Fiat-Chrysler vrea un parteneriat cu industria romaneasca de aparare si Uzina Mecanica Bucuresti pentru vehiculul militar 4x4 Jeep J8
Fiat Chrysler Automobiles si autoritatile romane in domeniul apararii nationale vor prezenta marti in Bucuresti detaliile unei propuneri de cooperare in ceea ce priveste vehiculul militar 4x4 Jeep J8.
"In contextul necesitatii de inzestrare a fortelor armate cu vehicule 4x4, industria nationala de aparare incearca sa ofere solutii pentru ca acest tip de vehicule sa aiba si o latura de integrare romaneasca, o oportunitate care ar aduce numeroase beneficii economice si strategice tarii noastre.", transmite Romarm intr-un comunicat de presa remis HotNews.ro
"Din spectrul restrans de producatori la nivel international, Fiat Chrysler Automobiles, compania detinatoare a brandului Jeep, si-a manifestat interesul de a realiza un parteneriat cu industria nationala in ceea ce priveste vehiculele militare 4x4 Jeep J8, fabrica avuta in vedere fiind Uzina Mecanica Bucuresti, aflata in prezent intr-un impas financiar fara precedent.
Proiectul este unul complex, gama de produse putand fi extinsa si pentru alte vehicule necesare sistemului de aparare, ordine publica si securitate nationala", se arata in comunicatul amintit.
Jeep J8 este un vehicul militar 4X4 bazat pe platforma Jeep Wrangler introdus in anul 2007. Vehiculul in formatul original este propulsat de un motor turbo-diesel 2,8 litri in patru clindri care dezvolta 194 Cai Putere si un cuplu de 460 Nm. Modelul poate veni in diferite configuratii si permite montarea de armament si blindaj.
Modelul este construit in diferite configuratii si in Israel sub numele AIL Storm si se afla in dotarea fortelor de aparare Israeliene.

Experiențe personale: 5 tineri din România povestesc cum au folosit pandemia pentru a se reinventa
Cum să devii imun la reclame pentru a nu-ți arunca banii aiurea. Ghidul minimalistului fericit
România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Walker, Texas Ranger, se întoarce! / Vești bune pentru fanii Indiana Jones / Noi dovezi despre formarea găurilor negre supermasive
Cand eram in trataul de la Varsovia eram lasati sa ne facemAro-uri, nu ne bagau rusii pe gat Gazuri sau Kamazuri.
Dar era mai bine pe atunci nu-i asa?
2. China e tara?
Resurse umane avem in Romania , cu 50mil euro in 5 ani scoti un prototip decent, dar nu exista decizie politica. Banul acordat firmelor straine iese din circuitul autohton, ce sa mai zic ca nimeni n-a invatat din istorie nimic. Aliatii oricand pot schimba aliantele si atunci plangi dupa piese de schimb.
China? China este comunista , nu trebuie sa-ti explic ce efect are ideologia respectiva asupra creativitatii sau cum fug chinezii de mizeria de acolo.
Cel mai clar exemplu e China, nu e in stare sa copie decent un motor, au scos panarama aia de geely care nu face fata nici in Africa.
Baietii aia de la Iasi au facut din pasiune ceva, imagineaza-ti sa le pui la dispozitie ceva fonduri. Avem partea de IT , senzori etc trebuie doar pasiune si stimulente financiare.
Americanii pot sa investeasca in Ro dar din pacate sunt abonati la banii statului. Cand vine vorba de echipamente militare , am spus, aliantele se schimba permanent ,noi ramanem cu buza umflata si cu banii luati.
In jurul acestui proiect s-ar misca o mica industrie. Automobilele concepute in Romania ar fi construite sa corespunda conditiilor dificile de la noi si nu celor din desert sau jungla , teatrele testate de americani
Daca momentan Armata are nevoie de vehicule militare de ce nu achizitioneaza pe licitatie? De ce nu achizitioneaza vehicule nemtesti Enok?
aici vedeti Aro vs Audi A6 Quattro
https://www.youtube.com/watch?v=ktGJ8_uvdvE
deci, aro a plecat din tzara...
Cat despre Aro..s-a dus demult . Noi avem foarte multi oameni geniali in tara ,dar tara nu-i foloseste
Din laboratoarele de cercetare romanesti pot iesi oricand produse/idei care sa rivalizeze cu orice marca,in orice domeniu .
Ce e relevant e ca o sa existe productie locala, deci locuri de munca, taxe etc.
Tu esti doar un frustrat care nu stie nimic dar e plin de convingeri.
aro-ul pickup e facut pentru transport cargo.
stii ce are aderenta si mai mare?
Un tractor agricol. Nu imi vine sa cred ca m-am lasat atras intr-o discutie atat de penibila.
Sa-mi fie rusine....
”Vînd Doje Kryszler (Dodge Chrysler), etc.”.
Am rîs de m-am îndoit ! Din păcate titlul articolului ne arată că românii neaoși sînt chiar mai analfabeți decît ungurii bănățeni de acum juma´ de secol.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_J8