Un martor la accident sustine ca masina lui Dan Condrea nu avea 150 km/h

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 25 mai 2016, 13:09 Actualitate | Esenţial

Masina lui Dan Condrea, distrusa in accident
Foto: Captura Digi 24
Gabriela Monica Pelin - femeia care sustine ca a fost martor la accidentul in urma caruia a murit Dan Condrea - declara ca masina condusa de acesta nu avea 150 km/h in momentul impactului cu un copac, ci o viteza mult mai mica, scrie Agerpres.

Femeia a mai spus ca nu crede in varianta unei sinucideri. Potrivit acesteia, Condrea ar fi incercat sa redreseze masina, dovada fiind urmele de la fata locului, insa nu intelege de ce nimeni nu le-a masurat.

Gabriela Monica Pelin a intrat prin telefon miercuri la Antena 3 si a prezentat varianta sa in legatura cu imprejurarile in care s-a produs accidentul lui Dan Condrea.

Astfel, femeia spune ca, la un moment dat, a fost depasita de o masina condusa de un barbat care vorbea la telefon. Ea avea o viteza de 80 km/h, iar cealalta masina nu avea mai mult de 100 km/h.

'Eu eram cu copilul in masina si pe sosea nu mai era nimeni decat eu si cealalta masina. Dupa ce m-a depasit, pot sa spun ca l-am vazut mereu in fata. Nu am vazut impactul cand a intrat in copac, ci am vazut cum a derapat de pe sosea si apoi am auzit o bubuitura. Pur si simplu a disparut de pe sosea. Au inceput sa zboare tot felul de piese. La locul acela era un biciclist care facea semne disperate sa opresc. Am coborat din masina cu telefonul in mana si am vazut cealalta masina in sant. Am fugit acolo si domnul cu bicicleta a venit cu mine si i-am zis: haideti sa cautam ceva, pe cineva. Prima data am cautat sa vad daca exista supravietuitori. Biciclistul a zis ca el nu mai poate sa coboare ca i s-a facut rau. Barbatul era cu fata in jos, se vedea spatele si camasa rupta. Nu am pus mana pe el. Am gasit un portofel. Am cautat in portofel si am gasit doar un permis de conducere. Am citit numele - Dan Condrea Alexandru si CNP-ul pentru a-mi da seama de varsta dansului', declara femeia.

Ea mai sustine ca a gasit un telefon in iarba, insa mai era unul care suna in continuu.

Femeia a precizat ca, imediat dupa ce a iesit din masina sa, a apelat numarul de urgenta 112, la ora 18,47.

Potrivit acesteia, la scurt timp de la accident, a venit o masina cu un politist de la Rutiera, care trecea intamplator prin zona. Ulterior, prima masina de politie a ajuns cam la cinci minute, dupa care au venit alte echipaje si pompierii.

Ea afirma ca a fost dusa, dupa aproximativ o ora, la sectia de politie impreuna cu biciclistul, unde au dat declaratii, fara ca de atunci sa mai fie chemata de anchetatori.

Condrea a murit duminica seara, in urma unui accident produs pe un drum din judetul Ilfov, in apropiere de localitatea Buftea.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
19676 vizualizari
  • -4 (16 voturi)    
    :) (Miercuri, 25 mai 2016, 13:17)

    Xorciser [utilizator]

    Foarte credibil "martor".
    • -3 (11 voturi)    
      cam ciudata marturia (Miercuri, 25 mai 2016, 14:53)

      t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Adica l-a vazut derapand, a vazut zburand bucati de masina, dar n-a vazut impactul? Din poze, marginea soselei nu e mult deaupra santului unde era copacul de care s-a lovit masina.
      Daca nu a vazut impactul era poate prea departe sa aprecieze corect viteza.
      Oricum, viteza masinii e irelevanta, conteaza rezultatul.
      Ok, ora apelului la 112 e usor de aflat, te uiti pe telefon. Dar treaba cu verificatul CNP-ului...
      Dar din moment ce martorul spune ca ca fost la fata locului imediat dupa accident, pe care l-a vazut cu ochii proprii, imi pare ca toata teoria conspiratiei din ultimele zile e un spectacol de prost gust, intretinut de unii care vor rating.
    • +1 (7 voturi)    
      In Vizitatorii masina dispare de pe sosea (Miercuri, 25 mai 2016, 15:04)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Scenariul este desprins din filmul cehoslovac Vizitatorii (vezi secvența de la linkul de mai jos) pe care l-am văzut acum vreo 30 de ani. Si acolo mașina dispare de pe sosea împreuna cu Vizitatorii și un om obișnuit care trebuia sa moara într-un accident. Din mila Vizitatorilor, deși accidentul s-a produs, persoana în cauza a scăpat evaporându-se din mijlocul drumului.

      Vizitatorii (vezi minutul 2:25 - 2:38)
      https://www.youtube.com/watch?v=95500qincoY

      Citat:
      "Gabriela Monica Pelin a intrat prin telefon miercuri la Antena 3 si a prezentat varianta sa in legatura cu imprejurarile in care s-a produs accidentul lui Dan Condrea.

      Astfel, femeia spune ca, la un moment dat, a fost depasita de o masina condusa de un barbat care vorbea la telefon. ... Dupa ce m-a depasit, pot sa spun ca l-am vazut mereu in fata. Nu am vazut impactul cand a intrat in copac, ci am vazut cum a derapat de pe sosea si apoi am auzit o bubuitura. Pur si simplu a disparut de pe sosea. ... Am gasit un portofel. Am cautat in portofel si am gasit doar un permis de conducere. Am citit numele - Dan Condrea Alexandru si CNP-ul pentru a-mi da seama de varsta dansului', declara femeia."
  • +6 (12 voturi)    
    Ar trebui sa luam in considerare "varianta karma" (Miercuri, 25 mai 2016, 13:20)

    mitg [utilizator]

    A fost pur si simplu un accident.
    Vorbind la telefon - intr-o conversatie aprinsa dupa cum zic cei de de la Cancan - si mergand cu viteza peste cea recomandata si cea legala, pur si simplu a pierdut controlul autoturismului.

    Un accident care s-ar numi un mare raspuns karmic de la univers pentru ce-a facut.
  • -4 (14 voturi)    
    Tot mai neprofesionisti! (Miercuri, 25 mai 2016, 13:26)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Omul ala era mort, sper ca nu special pentru ocazia asta si serviciile au incercat o inscenare.
    Dan Condrea acum bea pinha colada dintr-un balansoar de pe o plaja exotica!

    https://www.youtube.com/watch?v=R7dG9UlzeFM

    Daca avea 160-170 cum zic "specialistii" ramanea doar shaorma de Dan Condrea, nu doar o fata pocita si restul ok, ca sa-si dea seama sotia dupa imbracaminte!
  • +2 (14 voturi)    
    Caschetarii (Miercuri, 25 mai 2016, 13:27)

    Armadilo [utilizator]

    Habar nu au sa masoare urmele unui accident, dar iti da imediat amenda ca ai trecut linia continua ca sa eviti o groapa in asfalt.


    Tara, tara...............
  • -4 (16 voturi)    
    Mort la datorie (Miercuri, 25 mai 2016, 13:30)

    ZaiR [utilizator]

    La ora aia doar biciclistul putea sa-i taie calea si sa ajunga in copac poate si din cauza telefonului mobil.
    Omul asta ori n-a murit, ori a fost eliminat de securitatea care cunoaste in detalii de diluarea medicamenteleor si a celorlalte produse vandute de acest criminal.
  • +11 (13 voturi)    
    iar Antena 3???? (Miercuri, 25 mai 2016, 13:31)

    justitiarul_politic [utilizator]

    Nu ma uit la Antena 3 , dar din citatul de mai sus , imi suna ca si cum ar fi manarit (nu ar fi prima data la A3) .
    Nu am fost martor la nici un accident , dar in nici un caz nu m as uita sa vad cati ani are victima (mai ales in actele cuiva). Procedura este simpla :
    1 suni 112 ;
    2 daca esti calificat poti sa acorzi primul ajutor ;
    3 declarati sa ajute politia in investigatie.
    Da stiu ca multi or sa zica ca este obligatoriul sa acorzi primul ajutor (cum este in Germania-este inclus in dosarul pt scoala de condus) dar trebuie sa ai training facut, altfel te poti trezi ca trebuie sa platesti victimei daune (cum este in State).
  • +11 (15 voturi)    
    la cum arata locul accidentului... (Miercuri, 25 mai 2016, 13:31)

    brita [utilizator]

    se cheama ca si copacul avea viteza....
  • -4 (14 voturi)    
    Martora trebuia sa mearga la ora 14 la (Miercuri, 25 mai 2016, 13:35)

    xrogo [utilizator]

    Antena 3,sa dea mai multe amanunte dar a fost ridicata de pe strada de politie si dusa la audieri,bine ca pana acum nu si-au amintit de ea,halal ancheta,misto politie,destepti procurori !!!
  • +4 (12 voturi)    
    Acul de la vitezometru cat indica? (Miercuri, 25 mai 2016, 13:41)

    unTaran [utilizator]

    Ce imi plac cetatenii astia care dau cu presupusul despre viteza masinilor fara sa aiba nici un instrument de masurare. Dar daca zice martorul ca a avut "n" km/h atunci asa este, sa ne spuna totusi ce marja de eroare are simtul lui de apreciere a vitezei.
  • +15 (19 voturi)    
    nu trebuieq (Miercuri, 25 mai 2016, 13:48)

    toxx [utilizator]

    sa ai 150kmh ca sa te faci zob de un copac. testele NCAP se fac la 50kmh si masinile se fac cam varza...orice viteza peste 50 este potential fatala
    • -2 (14 voturi)    
      zau? (Miercuri, 25 mai 2016, 14:29)

      Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      As zice sa te si uiti pe siteul EuroNCAP, daca tot i-ai mentionat.
      Testele efectuate sunt:
      1. impact cu bariera deformabila (cum ar fi alta masina pe strada) la viteza de 64 km/h
      2. impact cu bariera nedeformabila (zid) la 50 km/h
      3. impact lateral cu bariera mobila (masina de test stationeaza si este izbita lateral) cu viteza de 50 km/h
      4. impact lateral cu un stalp, la 32 km/h

      La aceste teste se mai adauga si cel pentru eficienta tetierei, deformarea capotei la accidentarea unui pieton etc.

      DAR IMPORTANT ESTE CA MESAJUL PE CARE IL TRANSMITI ESTE FALS. Din necunostinta de cauza sau intentionat, nu stiu. Insa oricine poate verifica pe siteul EuroNCAP ca Opel Astra are 5 stele (maximul) incepand inca din anul 2004. Iar modelul condus de "Condrea" este Opel Astra J, si in nici un caz nu se face "varza" la 50 la ora. Iar daca se face "varza", e din cauza ca partea din fata este astfel proiectata incat sa absoarba cat mai mult din socul impactului. Habitaclul ramane intact! Iar soferul sufera unele leziuni usoare. Atat.
    • +1 (3 voturi)    
      pai (Miercuri, 25 mai 2016, 23:32)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      Masina se face varza dar manechinul dinauntru e bine-mersi, ii sar airbagurile in fata.

      La accidentul asta unde au fost airbagurile?
      • +2 (2 voturi)    
        Centura (Joi, 26 mai 2016, 6:59)

        gamma [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

        Nu airbagul te tine inauntru habitaclului . Airbagul doar impiedica capul sa se loveasca de volan . Daca n-ai centura pusa ai incurcat-o in orice masina in caz de accident .
  • +1 (19 voturi)    
    remote controlled (Miercuri, 25 mai 2016, 14:05)

    Eugen_ [utilizator]

    Acum SASE ani un grup de profesori de la 2 universitati americane a vrut sa vada cat de usor (sau greu) ar fi accesul neautorizat intr-unul sau mai multe dintre modulele electronice care se gasesc pe majoritatea masinilor produse dupa anul 2000 (de exemplu modulul abs, modulul esp, ecu). Au efectuat prima data teste statice, cu masina ridicata pe cric. Cu ajutorul unor programe dezvoltate de ei (s-au transformat in hackeri adica) au reusit sa preia controlul asupra franei, acceleratiei, luminilor, claxonului si stergatoarelor.

    Insa rezultatele testului dinamic (efectuat pe pista unui aeroport dezafectat) dau fiori oricui le citeste. Practic, profesorii au demonstrat ca masina moderna, cu diverse "minicalculatoare" in ea, poate fi victima unui hacker. Profesorii au profitat de vulnerabilitatile masinii si, la o viteza de 60 km/h, dintr-o masina ce mergea in paralel cu cea din test, la 15-20m distanta, au reusit urmatoarele: activarea sistemului de franare, ACTIVAREA SISTEMULUI DE FRANARE PENTRU O SINGURA ROATA, DEZACTIVAREA PEDALEI DE FRANA, DEZACTIVAREA PEDALEI DE ACCELERATIE, afisarea in bord a unei viteze de peste 100 km/h desi masina statea pe loc... si multe altele.

    Tineti minte, studiu de acum SASE ani, realizat de cercetatori "civili". De atunci tehnologia a mai evoluat, nu?

    Hotnews, daca doriti va pot da link spre studiul in cauza.
    • +4 (8 voturi)    
      As adauga ceva la textul tau (Miercuri, 25 mai 2016, 14:21)

      V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

      Iti imaginezi ce poate face un microcalculator interconectat la magistrala de date a unui avion? Iar intre data montarii si data activarii pot fi saptamani sau chiar luni de zile?

      Din fericire in avioanele fly-by-wire sunt cel putin 3 calculatoare de proces care conduc avionul. La masini insa e doar unul.

      De ce? In magistralele de date locale ale unui sistem datele nu circula criptat. Trebuie doar sa stii protocoalele si ai control complet.
      • +2 (4 voturi)    
        corect (Miercuri, 25 mai 2016, 14:46)

        Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

        Da, asta era si una dintre concluziile lor, ca multe vulnerabilitati ar putea fi eliminate prin criptarea schimbului de date intre modulele masinii.
        • +1 (1 vot)    
          Este o concluzie logica (Miercuri, 25 mai 2016, 15:35)

          V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

          DAR cred eu temporara. Nu exista si nici nu va exista vreodata criptare perfecta. Este un joc tip soarecele si pisica in care temporar avantajul il are unul sau altul. Da, pe hartie algoritmii par perfecti insa in practica sunt multe alte elemente care slabesc criptarea.

          Exemplu: calculatoarele moderne cripteaza discul. Decriptarea se face pe procesor. PITA este un dispozitiv inventat de evrei si care intercepteaza zgomotul electromagnetic produs de procesor cand prelucreaza datele de pe disc. Evreii au reusit sa gaseasca cheia AES de criptare urmarind o perioada indelungata chiar acest zgomot.
          • +1 (1 vot)    
            pita (Miercuri, 25 mai 2016, 19:06)

            Eugen_ [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

            Am mai invatat ceva azi, multumesc!

            Portable Instrument for Trace Acquisition. Fantastic! Adica nu, real.

            Revenind la masini, cred ca imuna la interferente externe (exceptandu-le pe cele fizice, gen slabit prezoane) ar fi una produsa in anii '80-'90. Adica Mercedes W123 (Cobra), Toyota Land Cruiser J70 sau J80, Toyota 4Runner, Nissan Pathfinder WD21... rable de astea.
            • 0 (0 voturi)    
              Sa vezi ce ieftin este (Joi, 26 mai 2016, 7:18)

              V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Eugen_

              Un dispozitiv pt ca sa poti descuia o masina cu telecomanda (asa cum sunt toate azi). Nu ma refer la bruiere care sa blocheze semnalul telecomenzii sa ajunga la masina ci ma refer la ceva mai smart, astfel ca posesorul sa creada ca a incuiat masina si tu sa o poti deschide. Producatorii stiu de ani de zile de aceste vulnerabilitati iar de facut au facut fix zero. Erau prea ocupati cu softul de Diesel.

              PS: multe lucruri par sigure pana cand afli cum functioneaza. Dupa aia devii paranoic. Eu sunt deja in aceasta a doua categorie.
  • +5 (9 voturi)    
    Si . . . (Miercuri, 25 mai 2016, 14:11)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . 100Km. /ora e viteza mica la impact? Masina aia ajungea in acea situatie si la 80/ora! 70 de Km. la impact frontal de obstacol fix e moarte sigura!
  • -8 (12 voturi)    
    HN, (Miercuri, 25 mai 2016, 14:21)

    natbl73 [utilizator]

    ai un mare MINUS de la mine
    de ce ? gandeste-te !
    • -2 (2 voturi)    
      Multumesc . . . (Miercuri, 25 mai 2016, 20:14)

      Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

      . . . . de la omul rau primesti orice, fara nazuri!
  • +3 (5 voturi)    
    dar biciclistul? (Miercuri, 25 mai 2016, 16:45)

    aStranger [utilizator]

    Eu nu inteleg de ce nu se vorbeste decat de femeia martor. Cand de fapt biciclistul era deja la locul accidentului. Nicio declaratie? Niciun nume? Inteleg ca era mai slab de inger si ca i s-a facut rau, dar totusi...
    Si primul politist care a sosit era de la rutiera si trecea intamplator prin zona... cine e?
    Se poate verifica usor in ce convorbire era angajat la momentul respectiv cel din masina, cat a durat convorbirea si mai ales cum s-a terminat (normal sau ca si cand se scoate bateria).
    Nu sunt in general adeptul teoriei conspiratiei, dar de data asta cedez... parerea mea e ca lui Danutz nu i-a fost frica de BAUBAU si s-a luat cu el de guler:
    DC: scapati de mine? toate dedesupturile apar in presa?
    Baubau: Cum?
    DC: Vedeti voi. Va riscati?
    Baubau: Vrei sa dispari si sa bei rom din Antile tot restul vietii?
    DC: Cum?
    Baubau: Ne ocupam NOI!
    Baubau: Sa lasi numai usa deschisa la tine acasa duminica, o sa treaca cineva sa iti faca curat.
    DC:OK
    Baubau: Ahh, inca ceva... Daca apare un procuror destept, s-ar putea copilul sa iasa ca nu e al tau...

    Ah, si inca ceva, tocmai a zis doamana martor ca a gasit numai permisul ( fara buletin ) si ca avea 1.75 inaltime ca si ea... Mie de ce nu imi scrie inaltimea pe permis? Nici chiar pe buletin... sunt false?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă