Ministerul de Externe, declaratie dura la adresa Canadei: Dezamagire din cauza mentinerii vizelor, reevaluare a  relatiei UE - Canada

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 13 aprilie 2016, 20:36 Actualitate | Esenţial

Ministerul de Externe isi exprima "dezamagirea" fata de faptul ca autoritatile canadiene nu au eliminat vizele pentru romani si anunta ca "autoritatile romane vor reevalua, la nivel UE, modul de abordare a relatiei UE-Canada, pentru asigurarea obiectivului eliminarii obligativitatii vizelor pentru cetatenii romani", potrivit unui comunicat oficial.

Anuntul privind reevaluarea relatiei cu Canada vine in contextul mentionarii "obiectivului comun privind semnarea si ratificarea Acordului de Parteneriat Strategic si a Acordului Economic si Comercial Global (CETA)", sugerand ca Romania ar putea conditiona ratificarea CETA de ridicarea vizelor.

Ministerul de Externe mai arata ca "in pofida disponibilitatii Romaniei de colaborare si a situatiei sale asemanatoare cu a celorlalte state membre din regiune, reflectata in progresele clare in indeplinirea criteriilor avute in vedere de partea canadiana, precum si in decizia Canadei de a include Romania in categoria tarilor de origine sigure, dialogul pe subiectul vizelor inceput intre Comisia Europeana si Canada in urma cu 24 de luni nu a dus la un rezultat".

De asemenea, MAE arata ca "mentinerea regimului de vize canadiene pentru cetatenii romani creeaza dezavantaje evidente, nejustificate, in comparatie cu ceilalti cetateni europeni. Situatia actuala priveaza cetatenii romani de oportunitatile economice si comerciale nou create".

Citeste aici o analiza despre ultimele evolutii din scandalul vizelor pentru romanii care vor sa mearga in Canada










12044 vizualizari
  • -6 (16 voturi)    
    Am auzit ca... (Miercuri, 13 aprilie 2016, 20:47)

    mcris [utilizator]

    canadienii au politica de ai baga in rezervatii pe indieni. Poate vor sa faca la fel si cu "indienii".
  • +14 (24 voturi)    
    Sunt pentru (Miercuri, 13 aprilie 2016, 21:41)

    coseh [utilizator]

    introducerea vizelor pentru cetățenii canadieni in UE.Motivele sunt foarte ușor de ghicit.
    • -18 (26 voturi)    
      si eu sunt pt... (Miercuri, 13 aprilie 2016, 23:08)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui coseh

      raminerea tiganilor in europa...asa ca bagati vize pt canadieni...ca o sa ma doara undeva...
      • +2 (4 voturi)    
        ura (Joi, 14 aprilie 2016, 9:41)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        Bine ca s-a rezolvat si asta, chiar eram ingrijorat ca te-ar deranja vizele pentru canadieni. Acu ca s-a rezolvat si misterul asta, sa speram ca se vor introduce cat mai rapid.
  • +16 (34 voturi)    
    Canadienii sunt ipocriti! (Miercuri, 13 aprilie 2016, 21:44)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    Au acceptat zeci de mii de refugiati sirieni-fara atatea verificari ca in cazul romanilor si noua ne pun tot felul de bariere birocratice, Reactia lui Sorin Moisa de a se retrage din echipa de negociere a tratatului de liber schimb UE-Canada (dansul fiind un suporter al acestuia) este salutara si speram sa aiba si ceva efecte.
    In plus, la votarea in PE, sper ca toti europarlamentarii romani sa faca "zid" si sa voteze impotriva si asta sa fie si pozitia Romaniei (Ciolos, Johannis, se aude? ). Stiu ca tratatul trebui adoptat in unanimitate, deci avem dreptul de veto si trebuie sa ni-l exercitam!
    Tratamentul nediscrimnatoriu intre cetateni europeni nu trebuie sa fie subiect de negocieri, de Romania nu ar trebui sa cedeze sub nicio forma!

    La fel si in cazul SUA- cat de prieteni ne-or fi americanii, asta nu inseamna ca noi cedam la orice! Asa cum ei isi urmaresc interesele in orice colt al lumii asa trebuie si noi sa ne protejam cetatenii. Pana una, alta, romanii nu au pus si nu pun bombe, nu sunt teroristi, bine ca au liber la viza belgienii, francezii, britanicii-dupa cum vedem TOTI teroristii de la Paris, Bruxelles au avut/au cetatenie franceza, belgiana etc.

    In plus, Comisia Europeana este NESIMTITA de-a dreptul, recomandand PE practic sa treaca peste pb vizelor pt romani si bulgari pt ca "va fi afectata industria aeronautica"?! Adica incepem acum sa discutam principiile UE!
    Daca as fi in pozitie decizionala, ca masura de retorsiune impotriva unei asemenea pozitii a Comisiei as anunta si eu ca Romania nu mai implementeaza directivele X, Y,..Z, pt ca "e afectata industria A, B, C"! Adica industriile noastre de ce sa sufere pt ca "decizii comune la nivel european" dar aia aeriana nu, pt ca ...nu mai e nicio solidaritate?
    Si as anunta ca nu se mai pune pb acceptarii de cote de refugiati. Cine i-a "produs" (Franta, UK, etc) prin razboaie in Orientul Mijlociu sa si-i ia la ei acasa! AA...ba da, ca suntem crestini, sa acceptam ca si Cehia exclusiv refugiati crestini!
    • -10 (26 voturi)    
      voturi si altele (Miercuri, 13 aprilie 2016, 22:35)

      Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Tu ai impresia ca pentru a aproba un tratat comercial trebuie sa iti voteze parlamentul european in unanimitate? :-)

      Pai nici macar o constitutie nu trebuie votata in unanimitate, dapoi un tratat comercial.

      Tratatul trebuie sa treaca cu majoritate simpla, 50%+1.

      Da, foarte bine, aparati interesele Romaniei dar cu masura potrivita si neuitand si de celelalte interese ale noastre. Nu uitati cine facea saptamana asta exercitii aviatice cu pilotii romani in Dobrogea. Va zic eu, canadienii, si nu o faceau pentru ca ar fi amenintata Canada.
      • +20 (28 voturi)    
        te inseli (Miercuri, 13 aprilie 2016, 22:57)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-G

        din cate stiu eu, TTIP, ca si cel canadian vor trebui aprobate cu unanimitate de voturi- adica aprobat de TOATE SM UE.
        PE nu treb sa voteze in unanimitate, dar trebuie ratificat de TOATE Parlamentele nationale.


        Ca daca era cazul de 50%+1 erau demult aprobate, nu dura atata cu discutiile, dadea Merkel dispozitie si votau instant jumatate din PE orice.


        PS: Canadienii sunt ca si noi in NATO. Asa cum noi ne-am dus in Afghanistan cand a cerut NATO, asa vin si ei in Romania. Deci, lasa-ma cu protectia "canadiana"- ca deocamdata nu sunt prea sigur ca dispozitivul amplasat de NATO la noi ar putea face fata unui eventual atac rus. Cand o fi acest dispozitiv intarit macar la nivelul Europei Occidentale, o sa ma simt protejat de NATO. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa stam in 4 labe in fata canadienilor sau americanilor si sa acceptam umilintele si discriminarile intre romani si sirieni, de ex!
        Si da, asta e nationalism realist, sunt pro-american, pro-occidental, pro-UE, pro-globalizare insa asta nu implica sa fiu si idiot docil!
        • -14 (18 voturi)    
          de acord cu tine ,dar.... (Miercuri, 13 aprilie 2016, 23:12)

          oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          cu conditia de ati mobiliza toti coetnicii tai sa va mutati en-gros in aceasta tara , mare cat 1/2 continent........noi ne-am saturat de cersetori si hoti, v-am suportat destul.
          • +13 (17 voturi)    
            cat anti-romanism, breh! (Joi, 14 aprilie 2016, 0:10)

            Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

            te pot intelege ca esti frustrat si suparat pe situatia din Romania- nici eu nu sunt prea incantat, dar daca ne bagi pe toti in aceeasi "oala" faci fix aceeasi discriminare pe care o fac si canadieni si altii gen "romanii sunt hoti, cersetori, samd".
            Nu trebuie sa va fie teama de "concurenta' etnicilor romi- pana una, alta , avionul pana in Canada sau USA costa destul de mult, in plus, in curand or sa va invadeze zeci de milioane din toate tarile Americii Centrale si Latine, dintre care si multi cersetori, hoti si....traficanti de droguri. E doar o chestiune de timp si demografie.
            In plus, sa fii atat de anti-roman inseamna sa fii impotriva propriului ADN. Rog impusca-te, daca esti asa de suparat pe romani, dat fiind ca pana una alta, tot roman esti!
            • -9 (11 voturi)    
              Nu mai tine faza cu nationalismul (Joi, 14 aprilie 2016, 2:10)

              Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

              Decat in societatile inapoiate. Suntem cetateni ai acestui pamant cu totii si barierele/granitele mai nou tin de civilizatie. Tu poate esti diferit dar stereotipurile nu apar asa peste noapte. Nu invadeaza nimeni pe nimeni aici, esti prost informat, lasa netul si televizorul.
              • -2 (4 voturi)    
                nu e prost informat, (Joi, 14 aprilie 2016, 9:47)

                miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

                asa e el! el e informat de RT!
              • 0 (0 voturi)    
                Vize turistice! (Luni, 18 aprilie 2016, 20:13)

                LDsys [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

                Numai tu ai înțeles ce vrei sa spui, ca logica nu are legat de articolul la care se fac comentarii..
          • +2 (10 voturi)    
            TU TE-AI MUTAT IN CANADA.... (Joi, 14 aprilie 2016, 9:07)

            schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

            Fiindca aici erai ''sapun de rufe'' si acum esti mare domn?
            Nu ti-e rusine? Coetnicii? Pai sa-ti spun ceva: poate o duci mai bine, dar tot "sapun de rufe" ai ramas.
        • -11 (19 voturi)    
          Aia is refugiati si Canada are politici (Miercuri, 13 aprilie 2016, 23:30)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          Speciale pt astfel de cazuri. Tu nu esti refugiat, te supui anumitor conditii. Baga viza pt canadieni daca nu iti convine dar nu poti sa pui pumnu in gat atata vreme cat esti vai de capul tau, altora, tara G7 civilizata si cu aaa credit rating.
          • +3 (5 voturi)    
            ohoho (Joi, 14 aprilie 2016, 9:47)

            muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

            Pai daca e tara cu aaa credit rating, iti vine sa ii dai si nevasta sa ti-o rezolve, numai sa iti faca onoarea asta.
            Oricum vizele ar fi trebuit impuse dintotdeauna statelor care cer asta cetatenilor romani.
            N-o fi chiar Canada tara fara de care economia si turismul Romaniei s-ar prabusi.
            • -2 (2 voturi)    
              Wrong, tie iti convine (Joi, 14 aprilie 2016, 15:40)

              Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

              ca eu sa vin sa vizitez si sa toc minim 10000$ pe tura. Nu e aceeasi masura.
              • +2 (2 voturi)    
                ha? (Joi, 14 aprilie 2016, 18:38)

                muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

                Ma doare la basca daca vii sau nu, tine-ti cei 10000 de dolari si ia-ti ceva frumos, ca meriti, la cate flegme arunci in directia tarii din care provii.
        • -2 (4 voturi)    
          nuuu (Joi, 14 aprilie 2016, 9:46)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          esti pro rus !siguur!
          dar ce conteaza ce esti tu?
          oricum nu contezi!
          • 0 (0 voturi)    
            ingust in gândire (Luni, 18 aprilie 2016, 20:19)

            LDsys [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

            pro rus nu , prostul tau deloc!
    • -10 (16 voturi)    
      Vezi ca., (Joi, 14 aprilie 2016, 0:04)

      Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      noi suntem in Uniunea Europeana abia de 10 ani
      nu suntem nici in Euro si cand vom intra silit in 2019 economia noastra va da faliment
      scolile si spitalele noastre is pe spate impreuna cu standardele digitale in televiziune si asa mai departe
      toate domeniile unde am avut termene limita au dat faliment in Romania
      si pana in 2017 tre sa ne aliniem si cu tribunalele noastre scumpe si dragi
      si cu retrocedarile si cu autostrazile si asa mai departe
      si a,anu asta tre sa intram si in Schengen si teroristii aia is si romani cativa dintre ei
      • 0 (0 voturi)    
        Ai habar de standarde? (Luni, 18 aprilie 2016, 20:24)

        LDsys [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

        Vorbești pe lângă subiect, ai impresia ca esti informat....
    • -7 (7 voturi)    
      Roman_Cetatean (Joi, 14 aprilie 2016, 1:31)

      snams [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Cehia nu e creștină.
    • -1 (5 voturi)    
      comentariul (Joi, 14 aprilie 2016, 9:43)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      asta e al tau sau l-ai primit de la leningrad?
      • -3 (5 voturi)    
        ai o obsesie patologica, vad (Joi, 14 aprilie 2016, 12:09)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        ai uitat sa iti iei medicamentele, nu?
  • -8 (18 voturi)    
    Progrese or fi (Miercuri, 13 aprilie 2016, 21:51)

    Locke Lamora [utilizator]

    Dar pana la indeplinirea criteriilor e cale lunga, degeaba guitza astia ca-i in zadar.
    • -7 (11 voturi)    
      corect (Miercuri, 13 aprilie 2016, 22:49)

      Jupanu1970 [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      atit
    • +9 (17 voturi)    
      bine ca Siria le indeplineste! (Miercuri, 13 aprilie 2016, 22:58)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      sa vezi ce bine indeplinesc criteriile islamistii din ISIS si alti din AL-Quaida strecurati printre refugiati!
      • -9 (17 voturi)    
        Au fost atent verificati (Miercuri, 13 aprilie 2016, 23:14)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Aia de au ajuns in Canada. In schimb tu vrei ca toti tiganii sa vina in Canada fara viza, well, nu se poate.
        • +2 (4 voturi)    
          Sper (Joi, 14 aprilie 2016, 9:45)

          Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

          Sa-ti mentii parerea si dupa doua trei zaventemuri. Well, asta se prea poate.
        • +2 (4 voturi)    
          faraoane, faraoane (Joi, 14 aprilie 2016, 9:55)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

          Pai tu cum te-ai sthrecurat, mancha-ti-as? Lasa fratello sa manance si altii o buchata de paine, nu fi bulangiu.
      • +1 (3 voturi)    
        aoleu (Joi, 14 aprilie 2016, 9:52)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Aoleu nene, pareai un individ rezonabil, acu apelezi la marota cu teroristii dintre refugiati?
        Ce treaba au sirienii cu vizele pentru Romania?
        • 0 (4 voturi)    
          :)))) (Joi, 14 aprilie 2016, 12:18)

          Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          sunt rezonabil. Am aparat refugiatii de generalizarile si etichetarile neinformate cum ca ar fi TOTI teroristi, etc. Dar am si explicat si admis ca e posibil ca printre ei sa se fi strecurat jihadisti din ISIS si alte factiuni.
          A fi rezonabil asta inseamna- sa fii realist.
          Sirienii-direct- nu au nicio treaba. Problema e ca Canada ne impune noua vize- desi altor tari nu (si nu noi exportam terorism. Siria da. Belgia, Franta, UK DA, exporta si jihadisti si nu au vize).
          Ma rog, pot intelege ca e vb de diverse criterii economice etc, nici nu am pretins dreptul la a circula liber, inclusiv in scop de munca, ca in UE (si cred ca cei mai multi, cand vb de ridicarea vizelor se gandesc mai degraba la dreptul de a se stabili si munci acolo- ceea ce e fals). Este vorba de turism, in primul rand. De ex, desi viza pt SUA nu e obtinuta cu imensa dificultate dar presupune totusi ceva birocratie si faptul ca trebuie sa fac niste drumuri la ambasada SUA si m-a oprit sa ma duc in SUA in excursie-desi am avut si am posibilitatea. In schimb, ma tot duc prin Asia, unde chiar daca se cer vize, procedura nu e asa laborioasa ca la SUA, Canada, etc. Poate pe viitor m-as si muta in SUA pt job, la calificarile si exp mea vizez in job cel putin mid-level. Dar...iarasi formalitati, vize diferite...pfff...
          • +1 (1 vot)    
            birocratie (Joi, 14 aprilie 2016, 18:48)

            muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

            Fiecare stat e liber sa impuna vize pe diverse criterii. Romania ar trebui sa impuna vize acelor state, si cu asta basta.
            Cat despre refugiati, ei sunt refugiati, sunt si asa batuti de soarta.
            As zice ca sansele ca un membru ISIS sa primeasca azil in Canada si apoi sa organizeze cine stie ce atentat sunt spre zero.
      • -1 (3 voturi)    
        cum o (Joi, 14 aprilie 2016, 9:54)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        intorci tu din taste!
        pana mai ieri erai pro islamisti,sa vina in RO,sa ne civilizeze,sa ne aduca crestere economica,sa termine odata cu ortodoxi si Biserica Ortodoxa Romana!
        Nu esti consecvent! tastezi ce primesti pe biletel!
        • +1 (3 voturi)    
          vad ca nu ai inteles nimic. (Joi, 14 aprilie 2016, 16:46)

          Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          ca un postac trist si troll ce esti...

          Sunt PRO-refugiati, nu neaparat pro-islamist.

          Stiu, e greu sa te informezi, dar refugiatii aia sunt : crestini, yazidi, druzi, gay si alte minoritati care fug de ISIS dar si de factiunile afiliate Al-Qada (de ex ASL) pt ca daca ii prind risca inclusiv executarea (ma rog, aproape sigur).

          La acestia se aduaga si musulmani moderati, care nu suporta jihadismul, asa cum si la noi sunt ortodocsi de treaba si crestinopati de mucava care au impresia ca daca latra pro-Catedrala cu insulte si injurii vor fi mantuiti.

          Acesti musulmani sunt mult mai usor de integrat, cu conditia de a nu fi izolati si eetichetati in fel si chip-pt ca risca sa devina si ei jihadisti.

          Eu am trecut si vazut la cateva accidente auto cu victime ce oripilant poate fi. Tu si alte milioane de maimute urlatoare habar nu aveti cum sa iti vezi sotia/sotul, copii, parintii si apropiatii sfartecati de bombe/gloante, uneori chiar sub ochii tai si cu ce traume si sechele poti ramane,

          Va permiteti sa judecati pe toti, de acasa, de la caldurica, la tastatura, cu cafeluta langa voi...dar vb Domnului " asa cum ii judecati pe altii , cu aceeasi masura veti fi si voi judecati". Nu ati inteles nimic din ce a transmis El.

          Oricum, dupa cum am vazut cu Taxi/Catedrala, avem si noi "jihadistii" ortodocsi, diferenta e ca (inca) nu fac atentate. Nu din cele cu victime umane. Fac altele- atentate la bun-simt, la Constitutie, samd.

          Rezumand- sunt pro-refugiati, pro-imigranti, mai ales daca sunt selectati cu atentie si supravegheati sa nu fie infilitrati cu jihadisti.

          Si tot timpul am pledat ca UE sa rezolve pb la sursa, ca sa nu mai vina in UE acesti oameni, ci sa isi traiasca viata in tarile lor.

          Dar, nu ma astept ca tu sa intelegi asa ceva, la tine totul e alb sau negru, daca nu esti pro-Catedrala automat esti ateu sau satanist, daca nu esti islamofob- automat esti islamofil samd.

          Logica rudimentara- 0/1, mai rudimentara decat la rame, breh!
  • +3 (15 voturi)    
    pai si ? (Miercuri, 13 aprilie 2016, 22:42)

    uzu [utilizator]

    lasa ca-i bine si asa. ce atata ...
    ce vreti sa faceti in canada. serios ?
    e frig aici.
  • +9 (13 voturi)    
    Europa standardelor duble (Miercuri, 13 aprilie 2016, 23:13)

    DanMiclea1 [anonim]

    Se pare ca Europa va prefera sa aplice un dublu standard: va accepta ca SUA si Canada sa ceara vize unor tari Europene.
    Apare Europa cu 2 viteze adica sfarsitul Europei
    • 0 (2 voturi)    
      oh noes! (Joi, 14 aprilie 2016, 18:50)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui DanMiclea1

      Sa inteleg ca pana acum eram tari fruntase si acu s-a schimbat ceva? A pus-o ioropa!
  • +7 (7 voturi)    
    Intre semnarea si ratificarea CETA (Miercuri, 13 aprilie 2016, 23:21)

    Susufler0 [utilizator]

    si renuntarea la vize, Canada ar trebui sa nu clipeasca in momentul alegerii. Doar daca, pe canale diplomatice, nu va solicita Presedintelui CE sa-i convinga pe romani sa mai astepte o tura, dupa care sigur le va face pe plac. Motivul amanarii ? Il gaseste Jen-Claude... importanta e sa ne mai amane.
    • +3 (3 voturi)    
      leverage (Joi, 14 aprilie 2016, 4:05)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Banuiesc ca guvernul Canadei a vrut sa pastreze chestia cu vizele ca moneda de schimb in caz ca apar probleme cu acordul de liber schimb.
  • -4 (4 voturi)    
    Mai usor cu pianul pe scari (Miercuri, 13 aprilie 2016, 23:58)

    Lucian Ilea [utilizator]

    Exista Uniunea Nord Americana NAU North American Union
    din care fac parte SUA Canada si Mexic,da?
    deci cat timp americanii nu ne dau vize
    nici ailalti nu ne dau
    sigur ca prietena mea dulce Cristina Aguilera cu care fac dragoste in fiecare noapte s=ar putea sa se razgandeasca
    • +1 (1 vot)    
      Fals (Joi, 14 aprilie 2016, 11:40)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

      NAU e doar o uniune formala economica. Mexicanii au nevoie de vize pentru SUA. Nu sunt sincronizate politicile de vize. Nici economic NAU nu sta prea bine si cu certitudine va fi drastic revizuit (in programele ambelor partide la alegeri este revizuirea sau chiar incetarea completa a tratatului)
  • +7 (11 voturi)    
    Și asta în timp ce... (Joi, 14 aprilie 2016, 0:24)

    cititoare [utilizator]

    Justiția și statul român se fac punte, sa extradeze în Canada o mama româncă, unde riscă 10 ani închisoare pentru că a încercat să-și ducă copilul ei departe de un tată abuziv.
    • -2 (2 voturi)    
      gata? (Joi, 14 aprilie 2016, 9:58)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      Ai stabilit deja ca tac-su e abuziv? Mai e nevoie de justitie, sau ne bazam pe ce ai decis tu in urma citirii unui articol de pe Hotnews?
      Care ar trebui sa fie reactia Romaniei? 'Nu ne dati liber la vize, ne doare in cot de legi si conventii internationale, fraierilor!'
  • -1 (3 voturi)    
    Subiect fierbinte, intr-o tara rece (Joi, 14 aprilie 2016, 17:01)

    Canadian13 [utilizator]

    Eram sigur ca subiectul asta o sa suscite atatea pasiuni, dar nu ma asteptam atat de repede sa vad idiotenii nationaliste si piepti umflati de genul '' ..ah, lasilor !, va aratam noi cine sunt romanii, nesimtitilor, de ce nu ne dati si noua niste vize ???'''
    Cam asta este si atitudinea distinsului Moisa Guran care isi lua jucariiile si s-a carat, aratatand astfel ca nu a inteles nimic din modul in care se construiesc ( sau mai nou se deconstruiesc) relatiile trans-atlantice.
    In fond toata aceasta gargara cu privire la vize se rezuma la doua punct.
    1. Se va da drumul la vize in Canda cand se va da si in SUA. Prietenii stiu de ce si cei care stiu cum merge treaba nu am nevoie de desene ptr a pricepe rolul Licuriciului ( negru) in povestea asta.
    2. Canada nu are nimic personal cu Romania, maimutoiul de Trudeau nu vrea sa aiba belele c'est tout, el are altele de reglat.

    Restul, cum ziceam , piepti umflati si muschi incordati sunt buni de aratat la televizior, nu in cancelarii. Lucrurile care trebuie sa se resolve se rezolva ( vezi acordul de securitate sociala si altele, colaborare NATO si altele) cele care trebuiesc sa astepte...asteapta.
    • +1 (3 voturi)    
      vize (Joi, 14 aprilie 2016, 18:56)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Canadian13

      Si nu esti de acord ca o politica rezonabila a Romaniei ar fi sa impuna vize tuturor statelor care impun vize cetatenilor romani? Indiferent ca e SUA, Canada, Burundi sau Senegal.
      Fara pasiuni, fara nationalisme. Asa cum romanii pot primi viza de intrare timp de 10 ani in state, si americanii pot primi viza pe 10 ani.
      • +1 (3 voturi)    
        Ba da ! (Joi, 14 aprilie 2016, 20:12)

        Canadian13 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Ba da.
        daca conditiile mentionate de aceste state in negocieri sunt aplicabile si Romaniei. Daca Romania are suspiciuni pe motive de securitate , imigratie ilegala, coruptie etc etc etc vis-à-vis de cetatenii acestor state asa cum are Canada fata de toate celorlalte tari ale caror cetateni li se refuza intrarea directa si neconditionata pe teritoriul ei. Atunci , poate Canadienii vor sta la coada la vize de intrare in Romania. Atunci pe cerul Arctic avioane romanesti cu tricolorul pe coada vor apara spatial nostru aerian de cizma ruseasca.
        Asa, ..fara pasiuni, fara nationalisme.

        .
      • +1 (3 voturi)    
        hei (Vineri, 15 aprilie 2016, 5:28)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Si cand Europa va intra iar in belea (se pare ca foarte curand), soldatii americani si canadieni se vor aseza la cozi la consulatele tzarilor UE pentru a obtine vize, nu?
        • 0 (0 voturi)    
          asa se pare? (Marţi, 19 aprilie 2016, 22:25)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui john70

          Asa a stabilit nasul tau de geostrateg, ca in curand vor veni canadienii sa ne salveze?
          Si ce altceva ai mai mirosit?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version