Romania Curata: Traian Basescu, pus sub urmarire penala pentru spalare de bani in dosarul terenului de la Casuneanu. Basescu: Am fost informat ca sunt suspect pentru spalare de bani in forma continuata

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 20 aprilie 2016, 9:31 Actualitate | Esenţial

Traian Basescu la RTV (arhiva)
Foto: romaniatv.net
Surse judiciare au declarat, citate de Romania Curata, ca Parchetul General a început urmarirea penala in personam faţa de fostul presedinte al României, Traian Basescu, pentru spalare de bani în forma continuata în dosarul terenului din Aleea Privighetorilor, zona Baneasa a Capitalei. Potrivit sursei citate, procuroarea Elena Iordache de la Secţia de Urmarire penala si criminalistica a Parchetului General a început urmarirea penala faţa de fostul sef de stat pe 13 aprilie. A doua zi, o echipa de poliţisti a mers acasa la Traian Basescu si l-a înstiinţat de punerea sub învinuire.

Basescu urma sa fie chemat astazi la Parchet pentru a i se aduce în mod oficial la cunostiinţa calitatea de suspect, însa pâna la urma invitaţia la Parchet s-a amânat pentru o data care urmeaza sa fie stabilita.

Traian Basescu este acuzat de spalare de bani în forma continuata. În anul 2000, când abia devenise primarul Capitalei, Traian Basescu a cumparat un teren în Baneasa cu bani a caror provenienţa nu ar putea fi justificata, susţine procuroarea Elena Iordache. Dosarul a pornit de la o sesizare din 2014 a Grupului pentru Investigaţii Politice (GIP), condus de Mugur Ciuvica, catre Oficiul de combatere a spalarii banilor.

Potrivit surselor judiciare, Parchetul îsi bazeaza acuzaţiile pe declaraţii de martori, înscrisuri bancare si rapoarte ale Oficiului de combatere a spalarii banilor.

UPDATE 10.04: Traian Basescu a anuntat pe contul sau de Facebook ca a primit de la Parchetul General instiintarea ca este suspect pentru spalare de bani: "Printr-o adresă a PICCJ am fost informat că sunt suspect pentru spălare de bani în formă continuată legat de achiziţia unui teren şi a unei case în anii 2000 şi respectiv 2002, urmare a unei reclamaţii făcută de domnul Ciuvică. Pentru corectă informare aduc la cunoştinţă că în acelaşi dosar, prin REZOLUŢIA din 25 iunie 2012 a PICCJ s-a dispus neînceperea urmăririi penale. Acest dosar a fost redeschis în 2015 la solicitarea PICCJ. Pentru moment nu am fost citat la PICCJ. Cu certitudine, imediat ce voi fi citat mă voi prezenta în faţa procurorului de caz".


Citeste mai multe despre   









38299 vizualizari
  • +54 (134 voturi)    
    Ciuvica (Miercuri, 20 aprilie 2016, 9:36)

    georghe [utilizator]

    Nu-i Băsescu frate cu maica Tereza, dar dacă totul a pornit de la o sesizare a lui Ciuvică, atunci este clar.
    • +21 (93 voturi)    
      Nu prea inteleg (Miercuri, 20 aprilie 2016, 9:49)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui georghe

      Adica Ghita, Olguta de la Craiova e ok sa fie prinsi pe dununturi a unor condamnati penal, de ce sa nu fie prins si Base pe denunt de la unul ca Ciuvica.

      Conteaza mai putin cine face plangerea/denuntul, conteaza daca e adevarat sau nu si daca reusesc procurorii sa adune dovezi.

      Daca imi aduc eu aminte Base cu Casuneaunu si-au vandut unul la altul terenuri -- Base lua ieftin de la Casuneanu ieftin si ii vindea inapoi scump.
      • +81 (99 voturi)    
        Justitia sa-si faca treaba. Base are meritele lui (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:12)

        zzztop [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        Din punctul meu de vedere Basescu a avut un rol crucial in sprijinirea luptei anti-coruptie in Romania fiind singur impotriva tuturor partidelor politice psd, pnl,pdl,prm, udmr.

        Meritele nu i le poate lua nimeni dar justitia trebuie lasata sa-si faca treaba.
        • 0 (22 voturi)    
          mai ales impotriva PDL (Miercuri, 20 aprilie 2016, 15:08)

          minos [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

          Ce o fi asa de greu sa va dati seama ca si Base face parte din acelasi sistem? Sunteti orbi oameni buni, cititi editorialele lui Tapalaga pe tema asta, ipotezele lui sunt foarte reale in opinia mea, Basescu face parte dintr-un grup tranpartinic din care fac parte oameni mai tineri ca Udrea, Ponta, Ghita si care a dus o lupta doar impotriva grupului mai vechi. Este vorba de buzunarul si interesele lor, nu ale populatiei. Inca ai sunteti orbi in privinta asta, pe bune? Chiar nu vedeti cat spatiu ii dau lui Basescu televiziunile lui Ghita?
          • +1 (7 voturi)    
            ce v-a (Miercuri, 20 aprilie 2016, 18:53)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui minos

            deranjat in afirmatia omului : "justitia trebuie sa-si faca treaba"?
            si apropo de justitie, daca pe aceasi cauza s-a dau un NUP, sa inteleg ca au aparut elemente noi care indreptatesc redeschiderea dosarului?
            • +1 (1 vot)    
              Am citit in presa (Joi, 21 aprilie 2016, 13:33)

              avint [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              ca noile probe aduse sunt niste referiri la articole din presa (presa Varanului, investigatii marca Oana Stancu).
              • 0 (0 voturi)    
                Si de ce nu ? (Joi, 21 aprilie 2016, 14:06)

                Loda [utilizator] i-a raspuns lui avint

                Dincolo de modul incalificabil in care intelege sa faca presa, sa nu uitam ca multe din dezvaluirile Antenei 3 au fost ,ulterior, confirmate prin deschiderea unor dosare penale.Vorba unui comentator de mai sus, daca se iau in considerare denunturile nuor condamnati penali, infractori de drept comun (vezi georgica Boerica) de ce nu s-ar cer ceta si cele de la Antena 3 ?
        • +2 (4 voturi)    
          CUM MASURATI ANTICORUPTIA? (Miercuri, 20 aprilie 2016, 20:52)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

          Imposibil de masurat asa ceva, dar ca suntem ultimii din UE si ca s-a golit tara de oamenii harnici, in anii lui de dictatura este evident!
          Un nepriceput!
      • +34 (72 voturi)    
        despre ce vorbim? (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:37)

        levierul [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        Au dat NUP in 2012 pe aceeasi tema. De ce ar fi acum altfel? Atunci parchetul era in subordinea lui Base si ai lui. Stire de Antena 3. Maine apare stirea ca a furat flota.
        Nici nu si-a depus candidatura la primarie si incep mizeriile astea. Cui e frica de Basescu. Se pare ca tuturor. Tocmai de asta imi place si merita respectul. Pentru ca pe restul ii stiu.
        • -3 (39 voturi)    
          vorbim despre (Miercuri, 20 aprilie 2016, 11:46)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui levierul

          spalare de bani ca la CARTE.
          • +12 (32 voturi)    
            slabutz caz (Miercuri, 20 aprilie 2016, 12:44)

            jescu [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            Reclamatia e facuta de oamenii dintr-o televiziune de propaganda a unor partide politice. N-a aparut nici un denuntator nou, nici un martor nou care sa se fi dus la procurori. Basescu poate fi vinovat, dar pare mai degraba victima. E deschisa urmarirea penala, pentru un candidat la primarie, pentru o fapta de acum 15 ani, pentru care s-a dat deja NUP oficial, pornind de la reclamanti de pe strada care n-au avut nici o implicare. Credeam ca in anul 2016 am scapat de justitie care face politica, dar macar am aflat ca inca exista o problema in justitie. Totul pare a fi pentru a pava calea Gabrielei Firea(PSD+Voiculescu) la primaria capitalei, dar problema justitiei e mai ingrijoratoare. Cum se va prezenta un om la un proces oarecare stiind ca o parte din justitie lucreaza pentru diverse interese. Un judecator ar putea usor sa-l creada pe un procuror rauvoitor.
            • -4 (26 voturi)    
              nu zau (Miercuri, 20 aprilie 2016, 13:33)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui jescu

              1. 15 ani pentru ca imunitate
              2. NUP cu dedicatie cand base detinea parchetul
              3. toate reclamatiile/denunturile sunt facute de infractori. Asa, si? Base e mai cu motz fata de Orban? Macar ala s-a retras in secunda 2, asta a scos-o pe nutzica sa-i apere onoarea nereperata.

              Citeste speta inainte sa comentezi. E de manual si ar trebui predata in facultatile de drept
              • +4 (4 voturi)    
                e clar ca e politic procesul (Joi, 21 aprilie 2016, 9:35)

                jescu [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                Incearca sa mergi la parchet sa deschizi 3 urmariri penale alese la intamplare pentru care s-a dat NUP in urma cu cativa ani (nu trebuie sa fie din tabara adversarilor politici ai puterii). Ca persoana de pe strada, probabil ca n-o sa treci nici macar de paznicul de la intrarea institutiei.
              • +3 (3 voturi)    
                base detinea parchetul (Joi, 21 aprilie 2016, 10:53)

                levierul [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                Poate vrei sa spui ca parchetul de la cotroceni era al lui. Ce acuzatie demna de gadea. Nici macar cristina anghel nu vine azi cu rahaturi dinastea.
        • +17 (23 voturi)    
          Initiatorul nu e DNA ci Parchetul ! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 12:05)

          deval [utilizator] i-a raspuns lui levierul

          Am dubii si in privinta competentei lor si a onestitatii .Daca e adevarat, nu conteaza resorturile denuntatorului ci doar daca sunt probe, daca e adevarat ! Daca da, altul la rand, care e problema ? Intelegem si noi de ce zicea acum cateva zile ca SRI distruge oamenii politici ! Adica de ce SRI a devenit rea dupa ce a fost buna. E ok daca contribuie si ei la distrugerea infractorilor mai ales daca sunt din politica !!!!!
        • -6 (22 voturi)    
          in 2012 Basescu era inca presedinte (Miercuri, 20 aprilie 2016, 13:42)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui levierul

          Parchetul si justitia erau controlate de el, asa ca nu e neasteptat ca a primit NUP. Acum sa il vad pe unde scoate camasa..
          • +4 (6 voturi)    
            teoria (Miercuri, 20 aprilie 2016, 19:06)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            conspiratiei :
            ce-ar fi daca toata treba asta cu redeschiderea unui dosar pe care s-a dat NUP, sa nu fie facuta de fapt decat cu scopul "spalarii" candindatului base care, asa apoteotic va rasari curat ca afrodita din spumele marii (ca deh, e marinel) prin omorarea balaurului numit parchet general, balaur pana de curand in slujba pontacului psd-ist. se vor imbulzi o gramada (suficienta) sa-l voteze pe marinel primar general la capitala.
            in fond, NUP-ul dat, legal, nu permite redeschiderea unui dosar decat in baza a noi dovezi.
          • +4 (6 voturi)    
            grea boala basescita.. (Miercuri, 20 aprilie 2016, 21:19)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            tot Basescu a controlat justitia si in cei 3 ani in care Ponta era prim ministru si fostii lui colegi de scoala erau ministru de justitie, respectiv procuror general?..
            • -3 (3 voturi)    
              site-ul acesta (Joi, 21 aprilie 2016, 12:25)

              bancher [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              este singurul site in care Basescu este aparat. In rest, oriunde te duci: la piata, la scoala, in taxi, in RATB, toti il injura pe Basescu. De ce s-au adunat toti basistii pe HotNews nu inteleg...probabil aveau si ei nevoie de un loc de intalnire.
              ca sa raspund la intrebare: da, Basescu a controlat justitia (ca si serviciile dealtfel) pana in ultima secunda in care a fost presedinte. Molaul de Ponta, desi avea la Justitie cativa oameni care aparent erau ai lui, nu i-a putut controla. Dovada? I-au facut dosar penal cand inca era in functie.
              Asa ca nu mai spuneti voi, Basescu a controlat totul pana in ultima zi de mandat.
              Problema lui este ca in prezent este atat de urat si de unii si de altii, incat toti cauta sa ii dea la cap, prin toate mijloacele, Vom mai vedea dosare penale deschise pe numele lui, sunt sigur.
              • +3 (3 voturi)    
                te-ai prins.. (Joi, 21 aprilie 2016, 12:54)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui bancher

                daca la piata il injura pe Basescu, aici nu injura nimeni pe nimeni...
                dovezile tale nu sunt dovezi... nu ai facut nici o legatura evidenta. cum controla Basescu procuratura? prin ce metode?...
                problema lui Basescu (printre multe altele) este ca romanii sunt atat de prosti incat pun botul la toate mizeriile pe care le aud in mass-media. daca intrebi idiotii din piata, iti vor spune ca-l urasc pentru ca le-a taiat pensiile.. desi nu a taiat nimeni nici o pensie, ba chiar Boc a introdus pensia minima (masura socialista). in RATB, aceiasi idioti merg cu subventie 100% introdusa cand era Basescu primar. nu mai ai loc de ei.. analfabeti adusi de Ceausescu de prin toata tara ca sa munceasca in uzinele comuniste, au ramas dupa '89 in capitala pentru ca sunt prea prosti ca sa-si dea seama ca e prea scump orasul pentru ei.
                Probabil ca are si Basescu multe de ascuns, cum sigur are si Ponta, dar nu cred ca procurorii sunt cheia aici, ci martorii... Cat timp vor avea banii si puterea sa influenteze potentialii martori, investigatiile procurorilor nu vor ajunge prea departe. Se vede si la Nastase - cu o avere de sute de milioane, l-au inchis pentru gainarii de cateva sute de mii de euro.. doar pentru alea au gasit martori dispusi sa vorbeasca.
        • 0 (0 voturi)    
          exista precedente in practica penala (Joi, 21 aprilie 2016, 14:08)

          Loda [utilizator] i-a raspuns lui levierul

          Si lui Sova i s-a dat NUP pe dosarul Rovinari s-a apoi s-a redeschis in 2013 ,Nu e singura speta in care s-a procedat asa .
      • +20 (34 voturi)    
        fiindca... (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:41)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        Basescu nu este Olguta Vasilescu ....
        ...de aia...
      • +12 (18 voturi)    
        hai sa-ti desenez diferenta (Miercuri, 20 aprilie 2016, 13:32)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        Spre deosebire de cei care i-au denuntat pe Ghita, Olguta etc Ciuvica il acuza pe Basescu zilnic de cate ceva. Ciuvica este unul dintre cei care din asta a trait, din acuzarea lui Basescu de cate ceva timp de ani de zile. Intelegi acum de ce, totusi, unii oameni vor sa vada ce-i cu acuzarea asta? E destul de posibil sa fie inca una dintre acuzatiile lui Ciuvica la adresa lui Basescu si, ca si celelalte, sa fie doar rodul unei imaginatii bogate.
    • -10 (54 voturi)    
      Ce conteaza ? (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:56)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui georghe

      Atata timp cat este o chestie reala (si 100% e reala) conteaza extrem de putin cine a facut investigatia. Realitatea e ca Basescu ar fi trebuit sa aiba vreo 20 de dosare penale pana acum. DNA nu s-a atins de el din considerente politice desi e foarte usor sa-i gaseasca o gramada de lucruri numai daca se uita putin in activitatea lui de primar. Incepand de cum a ajuns fi-sa cea mica la Luxten (pe salariu de 5000 E acum 15 ani) la schimb cu contractul de mentenanta a iluminatului public in Bucuresti, casa din Mihaileanu, terenul dat moca lui Popoviciu pentru mall-ul din Baneasa, contractele pentru drumuri, jaful facut de Udrea cu aprobarea lui, etc, etc. Apartamentul din Baneasa e doar o chestie atat de evidenta si de simpla incat doar daca un procuror nu voia sa-si faca treaba, nu l-ar fi investigat. Mizeria spusa de fi-sa cu "vanzarile anterioare" trebuia sa intre din start in atentia procuraturii daca la varful ei nu era un bandit pus de Basescu.
    • -10 (20 voturi)    
      e clar ce? (Miercuri, 20 aprilie 2016, 12:24)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui georghe

      Tu nu vezi ca dosarul a fost facut si pe baza de inscrisuri bancare si de rapoarte ale Oficiului de prevenire si combatere a spalarii banilor? Acest oficiu chiar cu asta se ocupa: cu combaterea spalarii banilor. Daca Basescu a ajuns in vizorul lui, sa fii sigur ca nu a ajuns din intamplare. A facut spalare de bani, ca daca nu facea, nu ajungea in atentia oficiului.
      Pe de alta parte nu risca nimeni sa puna sub acuzare un fost presedinte, daca nu sunt dovezi clare.
      • +11 (13 voturi)    
        Usor-usor cu "competenta" si cu "nu risca (Miercuri, 20 aprilie 2016, 13:08)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        nimeni". Mi-aduc aminte ce competent si apolitic a fost acest Oficiu de Prevenire... pe vremea lui Bombonel, dupa cum am vazut ca procurorii nu sunt deloc timizi cu fosti sefi de stat sau premieri si, de asemeni, ca au si cauze (destule) in care in loc de condamnari, obtin achitari. Asa ca eu zic sa nu ne grabim si sa fim mai circumspecti.
        PS. De la OPCSB se obtin hartii. Hartiile pot fi contrazise de hartii, atata vreme cat un procuror nu este interesat sa caute probe si in favoarea suspectului. Sa asteptam, o sa fie foarte interesant ce urmeaza.
        • +2 (4 voturi)    
          Mugur Ciuvică, preşedintele GIP (Miercuri, 20 aprilie 2016, 21:19)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          va trebui să-i plătescă preşedintelui Traian Băsescu suma de 500.000.000 de lei vechi (13.600 de euro). El a pierdut în Romania procesul de calomnie pe care i l-a intentat şeful statului, după ce l-a acuzat că a fost colaborator al Securităţii. Ciuvică s-a adresat Curţii Europene a Drepturilor Omului(CEDO), însă aceasta a respins ca inadmisibilă plîngerea lui Ciuvică prin care acesta a invocat "încălcarea libertăţii de exprimare, consacrată de art. 10 din Convenţia Europeană a Drepturilor Omului" (stire din februarie 2013)
      • +10 (12 voturi)    
        :) (Miercuri, 20 aprilie 2016, 16:01)

        uzu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        "daca nu facea, nu ajungea in atentia oficiului."

        " nu risca nimeni sa puna sub acuzare un fost presedinte, daca nu sunt dovezi clare."

        oh ... zici tu ?
    • +6 (16 voturi)    
      Cand va aparea referatul oficial (Miercuri, 20 aprilie 2016, 13:10)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui georghe

      , dat public de catre procurori, ne vom lamuri.
      Dar chiar si asa, din moment ce Basescu a fost pus , oficial, sub acuzatie, iar procuroarea Elena Iordache sustine ca "Traian Basescu a cumparat un teren în Baneasa cu bani a caror provenienţa nu ar putea fi justificata" inseamna ca poate fi vorba de ceva mai mult decat o simpla aberatie de-a lui Ciuvica.
      Vom vedea in orele si zilele urmatoare.
      Mai mult ca sigur ca acest scandal va eclipsa orice alte "evenimente" specifice campaniei electorale pe plaiurile mioritice..
  • -27 (87 voturi)    
    mafioto prezidente (Miercuri, 20 aprilie 2016, 9:41)

    @Mishu [utilizator]

    bagati reptila asta schimonosita la beciul domnesc .
    • -16 (38 voturi)    
      la brutarie! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:48)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      langa voiculescu repede ! :)))
      • -2 (24 voturi)    
        :D (Miercuri, 20 aprilie 2016, 11:47)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        sa joace o tabla ca intre 2 bunici
        • 0 (0 voturi)    
          Mai rasfirati, baieti, mai rasfirati (Vineri, 22 aprilie 2016, 15:00)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          :))
          Ceva dovezi, argumente ...
  • +71 (83 voturi)    
    Minunat ! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 9:46)

    Cuca [utilizator]

    Daca intr-adevar a facut-o, sa plateasca, si sa intre la bulau, daca asa prevede legea.

    Asta sa fie valabil pentru toti, indiferent de numele lor.

    Apropo, de Ponta ce se mai aude ?
    • +11 (27 voturi)    
      cred ca emigreaza in China (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:01)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      acolo faptele de coruptie au un tratament aparte http://www.aktual24.ro/aici-rizea-ferrari-a-scapat-de-arest-in-china-un-alt-corupt-cu-ferrari-a-fost-executat/
      • +6 (18 voturi)    
        china e o dictatura (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:50)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        asta e diferenta intre dictatura si democratie
        p.s. rizea nu a fost inca judecat, a scapar doar de arestul preventiv, la fel ca udrea sau ghita de exemplu
        • +1 (11 voturi)    
          pentru voi politicienii e sanatoriu (Miercuri, 20 aprilie 2016, 13:31)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          poporul roman nu are temeri de genul acesta, poporul roman isi doreste politicienii corupti executati...Vlad Tepes era dictator ?
          • 0 (4 voturi)    
            Si acelasi popor roman (Miercuri, 20 aprilie 2016, 18:36)

            ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            ii realege
    • +23 (35 voturi)    
      de ponta, de sarbu (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:28)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      Nimic despre PSD-isti. Totul e bine.
      Mai e putin pana pe 22 cand Dragnea va fi curatat si apretat de justitie
  • -30 (72 voturi)    
    Mda. (Miercuri, 20 aprilie 2016, 9:49)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Flota, case luate prin Bucuresti, retrocedari pentru care se facea lobby din functia de Presedinte cand noi restul "strangeam cureaua", lobby pentru Rosia Montana care la Panama Papers s-a dovedit ca era o teapa evazionista, Basescu a avut foarte multa abilitate si foarte mult noroc, dar totusi ceva trebuia sa i se intample si lui! In locul lui as plati prejudiciul si as iesi amiabil de sub urmarirea penala, chiar si-asa scapa usor la cat rau a facut acestei tari si hei, nu ma intelegeti gresit, sunt de acord ca a facut si foarte mult bine!
    • +19 (41 voturi)    
      Nu stiu despre ce vorbesti ! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:26)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Ma uit ca si tine 18 ore pe zi la Antena3 si nu am auzit vreodata ca Basescu a facut ceva bun pentru Romania.
      De ce dezinformezi poporul ?
      • -6 (22 voturi)    
        Mda, arunca cu noroi! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 11:26)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        Asta va albi jigodismele facute de securistii postdecembristi fsnisti!
        Pana una alta micule schizofrenic apara si SRI-ul , apara-l si pe Basescu, apara-l si pe Basescu criticand SRI si pe SRI criticand pe Basescu, fa-i si o statuie si nu gandi cand exista dovezi materiale, intrucat daca gandesti ai fi in pericol sa ti se spuna ca te uiti la Antena 3!
      • -5 (21 voturi)    
        uita-te la B1 si Realitatea! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 11:27)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        acolo nu manipuleaza ca i-au bani sa sprijine un candidat :)))
        • +7 (13 voturi)    
          Nu sunt nazist al gramaticii. (Miercuri, 20 aprilie 2016, 13:12)

          Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          Dar stiu ca intervii in special pe teme politice, ceea ce ma face sa cred ca esti un trepadus de politician. Sunt cutremurat de incultura atroce a celor care ne dicteaza noua cum sa traim! Deci cleptocratul abia reuseste sa-si tina balele acasa de retardat ce e, dar e politician domnule, si traseaza destine! Scarba, multa scarba!
          PS Cine "i-au" bani mah zero barat?
          • -8 (8 voturi)    
            hai ca ai reusit sa gasesti o greseala :)) (Miercuri, 20 aprilie 2016, 13:40)

            robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

            constati ca am multe comentarii dar ai reusit sa gasesti o singura greseala si pentru aia ma faci zero barat? :)))
            nici macar nu incerc sa o justific
            p.s. habar n-am la ce te referi cu "cleptocratul"
            eu ma refeream la faptul ca math-2 e ironic cu unul si spune ca antena 3 dezinformeaza. iar eu ma refeream la faptul ca alte televiziuni iau bani sa promoveze candidati
      • -1 (3 voturi)    
        BINE FACI (Miercuri, 20 aprilie 2016, 16:18)

        EmilNae [anonim] i-a raspuns lui math_2

        bine faci ca de acolo ai aflat si tu de micosoft inainte de ai priponii si tot de acolo ai aflat cu mult inainte de priponeala si de anpr.De unde din alta parte daca nu de acolo.Si tot de acolo si de smenozeala bagaboanta cu terenuri.Asa ca nu are de ce sa-ti para rau deloc deloc pentru ca ai fost un om bine informat cu mult inaintea justitiei "independente"
        Bravo tie tineo tot asa si o sa fii informat inaintea altora si cu alte furaciuni.
  • -2 (36 voturi)    
    daca furat (Miercuri, 20 aprilie 2016, 9:49)

    Point [utilizator]

    la parnaie.simplu ca buna ziua.
    stirea asta insa,e cam ciudata,neaparand inca si pe alte site-uri
    a verificat cineva?daca e o soparla?!
    • +5 (9 voturi)    
      pai ... spune chiar suspectul aici (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:29)

      profun [utilizator] i-a raspuns lui Point

      https://www.facebook.com/PresedinteleTraianBasescu/?fref=ts
      de altfel, se specifica sursa si in articol
      • -8 (22 voturi)    
        si dosarul ICA fusese inchis initial (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:51)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui profun

        asa ca .....
  • +10 (52 voturi)    
    S-ar putea ca actiunea procurorilor (Miercuri, 20 aprilie 2016, 9:51)

    xrogo [utilizator]

    sa fie inceputa deorece Basescu voia sa candideze la Capitala,ceea ce este rau,dar in sine,faptul ca este cercetat pentru multiplele matrapazlacuri facute de-a lungul lungii cariere de politician,este un fapt inbucurator!
    • +12 (42 voturi)    
      dle judecator ! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:01)

      nelamurit [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      [la curtea suprema ?] . Ati judecat vreun proces soldat cu sentinta? sau ati decis la cafeaua de dimineata ca sunt matrapazlacuri ?
      sau sunteti reprezentantul unui "grup de oameni ai muncii /cetateni cinstiti" -intamplator in slujba A3- care face judecata populara?
    • -8 (32 voturi)    
      nu-mi place personajul dar... (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:11)

      Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Base poate candida oriunde pofteste pana la o condamnare definitiva. Problema pentru binom este alta: prin candidatura sa, Base ii umfla o gramada de voturi lui Nicusor Dan, marea speranta a vanzatorilor de tara.
      • -2 (20 voturi)    
        Stai linistit (Miercuri, 20 aprilie 2016, 11:05)

        MasP [anonim] i-a raspuns lui Gustav555

        Cei care il voteaza pe Nicusor Dan, sunt din alta categorie sociala si educationala decat votantii lui Basescu , Firea, Orban, etc ...
        • +2 (14 voturi)    
          nu ai dreptate (Miercuri, 20 aprilie 2016, 11:14)

          Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui MasP

          Ca sa nu fie aleasa Firea, basistii ar vota cu Nicusor Dan. Dar in conditiile in care Base candideaza...
          • 0 (10 voturi)    
            Treaba lor (Miercuri, 20 aprilie 2016, 11:34)

            MasP [anonim] i-a raspuns lui Gustav555

            Dar marea majoritate a celor care-l voteaza pe Nicusor nu ar vota pe nimeni altcineva, probabil nici nu s-ar duce la vot daca nu ar candida el. De fapt aici e esenta problemei. Daca Nicusor ar reusi sa scoata din case aceasta imensa majoritate care nu participa la alegerile locale de multi ani din diverse motive, nici nu ar conta cei care voteaza politic care sunt doar o minoritate. Ca intra in cursa Basescu, Vanghelie, Piedone, Ontanu, Orban, Munteanu, Blaga nici nu conteaza atata timp cat Nicusor reuseste sa-i convinga pe oameni ca exista o alternativa la acesti indivizi. Si cred ca el intelege foarte bine ca asta e cheia.
      • +4 (6 voturi)    
        Esti simpatic foc :"Nu-mi place personajul" ! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 12:04)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

        Mai spune-ne. Nutzi (sa nu ne spui ca nu iti place, fiindca nu te cred), Vasile, Victor- Viorel ?
      • 0 (0 voturi)    
        corect (Joi, 21 aprilie 2016, 18:21)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

        corect
  • +2 (16 voturi)    
    I:Dacă a făcut să plătească, dacă nu plătește cine (Miercuri, 20 aprilie 2016, 9:52)

    the obvious [utilizator]

    R: noi ca dam curs sesizărilor lui ciuvica
  • -4 (22 voturi)    
    ! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 9:56)

    Kpriciu [utilizator]

    Era si timpul...!
  • +13 (25 voturi)    
    Mireasa dezbracata la piele de catre flacai (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:02)

    fLoreign [utilizator]

    S-a luptat bine, a intarit justitia, iar acum trage ponoasele.
    Eu zic ca a meritat si il apreciez pentru asta. Ce crede el insa nu stiu.
  • -9 (35 voturi)    
    iata ca vine brutaria si pentru basescu (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:09)

    jackalphonse [utilizator]

    La multi ani!
    Toti acolitii lui basescu au avut treburi ilegale de facut cu retrocedarile si au trait linistiti pe mandatul acestuia. Era la mintea cocosului (nu cocosul ala) ca si el era bagat.
    Asta este un cadou de Paste: sa inteleaga si ei ca puterea este limitata in timp, poate reusim sa vedem macar politicieni cum fura cu manusi nu pe fata, cu mainile si picioarele.
    • -1 (11 voturi)    
      Basescu (Miercuri, 20 aprilie 2016, 13:35)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      A pacalit pe multi cu discursul sau, a tradat Romania cand sustinea inversunat proiectul RosiaM, iar sustinerea lui Udrea si atacurile asupra DNA confirma cat de putred e .
      Problema este ca cei mai inversunati inamici ai domniei sale au legaturi stranse cu estul , si asta e de rau augur, avem doua imperii duelandu-se pentru influenta in Romania folosindu-se de cozile lor de topor autohtone
  • +11 (25 voturi)    
    Iar il scot in fata pe Base? (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:16)

    shuly [utilizator]

    de cate ori vrea sa candideze la o functie se pare ca Base este ajutat de prostime.Se vede treaba ca dupa ce Cristoiu a aruncat pe piata faptul ca Basescu va candida la primarie hop si redeschiderea unu dosar ca sa ii da timpi de antena.Bravo baieti asa sa faceti si va spun pe fata ca daca candideaza si iese si curat din acest dosar il si votez!
    Pentru corectă informare aduc la cunoştinţă că în acelaşi dosar, prin REZOLUŢIA din 25 iunie 2012 a PICCJ s-a dispus neînceperea urmăririi penale.
    • -1 (21 voturi)    
      Corect ar fi (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:48)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui shuly

      Sa precizati si de ce a dispus PICCJ neinceperea urmaririi penale in 2012, si anume faptul ca presedintele are imunitate absoluta pe perioada mandatului, nu ca n-ar fi avut de ce sa inceapa urmarirea penala.
      • 0 (4 voturi)    
        niet (Miercuri, 20 aprilie 2016, 19:16)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui auch

        suspenda cauza pana la momentul cand poate fi repusa pe tapet. vezi cazul cu fierea la trebonal.
        in 2012 s-a dat NUP nu suspendarea cazului.
    • -9 (25 voturi)    
      Base ? Un talhar! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 11:17)

      SkyDan [utilizator] i-a raspuns lui shuly

      sunt cel putin 3 duzine de fapte reprobabile facute de Base cand conducea ca un marinar beat o tara abulica.
  • +18 (42 voturi)    
    Flacaii . . . (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:22)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . care spera sa il vada legat pe Base in acest caz, sa bea un pahar cu apa rece ca sa se mai linisteasca. Cazul e cusut cu ata alba ca pana si procuratura a ezitat sa ii trimita citarea. Si apoi este atat de vechi incat este imposibil sa nu fi intervenit intre timp prescsrierea faptelor, daca au fost savarsite. Ciuvica e Ciuvica si trebuie sa il suportam ca atare pentru ca este util unei anumite parti din putere, dar eu nu stiu ca vreo delatiune a sa sa fi fost dovedita! Voi stiti?
    • +2 (22 voturi)    
      Suspendarea dosarului (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:49)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      din cauza de imunitate prezidentiala a suspendat si termenul de prescriptie, deci speranta asta a picat :)
  • +6 (36 voturi)    
    Asta e.... (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:24)

    polonyca [utilizator]

    ..... cusuta cu ata alba !! Chiar acuma , inainte de alegerile la Buc....:) Iata , "binomul" controleaza tot...:) Base ar fi un candidat incomod , ar strica jocurile tuturor...:)
  • +14 (24 voturi)    
    In iunie 2012 Parchetul de pe langa ICCJ (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:34)

    Susufler0 [utilizator]

    a dispus neinceperea urmaririi penale in aceasta cauza. Nu a suspendat-o ca urmare a faptului ca Basescu avea imunitate, ci a solutionat-o prin respingere.
    Cine crede ca Basescu nu avea stransi de pe vremea cand era vaporean dolari multi, e un mic copil. Deocamdata Casuneanu ar fi declarat,spun sursele ca i-a dat mita Marinarului, banii cu care acesta a facut prima tranzactie imobiliara din "circuit", dar nici procuroarea Elena Iordache, o tipa dura, nu se incumeta sa o ia inseama. O sa fie o batalie pe cinste, de urmarit.
    PS. Eu sunt convins ca Base, nu avea de gand sa-si anunte candidatura la Primarie. Oricum stirea asta iar o sa ii nemultumeasca pe candidati (desi ar trebui sa fie invers), care vor spune ca sunt acoperiti mediatic de Basescu. Doar pe Munteanu nu o sa-l ajute !
  • +14 (28 voturi)    
    asa (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:38)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    am citit ciuvica si e suficient.
  • +11 (23 voturi)    
    Vorba domnului... (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:40)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Vorba domnului Basescu: e imposibil ca un primar sa nu greseasca!Dar venind de la un individ ca Ciuvica axa A3, si un dosar redeschis-e slaba speranta pentru A3 SI "VICTIMA POLITICA",prea cinstitul si de Hristos iubitoriul ei patron!
  • -10 (24 voturi)    
    Another one bites the dust (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:43)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Ce, credeati ca Base e curat ca lacrima?
    • +4 (4 voturi)    
      nu (Miercuri, 20 aprilie 2016, 19:21)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      dar si de cand se chinuie (maine-poimaine 20 ani) sa-l bage la bulau alde nastase, voiculescu, ponta, etc. si degeaba.
  • +14 (22 voturi)    
    Foarte bine (Miercuri, 20 aprilie 2016, 10:48)

    Trojan.H [utilizator]

    Daca esti nevinovat, pleci acasa cu zimbetul pe buze si cu respectul concetatenilor, iar daca nu, nu. Nu conteaza ca plingerea a fost facuta de un psihopat iar dosarul redeschis in 2015 de Parchetul lui Ponta. E o ocazie excelenta sa arate ca merita increderea oamenilor chiar daca o perioada o sa pluteasca neincrederea si o sa fie atacat.
    In schimb, daca se dovedeste a fi vinovat, mi se pare normal ca locul lui sa fie linga Voiculescu. Poate chiar in aceeasi celula ;)
  • +6 (16 voturi)    
    La parnaie cu el ..... (Miercuri, 20 aprilie 2016, 11:09)

    KTerinca [utilizator]

    ..... si cu toti politicienii care au furat.
    Sa nu scape nici unul care se dovedeste ca a furat sau a incalcat legea, indiferent din ce partid sunt.
    Sa scapam pentru totdeauna de clasa politica corupta din Romania.
  • +7 (9 voturi)    
    Si uite asa ... (Miercuri, 20 aprilie 2016, 11:24)

    Olyx [utilizator]

    ramane Bucurestiul fara "catindati"...Sa dea Dumnezeu sa iasa un apolitic pentru ca primarii politruci damboviteni au dinamitat la baza ideea de economie de piata libera in orasul asta (tara asta)...A fost libera doar pentru ei sa-si aleaga firmele care sa le returneze procentul de 25-50 % din afacere ca mită...Pentru a le da hulapvilor un asemenea procent, firmele "de casa" ale primarilor au crescut costurile lucrarilor, le-au facut si cu materiale de proasta calitate si le-au facut si in termen dublu...Cine sa le traga la raspundere? Oprescu, Ontanu, Vanghelie, "Piedone" sau Chiliman ? Pai puteau sa mai controleze niste indivizi CONTROLATI ?...
  • +8 (20 voturi)    
    Apa de ploaie! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 11:43)

    CVal [utilizator]

    Spalare de bani inventata.
    Totusi, sa presupunem ca ar fi reala, nu cumva e prescrisa??? Au trecut 16 si 14 ani de la asa - zisele fapte.
    Actiunea s-a declansat pentru a-l convinge pe dl Basescu, sa nu candideze la primarie. Sper sa nu se lase intimidat.
    • +1 (1 vot)    
      efectul (Miercuri, 20 aprilie 2016, 19:24)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui CVal

      prescrierii e.... prescris (suspendat) pe perioada de 10 ani cat fu marinelu president.
  • +3 (17 voturi)    
    Pt toti cei care aveti fantezii cu Basescu (Miercuri, 20 aprilie 2016, 11:53)

    Susufler0 [utilizator]

    la Rahova : Procurarita afirma ca banii cu care a cumparat acesta imobilul-teren din Aleea Privighetorilor nu pot fi justificati. A reusit, se vede prin amenintari sau promisiuni, sa-l faca pe Casuneanu sa declare ca banii platiti pt cumpararea terenului i-a dat el lui Basescu. De aici insa incep greutatile pt procuror pt ca, se pare, in afara de declaratia lui Casuneanu nu mai are nimic cu care sa sustina pretinsa mita. Asta este si motivul pt care il cerceteaza pe Marinar DOAR pt spalare de bani. De obicei, spalarii de bani ii sunt anexate mita, traficul de influenta, inselaciunea, falsul in declaratii, abuzul in serviciu. Macar una din aceste infractiuni, daca nu parte din ele, sau chiar toate . La Basescu, spalarea de bani e stinghera. Nu pot fi spalati bani albi. Procurorul nu a dovedit contrariul.
    Asa ca, mai e mult pana departe. Puneti-va, deocamdata pofta (de fantezii, imaginatia) in cui.
  • 0 (16 voturi)    
    spalare pe dracu (Miercuri, 20 aprilie 2016, 12:08)

    Francisc 1 [utilizator]

    aia a fost mita toata ziua !
  • +12 (16 voturi)    
    Celor care sustin ca cineva a fost condamnat doar (Miercuri, 20 aprilie 2016, 12:09)

    deval [utilizator]

    pe baza unui denunt sa dea un exemplu, unul singur ! O cercetare penala se poate declansa (si chiar trebuie sa se porneasca) doar pe baza unui denunt numai ca asa cum se deschide se si inchide daca nu se gasesc si alte probe ! Chiar daca procurorul are convingerea ca infractiunea s-a comis, el inchide dosarul nu pentru ca vrea sau ca e el bun ci pentru ca nu are sanse in instanta !
  • -1 (15 voturi)    
    Era și timpul! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 12:15)

    marki [utilizator]

    Mai crede cineva în puritatea celui care s-a însoțit, de-a lungul celor zece ani de mandat, cu găști de clanuri mafiote, de teapa Bittner-Petrache-Cocoș? Care a susținut, până în pânzele albe (la cea mai înaltă funcție în stat!) pe una ca Udrea?
    Care, presimțind pericolul, a început să tune și să fulgere împotriva justiției și a „binomului”? Cele de el-însuși „reformate” (pentru a-i pedepsi pe rivali, desigur...)?
    • 0 (4 voturi)    
      parca vad (Miercuri, 20 aprilie 2016, 19:27)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui marki

      un meci : clanul bitner,cocos vs. clanul nastase, varanul.
      bleah.
  • +4 (6 voturi)    
    politica penalilor (Miercuri, 20 aprilie 2016, 12:57)

    periscop [utilizator]

    Cred că mai ușor ar fi să fie menționați "politicienii care NU au probleme cu justiția
  • +3 (9 voturi)    
    Invirtelile lui Base cu Casuneanu se stiau !!! (Miercuri, 20 aprilie 2016, 13:13)

    andreesanu [utilizator]

    De invirtelile lui Base cu bagabondul de Casuneanu se stia de atunci ,acum cand Base tulbura apele si se da la toti ca si cainele prin gard !!!,unii vor sa-i inchida gura !,desi ca fost presedinte Base trebuia sa nu intre in TEICA POLITICA la terminarea mandatului.
    Cand te scarpini in cur ca maimuta dle Base ,mai da si sangele !!!
  • -8 (14 voturi)    
    in ziua in care basescu o sa fie arestat (Miercuri, 20 aprilie 2016, 15:42)

    jackalphonse [utilizator]

    ma intreb ce or face basistii verosi? Nimic, se duc la o alta sursa de 50 bani/comentariu si fac ce au facut pana acum, dar pentru altcineva.
    • +5 (9 voturi)    
      Ai toata indreptatirea, de inteligenta nu mai zic, (Miercuri, 20 aprilie 2016, 16:55)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      sa te intrebi ce-or sa faca aia, avand in vedere ca tu esti stabil, nu trebuie sa-ti cauti ca ei un alt "loc de munca" si unde mai pui ca ii umilesti la bani : tu postezi la o,75 bani/ 1 (una) bucata comentariu.
    • +1 (3 voturi)    
      Basescu (Joi, 21 aprilie 2016, 0:27)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Merita arestat pentru campania pro exploatare de la RosiaM in beneficiul lui Steinmetz . Basescu a avut capacitatea de a atrage si convinge foarte multi naivi
  • -1 (3 voturi)    
    Poliție politică (Joi, 21 aprilie 2016, 0:02)

    Nyk1 [utilizator]

    DNA-Brutus a fost crescut de Băsescu-Caesar, dar acum părintele este trădat de odraslă și înjunghiat mișelește.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version