Marian Godina: Am inteles ca ma bat cu morile de vant. O sa imi vad de treaba mea in continuare

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 24 aprilie 2016, 19:16 Actualitate | Esenţial

Marian Godina
Foto: Facebook.com
Politistul Marian Godina a postat pe pagina sa de Facebook cateva fotografii "cu aparatele radar ascunse de prin alte tari din Europa si din lume", raspunzand astfel unor comentarii "in care se reprosa ca numai la noi in Romania stau radarele ascunse, nu ca mi-ar placea astfel de comparatii". Godina scrie ca "Asa cum anticipam, acum au aparut comentariile care spun ca, spre deosebire de noi, ei au autostrazi. (...) Faptul ca avem o infrastructura care lasa de dorit inseama ca ne da dreptul sa incalcam viteza? Daca nu ai serviciu si salariu ai voie sa talharesti? Un barbat urat si prost gramada care nu e in stare sa cucereasca o femeie, are dreptul sa violeze? Cam asta ar fi analogia. Daca nu avem autostrazi, hai sa mergem tare pe ce avem."

Marian Godina mai scrie ca "In fine...am inteles ca ma bat cu morile de vant. O sa imi vad de treaba mea in continuare, o sa anunt in continuare parinti ca si-au pierdut copilul sau pe cineva drag in accident, o sa lipesc in continuare etichete cu nume si CNP la morga pe cadavrele proaspat scoase dintre fiarele contorsionate. Voi cautati in continuare motive pentru care viteza nu trebuie respectata, cand depasiti viteza dati vina pe politist ca nu are cascheta, vedeti daca are ordin de serviciu, cautati vina in oricare alta parte, dar nu la voi. Voi ati mers tare ca n-avem autostrazi, ca nu era radarul la vedere, ca nu v-a anuntat nimeni ca e radar (desi aveti permis de conducere si ar trebui sa cunoasteti deja limitele de viteza si semnificatiile indicatoarelor)."

"In alta ordine de idei, faptul ca nu avem sosele ar trebui sa fie un motiv in plus care sa ne faca sa realizam ca depasirea vitezei nu ne va aduce niciun beneficiu, in sensul ca oricum nu vom ajunge mai repede. Si am sa va dau un exemplu pe care sunt convins ca l-ati vazut cu totii: Mergi la un drum lung si intr-o curba esti depasit de un bezmetic care trece pe langa tine cu o viteza de zici ca tu stai pe loc. Il urmaresti cu privirea si vezi ca ajunge in spatele altei masini si tot scoate botul din coloana, pregatit de alta depasire. Cineva de la tine din masina zice: "ia uite-l p-asta, il mananca..." Depaseste si acea masina si se duce de nu-l mai vezi. Tu mergi in continuare cuminte, regulamentar. La intrarea in orasul destinatie, tot din cauza infrastructurii, e aglomeratie si s-a format coloana. E ora 12. Stai in coloana si deodata, in fata cu vreo 7-8 masini...pe cine zaresti? Bezmeticul. Dar ce-ai facut, Bobita? D-aia te grabeai asa tare? La tine cat e ceasul? Tot 12, tot 12?", incheie Marian Godina.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
22551 vizualizari
  • -57 (59 voturi)    
    Nu e bai cum le ascunzi (Duminică, 24 aprilie 2016, 19:24)

    Locke Lamora [utilizator]

    ci nr lor. In Romania is PREA multe. La unii se considera HARTUIRE.
    • +44 (46 voturi)    
      Dvs, de obicei sunteti obiectiv (Duminică, 24 aprilie 2016, 21:25)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Romania conduce la nr. deceselor pe sosele datorate vitezomaniei si lipsei de respect pentru lege si reguli.
    • +16 (18 voturi)    
      Mda... (Duminică, 24 aprilie 2016, 22:38)

      Vlad. [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Din ce inteleg, tu tot te plangi ca is prea multe si nu poti sprinta intre radare ca e distanta prea mica intre ele si Loganul nu duce
      • -12 (16 voturi)    
        Eu nici nu mai conduc in Romania (Duminică, 24 aprilie 2016, 23:33)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Vlad.

        Prea multi nebuni si vitezomani. Fyi, my car has 5.7l v8 hemi engine, take a wild guess.
    • +19 (19 voturi)    
      prea multe? (Duminică, 24 aprilie 2016, 22:54)

      Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Prea multe raportat la ce? La faptul că la noi cei mai mulți încalcă regulile de circulație și că amenzile nu sunt deloc de speriat, fiind mici și aplicate rar? Atunci aș zice că sunt prea puține.
      • 0 (8 voturi)    
        Iasi-Brasov, 47 masini din care 40 radare (Duminică, 24 aprilie 2016, 23:31)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

        Cam multe. Asa e de cand lumea si vitezomani is toti. Nu functioneaza se pare.
      • +4 (4 voturi)    
        Politia Rutiera Bucuresti (Luni, 25 aprilie 2016, 11:37)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

        Citeam un articol ca in 2015 politia rutiera a dat in medie 23 de amenzi in Bucuresti.

        Intr-un oras cu aprox 1 milion de masini politia da DOAR 23 de amenzi ? WTF ! In fata cladirii acum vad 30 de masini parcate ilegal, pe un singur bulevard. Masinile de politie trec pe langa ele fara nicio greata. Politist in mijlocul interesectiei, bizonul intra pe linia de tramvai (chit ca e banda continua pe langa linie) ocoleste refugiul de tramvai prin stanga, depaseste coloana de masini care astepta la semafor si se opreste primul la picioarele politisului. Ce credeti ca se intampla ? NIMIC ! Politistul nu se sinchiseste nici macar sa ii bata obrazul, daramite sa ii ridice permisul pt ca calcat banda continua si a ignorat un semn de circulatie (obligatoriu dreapta din fata refugiului).


        Daca politia ar da amenzi tuturor bizonilor din Buc (si din toata Rromania) ce bine ar fi !
  • +37 (51 voturi)    
    mda (Duminică, 24 aprilie 2016, 19:32)

    stiuca [utilizator]

    Omul are dreptate! Insa dobitocii pe sosele se inmultesc logaritmic!
    • +20 (22 voturi)    
      LOL (Duminică, 24 aprilie 2016, 22:35)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui stiuca

      Cred ca vrei sa spui exponential.
      • 0 (0 voturi)    
        da (Luni, 25 aprilie 2016, 19:00)

        stiuca [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

        Ai dreptate. Insa si asa tot nu se schimba realitatea, ca se inmultesc soferii cu apucaturi bolnave.
  • +30 (36 voturi)    
    corect politist, (Duminică, 24 aprilie 2016, 19:49)

    victor L [utilizator]

    si haios.
    Are de dat la tăt natul si umor sanatos, si logica imbatabila.
  • +51 (55 voturi)    
    Are dreptate (Duminică, 24 aprilie 2016, 19:51)

    Ochiana [utilizator]

    la noi cine respecta regulile pe sosele parca e luat de fraier.
    Te trezesti ca esti singurul care respecta limita de viteza indicata in zona respectiva si ceilalti numai nu te injura ca mergi prea incet.
    La noi respectarea regulilor a devenit optionala ... fiecare vrea sa isi arate muschii cu masina sau cu viteza lui.

    Cel mai mult ma doare ca nimeni nu ia pozitie fata de incalcarea regulilor si asta nu face decat sa intareasca comportamentul nesimtitilor. (si nu ma refer doar la autoritati ci la orice persoana in situatii diferite )
    In Germania daca cineva incalca regulile de bun simt ceilalti iau pozitie si il apostrofeaza ...la noi majoritatea tace si inghite ceea ce duce la perpetuarea comportamentului in cauza.
    • +5 (5 voturi)    
      hmm (Luni, 25 aprilie 2016, 11:42)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Ochiana

      Daca apostrofezi un bizon cu ceafa lata pt ce face in trafic mananci bataie ! Ca atat il duce mintea pe grobian.

      Nu ii vezi cum depasesc coloana la semafor si tot pe tine te injura ca de ce nu ii faci loc sa intra inapoi in coloana inainte semaforului ?
  • -5 (23 voturi)    
    Antenistii vor autostrazi (Duminică, 24 aprilie 2016, 20:09)

    Trojan.H [utilizator]

    Pai de ce nu v-a facut domne Iliescu-Voiculescu-Vacaroiu-Ciorbea-Tariceanu-Ponta? Aud?
    Te pomenesti ca ordinele primite in chirilica or fi fost altele?
  • -9 (29 voturi)    
    daca drumul pune in pericol siguranta traficului (Duminică, 24 aprilie 2016, 20:27)

    mnicku [utilizator]

    din cauza gropilor, semnalizarilor proaste....etc , in alte tari Politia il inchide , amendeaza administratorul drumului, Primaria......si nu sta la discutii.

    Si asta astept de la Politia RO, d-le Godina . Asa ceva nu am vazut din partea Politiei rutiere din RO.

    In alta ordine de idei conduceti dvs cite 14 ore de la Oradea la Bucuresti mergind cu 50/h si apoi povestim.
    • +4 (8 voturi)    
      Se vede (Duminică, 24 aprilie 2016, 22:32)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      ca nu ati mai condus de mult. Acum poti ajunge din centrul Oradiei la iesirea din oras in maxim 2 ore, in rest cam 8 ore pana la Bucuresti, deci 10 ore in total.
  • -12 (28 voturi)    
    eh na.. (Duminică, 24 aprilie 2016, 20:39)

    misunel [utilizator]

    e vorba in primul rand de locatiile in care exista limitari de 50 ..in mijlocul campului ,in zone industriale fara activitate,etc..plus ranjetul....zambetul ala tamp cand ies colegii tai din boscheti in mijlocul campului si vin asa cu aerul ala de gretosi ..sa te amendeze si vezi Thoamne ce nenorocire ai facut tu ca mergeai cau 80 pe langa o stana .. e vorba ca in loc sa stati in orase sa puneti accent pe preventie sa dati amenzi la astia de parcheaza pe / langa treceri de pietoni/intersectii , voi stati la cafea in boscheti..n-om avea nici noi,astia ''vitezomanii'' dreptate da voi oricum n-aveti ..d-le godina
  • +23 (31 voturi)    
    Noi avem toti detectoare de radar, (Duminică, 24 aprilie 2016, 20:43)

    clint [utilizator]

    cand nu s-a mai putut cu detectoare, toti penibilii si-au luat statii ca sa ii auzim pe politisti... Numai in Romania vezi masini de clasa cu ditamai antena aia balanganindu-se, cu fire trase pe afara si pe soferii aia care numai "clasa" nu iti inspira. Interesant e ca oameni cu oarecare carte nu se dau inapoi de la a le folosi. Adica noi platim un politist din banii nostrii ca sa stea si sa ii sanctioneze pe cei care ne pun in pericol, insa tot noi suntem primii care ne luam decodor, dam flash-uri, samd., doar-doar va sta politistul ca prostul pe drumuri. Intr-adevar, stara drumurilor are mai mult legatura cu ce votam decat cu politia.

    Cat despre cocalarii din trafic, ce nu inteleg ei si pace e este ca daca vrei sa pari dintr-o rasa superioara, nu ajunge sa ai o masina de lux la mana a 3-a proaspat polishata, trebuie sa si arati ca ai clasa prin felul cum o conduci, altfel vei produce efectul pe dos.

    Ori, cand mergi ca bezmaticul pe strazi crezand ca totul ti se cuvine fara sa arati vreun respect fata de lege sau ceilalti... atunci nu faci decat sa arati ca esti inca o generatie pierduta.

    Din pacate la noi "succesul" se masoara in cat te poti p... pe "fraierii" din jurul tau care respecta legi si alte norme sociale legate de bunul simt. Asta e logica unora, ii stim si noi mai bine, de unde vine toata asta, evident, din frustrare si ignoranta, dar ce sa-i faci ?
    • -7 (15 voturi)    
      nu generaliza (Duminică, 24 aprilie 2016, 21:30)

      stiuca [utilizator] i-a raspuns lui clint

      Si mie imi "balangane antena", dar nu pentru a fenta traficul ci pentru a afla unde sunt ambuteiaje sau congestionari de trafic. Si detectorul e pentru pinda politistilor la 50m fata de semnul cu terminarea localitatii.
      Insa nu sunt de acord ca statia si detectorul sunt pentru a fenta legea si a pune in pericol ceilalti participanti la trafic.
      • +1 (7 voturi)    
        balanganire (Luni, 25 aprilie 2016, 9:32)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui stiuca

        la fiecare ii balangane din motive proprii ... da' tot balangane,asa ca ... las-o moale ... auleu, e deja moale ...
  • -10 (34 voturi)    
    o mentalitate proasta! (Duminică, 24 aprilie 2016, 20:54)

    liviu_ [utilizator]

    sa intelegem un lucru:
    treaba politiei e sa PREVINA nu sa isi umple buzunarele.
    ma doare in dos ce face politia in alte tari...
    dar ma enerveaza ca la noi sta doar la panda in locurile unde se depaseste viteza pt ca e safe!
    dar nu sta unde chiar se intampla accidente... nu da amenzi celor care parcheaza aiurea (si ingreuneaza circulatia) etc...
    pe langa asta... când era vreme frumoasa ... politia la datorie... când ploua.... p*** politie
  • -12 (18 voturi)    
    ! (Duminică, 24 aprilie 2016, 21:24)

    CTGOnline [utilizator]

    Haideti sa fim putin mai realisti. Sa ii lasam pe cei care au autostrazi si sa ne gandim la cei care au militeni prosti si care au "semnat" pentru marsul de Vineri seara din Bucuresti cand s-a blocat tot traficul in Bucuresti. Ce ziceti de asta Tovarase "cu mult umor" Godina? Ce poze de la altii din boscheti imi mai aratati?
  • -7 (17 voturi)    
    Inainte de a cere corectitudine la soferi... (Duminică, 24 aprilie 2016, 22:22)

    strutul [utilizator]

    ... Politia Romana trebuia sa fie corecta: cand vezi unii politisti conducand bauti, cu masini neimatriculate, cu viteza,etc, sa vii sa faci pe lupul moralist si apoi te superi ca lumea nu reactioneaza cum vrei, mi se pare deplasat. Dati-ne amenzi cand gresim, dar lasati-o cu morala mai usor.
    Acum, in speta:
    1. Acele camere sunt "ascunse" pt a se integra in peisaj, sa nu apara ca bomboana pe coliva.
    2. Sunt semnalizate corect (indicator de control radar / vigneta, etc).
    3. In Romania sunt indicate corect ?
    Evident ca legile sunt pentru catei, nu pentru caini.
    • +9 (9 voturi)    
      Nu cred ca este problema politiei. (Luni, 25 aprilie 2016, 1:16)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui strutul

      In definitiv, de ce nu suntem noi mai intai niste soferi disciplinati in trafic, ca sa nu mai fie nevoita politia sa ne vaneze?

      Din contra, eu cred ca nu se face nimic pentru a se depista soferii imprudenti si indisciplinati. Simpla depasire a vitezei legale ( in conditiile in care ceilalti participani dau flash-uri, exista Waze sau statii de emisie receptie ) nu mai da un indiciu cat de nedisciplinat este soferul ci cat de ... neatent este la semnalele care ii pot spune din timp ca urmeaza un radar. Iti pot spune ca smecherii pusi pe mers cu viteza mult mai mare decat cea legala sunt foarte atenti la toate semnalele acestea, stiindu-se cu musca pe caciula, iar radarele ii prind doar pe cei distrati care depasesc doar cu 15-20 km/h viteza legala, in timp ce smecherii merg si cu 50km/h peste. Deci problema radarelor nu este ca nu sunt semnalizate, din contra, ca nu sunt eficiente, orcine merge in pe strazile patriei vede bizoni care gonesc cu viteze astronomice si toti stim ca o fac in mod regulat si predictibil, o anumita marca masinii fiind un indiciu destul de bun, deci cumva a scapat de radare pana atunci, altfel n-ar mai avea carnet in maxim o saptamana de condus in asemenea hal...

      As vrea ca politia sa preintampine si alte tipuri de comportament in trafic, acei soferi "reckless" care ar trebui si la noi sanctionati pana la urma.

      Soferi care nu semnalizeaza, care nu se incadreaza, care schimba benzile fara sa se asigure, pana la mici agresivitati in trafic, politia ar scoate bani buni daca i-ar filma cu masini neinscriptionate in trafic.
      • +2 (4 voturi)    
        este in totalitate problema politiei! (Luni, 25 aprilie 2016, 11:19)

        strutul [utilizator] i-a raspuns lui clint

        atata timp
        - cat eu stau cuminte la semafor si altul se baga in fata si politistul din interesectie se face ca nu-l vede, e problema politiei.
        - in cazul de fata legea spune sa pui indicatoare de avertizare. Au puse indicatoare? Nu! E problema politiei

        Si exemplele pot continua.
        • 0 (0 voturi)    
          eroare (Luni, 25 aprilie 2016, 18:38)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui strutul

          semnalizarea rutiera in orase o face Primaria, cu avizul (consultativ!) al Politiei
    • +5 (5 voturi)    
      Total gresit! (Luni, 25 aprilie 2016, 9:43)

      Daniel Manaila [utilizator] i-a raspuns lui strutul

      Pe autostrazi sunt radare mobile. Sa-ti explic: masina de politie sta parcata in lateralul autostrazii pe un drum care deserveste campul iar radarele sunt pozitionate in spatele parapetilor de protectie. Sunt asa de bine pitite ca singurul lucru pe care il observi este flash-ul de la poza. Un alt caz : sunt masinile care stau pe podurile care traverseaza autostrazile. Au geamul deschis si radarul este scos pe geam....
      In Austria in interiorul statiunilor stau politistii cu radarul de tip pistol dupa gramada de lemne. Asa ca povestile astea romanesti nu sunt valabile deloc. Circulati legal si nimeni nu o sa se lege de voi....
  • +18 (20 voturi)    
    mda (Luni, 25 aprilie 2016, 1:46)

    Conservator [utilizator]

    Nu ma intereseaza daca radarele sint ascunse sau nu. Scrie la lege ca nu ai voie cu mai mult de 50 sau de 80? Scrie. E legea in vigoare? Este. Pai si atunci despre ce vorbim?
    Aaa, ca nu ne convine legea? Pai hai sa o schimbam, ca se poate. Ne stringem 500.000 (sau cit trebuie) si facem un amendament. Nu trece amendamentul? Ne facem un partid, cistigam majoritatea si schimbam legea.
    A dracu' natie de haiduci mai sintem! Protestam impotriva regulilor incalcindu-le, dar unul n-ar iesi in strada sa strige ce nu-i convine.
    Altii motiveaza incalcarea legii prin faptul ca si politistii o incalca. Pai atunci iar nu inteleg ce vrem mai exact: vrem ca toata lumea sa respecte regulile sau sa nu le respecte nimeni? Ca daca noi nu le respectam pentru ca politistii nu le respecta (in loc sa facem in asa fel incit si ei sa le respecte) atunci avem doua probleme mari: 1/ Orice organism legislativ (Parlament, primarie, Consiliu Judetean) e platit degeaba si 2/ fara reguli ne paste extinctia (ca sa nu-mi spuneti ca e ok sa mergi cu 200 unde e limitare de 50 dar nu e ok sa-i iei gitul aluia care s-a uitat urit la tine).
    • 0 (0 voturi)    
      de ce se dau amenzile? (Miercuri, 27 aprilie 2016, 17:27)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Conservator

      Pentru a indrepta un comportament.

      Cred ca sunt si alte modalitati de a corecta un comportament agresiv...
  • 0 (0 voturi)    
    totusi, o nedumerire... (Luni, 25 aprilie 2016, 10:01)

    pehash [utilizator]

    de ce trebuie sa stea un echipaj de politie cu radarul mobil si nu pun 10 radare fixe in fiecare localitate?..
  • -3 (7 voturi)    
    sa fim seriosi (Luni, 25 aprilie 2016, 10:51)

    Bittick [utilizator]

    in ziua de azi orice masina noua atinge 120-130 fara probleme; sunt portiuni de autostrada si la noi unde poti merge cu 180 fara probleme, ca in Germania. De multe ori soferul e ca un copil caruia ii pui in fata borcanul cu dulceata dar nu-l lasi sa guste decat o lingurita... De ce nu zice statul asa: viteza maxima in Romania este 130 pe autostrada deci de maine se vor inmatricula doar autovehicule care au montat limitator de viteza setat pe maxim 130? Sau UE sa zica "limita maxima in uniune este 140 deci se vand doar masini cu limitatorul pus pe 140" sau cat o fi. Tehnic este posibil. Asa cum exista si obligatia de a avea catalizatoare de ex. Adica inmatriculez fara probleme un BMW ultimu' strigat care poate fugi cu 300, ii iau smecherului o palarie de bani impozit dar nu-i dau voie sa mearga cu mai mult de 130? Pai ala o fi prost...
    • +1 (1 vot)    
      ??? (Luni, 25 aprilie 2016, 18:41)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Bittick

      te obliga cineva sa-ti iei masina scumpa, care merge cu 300 kmh? hai ca esti dulce, vrei sa se schimbe regulile in functie de cheful tau :)))
  • -2 (2 voturi)    
    Argumente logice (Luni, 25 aprilie 2016, 10:52)

    mihai2001 [utilizator]

    Daca conduci cu viteza, nu initiezi violenta impotriva nimanui. Cele doua exemple propuse de domnul politai presupun initierea voluntara a violentei. In consecinta cele doua exemple nu valideaza pozitia domnului politai.
  • +1 (3 voturi)    
    unde lege nu e tocmeala! (Luni, 25 aprilie 2016, 11:20)

    strutul [utilizator]

    Da am depasit, iau amenda.
    Dar ca Politia uita sa puna indicatoare cine le da amenda?
  • +1 (1 vot)    
    vezi Godina... (Luni, 25 aprilie 2016, 16:30)

    ..13 [utilizator]

    De aceea este Evropa ceea ce este...

    Peste ocean nu se ascund si culmea te atentioneaza ca faci lucruri gresite pe un ton civilizta si daca te dai lovit atunci sa vezi amenda - altfel ai respect si te simti ca un prost daca repeti greseala.

    Chestiune de abordare!

    Concluzia 1 -
    Evropa nici ca se va schimba prea repede si spre mai bine.

    Concluzia 2 -
    Bravo Brexit - sa vezi acolo semnalizare si fluenta in trafic - Brexit!
  • 0 (0 voturi)    
    si inca ceva... (Luni, 25 aprilie 2016, 16:33)

    ..13 [utilizator]

    Pe undeva prin Buruesti erau avertizoare de viteza - iti spuneau ca vezi gogule mergi prea repede....

    Asa cred ca s-ar putea face - pe bani mai putini, cu mai putini politisti si cred ca se pot atinge rezultate mult mai bune - Politie mai putina, oameni mai atenti la felul cum circula....

    Daca minte nu avem, nimic nu avem!

    P.S.
    Sed si cuget - Oare ce am scris se aplica si la MAI si ANAF???? Mare este puterea lor in lumea mica din RO.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri