Arhiepiscopul Irineu de Alba Iulia: Educatia fara religie inseamna scoala fara suflet

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 20:06 Actualitate | Esenţial

Arhiepiscopul Irineu de Alba Iulia
Foto: irineupop.ro
Arhiepiscopul ortodox de Alba Iulia, Irineu, sustine in Pastorala adresata clerului si credinciosilor ca, sub influenta unor "tendinte seculariste agresive", astazi "se promoveaza contestarea educatiei religioase din scoala", inaltul ierarh apreciind ca "educatia fara religie inseamna scoala fara suflet si neam fara Dumnezeu, fara identitate".

"Sfantul Sinod al Bisericii Ortodoxe Romane a declarat anul 2016 Anul omagial al educatiei religioase a tineretului ortodox. 'Lumina Evangheliei slavei lui Hristos' (II Cor. 4, 4) este necesara astazi cand, sub influenta unor tendinte seculariste agresive, se promoveaza contestarea educatiei religioase din scoala. In acest sens, este importanta valorificarea perspectivei cuprinzatoare a legaturii dintre Biserica, Familie si Scoala in demersul de formare a copiilor si tinerilor nostri. Educatia fara religie inseamna scoala fara suflet si neam fara Dumnezeu, fara identitate", arata Arhiepiscopul ortodox de Alba Iulia, potrivit Agerpres.

IPS Irineu sustine ca, "in societatea actuala impregnata de imoralitate, pacatul este comis si justificat, neascultarea de Legea lui Dumnezeu este incurajata si propagata, iar puterea diabolica a satanei se intinde din ce in ce mai mult asupra oamenilor si asupra natiunilor".

"Contra acestui potop de mizerie, coruptie si impietate, ne putem proteja urmandu-L pe Hristos, 'Lumina lumii' (In. 8, 12), Care, prin cuvantul si harul Sau, ne ajuta sa biruim intunericul pacatului, al erorii si al raului", arata in mesajul sau Arhiepiscopul de Alba Iulia.

IPS Irineu mentioneaza ca Invierea lui Hristos este cel mai mare eveniment al tuturor timpurilor si ca fara Inviere n-ar fi existat nici credinta crestina, nici Evanghelia, nici sfintii, nici Biserica, nici civilizatia crestina care a creat valori nemuritoare pentru umanitate.

"Sarbatoarea Sfintelor Pasti este o sarbatoare a luminii si a luminarii. (...). La aceasta sarbatoare a luminii, noi, crestinii, suntem chemati sa primim lumina si sa fim purtatori de lumina. (...). Crestinii sunt datori sa devina lumina a lumii, sa aprinda lumina lor inaintea oamenilor (...). In felul acesta, ei pot lumina acest veac atat de flagelat de tenebrele intolerantei, indiferentismului si ignorantei, dovedindu-se martori adevarati ai Invierii", mai spune Arhiepiscopul Irineu in cuvantul adresat de Paste clerului si credinciosilor.


Citeste mai multe despre   









2671 vizualizari
  • +15 (27 voturi)    
    stai linistit parinte! (Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 20:21)

    Francisc 1 [utilizator]

    merge destul de binisor prin toata europa , america si prin scolile particulare de la noi.
    • +2 (4 voturi)    
      Toate religiile (Duminică, 1 mai 2016, 18:58)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Da, trebuie explicat despre mai multe religii, comparativ. Sa aiba copiii cultura.
  • +20 (32 voturi)    
    Educatia religioasa nu este obligatorie ! (Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 20:49)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Biserica poate sa-si organizeze propriul sistem de educatie religioasa la sfarsit de saptamana, iar acolo sa participe doar cei care doresc, nu toata populatia scolara, cu sau fara voia ei !
    • +5 (15 voturi)    
      mai mult (Duminică, 1 mai 2016, 3:59)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      biserica poate organiza mai mult decat scoala la sfarsit de saptamana. pe langa nenumaratele camine de copii, azile de batrani si spitale pe care le intretin din fonduri propii ar putea deschide si unitati de invatamant unde sa faca ce ii taie capul. locuri unde parintii sa isi trimita copiii pentru INTREGUL ciclu de invatamant si astfel sa usureze povara sistemului national.

      evident insa, asta ar fi ceva ce ar face isus, si ce treaba au ei cu ala in afara de cateva chipuri cioplite....
      • 0 (2 voturi)    
        Nu, nu pot face scoli (Luni, 2 mai 2016, 12:29)

        Gigi-al-mai-tare [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

        deoarece popimea nu educa, ei indoctrineaza.
  • +19 (31 voturi)    
    da-te nene,lasa predica (Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 20:52)

    Hipius [utilizator]

    Religia fara averi insemna religie.Asta iti place?Unii intra in cetate calare pe magar,altii calaresc o herghelie de cai.Ipocrizie la cote nerusinate.
  • +17 (29 voturi)    
    Educatie religiosa (Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 21:02)

    Tigertiki [utilizator]

    Educatia religioasa nu este altceva decat molestarea copiilor.. Indoctrinarea lor din pozitia de autoritate, contrara cu stiinta, antimorala(orice ar sutine ei), sugerand ca s-au nascut pacatosi si datoreaza penitenta pentru presupusa vina a unei stramoase, este cam acelasi lucru ce au facut nazistii in secolul trecut..
    Fara aceasta indoctrinare la o varsta frageda religia ar disparea in cateva generatii, scapand societatea de acest cancer de facut bani !
  • +13 (25 voturi)    
    De unde are bani de atatea flori? (Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 21:09)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Nu tot de la sarantoci ?
  • +16 (28 voturi)    
    educatia cu religie (Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 21:10)

    thebblack [utilizator]

    educatia cu religie e ca mersul la vanatoare insotit de o orchestra de alamuri. nu faci decat sa cari dupa tine un bagaj inutil si zgomotos.
  • +17 (29 voturi)    
    Mare adevar grait-a! (Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 21:11)

    GhuropFiklrr [anonim]

    Intr-adevar, omul fara credinta e ca pestele fara bicicleta!(Murphy).
  • +12 (24 voturi)    
    nicidecum (Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 21:19)

    IancuJianu [utilizator]

    înseamnă mai degrabă ”popi hămesiți fără prozeliți”.
  • +15 (27 voturi)    
    Am impresia (Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 21:56)

    Nickson [utilizator]

    ca citesc un text scris in Evul Mediu. Cum sa incredintezi educatia copiilor unor insi cu un discurs atat de agresiv?
  • +7 (19 voturi)    
    lasa-ne bre sa credem ce vrem (Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 22:00)

    gica pantalon [utilizator]

    toata lumea trebuie obligata sa creada ce crede omu negru. se plangeau de dictatura comunista (desi au dus-o bine) dar ce le-ar mai placea un pic de dictatura religioasa
    • 0 (22 voturi)    
      Nici o dictatura (Duminică, 1 mai 2016, 0:38)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

      Ora de religie e optionala din ce stiu eu.
      • +7 (17 voturi)    
        :))) (Duminică, 1 mai 2016, 3:48)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        da, e optionala, da' n-ai vazut cat scandal au facut pe tema asta?
  • +14 (22 voturi)    
    religia in scoli (Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 22:13)

    gigi1 [utilizator]

    Ambele parti gresesc si biserica prin impunerea fortata si cei care vor sa scoata religia complet.

    Religia a avut un rol important in societate, studiul istoriei religilor trebuie introdus in scoli ca stiinta dar nu sub forma actuala, cea de indoctrinare.

    Religile trebuie vazute in ansamblu, cum omul de alungul timpului a dezvoltat atat de multe sisteme de credinta, ar fi o materie chiar interesanta.
    • +7 (17 voturi)    
      Foarte important (Duminică, 1 mai 2016, 8:32)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

      Daca nu era religia, tranzistorul se inventa cu 300 de ani mai devreme. Astronomii nu mai erau arsi pe rug. Etc.
      • +6 (14 voturi)    
        important e sa nu confunzi (Duminică, 1 mai 2016, 11:03)

        gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui ac

        Vezi de asta trebuie invata istoria religilor, confunzi religia cu crestinismul, religia e ceva mult mai vast, de ex in india a adus iluminare in europa a adus evul mediu intunecat.
        • -6 (8 voturi)    
          Posibil (Duminică, 1 mai 2016, 12:39)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

          In Romania e vorba despre crestinism ortodox. Nu cred ca se fac chestii indiene in scoli aici.
          • +4 (6 voturi)    
            trebuie sa vezi tot ansamblul (Duminică, 1 mai 2016, 13:01)

            gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui ac

            Pai exact asta trebuie evitat, sa privesti religia doar dintr-o singura perspectiva ingusta adica indoctrinare.

            Religia trebuie vazuta in tot ansamblul ei, cum oamenii din toate colturile globului de alungul civilizatiei umane au cautat sa creada si si-au construit diverse sisteme religioase in jurul credintei.
            • +1 (1 vot)    
              Si de ce-mi spui asta? (Sâmbătă, 7 mai 2016, 19:54)

              ac [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

              Crezi ca sint vreun popa cumva? Ori n-ati inteles nici unul comentariul?
              Explicatie: n-am nevoie de istoria religiilor, nici de religie, nici de nimic de genul asta. Cine vrea s-o studieze, go for it. Sintem stat laic. End of story.
          • -1 (11 voturi)    
            Iar ortodocsii romani... (Duminică, 1 mai 2016, 13:03)

            Anarb [utilizator] i-a raspuns lui ac

            ...nu au ars pe nimeni pe rug. Dimpotriva, aici ortodoxia ne-a ajutat sa ne unim si sa luptam importriva musulmanilor, ca altfel acu' pupai pamantu' de 5 ori pe zi.
            Incearcati un pic sa localizati situatia, sa ganditi cu capul vostru si sa nu mai veniti cu texte ateiste copiate de pe afara ca deveniti penibili, pontacilor.
            • -3 (9 voturi)    
              De unde (Duminică, 1 mai 2016, 16:12)

              Nickson [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

              stiti ce i-a unit pe romani in lupta lor impotriva turcilor? Rusii sunt ortodocsi ca si romani dar nu prea vad ca cineva sa se pupe cu ei. Iar rusii nu impun pe nimeni sa stea cu fundul in sus pe covoras... Incercati mai intai sa aveti o privire mai larga ca apoi sa puteti localiza situatia.
              Cat despre texte copiate de pe dinafara, ar fi cazul ca tocmai voi, cei cu povestile egiptene intoarse pe dos in toate chipurile posibile si imposibile, sa mai taceti up pic. S-a cam saturat lumea de voi si de popii vostri hulpavi si ignoranti.
              • +4 (6 voturi)    
                Din cartea de istorie prietene (Duminică, 1 mai 2016, 21:48)

                Anges [utilizator] i-a raspuns lui Nickson

                Ai trecut si tu prin scoala? Mircea cel Batran, Stefan cel Mare, Mihai Viteazu...astia de facura Cozia, Putna, Mihai Voda. Legatura facuta de tine cu rusii e fix nuca-n perete.
                • -1 (1 vot)    
                  Ai probleme (Duminică, 1 mai 2016, 23:03)

                  Nickson [utilizator] i-a raspuns lui Anges

                  grave de compehensiune, nene. Si nu e de mirare, avand in vedere faptul ca la tine substantivul "scoala" se asociaza doar cu verbul "a trece". Ar fi bine sa stii ca la scoala, totusi, se invata.
                  Cat despre istorie, permite-mi sa te informez ca exista o multime nenumarata de carti la aceasta disciplina, si nu doar acea carte cu poze la care te referi.
                  Eu nu am facut nicio legatura cu rusii, doar am intrebat care ar fi factorul care i-ar unit pe romani in cazul unei agresiuni din partea unui stat cu populatie majoritar ortodoxa. Daca tot nu ai inteles intrebarea, incearca sa recitesti penultima propozitie.
        • +2 (10 voturi)    
          Ce am invatat eu in scoala (Duminică, 1 mai 2016, 14:41)

          Ioizu [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

          Evul mediu timpuriu (nu stiu de ce ii spui intunecat, probabil datorita formularii din engleza, "dark ages") a adus eliminarea sclavagiei, importanta devenind feuda sau mosia pe care o avea cineva in stapanire.
          Crestinismul exista de la anul 0, si era religie oficiala in Imperiul Roman din 313, cand Constantin a dat Edictul din Milan.
          Deci cauzalitatea dintre evul mediul timpuriu si crestinism imi scapa. Mai degraba vad o legatura cu popoarele migratoare, barbare, care au dus la caderea Imperiului Roman.
          Tot mai degraba vad o relatie directa in Evul mediu intre crestinism si Renastere, dar iarasi, asta e doar ce am invatat la scoala.
          • -3 (9 voturi)    
            cauzalitatea (Duminică, 1 mai 2016, 17:07)

            gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui Ioizu

            Relatia intre epoca si religie era in contextul comentariului la care am dat raspunsul si anume ca biserica in acea perioada a vremii a fost cea care a ars pe rug multi savanti si a pus diverse frane prin cenzura intarzaind semnificativ progresul tehnologic al umanitatii.
            • -1 (1 vot)    
              Inzadar aruncati (Duminică, 1 mai 2016, 23:12)

              Nickson [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

              margaritare inaintea porcilor. La ei Evul Mediu a adus eliminarea "sclavagiei" si Renasterea...! Asta cum ai spune ca Ceausescu a adus decembrie 89'.
    • -6 (8 voturi)    
      Ra (Duminică, 1 mai 2016, 12:41)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

      iti lumineaza calea, Pallas Athene ti-a daruit intelepciune si curaj, muritorule, de indraznesti sa furi focul de la popi, sa daruiesti oamenilor. Inlantuit vei fi tu pe stanca Bisericii, vulturii credintei iti vor devora ficatul,
      pana la venirea lui Hercule nemuritorul si rasplata ta va fi dulce in Gradina Hesperidelor. Zeii sa te ocrotesca!
  • +5 (17 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 22:16)

    Soljenitin [utilizator]

    Un om fara religie este ca un peste fara bicicleta.
    • -1 (15 voturi)    
      Mai rasfirati baieti, mai rasfirati (Duminică, 1 mai 2016, 9:04)

      Anges [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Vedeti ca va repetati lozincile de propaganda. P-asta cu pestele a mai zis-o unul mai sus. :)
      • -3 (9 voturi)    
        Mai rasfirat (Duminică, 1 mai 2016, 12:16)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Anges

        Un om fara religie e ca o bicicleta fara girofar.
        O religie fara credinciosi e ca un peste fara c..ve.
        Un peste fara girofar e ca o religie fara popi.
        • +4 (8 voturi)    
          Nu te-ai prins (Duminică, 1 mai 2016, 13:55)

          idsoc [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

          Asta era un banc despre securisti infiltrati printre oameni normali.
  • +9 (21 voturi)    
    "banul este ochiul dracului" (Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 22:19)

    ampersand [utilizator]

    dvs ce masina aveti, preafericite?
  • +13 (25 voturi)    
    Scoala + religie = semianalfabeti (Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 22:40)

    MG [utilizator]

    Sunt curios daca preafericitii sunt operati pe cord/creier/prostata de catre medici cu 5 dani in ortodoxie sau..
  • -7 (21 voturi)    
    Se poate (Sâmbătă, 30 aprilie 2016, 23:01)

    cinevatus [utilizator]

    Daca subiectul nu este prea sensibil si sunt permise comentariile, spun si eu parerea mea: in democratie conteaza ce pareri au oamenii. Daca popii ar fi impus unele lucruri atunci ar fi problematic insa daca nu imi amintesc gresit la discutia despre ora de religie a fost o concluzionare foarte "civica" existand un procent mare a parintilor, parca peste 80%, care au optat pentru aceasta ora optionala. A existat o asociatie parca APOR care s-a mobilizat. Discutia mi se pare solutionata civilizat.
    • +4 (16 voturi)    
      Nu poti sa imi impui democratic sa fac religie (Duminică, 1 mai 2016, 8:34)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      Asta nu face parte din necesarul minim de cunostinte pe care un om trebuie sa le aiba in viitor. E o chestiune personala (si nici asa nu e, ca nu ajung cei mai multi la religie din proprie vointa, ci tot din cauza parintilor, bunicilor etc). N-am auzit pe nimeni sa fie angajat si sa poata sa traiasca stiind nu stiu ce scriptura. Ci tabla inmultirii, cititul si scrisul, chestii din astea laice.
      • +2 (10 voturi)    
        Nici voi nu putei sa impuneti sa nu se faca (Duminică, 1 mai 2016, 13:07)

        Anarb [utilizator] i-a raspuns lui ac

        Puteti sa postati pana maine si sa va umpleti intre voi cu plusuri. Pur si simplu marea majoritate nu va baga in seama si-si vede mai departe de traditiile ei ortodoxe. Cainii latra, caravana trece!
        • -3 (9 voturi)    
          Priviti in jur (Duminică, 1 mai 2016, 16:25)

          Nickson [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

          ca sa vedeti unde a fost adusa tara cu largul consurs al asa-zisei majoritati ortodoxe. Daca o mai tineti tot asa cu ortodoxia si cu popii, cu siguranta peste doua-trei generatii Romania se va depopula complet.
        • +1 (1 vot)    
          N-aveti decit sa treceti pe linga mine (Sâmbătă, 7 mai 2016, 19:55)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

          Si ia si un minus de-aici, preasfinte.
    • -5 (7 voturi)    
      Ati uitat un licru esential (Duminică, 1 mai 2016, 16:17)

      Nickson [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      nici 99% din parinti nu au dreptul sa decida cum sa-si educe copiii acel 1% ramas.
  • +12 (26 voturi)    
    Alt destept...of Doamne! (Duminică, 1 mai 2016, 0:13)

    potaissa [utilizator]

    cei mai buni ingineri si doctori in Romania si-au facut studiile pana-n `90. Fara religie.
    • -3 (21 voturi)    
      Vasazica (Duminică, 1 mai 2016, 0:33)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      Tot pe vremea tovarasului era mai bine, eh? :))
      • +8 (22 voturi)    
        Doamne fereste ,nu! Doar scoala (Duminică, 1 mai 2016, 0:56)

        potaissa [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        era scoala , respectul respect si era pur si simplu mai putina fatarnicie si ceva mai multa omenie. Parere subiectiva, sau atat de obiectiva pe cat pot.
        • -2 (4 voturi)    
          Era pe naiba (Duminică, 1 mai 2016, 10:04)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

          Singura diferență dintre cele două perioade este dată de faptul că acum persoanele care învață au posibilitatea să plece din țară și multe dintre ele profită de ea.
        • +3 (5 voturi)    
          era pe naiba (Duminică, 1 mai 2016, 14:50)

          kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

          universitatile romanesti nici atunci nu figurau, ca si acum, mai sus de locul 200 in clasamentul international al universitatilor.
          atat de mult ne place sa ne mintim singuri ca ajungem sa si credem propriile minciuni.
    • -3 (9 voturi)    
      Mai potaissa, avem noi neintelegerile noastre (Duminică, 1 mai 2016, 3:42)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      Dar ai plus de la mine si un quote, desi e cu repetitie, l-am mai spus. Quote-ul ii este dedicat arhi-satanelului de Alba Iulia.
      "It was a time when the known world was ruled by religion. In is well known today as The Dark Ages".
      Prea multe nici nu se stiu despre perioada aia dar atrocitatile din Middle Ages cica's nimic, prin comparatie.
    • -8 (8 voturi)    
      mda (Duminică, 1 mai 2016, 9:06)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      De asta industria romanesca a facut furori in lume. La fel si medicii, sunt cei mai buni din intreaga lume.
      • +6 (8 voturi)    
        Muciflenduri = mazeta ungureasca (Duminică, 1 mai 2016, 13:12)

        Anarb [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Poa' sa fie ateist, poa' sa fie ortodox, in toate postarile tot ce-i romanesc lui ii pute. Icoana lui e Beke Istvan.
  • -1 (13 voturi)    
    ? (Duminică, 1 mai 2016, 1:06)

    snams [utilizator]

    Ce e școala fără suflet?
    • +2 (18 voturi)    
      Scoala de soferi? (Duminică, 1 mai 2016, 1:12)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui snams

      ?? E cu pedale.
      :))
  • +5 (17 voturi)    
    Educatia fara religie (Duminică, 1 mai 2016, 2:17)

    ras-putin [utilizator]

    Hai sa ne facem toti popi. Mertzan este, viloaca este. Fraieri n-or sa mai fie.
  • +1 (13 voturi)    
    Dar sufletul vostru-al BOR- ... (Duminică, 1 mai 2016, 6:34)

    gigiN [utilizator]

    ...unde o fi oare,ca nu il observa nimeni !!!!!Voua chiar nu va este frica nici de Dumnezeu ???
  • +2 (14 voturi)    
    proverb (Duminică, 1 mai 2016, 7:35)

    Francisc 1 [utilizator]

    " prostul nu e prost destul , daca nu e si fudul"
  • +1 (13 voturi)    
    Comparatie (Duminică, 1 mai 2016, 9:35)

    PaulNicoara [anonim]

    Singurul lucru bun despre educatia religioasa este ca nu iti dispare parul de pe cap, spre deosebire de chimioterapie.
  • 0 (12 voturi)    
    mash ma! (Duminică, 1 mai 2016, 9:50)

    liviu_ [utilizator]

    manaci..... miere...

    esti penibil omule!

    voi mafiotii bor (pardon.. preoti) nu stiti decat sa incercati sa mintiti si spalati creiere,,,

    ia mai terminati ca nu sintem in evul mediu leprelor!

    ma uit la faptele voastre si la cum actionati ala de sub pamant e mult mai mandru de voi decat cel din cer!
  • 0 (14 voturi)    
    Ba să-i învățăm științific pe copii despre religii (Duminică, 1 mai 2016, 10:08)

    hic sunt leones [utilizator]

    în felul acesta vor afla de mici cât de absurde sunt superstițiile părinților și strămoșilor lor și se va dezvolta astfel motorul care-i va pune pe preoți acolo unde le este locul: în bisericuțe mici (din lemn), izolate de lumea civilizată și LAICĂ.
    • +4 (8 voturi)    
      Eventual chiar socialist stiintific (Duminică, 1 mai 2016, 14:44)

      Ioizu [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      Se pare ca din cei 4 mil de comunisti ceva ceva tot au mai ramas cu nostalgii.
  • -2 (12 voturi)    
    in toata istoria omenirii (Duminică, 1 mai 2016, 12:23)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    religia nu a facut decat indoctrinare si un sir lung de crime tocmai in numele domnului.
    restul sunt povesti.
  • -9 (9 voturi)    
    Parerea mea (Duminică, 1 mai 2016, 12:37)

    Vlad-I [utilizator]

    Nu-mi place religia, dar daca o dam la o parte trebuie sa punem ceva sanatos in loc, ca alfel boborul imbratiseaza ecologismul si cultura neomarxista la nivele fanatice.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică