Klaus Iohannis: Sunt lucruri care ma nemultumesc la acest Guvern / Ma uit cu amuzament la cei care imi prezic un final anticipat de mandat. Sa nu-si faca iluzii

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 25 aprilie 2016, 20:06 Actualitate | Esenţial

Klaus Iohannis
Foto: Facebook - Klaus Iohannis
Klaus Iohannis s-a aparat luni de acuzatiile de neimplicare in viata publica, venite de la criticii sai, asigurandu-i pe "toti romanii (...) ca presedintele lor ii vede, ii aude si le cunoaste problemele", intr-un discurs sustinut sustinut la Timisoara in care lanseaza si o critica la adresa Executivului, afirmand ca exista lucruri care il nemultumesc la Guvern, "dar nu toate se rezolva pe scena publica".

"Sunt lucruri care ma nemultumesc la acest Guvern, dar nu toate se rezolva pe scena publica. Unii au vorbit despre acest guvern ca si cum ar fi 'al meu'. Nu e guvernul meu. Acest guvern a fost o solutie, pana la alegerile din toamna acestui an, generata de o situatie de criza si la care au subscris cele mai importante partide politice. Deci este Guvernul Romaniei", a spus seful statului.

Seful statului a afirmat ca faptul ca refuza sa intretina si sa genereze "polemici" nu inseamna "nici pe departe o lipsa de implicare, ci o dovada de normalitate".

"Ii asigur pe toti romanii, din tara si din strainatate, ca Presedintele lor ii vede, ii aude si le cunoaste problemele. Imi pasa cum arata aceasta tara, cum ne respectam pe noi insine in interior si cum suntem priviti in afara. Efectele vizitelor externe nu se vad imediat, dar asa se pun bazele sanatoase ale imaginii unei tari credibile, care se traduce in cele din urma in investitii si locuri de munca. Sunt si voi ramane un Presedinte mediator si implicat, iar determinarea mea de a-mi duce programul pana la capat este la fel de ferma ca in prima zi de mandat", a spus presedintele, in deschiderea Conferintei "Diaspora in Cercetarea Stiintifica si Invatamantul Superior din Romania".

Klaus Iohannis a precizat ca a preferat, "pentru a nu deschide fronturi si falii, pentru a nu genera tensiuni de la nivelul functiei prezidentiale", sa "lase de la el" si sa nu raspunda provocarilor.

"Acesta sunt eu - vorbesc mai putin", a spus el.

Presedintele s-a declarat "amuzat" de cei care ii "prezic" un "final anticipat de mandat": "Ma uit cu un oarecare amuzament la aceia care, neavand teme de atac consistente, paraziteaza dezbaterea publica prezicandu-mi un final anticipat al mandatului.

Eu le spun de pe-acum sa nu-si faca iluzii si sa nu mizeze pe asa ceva. Am mai trait asta si cand am devenit primar. Multi imi preziceau un final timpuriu in politica si am plecat din functia de primar dupa 15 ani si patru mandate ca sa devin Presedintele Romaniei".

Iata mai jos discursul sustinut de Klaus Iohannis la Timisoara (sursa - Administratia Prezidentiale)

"Buna seara! Multumesc pentru primirea deosebit de calduroasa. Ca de fiecare data, imi face mare placere cand pot sa vin aici, la dumneavoastra in Timisoara si, de data aceasta, avem si foarte multi musafiri din diaspora. Este o ocazie deosebita.
 
Domnilor ministri,
Domnilor rectori,
Dragi membri ai comunitatii si Diasporei stiintifice si academice,
Inaltpreasfintia Voastra,
Stimati reprezentanti ai autoritatilor locale,
Stimati invitati,
Doamnelor si domnilor, 

Va multumesc, in primul rand, pentru invitatie! Imi face o deosebita placere sa particip la deschiderea acestei conferinte, care aduce la un loc atat de multi oameni cu totul speciali, preocupati de viitorul Romaniei.
Ultima data am fost la Timisoara pe 16 decembrie 2014, inainte, cu putin timp inainte, de a depune juramantul si de a deveni efectiv Presedintele Romaniei. S-au scurs de atunci aproape 500 de zile si, pentru ca sunt intr-un loc special, unde s-a respirat prima data aerul libertatii, va rog sa-mi ingaduiti sa va impartasesc cateva ganduri personale, pe care nu le-am spus pana acum public sau pe care le-am abordat doar tangential.

Cand am devenit Presedinte am vorbit despre un nou proiect national si despre o schimbare de paradigma, despre un alt fel de politica si de comportament al Presedintelui in raport cu legea fundamentala, cu celelalte institutii si mai ales in raport cu oamenii. Tocmai de aceea vreau sa ma refer inainte de toate la cateva lucruri care au trezit uneori vii discutii in spatiul public: comunicarea mea; schimbarea de paradigma a functiei prezidentiale si politica externa; climatul social si relatia cu Guvernul; si marile proiecte ale caror baze au fost puse intr-un an si jumatate.

Au fost momente in acest inceput de mandat cand am trecut peste polemicile din spatiul public.


Am preferat, pentru a nu deschide fronturi si falii, pentru a nu genera tensiuni de la nivelul functiei prezidentiale, sa "las de la mine", cum se spune, si sa nu raspund provocarilor. Am crezut intotdeauna ca e mai bine sa vorbeasca actiunile si faptele mele si ca Presedintele trebuie sa fie un factor de echilibru cat mai puternic. A iesi din sfera senzationalului cotidian inseamna, in opinia mea, ca Presedintele sa nu intretina dispute si sa nu alunece in polemici. A construi consensul inseamna deseori sa aplanezi conflicte, iar acest lucru a parut, poate, ca o absenta din arena. Ceea ce am dorit sa fie o dovada de normalitate, unii au interpretat ca lipsa de implicare.

Va asigur insa ca nu este. Vreau sa le transmit de aici, de la aceasta tribuna, romanilor din tara si din strainatate, ca Presedintele lor ii vede, ii aude si le cunoaste problemele. Sunt si voi ramane un Presedinte mediator si implicat. Iar determinarea mea de a-mi duce programul pana la capat este la fel de ferma ca in prima zi de mandat.

Am spus mereu ca vreau sa redau functiei de Presedinte prestanta pe care Constitutia si statutul le revendica. Deci, o schimbare de practica si un alt mod de lucru. Aici nu am facut niciun fel de rabat. Seriozitate si respect au fost termenii cu care am tratat orice actiune a mea in calitate de Presedinte. Acesta sunt eu - vorbesc mai putin. Vorbesc mai putin si imi pasa. Imi pasa cum arata aceasta tara, cum ne respectam pe noi insine in interior si cum suntem priviti in afara. Cu cat reprezentantul unui stat este mai serios si mai responsabil in relatia cu partenerii sai externi, cu atat mai mult natiunea sa va avea de castigat. Presedintele nu se reprezinta pe sine, ci ii reprezinta pe cei care l-au ales.

Vreau in acest context sa spun cateva lucruri despre ceea ce am facut in ultimul an in politica externa. Unii au spus ca am calatorit prea mult. Este gresit, pentru ca oriunde am mers, cu oricine m-am intalnit, au fost relatii de reinnodat, lucruri de pus la punct, parteneriate de consolidat, punti de legat. Nici aici lucrurile nu se intampla peste noapte.

E nevoie ca partenerii nostri sa aiba in fata ochilor seriozitate, calm, interes si mai ales predictibilitate si continuitate, o abordare asezata, pe termen lung. Am dorit ca Romania sa fie reprezentata cum se cuvine, am aratat peste tot ca suntem de incredere, ca avem o economie solida si atractiva pentru investitii, un stat de drept cu legi clare si proiecte concrete pe care le vom duce la capat. Efectele unor astfel de vizite nu se vad imediat, dar ele pun bazele sanatoase ale unei imagini externe care onoreaza Romania si pe romani. Pe aceasta baza vor veni cu siguranta rezultate concrete: credibilizarea tarii noastre, investitii, locuri de munca.

Peste tot pe unde am fost m-am intalnit cu reprezentantii comunitatilor de romani. Este o promisiune onorata, la fel cum onorata a fost si promisiunea de a avea legea votului prin corespondenta. Sigur, problemele sunt diverse si asteptarile mari, dar avem toate premisele pentru a reusi sa consolidam o legatura cu diaspora, care sa fie in beneficiul tuturor, al celor din tara si al celor de peste hotare.
 
Doamnelor si domnilor,

O stare de spirit si un climat social se schimba in ani. Totusi, cred ca realizam cu totii ca nu mai avem rafuieli zilnice intre Presedinte si Prim-ministru, ca nu se mai duc razboaie inutile impotriva unor institutii intregi si nu se mai inventeaza conflicte pentru un joc politic de conjunctura. Am aratat ca putem lucra impreuna - Guvern, partide, institutii, societate civila, patronate, sindicate - pentru a crea acel climat social in care sa evoluam normal si predictibil. Exista ceva mai mult calm, mai multa intelegere, pastrand insa dezbaterea si concurenta pe scena politica.

Vremea in care Presedintele lua locul Premierului a trecut.
Asta nu inseamna ca, in calitate de mediator, nu voi interveni atunci cand e cazul. Am facut-o, o voi face si ma voi implica pe subiecte majore care afecteaza bunastarea si viata oamenilor sau bunul mers al acestei tari.

Sunt lucruri care ma nemultumesc la acest Guvern, dar nu toate se rezolva pe scena publica. Unii au vorbit despre acest guvern ca si cum ar fi "al meu". Nu e guvernul meu. Acest guvern a fost o solutie, pana la alegerile din toamna acestui an, generata de o situatie de criza si la care au subscris cele mai importante partide politice. Deci este Guvernul Romaniei.

Si tocmai in perspectiva acestor alegeri, cred ca a venit vremea programelor, a competitiei si a asumarii politice, pe care astept sa le vad de la partidele politice.

Ma uit cu un oarecare amuzament la aceia care, neavand teme de atac consistente, paraziteaza dezbaterea publica prezicandu-mi un final anticipat al mandatului.

Eu le spun de pe-acum sa nu-si faca iluzii si sa nu mizeze pe asa ceva. Am mai trait asta si cand am devenit primar. Multi imi preziceau un final timpuriu in politica si am plecat din functia de primar dupa 15 ani si patru mandate ca sa devin Presedintele Romaniei.

Va asigur, asadar, ca imi voi duce proiectul de tara la bun sfarsit. Nu pentru mine, ci pentru cetatenii Romaniei, pe care am privilegiul sa ii reprezint.

In fine, sa vorbim putin si despre asteptari. Poate unii s-au asteptat ca imediat dupa preluarea mandatului de Presedinte sa se schimbe totul.

Sunt lucruri care s-au schimbat si sunt lucruri care se vor schimba doar in timp. Ce ne opreste sa implinim mai repede aceasta schimbare este rezistenta si teama de nou, care adesea sunt mari in interiorul sistemului. Pentru mine, aceasta este cu siguranta o tema de readus in prezent, de repus in discutia societatii. Stiu de unde vin cele mai puternice atacuri la adresa mea. Dar ele nu sunt atacuri impotriva persoanei mele, ci reactii la normalizarea si echilibrarea societatii. Nu sunt nici pe departe speriat sau descurajat.

Cred ca e bine, macar din cand in cand, sa vedem si lucrurile bune si sa generam un pic de optimism social.
Sunt in Romania de astazi cateva realitati cu care ne-am obisnuit si care ne par primite de-a gata.

Dar nu sunt, le-am obtinut cu efort si nu le mai vedem din cauza cotidianului confuz si din ce in ce mai alert. Romania e astazi o tara sigura, un furnizor de securitate si stabilitate democratica si un partener credibil in lume. Suntem membri ai Uniunii Europene, suntem membri ai celei mai puternice aliante militare din istorie - NATO, avem un parteneriat strategic cu Statele Unite ale Americii. Romania este o tara sigura, cu libertati respectate si cu mari sanse de a recupera decalajele, o tara cu o economie care se misca bine.

Da, avem, ca orice stat din aceasta parte de lume, foarte multe probleme. Unele sunt istorice si nici generatia noastra nu le va rezolva, altele tin de abilitatile noastre de a gasi solutiile potrivite.
Am reusit intr-un an si jumatate sa facem din domeniul statului de drept si independentei justitiei un exemplu de bune practici in regiune.

In domeniul securitatii nationale, am asumat doua proiecte mari si foarte importante.

Am pus bazele solide si serioase ale unei cresteri a bugetului Apararii pana la 2% din PIB, cu toate partidele parlamentare, printr-un consens. Partenerii nostri europeni si euro-atlantici apreciaza progresele noastre si suntem priviti cu multa incredere in actualul context geopolitic. De asemenea, conform atributiilor mele constitutionale, am promovat Strategia Nationala de Aparare a Romaniei, un document fundamental, care este astazi o borna de hotar in domeniu.

Nu in ultimul rand, proiectul "Romania educata" prinde radacini si arata tuturor cat de importante sunt dialogul si acordul in actiuni, cu rezultate masurabile in viitorul apropiat. Cred ca prin lansarea acestui proiect, care este acum la nivel de dezbateri regionale, am scos acest domeniu din zona bunelor intentii niciodata concretizate si l-am reasezat pe agenda publica si institutionala. Si suntem abia la inceput.
 
Doamnelor si domnilor,

Suntem aici intr-un cadru aparte, care pune la un loc doua zone importante, care pentru mine sunt cu totul speciale: educatia si diaspora. Suntem intr-un spatiu al dialogului si colaborarii in domenii cheie pentru tara noastra, invatamantul superior si cercetarea, in care, impreuna, recunoastem contributia diasporei la dezvoltarea Romaniei. Salut sprijinirea legaturilor dintre cercetatori si profesori romani dinauntrul si din afara granitelor, in contextul unei conferinte stiintifice de inalta tinuta, in care avem cu totii acelasi tel: un nou pas spre transformarea Romaniei intr-un stat puternic si prosper.

Astazi, educatia si cercetarea trec dincolo de frontierele nationale. Practic, ne dorim conectarea elitelor romanesti din jurul lumii pe domenii de expertiza si apropierea lor de comunitatea academica si stiintifica din Romania, precum si de institutiile statului roman. Aceasta legatura intelectuala are un potential urias in dezvoltarea Romaniei si ne va duce mai aproape de o societate a cunoasterii, bazata pe performanta, merit, competenta si inovare.

In viziunea mea, este esential ca universitatile si institutele noastre de cercetare sa se conecteze la comunitatile de romani din afara granitelor. Ne dorim sa cream retele de specialisti in diverse domenii de interes strategic pentru Romania - retele care sa le permita sa faca proiecte impreuna, sa transfere parte din expertiza lor inapoi in tara, dar si sa preia parte din inovatia si creativitatea romaneasca si sa le duca pe pietele internationale. Multi dintre acesti experti sunt chiar aici, iar aceasta Conferinta poate initia colaborarea lor.

In acelasi timp, cred ca este esential ca intoarcerea cercetatorilor romani in tara sa nu fie umbrita de lungi procese birocratice de recunoastere a diplomelo
r sau de proceduri dificile de integrare a copiilor in scoli.

Romania se afla pe harta europeana a cercetarii si inovarii printr-o serie de proiecte cu un potential deosebit. As aminti aici Laserul de la Magurele ELI - NP (Extreme Light Infrastructure - Nuclear Physics) si Centrul National pentru Cercetari Avansate "Fluvii - Delte - Mari".
 
Doamnelor si domnilor,

Proiectul "Romania Educata" reprezinta inceputul reasezarii societatii romanesti pe valori, al dezvoltarii unei culturi a succesului bazata pe performanta, merit, munca si profesionalism. In contextul acestei Conferinte, imi doresc ca dezbaterea si consultarea publica "Romania Educata" sa coreleze sistemul educational si de cercetare cu nevoile si obiectivele de tara ale Romaniei competitive economic pe care cu totii ne-o dorim.
Pentru mine implicarea diasporei in aceasta dezbatere este esentiala.

Alegerea noastra istorica, de a porni pe drumul natiunilor democratice si prospere a inceput aici, la Timisoara, in 1989. Aflandu-ne intr-un loc atat de special, mi-am permis sa vorbesc mai mult decat de obicei. Nu pot insa incheia fara sa imi exprim recunostinta fata de dorinta dumneavoastra de a face din Romania o tara puternica si prospera.

Vreau sa arat totodata ca singura sansa de a implini visurile predecesorilor nostri, dar si sansa generatiilor viitoare este de a ramane uniti si fermi, de a lucra impreuna, indiferent de etnie, inclinatii ideologice sau optiuni religioase. Va chem pe toti pentru a implini idealurile noastre de astazi: apararea statalitatii si securitatii, respectarea drepturilor si libertatilor civile, eliminarea coruptiei, consolidarea economiei si, nu in ultimul rand, apararea democratiei, pe care timisorenii au platit-o atat de scump acum 26 de ani.

Va multumesc si va doresc mult succes! Si fiindca  am intrat in Saptamana Mare, dati-mi voia sa va urez Sarbatori Fericite.

Multumesc!"










11127 vizualizari
  • +23 (27 voturi)    
    Ei, i-auzi (Luni, 25 aprilie 2016, 20:08)

    Soljenitin [utilizator]

    Dar la acest Parlament nu?
    • +5 (31 voturi)    
      Da (Luni, 25 aprilie 2016, 22:11)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Si mai stie foarte bine problemele antenei3. Pt ei a putut iesi sa comenteze si sa deschida fronturi si fali...
      Chiar nu-i este rusine???
      A iesit precum fidel castro... sa-l vada lumea sa vada ca mai traieste.
      Scuze, dar este un papagal pe care-l platesc degeaba...
      • -6 (14 voturi)    
        il platesti ca l-ai votat ! (Luni, 25 aprilie 2016, 23:11)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        poate te inveti minte !
        • -1 (3 voturi)    
          Bravo președintelui Iohannis! (Marţi, 26 aprilie 2016, 14:18)

          andreitr [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          În ceea ce mă privește consider că președintele a făcut tot ce trebuia. A adus oameni noi peste tot. Evident este faptul că pentru schimbare trebuie timp. Hai Romania!
          • +2 (4 voturi)    
            oameni noi (Marţi, 26 aprilie 2016, 15:51)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

            mihalache dupa tine este un om nou? ala de era valetul lui nastase?
            mai rasfirati baieti :)
            • +1 (1 vot)    
              Ce vorbești? (Marţi, 26 aprilie 2016, 16:48)

              andreitr [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

              Gorghiu, Ciolos, DNA, SRI, nu-ți spun nimic? Cred că ești prea răsfirat...Aduna-te puțin.
      • +4 (4 voturi)    
        iesire (Marţi, 26 aprilie 2016, 8:53)

        nimrod [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Tare comparatia cu Fidel Castro pe care-l tin comunistii cubanezi ca pe El Cid. Am ras de m-am tavalit. Bietul Iohannis.
    • +4 (4 voturi)    
      Exact (Marţi, 26 aprilie 2016, 7:22)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      De parlament o fi multumit la fel cum ar fi fost poate mai multumit cu un guvern politic PNL.
  • -9 (43 voturi)    
    Ciolani$ by GRIVCO (Luni, 25 aprilie 2016, 20:13)

    un domn [utilizator]

    Rushine/ Rushine sa iti fie ! /
    • +10 (24 voturi)    
      si tie (Luni, 25 aprilie 2016, 21:52)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      asta a fost tot ce-ai avut de zis?
      • +2 (8 voturi)    
        nu'sh dece a dus mana la palarie... (Luni, 25 aprilie 2016, 22:39)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        stie el ceva. sau, presimte. cunoaste mecanizmul grivco. :)
  • +2 (30 voturi)    
    si pe mine ma irita anumite lucruri la dl. KJ (Luni, 25 aprilie 2016, 20:17)

    ..13 [utilizator]

    dar ce sa fac - l-a ales lumea si o sa-l suport dar asta nu inseamna ca nu il critic, pe puncte si cu argumente...Unul este cel legat de casele sale, banii acumulati din folosirea acestora - curat ghinion

    Curiozitatea ma indeamna sa urmaresc in continuare ce zice Presu nostru cel de toate zilele la Timisoara.

    Daca cred JK ca timisoarienii il suporta s-ar putea sa aiba o mare dezamagire...
  • +14 (34 voturi)    
    păi, vorba neamțului: (Luni, 25 aprilie 2016, 20:18)

    Radu_Luci [utilizator]

    numai cine nu muncește nu greșește. concediu plăcut, Herr Klaus!
    • +5 (13 voturi)    
      e la fel ... (Luni, 25 aprilie 2016, 22:15)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Radu_Luci

      de "bun" presedinte ca si "geologul"..se crede ca la .."scoala"...asteapta ...meditatiile pt a lua banii...bine , recunosc, decit javra aia de plagiator, mai bine asta....problema mare pt rom este ca timpul trece ( vreo 26 de ani ) si tara se afunda din ce in ce mai mult in r-hat...
  • +29 (39 voturi)    
    Scuze, Klaus (Luni, 25 aprilie 2016, 20:19)

    mitg [utilizator]

    "Ii asigur pe toti romanii, din tara si din strainatate, ca Presedintele lor ii vede, ii aude si le cunoaste problemele"

    Nu-i destul.
    Trebuie sa contribui la rezolvarea lor, ca d-aia esti in functie.
    Asa sunt convins ca si Leana de la etajul 3, si stegarul Dac, si Crin Antonescu ne cunosc problemele.
    Singura diferenta e ca tu ca ales poti sa le REZOLVI.
    Nu in totalitate, sigur, dar sa contribui in mod activ, ai putea daca ai vrea.
    • -1 (3 voturi)    
      scuze, klaus (Marţi, 26 aprilie 2016, 8:20)

      merace [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      de fapt tot discursul plangaret al presedintelui se poate reduce la aceste 2 cuvinte: "scuze. klaus"
  • +9 (25 voturi)    
    Uite cine vorbea de dezamăgire (Luni, 25 aprilie 2016, 20:24)

    the obvious [utilizator]

    Ar trebui să își vadă de călătoriile lui.
    • -1 (9 voturi)    
      dezamagire zici,e o iluzie de presedinte (Luni, 25 aprilie 2016, 22:28)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui the obvious

      , isi imagineaza ce bun e el .....la deplasari , tocat banii Presedentiei pe avioane, masini, feng-shui si somn .

      "La Cotroceni vine o masina goala, din ea coboara Iohannis"

      cind ma gindesc ca trebuie sa asteptam pina in 2019 ....
  • +12 (28 voturi)    
    ... (Luni, 25 aprilie 2016, 20:30)

    pathfinder [utilizator]

    Cre' si eu ca-i nemultumit.
    Da' daca era un guvern USL...
    Numa' lapte si miere curgea!
    hi hi hi hi hi
  • +20 (38 voturi)    
    johannis are umor :) (Luni, 25 aprilie 2016, 20:36)

    Andradda [utilizator]

    "sa nu-si faca iluzii"
    Din pacate, cei care l-au votat pe Johannis chiar ca si-au facut iluzii......
  • +12 (24 voturi)    
    Totusi,nu te amuza prea tare..... (Luni, 25 aprilie 2016, 20:39)

    gigiN [utilizator]

    ....,caci cine rade la urma-in decembrie 2019-,rade mai bine .
  • +9 (25 voturi)    
    si politican si condamnat (Luni, 25 aprilie 2016, 20:51)

    mavis [anonim]

    si politican si condamnat, cine s-ar fi asteptat? Guvern mai bun decat guv Ciolos nu a avut Romania din '90, asta ca sa nu intru in comunism.. Ii vrei pe ai tai la guvernare, sleahta de penali din PNL si din PSD. Sper ca romanii sa inteleaga sa voteze partide noi, PNL si PSD au transformat Romania intr-o mare mafie.
    • 0 (6 voturi)    
      ba fuse unul si mai si... (Luni, 25 aprilie 2016, 21:40)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui mavis

      a lu' Ponta...
    • +1 (1 vot)    
      Ca prim-ministru... (Marţi, 26 aprilie 2016, 8:38)

      Kevi [utilizator] i-a raspuns lui mavis

      Ciolos e din alta liga. Pacat ca interesele politice nu o sa ii permita sa continue. Poate il sustinem noi, populatia interesata. Ca de la masa de manevra USL nu avem la ce ne astepta.
  • +11 (27 voturi)    
    Daca-i stii cat esti tu de amuzant/penibil KiWI (Luni, 25 aprilie 2016, 20:55)

    Plagarus [utilizator]

    "Stupid nu e cel ce nu înțelege unele lucruri, cât de multe, ci acela care le înțelege pe toate pe dos". N.Iorga
  • +21 (33 voturi)    
    Frumos discurs, doar ca... (Luni, 25 aprilie 2016, 21:02)

    LVNT [utilizator]

    Domnule presedinte, toate bune si frumoase in discursul dvs., doar ca exista o mica problema: multi dintre cei care v-am votat nu va mai credem.

    p.s.: stie cineva care este proiectul de tara al presedintelui Iohannis???
    • +1 (13 voturi)    
      Tara fara directie (Luni, 25 aprilie 2016, 22:34)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui LVNT

      Proiectul de tara : Achizitii pentru armata de la "aliatul" Israel si americani. Un buget marit al apararii, adica bani scosi afara. Iar vizitele vizeaza investitii straine in Romania, deci sa producem pentru altii la statut de colonie..cam la asta se rezuma proiectul de tara?
    • +1 (1 vot)    
      ...tacere... (Marţi, 26 aprilie 2016, 7:52)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui LVNT

      ...intre doua drumuri ... .
  • +19 (31 voturi)    
    ... (Luni, 25 aprilie 2016, 21:06)

    xerxes2001 [utilizator]

    Presedintele are dreptate... Vorbeste putin, dar se plimba mult. E presedinte-voiajor.
  • +12 (20 voturi)    
    "Sunt lucruri care ma nemultumesc la acest Guvern" (Luni, 25 aprilie 2016, 21:09)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    "Sunt lucruri care ma nemultumesc la acest Guvern".
    E o afirmatie destul de neutra si cred ca e corect formulata.
    Vad insa prin alte parti ca se titreaza asa: "Presedintele si-a aratat nemultumirea privind Guvernul". Pai inseamna ca nu stiu sa citeasca, sau nu inteleg romaneste, sau le place sa manipuleze.
  • +2 (18 voturi)    
    Mda, (Luni, 25 aprilie 2016, 21:32)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    -hotarari judecatoresti definitive = "banale acte administrative" care trebuie incalcate
    -legea darii in plata trimisa inapoi, la fel legea stoparii publicitatii la TV a suplimentelor si medicamentelor
    -oameni cinstiti dati afara din casele lor si casele lor ciordite - vieti distruse
    -lipsa de idei si proiecte, inabilitatea sociala acuta pana la handicap, limbaj de lemn
    -fascinatia pentru lux si vacante
    Sper ca noul Parlament sa il zvarle asa cum merita ca pe un dinte stricat, inainte de a termina mandatul, omul este un impostor!
  • +4 (20 voturi)    
    Acelasi om in Ardeal, alt om dincolo de Carpati (Luni, 25 aprilie 2016, 21:33)

    buncrestin [utilizator]

    Iohannis este exact acelasi om pe care toti spuneti ca l-ati votat si de care, in scurt timp, v-ati descotorosit. Nu e nicio noutate in ceea ce face si spune, este acelasi om, primar german al Sibiului vreme de 15 ani care aplica acelasi model si in presedintie. Poate ca e nevoie de un roman ardelean (european) ca sa inteleaga si sa aprecieze seriozitatea, rabdarea, calmul, consecventa lu Iohaniis. La sud de Carpati, ne-am lamurit: aceste valori europene nu valoreaza o para degerata, sunt ingredientele unei dispute electorale de o noapte...aici se vrea un neamt-magician care sa faca Romania o mica Germanie, dar fara munca, fara sudoare, ci cu painea si circul specifice pieselor politice balcanice - patetice si gaunoase.
    • -1 (7 voturi)    
      Subscriu (Luni, 25 aprilie 2016, 23:44)

      Musena [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Este exact asa cum spui! Multumesc pentru comentariu!
      Exista speranta! Cu seriozitate, rabdare, calm, consecventa si munca vom reusi sa facem o Romanie prospera!
    • +2 (4 voturi)    
      Lasă-ne băi "românule" (Marţi, 26 aprilie 2016, 9:22)

      Lomecuza [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Ştim că ai baza dincolo de Tisa, nu-i problemă.

      Aşa, ca idee, află că în româneşte nu există expresia "nici o pară degerată".

      Fie zici "nici o para chioară" (dar cu accentul pe ultimul A la "para"), fie zici "nici o ceapă degerată".

      O să îţi trimit IBAN-ul meu, să torni acolo 50 de lei pentru această lecţie limba română, că pentru stăpînii tăi de la Viena şi Berlin + îi ştiii, sînt ăia care vor să rupă România în două, pe linia aia a Carpaţilor de care pomeneai - deci pentru stăpînii tăi nu cred că contează juma de milion, şi de ce să nu-i mulg şi eu dacă sînt atît de proşti_

      Tough luck, porcilor!
    • 0 (2 voturi)    
      bre... (Marţi, 26 aprilie 2016, 10:47)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      personal mi-am anulat votul la prezidentiale - turul 2 - pentru ca sa nu las loc de interpretari - nici cu Primul Mincinos si nici cu JK.

      Daca matale crezi ca pe mine ma face sa cred in el un individ care nu a inteles ca nu se poate face. DECI NU SE POATE FACE o STRATEGIE PENTRU EDUCATIE PE 100 de ani....

      Bre, JK este un mare prost si pe deasupra este si infatuat. Problema cea mai mare nu este el musia - au mai fost prosti presedinti si la noi si in alte parti - problema este ca are de jur împrejurul sau o groaza de consilieri care sunt si mai si... Aici este problema cotoiasa...

      Din punctul meu de vedere cu cat tace mai mult JK cu atat care sanse sa ramana mai mare si mai inteligent decat este - spor la tacere...

      In ceea ce priveste calitatea morala a domnului numit Presul nostru cel de toate zile si a doamnei sale - toate au fost ilustrate in afacerile cu casele in care s-au bagat - au crezut ca nu iese nimic deasupra si CURAT GHINION uite ca au iesit mizeriile...

      Cum poti sa respecti un astfel de presedinte????
      Imi pare sincer rau de mine si mai apoi de el si de doamna sa - mare nesimtita...

      In ceea ce priveste terminarea mai rapida a mandatului are reale sanse daca continua sa se bazeze pe unii consileri care par ca il duc in balarii...

      Este o vreme naspa si este nevoie de o Presedentie ACTIVA iexact ceea ce nu vroia/vrea si oricum nu poate JK.

      In rest numai de bine sa auzim!
      Respectul meu Presului nostru cel de toate zilele!
    • +2 (4 voturi)    
      munca, munca (Marţi, 26 aprilie 2016, 11:30)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      ..si iar munca.
      Da' sa-si mai ia omu' si cate o scurta vacanta ca dupa atata munca si sudoare se vede ca a inceput sa gafaie.
    • +1 (1 vot)    
      nematu-magician (Marţi, 26 aprilie 2016, 14:08)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Adevar graita-i...neamtu-magicial...fuse, fuse..si se duse,in buzunarele "magicianului" (la ca sa ma refer).
      Acum e taman bun de plata.

      Cat despre admiratie...cand unul cincepe sa iti indruge ca o horatare judecatoreasca definitiva e "bagatela", nu poti decat sa-i spui..du-te tati-n jungla si lasa-ne.
  • +12 (20 voturi)    
    Dacă voi nu mă vreți... (Luni, 25 aprilie 2016, 21:37)

    popescu_dtru [utilizator]

    eu vă vreau, răspunse Iohannis, a căruia ochi scîntieră ca un fulger, și dacă voi nu mă iubiți, eu vă iubesc pre voi și voi merge în concediu ori cu voia, ori fără voia voastră. Să mă-ntorc de la aeroport? Mai degrabă-și va întoarce Dunărea cursul îndărăpt.
  • +4 (20 voturi)    
    seriuos ba asta?! (Luni, 25 aprilie 2016, 21:39)

    liviu_ [utilizator]

    noi te-am facut presedinte , noi te dam jos! sa fie clar terminatule!
    nu crezi ca ti-ai luat-o prea mult in cap?!
    parca ramanea sa faci ceva... vad ca de facut ai facut un kkt... da incepi sa vb. aiurea
    • +2 (2 voturi)    
      O să rîzi, nu voi l-aţi făcut preşedinte (Marţi, 26 aprilie 2016, 9:25)

      Lomecuza [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Serviciile l-au făcut.

      Altfel nu se grăbea Ponta să-şi recunoască înfrîngerea.

      Aşa că, mălai-mare ştie el ce spune ... "Ma uit cu amuzament la cei care imi prezic un final anticipat de mandat" ... adică în treducere liberă ... "Mey buey-ilor, păi ce, voi credeţi că părerea voastră contează? păi ştiţi voi ce spate am eu? cum să mă demiteţi?!?"
  • +9 (9 voturi)    
    Sperante . (Luni, 25 aprilie 2016, 22:12)

    Andrei_Fieraru [utilizator]

    Herr Johannis ! Pai daca tot ati luat taurul de coarne la un moment dat , nu credeti ca ar fi bine ca pana la urma sa faceti ordine impreuna cu guvernul in relatiile comerciale dintre regiile statului ( definire generica a tot ce are capital de stat ) si firmele private ? Sa functioneze si la noi'' ein Mann , ein Wort ''. Adica , sa platesca si statul toate obligatiile din contracte ( facturi ) la termenele pe care le cere si ANAF ca sa platesti TVA . Nu cred ca este corect ca Transelectrica , beneficiara in marfuri si servicii a zeci sau chiar sute de milioane de euro , lunar , sa nu platesca cu lunile , capitalizandu-se pe banii altora si provocand pagube importante . Este absurd sa credeti ca privatii vor avea un comportament fiscal normal . Nu credeti ca de aici pleaca radacina evaziunii masive in economie si comportamente gen Panama ?
  • +5 (11 voturi)    
    vai, ce spiritual ! (Luni, 25 aprilie 2016, 22:16)

    cris64 [utilizator]

    Stati linistit domnule Presedinte, iluzii nu ne facem de cand v-am votat, da' n-aveam alta varianta mai buna. Totusi decat Ponta...
    Si nu sunt iluzii, incercam si noi niste aluzii, poate va prindeti si faceti vreun gest onorabil. Se pare insa ca degeaba. Totusi, iluzii se pare ca va faceti dumneavoastra.
  • +1 (5 voturi)    
    vece-rdea? (Luni, 25 aprilie 2016, 22:18)

    srpc [utilizator]

    ti-e fin si antrenor de tenis, desi e un interlop violent! asta cum explici?
  • -3 (7 voturi)    
    vrea sa stea 10 ani (Luni, 25 aprilie 2016, 22:30)

    xanti [utilizator]

    Se poate sa stea 10 ani cu un parlament si guvern USL.
    Asta si vrea ,sa distruga PSD si PNL cu ajutorul serviciilor pana acolo unde ii poate subordona ca sa le fie stapan .
    Sa nu aibe vreo surpriza in 2019 si sa nu il mai voteze nimeni,eu unul nu ii dau votul nici mort,m-am fript odata,asa ca nu vad de unde va lua voturi de pe partea stanga sau dreapta.
    • +2 (4 voturi)    
      U$LAMUL E REZERVAT LA bRUTARIE (Luni, 25 aprilie 2016, 23:38)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      chiaro ?
      • 0 (0 voturi)    
        nu cred ca ai dreptate, (Joi, 28 aprilie 2016, 11:28)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        eu zic ca are dreptate Garibaldi: jivina actioneaza muteste dar in sensul anihilarii oricarei opozitii, de orice natura, si are grija sa aleaga si sa puna in functii doar yesmani si marionete.
        Stii cum se spune: mutu f.ta pamantul. Fii atent ce s-a intamplat la PNL, la Guvern,cu Basescu iar acum la PSD.
        Trebuie s-o mai suporte un pic pe Kovesi, pt. ca e sustinuta de SUA, dar si ea e manevrata sa actioneze cum vrea muschiul lui grasan, vezi cazul Orban. Imi vine sa cred ca Black Cube avea aprobare de sus de tot...prea s-a intamplat dupa vizita la Zidul Plangerii; Kovesi trebuie sa scada mai intai in ochii americanilor si apoi termina si cu ea.
      • 0 (0 voturi)    
        am uitat (Joi, 28 aprilie 2016, 11:31)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        sa-ti zic de ce cred de USL: vor intra la brutarie doar persoanele incomode pt. jivina. USL trebuie sa traiasca, ca o fantoma, pentru imaginea de tara democratica si, evident, extrem de stabila sub inteleapta lui conducere.
        Ma tem ca ne pasc noi culmi de civilizatie si progres.
  • +7 (11 voturi)    
    :)) (Luni, 25 aprilie 2016, 23:10)

    Natasa [utilizator]

    Mutulica, te-ai trezit? iar dai cu pardesiul de-a azvarlita? Tace, dar si cand vorbeste, le zice ca-n carti! Alea de colorat!
  • +2 (4 voturi)    
    Seful Statului si Institutia Primei Doamne nu pot (Luni, 25 aprilie 2016, 23:52)

    Klaus_Voievod [utilizator]

    Seful Statului in vacanta n-a refuzat sa intretina si sa genereze "polemici" in legatura cu zisa de catre el incalcare a libertatii de expresie a Latrinei, dimpotriva a "vegheat" si a "intervenit" prompt. O alegere istorica in care si-a dovedit "abilitatile de a gasi solutiile potrivite".
  • +4 (6 voturi)    
    vede pe dracu' (Marţi, 26 aprilie 2016, 0:28)

    Conservator [utilizator]

    Daca ii vezi pe romanii din strainatate, vede-ma si pe mine: vreau vot electronic.
  • +1 (5 voturi)    
    Pericolul detasarii (Marţi, 26 aprilie 2016, 0:47)

    n.dumiritu [utilizator]

    Am citit cu atentie discursul asta, pentru ca promitea sa spuna ceva dupa eoni de tacere. Imi voi permite o mica alegorie.

    Un degustator de muzica clasica (cam cum ii descrie Mark Twain pe devotatii lui Wagner la Bayreuth) vine teapan, solemn si grav in mijlocul unei serbari unde se cinta o muzica mai pentru "vulg" (populara, pop, folk, rock, jazz) si unde artistii si publicul comunica, se simt reciproc, ofera si primesc, se bucura unii de altii. Degustatorul nostru de muzica serioasa observa cu sobrietate ce se intimpla acolo, decodeaza analitic fiecare pasaj muzical, priveste "cu interes" calm tot freamatul acelor oameni din jurul lui. Pe masura ce acumuleaza observatiile, isi da seama ca oamenii aceia sint prea abstrasi in eveniment, si ca cineva va trebui sa fie un martor obiectiv. De aceea isi va face el o misiune de a-si impune sa fie cit mai neutru, cit mai detasat. Va inregistra constiincios tot ce se intimpla. Va deveni un aparat de filmare.

    Totusi, sa elogiezi spiritul Timisoarei dupa ce i-ai retras medalia lui Tokes (aceeasi medalie acordata lejer unor actori), intra la "alta paradigma", la "construirea consensului", la "generarea de optimism" sau pur si simplu la vorbe de circumstanta care anuleaza tot efectul de seriozitate ?
  • +7 (9 voturi)    
    Giovanis (Marţi, 26 aprilie 2016, 1:54)

    batmanss [utilizator]

    Nu stiu ce sa mai spun de tine , nu ma convingi deloc. Orice ai spune sau face nu mai esti credibil. Ai si o mare problema de comunicare , cateodata apari sfios si stângaci ca o fata mare , alteori ca un moșier (vb lui Ponta) in ambele cazuri parca râzând de limba romana si de noi, vorbesti cu frână la limba. Textele tale parca sunt facute de altul si pare ca nici tu nu crezi ce spui. E doar impresia mea de simplu cetățean.
  • +8 (10 voturi)    
    Hmm.. (Marţi, 26 aprilie 2016, 5:58)

    Incomod3 [utilizator]

    "Ma uit cu un oarecare amuzament la aceia care ..."
    Stai linistit, ca si aceia se uita cu amuzament la tine... :)
  • +1 (5 voturi)    
    as vota suspendarea (Marţi, 26 aprilie 2016, 9:54)

    dan.c [utilizator]

    Personal, nu cred ca suspendarea presedintelui nu e ceva de joaca. De aceea nu am votat suspendarea lui Base. Dar, nu stiu, parca non-combat-ul mi se pare motiv de suspendare.
    Ati venit pe un val de speranta si ati ajuns sa purtati porecla "Ficusul". Asa ca mai usor cu arogantele si cu "amuzamentul".
    V-am votat, dar mai bine votam Ponta. Ala macar are sange in vene si poate, cine stie, odata ajuns presedinte mai inceta cu glumele de prost gust.
  • +4 (4 voturi)    
    banii inapoiati de la chirie (Marţi, 26 aprilie 2016, 14:04)

    neurino [utilizator]

    pana una alta dom' iohannis ai cam fost prins cu matza'n sac si te-ai facut de toata cacaoa...tot n-am inteles, ai renuntza la casa si returnezi banii sau insisti ca esti "nevinovat" ca lacrima si continui procesul?
  • +1 (1 vot)    
    no, ca era cat pe aici... (Marţi, 26 aprilie 2016, 17:29)

    ..13 [utilizator]

    Sa lipseasca mai mult de la serviciu...

    Ce inseamna sa razi de alegatorii tai pe care i-ai tradat!
    Nimic nu este intamplator pe lumea asta cred...


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică