiului. Probabil orice business creste, evolueza sau ramane pe loc odata cu viata orasului in care s-a nascut. Radio Guerrilla a rasarit, a devenit o referinta pentru oras, a trezit emotii si valuri de sustinere, apoi a tacut. A tacut doar in eter, pentru ca oamenii Guerrilla si spiritul binelui au umblat libere prin cel mai mare oras din Romania. Asa am ajuns la o alta zi de poveste, ziua in care s-a auzit din nou, clar si liber "Binili invinge"! Proiectul a prins din nou aripi. Povestea asta de succes, dar si altele, la fel de convingatoare, au fost stranse intr-un singur loc, o platforma care va fi sursa de inspiratie pentru oricine are credinta "Bucurestiului Intreprinzator".

Turbionul creativ

Oamenii Guerrilla sunt acel gen de oameni pe care iti place sa ii simti. Le simti vocile profunde la radio, le simti puterea in viata reala, le simti convingerea in online. "Bucurestiul a atras oamenii liberi. E Australia Romaniei. A adunat oameni liberi si intreprinzatori care nu au avut teama sa plece de acasa, care au avut curajul de a se readapta intr-un mediu nou. Asa a luat nastere un fel de turbion creativ, antreprenorial pe care il simti si in care suntem si noi". Asa sunt ei, indiferent de suparari, reusite sau trairi. "Bucuresteni sunt toti oamenii care traiesc in Bucuresti, nu doar cei care s-au nascut aici", a zis simplu Matei si a inceput sa povesteasca despre cum oamenii de pe strada vor Guerrilla, simt Guerrilla, asculta Guerrilla. "Ce zice Matei este foarte adevarat. Am aratat nu neparat ca luptam sau ca ne-am luptat, ci ca am avut incedere ca binele va invinge".

Si asa a fost, bine a invins la final de mai 2016. Dupa "nu-uri" care preziceau resemnarea, la "da-uri" venite de nicaieri si reusite mici care au creat lucruri mari, totul a depins de dorinta si vointa unor oameni, putini la numar, care au avut curajul si determinarea sa bucure suflete. "Noi avem continut urban. Ne place sa vorbim despre teatre, filme, unde macam, unde ne distram. Asta inseamna cultura urbana cu care jongleza toate initiativele antreprenoriale din Capitala".

Platforma "Bucurestiul Intreprinzator" va prezenta constant oameni, idei, afaceri, initiative care s-au materializat si care astazi sunt valoroase pentru milioane de oameni doar pentru ca cineva, candva, a avut curajul sa fie intreprinzator, sa creada si sa caute sustinere si solutii.












Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
1971 vizualizari
  • 0 (0 voturi)    
    Interesanta idee (Vineri, 1 iulie 2016, 17:13)

    UpNext [utilizator]

    "Binili a invins" sustinut de Banca ...Transilvania. Adica intierestnyi, cum spun americanii....:)


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri