Opera Nationala Bucuresti cere scuze publicului dupa anularea spectacolului de balet de sambata: Va informam asupra impredictibilitatii ce afecteaza programul, din motive independente de Opera ca institutie

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 24 aprilie 2016, 11:50 Actualitate | Esenţial

Opera Nationala Bucuresti
Foto: Hotnews
Opera Nationala Bucuresti isi manifesta "parerea de rau si profundul regret fata de imposibilitatea pe care o are in a-si desfasura activitatea" si ii informeaza publicul "asupra impredictibilitatii ce afecteaza programul de spectacole si evenimente, din motive independente de Opera Nationala Bucuresti ca institutie". Mesajul a fost postat pe site-ul Operei dupa ce Orchestra Operei Nationale din Bucuresti a refuzat sa cante la spectacolul de balet "DSCH. The Dream", programat sambata seara la ora 19:00, iar dirijorul Tiberiu Soare le-a explicat spectatorilor la microfon ca aceasta este o forma de protest fata de actuala situatie de la Opera, dupa cum au declara pentru HotNews.ro balerina Marina Minoiu si un spectator prezent la fata locului.

ONB precizeaza ca a primit din partea publicului numeroase mesaje si email-uri in care spectatori si-au exprimat indignarea fata de faptul ca nu au fost informati, cel putin cu putin timp inainte de desfasurarea spectatolelor, de soarta evenimentului.

Opera precizeaza ca anularea spectatolului de sambata seara se datoreaza unor actiuni individuale.

Potrivit Operei, pana acum au fost anulate 3 spectacole - doua reprezentatii "Falstaff" si o reprezentatie "DSCH. Visul (The Dream)" - fara ca publicul sa poata fi informat intr-un interval de timp rezonabil.

Balerina Marina Minoiu si un spectator prezent la spectacolul de sambata seara au povestit pentru HotNews.ro ca publicul i-a fluierat si huduit pe membrii orchestrei, aplaudandu-i in schimb pe balerinii care au asteptat degeaba pe scena sa danseze in spectacol. "Au fost scene penibile, eu critic lipsa de profesionalism si de respect fata de dansatori si public", a declarat Marina Minoiu pentru HotNews.ro. Tiberiu Soare nu a raspuns la apelurile HotNews.ro.

Johan Kobborg a postat sambata seara un scurt mesaj pe contul sau de Twitter: "Romania, accepti asta? Europa, accepti asta? Lume?".

  • Redam integral mesajul transmis de ONB
Stimati spectatori,

Opera Nationala Bucuresti, prin departamentul care are in grija relatia cu dumneavoastra, cei care reprezentati motivul pentru care institutia exista, isi manifesta parerea de rau si profundul regret fata de imposibilitatea pe care o are in a-si desfasura activitatea.

Primind numeroase mesaje si e-mail-uri prin care va exprimati, pe buna dreptate, indignarea pentru faptul ca nici macar nu vi s-a putut oferi, chiar si cu putin timp inainte de desfasurarea spectacolelor din ultimele zile, un raspuns privind soarta acestora, trebuie cel putin sa va informam asupra impredictibilitatii ce afecteaza programul de spectacole si evenimente, din motive independente de Opera Nationala Bucuresti ca institutie. Actiunile individuale sau avand la baza alegeri individuale nu trebuie puse pe seama Operei Nationale Bucuresti drept institutie cu maxima reprezentativitate cultural-artistica. Pana la acest moment, trei reprezentatii programate a avea loc in ultimele zile - doua reprezentatii "Falstaff" si o reprezentatie "DSCH. Visul (The Dream)" - nu au mai avut loc, fara ca noi sa putem cel putin oferi in mod public, in timp rezonabil, un anunt in acest sens.

Cerem scuze dumneavoastra, publicului, pentru imposibilitatea de a ne desfasura activitatea in mod onorabil si ne manifestam speranta ca viitoarea conducere a Operei Nationale Bucuresti va identifica responsabilii pentru aceasta situatie si va lua masurile necesare astfel incat publicul nostru sa primeasca respectul pe care il merita.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
6926 vizualizari
  • -11 (25 voturi)    
    "noua conducere" (Duminică, 24 aprilie 2016, 12:14)

    OvidiuStoica [anonim]

    Noua conducere va trebui sa fie nu numai la opera ci si la minister, adica si fara Vlad Alexandrescu, ministrul culturii.

    on Caramitru, care a fost premiat sâmbătă seară la Craiova, la închiderea Festivalului Shakespeare, a declarat, pe scenă, în faţa unei săli arhipline cu invitaţi români şi străini, că e o ruşine "ce se întâmplă acum în cultura română, e un coşmar pe care îl trăim de patru luni şi jumătate", referindu-se la ministrul Culturii, Vlad Alexandrescu.
    • +11 (29 voturi)    
      Caramitru (Duminică, 24 aprilie 2016, 12:59)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Poate ca Ion cCramitru ar fi bine sa-si reaminteasca de CPUN-ul lui, de colaborarea cu Iliescu si FSN si de poeziile omagiale pe care le recita inainte de 89
      • -1 (21 voturi)    
        Pot sa se exprime doar cei verificati (Duminică, 24 aprilie 2016, 14:21)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        si gasiti fara pata ?
        Daca vorbeste Caramitru de porcaria care se intampla acum la ONB, rusinea pe care o traim cu totii isi pierde din consistenta, e mai mica, sau cum ?
        • +5 (17 voturi)    
          Nu-l cunosti pe Caramitru, un fost mare actor (Duminică, 24 aprilie 2016, 17:05)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          in prezent - si din 1996 cind l-a luat in brate cineva - o doamna poeta - si l-a facut ministru - mare afacerist.
      • +11 (19 voturi)    
        Si de banii pe care i-a dat si ii da lui Bolborea (Duminică, 24 aprilie 2016, 14:50)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        ca sa-l faca nu doar pe Caragiale, ci pe "pe personajele lui" ca se plateste la Kg de bronz. Aici nu dicteaza conceptia estetica ci kg de bronz si cartile facute de Bolborea pentru Uniter. Caramitru e unul din corupti, de toata jalea.
        • +9 (13 voturi)    
          Statuia din fața TNB (Duminică, 24 aprilie 2016, 17:04)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          este de-a dreptul sinistră. Și nu e singura. Domnul Bolborea parcă ar fi singurul artist plastic din România.
      • +14 (18 voturi)    
        mda (Duminică, 24 aprilie 2016, 15:05)

        verdeata [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Dl OvidiuStoica îl vrea înapoi pe vreunul dintre foștii miniștri. Îi sugerez să citească interviurile date de Vlad Alexandrescu și să urmărească ce a făcut concret până acum ca să vadă că este de bună credință. Simplul fapt că merge personal pe șantiere să verifice spune ceva. După părerea mea este primul ministru bun de după 1989.
        Dar chestiunea de la Operă este este un amestec de vechi și nou, d reformă și rezistență la reforma, de nemulțumiri nejustificate și altele justificate poate dar imposibil de acoperit cu cash având în vedere bugetul mizerabil pe care îl are acest minister.
        • +1 (7 voturi)    
          Nu l-aș fi crezut (Duminică, 24 aprilie 2016, 17:07)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui verdeata

          pe domnul Soare lider sindical. Eu am crezut că e ARTIST.
    • -3 (13 voturi)    
      Da, pentru că (Duminică, 24 aprilie 2016, 17:01)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      ÎNTREAGA cultură a României se sprijină pe umerii lui Ion Caramitru și dacă pleacă dumnealui de la conducerea TNB (așa cum a cerut Vlad Alexandrescu) in urmă se așterne pustiul.
      Domnul Caramitru ar trebui să facă niște pași înapoi, să nu-și mai dea atâta cu părerea că nu tot ce spune e correct și adevărat.
      • +2 (4 voturi)    
        Haidi ho, ba... (Luni, 25 aprilie 2016, 3:26)

        ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        Du-te ba cu Caramitru tau, membru PNȚCD si ministru care n-a facut nimic...
  • +22 (38 voturi)    
    Mediocritate contra performanta (Duminică, 24 aprilie 2016, 12:15)

    zzztop [utilizator]

    Recunosc ca nu stiu situatia de acolo foarte bine dar i-am vazut pe protestatarii de acolo intr-un video si pareau ca sunt in urma cu 25 de ani.

    Una din ele declara ca daca tatal ei mai traia, ar fi murit de suparare. Din respect pentru el nu ar fi trebuit sa-l implice intr-un protest de asta legat de bani si conducere care pana la urma arata diferenta intre doua mentalitati. Una avangarda si alta retrograda. Iar retrograzii manati de efectul de turma au ajuns pana acolo incat sa strige afara strainii din tara.

    oamenii aia inca nu au iesti din comunism dupa atatia ani...
    • +13 (15 voturi)    
      Nepoata marelui Gardescu, sefa de sindicat (Duminică, 24 aprilie 2016, 14:52)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      trebuia sa se faca. S-a facut cu forta cantareata ca talentul lui taica'sau nu l-a mostenit. Sa ne spuna unde, pe ce mari scene, e invitata domnia sa.
    • -8 (20 voturi)    
      Gandeste singur (Duminică, 24 aprilie 2016, 15:26)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      Daca 2 persoane striga " Afara cu srainii" asta inseamna ca putem generaliza. Observ ca presa partizana danezului insista pe acea fraza pentru a starni anumite emotii
    • +6 (10 voturi)    
      Așa este. (Duminică, 24 aprilie 2016, 17:11)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      Arta nu se face cu democrație.
      Vlad Alexandrescu e un ministru implicat și curajos. De aceea au sărit toți cei "încremeniți în proiect" împotriva lui. Și probabil și cei mânați de interese meschine.
    • -5 (7 voturi)    
      Hmmm (Luni, 25 aprilie 2016, 3:49)

      pup24619@laoeq.com [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      Pai ai fi strigat si tu daca un neica nimeni ar avea peste 7000 de euro salariu din bugetul de stat, iar tu platit in coji de seminte. Nu-i asa, nea Caisa?
  • +22 (30 voturi)    
    Dovada (Duminică, 24 aprilie 2016, 12:20)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Singura dovada ca institutia regreta cele petrecute ar fi desfacerea contractului de munca pentru toti cei care au comis aceasta ILEGALITATE de o porcarie fara egal.
    • +12 (14 voturi)    
      Și această formulare (Duminică, 24 aprilie 2016, 17:18)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      "instituția regretă" spune ceva despre cei care dau asemenea communicate. Adică CINE din instituție își ia răspunderea pentru acest haos și pentru batjocura la adresa publicului? Este vorba de lașitatea bine cunoscută de multe decenii în România.
  • -3 (55 voturi)    
    soluție (Duminică, 24 aprilie 2016, 12:20)

    Mazeta [utilizator]

    Problema de la Operă se poate rezolva simplu: Kobborg să fie plătit după grila unica de salarizare, ca toți bugetarii. Restul de până la 7.304 euro/lună să fie plătit de admiratorii marelui balerin fie prin chetă publică, fie prin bilete mai scumpe.

    În felul acesta scăpăm și de salariile nesimțite de la stat, păstrăm și valorile alogene. Toată lumea mulțumită!
    • +7 (33 voturi)    
      Mai mult (Duminică, 24 aprilie 2016, 15:30)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ma astept ca marele balerin sa doneze salariul din grila unica iar cei 7304 euro lunar pot contribui cu brio la continuarea lucrarilor de reabilitare a Operei
      • 0 (2 voturi)    
        absolut, si sa-si si ceara scuze ca nu e Roman (Luni, 25 aprilie 2016, 14:40)

        Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        De asemenea SUA sa ne ridice vizele, UE sa ne roage sa intram in Shenghen rupand MCV-ul si noi sa ne mai gandim. Franta sa-si ceara scuze ca a zis de tiganii nostri ceva, Norvegia urgent sa-si bage mintile in cap si sa schimbe Barnavernetu cu DGASPC-ul de la noi (si sa-si ceara si scuze), Merkel sa-si ceara scuze (pentru tot, inclusiv imigranti), etc...

        Alcoolul de pufoaica, mitilicu si (in cazul Mazetei) cei 30 de arginti (ruble) genereaza realitati paralele, in care unii se scalda, domn snitelvienez.... In cazu matale, nu te mai intorci .... :-))
    • -3 (7 voturi)    
      Bai nene... (Luni, 25 aprilie 2016, 3:36)

      ismail paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ai dreptate mazeto, pacat ca n-ai astfel de opinii si la articolele politice. Aaa, stai ca acolo esti platit in ruble sa postezi intr-o directie... Ups.
  • -12 (16 voturi)    
    Imi pun o intrebare retorica (Duminică, 24 aprilie 2016, 12:35)

    Sparafucile [utilizator]

    Oare ce le-ar fi facut Stalin la astia ? Nu i-ar fi trimis cumva sa putrezeasca по диким степям забайкалья ?
  • +8 (22 voturi)    
    de ce ne-am mai mira? (Duminică, 24 aprilie 2016, 12:46)

    levierul [utilizator]

    Conciedere colectiva apoi sa veniti morti de foame cu CV-ul in mana si sa fiti supusi la teste, inclusiv psihologice.
    • +1 (1 vot)    
      ca sa vezi (Marţi, 26 aprilie 2016, 17:53)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      tocmai ce am auzit ce parere are Holender pe subiectul asta. Ce credeti? Opera trebuie desfiintata, angajatii conciediati si creata o noua institutie.
      • 0 (0 voturi)    
        holender (Joi, 28 aprilie 2016, 20:32)

        rags [utilizator] i-a raspuns lui levierul

        cu certitudine da. Apoi facuta una noua cu examene in regula, nu pe vechime in munca.
  • +27 (31 voturi)    
    Contravaloarea biletelor? (Duminică, 24 aprilie 2016, 12:58)

    Caprioara [utilizator]

    Cum ramane cu biletele cumparate degeaba? Nu credeti ca e normal sa se returneze suma, deoarece nu s-a prestat nimic.
    • +16 (22 voturi)    
      Sa dea banii inapoi? (Duminică, 24 aprilie 2016, 13:17)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui Caprioara

      Unde te crezi, in Occident?
  • +17 (33 voturi)    
    mda (Duminică, 24 aprilie 2016, 13:01)

    Xorciser [utilizator]

    Cea mai mare greseala a unui manager e sa isi distruga piata potentiala. Indiferent cine e el.

    Exact asta fac acum la ONB. In curand lumea nu va mai merge la opera sau balet.
    • +16 (22 voturi)    
      lumea poate alege (Duminică, 24 aprilie 2016, 14:12)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      sa nu mai mearga la spectacolele la care dirijor e Tiberiu Soare.
  • +22 (28 voturi)    
    motive foarte dependente (Duminică, 24 aprilie 2016, 13:12)

    RăzvanTudorică [anonim]

    "motive independente de Opera ca institutie" ar fi o pana de curent in zona sau daca ar fi o inundatie in Bucuresti. cand angajatii nu vor sa intre pe scena e clar ca motivul este in curtea Operei ca instutie. nu mai aruncati pisica moarta in curtea... nici voi nu stiti unde s-o mai aruncati.
  • +7 (53 voturi)    
    Pentru patrioții cu spume la gura ! (Duminică, 24 aprilie 2016, 13:39)

    lumira [utilizator]

    Lucrez pentru Maersk, cea mai mare companie daneza, de 10 ani. Are vreo 90000 angajați, undeva intre 5 și 10% sunt danezi. Restul romani, indieni, polonezi...etc. Niciodată nu a cerut cineva sa se vorbească daneza. Nici măcar în head office, unde intalnesti toate naționalitățile posibile, nu se vorbește daneza.
    Așa ca...Mai luați o pauza cu "în România se vorbește romaneste".
    • +3 (43 voturi)    
      aha (Duminică, 24 aprilie 2016, 14:12)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui lumira

      Și ești plătit(ă) de 200 de ori mai bine decât colegii tăi danezi?
      • +1 (3 voturi)    
        e platit cat merita ! (Luni, 25 aprilie 2016, 14:29)

        Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Mazeto, la colhoz e pe grila de salarizare, in economia REALA pretul corect este cel considerat acceptabil de catre client si pe care concurenta te lasa sa-l practici. Daca colegii lui danezi sunt platiti prost, se duc la urmatoarea multinationala. Daca el e platit prea mult va fi inlocuit cu unu mai ieftin. Balerinii (si medicii si altii) se duc unde sunt platiti mai bine. Managerul ONB sa angajeze director artistic mai bun pe bani mai putini, daca gaseste. Grila de salarizare e poveste, stam cu grila de salarizare si medicii buni (de ex) se cara in privat sau in strainatate, te imbeti cu apa chioara sa crezi ca functioneaza. Exceptand la colhoz. :-))

        Dar oricum tu stii toate astea, ca vii de la colhozul din Est si v-au facut acolo pregatirea teoretica despre economia de piata din Vestul desantat si putred, nu ?! :-)))
        • 0 (2 voturi)    
          adica cit? (Luni, 25 aprilie 2016, 17:07)

          cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

          Nu ar fi normal sa avem o dezbatere pe termeni cuantificabili si nu lozinci ieftine?
          • +2 (2 voturi)    
            64 (Marţi, 26 aprilie 2016, 11:04)

            Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

            raspuns corect: 64. Un raspuns stupid la o intrebare stupida.

            Pai nu-ti zisai, cititoareo care nu citesti, ca pretul corect e relativ ? Un zugrav face 6000 lei in Bucuresti si 2500 la Suceava. Manageru ONB sa mearga la cumparaturi sa vada cat costa sa aduca un director artistic cu performante similare sau mai bune. Si daca descopera ca pretu e mai mic sa-l ia pe ala. Daca descopera ca pretu e mai mare, sa-si dea o prima.

            Idiotenia este sa gandesti in termeni absoluti: "7000 e prea mult". Comparat cu ce ? Si sa nu imi ziceti cu grila de salarizare, ca imi ies pete pe piele...
    • +12 (34 voturi)    
      Maersk (Duminică, 24 aprilie 2016, 15:34)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui lumira

      Legat de cultura ceva ai lucrat ceva in Olanda ?.zic asta pentru ca la containere e normal sa fie putini danezi
      • +17 (25 voturi)    
        Maersk2 (Duminică, 24 aprilie 2016, 15:59)

        OvidiuStoica [anonim] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        Maersk e o "multinationala" ce opereaza in 130 de tari - La nivel de management sunt 6 (din 6) danezi , iar la "director board" 10 danezi si o tipa cu nume rusesc.

        http://www.maersk.com/en/the-maersk-group/about-us
      • -10 (26 voturi)    
        I-auzi ! (Duminică, 24 aprilie 2016, 16:11)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        Mai bine la containere in Danemarca decit bugetar puturos pe banii statului pe Dambovitza. Probabil ca "marii artisti" din orchestra se grabeau sa cinte pe la vreo nunta. Despre personalul tehnic nu mai spun, ca aia probabil fac ciubucuri 24/24 si 7/7.
        • +15 (27 voturi)    
          Troll (Duminică, 24 aprilie 2016, 20:21)

          Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

          Platit de Steinmetz..de cand a fost arestat in lipsa s-a declansat "intifada"
        • +7 (21 voturi)    
          Tema de seara (Duminică, 24 aprilie 2016, 20:32)

          Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

          Incearca sa iti recitesti comentariile sa vezi cat de penibil esti..
  • -17 (31 voturi)    
    "Cumintenia Pamantului, scandalul de la Opera, (Duminică, 24 aprilie 2016, 14:44)

    Susufler0 [utilizator]

    domnul Ciolos, nu credeti ca ajunge ? Ministrul Vlad Alexandrescu patroneaza actiuni si institutii de pe urma carora rezultatul este ca trebuiesc dati bani inapoi, unor oameni de buna credinta. Astfel, in proportie de 99,99% la inceputul lunii noiembrie a.c., vor trebui returnatii banii donati de romani statului in vederea cumpararii de catre acesta a sculpturii lui Brancusi. Candva, de preferat cat mai repede, ONP va trebui sa returneze banii incasati pe bilete pt 2 spectacole de balet care nu au mai avut loc. Basca, faptul ca acest nefericit ministru, daca e mentinut in post, e pe cale sa bata si recordul PNL, pe care deocamdata doar l-a egalat, acela de a schimba al patrulea director general al Operei Nationale. (PENIBILUL NATIONAL LIBERAL)
    a schimbat doar trei candidati la postul de Primar General al Primariei Bucuresti.) Rusinea-i maxima ! Penibilul care a invaluit ONB, conducerea sa, Romania, a depasit granitele tarii. Daca Primul ministru nu intervine si astia de la opera vand in continuare bilete estimez ca saptamana viitoare se lasa cu geamuri sparte si bataie. Poate ca inconstientul de Soare asta si urmareste !
  • -8 (32 voturi)    
    Cu cine avem de-a face (Duminică, 24 aprilie 2016, 16:18)

    MedicBucurestean [utilizator]

    Tiberiu Soare e un amator agresiv si ambitios, absolvent de liceu de caporali. Cum a trecut el prin facultate, numai Dumnezeu stie.

    Dirijeaza ca un sergent-major la fanfara din parcul satesc.

    Nu e de mirare ca Angela Gheorghiu il prizeaza - avea o voce buna, cu douazecisicinci de ani in urma, dar n-a mai ramas mare lucru, ea e o ipocrita de o lacomie notorie care nici nu deschide gurita sa aurita fara sa fie platita mult mai bine decit Johan Kobborg, pentru Romania nu a facut NIMIC, dar ii tine acestuia lectii de modestie financiara si de "patriotism". Lipsa sa de profesionalism si bun-simt a devenit legendara si ne face de ris si pe noi toti, romanii pe nedrept asociati cu un asemenea comportament de primadona plina de fite.

    http://www.wowbiz.ro/scandal-la-case-inalte-angela-gheorgiu-pune-tunurile-pe-ioan-holender--directorul-festivalului-george-enescu_67854.html

    Irina Iordachescu - cit de buna e aceasta gurista (ca cintareata nu pot sa-i spun) se poate vedea in acest fragment rusinos din Nabucco de Verdi, in care afonii de la opera cinta sub "inspiratia" "maestrului" Soare si a Irinei (pacat de numele Iordachescu, ca asta a fost cintaret serios, mai murea o data astazi, de rusine), un document pus de cineva de la opera pe YouTube:

    https://www.youtube.com/watch?v=ZTpo3y5_7G4&feature=youtu.be

    Asta e schelalait nu cintat.

    RUSINE "revolutionarilor" care fac tara de ris pe multiple planuri. Opera ar trebui inchisa si curatata si renovata, nu doar pe afara ci si pe inauntru.
    • -6 (32 voturi)    
      Angela a vorbit, cand trebuia sa taca (Duminică, 24 aprilie 2016, 19:19)

      MihaelaOancea [anonim] i-a raspuns lui MedicBucurestean

      Artistii ar trebui sa fie judecati numai dupa prestatiile artistice (cu conditia sa nu inceapa sa emita "judecati de valoare" privind politica de resurse umane, managementul, politica unei tari, capacitatile artistice ale altor artisti etc.). In momentul in care iesi din sfera sublimului artistic si te afunzi in tenebrele polemicilor, aruncarii cu invective, criticarii altor artisti consacrati, iti pierzi aura, devii o persoana banala (uneori destestabila).
      E adevarat ca Angela, o voce superba, nu mai este curtata de cativa ani de Operele mari. Cel mai des da recitaluri, iar uneori mai apare in opere, pedepsindu-si partenerul, ramanand in culise, in loc sa apara pe scena (a se vedea incidentul recent de la Viena, unde Jonas Kaufmann a asteptat-o cateva minute, iar ea nu mai aparea...).
      Lasand la o parte aceste lucruri, mi se pare ingrozitor ca Angela, in loc sa se limiteze la a sprijini artistii romani, in general, a inceput sa il ridice in slavi pe T. Soare, aruncand cu flacari impotriva lui Kobborg si a Alinei Cojocaru. Chiar nu era cazul, Angela, sa te arunci intr-o lupta in care nu ai cum sa nu pierzi. Te faci (si ne faci) de rasul Planetei, zau!

      http://www.evz.ro/angela-gheorghiu-facuta-praf-de-presa-franceza-de-specialitate.html

      Nicio Opera serioasa din lume nu functioneaza numai cu artistii proprii. T. Soare, ca director adjunct (fost director plin pentru cateva zile) ar fi trebuit sa ia masuri pentru imbunatirea situatiei angajatilor romani, pentru ridicarea nivelului lor material si artistic, nu sa spuna ca "acesti balerini nu reprezinta ONB". Prejudiciul de imagine pentru ONB, dar si pentru tara, in general, este imens. Am citit nenumarate articole negative in presa din strainatate. Chiar nu aveam nevoie de asta dragele mele Angela Gheorghiu, Irina Iordachescu etc. Eu nu vreau sa le critic pe solistele noastre (desi uneori merita cu varf si indesat), ci as dori doar sa le reamintesc ca locul lor este doar pe scena, unde trebuie sa straluceasca.
  • -2 (38 voturi)    
    Tiberiu Soare & Comp. (Duminică, 24 aprilie 2016, 17:24)

    MihaelaOancea [anonim]

    Dl Soare &Comp. au reusit sa arunce ONB intr-o genune a prostului-gust si a xenofobiei. Sa te intalnesti inainte de spectacol, in calitate de director adjunct, cu alt dirijor/director general si sa complotezi ca pe vremea haiducilor un "puci" penibil mi se pare odios. Cum sa spui ca balerinii nu reprezinta Opera?
    Cum sa spui ca aici suntem in Romania si toata lumea trebuie sa vorbeasca romana. Cum sa spui ca trebuie sa plece strainii?
    In orice tara civilizata de pe glob, un Tiberiu Soare ar trebui concediat IMEDIAT, cu interdictie de a mai profesa in institutia respectiva (daca nu si in altele). Cum sa faci afirmatii xenofobe, rasiste, anacronice, in 2016, cand motivul pentru care vine publicul la Opera este (printre altele) chiar prezenta lui Johan Kobborg si a Alinei Cojocaru la carma Baletului. Tocmai combinatia aceasta reusita de balerini romani foarte talentati, cu cei straini, la fel de talentati, a facut ca ONB sa redevina interesanta, dupa atatia ani (nu mai vorbim de operele puse in scena in ultimii doi ani, Rigoletto, La Traviata, Falstaff, Cosi fan tutte, Tosca etc.). Toate baletele realizate sub indrumarea lui Johan Kobborg, cu prezenta sublima a Alinei Cojocaru au readus faima ONB in tara si peste hotare. Eu le-am vazut pe toate, dupa care le-am revazut cu prietenii. Este o incantare. Cum sa te pretezi tu, ca director adjunct, sa complotezi cu directorul general sa faceti "greva" cu sala plina? Ar trebui sa fiti amandoi concediati pe loc si sa vi se impute biletele vandute, cu interdictia de a mai profesa vreodata in Opera. Probabil ca multi au uitat calitatea slaba a spectacolelor din trecut, inainte de venirea lui Johan Kobborg. Am avut intotdeauna balerini talentati, solisti minunati, dar spectacolele au fost INFINIT mai bune sub indrumarea lui J. Kobborg. Trebuie sa le fie rusine tuturor celor care au contribuit la conspiratia asta diabolica.
  • +6 (36 voturi)    
    Ioan joaca tare (Duminică, 24 aprilie 2016, 20:53)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Johan Kobborg ,43 de ani ,balerin ,iubeste asa mult Opera Nationala Bucuresti si pe romani incat s-a logodit cu Alina Cojocaru in 2011 si a ramas logodit pana in prezent. In 2013 este directorul ONB si nu vorbeste limba romana cu un salar de peste 7000 euro din banii contribuabililor.. salarul de 7000 la un bugetar pare cam nesimtit ..ce parere ai?
    • -7 (31 voturi)    
      Cateva rectificari (Duminică, 24 aprilie 2016, 21:10)

      MihaelaOancea [anonim] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Johan Kobborg n-a fost niciodata "directorul ONB". A avut un contract prin care era platit ca "director artistic", ceea ce nu inseamna directorul Operei. Directori ai Operei au fost Catalin Ionescu Arbore si apoi Razvan Ioan Dinca. Sarcina lui Johan Kobborg nu a fost doar de a conduce Baletul, ci si de a aduce, prin conexiunile pe care le are in strainatate, spectacole noi la Opera. Asa cum in 2012, Andrei Serban a adus la Iasi spectacolul "Indiile galante" de Rameau, si Kobborg a adus la Bucuresti mai multe spectacole. Nu numai atat, si biletele au fost mult mai scumpe decat la spectacolele vechi, deci si incasarile au fost mai mari. Un artist de calibrul lui Kobborg nici macar nu este platit mult. Orice mare artist international merita mai mult decat atat (chiar din bani publici). Aici este simplu: vrem sa ramanem la spectacolele vechi, la care sala era pe jumatate goala, biletele erau ieftine, iar jumatate veneau cu invitatii, sau vrem sa avem spectacole de calitate, sa vina spectatori din strainatate, cu artisti romani, impreuna cu invitati (solisti, dirijori, balerini etc.)? Aici nu se pune problema daca Kobborg e logodit sau nu cu Alina Cojocaru, daca iubeste romanii. Este vorba ca, in mod exceptional, o stea de prima marime a baletului, a decis sa isi dedice timpul si talentul dezvoltarii Baletului roman, iar publicul este foarte incantat. Eu cred ca merita banii...
      • +10 (28 voturi)    
        Ceva nu se leaga (Duminică, 24 aprilie 2016, 22:21)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui MihaelaOancea

        Pe site-ul domniei sale isi abroga functia de director al ONB iar acel titlu legitim sau ilegitm nu justifica acel salar atata timp cat este subventionat de stat..
        http://www.roh.org.uk/people/johan-kobborg
        • -4 (6 voturi)    
          Tare! (Luni, 25 aprilie 2016, 7:54)

          cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

          Acum am văzut și eu! Mi se pare formidabil tupeul dinsului. Și chiar, ce logodna e aia care durează de 6 ani de zile?? Ori o iei de căsătorie ori nu! Îmi pare rău pentru Alina. Toate acțiunile dinsului denota ca s-a folosit și se folosește în continuare de ea, o data prin obținerea acestui post și acum prin punerea ei la înaintare ca sa-l apere.
          • 0 (2 voturi)    
            Hahahaha... pai e clar acum, noroc cu logodna ! (Luni, 25 aprilie 2016, 14:14)

            Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

            Pai ce n-ati spus asa, daca stiam ca e logodit de 6 ani era clar de la inceput ca nu stie balet :-)))))

            MihaelaOancea, n-aveti cu cine, aici din pacate posteaza multi nostalgici dupa colhoz: sa fie plata la grila, sa fie toti la fel, rezultatele nu conteaza, si in principal resping cu strasnicie orice vine de la Vest care le-ar dinamita colhozul ...

            Dragi colhoznici, va place sau nu, pretul se formeaza liber pe piata: pretul corect este cel considerat acceptabil de catre client si pe care concurenta te lasa sa-l practici. Balerinii (si medicii si altii) se duc unde sunt platiti mai bine. Managerul ONB sa angajeze director artistic mai bun pe bani mai putini, daca gaseste. Grila de salarizare e poveste, stam cu grila de salarizare si medicii buni (de ex) se cara in privat sau in strainatate, te imbeti cu apa chioara sa crezi ca functioneaza.

            Oricum, logodna de 6 ani clarifica tot: la colhoz e rusine sa o duci pe Marioara in spatele capitei si sa nu o iei de nevasta :-))))
            • 0 (2 voturi)    
              domnule.. (Luni, 25 aprilie 2016, 16:12)

              cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

              tu intelegi ce inseamna 'conflict de interese' si 'renumeratie nejustificata'?

              Cum justifici tu pretul corect, pe care tu singur il mentionezi? Cind in UK, o balerina este platita cam cu 1500 de lire, iar la Bucuresti aceeasi balerini straini erau platiti cu 1000 de lire, in timp ce balerinii romani cu 200-400 de lire? Unde e dreptatea aici? Cum de in Romania, balerinii straini cistiga aproape la fel de bine ca in UK? Pai normal ca e avantajos pentru ei sa vina aici, ca living costs in Bucuresti sint infinit mai mici decit in Londra.

              Si, mai zi-mi ceva, de cite ori este mai mare salariul sefului tau fata de al tau? De 2 ori, de 3 ori sau de 16 ori?
              • +1 (1 vot)    
                renumeratia dupa buget, coane Fanica :-)))) (Marţi, 26 aprilie 2016, 11:14)

                Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

                Hahahahaha, direct Caragiale, bre, viata bate filmu ... :-))))

                Am explicat deja pretu corect. Nu ma mai repet. Din experienta personala iti spun si ca nu e numa lapte si miere sa te muti intr-o tara straina, motiv pentru care expatii au beneficii (inclusiv financiare) superioare localnicilor.

                Seful meu are un salar cam de 10 ori mai mare. Si e direct responsabil (genereaza) cam vreo 20% din veniturile companiei. Si n-are nimic de-a face cu dreptatea. Pretu se formeaza in piata, de-alde mine se gasesc cu 100k, de-alde el cu minim 1m. Si mi-e clar ca ai plecat in UK (daca e adevarat) cu niste principii colhoznice bine inradacinate, nu ti le scoate decat popa, sa fii sanatoasa.
        • 0 (2 voturi)    
          director al baletului! (Luni, 25 aprilie 2016, 10:25)

          Harold [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

          Pe site se tipuleaza ca "Kobborg is Director of National Romanian Ballet.", si nu al ONB!!!
          • 0 (2 voturi)    
            mai rau. (Luni, 25 aprilie 2016, 16:12)

            cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Harold

            !
    • +12 (30 voturi)    
      sssst! (Duminică, 24 aprilie 2016, 21:28)

      tba [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      nu trebuie sa se stie ca Alina Cojocaru este incurcata cu Kobborg.
      presa nu vorbeste despre asta, deci nu exista asa ceva!!
      • -14 (28 voturi)    
        Cunoscatorii stiu de ani de zile (Duminică, 24 aprilie 2016, 22:13)

        MihaelaOancea [anonim] i-a raspuns lui tba

        Nu este niciun secret ca Alina si Johan sunt logoditi. Se poate vedea pe toate site-urile de specialitate. Informatia exista si pe Wikipedia. Au fost parteneri de scena, cu un succes extraordinar, din 2001, in 2005 s-a anuntat public in presa internationala ca formeaza un cuplu si in viata privata, iar in 2011 s-au logodit. Asta chiar nu este un secret. Poate ca in Romania, stirea aceasta nu a fost pe prima pagina, pentru ca aici avem alte prioritati (manele, pitzipoance, politicieni de mucava, jafuri de miliarde, banii de pensii, de salarii si, mai nou, mineriada obiditzilor din Opera, care sunt platiti prost si vor sa fie platiti si mai prost si sa faca spectacole proaste, ca sa moara si capra vecinului).
        Asa ca cine nu cunoaste, sa nu insinueze, ca insinueaza degeaba, si se mai face si de ras. Asta nu e un domeniu pe care sa-l comenteze oricine.
        • -3 (5 voturi)    
          Hmm.. (Luni, 25 aprilie 2016, 4:08)

          vug49685@laoeq.com [utilizator] i-a raspuns lui MihaelaOancea

          Pe Wikipedia nu am gasit salariul de bugetar al lui Ioan...
          • +2 (2 voturi)    
            salarii de la buget (Luni, 25 aprilie 2016, 10:27)

            Harold [utilizator] i-a raspuns lui vug49685@laoeq.com

            Dar salariul de bugetar al celor de la Hidroelectrica era trecut?
      • -12 (28 voturi)    
        "Incurcata" (Duminică, 24 aprilie 2016, 22:18)

        MedicBucurestean [utilizator] i-a raspuns lui tba

        Sinteti incuiati in concepte de evul mediu. "Incurcata"?

        Ce ziceati de Giulietta Massina, ca era "incurcata" cu Fellini cind faceau filme impreuna?

        Daca vreti sa vorbiti de "incurcate" cititi cum ne face de ocara in toata lumea civilizata o Angela Gheorghiu.

        http://www.evz.ro/angela-gheorghiu-facuta-praf-de-presa-franceza-de-specialitate.html

        Presa franceză de specialitate o critică dur pe Angela Gheorghiu, susţinând că a "eşuat profesional" sau că a avut o prestaţie de "circ".

        "Eşuată profesional pe terenuri definite drept obscure, de când nu mai e în tandreţuri cu Placido Domingo şi nici măritată cu Roberto Alagna, soprana Angela Gheorghiu s-a prezentat la Théâtre des Champs-Elysées din Paris cu un recital penibil, după cum comentează presa franceză. Inutilă comedia cu parada modei prin care a încercat să suplinească adevărata artă, schimbând trei rochii pe parcursul serii, şi aruncând priviri languroase spre publicul care aştepta cu totul altceva.

        Dacă pe planul liric lucrurile stau astfel, La Fontaine pare, totuşi, s-o fi inspirat pe soprană: On a toujours besoin d’un plus petit que soi, zice morala unei celebre fabule a marelui scriitor: ai întotdeauna nevoie de unul mai mic decât tine.


        Şi uite-aşa, Angela Gheorghiu l-a luat să cânte împreună cu ea pe tenorul Marius Vlad Budoiu (cel cu scandalul de la Opera din Cluj, dat afară încă de la repetiţii la Teatro Massimo din Palermo ca nefiind la nivelul rolului). Numele oribilului tenor, Marius Vlad Budoiu, carismatic ca o andivă, care a masacrat pur şi simplu muzica, trebuie uitat imediat, comentează cu disperare France Musique, menţionând sarcastic descoperirea deosebit de interesantă că o arie din Lohengrin (cântată de Budoiu) poate să nu fie cu nimic mai prejos de cele mai teribile torturi, ca acelea la care mediocrul acolit al sopranei a supus publicul de la Théâtre des Champs-Elysées", scrie presa franceză.
        • -2 (4 voturi)    
          Nu-i nimic. (Luni, 25 aprilie 2016, 8:02)

          cititoare [utilizator] i-a raspuns lui MedicBucurestean

          Așa vorbeau și de Maria Callas când a trecut de onorabila virsta de 40 de ani, iar după ce-a murit toți au venerat-o, inclusiv cei care au vorbit-o de rău pe la spate atitia ani. Deci bravo Angelei Gheorghiu ca nu se lasă călcată în picioare de diverși ipocriți, asa cum din păcate alte soprane s-au lăsat.
      • +16 (26 voturi)    
        :) (Duminică, 24 aprilie 2016, 22:40)

        pingping [utilizator] i-a raspuns lui tba

        Nu trebuie sa se stie ca Marina Minoiu este amanta lui Kobborg...si multe alte probleme de la opera romana. (de exemplu cate cupluri sunt pe acolo - doar sot si sotie, nu mai punem si amantele).

        PS: pentru cei care nu stiu sa se documenteze: Tiberiu Soare nu este dirijor al operei romane...a fost a dus doar ca director si a ramas director adjunct - vezi site-ul oficial al operei romane.
        • -14 (28 voturi)    
          Hai sa nu intram in derizoriu! (Duminică, 24 aprilie 2016, 23:37)

          MihaelaOancea [anonim] i-a raspuns lui pingping

          Daca toata discutia cu privire la dezastrul galactic de la Opera se rezuma la sotii si amante, inseamna ca ne-am batut gura degeaba. Hai sa nu batem campii! Astea sunt comentarii stupide, de autobaza! Excuse my French!
          T. Soare nu a fost niciodata un dirijor al Operei. A fost parasutat intr-un moment de ratacire totala a ministrului, ducand la focul de artificii de xenofobie, rasism, ura viscerala impotriva "neromanilor" si atitudine agresiva fata de balerinii straini (si romani), J. Kobborg, A. Cojocaru si publicul meloman.
          O rusine nemaivazuta, o mentalitate primitiva, grosiera, de om care nu are aptitudini de manager si care ar trebui sa paraseasca Opera imediat, pentru incompetenta si agresivitate crase (chiar daca are anumite calitati de dirijor, pe care nu vreau sa le comentez acum). In fond, si Mihaela Soare este sotia lui Tiberiu Soare. Ce sa mai spunem acum? Sa incepem cu sagetile otravite, ca o submineaza pe Marina Minoiu, ca sa se puna dna Soare in capul bucatelor. Pai asa nu vom mai termina niciodata. Oricum, asa cum s-a intamplat si la Orchestra Radio cu "maestrul" Soare, se pare ca s-a intamplat si aici. Un film prost in reluare, cu alte victime.
          Cred ca este vorba, din nou, de un mare deficit de abilitati de management, un cancer care s-a extins peste tot, in toate institutiile bugetare, in care domneste haosul, toate actiunile sunt inspirate de părerologi, urechişti si atotstiutori. La Opera este nevoie de un manager cu anvergura internationala, platit bine, cu o echipa la fel de valoroasa, care sa fie capabil(ă) sa aduca spectacole superbe, cu o distributie de vis. Orice altceva este ceva mediocru, cu sanse inexistente de supravietuire. Cred ca Opera se indreapta spre soarta TVR, care nu mai are bani nici pentru Eurovision (cu diferenta ca acolo se cheltuie bani si mai multi, dar degeaba).
    • 0 (0 voturi)    
      nesimtit (Joi, 28 aprilie 2016, 20:35)

      rags [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      nesimtit in comparatie cu ce? cu valoarea lui? sunt salarii mult mai mari la directori de societati de stat, lasa cu propaganda
  • -5 (9 voturi)    
    Cat are salariul? (Luni, 25 aprilie 2016, 8:55)

    MarcelP [utilizator]

    Vad ca se vehiculeaza niste sume pe-aici. Stie cineva cu siguranta cat castiga Cyborg ala la ONB? Ca daca chiar are 7000 de eur, inseamna ca e de facut o investigatie. Nu ma intereseaza cine e si cat e de nemaipomenit: trebuie sa se afle cine a decis sa-i dea omului atatia bani. Nu conteaza cate sali pline face, asemenea salarii nu se justifica.
    Deci stie cineva cat are tipul salariu si cat au angajatii de rand in medie? Ma refer la cantareti, coreografi si regizori.
    • +3 (3 voturi)    
      stim cat au altii salarii de la buget (Luni, 25 aprilie 2016, 11:27)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui MarcelP

      http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/cel-mai-mare-venit-al-unui-angajat-la-o-institutie-de-stat-104-000-lei-pe-luna-paradoxul-sefii-acorda-salarii-mai-mari-subalternilor-dupa-care-se-vaita-de-discrepantele-salariale-14085961
    • +4 (4 voturi)    
      Concluzia lui Cristian Preda e foarte buna! (Luni, 25 aprilie 2016, 11:30)

      MihaelaOancea [anonim] i-a raspuns lui MarcelP

      http://www.ziare.com/social/romani/afara-cu-strainii-1418590
      "Probabil ca talentata balerina si coregraful vor pleca. Vom ramane cu Piedone si Severin, cu Grapini si Vanghelie, cu Padure si Ghise."
      Daca spunem asta "Nu conteaza cate sali pline face, asemenea salarii nu se justifica.", inseamna ca n-am inteles nimic. Bine ca se justifica salariile de 14000 EUR de la ASF si multe alte salarii imense.
      Cine judeca asa, inseamna ca nu e interesat de opera, de balet, de arta, in general si judeca doar contabiliceste. Eu l-as intreba pe dl MarcelP de cate ori a fost la Opera, de cate ori a fost extaziat ascultand o arie, sau vazand maiestria balerinilor? Probabil ca niciodata...
      • 0 (2 voturi)    
        Concluzie de politician. Nicio mirare. (Luni, 25 aprilie 2016, 12:40)

        MarcelP [utilizator] i-a raspuns lui MihaelaOancea

        Concluzia lui Preda e de politican. "Merge cu trendul", pentru ca atata pot politicienii din Romania. Daca mai ajunge vreodata la butoane, cu totul altfel o sa reactioneze. Il alta ordine de idei, uite ca balerina si coreograful n-au plecat. S-au facut ca pleaca si au revenit. De ce oare? Din dragoste de Romania? :) Sa fim seriosi.
        De ce am spus ca nu conteaza cate sali pline face: pentru ca, pe considerentul asta, aduci cei mai mari artisti din lume, le dai salariile pe care le cer, indiferent cat cer, si o sa ai sali pline. Ba o sa vina si din Ungaria si din Austria spectatori sa-i vada. Si din Bulgaria. Si de te miri unde. Nu o sa ai bilete destule sa vinzi cati doritori o sa ai. Problema se pune intr-adevar, in termeni de calitate, dar trebuie sa ai si o limita cand e vorba de opera de stat dintr-o tara ca Romania. Nu poti sfida oamenii de rand care au salarii de mizerie, nu poti sfida angajatii la stat care au salarii cum au, numai pentru ambitia personala a unui director de opera sau a unui functionar care vrea sa arate ce poate el pe banii altora. Daca esti un bun manager faci performanta cu ce ai. Nu importi talente sau mijloace pe sume uriase. Asa oricine face performanta. Asa si eu ma duc maine si va demonstrez ca fac sali pline in fiecare zi. Asta nu e performanta, asta e ambitie tampita. Daca e adevarat ca domnul acela are 7000 de eur salariu, cred ca e strigator la cer ce se intampla.
        Salariatii de la ASF nu intra in discutie. Analogia e gresita si nu are rost sa explic aici de ce. Sunt interesat de opera si de balet si de teatru ca de aia mi-am spus opinia aici, dar cand se sare calul trebuie sa semnalam asta si sa nu fim indiferenti. Am fost la opera si imi place opera si muzica simfonica. Nu sunt impatimit, dar imi plac. Legat de subiectul asta, mi-am spus parerea, atat.
        • +1 (3 voturi)    
          nu numai 7000 de euro... (Luni, 25 aprilie 2016, 16:17)

          cititoare [utilizator] i-a raspuns lui MarcelP

          mai primea si un bonus de 30,000 de euro pentru fiecare premiera! Dar inconstientii tot ii iau apararea! Nu se gindesc cum ar fi ca ei sa fie platiti cu 200-400 de euro, iar seful lor sa cistige zeci de mii!
        • 0 (2 voturi)    
          intentie buna, dar principiul nu e bun (Luni, 25 aprilie 2016, 18:52)

          Harold [utilizator] i-a raspuns lui MarcelP

          "Daca esti un bun manager faci performanta cu ce ai." - daca s-ar aplica acest principiu la cluburile de fotbal, la marile orchestre (Berlin, Concertgebouw etc.), la marile universitati (Oxford etc.), la marile companii..., ar fi un dezastru.
          Ori ONB se vrea o opera mare, insa "performanta nu se poate face cu ce ai" - dovada filarmonica George Enescu, dovada universitatile din Romania etc.
    • -2 (4 voturi)    
      Pai normal, la colhoz trebe toti la fel... (Luni, 25 aprilie 2016, 14:22)

      Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui MarcelP

      Nu ne intereseaza daca vinde 100 de locuri cu 100 EUR bucata in fiecare seara (iti zic eu cat face 100x100 = 10 000 EUR ca sa nu te doara capu puiule), pur si simplu e inacceptabil, "asemenea salarii nu se justifica" :-))))

      Marcel, eu am un salar similar, si nici macar nu sunt vreo stea a baletului, lucrez in IT la o multinationala in Olanda. Stai jos, colhoznic tantalau. Citeste si invata: "Pretul se formeaza liber pe piata: pretul corect este cel considerat acceptabil de catre client si pe care concurenta te lasa sa-l practici. Balerinii (si medicii si altii) se duc unde sunt platiti mai bine. Managerul ONB sa angajeze director artistic mai bun pe bani mai putini, daca gaseste. Grila de salarizare e poveste, stam cu grila de salarizare si medicii buni (de ex) se cara in privat sau in strainatate, te imbeti cu apa chioara sa crezi ca functioneaza. Exceptand la colhoz, unde e f. buna !"
      • 0 (2 voturi)    
        Mai scoate-ti ochii din monitor (Luni, 25 aprilie 2016, 15:04)

        MarcelP [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

        Pe ce lume traiesti? Ai auzit si tu cuvantul "colhoz" si ti se pare cool.

        Te-ai uitat la preturile biletelor? Care suta de eur/bilet? :))))

        Citeste inainte sa dai la tastatura si apoi iti urez Bun venit in lumea reala! :))))
        • +1 (1 vot)    
          in lumea ta "reala" ? Nu, multumesc ... :-))))) (Luni, 25 aprilie 2016, 16:04)

          Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui MarcelP

          Nici eu, nici Dvs nu avem in fata BVC-ul ONB, ce vroiam sa intelegi este ca chiar si doar economic poate fi o justificare. Era doar un exemplu, preturile biletelor azi sunt intre 2 si 50 EUR la un eveniment, deci nu e mare exagerare. Si sunt 952 de locuri.

          Si nu doar economic, arta nu se face pentru profit, motiv pentru care e ok sa o sustii financiar. Cata vreme produce frumos si emotie. Daca nu produce, lacat pe usa. Mediocritatea nu trebuie incurajata cu bani de la buget.

          Si ce-o dati atata cu sfidatul asta ? Daca eu sunt platit de 10 ori mai mult decat un programator junior il sfidez ? Oare performanta si rezultatele nu conteaza in ecuatie ? Piata spune pretul, si juniorul ala sa spuna merci ca are ocazia sa se dezvolte.

          Eu cred ca sfidezi oamenii cand le spui ca orizontul lor de ambitie trebuie sa fie foarte limitat, cand le refuzi sa lucreze cu oameni de valoare, cand le spui ca ei nu pot lucra / vedea spectacole la nivelul marilor Opere de Stat din lume pentru ca e "prea mult". Gandirea asta limitativa produce exact rezultate mediocre.

          Eu traiesc pe lumea Olanda, dar am vazut CAP si din pacate mentalitatea (blocajele mentale) de atunci se perpetueaza chiar si azi, plin de colhoznici pe HN din cand in cand, chiar si tineri. Ca tine asa probabil :-)))
          • -1 (1 vot)    
            Ti-am spus, vino cu picioarele pe pamant (Luni, 25 aprilie 2016, 18:43)

            MarcelP [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

            Omule, inteleg ce spui, in principiu ai dreptate. Dar ce spui tu se aplica la mediul privat. Uite mai sus ce a raspuns cineva la intrebarea mea. Ca cica lua omul in plus zeci de mii de euro pe premiera si uite ce salarii au ceilalti. Cred ca nu e greu nici macar pentru tine sa faci niste calcule. Simple. Daca angajatii de acolo au salariile de mizerie, e absurd sa ii dai unei vedete asemenea sume de bani. Si e o sfidare la adresa tuturor celorlalti romani care muncesc la stat, sau chiar in privat, intr-o tara in care salariul mediu e 1400 de lei (daca nu ma insel). Despre asta e vorba. Poti tu s-o tot dai inainte cu colhozurile tale si cu performanta si rezultatele pentru ca u are missing the point entirely. Imi pare rau, dar chiar nu ai inteles despre ce e vorba. Ia-o altfel: daca o groaza de artisti din toata tara se impotrivesc acestei situatii, or fi toti prosti? Nu inteleg nici aia nimic? Sunt toti niste mediocri care trebuie aruncati afara ca nu vor valoare? Gandeste! Si mai e o latura aici care tine de moralitatea sau de calitatea umana a celor in chestie: sa spunem ca eu sunt un chirurg renumit si lucrez in Viena. Si ma cheama un spital dintr-o tara africana saraca sa lucrez acolo, sa operez acolo. Oamenii isi dau seama ca eu lucrez pe alti bani decat ce e in tara lor si sunt dispusi sa imi plateasca salariul din Viena, doar sa ma duc. Daca sunt om de calitate ce fac? Ma duc? Eu nu m-as duce pe banii aia. Mi-ar crapa obrazul sa ma duc si sa am pretentiile pe care le pot avea in Viena sau in Berlin. Deci faptul ca aia accepta asa salarii din bugetul celei mai sarace tari din UE spune multe despre calitatea lor ca oameni. Si faptul ca s-au dat loviti si s-au intors dupa cateva zile ar trebui sa-ti spuna si tie niste lucruri.
            Nu sunt socialist, sunt cel mai de dreapta posibil si tocmai de aceea realizez ca nu e ok sa dai la stat salarii pe care s-ar parea nu le poate da nimeni nici macar in privat. Ceva e putred la mijloc.
            • +1 (1 vot)    
              o dam in diverse (Marţi, 26 aprilie 2016, 11:42)

              Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui MarcelP

              Distinctia asta "la stat" si "la privat" este strict artificiala, denota doar incompetenta managerilor din companiile de stat si organisme publice (ministere, administratie publica, etc.) de a livra rezultate peste mediocru. In rest performanta arata la fel, meritocratia arata la fel, regulile jocului sunt la fel, etc.

              Cine in continuare profereaza distinctia stat vs privat de fapt perpetueaza mocirla aia de la stat. Sa stea toti la salariul ala de mizerie in spitale si la Opera. Si daca incearca unu sa faca ca la privat, ii dam in cap si-i spunem ca aici e la stat, aici nu iesim din rand, toti o apa si-un pamant.

              Care "o groaza de artisti" ? Care 30 000 de EUR, ca asa a zis o cititoare ? Faceti tribunale pe net pe presupuneri. Judecati oameni, judecati salarii, judecati logodne, judecati moralitati, judecati judecati judecati.

              Eu nu judec speta, pentru ca n-am suficiente date, dar va judec pe voi (tu, snitel, cititoarea) pentru ca judecati, mai ales folosind principii strambe si presupozitii.

              Si o dam in diverse acuma si ca de ce nu face munca caritabila ? De unde stii dumneata daca si-ar putea permite sa traiasca din alte venituri si sa faca caritate non-stop in RO ? Cum iti permiti sa judeci pe cineva pentru ca nu munceste gratis in Romania ?
      • 0 (2 voturi)    
        100 Euro poate in Olanda! (Luni, 25 aprilie 2016, 16:33)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Radu_B

        in Ro, mergi la opera si cu 6 lei, adica cam 1.5 euro. Pretul urca pina la 65 de lei, adica putin sub 15 euro.

        Si sa-ti mai zic ceva... cind recurgi la insulte gen 'colhoznic tantalau', inseamna ca nu ai contraargumente credibile si preferi sa il insulti pe cel cu care esti in dezacord, ca macar sa-l faci sa se simta prost. Sa tii minte asta, data viitoare cind iti vine sa injuri pe cineva.
        • +1 (1 vot)    
          cand spui o prostie trebuie sa-ti asumi (Marţi, 26 aprilie 2016, 11:27)

          Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

          Cand spui o prostie trebuie sa-ti asumi ca esti minim tantalau (ca sa nu spun mai rau).

          Afirmatia "asemenea salarii nu se justifica" indiferent de performanta si rezultate (sali pline, obiective, etc) califica automat emitentul la categoria tantalau.

          E o mare diferenta intre injurii si descrierea obiectiva a individului. Una e sa injuri de mama pe cineva, si alta e sa-i spui ca e prost daca e prost. Oh, sau trebuie sa fim politically correct si sa-i spunem "nostalgic dupa contra-meritocratia comunista cu performante intelectuale sub medie" ? Eu prefer colhoznic tantalau.

          Preturile biletelor trec si de 150 RON.
  • +5 (7 voturi)    
    fara logica (Luni, 25 aprilie 2016, 9:28)

    Ilidia [utilizator]

    Asta da comunicat, nu vrem sa cantam din oarece motive, dar lucrul asta e independent de vointa noastra!? Cine va face curatenie aici, unde se intampla exact ce se intampla in toate institutiile zise "de stat", adica incompetenta,nepotism, coruptie...


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri