Incidente rasiste in Marea Britanie dupa referendumul pentru Brexit, au fost vizati cetateni polonezi si romani

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 27 iunie 2016, 19:22 Actualitate | Esenţial

Brexit
Foto: Hotnews
Numeroase incidente cu caracter rasist s-au inregistrat in Marea Britanie dupa referendumul care a decis iesirea tarii din UE, fiind vizati polonezi, romani, italieni si musulmani, somati sa paraseasca teritoriul britanic, informeaza publicatia EUObserver, preluata de Mediafax.

Autoritatile britanice s-au sesizat dupa ce pe site-uri de socializare au aparut mesaje rasiste indreptate impotriva italienilor, musulmanilor, romanilor si polonezilor din Marea Britanie.

In cartierul londonez Hammersmith, geamurile unui centru cultural polonez - Posk - au fost inscriptionate cu sloganuri xebofobe, duminica.

"Suntem foarte perturbati si suparati de mesaje neplacute facute cu graffiti pe cladirea noastra. Politia investigheaza un delict cu caracter rasist", a reactionat Joanna Mludzinska, presedintele Centrului cultural Posk.

"Voi face o interpelare parlamentara pe tema incidentelor rasiste care s-au multiplicat in Marea Britanie" dupa referendum, a declarat deputatul laburist Jess Phillips.

Premierul David Cameron a declarat ca a discutat cu premierul polonez pentru a-si exprima ingrijorarea legata de aceste atacuri, potrivit Reuters.

"Am vorbit cu premierul polonez in aceasta dupa-amiaza pentru a afirma cat de preocupat sunt de aceste atacuri care au avut loc si pentru a o asigura ca facem totul pentru a proteja cetatenii polonezi in tara lor", a spus acesta, in fata parlamentului britanic.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
26710 vizualizari
  • -31 (79 voturi)    
    Să încercăm totuși să îi înțelegem (Luni, 27 iunie 2016, 19:30)

    Nyk1 [utilizator]

    Nici nouă nu ne-ar conveni să vină mii de ucrainieni care să fie dispuși să facă aceeași muncă ca noi, dar pe un salariu înjumătățit.

    În plus, brain drain-ul a făcut mult rău atât Poloniei cât și României, am rămas fără cei mai buni dintre doctori, ingineri, programatori, etc. etc.
    • +6 (18 voturi)    
      Si asta justifica atacuri xenofobe? (Luni, 27 iunie 2016, 20:00)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Sa le fie rusine tuturor celor care au dat plus comentariului precedent!
    • +12 (20 voturi)    
      Las-o ca macane (Luni, 27 iunie 2016, 20:10)

      valli [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Eu vreu sa vina ucrainieni si ucrainience si sa umple scolile de copii ca sa am o slujba si maine. Am auzit ca beau m-ai putin decat rusii, ca ucrainiencele sunt chiar dragute si ca nu se lasa dusi de nasi de postaci caraghiosi ca tine sau lideri criminali ca Putin.
    • -1 (1 vot)    
      ... (Luni, 27 iunie 2016, 20:10)

      stani [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Cam ai dreptate.
      Cred ca merita citit: https://www.theguardian.com/commentisfree/2016/jun/27/liverpool-london-brexit-leave-eu-referendum
      • -5 (9 voturi)    
        hei (Marţi, 28 iunie 2016, 2:58)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui stani

        Nimic din The Guardian merita citit, e o fitzuica comunista.
    • -8 (10 voturi)    
      totusi, nu inteleg (Luni, 27 iunie 2016, 20:21)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      zici ca sunt platiti la jumatate, si totusi ii dreneaza...
      oare, dece ?!

      doctorii buni, oncologi, vreo saptezeci parca, sunt luati de dna.
      care scapa, nu crezi ca.. se vor drena, pe juma' de leafa, in vest ?!
      s'au dus la o conferinta, simpozion, pe banii distribuitorilor de medicamente.
      ma mir dece nu sunt trimisi la simpozioane, congrese, pe banii angajatorilor lor ...
      sau pe proprii lor bani, cum o fac si doctorii germani, francezi, britanici...
      in tzara iau salarii intregi, nu sunt platiti pe jumatate, ca'n britania.:)

      nu inteleg, zau...
      poate ca asta e valoarea noastra, la jumatatea valorii britanicilor...
    • +24 (30 voturi)    
      au noroc ca prostia si fudulia nu-i doare (Luni, 27 iunie 2016, 21:18)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      insa vor plati oalele sparte
      pt independenta lor au murit mii de polonezi in WW2 , atit ca si piloti cit si ca simpli soldati la sol, au uitat asta
      In 2014 alta isterie: vin romanii, si.......culmea au venit mai multi spanioli si portughezi, dar cineva a trebuit sa fie tap, romanii.

      in schimb indienii si pakistanezii cu turbane sint ok pt ei ca deh sint din coloniile lor.....f....o...f
      • -6 (14 voturi)    
        Eroare (Luni, 27 iunie 2016, 22:46)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Polonezii nu au murit pentru Anglia. Din contra, pentru ca tara lor era ocupata i-au primit la ei, i-au inarmat si ajutat sa lupte pentru infrangerea Germaniei si implicit eliberarea Poloniei. In ce priveste romanii, poate au si ceva dreptate, nu crezi? Iar iesirea afecteaza si spaniolii si portughezii de care spui, nu numai romanii. Sunt convins ca pentru cei corecti, capabili si CINSTITI se vor gasi solutii. Cu indienii si pakistanezii e adevarat, dar eu au un statut deosebit nu numai in Anglia ci in tot commonwealth-ul (vezi de ex Canada).
      • +12 (16 voturi)    
        eh (Luni, 27 iunie 2016, 22:49)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Dac-ai avea si tu pe strada-n Bucuresti imigranti englezi care te provoaca la alba-neagra, care te lasa fara ceas si portofel, care te stropesc cu lapte bio, ai avea exact aceleasi manifestari xenofobe, fara sa-ti pese ca la Timisoara e un colectiv reputat de medici englezi. Ti-o spun in calitate de capsunar, deci unul care e expus riscului xenofobiei mult mai mult decat tine
      • +2 (2 voturi)    
        Dragoste cu sila nu se face. (Marţi, 28 iunie 2016, 12:50)

        quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Daca se simt mai bine cu taietorii musulmani de capete care-i omoara pe strada este optiunea lor.

        Dragoste cu sila nu se face.
        Englezilor nu le plac de est europeni si gata.

        Au facut bine rusii ca le-au tras un toc de bataie englezilor de nu s-au vazut.
    • +9 (13 voturi)    
      Crd ca (Luni, 27 iunie 2016, 21:24)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      acesta problema este o falsa problema. Salariu injumatatit ? De ce ? Ca esti roman sau polonez? Sau ca esti femeie ? Asta nu e discriminare ? U.E.
      parca lupta din toate puterile impotriva oricarei discriminari. Nu poate reolva legal acesta discriminare? A rezolvat discriminarea musulmanilor si se impiedica de un fleac ?!
    • +14 (24 voturi)    
      Nu e chiar asa (Luni, 27 iunie 2016, 21:32)

      Watcherss [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      daca ucrainienii aia ar veni si s-ar angaja pe joburi pe care romanii nu le vor atunci nu vad unde e problema.

      nu vad nicio problema nici daca ucrainianul e mai bine pregatit decat romanul. cat despre brain drain ... nu e vina angliei / germaniei / americii ca a oferit conditii mai bune de munca decat in propria tara. e fix vina romaniei ca nu a stiut / putut / vrut sa-si tina creierele acasa.
    • +3 (7 voturi)    
      Violenta nu trebuie inteleasa ci combatuta! (Luni, 27 iunie 2016, 21:46)

      radu_cel_frumos [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Altfel tu vei fi urmatoarea victima. Neinteleasa!
    • +8 (16 voturi)    
      ... (Luni, 27 iunie 2016, 22:12)

      John.Doe [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Ca si programator nu am plecat pentru bani, am plecat pentru mentalitate.
      Am un prieten, care este un 'guru' in programare si lucreaza pentru o firma canadiana, lucrand de la domiciliu. El putea sa ramana in Romania dar s-a mutat in Germania si nici macar nu a trebuit sa isi schimbe locul de munca, vrea doar sa traiasca printre alti oameni.
    • +2 (2 voturi)    
      daaa e naspa rau (Marţi, 28 iunie 2016, 8:49)

      eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      sa vine forta de munca ieftina care sa presteze slujbe pe care tu oricum nu vrei sa le faci. Adica cum ar fi sa vina niste bengalezi sa imi tunda gazonul sa imi sape gradina adica sa aiba grija de gradina mea cu 100 de lei pe luna. naspa rau...
    • -2 (2 voturi)    
      Hai sa vorbim vorbe! (Marţi, 28 iunie 2016, 9:43)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Ai aici un mic clip despre Brexit, care o sa te faca sa ii intelegi pe englezi si Brexitul:https://www.youtube.com/watch?v=RpxV9xuqLeA
    • 0 (2 voturi)    
      Sau, pentru o mai buna intelegere (Marţi, 28 iunie 2016, 10:00)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      https://www.facebook.com/lacoltulstrazii/videos/10153954114659550/
    • +2 (2 voturi)    
      Pai daca erau cei mai buni (Marţi, 28 iunie 2016, 11:02)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Inseamna ca au contribuit la PIB-ul UK asa ca somerii si pensionarii lor au avut indemnizatii mai mari, sistemul lor public de sanatate a fost mai bun, etc. Ar trebui sa multumeasca ca au avut oameni dispusi sa realizeze mult pe bani putini. O tara inteligenta asa se dezvolta, Ce ar insemna ca deciziile guvernului sa fie luate la crasma din Vaslui unde se aduna cei ce nu vor sa lucreze (nu-i vorba ca psd-ul acolo isi face politicile sociale).
  • +41 (45 voturi)    
    Foarte bine! (Luni, 27 iunie 2016, 19:30)

    mitg [utilizator]

    Sunt zeci de centre de ingrijire pentru persoane varstnice unde singurii britanci get-beget sunt administratorii.
    In rest, infirmiere romance, baltice, poloneze, maghiare ...
    Sa-i vad cum s-ar descurca fara ele.
    • -4 (10 voturi)    
      Și eu aș vrea să văd același lucru (Luni, 27 iunie 2016, 19:49)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Abia putem găsi îngrijitori pentru bătrânii noștri bolnavi aici în România, iar cei pe care-i găsim fie fac mofturi, fie vor aceeași remunerație pe care ar primi-o în Occident. Ar fi bine ca UK să-i trimită frumos acasă.
      • +3 (3 voturi)    
        Ptiu,dashtept mai eshti, manca-te-ar norocul! (Marţi, 28 iunie 2016, 10:09)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        Pai tu crezi ca dupa ce o sa ii trimita(daca o sa ii trimita) englezii acasa, o sa vina sa munceasca aici pe ce le da Dragnea dupa ce fura pentru el si pentru partid? Pentru 100 E? Se pot duce bine mersi in Germania, Italia sau Franta pentru un salariu cat de cat acceptabil. Castigati? Batranii din Europa? Perdanti? Englezii si romanii care lucrau pentru mai multi bani in UK. Dar daca esti patriot, sterge tu la coor un batran din Romania pentru salariul minim. Tara iti va fi recunoscatoare!
    • -4 (4 voturi)    
      hei (Marţi, 28 iunie 2016, 3:00)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Pai nu de asta se legalizeaza eutanasia peste tot in Vest?
  • +47 (65 voturi)    
    Penibil (Luni, 27 iunie 2016, 19:31)

    Radiu [utilizator]

    Astia au ce au cu est-europenii, dar nu constientizeaza ca Anglia e deja cotropita de indieni si pakistanezi cu turbane.
    • 0 (6 voturi)    
      Indienii sunt de-a lor! Ei i-au civilizat atat au (Luni, 27 iunie 2016, 19:51)

      Consta [utilizator] i-a raspuns lui Radiu

      reusit. Poate ar fi mai normal sa-i judecam mai putin pe englezi si sa ne gandim mai mult la erorile facute de romani atat in tara cat si in exterior! Altfel ajungem ca arabii extremisti care vor sa-si impuna stilul lor de viata in tarile in care-i gazduiesc...
    • +2 (2 voturi)    
      ghicitoare (Luni, 27 iunie 2016, 20:47)

      DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui Radiu

      Cine a avut grija sa sadeasca cu migala ura fata de Est-Europeni ?
    • -2 (6 voturi)    
      ... (Luni, 27 iunie 2016, 22:00)

      John.Doe [utilizator] i-a raspuns lui Radiu

      Nu au scapat nici indienii si nici pakistanezi (cuvantul cheie este chiar in titlu), poti sa dormi linistit stiind ca sufera si ei.
      • +3 (3 voturi)    
        He he (Marţi, 28 iunie 2016, 10:02)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui John.Doe

        Mai sunt si alte minoritati nedorite de secole, dar astia e destepti, "lupta" pentru drepturile gay-lor sau iti desfiinteaza moneda daca nu te linistesti
      • +1 (1 vot)    
        ? (Marţi, 28 iunie 2016, 17:00)

        Radiu [utilizator] i-a raspuns lui John.Doe

        Atat ati inteles din comentariul meu?
        • 0 (2 voturi)    
          Really? (Marţi, 28 iunie 2016, 21:58)

          Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Radiu

          Cotropita?Reallly? La infractiuni indienii si pakistanezii stau mai bine in statistici decat romanii la capitolul infractiuni
  • -51 (63 voturi)    
    diaspora are problemeee? (Luni, 27 iunie 2016, 19:37)

    xanti [utilizator]

    Cat am asteptat clipa asta.
    • +2 (2 voturi)    
      mai asteapta (Luni, 27 iunie 2016, 19:59)

      ValentinV [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Cred ca tu ai probleme mai mari decat are diaspora...Mai multe nu are sens sa iti scriu ca nu o sa intelegi. Succes! (sau "succesuri!")
    • +2 (6 voturi)    
      Destept mai esti... (Luni, 27 iunie 2016, 20:28)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      1. Cei capabili, corecti si cinstiti nu vor avea oricum probleme
      2. NU DIASPORA are probleme, ci numai cei din Anglia. Sau nu stii ce e aia?
      3. Chiar daca, prin absurd, ar avea probleme toata diaspora, as vrea sa vad cum veti face fata fara miliardele de euro trimise in tara, cum le veti asigura locuri de munca, ajutoarele sociale, sistemul medical, etc.?
    • 0 (0 voturi)    
      Huh? (Luni, 27 iunie 2016, 20:34)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      De ce?
    • +6 (8 voturi)    
      Capra vecinului (Luni, 27 iunie 2016, 20:45)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Uite de asta sunt in diaspora.
    • +9 (17 voturi)    
      Mircea Badea & antena (Luni, 27 iunie 2016, 21:27)

      Take [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Aveti mari frustrari. Cine dracu v-ar mai angaja si unde?!!! :)))))
      • +2 (2 voturi)    
        Lasa-l ca saracu' nu-l duce capul (Luni, 27 iunie 2016, 22:57)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Take

        1. In primul rand nu diaspora are probleme, ci doar cei din Anglia (habar n-are ce e diaspora, dupa cum vezi)
        2. Sunt sigur ca pentru cei capabili, corecti si CINSTITI se vor gasi solutii
        3. Daca intr-adevar toata diaspora ar avea probleme, sunt curios cum se va descurca Romania si romanii fara miliardele trimise, de unde vor scoate sa asigure locuri de munca, ajutoare sociale, sanatate, etc.???
    • +2 (2 voturi)    
      Ia lumineaza-ne taica (Luni, 27 iunie 2016, 22:12)

      Marius Suisse [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      de ce?
    • +1 (1 vot)    
      :) (Marţi, 28 iunie 2016, 6:53)

      uzu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      daca n-ai fost tu capabil bine macar ca moare si capra celor care au incercat.
    • +3 (3 voturi)    
      Cata dreptate ai! (Marţi, 28 iunie 2016, 10:11)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Nu au mancat salam cu soia, nu au stat sa le planteze panselute minerii in cutiile craniene, nu au stat la spalatul creierilor practicat de PSD, rushine sa le fie!
  • +36 (42 voturi)    
    hmm (Luni, 27 iunie 2016, 19:38)

    florinul [utilizator]

    Hotnews, românii, polonezii, italieni sunt vizați de acțiuni xenofobe. Pachistanezii, arabii, africanii sunt vizați de acțiuni rasiste.
    • +4 (6 voturi)    
      Asta voiam sa spun si eu (Luni, 27 iunie 2016, 21:55)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui florinul

      De cind sint polonezii, italienii si romanii alta rasa? Un pic mai multa acuratete nu strica in mass media, cu atat mai mult la un site cu staif...
    • +4 (4 voturi)    
      ai dreptate (Luni, 27 iunie 2016, 22:03)

      un.om [utilizator] i-a raspuns lui florinul

      Explicatia este ca HN asa a preluat de la Mediafax care a preluat de la EUObserver. Acolo insa se vorbeste de "hate speech", "hate crime" si "insults".
    • -1 (1 vot)    
      xenofob --> rasist (Marţi, 28 iunie 2016, 6:54)

      dan_costea [utilizator] i-a raspuns lui florinul

      Socares prala? I-ai pus pe romani in categoria "xenofob"? Muta-i in categoria "rasist".
  • +4 (6 voturi)    
    We are the champions! (Luni, 27 iunie 2016, 19:52)

    middle_brick [utilizator]

    Cred ca votul a fost destul de clar, 52% au votat printre altele si împotriva imigranților, ca sa fie clar, ei fac ceva pe faptul ca ești tu bun cetățean cu taxe si impozite plătite, pur si simplu nu te mai vor pe teritoriul tarii lor, s-au saturat de romani, polonezi, indieni, Out from England! Când trăiești de mii de ani izolat pe insula aia te cam tâmpești la cap.
    • +1 (1 vot)    
      Nici ei, nici tu... (Miercuri, 29 iunie 2016, 11:03)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      nu realizati ca din cei 600 000 de polonezi si 200 000 de romani, marea majoritate sunt muncitori care platesc taxe si lucreaza pe salarii inacceptabile pentru britzi. Daca ar fi expulzati, UK ar fi practic paralizata. Chiar daca expulzarea ar fi facuta treptat, cei care i-ar inlocui ar pretinde salarii mai mari (pentru ca lira va fi mai mica si cine ar mai lucra pe salariile mici ale acestor imigranti).
  • +8 (8 voturi)    
    Atat au voie (Luni, 27 iunie 2016, 19:53)

    Robert M [utilizator]

    Occidentalii au voie sa isi exprime doar sentimentele pe care le au fata de est-europeni.
    Le este interzis sa spuna ceva despre popoarele care ii subjuga financiar si ii terorizeaza permanent, alea sunt subiecte tabu.
  • +3 (7 voturi)    
    Albionul (Luni, 27 iunie 2016, 19:54)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Popor civilizat nu? Niste taranoi inculti si barbari, a caror istorie e plina de crime si razboaie. Si de perfidie: Majestate, l-ati pimibat pe Ceausescu in caleasca regala, va amintiti?
  • +3 (5 voturi)    
    sa vedem (Luni, 27 iunie 2016, 20:19)

    Ciprian2020 [utilizator]

    dupa ce ies din ue si pleaca emigrantii, pe cine o sa mai dea vina ?!?
    • 0 (0 voturi)    
      Pe nimeni (Miercuri, 29 iunie 2016, 10:50)

      Robert M [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian2020

      Lucrurile se vor normaliza dupa ce vor pleca cei rai.
  • +4 (6 voturi)    
    Nazismul in floare! (Luni, 27 iunie 2016, 20:58)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    UK se comporta tot mai mult ca Germania lui Hitler!
  • +7 (7 voturi)    
    Punct si de la capat (Luni, 27 iunie 2016, 21:58)

    takada [utilizator]

    O mana de derbedei platiti de catre cercurile extremiste de stanga (neo-marxiste),care conduc cercurile inalte.cica "elita" societatii europene.

    La fel ca in acest video,in care ziaristi independenti sunt facuti fascisti de catre asa-zisi "anti-fascisti".
    https://youtu.be/IEyBaBEQLM4?t=2m41s

    Sloganul lor:
    "Old white people please die".

    Derbedei si anarhisti pusi sa faca rau impotriva est-europenilor,dar indo-pakistanezii sau prietenii lor din Orientul mijlociu sunt de neatins.
    Deci rasism impotriva albilor de pretutindeni (vezi SUA),asta e marea lor problema.
  • +5 (7 voturi)    
    Vrem egalitate.. (Luni, 27 iunie 2016, 21:58)

    aniod [utilizator]

    dar nu pentru catei.
    Ei vor sa calatoreasca doar ei, vor banii de la cercetarea stiintifica europeni si doctoranzii est-europeni, vor ca englezii sa lucreze in restul Europei. Asa li se promite in parlamentul britanic! Vor sa negocieze conditii preferentiale.
    Romania a respectat tratatul, pamantul s-a vandut catre straini, iar ei se comporta cum se vede.
  • +3 (3 voturi)    
    romani vs indieni si pakistanezi (Marţi, 28 iunie 2016, 9:48)

    gnd [utilizator]

    Eu sincer nu inteleg daca e ceva special cu romanii sau se intampla acelasi gen de incidente si cu indienii si pakistanezii. Londra cel putin este invadata de astia, sunt infinit mai multi decat romanii, cu ei nu au nimic sau nu se raporteaza in presa noastra ?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version