In iunie incepe montarea parapetelor de beton pe DN1, primul tronson fiind Baneasa-Otopeni, unde au avut loc mai multe accidente

de G.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 14 mai 2016, 19:07 Actualitate | Esenţial

Parapet
Foto: Radio Romania
CNADNR SA va incepe la mijlocul lunii iunie lucrarile de montare a parapetelor rigide prefabricate din beton pe DN 1, informeaza Compania, in contextul in care in apropierea Bucurestiului au avut loc mai multe accidente soldate cu victime, unele voci solicitand montarea de astfel de parapete.

Ultimul accident de acest fel a avut loc joi in zona Baneasa, in care o femeie a murit dupa ce o masina a intrat pe contrasens. In accident au mai fost raniti un barbat si un copil.

Potrivit unui comunicat Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. a semnat in data de 22.04.2016 Acordul-cadru de furnizare avand ca obiect "Achizitia si transportul parapetelor rigide prefabricate din beton" aferente drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea companiei. 

Dupa semnarea acestui acord cadru, CNADNR a demarat formalitatile necesare emiterii catre furnizor a primei comenzi de parapet rigid prefabricat din beton. Aceasta comanda este necesara pentru montarea parapetelor pe 5 km de drum national, si anume pe DN 1, sectorul Pasaj Baneasa - Pasaj Otopeni, peste Centura Bucuresti, arata sursa citata.

Intregul contract este pentru 192 km de drumuri nationale aflate in administrarea companiei. 

Compania mentioneaza ca CNADNR SA a inceput organizarea pentru inceperea lucrarilor pregatitoare necesare instalarii parapetelor rigide prefabricate din beton pentru separarea sensurilor de circulatie pe sectoarele cu 4 benzi, pentru protejarea participantilor la traficul rutier de a nu parasi platforma drumului 

Acordul-cadru semnat are o durata de 2 ani si o valoare totala de 51.808.593,45 lei fara TVA, finantarea fiind asigurata de la bugetul de stat si venituri proprii si va avea la baza contracte subsecvente anuale pentru toate Directiile Regionale de Drumuri si Poduri. 

Acest contract a fost atribuit Asocierii KAMAROM PREFABRICATE DIN BETON S.R.L. - DUNAPREF S.A. (reprezentata, in calitate de Lider al Asocierii de KAMAROM PREFABRICATE DIN BETON S.R.L.),.


Citeste mai multe despre   









8101 vizualizari
  • +3 (5 voturi)    
    corect: (Sâmbătă, 14 mai 2016, 19:26)

    victor L [utilizator]

    parapeţilor
    "parapetelor" :P
    • +7 (9 voturi)    
      scuze, (Sâmbătă, 14 mai 2016, 19:57)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      se pare ca DEX-ul ma contrazice.
      Imi dau doo pelme :P
      • +7 (7 voturi)    
        Apeciez fair-play-ul. (Sâmbătă, 14 mai 2016, 20:49)

        comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui victor L

        Tocmai voiam să te corectez când mi s-a-nchis măgăoaia.
        Derpt consolare îţi ofer nişte mostre de folclor industrial atât de încetăţenite, încât şi persoane cu studii superioare, şi cu certe abilităţi de limba română le cădeau pradă: Serviciul Transpoarte şi flănşi (de fapt erau trei, dar am un lapsus).
        • +6 (6 voturi)    
          Nu doar industria are folclor (Sâmbătă, 14 mai 2016, 21:56)

          Vasilake [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

          Inca doua de la onor Armata Romana, auzite personal de mine la sergenti, capitani si un colonel: "mantăi" si "cazmăi".
        • +7 (7 voturi)    
          iti spun eu: (Sâmbătă, 14 mai 2016, 22:02)

          victor L [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

          "ceferistii italieni" - dixit Moise Guran.
          Multumesc pentru pacienta :P
  • +6 (10 voturi)    
    DN1 = cosmar (Sâmbătă, 14 mai 2016, 19:47)

    nickddd [utilizator]

    DN1 este un cosmar pentru cei care locuiesc intre Bucuresti si Ploiesti, in satele d-alungul acestei sosele. Pietoni ucisi sau accidentati, garduri sau chiar locuinte distruse, zgomot continuu datorita traficului, toate aceestea sunt la oridinea zilei. Nu stiu care ar fi solutia. Dar ceva ar trebuii facut, mai ales ca exista si autostrada Bucuresti-Ploiesti care ar putea sa preia mare parte din trafic, daca ar fi finalizata cum trebuie.
    • +3 (5 voturi)    
      pai... (Duminică, 15 mai 2016, 11:37)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui nickddd

      Pai soluitia e foarte simpla si nici nu tine de stat.
      Condusul normal si traversatul strazii de catre pietoni pe pasarele nu prin mijlocul soselei.

      Chiar daca pun parapeti, condusul nebunesc o sa rezulte in accidente in care nebunii care conduc cu viteza o sa dea in parapeti o sa se rastoarne peste cei care conduc pe acelasi sens. Plus accidentele cu pietoni, parapetii o sa mascheze vizibilitatea.
    • 0 (0 voturi)    
      @nickddd (Luni, 16 mai 2016, 16:46)

      adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui nickddd

      Pasarele pentru pietoni..dupa ce mergi bara la bara din Brasov / Sinaia pina in Cimpina mai trebuie ca pe un DN important (!!!) sa ai treceri de pietoni, unele slab semnalizate.
  • +3 (9 voturi)    
    Cam scump ... (Sâmbătă, 14 mai 2016, 19:56)

    DecebalPerScorilo [utilizator]

    Aproximativ 52 mil RON pentru 193 de km asta inseamna cam 60.000 Euro pe Km. Nu sunt in domeniu, dar mi se pare cam scump.
    • 0 (8 voturi)    
      unde a mers mia (Sâmbătă, 14 mai 2016, 20:45)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui DecebalPerScorilo

      merge si suta :P
    • +6 (6 voturi)    
      Nu e sigur (Sâmbătă, 14 mai 2016, 22:36)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui DecebalPerScorilo

      60 de euro per metru liniar. Sunt cateva sute de kilograme de beton pe metrul liniar si include si transportul - nu as putea spune daca pretul e bun sau nu, dar nu pare exagerat de mare.
      • +1 (7 voturi)    
        Nu uitați de montaj (Duminică, 15 mai 2016, 8:06)

        nick24 [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBorza

        Care pt cei 5 km sigur vor lucra vreo 6 luni, cu blocarea traficului, zi și noapte,
        în loc de vreo 2 săptămâni și numai noaptea, fără blocare.
  • +5 (9 voturi)    
    Da d c (Sâmbătă, 14 mai 2016, 20:42)

    polonyca [utilizator]

    ...... numai in Iunie ????? Mai au nevoie de timp de gandire ???? Cati tre sa mai MOARA ca CNADR sa mai si FACA ceva...????
  • -4 (10 voturi)    
    o fi fost vreo piloasa decedata ? (Sâmbătă, 14 mai 2016, 21:53)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    ce prompt actioneaza autioritatile in cazul de fata. nu este nevoie de vreo licitatie, ceva ? a!!!! a fost atribuit. pai de ce nu atribuiti cuiva si pasajele de pe centura Aradului, asa doar ca un exemplu.
  • +2 (16 voturi)    
    Afghanistan 2 (Sâmbătă, 14 mai 2016, 22:09)

    war4peace [utilizator]

    Aceasă "soluţie" e retardată.
    Ca de obicei la noi în ţară, se tratează efectul, nu cauza. Hai să punem betoane pe mijlocul drumului, ca în Afghanistan. Mai lipsesc cuiburile de mitralieră din 50 în 50 de metri.

    Chiar crede cineva că accidentele respective au avut loc fiindcă NU existau parapete? Sau accidentele au loc fiindcă avem conducători auto nesimţiţi şi poliţie "flască" în a-i pedepsi?
    • -6 (12 voturi)    
      La ce bun? (Sâmbătă, 14 mai 2016, 22:27)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

      La ce bun sa mai discutam. Tara de lumea a treia buna doar de jumulit. Un presedinte samsar de case, un premier birocrat lipsti de viziune, un parlament de mafioti si partide care sunt grupari de crima organizata . Ptiu!
      • +4 (4 voturi)    
        Cred că ai dat de înțeles (Duminică, 15 mai 2016, 8:10)

        nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Că un fost prim ministru f bun e ținut fara servici.
  • -6 (10 voturi)    
    Fantastic! (Sâmbătă, 14 mai 2016, 22:25)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Asta in loc de autostrazi? Risul darcului. Tara de ra*t condusa de cei care fura mai mult
  • +5 (7 voturi)    
    Parapete pe campii (Duminică, 15 mai 2016, 9:00)

    termopan [utilizator]

    Bai fiecare sofer roman cu banda lui!!! Parapeti pentru toti soferii sa fie, asa sigur nu mai sunt victime.

    Lipsa de conduita in trafic n-are nimic de-a face cu accidentele, parapetii lipsa erau problema!

    Politia rutiera are alta treaba, in loc sa reevalueze la cativa ani fiecare posesor de permis, o ard prin boscheti la ciupeala. Daca soferu cu loganu era taxat sever cand trebuia poate nici nu exista stirea asta.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Luni, 16 mai 2016, 10:35)

    a.nonim [utilizator]

    Montarea parapetelor e doar o parte a solutiei. Ar trebui montate radare fixe, nu e normal sa se circule 150 pe ora. La fel si pe podul Basarab.
    • 0 (0 voturi)    
      DE ACORD. (Luni, 16 mai 2016, 16:38)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      Ceea ce ma ingrijoreaza si sperie, in acelasi timp, este ca aceste "parapete" nu rezlova nimic!
      Oricine a calatorit din AU spre vest a vazut ca parapetele despartitoare sunt mult mai mari si mai sanatoase decat porcariile astea de pe aici. Ba mai mult, pe unele autostrazi au fost montate in paralel cu spatiul dintre ele umplut cu pamant, tocmai pentu a rezista si a absorbi eventualele socuri.
      In rest, D-zeu cu mila!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică