Protest pe Splaiul Dambovitei din Bucuresti: Sute de soferi au cerut montarea de parapeti pentru evitarea accidentelor 

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 28 februarie 2016, 19:59 Actualitate | Esenţial

Sute de soferi, majoritatea locuitori din zona, au iesit duminica dupa-amiaza cu masinile pe Splaiul Dambovitei pentru a trage un semnal de alarma pentru autoritati. Oamenii au cerut ca drumul sa fie mai bine semnalizat, asfaltul reparat, iar in zonele cu pericol de derapaj sa fie montati parapeti de beton, anunta Digi 24. 

Vineri si sambata au avut loc doua accidente in urma carora doi oameni si-au pierdut viata dupa ce au cazut cu masina in Dambovita.

Vineri, o tanara in varsta de 26 de ani si-a pierdut viata dupa ce a cazut cu masina in Dambovita, in zona targului Vitan. Sambata, un barbat a murit si alte doua persoana (un copil de 8 ani si mama acestuia) au fost grav ranite dupa ce masina in care se aflau a cazut in raul Dambovita, in zona Dudesti-Vitan. 

Protestatarii si-au lipit duminica mesaje pe masini si si-au legat banderole negre in semn de doliu fata de oamenii care au murit in aceasta saptamana, dupa ce au cazut cu masina in Dambovita.

Oamenii au spus ca au trimis numeroase sesizari autoritatilor si primariei din Popesti-Leordeni, dar fara rezultat.

"Noi, ce demersuri am facut din partea asociatiilor de proprietari, n-am obtinut nimic. Acum mor oameni pe splai. Nu e marcat, nu are parapet sau gard la marginea apei. Oamenii mor zilnic", a declarat unul dintre protestatari. 

"E periculos sa circulam pe Splai. Vorbesc ca o mama care isi duce copilul la scoala si care trebuie luat. Daca nu se va face un gard normal se va face unul din cruci", a spus si o femeie prezenta la protest.

"Au pasat cazul de la unii la altii. Ca nu e la Bucuresti, e la Ilfov, ca e la Popesti", acuza un alt protestatar.













Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Abandonat la 3 luni intr-un spital din Giurgiu, Max a fost adoptat de un cuplu australian. De ce vrea acum sa vina in Romania

Un tanar roman, abandonat pe cand era bebelus intr-un spital din Giurgiu, se aventureaza, de la capatul lumii, din Australia, in calatoria vietii.
5219 vizualizari
  • -10 (30 voturi)    
    luati (Duminică, 28 februarie 2016, 20:11)

    gopo111 [utilizator]

    autobuzul, e mai sigur, sau circulati mai incet, oo dar nu uitati ca va dadea primarul autostrada suspendata, unde e?
  • +15 (29 voturi)    
    ... (Duminică, 28 februarie 2016, 20:38)

    Soljenitin [utilizator]

    Pe langa asta, poate nu ar fi rau ca si limitele alea de viteza sa fie respectate. De acord cu cererile catre autoritati, insa trebuie vazuta si barna din ochii nostri, nu doar paiul din ochii lor.
    • +6 (14 voturi)    
      pe acolo trec zilnic multe masini (Luni, 29 februarie 2016, 8:29)

      eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      de ce nu ajung toate in Dambovita ? atentie sunt de acord. trebuie parapet... dar mai mare atentie trebuie data pedalelor... in special celei din dreapta, care chiar daca e cea mai mica e si cea mai periculoasa.
      • +3 (3 voturi)    
        Alt protest (Luni, 29 februarie 2016, 11:10)

        Kap [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

        Așa e, și mai e și covrigul ăla mare pe care tre' să ții mereu mâna...
        Eu vreau să protestez pentru instalarea urgentă de separatoare de beton pe mijlocul drumurilor naționale. Că inconștienții ăștia au ajuns în gârlă, treaba lor, dar de cretinii care intră pe contrasens și-i omoară pe alții cum ne ferim?
        Dacă nenorocitul ăsta cu vechitura aia de BMW derapa pe DN2 de câți morți vorbeam acum?
  • +6 (24 voturi)    
    Protest fata de viteza, cand? (Duminică, 28 februarie 2016, 20:48)

    ciubex [utilizator]

    Cand oare se va protesta pentru a se conduce preventiv, pentru a se conduce cu viteza adaptata la conditiile de drum, pentru a se conduce acordand prioritate cand este cazul?
    • +3 (19 voturi)    
      deci (Duminică, 28 februarie 2016, 21:21)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ciubex

      sa imi explice si mie ce inseamna "viteza adaptata la conditiile de drum"?
      eu cred ca nimeni nu stie... nici macar politia!
      este un termen generic facut ca sa fie un "vinovat" atunci cand nu e nici unul...

      nu ma intelege gresit sunt portiuni din bucuresti unde se circula ilegal, unde se depaseste viteza...
      dar asta cu neadaptarea vitezei e o aberatie. normal ca pe ploaie, polei, etc mergi mai incet... dar oricat de incet ai merge ai putea sa fi mers mai incet ...

      pe langa asta sunt locuri in bucuresti unde nu poti sa respecti legea ca o sa treci de intersectie in 3 ore, sau o sa te injure juma din soferii din bucuresti.
      ori aici trebuie lucrat mult mai mult decat la viteza...
      fiecare merge cu ce viteza vrea, se numeste selectie naturala
      • +4 (8 voturi)    
        iti explic eu (Luni, 29 februarie 2016, 8:27)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        daca ai ajuns intreg acasa inseamana ca ai reusit sa adaptezi viteza la conditiile de drum... de fapt stii cum ar trebui sa sune expresia asta "adaptarea la conditiile de drum, la abilitatea soferului si performanta autoturismului". Unii pot merge pe un drum ud cu 100 km/h si sa se descurce de minune pt ca sunt soferi buni sau pt ca au o masina foarte desteapta/ cauciucuri bune etc.. altul cu 60km/h se poate infinge in primul pom pt ca: nu are experienta, masina buna, cauciucuri ok etc. De asta nu poate zice politia sa mergi pe drum ud cu maxim 70 si sa fie conditie general valabila.
    • +2 (4 voturi)    
      Ce șoferi sunt ăștia? (Luni, 29 februarie 2016, 10:58)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui ciubex

      În curând vor cere ca și pe șosele să fie parapeți,ca să nu ajungă în bălării.Protestul ăsta,dacă nu-i prostie,este în interesul celor care au furat gardul(că a fost când-va gard pe acolo).Cer gard că nu mai au ce fura hoții?
  • +17 (17 voturi)    
    splaiul dambovitei (Duminică, 28 februarie 2016, 20:54)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    avea parapeti de pe vremea lui ceausescu, acolo, pe zona din vitan AU FOST FURATI si nu a facut nimeni nimic.
    • 0 (12 voturi)    
      gardul ala te asigur (Luni, 29 februarie 2016, 0:16)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      ca in cuuda faptului ca parea solid, nu facea fata unui imbecil care pierdea controlul masinii, doar daca masina ar fi fost Tico sau ceva de genul asta.

      am vazut acum cativa ani cum unul a trecut prin acel gard ca prin branza si a aterizat in Dambovita undeva in oras.

      sunt de acord ca pe portiunea respectiva sa fine amplasat un gard serios, nicaieri in lume nu exista un drum pe langa un rau fara parapeti, dar nici ce a fost inainte nu era altceva decat un gard mai degraba decorativ care nu putea opri vreo masina mai "hotarata".
  • +18 (20 voturi)    
    dar pe cei care au furat vechiul gard metalic (Duminică, 28 februarie 2016, 20:57)

    rov [utilizator]

    cine-i cauta ?
    De 10 ani se fura gardul de protectie...
    Politia si "comunitarii" nu trebuie sa raspunda pentru mortile astea ? Intrebam de la primul articol draga Alina...
  • +2 (26 voturi)    
    mda (Duminică, 28 februarie 2016, 21:27)

    MSN [utilizator]

    problema nu sunt parapetii, ci soferii imbecili, in numar extrem de mare prin Bucuresti, care nu stiu sa tina drept un volan si sa respecte limitele de viteza. Cei care au iesti la protest, ce credeti, oare fac parte din categoria enuntata?
    • +7 (17 voturi)    
      ! (Duminică, 28 februarie 2016, 22:38)

      Natasa [utilizator] i-a raspuns lui MSN

      Dupa teoria asta nu mai e nevoie de parapeti pe niciun drum. Mergem incetisor si ne rugam sa nu derapam si sa cadem in prapastie, ce atatea masuri pentru niste soferi inconstienti? SIgur, se circula agresiv, dar stii ca poti ajunge si tu cel precaut si atent in Dambovita?? Te loveste unul de merge cu viteza si te da la pesti! Parapetii aia sunt obligatorii si politia e de vina ca orice dement care fura garduri, sine, capace de canal scapa fara sa fie pedepsit! Si ar fi atat de simplu, doar sa controlezi punctele de colectare si sa faca puscarie proprietatrii daca au asa ceva prin curte! Dar e mai simplu sa fie indolenti si sa vina sa constate!
  • -1 (15 voturi)    
    si garanteaza (Duminică, 28 februarie 2016, 21:40)

    victor L [utilizator]

    protestatatrii ca nu vor rupe parapetul si tot in apa vor ajunge soferii pe puncte?
  • -1 (15 voturi)    
    Sute de masini? Really? (Duminică, 28 februarie 2016, 22:24)

    itza.ro [utilizator]

    Bai, fratilor! Cum adica sute de masini? Cate au fost de fapt cu intentie de protest si cate au fost blocate din cauza protestului? Majoritatea soferilor nici nu stiau de ce e blocat traficul. A fost cel mai prost/neinspirat/fabricat protest din istoria protestelor.
  • +6 (16 voturi)    
    gard de protectie? (Duminică, 28 februarie 2016, 23:36)

    unTaran [utilizator]

    Gardul ala furat era pentru a proteja betivii sa nu cada in balta nu petru a impiedica o masina de cel putin O TONA sa intre in balta. Dar cred ca este specific generatiei astea mai noi care sint condusi de gps sa protesteze pentru orice, poate ca gps-ul le-a spus sa faca la stanga, nu? Parapetii de beton (sau cum or fi denumiti) au si foarte multe dezavantaje, dar cine sta sa discute serios? este mai usor sa promovam un astfel de comportament superficial si infierbantat. daca ne gandim ca Transfagarasanul este drum national si limita de viteza este de 100(cu limitari pe sectoare), poate ar trebui parapeti de beton si acolo?, neaparat si echipaje cu radar. ps. stie careva cat mai este spaga pentru a obtine carnetu???
  • +7 (13 voturi)    
    De ce (Luni, 29 februarie 2016, 2:47)

    KostasP [utilizator]

    Nu se introduc super-amenzile pt condusul baut la volan si pt excesul de viteza? Prima abatere, 2000€. Pt a doua abatere, 5000€ amenda penala. Sa-i vedem apoi pe voinici.
  • +4 (10 voturi)    
    Foarte bine, dar... (Luni, 29 februarie 2016, 8:26)

    Patrula10000 [utilizator]

    dar test de inteligenta si cultura pentru carnet de conducere nu cerem?
  • +2 (4 voturi)    
    Unii au trecut si prin gard tot in Dambovita !! (Luni, 29 februarie 2016, 9:00)

    andreesanu [utilizator]

    Haosul si hotia din Bucuresti pac posibile asemenea accidente.
    Politia se intoarce cu spatele cand se fura !!!,vezi sute de metri de gard din fier forjat furate de tigani de pe malul Dambovitei.
    Se circula in Bucuresti care cum vrea ,ambuteiaje garla ,control trafic varza vezi semafoare !!!,politie dependenta de mafioti or de politicieni idioti !!!.
    Lucrari prost semnalizate ,mizga si namol pe carosabil in zona lucrarilor ,face fiecare ce-l taie capul !
  • +4 (6 voturi)    
    Vitezomanii... (Luni, 29 februarie 2016, 9:45)

    M. G. [utilizator]

    ... mai bine ar respecta limita de viteza. Sunt sanse mult mai mici sa pateasca asa ceva. Foarte multi circula cu 100 km/h acolo, scapati de aglomeratia din zona Autovit. Si pentru ce? Pentru cateva minute castigate pana la Sos. de Centura? Respectati legile (inclusiv regulamentul rutier), oameni buni, si o sa vedeti ca e mult mai bine pentru toata lumea. In afara Romaniei respectati regulile de frica amenzilor drastice, iar aici va faceti de cap.
  • -1 (5 voturi)    
    Evul mediu timpuriu (Luni, 29 februarie 2016, 9:52)

    valahiandusk [utilizator]

    Filosofia conform careia soferii sunt mereu vinovati a disparut prin anii 50, secolul trecut. Dar se pare ca nu la noi. Cam asta avem de recuperat, 70 ani! In contextul in care nu se vede drumul care e legatura cu viteza, alcoolul, ploaia, zmei, burghezi, tigani, primari corupti, hoti, hoti...
  • +4 (6 voturi)    
    ordinea logica ar fii.... (Luni, 29 februarie 2016, 11:00)

    citizeanu [utilizator]

    ....sa se monteze camere si radare fixe, multe, succesiv. cu amenzile de viteza se pot construi parapeti si multe alte lucruri.
  • +5 (7 voturi)    
    mai pulifricilor, (Luni, 29 februarie 2016, 12:03)

    Ponta [utilizator]

    La masinile masinilile dumnevoastra frana era optiune cand ati cumparat-o. Nu ati avut bani si pentru aceasta optiune in afara de navigatie si "full piele".
    Adevarul este ca, niste pielea -sulii care nu stiu sa conduca un autovehicul ies la manifestatie ca nu au parapet contra prostiei si ignorantei.
    Dragilor degeaba vreti parapet si alte stavile daca nu va ajuta materialul cenusiu dobandit la nastere. Nefolosit acesta mucegaieste cu timpul si ajungeti in starea in care sunteti.
  • 0 (0 voturi)    
    Triplu Parapet (Luni, 29 februarie 2016, 15:39)

    Stefan85 [utilizator]

    Sa puna cateva randuri paralele de parapeti cum e pe autostrada chiar si mai multe, evident ironic vorbind.

    Cine isi aduce aminte de Skoda Octavia care a plonjat in Herastrau la ambasada Chinei acum cativa ani? Acolo era si parapet si gard, iar masina aia de 1500kg a trecut prin ele ca prin branza.

    Parapetul ala te ajuta la 60km/h nu cand ai suta si sari peste el. Pe de alta parte niste cauciucuri bune, placute si discuri de frana in stare buna ajuta si mai mult, iar capul ajuta cel mai mult.

    Culmea accidentele nu s-au intamplat cand iera iarna, polei, zapada etc etc ci acum cand ii vreme frumoasa si ii dau blana pe zona aia.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri