Emil Boc: Nu inteleg supararea unora ca Romania joaca meciuri la Cluj

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 8 martie 2016, 17:01 Actualitate | Esenţial

Emil Boc
Foto: Adrian Ilincescu/ HotNews.ro
Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a declarat marti ca nu intelege supararea unora pentru faptul ca echipele nationale ale Romaniei joaca la Cluj, referindu-se in special la meciul de fotbal cu Spania, potrivit Agerpres.

'Clujul este parte a Romaniei, joaca Romania, joaca la Cluj, nu vad ca e o problema si nu inteleg supararea unora daca se joaca un meci al Romaniei la Cluj. Nu joaca nici Clujul contra Norvegiei, nici Clujul contra Spaniei, nici Bucurestiul contra Spaniei; joaca Romania contra Norvegiei, joaca Romania contra Spaniei si trebuie sa fim bucurosi ca in Romania avem o sansa sa organizam pe un stadion ultramodern sau intr-o sala polivalenta cu ultimele dotari un meci de nivel mondial, european sau olimpic. Trebuie sa fim mandri ca Romania are sansa sa organizeze asemenea evenimente. Ca sunt la Cluj, cu atat mai bine pentru noi, nu trebuie sa se supere altii, asa cum noi nu ne suparam cand un meci se desfasoara la Bucuresti. (...) Asta este tara noastra, daca astazi este sansa Clujului sa aiba aceasta infrastructura, maine o va avea si Bucurestiul, vor fi meciuri si acolo si cred ca asa trebuie sa privim lucrurile, in unitate si respect intre noi, nu cu acuzatii de tot felul', a afirmat Emil Boc, intr-o conferinta de presa sustinuta alaturi de presedintele FRH, Alexandru Dedu.

La randul sau, presedintele FRH, Alexandru Dedu, a spus ca si alte comunitati cu potential financiar ar trebui sa urmeze exemplul Clujului si sa-si dezvolte infrastructura, pentru ca acest lucru inseamna beneficii din toate punctele de vedere pentru intreaga comunitate.

Clujul va gazdui, miercuri, meciul de handbal feminin dintre Romania si Norvegia din grupa de calificare la Campionatul European, si urmeaza sa gazduiasca si amicalul de fotbal dintre Romania si Spania.










3699 vizualizari
  • +19 (31 voturi)    
    Nu încerca să-i înțelegi pe proști. (Marţi, 8 martie 2016, 17:23)

    asavreau [utilizator]

    Proștii sunt orgolioși și imposibil de înțeles.Se spune că prostia și universul sunt infinite.Dacă Universul merită studiat,prostia nu merită.
    • +2 (14 voturi)    
      Prostia a fost si ea studiata (Marţi, 8 martie 2016, 18:58)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Cele cinci legi fundamentale ale prostiei, formulate de Carlo Maria Cipolla
  • +9 (39 voturi)    
    E supararea miticilor (Marţi, 8 martie 2016, 17:32)

    bogdan1477 [utilizator]

    Miticii nu pot accepta ca ceva in tara asta se poate intimpla altundeva inafara de Bucuresti. Mare marte dintre ei considera ca tara incepe si se termina la granita bucurestiului.
    • -1 (7 voturi)    
      Înainte de 1985 nu era ceva neobișnuit (Marţi, 8 martie 2016, 20:25)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Diverse meciuri internaționale se desfășurau în diverse orașe din țară și era un lucru absolut obișnuit. Abia după 1985 ”centralismul democratic” al lui Ceaușescu a luat-o complet razna și toate meciurile internaționale trebuiau să se joace în București.
    • 0 (10 voturi)    
      de la un bucurestean (Marţi, 8 martie 2016, 20:53)

      rViki [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Sunt un bucurestean, dar ma bucur de reusita Clujului caci sunt roman inainte de toate. Astept astfel de reusite si de la Craiova, Timisoara, Iasi Constanta de la cat mai multe orasi..
      Bravo Clujului si la mai mare si felicitari lui Boc.
    • +4 (10 voturi)    
      Bucurestiul inseamna toata Romania (Marţi, 8 martie 2016, 21:49)

      ids [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Ai sa fii uimit, dar in Buc sint probabil mai multi ardeleni decat la CJ. Sint olteni, sint banateni, sint basarabeni samd si nimeni nu le striga nume asa cum vad in multe comentarii de aici. Desi am lucrat multa vreme in CJ n-am putut sa ma integrez; in Buc pe urma a fost alta viata.
      Personal consider Buc un oras mult mai tolerant si competitiv profesional. Pana nu o sa devina la fel, CJ poate sa organizeze cate evenimente vrea, n-are cum sa prinda Buc.
      Si spun asta cu parere de rau, ca e un oras frumos.
  • +13 (35 voturi)    
    BRAVO BOCULE, AI DREPTATE ! (Marţi, 8 martie 2016, 17:34)

    Susufler0 [utilizator]

    Stai ca in curand o sa fii invidiat de Bucuresti si pt potentialul economic.
    PS. Deci manifestari sportive ai preluat, manifestari culturale asisderea, parcuri industriale, nu a fost nevoie pt ca au venit din prima la tine. Pai, Bocule, cred ca o sa te plictisesti de cat o sa ramai la Primarie. Asta e !
    • +4 (8 voturi)    
      DA BAI! (Marţi, 8 martie 2016, 22:53)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Caloriferul l-ati inventat la Cluj....
      Ce mai? Buricul lumii! O sa dea spaga nemtii, elvetienii, luxemburghezii, etc. sa vina sa se inghesuie in Cj.
      Si o sa ceara cetatenia romana ca sa poata sa-l voteze pe Boc!
  • +7 (23 voturi)    
    decit (Marţi, 8 martie 2016, 17:50)

    gopo111 [utilizator]

    in aglomeratul bucale, mai bine undeva in tara
    • +5 (7 voturi)    
      SERIOS? (Marţi, 8 martie 2016, 22:43)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui gopo111

      Ai fost vreodata in Cluj?
  • +7 (21 voturi)    
    Anvergura supărării (Marţi, 8 martie 2016, 18:13)

    aqualung [utilizator]

    E o supărare de anvergură locală bucureșteană, care nu privește Clujul. Clujul poate doar să "keep calm and organize the events".

    Problemele discutate predominant la București capătă o aură de anvergură națională, pentru că majoritatea chiar sunt, dar nu toate. Nu este cazul aici.

    Bucureștenii sunt supărați pentru că incompetența și corupția din primăria lor i-a privat de anumite evenimente. Este o supărare bună, mai ales că suntem într-un an electoral, în care se poate da o evaluare și hotărî o schimbare la nivelul administrațiilor locale. Cred că clujenii au ocazia să dea un vot pozitiv primarului lor. Sper doar că bucureștenii să aibă înțelepciunea să-și canalizeze supărarea către o schimbare care să conteze.
  • -3 (27 voturi)    
    In Cluj!! (Marţi, 8 martie 2016, 18:13)

    Stef_and [utilizator]

    Bucurestenilor veniti sa vedeti si sa luati exemplu de la clujeni!
    De departe si cu bani de 100 de ori mai putini s-au facut mai multe!
    Nu uitati ca sunteti doar niste exploatatori ai Romaniei- sunteti doar consumatori!
    Daca erati intr-o concurs fairplay, Clujul de mult era adevarata capitala!!
    • -5 (21 voturi)    
      da,mai ales la cat rasism e in Cluj (Marţi, 8 martie 2016, 19:30)

      mihaitzateo [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      De ce sa vin in Cluj,sa iau bataie de la cei din Cluj,ca sunt crescut in Bucuresti?
      Sau sa imi zica "tzigan de Bucuresti"?
      La ce sa ia exemplu bucuresteni de la clujeni,la ingamfare si rasism?
      Parca pe la Cluj a castigat Funar nu stiu cate mandate de primar,de tot timpu injura maghiarii.
      Pai in Bucuresti,inainte de a veni comunistii,a doua minoritate erau evreii iar a doua minoritate,4% din populatie,erau maghiarii.
      • -5 (9 voturi)    
        Atunci cand... (Marţi, 8 martie 2016, 20:27)

        Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

        In Cluj se infiinta Universitatea, Bucurestiul era un catun murdar.
        • +8 (12 voturi)    
          Mai citeste! (Miercuri, 9 martie 2016, 0:48)

          Iomen [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

          Faci afirmatii gratuite. Buc e resedinta domneasca de la 1465, de la Radu cel Frumos, si peste 200 de ani devine capitala T. Romanesti.
          CJ nu a fost niciodata capitala Transilvaniei. CJ inainte de 1918 avea vreo 60.000 de locuitori, Buc vreo 340.000.
          CJ a castigat mult in importanta dupa Unire si ii doresc sa devina un pol de crestere al Romaniei (avem nevoie de cat mai multi), dar a ponegri Buc, nu e chiar cea mai eleganta cale.
    • +3 (9 voturi)    
      POATE VA ASFALTEAZA BOC... (Marţi, 8 martie 2016, 22:46)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

      Si trotuarele! Eu zic sa lasati ifosele (frustrari de provinciali!) si sa faceti intradevar un oras model.
      Dar deocamdata, nimic, mult haos si ifose!
      Si nu mai purtati voi grija altora!
  • -15 (21 voturi)    
    Bv Boc! (Marţi, 8 martie 2016, 18:18)

    shlomo_bernstein [utilizator]

    Cel mai bun primar si PM, Clujul va deveni noul Mecca al cantaretilor si desigur corporatistilor! O sa-i dea nanaita Bucurestiului! Iar in 2030 fiecare clujean nu se va mai scula din pat decat pt 50000 de euro, nu doar unul, ca in 2016 ;)
  • +7 (19 voturi)    
    nici nu incerca sa-i intelegi (Marţi, 8 martie 2016, 18:43)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    astia confunda natioalal Romaniei cu selectionata becaliotilor.
  • -10 (18 voturi)    
    cel mai corect ar fi Brasov sau Sibiu (Marţi, 8 martie 2016, 18:52)

    mihaitzateo [utilizator]

    Mie cel mai corect mi se pare sa joace la Brasov sau la Sibiu,ca sunt in centrul tarii si oricine ajunge acolo intr-un timp decent,daca vrea sa participe.
    Maica-mea e din tarani din judetu Cluj,dar nu inteleg,sincer,ingamfarea celor de la Cluj.
    (eu sunt nascut si crescut in Bucuresti si nu cred ca am mai fost prin zona,de 15 ani sau mai mult ; La Brasov si la Sibiu,imi face placere sa merg.).
    Cei din Cluj si restu judetului sunt mai destepti ca toti si ce merge prost in Cluj,merge sau din cauza "tziganilor de Bucuresti",a ungurilor,a germanilor,a oltenilor,a moldovenilor si asa mai departe.
    Orasul e intr-adevar foarte frumos,dar atitudinea majoritatii oamenilor de acolo e foarte aiurea.
    La fel si ura lor fanatica fata de maghiari.
    Sibiul a fost declarat capitala europeana a culturii,dar asta nu a facut pe localnici de acolo sa le zica celor din Muntenia tzigani sau mai stiu eu cum,asa cum zic majoritatea celor de prin Cluj si langa muntenilor.
    • +3 (19 voturi)    
      Bati campii grav (Marţi, 8 martie 2016, 20:04)

      LiliputMistery [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

      Scuza-ma ca-ti spun, tu n-ai mai fost de "15 ani sau mai mult" prin Cluj-Napoca, dar in schimbi vii si ne spui cum e cu atitudinea celor din Cluj si cat de aiurea sunt oamenii de acolo si asa si pe dincolo.
      Pai hai ca-ti demontez eu toate balivernele in doua secunde, ca locuiesc in Cluj de vreo 8 ani merg destul de des si prin Sibiu si prin Bucuresti (nu-s clujean, daca te pregateai sa te sufoci).
      N-am auzit in viata mea ca oamenii din Cluj sa se planga ca lucrurile merg rau din cauza celor din Bucuresti sau din cauza ungurilor sau mai stiu eu ce ineptii. In general, oamenii sunt foarte calzi si li se cam falfaie de ce fac aia din Bucuresti sau din alte orase de prin tara. Muncesc, isi platesc taxele, mananca la restaurant, socializeaza si nu-i intereseaza de altii.
      Ura fanatica fata de maghiari? Prietene, esti real? Se inteleg chiar foarte bine ungurii cu romanii in Cluj. La facultate, la servici, pe santier si unde mai vrei tu. Ca exista bisericute si ungurii stau in majoritatea timpului cu ungurii si romanii cu romanii, asta e alta poveste. Dar de unde ura? Si mai ales fanatica. Olteni nu prea sunt in Cluj (ai nimerit-o si aici), iar moldovenii se integreaza chiar super bine in comunitatea clujeana. Nu exista ce spui tu acolo, mai treci prin Cluj.
      Ar trebui sa se desfasoare la Sibiu sau la Brasov evenimentele? Right. Brasovul n-are aeroport si Sibiul n-are un stadion de doamne ajuta. Iti spun din proprie experienta ca stadionul e in paragina. Se tin evenimentele la Cluj pentru simplu fapt ca este aeroport, sunt stadione cu standarde ridicate, este sala polivalenta la standard cel putin european. Poti sa zici orice despre Cluj, dar nu ca nu s-a investit in infrastructura dedicata evenimentelor sportive, culturale si asa mai departe. Pur si simplu exista aceasta infrastructura la Cluj in momentul de fata si in Bucuresti nu exista. Sau la Sibiu. Sau la Brasov. Asta e adevarul. Restul sunt povesti.
      • -5 (5 voturi)    
        pana la urma,e bine ca se muta in Cluj (Marţi, 8 martie 2016, 21:28)

        mihaitzateo [utilizator] i-a raspuns lui LiliputMistery

        Pana la urma,e bine ca se muta in Cluj.
        Si asa la Bucuresti,nu prea venea lume la meciuri ,criticau jucatorii,se suparau de cum joaca.
        Jucatorii se suparau ca erau criticati.
      • -3 (3 voturi)    
        va raspunde un jurnalist din Cluj (Marţi, 8 martie 2016, 22:02)

        mihaitzateo [utilizator] i-a raspuns lui LiliputMistery

        Cautati pe google :
        "dar cine esti dumneata domnule cluj".
        :D
      • +5 (7 voturi)    
        Si tu (Marţi, 8 martie 2016, 23:20)

        MikeVd [anonim] i-a raspuns lui LiliputMistery

        bati campii si mai grav.
        Daca in cazul salii polivalente ai dreptate, cea de la Cluj este cea mai potrivita din tara in momentul de fata, in rest aberezi.
        Nu, infrastructura din Cluj(aeroport-hoteluri-capacitate de cazare) nu este "cea mai cea din tara". Nici cea culturala(muzee-teatre-sali de spectacol). Nici ca numar, nici ca cifre(numar bilete vandute, sume totale, numar spectatori). Si nu, stadionul din Cluj nu este singurul care poate organiza meciuri amicale ale echipei nationale(cum la fel Arena Nationala, care este cel mai modern si mare din tara, nu ar trebui sa le organizeze pe toate). Daca ai deschide putin ochii, ai afla ca se organizeaza evenimente majore sportive in tara, de la etape de cupa mondiala la sarituri cu schiurile la Rasnov la evenimente majore moto precum Romaniacs de la Sibiu. Evenimente care nu se tin acolo pentru ca cele mai moderne facilitati din tara sunt inchise temporar. Sa stii ca si bucurestenii isi platesc taxele si muncesc(vreo 20% din numarul de salariati ai romaniei sunt si au si cele mai mari contributii judecand dupa salarii) si ies si pe la restaurante din cand in cand. Tema discutiilor nu este nicicum Clujul. Problema clujenilor e ca ei se bat singuri cu pumnul in piept peste tot si apoi joaca rolul victimelor. Boc care nu stia cum sa apara in cadru la finala Europa League si care se lauda cu partea de bani ce a fost oferita de guvernul sau pentru stadionul national este cel mai bun exemplu. El ar trebui sa fie primul care sa spuna ca povestea cu acoperisul este o mare magarie(vorbim de un material folosit peste tot in lume si de expetiza unui laborator recunoscut international ce nu este luata in seama). Dar nu, el se face ca nu intelege ca supararea legata de meciul cu Spania nu are legatura cu Clujul ci cu faptul ca stadionul national este inchis din motive fictive si face pe victima. Numai bine sa mangaie putin orgoliile locale pentru cateva voturi.
  • -7 (23 voturi)    
    Se baga in seama (Marţi, 8 martie 2016, 19:07)

    Arminius [utilizator]

    Fostul prim-ministru de trista amintire, mare gospodar in ale protejarii gastilor de corupti, se baga in seama, doar -doar o sa uitam ce dezastru a lasat in urma. A gasit visteria goala si a lasat-o cu o gaura de 20 de miliarde de Euro. In timp ce majoritatea edilior care au facut parteneriate Primarie- Sport sunt dupa gratii sau in curs de cercetare, Boc e liber ca pasarea. Are tupeu sa dea si declaratii. Ii urez ce le-a dorit si el pensionarilor ( a declarat cu subiect si predicat la TV): iesire grabnica din sistem.
  • -5 (21 voturi)    
    Tara de kkt (Marţi, 8 martie 2016, 19:15)

    antonie [utilizator]

    Si in tarile de kkt drumul capitala-Cluj dureaza j'de ore pe tren, pentru mai mult de jumate din publicul intregului stadion.

    Faptul ca Boc nu pricepe atata lucru, dupa ce a fost prim-ministrul acestei tari de kkt face parte fix din povestea de kkt.
    • 0 (2 voturi)    
      Nu dispera, Totusi exista 2 femei puternice () (Marţi, 8 martie 2016, 20:16)

      Miky113 [utilizator] i-a raspuns lui antonie

      Supararea e multe !
      Buna oara de ce nu ai facut Herrr Bck ciotul macar pana la Borsh , si pe contrasens pan la Brasov ? ? Haa ??

      Vine lumea la meci si trebuie sa parcheze in suburibii: Gherla Turda, Huiedin...
  • +2 (16 voturi)    
    Reghecampf: amicalului cu Spania la Cluj (Marţi, 8 martie 2016, 19:19)

    ty [utilizator]

    este o pată pentru România
    - Emil Boc a replicat: "Ar trebui să fie mândri că există un stadion precum Cluj Arena în România. Afirmaţiile lui Reghecampf sunt o pată pe obrazul său şi cred că ar trebui să se uite în propria ogradă înainte să facă alte declaraţii".
    - "Referitor la comentariile făcute de domnul Emil Boc, cred că nu a înţeles mesajul meu pentru că e mic atât la propriu, cât şi la figurat. Cred că ar trebui să se uite în ograda dânsului, a lăsat o echipă de tradiţie să dispară, iar pe gazonul de la Cluj nu cred că pot să pască nici vitele. În momentul în care facem nişte declaraţii, nu le facem să jignim pe cineva, ne spunem doar părerea", a declarat Reghecampf.
  • -1 (5 voturi)    
    incer incet (Marţi, 8 martie 2016, 20:44)

    uzu [utilizator]

    incet incet lucrurile se duc spre un fagas normal.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică