Borisov: Bulgaria a depasit Romania in toate privintele cu mult timp in urma

de I.C.     HotNews.ro
Luni, 21 martie 2016, 14:05 Actualitate | Esenţial

Boiko Borisov
Foto: Agerpres/Xinhua
Premierul bulgar Boiko Borisov a declarat luni intr-un interviu pentru Nova TV ca "Bulgaria a depasit Romania in toate privintele in urma cu mult timp", relateaza Focus Information Agency. Borisov fusese intrebat cand va reusi Bulgaria sa ajunga din urma Romania.

Intrebat cand si cum anume a depasit Bulgaria performantele vecinului sau nordic in domeniul anticoruptiei, premierul Borisov a raspuns:

"Ministrii lor fura si in cele din urma au fost prinsi si inchisi, in timp ce presedintele lor cauta azil in Moldova. Nu vad niciu bulgar care sa fuga in Romania".

Boriov a fost de acord cu afirmatia ca nu exista politicieni condamnati pentru coruptie in Bulgaria pentru ca, probabil, nu exista corupti printre ei.

"Consider ca preventia este cea mai importanta. stiu ca fac tot ce pot sa nu ii las sa fure si ei stiu ca pe cine prind, acela va pleca imediat", a comentat seful guvernului de la Sofia.

Potrivit premierului bulgar, raportul negativ al Comisiei Europene se datoreaza faptului ca tara sa a fost guvernata timp de un an si jumatate de Plamen Oresharski.

"Ne bucuram de intregul sprijin al Bruxelles-ului, al tuturor colegilor nostri de acolo, pentru tot ce am facut in ultima luna, si toata lumea a venit sa spuna 'Boiko al nostru s-a intors'", a afirmat Borisov.

Premierul bulgar a adaugat ca unele companii romanesti vin sa faca afaceri in Bulgaria pentru ca este mai bine sa activezi acolo si ca tara este mai stabila si previzibila.


Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

Cele mai tari glume si caricaturi, dupa BREXIT. Cum s-a facut haz de necaz dupa iesirea Marii Britanii din UE

BREXIT-ul a fost, de departe, principala tema a mesajelor de pe Twitter, chiar si la ore bune distanta dupa anuntarea rezultatelor.
33358 vizualizari
  • +51 (55 voturi)    
    si la furat mertane si bmw (Luni, 21 martie 2016, 14:11)

    IancuJianu [utilizator]

    cind vin turistii in statiuni
    • +9 (21 voturi)    
      castravetzarii FURA ORICE (Luni, 21 martie 2016, 15:35)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

      masina , Peugeot, Renault, logan...la ei in Mujicia de Sud e Foame mare !
      • +20 (20 voturi)    
        hai sa va povestesc ce a patit un vicepresedinte (Luni, 21 martie 2016, 16:07)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        de la o banca din Romania. El este bulgar, si a primit un Audi A4 de la banca, ca sa se deplaseze cu ea (cum se procedeaza in sistem). Bulgarul, dupa o luna s-a dus la maica-sa in Bulgaria pentru un weekend. Astia de la banca l-au prevenit:
        -vezi ca in Bulgaria se fura masini, sa nu ne lasi fara masina.
        -Nu este adevarat, a spus bulgarul, voi aveti o imagine gresita despre Romania; in Bulgaria nu se fura masini.
        -Bine, ai grija sa nu ne lasi fara masina.
        Si a plecat bulgarul la maica-sa, si luni s-a intors fara masina. I-au furat-o inca din prima seara, din fata blocului.
        Concluzia? In Bulgaria se fura orice, mai ales daca nu are numere de Bulgaria.
        • +12 (16 voturi)    
          Omul are dreptate (Luni, 21 martie 2016, 18:17)

          Pastrati-l pe Conta [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Ne-au depășit la corupție, furat, minciună, aliere cu rușii, idioți per sută de locuitori , numar de caractere chirilice per propozitie și producția de castraveți.
          Unde nu mai pun la socoteală ca Bulgaria a ramas o țară populată de maimuțe vorbitoare după ce, scârbiți de mizerie și corupție, cei cu cap au plecat.
          Și Stalin spunea poporului in timpul genocidului din Ucraina ca țara e prospera și oamenii au ce mânca.
          • +1 (1 vot)    
            toate tarile ne respecta si admira (Marţi, 22 martie 2016, 12:28)

            LiviusAcris1 [anonim] i-a raspuns lui Pastrati-l pe Conta

            pentru ca avem valoare.
            Restul e dusmani.
    • +5 (5 voturi)    
      Cata modestie ! Chiar la orice capitol . (Luni, 21 martie 2016, 22:28)

      Miky113 [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

      Asa ne zicea si H Stoicikov; cand el mergea cu mertzanu, noi impingeam la bicicleta.

      Au fost mai buni: 2-2 la Constanta !

      Aurul nostru e la Roma si la rusi, in timp ce al lor e calcat in picioare (pe faleza).

      A doua limba vorbita la Microsoft e mai veche ca bulgara.. Paznicul se numeste Ivanov.
  • +43 (45 voturi)    
    Felicitari (Luni, 21 martie 2016, 14:12)

    muciflenduri [utilizator]

    Asta e o veste buna, inseamna ca in curand europenii se vor ruga de bulgari sa intre in Schengen.
    • +7 (7 voturi)    
      Mai presus de atat (Luni, 21 martie 2016, 20:51)

      Pastrati-l pe Conta [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      Toti refugiatii vietii din tarile scandinave sau Germania vor da iama la bulgari, ca au tara bogata, oameni cinstiti si femei frumoase. Astia la scoala erau niste invidiosi cand ne-au zis ca iti dai seama ca ai trecut granita din Romania in Bulgaria atunci cand brusc vacile arata mai bine ca femeile.
      Audi si BMW vor vinde masinile doar in Leva, inclusiv in US. Cine n-are sa-si cumpere. Bonus, fiecare masina va fi livrata cu portbagajul plin de rosii si castraveti.
      Prostul daca nu-i fudul...
  • +76 (82 voturi)    
    Amuzant (Luni, 21 martie 2016, 14:12)

    mitg [utilizator]

    "Boriov a fost de acord cu afirmatia ca nu exista politicieni condamnati pentru coruptie in Bulgaria pentru ca, probabil, nu exista corupti printre ei"

    Fraza asta e cel putin gluma zilei.
    • +14 (14 voturi)    
      Boiko, un PM de centru-dreapta a preluat (Luni, 21 martie 2016, 15:11)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      de peste Dunare o lozinca de centru-dreapta lansata de fostul Presedinte de centru dreapta al Romaniei Emil Constantinescu in 1996, "nu exista coruptia fara corupti".
    • +7 (7 voturi)    
      Are dreptate... (Luni, 21 martie 2016, 17:13)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      ...si ca orice politician priceput, face afirmatii incomplete, pentru ca nu a precizat in ce sens sa produs aceasta depasire - ca poate sa fie si pe sens invers...
    • +1 (1 vot)    
      Observa te rog precizarea! (Marţi, 22 martie 2016, 8:53)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Daca spunea ca NU EXISTA CORUPTI, desigur ca era nu amuzant, nu guma zilei, ci gluma anului!
      Coruptie exista, desigur in masura mult mia mica, chiar si in tarile cele mai dezvoltate, cele mai prospere de pe glob.
      Dar bulgarul a lasta loc de intors, a zis ca PROBABIL nu exista corupti rintre ei!!!
  • +36 (36 voturi)    
    . (Luni, 21 martie 2016, 14:14)

    AdiSun [utilizator]

    Cool story, bro
    • +10 (10 voturi)    
      Asa-i (Luni, 21 martie 2016, 15:44)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui AdiSun

      Om intreg la minte bulgaru'...
  • +32 (32 voturi)    
    dar prietena sa o fi corupta? (Luni, 21 martie 2016, 14:16)

    eu sunt [utilizator]

    Locul 9 in top 10 cei mai bogati bulgari prin 2009:
    "Tzvetelina Borislavova, Sofia Mayor Boyko Borisov's girfriend, and CEO of CIBank, has not lost any of her BGN 155 M fortune, and occupies the ninth place."
  • +11 (21 voturi)    
    Coruptie (Luni, 21 martie 2016, 14:18)

    V. Veroiu [utilizator]

    Peste tot in lume exista si orice om e coruptibil. Depinde suma. Ce e tragic la noi e ca oamenii sunt coruptibili pt cateva sute de euro iar politicienii pt cateva mii. Asta face coruptia sa fie la fiecare pas si accesibila oricui adica greu de evitat daca vrei o treaba rezolvata.

    Daca oamenii nu s-ar mai prostitua pt cativa gologani si ar fi coruptibili de la milioane de euro in sus pt omul de rand coruptia ar deveni inexistenta pt ca ar fi doar cateva cazuri si numai la varf.

    Iar daca te lasi corupt, macar lasa-te pt o suma care sa iti schimbe viata, nu ca sa iti iei o masina de spalat. Aia e josnicie. Culmea, la noi oamenii se lasa corupti pe niste sume pe care cu un pic de tenacitate si eficienta le-ar face singuri.
    • +3 (3 voturi)    
      Asta cu "Culmea, la noi oamenii se lasa (Luni, 21 martie 2016, 16:19)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      corupti pe niste sume pe care cu un pic de tenacitate si eficienta le-ar face singuri" e tare de tot. E chiar "Culmea" ! Cata "tenacitate" si "eficienta" ii trebuie unui functionar de la ghiseu, care primeste 50 de lei ca sa elibereze mai repede o hartie, pt a castiga, tot la ghiseu fiind, 50 de lei "cinstiti" ? Sau in afara ghiseului si in afara orelor de servici, fiind ? Dar unui medic care ia 5000 lei spaga pt o operatie, cat de putina tenacitate si eficienta ii trebuie ca sa castige banii aia cinstit ? Dar Parlamentarul care ia 10.000 de euro ? Dar ministrului ?
      PS. Functionarul roman a inventat o noua categorie de spaga, "spaga pt nimic" iar dvs imi vorbiti de consum de energie si tenacitate pt a castiga un ban Cinstit" !
      PPS. Nu v-a iesit, mai incercati !
      • +1 (5 voturi)    
        Omul de la ghiseu (Luni, 21 martie 2016, 17:56)

        V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Poate avea un business al lui pe ceva ce ii place (nu munca de ghiseu). Da, este foarte adevarat ca trebuie sa iti descoperi un talent sau o pasiune. Dar nu e imposibil.

        Cat despre functionar, daca plata de x lei nu ii convine e liber sa se duca sa faca altceva mai bine platit. E liber sa stiti prin Ioropa si se castiga mai bine decat la ghiseu. Aaaaaaa. Da. E greu la inceput. E greu sa o iei de la zero. Asa ca e mai simplu sa cerem 50 de lei pt, cum bine ati spus, nimic.

        Doctorul poate avea foarte bine un cabinet particular si daca si-ar face treaba bine ar castiga mai mult decat din spaga. Dar de asemenea e mai usor cu spaga.

        Din pacate cei 50 de ani de comunism i-au spalat pe romani pe creier ca sa gandeasca si pentru ei insisi. Ei gandesc doar doua lucruri: ce zice seful (firul rosu calauzitor) si micul castig.

        Nu numai atat dar sistemul, pardon "sistemul" nu incurajaza mersul pe picioare proprii ci tot in bratele unei institutii. Eh, asta e.

        PS: Pentru parlamentarul care ia spaga 10000 de euro, ce nu vede el, este ca acei bani ii va consuma in o luna. Tot furtisag la nivel mic este, chiar daca suma e frumusica. Viata lui va ramane tot frecand cu posteriorul scaunul, ce-i drept, moale.
        • +8 (8 voturi)    
          Domnu' Veroiu, (Luni, 21 martie 2016, 19:02)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

          La Spitalul de Chirurgie Plastica Reparatorie (Spitalul de Arsi) o parte din medicii chirurgi implicati in afacerea "Silicoanelor pt vedete" lucrau si in clinici private iar lucrul asta nu i-a impiedicat sa ia spaga cand lucrau la "spitalul de stat". si nu sunt singurele cazuri. Apoi, daca naravul e deprins, de ce sa se dezbare de el ?
          Pt ca mai au un al doilea job bine platit ? Ei asi !
          Asa-i cunoasteti dvs pe romani ? Apoi, privind chestiunea dintr-un cu totul si cu totul alt unghi, se ridica si o alta problema. Unele meserii solicita atat de mult din punct de vedere fizic si psihic incat e riscant sa iti iei un al doilea job ! Iarasi vorbesc pe baza de dovezi. Un medic chirurg care opereaza dimineata in spitalul de stat, poate sa savarseasca un malpraxis dupa amiaza, operand in clinica privata. S-a si intamplat asa ceva cu consecinte extreme asupra pacientului operat, care a decedat cat si asupra chirurgului, care e ingropat in momentul asta in proceduri birocratice si judiciare. Dar cel care are un serviciu stresant dimineata iar noaptea face pe taximetristul si, obosit, adoarme la volan, avand client in masina ? Si asta a fost un caz real.
          Iata, deci, de ce e putin probabil sa fie suficient sa ai un pic de tenacitate si eficienta
          pt a depasi tentatiile. Iti trebuie mult mai mult pt asta !
          • +1 (1 vot)    
            De acord (Luni, 21 martie 2016, 21:09)

            V. Veroiu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Insa pe langa doctori si soferi mai avem si functionarii de birou, care numai o munca stresanta nu au.
    • 0 (0 voturi)    
      Aveti perfecta dreptate! (Marţi, 22 martie 2016, 9:00)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      Nu ma refer decat strict la aspectul "ieftin" de la noi - si oliticienii, dar si functionarii public, se vind pe sume MODICE.
      Daca ai probleme in Justitie, nu are sens sa recurgi la serviciile unei mari firme de avocatura, sau sa iti iei cel mai bun (si cel mai scump!) avocat din lume, este mult mai simplu sa cumperi pe judecator. Sau chiar pe grefiera, pune virgula un pic mai incolo, si iesi din inchisoare cu 10 ani inainte!
      La fel cu autorizatiile si avizele, este un cosmar daca vrei sa le obtii corect, insa cu o mica shpagutza, se rezolva imediat! apopo, ati mai auzit ceva de Piedona cu cele cinci categorii de permis auto obtinute la Arges in aceeasi zi?
  • +29 (31 voturi)    
    Obicei balcanic. (Luni, 21 martie 2016, 14:21)

    asavreau [utilizator]

    În țările din Balcani,fiecare se crede mai grozav ca celălalt.De fapt este aceiași mizerie umană(și sanitară).Corupția este politica forte a guvernelor,dar nu va fi recunoscută.De la fanarioți încoace,așa a fost și nu se va schimba peste noapte.Niște DNA-uri puternice sunt necesare în toate țările din Balcani.Și fără specific local!
    • +4 (4 voturi)    
      DNA-uri puternice ... (Luni, 21 martie 2016, 17:57)

      gamoto [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      ... cât și ADN-uri noi!
  • +26 (26 voturi)    
    bulgarii (Luni, 21 martie 2016, 14:27)

    gechi [utilizator]

    bulgarii au si ei pro, pardon, pontii lor.
  • +24 (24 voturi)    
    Deziluzionat (Luni, 21 martie 2016, 14:28)

    Mihai2580 [utilizator]

    Wow, cum astepta Bruxelles-ul sa se intoarca Boyko la guvernare...sunt tare curios si considera Bulgaria o tara previzibila si stabila? Parca mai acum era sa intre intr-o criza bancara dupa ce o singura persoana detinea un procent foarte mare din sistemul financiar al Bulgariei...

    Si mai amuzant e ca el chiar crede ca in coruptia probabil nu e coruptie de nu a fost arestat nimeni :))
  • -13 (25 voturi)    
    Cel putin la infrastructura ... (Luni, 21 martie 2016, 14:30)

    MasP [anonim]

    sunt mult in fata noastra. In turism, nu mai vorbesc. Chestia cu lupta impotriva coruptiei are o singura problema : banii furati nu sunt recuperati niciodata deci efectul este aproape zero.
    • +11 (15 voturi)    
      In (Luni, 21 martie 2016, 14:51)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui MasP

      infrastructura sunt cam ca noi, poate un pic mai bine. La turism sunt in fata da. Dar cam atat. Sa nu exageram.
      • -6 (14 voturi)    
        ... deocamdata ... (Luni, 21 martie 2016, 15:44)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui zizi_m

        ... bucurestenii se ingramadesc de 1mai , pasti ,
        weekend sa faca sejur in Bulgaria , dar bulgarii nu se ingramadesc nici la Bucuresti si nici la litoralul romanesc ( si bineinteles adevarul doare mai ales cind eram in permanentza campioni la cinste si onoare ).
    • +14 (20 voturi)    
      nu chiar (Luni, 21 martie 2016, 15:06)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui MasP

      1. infrastuctura rutiera e doar poate un pic mai buna, in niciun caz cu mult.
      2. Bulgaria nu e nici pe departe un model in turism. Probabil au turismul cu cea mai mica valoare adugata in europa.
      Sa ai munti de 2700 m si sa vinzi berea cu 80 de centi, nu prea e o afacere buna. Iti imaginezi cam ce salarii sunt pe acolo.
      3. chiar si daca banii sunt nerecuperati, condamnarile sunt ultra importante. Pentru ca ii va mai domoli pe ceilalti. Puscaria e f grea.
      • +1 (17 voturi)    
        Infrastructura e mult mai buna (Luni, 21 martie 2016, 15:49)

        MasP [anonim] i-a raspuns lui vindicomvs

        Bulgaria are in jur de 800 km de autostrada care raportat la suprafata reprezinta un numar dublu de km fata de Romania. Deci nu sta putin mai bine, sta mult mai bine.
        • +4 (10 voturi)    
          depinde (Luni, 21 martie 2016, 16:30)

          vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui MasP

          Cum e 2 fata de 1
          1. dublu
          2. cu doar 1 mai mult

          Cum e corect spus? depinde cum vrei sa manipulezi.
      • 0 (0 voturi)    
        CORECT! (Marţi, 22 martie 2016, 9:05)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

        - Infrastructura ESTE mai buna.
        Nu cu mult mai buna, dar trebuie tinut cont si ca suprafata Bulgariei este mai mica, deci 800 Km de autostrada reprezinta CEVA semnificativ acolo, mai mult decat la noi!
        - Formidabilul lor turism "all iclusive" are un cost - pentru a fi competitiv, functioneaza cu o valoare adugata foarte mica. Este o solutie, dar una disperata!
        - recuperarea prejudiciului ar fi ideala, dar si fara asta, Justitia a inceput sa mai functioneze, spre deosebire de perioada guvernarii Nastase. Nu este suficient de bine, insa ESTE un progres!
  • +71 (71 voturi)    
    In Bulgaria nu exista coruptie (Luni, 21 martie 2016, 14:33)

    banel [utilizator]

    Asa cum nu exista nici in Romania pe vremea lui Nastase. Politicienii au inceput sa fure dupa ce s-a infiintat DNA.
    • +18 (18 voturi)    
      .... elementar .... (Luni, 21 martie 2016, 14:45)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui banel

      ......" Elementar, draga Watson, elementar. " ......
    • +18 (18 voturi)    
      :))) (Luni, 21 martie 2016, 15:12)

      Bulan [utilizator] i-a raspuns lui banel

      Cel mai inspirat comentariu! :))
  • +32 (32 voturi)    
    pai nu fug ca nu-i cauta nimeni (Luni, 21 martie 2016, 14:34)

    sachei [utilizator]

    asta e explicatia dl Boiko al nu stiu cui. mai intreaba-ti bulgarii de rind sa vezi ce-or sa-ti spuna despre coruptia din Bulgaria.
  • +22 (22 voturi)    
    de pe la 600 (Luni, 21 martie 2016, 14:36)

    tecumseh [utilizator]

    au depasit Romania cand a trecut Asparuh Dunarea. si le multumim si acum ca nu s-au oprit aici.
  • +24 (24 voturi)    
    Cu siguranta. (Luni, 21 martie 2016, 14:38)

    Johanis [utilizator]

    La furturile auto.
    Coruptie.
    Si prostie.
  • +8 (8 voturi)    
    mai na (Luni, 21 martie 2016, 14:39)

    DrInOrice [utilizator]

    ...la asemenea intrebare unui asemenea ministru nici nu prea avea ce sa raspunda. 1. niciun politician cat de cat versat nu va lasa o astfel de afirmatie fara sa scoata tara lui mai in fata = ok. 2. aberatiile cum ca nu sunt corupti la el si ca ii trage el de urechi sunt de mic/mare golanash de mafiot care numai din interviul asta iti dai seama ca obladuieste coruptia = not ok.
    • 0 (0 voturi)    
      sigur ca as vrea sa scot in fata!!! (Marţi, 22 martie 2016, 9:09)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui DrInOrice

      Da, as vrea sa scot tara mea mai in fata, dar as incerca sa prezint favorabil domeniile in care chiar AVEM un avantaj fata de vecini.
      As mai cosmetiza un pic realitatea, ca se dea bine.
      Dar o minciuna sfruntata? Nu numai ca esteimoral, dar pur si simplu nu ar fi credibil!
      A pretinde ca suntem mai tari in TOATE domeniile, este o absurditate!
      Iar a firma ca nu exista corupti in guvern, este o absurditate imensa!!
  • +15 (17 voturi)    
    Tu ai clanul tau (Luni, 21 martie 2016, 14:40)

    ICosmin [utilizator]

    sunteti curati si fara pata. Hai ca trimitem DNA-ul nostru sa va faca un audit. :))
  • +17 (17 voturi)    
    bulgari (Luni, 21 martie 2016, 14:42)

    nimrod [utilizator]

    Hehe... Tocmai am urmarit din cap in cap un documentar canadian despre Bulgaria vazuta drept "cal troian" al Rusiei.
  • +17 (17 voturi)    
    Poate nu exista corupti pt ca toti sunt corupti? (Luni, 21 martie 2016, 14:44)

    Potrivit [utilizator]

    "Boriov a fost de acord cu afirmatia ca nu exista politicieni condamnati pentru coruptie in Bulgaria pentru ca, probabil, nu exista corupti printre ei."

    Mda, asta sună ca argumentul ignoranței. Este o eroare logică în care se afirmă că premisa este adevărată doar pentru că nu a fost demonstrată falsă sau că premisa este falsă doar pentru că nu a fost demonstrată adevărată.
  • +11 (11 voturi)    
    are dreptate? (Luni, 21 martie 2016, 14:47)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Acest domn crede care are dreptate,dar mai trebuie sa il creada si Comisia Europeana,care zice insa exact contrariul.
  • +9 (13 voturi)    
    borisov zice ca basescu cauta azil in moldova :)) (Luni, 21 martie 2016, 14:48)

    apa nu e uda [utilizator]

    borisov zice ca basescu cauta azil in moldova :))
    • +5 (7 voturi)    
      ... (Luni, 21 martie 2016, 19:31)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

      Apropierea dintre Romania si Moldova nu are cum sa pice bine lui Borisov. La fel o eventuala unire.
  • +16 (16 voturi)    
    Are dreptate (Luni, 21 martie 2016, 14:51)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Sunt peste noi la coruptie, amestec politic in justitie, stat mafiot, si cate altele. Rationament demn de "ceafa bulgareasca" daca nu sunt politicieni condamnati inseamna ca nu sunt politicieni corupti - mai e si varianta ca sunt corupti cu totii inclusiv cei din justitie
  • +17 (17 voturi)    
    Exact (Luni, 21 martie 2016, 14:54)

    valahiandusk [utilizator]

    Asta-i Ponta cu capul mare
  • -6 (10 voturi)    
    Nu Bulgaria . Bulgarii (Luni, 21 martie 2016, 14:55)

    Sparafucile [utilizator]

    Bulgarii ce ? Bulgarii i-au depasit pe romani ,dar nu chiar in toate privintele . Caci fata de bulgari , romanii stau mai prost la latimea cefei .
  • +20 (20 voturi)    
    asta este ca la pacientii sanatosi si bolnavi (Luni, 21 martie 2016, 14:55)

    jackalphonse [utilizator]

    daca nu te cauta doctorul si tu nu te duci la el, esti sanatos tun, numai ca mori devreme.
  • +9 (9 voturi)    
    Asta nu-i o lauda Borisoave ! (Luni, 21 martie 2016, 14:57)

    Plagarus [utilizator]

    Orbul ce se intrece cu chiorul,asa ca asta-i mare "performanta" de tip bulgaresc
    • 0 (0 voturi)    
      Asta-i faza a doua! (Marţi, 22 martie 2016, 9:11)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Da, am remarcat: dupa ce ca unele din afirmatiile sale sunt clar NEADEVARATE, toate se bazeza pe faptul ca "in Romania este mai rau"! Da, este mai bine sa ai un singur picior in groapa, nu ambele, dar nu este o situatie de invidiat, nu e o lauda ...
  • +7 (7 voturi)    
    O fi adevarat.. "cu Mult timp in urma". (Luni, 21 martie 2016, 14:59)

    averageJoe [utilizator]

    Dar de atunci s-au intamplat multe.
  • -23 (27 voturi)    
    Am murit de ras... (Luni, 21 martie 2016, 15:00)

    Gigi Kent [utilizator]

    Pana la urma nici nu are vreo importanta daca politicienii din Bulgaria sunt la fel (mai rau sau mai putin) de corupti fata de cei din Romania. Important e ca asa vorbeste cineva care e patriot si e interesat sa faca o imagine buna tarii sale in exterior. Nici nu are importanta ca se compara cu Romania, Germania sau China. Atitudinea conteaza.

    Noi avem politiceni tip Macovei care si-au facut cariera injurand propria tara. Si cam atat ... Si va fi si greu sa scapam de etichetele astea ("coruptie", "cersetorie", "hoti", "curve", "handicapati" atat timp cat noi nu ni le scoatem din vocabular atunci cand vorbim despre noi si despre tara noastra).
    • +11 (11 voturi)    
      Prost, da' fudul. (Luni, 21 martie 2016, 15:37)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Realismul e dificil cand esti obisnuit sa iti furi singur caciula. 'Patrioti' intr-o ureche avem destui... cauta-l pe Funar vorbind despre cum "Handicapatul de Einstein" a furat E=mc2 de la Eminescu.
      Eu o prefer pe o Macovei critica unor exaltati din astia, scapati de la Socola.
    • +8 (8 voturi)    
      si e mai bine cu rahatul sub pres? (Luni, 21 martie 2016, 15:41)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ai impresia ca nu miroase?
      In loc sa rineasca locul, ca Macovei. el da cu parfum ieftin, de trandafir.
  • +22 (22 voturi)    
    L-au gasit! Tonta e prim-ministru in Bulgaria! (Luni, 21 martie 2016, 15:00)

    neagoe [utilizator]

    S-a mutat Tonta la bulgari si s-a deghizat in Boiko Borisov! :-)))))

    Din pacate in Bulgaria este un sistem putrezit de combinatia letala a mafiilor bulgaresti, rusesti si sarbesti.

    Pe noi romanii ne intereseaza foarte mult ca vecinii nostri sa aiba o justitie functionala si eficienta. La fel cum si pe bulgari ii intereseaza starea vecinilor lor. Numai niste prosti pot sa priveasca de pe margine indiferenti sau chiar sa se bucure de necazurile celui de peste gard.

    Bulgarii au nevoie de ajutor. De la americani, europeni, de oriunde din lumea unde justitia functioneaza sau se lupta sa functioneze.

    DNA ar putea sa se bage prin anchetarea cazurilor transfrontaliere romano-bulgare ca sunt cu duiumul... Pe pariu ca se ajunge la minstrii? S-au poate DNA s-a bagat deja si dosarele sunt franate de undeva de la Sofia...
  • +13 (13 voturi)    
    ROFL (Luni, 21 martie 2016, 15:18)

    A R [utilizator]

    Faza cu ministrii nostri care fura si ai lor care sunt niste sfinti e geniala. Cat despre ”toate privintele”, uite ce spun statisticile oficiale:
    - PIB pe cap de locuitor 2015 - BG - 7,850$, RO - 10.000$
    - salariu mediu net 2015 - BG - 370 euro, RO - 420 euro
    - cinci din cele sase regiuni bulgaresti au fost in 2015 printre cele mai sarace zece regiuni din UE
    • +6 (6 voturi)    
      vai mama lor necajiti de filorusi (Luni, 21 martie 2016, 16:00)

      NurosuNurosu [anonim] i-a raspuns lui A R

      in 2020 "forecast" imf (fondul monetar international)
      gdp-pps puterea de cumparare medie pe cap locuitor
      ro va fi peste turcia.croatia bulgaria serbia muntenegru macedonia albania bosnia kosovo .....
      statistica e dura dar reala...

      sursa: www.knoema.com
      • +3 (3 voturi)    
        Peste croati? ma cam indoiesc (Marţi, 22 martie 2016, 1:33)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui NurosuNurosu

        ai fost in Croatia? ai vazut ce infrastructura au? autostrazi super-largi si netede in zone muntoase, tuneluri f, lungi. Turism de excelenta- combinatie mare+munti+vestigii (gen Dubrovnik)+ parcuri naturale(gen Plitvice).

        Nu mai pun ca sunt natia favorita a nemtilor si austriecilor din tot SE Europei.

        Numai pornind de la infrastructura lor exceptionala, potentialul turistic si vecinatea cu Italia si Austria si se vede pe Luna cat potential au de dezvoltare fata de noi. Si au deja salariile si PIB mai mare, cum sa ajunga Ro sa depaseasca in 2020? In 2020 noi inca vom mai moschai la autostrada Pitesti-Sibiu (au impins recent termenul de finalizare undeva prin 2023, parca vad ca nici in 2025...). Cu alte cuvinte, in 2020 noi inca nu vom avea o autostrada cap-coada Vest-Sud-Est.
  • +9 (9 voturi)    
    o fi verisor cu victoras ponta??!! (Luni, 21 martie 2016, 15:19)

    Inna100 [utilizator]

    oricum, la laudarosenii politicianesti, concurenta este stransa. Poate chiar ca individul i-a intrecut pe ai nostri
  • +8 (8 voturi)    
    Felicitari! (Luni, 21 martie 2016, 15:34)

    extrapolat [utilizator]

    Felicitari, Boiko! Ne uitam cu jind la voi si la succesurile tale personale. Poate patentezi modelul tau de lupta cu coruptia (sau cu anticoruptia?): le e frica sa fure ca eu sunt tatuca si-i pedepsesc, ce nevoie avem de justitie?

    FFW Bulgaria 2018: arestarea fostului prim-ministru Borisov a fost initiata de o ancheta a DNA-ului din Romania.
  • +11 (11 voturi)    
    Boiko... Brasoave! (Luni, 21 martie 2016, 15:38)

    SpiruHaret [utilizator]

    Borisoave, nu stiu daca ne intreceti la toate capitolele , dar stiu sigur un capitol la care ne-ati intrecut demul: mancati rahat mai mult ca noi! Chiar si decat aia de la Antena 3 , care sunt masura-etalon la mancat rahat.
    Hai, pa!
  • +8 (8 voturi)    
    Cam asa arata neamul prost (Luni, 21 martie 2016, 15:39)

    Costello [utilizator]

    Au pus gunoiul sub pres si acum govoresk. Dar cu crimele cu stau? La ei inoruptibilii sunt impusati!
  • +15 (15 voturi)    
    Am fost de curind in BG (Luni, 21 martie 2016, 15:56)

    Cuca [utilizator]

    La Bansko.

    Unele chestii erau mai bune ca la noi (la turism ma refer) dar ce-am vazut pe drum.... Doamne, cita saracie ! Am trecut prin niste sate care aratau ca dupa bombardament ! Uitati-va cum arata de exemplu Dimovo - ziceai ca tocmai ce se terminase razboiul acolo ! Pe linga ei, noi sintem paradis !
  • +4 (4 voturi)    
    partial adevarat (Luni, 21 martie 2016, 16:10)

    gigi1 [utilizator]

    Sunt intradevar domenii importante in care ne-au intrecut cum ar fi stabilitatea sistemului fiscal si taxe mai mici sau turismul mult mai bine organizat, trebuie sa recunoastem ca stam atat de prost in domenile astea incat pana si ei ne-au intrecut.
  • +1 (7 voturi)    
    CORECT (Luni, 21 martie 2016, 16:19)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Romania e condusa de securisti. Coruptia e generalizata, hotia la fel. Guvernul asa-zis tehnocrat e o gluma buna, presedintele a captiv si impotent, opozitia e cu Gorghiu si politruci carieristi ROMANAI NU ISI MERITA LOCUL PE HARTA EUROPEI. E un simplu accident de moment, CRIMINALUL ILIESCU E LIBER, Justitia apara pe mafioti si ii lasa cu averile intregi, tara e condusa de securisti si de progeniturile lor.
  • +2 (2 voturi)    
    ha ha ha (Luni, 21 martie 2016, 17:01)

    Riker666 [utilizator]

    Ce gluma buna
  • +10 (10 voturi)    
    Inaintea noastra la exportul de gogonele :))) (Luni, 21 martie 2016, 17:12)

    Semiramidul [utilizator]

    Cucumberland:
    GDP (nominal) 2015 estimate
    • Total $47.167 billion[3] (75th)
    • Per capita $6,581 (76th)

    North of Cucumberland:
    GDP (nominal) 2016 estimate
    • Total $203.340 billion [7]
    • Per capita $10,249 [8]
    Daca le boicotam exporturile catre Romania se duc pe comca, Romania fiind al doilea partener comercial al Cucumberland.

    E bine ca exista bulgarii, mai radem si noi
    • +1 (1 vot)    
      . (Miercuri, 23 martie 2016, 8:52)

      Bazil.the.3rd [utilizator] i-a raspuns lui Semiramidul

      au trecut 2 zile si inca mai radem cand zice unul "CUCUMBERLAND!!!"
  • +6 (6 voturi)    
    Boiko Borisov e de-o nesimtire crunta ! (Luni, 21 martie 2016, 17:55)

    Susufler0 [utilizator]

    In momentul in care la Bruxelles a inceput sa se gandeasca tot mai serios la decuplarea Bulgariei de Romania intrucat vecinii nostri au ramas mult in urma noastra la tot ce inseamna MCV, pregatire pt intrare in Schengen, in momentul in care si noi ne-am hotarat (Iohannis, Ciolos) sa cerem decuplarea, in momentul in care Comisarul lor European recunoaste ca este mai bine pt Romania sa nu mai ramana impreuna cu Bulgaria in procesul de aderare intrucat Bulgaria ne trage mult inapoi, acum s-a trezit si ast' cu cefa groasa (macar daca era socialist !) sa spuna ca Bulgaria lui ne da clasa. Parca socialistul dinaintea lui era mai cu bun simt !
    PS. Si descultii astia au ajuns sa se c... in capul nostru ? Rau am mai ajuns !
  • +5 (5 voturi)    
    Suntem răutacioși ... (Luni, 21 martie 2016, 18:01)

    gamoto [utilizator]

    Doar nu voiați ca hoțul sa strige '' HOȚIIIIII '' !
  • +6 (6 voturi)    
    Oare? (Luni, 21 martie 2016, 21:27)

    nu ma face sa ma ridic la tine [utilizator]

    Ca om care a fost de multe ori in Bulgaria si a vazut cum sta situatia "in teren" pot sa le spun romanasilor "patrioti" sa stea linistiti. Bulgarii sunt cam cu 10-15 ani mai inapoiati. Ma simt acolo cum ma simteam aici in anii 90. Oamenii au aceleasi mentalitati de atunci. Sigur, la unele chestii pot fi mai dezvoltati, dar la modul general in niciun caz.
  • +3 (3 voturi)    
    Boiko al nostru s-a intors inainte ca Ponta a lor. (Luni, 21 martie 2016, 22:52)

    Klaus_Voievod [utilizator]

    Balgarii cred ca au fost mai smecheri, au pus un comediant prim ministru dar noi am avut unul numit "iresponsabilul vesel" de acum patru ani deja. Ei cred ca au o gaselnita noua cind noi ne-am plictisit deja de caraghiosul nostru. Acum am trecut la un functionar rigid de la UE; parca vad ca peste patru ani balgarii o sa puna si ei unul si o sa se creada iar smecheri. Balgarii sunt prin definitie intarziati, la ei o sarcina dureaza un an jumate...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version