Iohannis: Eu nu sunt apropiat de acest trust de presa / Am inteles foarte clar mesajul trimis via Facebook

de A. Florea     HotNews.ro
Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:13 Actualitate | Esenţial

Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
Presedintele Klaus Iohannis, prezent la Bruxelles, si-a corectat declaratia de miercuri cu privire la "banalele motive administrative si abordarea heirupista a ANAF" care ar fi suprimat libertatea de exprimare a Grupului Antenelor. Iohannis a sustinut ca nu este un apropiat al trustului Intact si ca "nu exista niciun fel de intentie din partea mea sa apar pe cineva in fata legii". Presedintele a mentionat insa ca "oricand apare posibilitatea acestea (n.r. dreptul la exprimare si dreptul la informare) sa fie suprimate, nu neaparat dintr-o intentie, ci dintr-o abordare stangace, acest lucru trebuie atentionat". Acesta a transmis si un mesaj fanilor de pe Facebook, sustinand ca a inteles clar ce i-a fost reprosat pe reteaua de socializare.

Reamintim ca presedintele Klaus Iohannis luat, miercuri, apararea Grupului Antenelor, sustinand ca: "libertatea de exprimare in media nu poate fi suprimata pentru banale motive administrative [...] aceasta abordare heirupista a ANAF mi se pare cel putin nepotrivita, daca nu discutabila".

Iohannis a revenit, sambata, asupra declaratiilor sale, sustinand ca afirmatia "a fost interpretata in foarte multe feluri", tocmai din cauza unei exprimari succinte din partea sa. El a sustinut ca afirmatia sa era o atentionare, "ca este posibila sa fie afectata libertatea presei".

Presedintele a precizat ca o decizie judecatoreasca trebuie aplicata si ca nu exista "nicio intentie din partea mea sa apar pe cineva in fata legii, eu vreau sa se impuna legea".

Totusi, Klaus Iohannis a mentionat ca "oricand apare posibilitatea ca (n.r. libertatea de exprimare si informare) sa fie suprimate, nu neaparata dintr-o intentie, cateodata dintr-o stangacie, acest lucru trebuie atentionat".

In acelasi timp, Iohannis nu a uitat sa precizeze ca a inteles foarte clar mesajul transmis via Facebook.

Declaratia integrala a lui Klaus Iohannis, dupa finalizarea Intalnirii Consiliului European pe tema Brexitului:

"Am facut aceasta afirmatie, miercuri, fiindca atunci evaluarea mea a fost ca este posibil ca prin actiunea - asa cum a fost ea conceputa, - sa fie afectata libertatea de exprimare, liberatea presei. 

Acest lucru mi s-a parut ca trebuie atentionat. Ulterior am aflat ca aceasta afirmatie a mea, care era doar o atentionare - ca este posibil sa fie afectata libertatea presei - a fost interpretata in foarte multe feluri, poate si pentru ca m-am exprimat foarte succint. Din acest motiv vreau sa fac cateva precizari. 

S-a vehiculat ideea ca mi-as fi schimbat abordarea, ca as fi apropiat de acest trust de presa, de aceasta televiziune. S-au facut fel si fel de supozitii, ca as fi mai putin atasat de statul de drept. 

Toate aceste afirmatii sunt fara niciun fel de suport real. Eu sunt convins ca Romania este un stat de drept, va ramane un stat de drept si voi lupta ca Romania sa raman un stat de drept. Este evident ca o decizie judecatoreasca trebuie aplicata. Nu exista niciun fel de discutie in acest sens. 

In acelasi timp, sunt ferm convins ca dreptul la exprimare, dreptul la informare si libertatea presei sunt dintre cele mai valoroase bunuri castigate la Revolutia din 1989 si cred ca, oricand apare posibilitatea ca acestea sa fie suprimate -nu neaparat dintr-o intentie, ci dintr-o abordare stangace cateodata - acest lucru trebuie atentionat. 

Eu nu sunt apropiat de aceasta televiziune. Poate unii sau altii isi amintesc dimpotriva ca in campania din noiembrie-decembrie 2014 accentele au fost tocmai de alta natura. Nu exista niciun fel de intentie din partea mea sa apar pe cineva in fata legii, eu vreau sa se impuna legea. 

Sper ca prin aceste cateva precizari am lamurit un pic mai bine situatia. In acelasi context vreau sa spun ca am inteles foarte clar mesajul pe care l-am primit via Facebook
", a declarat presedintele Iohannis.


Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Barbatul acuzat de asasinat la comanda mafiei italiene spune ca i sa facut o inscenare. Probele din dosar care il contrazic

Alexandru Gaina, individul acuzat ca la comanda mafiei italiene a ucis un om de afaceri roman, a vorbit in exclusivitate pentru Stirile Pro TV.
32829 vizualizari
  • +116 (152 voturi)    
    Her Ficus, isi face fotosinteza pe timpul noptii ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:25)

    Susufler0 [utilizator]

    Ai facut declaratia miercuri si ai inteles "clar" sambata dimineata ! Pe cine vrei sa prostesti ?
    • +38 (52 voturi)    
      Să dea casele inapoi (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 2:24)

      Pastrati-l pe Conta [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Nu se uita la ce pățesc prințul Pewla de România și Truică?
      • +17 (25 voturi)    
        Un picut de rabdare ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:56)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Pastrati-l pe Conta

        Mai e niste chirie de incasat .
        • +7 (13 voturi)    
          ai inteles pe nevoia! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 16:13)

          GOG [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Ca la scoala: ai inteles copile?
          Ce sa zica ala micu, ca sa nu fie facut prost in fata clasei?: am inteles dom'profesor!
          Ca si elevu, dom'profesor presedinte nu a inteles nimic!
          Daca te pun sa rezolvi problema esti varza!
          Treci la loc, nota 2!
          Si nu mai copia de la Mialache ca nici el n-a inteles! Sau se face ca n-a inteles, ca sa ramai tu, KWI, corigent! astfel nu treci nici la vara! (2019)
          • +3 (5 voturi)    
            Exact ca la scoala ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 19:59)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui GOG

            S-ar putea ca Mahalache sa-i "sufle" in mod deliberat numai prostii, asa cum se intampla pe vremea mea, atunci cand nu mai suportai si voiai sa scapi de cate o loaza de coleg ce obisnuia sa treaca clasa pe seama ta si pur si simplu te capusa de cunostiinte, raspunzand la tabla din ce-i suflai, copiind la teze dupa tine si tot asa. Am mai auzit ideea asta ca Mahalache e pus sa-l saboteze si ce sa zic, suna tentant pt cei ce admira conspiratiile. Cred insa ca si fara sa fie sabotat Neamtu' o sa ajunga sa-si traga singur gloante in picioare. Rabdare !
        • +10 (16 voturi)    
          abureli (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 16:22)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          si el este in aceeasi situatie. incaseaza bani pe chirie pt o casa ce nu-i mai apartine de peste 3 luni de zile.
          o sa-l cred ca va renunta benevol la casa ca sa arate ca respecta justitia.
          pana atunci vorbe goale.
          si-n al doilea rand, declaratia de miercuri a facut-o la tv unde l-a auzit toata tara. vorbele goale de azi le-a facut pe facebook unde-l aude doar cei care au facebook.
          o alta dovada de lasitate.
          ar trebui sa retracteze tot la microfonul unui reporter de la intact asa cum a facut si decalartia dezastruoasa de miercuri.
          pt mine, declaratia de astazi este egala cu zero. joaca la doua capete. nu vrea sa piarda nici fanii de pe facbook nu vrea sa piarda nici protectia trustului intact.
          macar de ramanea la intact stiam un lucru...
          • +7 (11 voturi)    
            mai mult (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 17:15)

            antijohanis [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            s-a huschjit din tara ca sa faca declaratia asta
            i-mi aminteste de cineva care nu demult era prim ministru si pleca din tara cand era ceva serios
            huu
          • +8 (12 voturi)    
            Oarece scuze ar fi normale (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 17:24)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            "este posibil sa fie afectata libertatea presei" De catre cine? De extrateresti?
            Cum Bau Bau tv striga in gura mare: este afectata libertatea presei. Hopa, al nostru presedinte porneste la . . . atentionare.
            • +7 (7 voturi)    
              pai tocmai asta e (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 19:16)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui ty

              declaratia de miercuri trebuia sa se bazeze pe niste informatii clare si pe care trebuia sa le transmita daca era vorba de abuzuri sau altceva.
              dar nici atunci nici acum nu si-a sustinut declaratia cu argumente clare.
              a evocat heirupism dar nu ne-a spus despre ce este vorba.
              n-a inteles nimic din ce si-a furat-o pe facebook.
              nici dupa manifestatiile de dupa colectiv nu a inteles desi si atunci a spus ca a inteles vocea strazii.
              pozitia lui nu-i permite sa dea astfel de declaratii. si nici macar scuze nu pot sa le numesc ce a facut azi. mai mult da vina pe noi ca am inteles altceva din ce a vrut el sa spuna.
              ne ia si de prosti.
              cum am spus, ca sa-si spele declaratia de miercuri, trebuie sa-si ceara scuze cu subiect si predicat la un microfn al antenelor in direct si sa renunte la casa pieduta in instanta si pe care primeste chirie incontinuare.
              pana atunci este doar un mascarici.
            • -2 (6 voturi)    
              Președintele a făcut ce trebuia (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 20:46)

              andreitr [utilizator] i-a raspuns lui ty

              Presa e a patra putere în stat. Într-un stat de drept cele patru puteri trebuie să interfereze cât mai puțin. antenele (latrinele) au fost mereu împotriva lui Iohannis, dar președintele nu le-o trage atunci când are ocazia (cum ar fi făcut știm noi cine) ci preferă să nu pună pumnul în gură și piciorul în fund. Latrinele le putem închide când avem noi chef cel puțin din telecomandă. Până atunci eu zic bravo Iohannis!
              • +2 (6 voturi)    
                Abureli (Duminică, 21 februarie 2016, 15:41)

                sucaa [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

                Klaus, tu esti?
                Daca vroia sa nu le bage pumnul in gura mai bine tacea. Nu se apuca sa le tina partea.
                N-o da la intors ca nu suntem publicul latrinelor.
                A comis-o si cand a venit cu "precizari" a dat vina pe noi ca nu am priceput ce-a spus el... Adica noi suntem vinovati si latrinele sunt victime. Ce mai presedinte...
              • -1 (3 voturi)    
                Fiecare are dreptul la parerea lui (Duminică, 21 februarie 2016, 20:59)

                ty [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

                Chiar si presedintele. Dar cand un presedinte isi exprima parerea este normal sa aibe surse de incredere. Ar fi normal sa ne spuna care sunt fortele care atanteaza la libertatea de exprimare a celor de la A3. Evident poate sa nu o faca. Caz in care nu vad de ce sa-mi schimb parerea despre el.

                "Într-un stat de drept cele patru puteri trebuie să interfereze cât mai puțin."?
                Puterile intr-un stat de drept sunt interdependente si se controleaza una pe alta. Sau cel putin asa ar trebui sa fie. Cu cat persoanele angajate in aceste structuri isi fac mai corect (legal) treaba cu atat va fi mai bine pentru toti. Excesele sau prostiile le vom plati toti.
          • +4 (8 voturi)    
            Sau in cadrul unei conferinte de presa ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 20:14)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            asa cum proceda Marinarul pe vremea lui.
            PS E un sentiment profund omenesc ca in conditiile in care ai pierdut prin proces o casa, in favoarea statului si vezi ce i se intampla unuia care este in situatia ta, ba mai rau, cu portareii batandu-i la usa, sa empatizezi cu "tovarasul de suferinta". Dar asta o faci in intimitatea casei tale, a familiei tale, nu in vazul si auzul intregii lumi, la TV, in direct. Asa ca Neamtule, ciocul mic, cu "precizarile", ca doar telespectatorii Latrinelor, hipsterii si cu Rares Bogdan eventual ce o sa te mai creada
      • +13 (21 voturi)    
        din 17.02.2016 hanbemus la Cotroceni (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:36)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Pastrati-l pe Conta

        un Ciolani$ by GRIVCO, alimentat de mezelurile Mahalache (a nu se intelege de la Matache!)
      • +22 (24 voturi)    
        prejudiul recuperat (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 13:06)

        apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui Pastrati-l pe Conta

        OK, am inteles, ANAF trebuie sa vanda sediul Intact urgent sa scoata banii din el si nu poate ca are chiriasi.
        Acu o intrebare: dar tereneul ICA de ce nu l-au scos deja la licitatie? Ca ala nu are chiriasi.
        Eu vreau sa scoata banii si din teren, mai ales ca inteleg ca e mai valoros
    • +50 (70 voturi)    
      3 zile in care n-ai scos un cuvant ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 2:26)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      In rastimpul asta te-au parasit romanii din diaspora, internautii, societatea civila.
      Hai, gata cu "fotosinteza" !
      • +22 (28 voturi)    
        SUCITORUL (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 12:08)

        titiacs [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        S-a sucit sucitorul. Da' ce il doare gura ? GHINION, unii mai tinem minte si nu uitam usor ! Asa ca acuma poti da cu tix cit vrei, broscoiul a sarit...
        • -2 (8 voturi)    
          Intrebare (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 14:28)

          melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

          Daca fac un tort, minunat, aspectuos, dar ii pun un varf de cutit de c...t in miloc, ca ornament, mai mananca cineva din el?
          • +2 (2 voturi)    
            Mare minune ca ti-a trecut de cenzura (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 21:13)

            Miky113 [utilizator] i-a raspuns lui melcul_naravas

            Monica M10 aiureaza cum ca toate institutiile sunt sibordonate varanului.

            Mafiotu de serviciu GJegu Diaco :
            cu cateva zile inainte asi visa demisia a dat ordin de dejectare a latrinelor, insa nu avea vitanje
            Joanescu a crezut ca se aniverseaza 2 ani de cand sediul trebuia igienizat., si s-a autoinvital la tort.. Logic , fiind primul servit i s-a dat vishina din mijloc. .
        • +9 (15 voturi)    
          Neamtu' nu are un inceput de an (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 14:33)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

          prea grozav !
          Nici macar anul "Maimutei de foc" nu l-a ajutat, ba, din contra, cum bine ai remarcat, au inceput sa-i sara broscoi dintre maxilare. As completa spunand ca-i scapa din falci si porumbei, zebre, antilope gnu etc. Asta-i semn ca peste 4 ani, poate sa-i ia locul un carnasier mai tanar. Ca de, asa-i in politica !
      • +18 (22 voturi)    
        Intentionat? Stangacie ? (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 13:17)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Nu domnule Iohannis, nu a fost nici intentionat, nici stangacie. Asta aveau de facut conform legii. Asta inseamna ca Parlamentul trebuie sa ia initiativa si sa faca legea astfel incat in astfel de cazuri contribuabilii prinsi la mijloc de o decizie definitiva de confiscare intre alte stat si o alta persoana sa aiba mai multe posibilitati de a negocia cu ANAF-ul, astfel incat si statul sa isi recupereze prejudiciul, nici contribuabilii din cladirile respective sa nu aiba de pierdut. Legea nu da dreptul ANAF-ului sa fac decat ceea ce a facut, legat de evacuarea cladirilor. Nu are posibilitatea sa continue contract de inchiriere pana cand apare un cumparator.
        • +10 (12 voturi)    
          "LIBERE DE ORICE SARCINI" are valoarea (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 14:54)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          lui "SESAM DESCHIDE-TE" !
          Pe 8.08.2014 Felix, cred ca a trecut in carnetelul sau la categoria : " Mai bine nu se nasteau" al doilea nume, dupa cel al lui Basescu Traian, cel al Cameliei Bogdan.
          PS Poate ca o sa se mai zbata Varanul, poate chiar o sa mai prinda in falcile lui vreo vietate fara aparare si o s-o inghita, de scapat insa din chinga ANAF-ului, nu va mai scapa insa niciodata. Si totul i se trage de la o judecatoare excelent pregatita profesional si foarte curajoasa
          Rar am vazut un judecator ca judele Bogdan Camelia, care sa dovedeasca faptul ca are vocatie de a face dreptate, adica vocatia de a fi judecator. Si am oarece tangente cu domeniul !
          • +3 (3 voturi)    
            Apreciez ca raportul dintre femei si barbati (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 17:55)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            din justitie este aproape de 50/50 si imi doresc ca acest raport sa fie pe viitor si in Parlament.
            Cred ca orice inceput este mai greu. Imi amintesc ca cinci judecătoare l-au condamnat pe Adrian Năstase în dosarul de corupţie Trofeul Calităţii, de un executor judecatoresc care l-a evacuat pe CV Tudor, Kovesi
            Dintre barbati il retin doar pe D. Morar.
            Stiu destul de putin si doar din presa.
            In cazul Bogdan Camelia nu este o practica a institutiilor statului sa apere un astfel de judecatori? Ma refer la mutarea ei, la A3 si Ciuvica si la graba IJ.
            • +4 (4 voturi)    
              Deci militezi pt egalitatea de gen ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 20:40)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ty

              Prin forta lucrurilor, in Romania ea exista de destul de mult timp !

              In alta ordine de idei, referitor la protejarea lui CB, cred ca nu s-a urmarit asta, desi in trecutul mai putin indepartat se practica, intr-adevar, scoaterea celui ce se aprecia ca are nevoie de o protectie anti-mediatica, din lumina reflectoarelor.Vrei parerea mea sincera? Atentie, e doar ceea ce cred eu. Banuiesc ca s-a dorit ca la sfarsitul lui 2015 si inceputul lui 2016 impartirea aleatorie a unor dosare penale la sectiile penale ale Curtii de Apel sa gaseasca desfintat completul Cameliei Bogdan.
              Hai, sa ne-auzim sanatosi !
    • +37 (51 voturi)    
      asta-i genul .... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 4:32)

      sile1 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      ...de presedinte cu explozie intarziata !

      O fi avand ceva defect la ...pricepere !!
      • +32 (34 voturi)    
        E opusul Marinarului ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:01)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui sile1

        Ala avea la el in permanenta cateva "focoase" in plus.
      • -22 (28 voturi)    
        nu bre (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 12:22)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui sile1

        E dooar neamt. Si aia nu reactioneaza i secunda doi ca pretenu' tau base.
    • -27 (53 voturi)    
      E ardelean (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 7:26)

      MironVlad-Tudor [anonim] i-a raspuns lui Susufler0

      Dureaza un pic, dar la sfarsit iti da un raspuns adecvat.
      • +16 (20 voturi)    
        Asa-i ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:52)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui MironVlad-Tudor

        Si ca sa nu ne plictisim cat dureaza "picul" ala, intai ne tace in nemteste, apoi isi traduce tacerea din germana in romana si, in fine, inainte sa vorbeasca pe bune, incepe cu o tacere sanatoasa romaneasca. Sincer iti spun, eu am inceput sa-i cam inteleg tacerile "romanesti". Mai greu mi-e cu celelalte dar...
      • +2 (10 voturi)    
        Mitica... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 13:22)

        Arcasu [utilizator] i-a raspuns lui MironVlad-Tudor

        Tu ce esti?

        Si btw care era raspunsul adecvat?
    • +40 (56 voturi)    
      daca ii pasa de libertatea de exprimare (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 8:12)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      lua pozitie mai demult cand Dragnea a scos legea aia. Ceva imi spune insa ca nu i-ar fi displacut o astfel de lege. Rusine.
      • +18 (22 voturi)    
        Adjudecat ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:05)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui clint

        A apucat Dragnea sa-si "retraga" legea pana sa vorbeasca Neamtu' !
    • +23 (45 voturi)    
      Ciolanis, lăsa vraja și da casele inapoi (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:10)

      Pastrati-l pe Conta [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Sau ia-l pe Truica în brațe.
      • +12 (14 voturi)    
        Nu poti sa ai tot ce-ti doresti ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:11)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Pastrati-l pe Conta

        Pe Truica nu poate ! Ala-i inregistrat de Bombonel la OSIM inca din 2004 !
        • -1 (1 vot)    
          si transmis (Luni, 22 februarie 2016, 0:29)

          auch [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          cu proces-verbal de predare-primire dupa 2004
          • +1 (1 vot)    
            Punct ochit, punct lovit ! (Luni, 22 februarie 2016, 9:01)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui auch

            Cand s-a apreciat ca si-a uzat potentialul, tot pe baza de proces verbal, a fost predat la DNA lui Laura Codruta Kovesi.
      • +14 (18 voturi)    
        ati inteles = v-ati prins...de fapt... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 12:24)

        absolventul [utilizator] i-a raspuns lui Pastrati-l pe Conta

        ca si noi ne-am prins ce jocuri faceti, domnule KWJ. Ce va ramane? Sa schimbati .....*melodia* cu alta. Sper sa nu fie tot.... manea. Ascultatorii de manele l-au votat pe VVP. Cu noi, ceilalti, incercati ceva clasic.....daca va pricepeti. Daca nu, parasiti scena! Cei care v-au sustinut merg la Ateneu, nu la Restaurantul Drumetul, unde canta Vali Vijelie & co!
    • -2 (18 voturi)    
      Asa sint ardelenii, (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:50)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      mai lenti. Cind ii spui unui ardelean un banc, rade de trei ori: cand il aude, cand i-l explici, cind il intelege.
      • +4 (10 voturi)    
        E bun ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 15:10)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Dar ce sa inteleg din asta ? Ca Neamtu' trebuie discriminat pozitiv ? Pai in cazul asta e necesar sa modificam Constitutia, in sensul de a se prevedea pt candidatii ardeleni ca acestia candideaza si dupa caz sunt alesi pt 5 mandate de Presedinte. Primul este ca sa aiba timp sa depuna juramantul !
    • +5 (13 voturi)    
      nu minte (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 12:52)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      asa e, nu e un apropiat. e un ...insider. unul dinlauntru.

      povestea e asa: intai a fost ilici. si el a avut o intelegere cu tarliceanu si defunctu' labaral patruriciu.

      dupa care s'a trecut la intlnire de taina, o conjuratie, cunoscuta sub numele dat de base, grupul grivco.
      adica, ilici-varanu-tarliceanu/paturiciu pe post de parinti fondatori.

      ce'a iesit, a fost usl, cu ideologia lui, romania bipolara. a l'amercain, stanga pesedizda si dreapta labarala. adica,, rosiii si galbeni. dadea bine, era ca'n occident. la fatza. pe din dos, intelegerea era ca_cand suntem noi la guvernare, voi, ciocu mic si joc de glezne, va vine si voua randu' la furat.
      tzara ?! marea prada.

      deci, se intitutionaliza pactul triumvirratului in usl'am, legal, inregistrat la legel.
      mai aveau nevoie de'o voce. motivul pt. care a fost inclus in triumvirat, varanu. care, pe langa voce, latrinele sale, era parte si din fratia fostilor securisti, deveniti, din tranzitie, mari afaceristi. dar cu multe legaturi oculte.

      si, inca, mai aveau nevoie de'o motivare, care sa cheme ortacii, militantii, boboru, bulimea, la lupta. prin piete, cu lozinca: jos basescu. si a aparut lozinca, strigatul de lupta: jos basescu.

      acolo, la grivco, a fost scos din carti un profesoras de provincie, ajuns primar si ..apropritar. avea el un dosar,undeva, unde'l stiau oamenii varanului, adica vechii sai colegi de secu. fratia securista din umbra.
      se aflase ceva din trecutul sau de ...mic proprietar de case. micile gainarii de provincie...

      deci, avem vointa politica, triumviratul, intelegerea grivco, institutia usl'am, strigatul de lupta "jos basescu" si executantii, actorii din fatza, dottore, kkrau si her klauz von grivco. mai nou, livius ot teliorman..

      si'am incalecat pe sha, si v'am spus povestea, asa.
      • +3 (5 voturi)    
        Nasule, m-a cucerit povestea ta ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 15:24)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Si nu-i gasesc niciun cusur desi, sincer sa fiu,l-am tot cautat.
        PS I-am gasit totusi un cusur. Nu rezulta clar cine a castigat pana la urma, cei buni, cei rai,care-i morala ?
        PPS Pe urma, in povestea ta, cei buni nu poseda niciun gadget salvator, o perie, o oglinjoara, o naframa, ceva acolo, care sa le dea si lor un avantaj in lupta cu Ilici si ai lui. Vezi, nasule !
        • +1 (1 vot)    
          lupta continua (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 21:00)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          viktoria e sigura ! :)
          aceaiasi piesa, alti saltimbaci. usl e viu si misca, da din coada, ca in aia cu purceaua.
          inca n'au ajuns la cele doua forte care sa se roteasca, nestingherit(!) la guvernare. se mai opun aia mici, de pe delaturi.
          de aceea, se mai trage cu "jos basescu", bulimea inca mai pune botu.
          situatia politica ideala aia ar fi, doua forte, una de presupusa dreapta, ailalta de stanga, care sa se roteasca la guvernare, conf. folclorului de dintre razboaiele lumii, "pleac'ai nostri, vin ai nostri, noi ramanem tot ca prostii."

          mai sunt unii, ca alde base cu ai sai, macovei cu ai sai, tzaraniestii, care mai sunt, niscai ongj'uri... si clasa mijlocie care devine din ce in ce mai activa, in timp ce pesedeii, la pensie, se imputineaza pe cale naturala.
          viitorul le va dejuca planul.
          de fapt, nici in uk, canada, australia, unde sistemul cu doua partide era clasic, nu mai merge. la americani, inca mai merge, pt. ca money talks.
          se va schimba si p'acolo, in urmatorii 20 de ani...
          e un meci de uzura.
          cu herr klauz, au cam dat'o in bara. e prea...sas.
          • +1 (1 vot)    
            STRADA vrea acum, nu peste 20 de ani ! (Duminică, 21 februarie 2016, 18:58)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            Pai si atunci cum ramane cu "PSD-PNL, aceiasi mizerie", ca vad ca mizerabilii nici nu se sinchisesc. S-au c...t un pic pe ei dupa "Colectiv", da' le-a trecut urgent.
    • -6 (20 voturi)    
      serios? (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 13:22)

      iodo [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Poate nu ti-ai dat seama, dar Presedintele a avut o agenda extrem de incarcata atât în tara cât si la Bruxelles in ultimele zile si nu a participat la fiecare dintre intalniri doar sa faca act de prezenta. Dar tie si altora ca tine care frecati menta toata ziua pe net si n-aveti nicio ocupatie va e greu sa intelegeti ce înseamna sa ai o agenda incarcata si sa faci ceva semnificativ în viața. Poate mai si gândiți inainte de a va varsa umorile.
      • +3 (11 voturi)    
        greu cu ganditul (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 14:57)

        ion_pozitiv [utilizator] i-a raspuns lui iodo

        Da, ai dreptate la viteya lui de gandire e deja prea mult; Acolo, la Bruxelles si-a si folosit intens neuronii, de parca parerea lui avea vr-o valoare: numeni nu-l asculta fiindca Romania este ceea ce este. Pe de alta parte, Joha trebuia, inainte sa dechida gura prosteste miercuri sa aiba o minima educatie civica sau putin bun simt, (fiindca de "calitatile" consilierilor a fost avertizat si ras-avertizat: niste semidocti infatuati in frunte cu Grasanu' Mihalache) si sa se intereseze de ceea ce s-a intamplat: s-a organizat executarea si s-a executat in concret legea si atat. Pentru asta platim si ANAF-ul si pe presedinte si justitia. Iar daca nu-i capabil sa ajunga la nivelul minim de cetatean roman, sa-si dea demisia, pe care o vom saluta cum se cuvine.
        PS Un merit tot are: ne-a scapat de lepra aia plagiatoare caruia DNA-ul ar trebui s-i scotoceasca conturile, chiar si din China, Hon Kong, Kazahstan ... Poate data viitoare vom avea noroc, dar numai sa-si de acum demisia, fiindca peste 4 ani vor fi mulrti care sa fi uitat imbecilitatile simulacrului ala de procuror(Ponta) si-l vor vota, poate din a II-a le iese!
      • +2 (4 voturi)    
        Serios ? (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 21:09)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui iodo

        Ce noroc pe noi ca suntem contemporani cu tine, ioio ! Hai, te rugam, explica-ne ce inseamna "sa ai o agenda incarcata si sa taci semnificativ in viata". Please ! Daca ne spui tu ce a facut la Consiliul asta Iohannis si cu cine a avut intalniri "de substanta", pt ca el nu ne-a spus( asa cum "rau" ne obisnuise Marinarul), iti promitem ca n-o sa mai frecam menta si o sa ne gasim si o alta ocupatie, decat aceea de a sta toata ziua pe net.
        PS Iar tie HN, iti promit ca daca nu imi mai cenzurezi comentariul asta, pe viitor, o sa ma fac baiat cuminte. I promise !
        Hai, s-auzim numai de bine !
      • +4 (4 voturi)    
        Iohannis, ar fi bine sa stie sa preia ! (Duminică, 21 februarie 2016, 14:04)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui iodo

        Mai, ioio, sa stii ca si Basescu avea agenda la fel de incarcata ca a lui Iohannis cand se ducea la Bruxelles la sedintele Consiliului European dar cu toate astea isi facea timp (din respect pt romani) ca inainte de plecare sa faca o scurta conferinta de presa la aeroport in care prezenta succint programul, obiectivele, dupa care la intoarcere facea o conferinta de presa la Cotroceni si prezenta rezultatele intalnirilor avute si concluziile Sedintei Consiliului. Asta inseamna sa-i respecti pe romani ! In rest, la jignirile gratuite, nu raspund; ele sunt semnul lipsei de argumente. Sanatate !
        • -1 (1 vot)    
          si subiectele (Luni, 22 februarie 2016, 0:35)

          auch [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Consiliului European erau aceleasi: Brexit, refugiati...
          • +1 (1 vot)    
            GHINION ! (Luni, 22 februarie 2016, 9:27)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui auch

            Al nostru e ghinionul, nu al lui ! Cu Iohannis ducem in carca tot ce ne pune UE, fara sa cracnim. Nu avem pareri, nu avem propuneri, nu stim cand sa spunem "nu", nu stim cand sa spunem "da" , intr-un cuvant GHINION !
    • +7 (11 voturi)    
      fortza Mihalache!! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 14:15)

      DOT [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      KWI rectifica:asa am gandit dar imi pare rau ca am spus-o!! eu asta am inteles din declaratia de aseara.
      ciudat cum din cand in cand KWI isi intrerupe concediul de 5 ani pentru a emite astfel de judecati!!
      • +2 (6 voturi)    
        I-o parea rau ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 16:44)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui DOT

        Regretul insa e tardiv, porumbelul a zburat iar Iohannis nu mai poate face nimic. Ba mai mult, de-acum incolo, fiecare stangacie, fiecare umoare a presedintelui va fi perceputa mai acut chiar decat este cazul fiindca deja baza increderii in Presedinte s-a fisurat iar fisura o sa se mareasca tot mai mult, pana cand nu va mai putea fi nimic de facut iar statuia (putin) vorbitoare Iohannis se va prabusi. Sunt curios in ce relatii se va afla Iohannis cu PNL-ul peste 4 ani, cand partidul -in mod evident- va fi condus de altcineva, (sigur un barbat) mult mai puternic si mai influent ,cu ambitii mult mai conturate decat ale Alinutzei si, in mod cert , cu un grad mult mai mare de independenta fata de Presedinte, decat dovedeste astazi madam Gorghiu.
        • +2 (2 voturi)    
          Unde-i barbatul ala penelist? (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 20:56)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          .. ca unica stea ce urca pe firmamentul liberal e serpisorul Kaa - Busoi. Ala, daca va puteti inchipui ce destept e, a plagiat-o in "teza de doctorat" pe insasi Alina Mungiu Pippidi - cel putin asa afirma ea si inclin s-o cred pe doamna, ca doar stie ce-a scris. Si acum noul luceafar candideaza ca primar la Bucuresti! Aferim PNL!
          • +3 (3 voturi)    
            Serpisorul Kaa sau canarul Tweety ? (Duminică, 21 februarie 2016, 15:10)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

            Chiar asa, m-ai prins aici !
    • +5 (11 voturi)    
      KI un mincinos... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 17:12)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Demontarea minciunii continue a mutului KI:

      "Eu nu sunt apropiat de aceasta televiziune."...dar Mihalache este si e de ajuns (l-am vazut de curand ruganduse impreuna cu pastorul Gadea prin America si Germania).

      "evaluarea mea a fost ca este posibil ca prin actiunea - asa cum a fost ea conceputa, - sa fie afectata libertatea de exprimare, liberatea presei." ...ANAF nu sa dus acolo sa le inchida emisia iar A3 stia de decizia judecatoreasca de ani de zile asa ca nu a amenintat nimeni niciodata libertatea presei.

      KI, este o vorba, spune-mi ce anturaj ai ca sa iti spun cine esti!
      • +4 (4 voturi)    
        Da, ai dreptate ! (Duminică, 21 februarie 2016, 18:35)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui MPop

        "Coincidentele" nu sunt in favoarea lui dar, uite ca nu vrea sa renunte la dom' Mahalache. Se vede ca inca nu isi da seama de cate cucuie are in cap si nici cui trebuie sa "multumeasca" pt ele.
  • +68 (98 voturi)    
    Vorba cantecului (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:26)

    Berzelius [utilizator]

    "Daca nu stii ce sa faci,
    Ai putea sa-ncerci sa taci"

    Te-ai trezit vorbind, asta e, te-a luat gura pe dinainte.

    Dar faptul ca esti Presedinte si se presupune ca ai consilieri (bine platiti) care sa te sfatuiasca ce sa scoti pe gura atunci cand o deschizi, asa rar cand o faci, nu scuza cu nimic magaria pe care tocmai ai facut-o! Ba dimpotriva.
    Am stat ore in sir la coada la ambasada ca sa te pot vota. Si m-ai dezamagit! Si nu e prima oara. Doar ca acum ti-ai dat arama pe fatza.
    Pacat. Aveam (noi toti!) mai mari asteptari de la tine.
    • +28 (38 voturi)    
      Un pic de atentie... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 4:18)

      Sthelian [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

      Daca ati fost la vot ati facut-o pentru ca asa ati considerat... Calul lui Caligula sa fi fost, ar fi cistigat in fata lui Ponta.
      Statul la coada nu se pune, ca autoritatile romane nu iubesc pe cei plecati. Au invatat sa gindeasca singuri si sa se prinda repede.
      Iohannis n-a inteles nimic. Daca intelegea chema in tara ambasadorii din 2014 si-i tinea pe tusa. Nu-l punea pe Mihalache sef de cancelarie. Nu isi lua atitea zile de concediu.
      Se va vedea peste citeva luni daca vor deschide mai multe sectii de votare afara.
      Declaratia a fost aranjata si stia foarte clar cui se adreseaza - direct la A3 si dupa ce isi spune poezia pleaca...
    • +27 (35 voturi)    
      Imnul antenei lui securica (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:33)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

      Citit pe net...multumim!

      "Hai sa dam mama cu mana
      Sa va prostim inc-o luna !

      Va uitati la noi prin geam
      Ca va prostim inc-un an !

      Si daca uitati de greata
      Va prostim intreaga viata!!"
    • -5 (33 voturi)    
      Poate că ar trebui să vă gândiți (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:17)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

      când postați asfel de opinii dacă v-ar fi fost mai bine cu Ponta președinte și cu Dragnea prim ministru...
      Sau nu cumva chiar asta vă e dorința?
      • +10 (12 voturi)    
        ne dorim sa avem presedintele pe care l-am votat (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:33)

        lrh [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        Ne dorimsa avem presedintele pe care l-am votat, altfel, votam de la bun inceput cu Ponta. Nu ni-l dorim pe Ponta, dar nici un Constantinescu 2, care sa ne dezamageasca.
      • +7 (11 voturi)    
        nu (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 12:38)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        inseamna ca daca, evident, nu era de dorit varianta tonta - dragnea, kj trebuie lasat sa zburde pe campiile elizee ale prostiei sau ale bataii de joc la adresa justitie
    • +4 (10 voturi)    
      Moscova plateste reclame anti Johannis (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:53)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

      asa ca, deocamdata, imi mentin sprijinul pentru unul atacat de Moscova.
      • +1 (5 voturi)    
        Schizofrenie (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 19:34)

        Bozi [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Nu ma pot gandi la altceva cand vad ca unii, indiferent de subiect, baga una cu "conspiratiile Moscovei". Chestiile astea put atat de tare a comentariu platit ca inchid automat site-ul si nu mai intru pe el cateva zile.
      • +2 (2 voturi)    
        Pai Gadea zicea ca Turcescu ... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 21:01)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        .. ii ia likurile lui Johannis. Adica Turcescu nu mai e SRI, acum e FSB? Uite la ce James Bond m-am uitat si n-aveam habar!
  • -49 (93 voturi)    
    furtuna intr-un pahar cu apa (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:29)

    buncrestin [utilizator]

    multi nici n-au citit ce a zis iohannis, doar interpretarea altora despre ce a ar fi zis. spun ca l-au votat pe Iohannis si apoi s-au descotorosit de el la prima adiere de vant
    • +11 (29 voturi)    
      Frate bun crestin... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 7:14)

      Anna O. [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Imi place sa cred ca ma stradui, in general, sa fiu " bun crestin ". Ce legatura sa fie oare intre acest demers si povestea de dragoste dintre candidatul ( perdant la vremea aceea ) si masele impresionante de romani care au facut sacrificii, nu mici, ca sa-l voteze si sa devina presedinte ? Eu, de exemplu, l-am votat in carje... Dupa un an si jumatate, eu sunt in picioare si el pare asa, cam in genunchi, si in nici un caz in fata lui Dumnezeu. Dimpotriva.
      Prima adiere de vant a trecut de mult.
    • -6 (24 voturi)    
      nici nu e nevoie sa fi citit (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 7:49)

      Metusala [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      ca pe vremea "tovarasilor" cand se criticau carti , inclusiv Biblia, iar criticul se disculpa ca n-a citit-o, sa nu creada cineva ca el... Pe aici colcaie de basisti, tovarasi cu Poppey Marinarul. Fiti siguri ca nu l-au votat pe Iohannis, mai degraba pe Ponta.
      • +5 (11 voturi)    
        E o mare diferenta intre basisti si udristi (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:56)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Metusala

        basistii sint reformisti, asa cum era marinarul inainte de santajul plescoienei.
        • -2 (8 voturi)    
          Chiar ați uitat (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 15:12)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          că Băsescu a susținut-o pe Udrea la alegerile prezidențiale? Și că lovește serios în justiție ca s-o apere? Iar dacă Udrea are cu ce să-l șantajeze, nu credeți că sunt de-o teapă?
  • +46 (80 voturi)    
    Ai inteles o laie.... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:36)

    potaissa [utilizator]

    toti o apa si-un pamant. Pacat, ai fi avut sansa sa schimbi ceva.
    • +5 (5 voturi)    
      Schimbare se face prin voința liber exprimată (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:51)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      a celor care vrei să-i schimbi, nu prin pedepsire lor. Declarația lui KWI ia parte hoților la prima vedere însă deja a produs o schimbare în atitudinea manipulatorilor de la Antena 3 față de Instituțiile Statului.
  • +52 (70 voturi)    
    Vrajeala, (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:40)

    Ord [utilizator]

    credeam ca presedintele este cel mai informat om din stat. Ori este tradat de apropiati si consilieri ori este si el din acelasi aluat precum restul clasei politice.
    • -8 (18 voturi)    
      Are dreptate , e apropiat de Realitatea TV (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:13)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui Ord

      nu de Antena 3. Poate ar fi bine sa ne spuna cand statul roman prin instrumentele sale va catadicsi sa-si recupereze impozitele neplatite de catre Realitatea TV care de 5 ani (ati auzit bine) se afla in "reorganizare" si niciun judecator din tara asta n-are curajul sa o declare falimentara. De ce ? Intrebati-l pe Rares Bogdan ce pile are pe la Cotroceni .
      • +5 (9 voturi)    
        treci la caserie ai facut reclama la (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:37)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui MasP

        alt produs Latrinar - Irealitatea teve
  • +43 (83 voturi)    
    Discurs de politruc (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:40)

    Alex_def [utilizator]

    Spune multe ca defapt să nu spună nimic. Dar în final, faptele vorbesc de la sine. Iar faptele sunt astea:
    -a fost direct implicat în lovitura statului de drept din "marțea neagra", în 2012
    -timp de un an de zile, a făcut 0 presiune pentru demiterea plagiatorului premier V. Ponta
    -il are ca si consilier prezidențial pe Mihalache
    -a promulgat legea alegerilor locale cu un singur tur de scrutin
    -a promulgat legea excesiv de birocratica a votului "prin corespondenta"
    ...
    Pai mai contează ce spune?
    • -9 (19 voturi)    
      s-avem pardon la un subiect (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:29)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

      alegerile cu un singur tur sint mai bune.
      sanse corecte pentru ”catindati” si cheltuieli mai putine din taxele mele.
    • 0 (4 voturi)    
      Nu, nu a fost direct implicat (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:57)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

      nu era nici deputat nici senator, cred ca nici indirect. Sa renunte la Mahalache!
    • +4 (8 voturi)    
      ce-l doare (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:27)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Alex_def

      ai uitat ce era mai important pentru el: salariul si pensia!
  • +67 (89 voturi)    
    Domnul Presedinte (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:45)

    adrian88000 [utilizator]

    Klaus Johannis m-a facut curios. Ce a inteles el din mesajul pe care l-a primit via Facebook ?
    Ar fi trebuit sa spuna clar ce a inteles.
    Cred ca a inteles cam acelasi lucru pe care l-au inteles partidele parlamentare dupa protestul Strazii:
    sa-si faca pensii speciale, sa apera infractorii din gasca lor, etc.
    Sau a inteles cu adevarat mesajul ?!
    • +14 (26 voturi)    
      Ce mesaj? (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:18)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Dar nu I-am trimis niciun mesaj!
      Eu am dat Like celui in care ne pusesem sperantele de Schimbare, cele pe care ne bazam sa ne "dea tara inapoi".
      MIercuri ni s-au deschis ochii, am constat ca acel personaj era doar in imaginatia noastra, presedintele cu rigoare nemteasca Iohannis de fapt nu exista, nu este decat un slugoi abject de-al Varanului!
      Era deci normal sa imi retrag like-ul, pentru ca persoana careia ii fusese destinat pur si simplu nu mai exista!
      Iar notinuea de "mesaj" pru si simplu nu se aplica in acest caz, nu e vroba de ce I-am transmis NOI, pierderea simpatiei este o consecinta logica si inevitabila a actiunii dumnealui!
      Daca ma urc pe terasa blocului si sar pest margine, nu "simt ca gravitatia incearca sa imi transmita un mesaj", ci sufar consecinta fireasca a actiunii MELE!
    • +6 (22 voturi)    
      Si noi am inteles (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:30)

      serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Intelesese el foarte ca doar nu e tampit dar noi nu suntem audienta antenelor sa credem ca la cum a luat atitudine n-a fost ceva "comandat" cu buna stiinta de gasca infractorilor din care face si el parte.
      O fi inteles vocea votantilor lui, doar ca banul si interesele au o voce mai puternica.
    • +3 (9 voturi)    
      Sa tripleze indemnizatia presedintelui, primului (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 13:23)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      ministru, Tariceanu, Zgonea . . .
      Dupa Colectiv zicea iohannis ca politicienii au inteles "foarte tarziu ca nu pot ignora vointa poporului"
      Intrebarea este Iohannis ce-i? Pentru ca dupa celebra declaratie a zis:
      “Eu cred că ați ajuns într-o situație neplăcută și inutilă."
      Cine ne vorbeste? Cui ii vorbeste? Ce este el? Presedintele nostru?
  • +39 (67 voturi)    
    Bravo! N-ai inteles nimic! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:45)

    EuSiCuMine [utilizator]

    Acum ca tot ai "negociat" nevoie mare in favoarea Romaniei pretentiile Marii Britanii si ai obtinut discriminarea cetatenilor romani (care daca muncesc 4 ani, nu primesc nicio prestatie sociala in acest rastimp), dar si a copiilor lor ramasi in tara (chiar daca le muncesc parintii in UE, alocatiile le vor lua la nivelul din Romania, taxele le vor plati ca acolo).... acum putem sa o dam la intors.
    Ca tot i-ai "convins" nevoie mare pe englezi, poate te invata si vorba aceea: "fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me."
    • +1 (3 voturi)    
      Confunzi "ajutoare" cu "prestatii" (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:58)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

      intentionat?
  • +52 (72 voturi)    
    Si noi, am inteles mesajul tau... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:49)

    Lucky1 [utilizator]

    si mai stim ca, de fiecare data cand fie faci ceva reprosabil, fie numesti consilieri prezidentiali de calitate indoielnica, de fiecare data spui: am inteles mesajul!
    O placa care nu mai are efect la public...
  • +61 (79 voturi)    
    fii barbat!!! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:56)

    gic [utilizator]

    si recunoaste ca ai spus o prostie. acum bag seama ca vrei sa ne enervezi si mai tare.
    NU SUNTEM PUBLICUL Antenei! sa ne aburesti...

    ai fost un fricos si esti in continuare!
    presedintele Romaniei... bleah
    • +18 (26 voturi)    
      Nu ne abureste! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 2:10)

      EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui gic

      Daca citesti cu atentie mesajul, Iohannis spune in mai multe cuvinte ce a spus si acum cateva zile. Nimic despre un proces penal si bunuri furate de la statul Roman, necomnfiscate de un an jumatate de cand avem decizie definitiva si irevocabila. O da cu libertatea de exprimare... care nu e afectata de nimic.
      • +11 (17 voturi)    
        Asa este (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:38)

        Nick85 [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

        Ti-am dat vot negativ din greseala. Asa este: Nu a inteles nimic!
    • +10 (22 voturi)    
      pai ce vrei de la.. (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 3:21)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui gic

      un profesoras de r-hat care inloc sa invete copiii la scoala, ii chema la meditatii..si uite asa pe spatele elevilor si a luat citeva case...din pacate e tot sistemul asa, plin de escroci...
      • -2 (8 voturi)    
        Esti exilat dincolo de Nistru? (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:00)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        "pe spatele elevilor"? Mai frate, dar tare mai urasti profesorii...Ca Ceausescu si Bobu! Elevii aia nu primeau nimic in schimb? Profesorii sint sclavi pe plantatie, trebuie sa se sacrifice pentru tara, care o sa le dea gratis paine si apa in fiecare zi?
    • +9 (19 voturi)    
      errare humanum est (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:22)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui gic

      Oricine poate gresi o data, prostii mai spunem cu totii, insa mesajul de miercuri din Parlament a fost o clar "declarative de dragiste" fata de Varan, mainfestarea dispretului total nu doar fata de cei care l-au votat, ci fata de Lege, de Justitie. Si chiar fata de logica elemntara: nici nu conteaza daca Ponta era mai bun sau nu, dar cum vine asta, noi votam pe Johannis, si cand colo vedem ca a iesit tot omul lui ilici si al Latrinelor?!
  • +62 (76 voturi)    
    schimbati consilierii , domnule presedinte! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:57)

    rov [utilizator]

    din comunisti si securisti nu mai faci oameni intregi, oameni de bun simt, oameni de valoare!
    • +4 (20 voturi)    
      aberant (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 2:20)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui rov

      nu consilierii sint de vina, el i-a ales, dupa chipul si asemanarea sa. Premierul grivco, omul voikuleskului, asta a fost, este, si va fi.
      • -2 (4 voturi)    
        Mahalache nu e dupa chipul si asemanarea (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:01)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui bec

        si cred ca e un pion otravit plantat din timp in trupa lui Johannis, in cazul incredibil ca va iesi presedinte. E toxic.
        • +1 (1 vot)    
          E un biet absolvent de la D Cantemir (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 21:09)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          care se crede Machiavelli si kingmaker. Nu voi uita in veci cum urla in vara lui 2012 ca Atonescu va ramane la Cotroceni orice ar zice Curtea Constitutionala si Europa!
          Apoi a gasit alt ficus de care sa-si atarne palaria!
    • +10 (18 voturi)    
      iohannis (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 4:39)

      sile1 [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Daca are nevoie de consilieri ca sa-i explice lucruri simple si usor de inteles atunci sa ne lase.

      Avem nevoie de un presedinte care sa gandeasca cu mintea lui.
    • 0 (2 voturi)    
      numai "consilierii".. (Duminică, 21 februarie 2016, 0:31)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui rov

      sau si din profesorasi de 2 lei..vechi...hai sa fim seriosi si sa nu aruncam vina pe altii..asta inseamna ori sa fi prost ori marioneta...in ambele cazuri acest personaj este nul...si neavenit...
  • +10 (20 voturi)    
    Apropiat sau nu (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 2:04)

    HalikiBuliki1 [anonim]

    ai sugerat ca o hotarare judecatoreasca definitiva inseamna "banale motive administrative"
    Restul e...tacere, draga pretene....
  • +18 (26 voturi)    
    Nu ati inteles nimic! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 2:07)

    R.Stoian [utilizator]

    Acelasi discurs gol si lipsit de substanta. Ne-am cam saturat de vorbe goale, timpul trece, si o face al naibii de repede. VREM FAPTE! Pas cu pas (un pas mai alergator nu molcom) spre dezvoltarea tarii si scoaterea ei de sub umbrela de tara de lumea a-3a. Nu regret ca v-am votat, pentru ca nu aveam o alternativa mai buna, insa data viitoare puteti conta pe votul meu...in favoarea altcuiva.
  • +12 (20 voturi)    
    si cica asta a fost profesor ? (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 2:21)

    verdi [utilizator]

    nu stiu cat de adanc va penetra intelegerea ta cand va trebui sa returnezi banii de chirie.
  • +5 (15 voturi)    
    Ai inteles... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 2:21)

    puscas2 [utilizator]

    ... pe draq!
  • +11 (21 voturi)    
    A inteles careva ceva? (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 2:29)

    Parzivall [utilizator]

    Sincer. Nici phonta nu avea un limbaj atat de lemnos.
    • +2 (8 voturi)    
      noimebrie 2016 (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:40)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

      Noul Parlament , SPER primul Parlament Legitim in care P$D, penele, aldie si emanatii FESN sa nu aiba in parlament IMPREUNA mai mult de 7 %, astfel Demiterea lui Ciolani$ by GRIVCO sa devina Realitate, in 2017 Macovei la Cotroceni, Ciolos premier !
  • +11 (21 voturi)    
    Nimic (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 2:36)

    Megies [anonim]

    N-a inteles nimic! Omul asta e incredibil! A repetat acelasi lucru, adaugand doar cuvinte, ca sa para ca a dezvoltat. Nu are cum sa inteleaga. Omul asta nu e dispus sa-si asume niciun risc, nimic, pentru a sustine respectarea legii. E interesat doar de viitorul lui politic, e clar.
    Prosti am fost doar noi ca am mai cazut in plasa unui politician.
  • +9 (21 voturi)    
    Ai inteles,pe naiba !!! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 3:54)

    gigiN [utilizator]

    Nici in cele mai urate vise ale mele nu as fi crezut ca esti,de fapt,o marioneta si,mai ales,a cui nu trebuie !!
  • +14 (20 voturi)    
    Logica (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 3:58)

    Mirobo [utilizator]

    Presedintele este angajatul statului.
    ANAF este o institutie a statului.
    Resursele necesare functionarii institutiei prezidentiale sunt asigurate printre altele si de catre ANAF.
    De ce ataca presedintele o institutie a statului si i-a apararea unei persoane juridice?
    Eu sunt de acord sa fie solidar cu Voiculescu DAR sa isi i-a banii pentru functionarea Palatului Cotroceni si a chiriasilor acestora tot de la el,nu de la noi.
    Intr-un stat civilizat nimeni nu indrazneste sa se i-a in bete cu fiscul.
    ANAF executa o sentinta definitiva a justitiei.Ce exemplu da presedintele unei tari cand comenteaza indirect o astfel de decizie?
    • -3 (7 voturi)    
      Gramatica (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:02)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Mirobo

      "ii ia" nu "i-a dat".
  • +15 (23 voturi)    
    foarte succint (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 4:52)

    krampus [utilizator]

    Iohannis: "am inteles foarte clar mesajul pe care l-am primit via Facebook" Daca ai inteles, scapa de Mihalache.
  • +13 (27 voturi)    
    AHA (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 5:17)

    falcoind [utilizator]

    Ești președinte din 21 decembrie 2014 .

    Acum uitate în oglinda și enumera trei lucruri de importanta vitala pe care le-ai făcut pt acest popor.

    Poți să le publici pe "facebuci" că mai nou acolo se face politică, când apari în parlament te caci pe tine.

    Acum iți enumăr eu 3 lucruri vitale pe care le puteai face:

    1. Când lumea a ieșit în stradă după evenimentele din Colectiv să fi coborât în prima zi intre ei de pe "piedestal" și să strigi odată cu ei asa nu se mai poate, să coalizezi oameni în jurul tău.

    2. Când s-a votat de prima dată în parlament ne ridicarea unei imunități , sa fi mers în parlament și sa le spui răspicat: ' "domnilor" asa nu se mai poate nu puteți fi deasupra legi , legea e pentru toți '

    3. Ca și președinte ai un instrument foarte puternic în mană , poate nu ți-au spus asa ziși "consilieri " , se cheamă referendum, constituția României trebuie schimbata. Nu sunt pentru unicameral da maxim 300 "penali" numele de parlamentari încă nu îl merită pt o țara cu sub 18 milioane de locuitori e suficient. Puteai cere în referendum inclusiv dacă să aibă dreptul la imunitate penali , noștri . Normal ar fi doar pentru ceea ce spun atât pt hoții ar trebui să ia din start dublu , se presupune că știu mai bine legea decât un novice.

    Unul care te-a votat deși te vedea ca și Constantinescu 2, dar nici mort nu putea vota o "poanta". Ești o nulitate , păcat.

    Câte odată cred ca poate era mai bun "poanta" măcar dădea cu țara de pământ în regim urgent, după un mandat de al lui, probabil mai erau în țară doar cei 11 milioane de asistați și leprele politice.
  • +14 (28 voturi)    
    Te cred ca esti omul nepotrivit,pt."rolul"de pres! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 6:16)

    Plagarus [utilizator]

    Ma ingrozeste gandul ca reprezinti RO pe plan extern,la cat de habarnist esti in toate cele,her KiWI !!!!
  • +20 (28 voturi)    
    Ai înțeles pe dracu (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 6:31)

    Calin_file_de_dosar [utilizator]

    Dacă înțelegeai, Mahalache își căuta acum de lucru!
  • +12 (30 voturi)    
    D-le Iohannis, (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 7:02)

    John M. [utilizator]

    Ati vazut ieri cine era audienta Antenei 3?!
    Ati dat "generatia cu smartfonul la gat" pe "generatia cu lingura de gat".
    O sa va coste. Pe mine si prietenii mei ne-ati pierdut de votanti! Am ales un alt ipocrit, ca Ponta, Dragnea, Tariceanu si toti ceilalti de care ne-am saturat.
  • +15 (31 voturi)    
    amor cu Felix (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 7:09)

    dan_costea [utilizator]

    Daca te-ar prinde nevasta cu alta in pat, ar mai exista cale de reconciliere?

    Te-ai "culcat" cu Felix, gata! La revedere!
    • +4 (8 voturi)    
      baiu este ca e Orgie cu felix (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:42)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui dan_costea

      motocicleanu era in pat, Lord Of Telorman era in pat, Phonta era in pat...FELIX...are miere cu iz financiar in pat...
  • +4 (16 voturi)    
    SCOALA PRESEDINTILOR (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 7:15)

    tpopescu [utilizator]

    just now





    aceasta este evolutia fireasca a omului care nu se bazaeaza pe consilieri , nu ii alege cat se poate de aplecat si nu ii consulta inainte de a deschide gura in public TOTI PRESEDINTII TREC PRINTR-UN MOMENT IN CARE SE CRED CAPABILI , MAI CAPABILI DECET SUNT IN REALITATE Este meritul EXTRAORDINAR al FACEBOOK ca il educa pe Johanis. Dupa cateva "palme"d'astea Johanis va deveni cel mai bun de pana acum.
  • +7 (15 voturi)    
    Dacă vii cu d'astea (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 7:31)

    danjee [utilizator]

    N-ai înțeles nimic. Vorbe, nu fapte...sau parcă era invers
  • +7 (15 voturi)    
    Transformi inculpatul in "victima", (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 7:34)

    Metusala [utilizator]

    daca actionezi pripit si "heirupist" , cum a facut ANAF. Trebuia sa trimita la Gadea cea mai sexi angajata din ANAF. "Doriti sa va angajam? O facem cu mare placer!" "Nu, v-am adus anuntul ca in 5 zile sa eliberati spatiul. Va rog sa semnati aici.!" Astia cu "Executia.." trebuia sa apara doar dupa cele 5 zile.
    • +1 (5 voturi)    
      tot ce e in jurul varanului aka Latrinele (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:43)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Metusala

      sunt sub titulatura Condamnat Definitiv si Irevocabil...inculpat...a fost...
  • +12 (16 voturi)    
    Oare? (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 7:41)

    Soljenitin [utilizator]

    Am sa cred asta cand Mihalache, Dincu si tot ce inseamna psd nu vor mai avea nici cea mai mica influenta in deciziile luate in Romania. Pana atunci nu.
  • +9 (19 voturi)    
    Nu, domnule Presedinte! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 8:26)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Nu, domnule Presedinte, nu va cred!Declaratia facuta a fost pe nepregatite, fara un text prealabil, deci ea reprezinta modul dumneavoastra de gandire, sentimentul dumneavoastra in situatia data!Dumneavoastra ati uitat, nu noi, mizeriile pe care vi le-a aruncat in cap aceasta abjecta A3!Dumneavoastra traiti in Romania,nu puteti sustine ca nu stiti cine este A3, cata minciuna si manipulare face, a doua natura a acestei asa numite TV!Pacat, am militat pentru dumneavoastra, am sperat ca veti fi un al doilea Carol I al Romaniei!
    • +1 (1 vot)    
      Și ce te faci ... (Duminică, 21 februarie 2016, 13:55)

      LianBerthold1 [anonim] i-a raspuns lui MichiuStefan1

      ... dacă mizeriile de fapt nu erau mizerii, ci purul adevăr?

      Că povestea cu casele-ghinion deja începe să se cam destrame ...
  • +17 (21 voturi)    
    ANAF trebuie (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 8:28)

    SRA [utilizator]

    Rastamacirea cuvintelor fie a presedintelui fie a opozantilor este o prostie ! ANAF trebuie sa puna in practica evacuarea !

    Restul timp pierdut ce a spus unul sau altul, finalul este aplicarea legii !!!

    In asemenea cazuri nu exista tocmeala !!!
  • +11 (19 voturi)    
    raul a fost deja facut! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 8:29)

    bancheru83 [utilizator]

    degeaba a mai iesit cu mesajul acesta.anaf a fost deja intimidat si a decis sa le lase antenistilor sediul contra unei chirii lunare.inca o data in rominia se vede clar cum legile sunt facute pentru oameni normali.la un prejudiciu de aprox 60 milioane euro nu se intimpla nimic timp de 1 an si jumatate,iar pentru 50 de lei sau chiar mai putin anaf a inchis magazine si a lipit afise in geam.
    • -1 (1 vot)    
      adica (Luni, 22 februarie 2016, 0:54)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui bancheru83

      pt mai putin de 50 de lei a actionat heirupist? :)
      • +1 (1 vot)    
        Nu-i frumos ce faci ! (Luni, 22 februarie 2016, 9:37)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui auch

        Cauti sa-i prinzi pe oameni la "inghesuiala".
  • +12 (26 voturi)    
    Cât de naivi ne credeți? (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 8:49)

    marki [utilizator]

    A fost mai mult decât clar mesajul pe care l-ați transmis în miercurea rușinii, domnule Președinte! Ați spus, textual: „libertatea de exprimare in media nu poate fi suprimata pentru banale motive administrative [...] aceasta abordare heirupista a ANAF mi se pare cel putin nepotrivita, daca nu discutabila". Un mesaj care începe să semene izbitor cu atacurile lui Tăriceanu la adresa justiției.
    Și nu v-ați oprit aici. Ați continuat, ca un vechil pe moșie, că ați avut discutii cu „factorii de decizie” si că până la urmă „se găsesc soluții convenabile".
    Nu cumva, declarația asta are legătură cu hotărârea definitivă și irevocabilă a Curții de Apel Brașov, în legătură cu spațiul comercial din centrul Sibiului, (luat cu japca!), de pe urma căruia încă profitați ilegal?
  • +16 (24 voturi)    
    Am un mesaj scurt : (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 8:56)

    Canache [utilizator]

    Sictir !
  • 0 (14 voturi)    
    Spre ştiinţă (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 8:59)

    lampert36@gmail.com [utilizator]

    Istoria de aici şi de oriunde probează faptul că nimeni, niciodată, n-a câştigat un război împotriva presei
  • +16 (24 voturi)    
    stai jos, nota 4 elev Iohannis, n-ai inteles nimic (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:06)

    mnicku [utilizator]

    chiar ne crezi pe toti orbi si prosti ?

    nu sintem.
    • +1 (9 voturi)    
      Carmen ce face acolo ? (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:44)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      il lasa pe Ciolani$ by GRIVCO sa Copieze cu mahalache ?
  • +17 (25 voturi)    
    S-o dăm cotită... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:12)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Banale motive administrative? Un turnator ordinar si mafiot celebru care altceva decit sa fure țara nu a făcut, trebuie să dea acum inapoi ce a furat. Corul de slugi aflat in solda lui, un jegos asa-zis post de televiziune, face spectacol, iar KJ iese si spune ca libertatea presei nu trebuie sa sufere. Care presa? Lada de zoaie A3? Jalnici consilieri ai dle Presedinte, in frunte cu cameleonul politruc Mihalache. Jalnic !!!
    • -1 (1 vot)    
      cat de nemultumit (Luni, 22 februarie 2016, 0:56)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      trebuie sa te fi simtit daca l-ai fi avut pe Ratiu presedinte?
  • +20 (28 voturi)    
    complexul Basescu (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:24)

    barba-neagra [utilizator]

    Johannis, asemeni multor politicieni si jurnalisti de pripas cu mentalitati vechi (sper ca se intelege ce vreau sa spun), are un complex de care nu se poate dezbara: se numeste "complexul basescu".
    Mi-a cazut fisa urmarind o emisiune la Realitatea TV, unde un "analist-jurnalist cu vechi shtate" (banuiesc ca dnul Guse si dna Sandru sunt faptasii) lovea cu parul dur si sententios: aici se pune problema basis versus antibasisti, adica totul e din vina fostului presedinte Basescu. Incredibil, dar stanga politica si toata scursura ramasa din anii '90 n-au inteles nimic din ce s-a intamplat cu generatiile de dupa, alea care au indragit justitia, corectitudinea si moralitatea. E drept ca Basescu a cazut psihic (ca sa nu spun mai mult) dupa zece ani, dar asta nu-i sterge meritele.
    Johannis, desi mare la stat, e mic la sfat, tributar jocurilor de culise sau barbuturilor in plina strada PSD-PNL. Nu poate mai mult, nu indrazneste mai mult.
    In plus, are si problema celor sase sute de mii de euro pe care inca uita sa-i dea statului... asta apropos de "hotarari judecatoresti obligatorii" in privinta unor hotii ordinare facute "cu rea credinta".
    Daca ar fi fost Basescu in locul dlui Johannis cred ca ar fi fost deja linsat pentru furt de case, chirii luate cu japca de la banci jenate, etc.
    Iar ca sef al diplomatiei romanesti, cred nici dupa 10 ani nu va in stare sa spuna ceva coerent, care sa aiba forta si greutate. Pacat.
    • +8 (12 voturi)    
      Bunicul Base a Calcat Sistemul Nervos (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:46)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      la multi Ipochimeni in lista fiind si tandemul Gushe si Lavinia, ultima fiind cea mai lamentabila fiinta numita Jurnalist. daca eram in locul lu Base, faceam mai mult...ii calcam mai rau pe sistemul nervos....
    • +1 (1 vot)    
      Numai iohannis ? (Duminică, 21 februarie 2016, 13:45)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      Multi au complexul basescu nu numai iohannis , toti in frunte cu antenele care au fost infiintate cu un singur scop sa denigreze un om , negandindu-se ca denigreaza functia de presedinte.
      Antenele ar trebuii acum sa inceteze cu injuraturile ca obiectul muncii a disparut de la orizont si sa-si inchida posturile, infractorul voiculescu neavand nici o victorie asupra subiectului numai esecuri si sa termine cu minciunile si spalarea creieerelor unor oameni nevinovati si neajutorati. Daca ar avea putina onoare aceasta oficina de dezinformare neocomunista ar inchide din proprie initiativa posturile ca sa-si spele pacatele fata de acei oameni nevinovati care nu stiu sa gandeasca singuri si sa nu se mai dea in spectacol punandu-si poalele in cap.Ma aspeptam la mai multa demnitate ca de onoare nu poate fi vorba din partea unui pastor de orice confesiune . Tot comportamentul acestor indivizi verosi si a celor care i-i inconjoara si sustin este de oameni de nivel inferior , de oameni marunti si mediocri.
    • -1 (1 vot)    
      nu vorbim (Luni, 22 februarie 2016, 0:59)

      auch [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      aici nici de casa din Mihaileanu, nici de contractele preferentiale ale notaritei cu bancile, din care castiga bani din buzunarul oricarui client care face sau achita un credit, nu? :)
  • +14 (22 voturi)    
    a ințeles, dar nu prea a priceput... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:26)

    IancuJianu [utilizator]

    Si eu care așteptam ca Johannis să fie un fel de Kennedy, chiar si mai micuț, asa ca pentru Est-Europa. Insă de aici și până la a-i da apă la moară lui Al-Capone din pușcărie e distanță mare și nu mă așteptam.
    Răul trebuie ras de la rădăcină si dacă continuă așa nu-i ajung nici 2 mandate...
  • -7 (25 voturi)    
    desi l am criticat miercuri f dur (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:40)

    coloneze [utilizator]

    apreciez ca si a dat seama. cine nu greseste in viata asta. toti gresim, putini recunoastem. cel care nu a greesit sa ridice piatra si sa arunce cu ea.
    • +1 (9 voturi)    
      Iertarea vine odata cu demiterea lui in (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:47)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui coloneze

      noiembrie-decembrie 2016, demitere ce va trebui initiata de noul Parlament
    • +1 (5 voturi)    
      faci mari confuzii.... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 12:29)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui coloneze

      ..intre un presedinte din sec. 21 si o tarfa din antichitate.......raspunderea fiecaruia e ffffff. diferita.....unul are in mana destinele unui popor, iar cealalta , imprastie pacatul la oameni de nivelul ei.....fii sigur ca Domnul ii judeca diferit.
  • +15 (21 voturi)    
    Declaratiile stangace continua (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:43)

    Silviku13 [utilizator]

    Cred ca presedintele nu se poate exprima coerent in limba romana, poate are nevoie de meditatii.
    Si aceasta declaratie este presarata de ambiguitati si expresii interpretabile.
    Daca acest Mutulica tot s-a trezit vorbind din an in pasti, ar fi trebui sa abordeze teme importante nu sa apere trustul de presa al unui mafiot.
    Subiecte pentru care romanii ar fi fost interesati sa afle ca presedintele lupta pentru interesele acestei tari:
    - Brexit - un subiect de maxima importanta care ar fi putut fi o mare oportunitate pentru Romania
    - Criza politica din Republica Moldova.
    - Criza refugiatilor - pozitionarea Romaniei a fost foarte labila.
  • +16 (22 voturi)    
    Too late, my friend, too late (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:51)

    ilex2013 [utilizator]

    Daca taceai , filozof ramaneai - pacat! N-aveam mari asteptari de la Iohannis, dar nici asa ticalos nu mi-l imaginam.Farewell Mr. President!
  • +1 (17 voturi)    
    Acum (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:54)

    evoque [utilizator]

    ai inteles ca nu esti presedinte ca sa gandesti sau ca sa vorbesti. Esti presedinte ca sa executi.
    • +6 (10 voturi)    
      asta facea Nea Nelu la ordinele lui (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:49)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      El Insusi ? sau ordinele lui magureanu ? berevoieshti ?...he he...daca nu ajungeti voi la Brutarie...
  • +16 (22 voturi)    
    oare chiar a inteles? (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:55)

    marianmarian [utilizator]

    Cel mai important lucru pe care ar trebui sa-l inteleaga e ca mare parte din oamenii care l-au votat nu mai pot fi prostiti cu 3 cuvinte, cum ar fi cele de azi noapte. Fapte, nu vorbe, stimabile. Precum au zis si altii, nu suntem publicul antenelor.
    • +3 (9 voturi)    
      fii sigur ca a inles, dar..... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 12:33)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui marianmarian

      ........ face pe naivul, crezand ca si noi suntem naivi.....cum sa nu inteleaga cand el insusi are de returnat bani pt. casele sale obtinute cam dubios.....
  • +15 (21 voturi)    
    apropiatul apropiatului.... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:57)

    minus [utilizator]

    Maine veti sustine ca nu sunteti apropiat nici de consilierul dvs, care, din intamplare este destul de apropiat cu directorul antenei3...

    Iar acum "Insirând cuvinte goale, Ce din coada au sa sune.".... pare a fi dureros de adevarat.
  • -2 (18 voturi)    
    DRAGI INTERNAUTI ... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:26)

    arheopterix [utilizator]

    Aveti perfecta dreptate , dar parerea mea este sa slabim putin presiunea , pentru ca exista posibilitatea ca presedintele NOSTRU (macar cu vorba ) sa devina presedintele LOR (cu arme si bagaje ) si atunci chiar am ca....arisit-o .In situatia actuala extrem de complicata si fluida , noi poporu*nu avem nevoie de inca un adversar explicit (avem destui ) Incercati sa ganditi practic ,va rog !
    • +11 (21 voturi)    
      Am crezut ca e al nostru, dar nu e (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:40)

      ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui arheopterix

      si nici nu cred ca fost vreodata, asa ca parerea mea este ca trebuie mentinuta presiunea. Mai practic mi se pare sa fie tot timpul atentionat si sanctionat de cei ce l-au ales numai pentru ca nu era Ponta si atat.
  • +15 (25 voturi)    
    Cucerirea Romaniei, 'pas-cu-pas'! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:33)

    hotnewsfil [utilizator]

    Textul "citit" de Iohannis este o mare ticalosie, de un politicianism de cea mai joasa speta.
    Noroc, pentru cel ce l-a citit -Iohannis, ca exista aceeasi scuza pentru el (incepand din 2014): 'De fapt, textul a fost compus de ' pesedistul' Mihalache'.
    Cu aceasta convingere, ii uram lui Iohannis : 'O Carmen sanatoasa' si plimbari cat mai multe in Florida, chiar fara vreo intrerupere, fiidca are cine sa continue sa fie primul om al tarii : 'cameleonul Mihalache'.
    • +1 (5 voturi)    
      Rectificare! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:58)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      'Fiindca', nu 'fiidca'!
  • +9 (19 voturi)    
    "Ghinion" (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:34)

    Nick85 [utilizator]

    Mai bine spunea "Ghinion" celor care l-am votat. Era mai sincer.
  • +17 (21 voturi)    
    Presedinte ales de popor... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:35)

    mircea_cjn [utilizator]

    Nu putem sa-i cerem lui KWI sa se pronunte doar pe politica externa (la cat conteaza Romania pe plan extern, e ca si cum i-ai da o jucarie sa nu se plictiseasca ; si oricum pe plan extern ... les jeux sont faits). Si in acest caz, al axarii pe plan extern, nimerit ar fi un presedinte ales indirect, de catre parlament.

    In cazul nostru , KWI este ales direct, de catre popor. Este obligat sa reprezinte poporul, presedinte al poporului, nu al parlamentului. Trebuie sa ia pozitie in toate, pe extern sau intern.

    Foarte slaba prestatia lui dupa un an de mandat.
  • +19 (27 voturi)    
    prea putin, prea tarziu (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:36)

    mihaio [utilizator]

    Incerci sa scoti cuiele, dar garurile raman.

    Daca vruiai sa indrepti ceva, ieseai tot in fata presei si ziceai acestea, sa te auda si cei de la meeting.

    Ce faci tu este sa le spui fiecarora ce vor sa auda, FB si TV.
  • +3 (7 voturi)    
    fiti mai explicit domnule presedinte (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:46)

    LeoDav [utilizator]

    Poate ca nu sunteti apropiat de acest jalnic (asa zis) trust de presa - de fapt un aparat de propaganda platit din bani furati. Dar consilierii dumneavoastra pe care direct ati binevoit a-i pune in functii? Si cum ramane cu apropierea de grupul de interese din spatele acestei adunaturi de pseudo jurnalisti? Nu sunteti apropiat nici de acest grup? Atunci spuneti raspicat totul pana la capat daca tot ati inteles mesajul zecilor de mii care va retrag sustinerea.
  • -1 (7 voturi)    
    Catre dl.d-na autor al articolului: rog corectati (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:54)

    Maniu [utilizator]

    "pa" facebook cu "pe" .

    Redactia: Multumim pentru sesizare, am corectat.
  • +2 (8 voturi)    
    Pre tarziu . . . . (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:04)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . Domnule Presedinte, prea tarziu. Raul a fost facut, Antenele au obtinut satisfactia dorita iar Dvs. v-ati pierdut increderea romanilor. Sa nu credeti ca vom uita. Nu. nu vom uita si daca Dumnezeu ne va da zile ne vom confrunta la alegerile viitoare. Si apoi nici nu prea cred in sinceritatea Dvs. de a va pune cenusa in cap. Daca vreti sa reparati ceva in tevatura asta dati-l afara pe consilierul care va soptit in ureche nefericita Dvs. luare de pozitie.
  • +10 (12 voturi)    
    Afara cu pionul otravit Mahalache (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:06)

    Maniu [utilizator]

    ce consilieri au astia? Un singur consilier bun prezidential am cunoscut in peste douazeci de ani post 1989, Funeriu.
  • +4 (8 voturi)    
    Din pacte (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:07)

    Calinul [utilizator]

    ai priceput prea tarziu!!!
  • +10 (16 voturi)    
    culmea, tot noi n-am inteles! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:24)

    revo [utilizator]

    Bai, asta dupa ce ne da un pumn, ne si scuipa in ochi!
    Nu stiu ce mai este de facut, porcul s-a suit sus de tot in copac si se ... in capul nostru! Tot noi am inteles gresit!
    Cata nesimitire, cat tupeu sa ai ca sa mai indraznesti sa scrii asa ceva! Bai, asta l-a intrecut pe PONTA, stabilind un record. Macar Ponta se batea cu doar cu Basescu, asta ne porcaie pe toti.
    Pai, hai sa vedem:
    1. "Eu cred ca ati ajuns intr-o situatie neplacuta si inutila". Adevarul este: au generat cu bunastiinta si cu intentie o situatie conflictuala. Este un atac la o decizie judecatoreasca (dar ce ne mai miram, ca si el e in aceeasi situatie).
    "In primul rand, cred ca libertatea de exprimare in media nu poate fi suprimata pentru banale motive administrative." O hotarare judecatoreasca e o hotarare judecatoreasca, nu o problema administrativa banala, si nu suprima "libertatea de exprimare" pentru ca nu ataca licenta de emisie, iar halenele au deja alte 3 studiouri din care emit principalele torente de rahat.
    "In al doilea rand, aceasta abordare heirupista a ANAF mi se pare cel putin nepotrivita, daca nu discutabila". Dupa ce si ultima actiune in instanta a halenelor a fost respinsa, ANAF a trimis un echipaj de 4 ofiteri, intr-o singura masina, care a legitimat un individ de la Antene, pentru a sti cu cine sta de vorba, si i-a inmanat legal citatia de evacuare. In aceeasi zi, au mai inmanat alte 47 de citatii, cu un total de 11 oameni si 4 masini. In ce consta "heirupismul" si ce este discutabil aici?
    "In fine, am constatat din discutiile pe care le-am avut ca exista deschidere la factorii de decizie si, cu siguranta, prin discutii asezate si calme, pana la urma se gasesc solutii convenabile". Ia citeaza-ne din Constitutie si din regulamentul tau de ordine interioara, care era imprejurarea in atat de grava, urgenta si destabilizatoare a pacii sociale care necesita ca tu sa intervii intr-o actiune a unui organ al Statului, care are sarcina de a recupera un prejudiciu adus Statului.
  • +9 (15 voturi)    
    Spune-mi ce consilieri ai ca sa-ti spun cine esti (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 11:35)

    Razvan_M [utilizator]

    Presedintele Iohannis sau Johannis vrea liniste. Pt. asta este capabil de orice compromis. Intrebarea este ce te faci cand ai de-a face cu loaze imbatranite in rele precum ticalosii din slujba lui Voiculescu. Este dificil, nu-i asa, sa cureti rahatul fara sa te murdaresti un pic.
  • +8 (16 voturi)    
    Vorbesti putin dar prost. (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 12:05)

    dezamagitul [utilizator]

    Spre deosebire de basescu care vorbea mult mai facea si greseli , dumneata vorbesti putin si prost. .
    De fapt ati spus ce ati gandit .
    Toate sant pure intamplari ?
    1. Intalnirea la masa in Germania a consilierului principal mihalache cu directorul ,pastor gadea .
    2.Intersectare doamnei gorghiu cu acelasi pastor penticostal daca nu ma insel in america.
    3. Exprimarea prealabila in cauza , a fost cu intentie sau o greseala mediatica.
    Ce masuri ati luat impotrva celor care va consiliaza in acest mod.
  • +8 (14 voturi)    
    Oh dear (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 12:21)

    Adrian_1978 [utilizator]

    Presedintele, cel mai informat om din Romania a crezut ca n-a stiut? Pai atunci e grav, ma gandesc cate lucruri nu stie sau nu a crezut ca n-a stiut?
    Oare stie ca s-ar putea sa ne invecinam cu Rusia?
    Ce alte lucruri nu stie Iohannis si cine e responsabil ca nu stie sau ca crede ca nu stie?
    E o scuza jenanta si zicerile sunt mai penibila decat declaratia initiala. Cred ca CRBL s-ar descurca mai bine in pozitia de presedinte.
    Buei astia de la multinationale, explicat-I domnului presedinte chestii basic de comunicare in relatiile cu publicul.
  • +7 (17 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 12:46)

    Kpriciu [utilizator]

    Lasa-ne, iohannis!
    Esti la fel ca ponta, JOS cu tine!!!
  • +14 (20 voturi)    
    Deci ... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 12:52)

    CezarN [utilizator]

    1. Ai dat o declaratie care a intimidat ANAF-ul(pe niste oameni de acolo, se intelege), declaratie prin care ai transmis mesajul "O hotarare judecatoreasca definitiva este un moft!" si ai lasat sa se inteleaga ca gestul tau este si o mica razbunare la adresa justitiei care te-a vaduvit de o casa din Sibiu.

    2. Ai tinut explicit sa dai acest mesaj in fata jurnalistililor de la Antena 3 (te-ai indreptat catre grupul de jurnalisti in care erau si cei de la Antena 3), ca si cum ti-ai fi taiat degetul mic in fata bossului yakuza. Nu ai dat mesajul pe feisbuc sau la o conferinta de presa din Kuala Lumpur.

    Acuma ce faci? Dai frantzuzeste inapoi, insa fara a repara nimic din raul facut deja si, in plus, mentinand presiune pe ANAF care, printr-un gest STANGACI, pune in pericol LIBERTATEA DE EXPRIMARE (nimic mai fals si mai manipulativ). Democratia inseamna un set de liberatati si un set de REGULI, profesore. Nu se poate una fara cealalta. Iar una din reguli este ca justitia nu este un moft administrativ, ci este VITALA pentru o societate democratica.

    Mi-e rusine ca te-am votat! Cred sincer ca, daca Ponta ar fi iesit presedinte, ar fi fost mai bine: societatea ar fi fost mai coalizata impotriva plagiatorului si, in plus, ar fi fost sanse mari ca scanteia de la Colectiv sa-l fi fost maturat de pe scena politica pana acum.

    In plus, spui ca ai inteles mesajul transmis de FOSTII tai votatnti, dar nu spui ce anume ai inteles. Iar asta nu din siretenie, ci pur si simplu pentru ca nu ai inteles nimic. Admit doar ca ai inteles, instinctiv, ca e de RAU, dar nimic mai mult. Caci, daca intr-adevar ai fi inteles ceva, Mihalache ar fi fost somer acum, caci pozele sale cu Gadea de la Munchen nu sunt decat substanta de contrast din acest RMN care te arata a fi o tumora in corpul Romaniei.

    Adio,
    Un dobitoc care te-a votat
    • +7 (11 voturi)    
      si (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 15:02)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      eu cred la fel, cu ponta presedinte se spargea buboiul mai repede. Altfel, am zis si eu de multe ori cam aceleasi lucruri, si multi naivi m-au dezaprobat.
      Si eu l-am votat, am fost la fel de dobitoc.
    • +5 (9 voturi)    
      Bravo, CezarN! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 17:13)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Ai pus punctele pe „i”.Tare mi-aș dori ca președintele să citească toate comentariile astea de bun simț. Și, mai ales, să înțeleagă și să învețe ceva din ele. Ar trebui să ia, de exemplu, niște lecții de dicție, de exprimare corectă în limba română, să fie mai atent la proprietatea termenilor, la mimica feței. Prea multă rigiditate, și la minte și la trup...
      p.s. N-am fost fan al președintelui Băsescu, dar i-am admirat întotdeauna ușurința de exprimare, discursul articulat, colorat, spontan (când nu sărea calul, desigur... :) )
  • +15 (21 voturi)    
    Mesaj (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 13:12)

    Gelu007 [utilizator]

    A, da, ai inteles? Sa vedem ce faci. Nu esti presedinte ca sa intelegi numai, Arata-ne ce faci.
  • +14 (22 voturi)    
    prea... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 13:18)

    oparere [utilizator]

    Prea prost, prea escroc...perfect pentru a fi presedinte...din pacate:(
    PS: As mai adauga ca si eu te-am votat. Fara nicio tragere de inima, dar cu speranta ca nu vei fi la fel!!!
  • +7 (11 voturi)    
    "Ba Iohannis" (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 14:52)

    meandmyfriends [utilizator]

    "Ba Iohannis", tu chiar nu intelegi romaneste??? ti-am luat apararea, si am spus ca esti roman.Tu chiar nu intelegi ca nu e abordare stangace asa cum nu este nici o chetiune ""banala" ??? You've got a problem man !!! GOD !
  • +5 (9 voturi)    
    Chiar vrei sa indrepti lucrurile? (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 15:15)

    ion_pozitiv [utilizator]

    Pai matalutza ai o solutie usoara: DEMISIA! (poate cauti prin sertare si gasesti formularul celei simple, cauzate de incompetenta si parvenitism, ca formularul pentru demisia de "onoare" nu-i cazul sa-l folosesti)
  • -1 (5 voturi)    
    PS Si eu te-am votat! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 15:19)

    ion_pozitiv [utilizator]

    Fara comentarii, fiindca pe Base nul-am votat; ce sa aleg intre Base si Nastase(lepra si SIDA)? Asa ca atunci nu mi-am exercitat dreptu' de4mocratic si nici nu mi-am indeplinit obligatia civica/ si nu mi-a parut rau. Da' acu' mi-e rusine sa ma uit in oglinda!
  • +8 (16 voturi)    
    sesizare catre dl Iohannis (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 15:23)

    mihaitzateo [utilizator]

    Mult stimate dnule. presedinte,
    Vreau sa va sesisez asupra unei nedreptati,careia i-am fost victima. Pe data de 19 februarie am participat timp de 2 ore la mitingul de sustinere a Antenelor din Bucuresti. Dupa miting,dl Voiculescu nu mi-a dat kilogramul de zahar,kilogramul de ulei si 30 ron,precum era intelegerea.
    Inteleg ca fata de dvs. dl Voiculescu si-a onorat intelegerea si v-a rasplatit cu cateva sute de mii de euro,ca ati o declaratie in favoarea lui si ati prevenit evacuarea Antenelor din sediul pe care il ocupa.
    Fac apel la dvs. sa vorbiti cu dl Voiculescu sa imi dea uleiul zaharul si banii datorati,pentru participarea mea la miting.
    Cu mult respect,
    un cetatean al Romaniei.
    • +1 (1 vot)    
      as dori sa fie sters comentariul (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 21:58)

      mihaitzateo [utilizator] i-a raspuns lui mihaitzateo

      Buna ziua,dnelor si dnelor redactori

      As dori sa imi stergeti comentariul ironic,postat mai sus.
      Nu stiam ca majoritatea participantilor la mitingul de sustinere a Antenelor au fost pensionari.
      Nu e frumos sa ironizez acesti oameni,care sunt pacaliti de cei de la Antene.
  • +8 (12 voturi)    
    Ein bisschen zu spät (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 15:51)

    intel [utilizator]

    sau a bit too late cum ar zice sotia dumneavoastra.
    Ati tacut cand trebuia sa vorbiti (manifestarile din noiembrie 2015), ati vorbit cand trebuia sa taceti. Oricum, daca ati dorit sa va afirmati pozitia, ati reusit. Singurul sas care face neamul de rusine. RUSINE mai Klaus Johannis!
  • +1 (5 voturi)    
    Eta fenta.. (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 16:02)

    Observatore [utilizator]

    ... ne tziniaet .
  • +11 (15 voturi)    
    Hehe (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 16:30)

    robert.b [utilizator]

    Odata ce l-ai vazut lingand-si mucii de pe deget, poate sa se imbrace in mama fracului, ca nu mai pacaleste pe nimeni!
  • +3 (7 voturi)    
    N-ai inteles nimic (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 16:47)

    ionisus [utilizator]

    iohannis, nimic din ce trebuia sa intelegi cu mult inainte de a-ti dori sa fii presedintele Romaniei, n-ai inteles ca Presedintele Romaniei, se numeste asa, tocmai pentru ca, el reprezinta acolo Romania, nu pe voiculescu sau diverse grupuri de interese, asa cum faci domnia-ta din prima zi de cand te-ai instalat la Cotroceni.
    Nu ai adus nimic bun si nu ai facut nimic bun pentru Romania, Domnule Presedinte al Romaniei, dimpotriva, faci numai nenorociri. Prin comparatie cu domnia-ta, Basescu e erou national si spun asta cu multa sinceritate( si tristete), desi nu am niciun fel de respect pentru acesta, dar macar Basescu a dat liber justitiei, in timp ce dumneata o obstructionezi.
  • +5 (9 voturi)    
    nu mai tine (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 16:54)

    ValentinV [utilizator]

    Serios? "Am inteles", "Urmaresc cu mare atentie" etc etc. Nu cred ca ati inteles. De fapt sunt sigur ca nu ati inteles. Asa cum nici doamna Gorghiu care spunea dupa Colectiv ca a inteles si de fapt nu a inteles.
    Parere personala, sunteti la mana domnului Mihalache, prieten vechi cu PSD.. ca doar cine ajuta la castigarea alegerilor. Poate ar trebui sa il eliberati din functia de consilier, ce spuneti?
  • +6 (10 voturi)    
    Un altfel de presh cu dinte! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 16:59)

    soundtrack [utilizator]

    Din aceia de pe planeta Zog: intelege, dar numai el stie ce; urmareste cu mare atentie, dar nu prinde niciodata; cumpara case multe, dar nu are cine le locui; vorbeste(rar), dar nu poate comunica; este laudat, dar nu se stie pentru ce; nu este apropiat de trustul intact, dar ii imbratiseaza cauza.....si se poate continua.
    Ce fatalitate o fi pe natia romana sa aleaga de fiecare data raul mai mic!
  • +6 (12 voturi)    
    recidivist (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 17:20)

    bobyrou [utilizator]

    Ati vazut ce bine a negociat interesele romanilor in fata Marei Britanii? Cititi bine si printre randuri aflati ca de fapt cei care vor sa vina in Marea Britanie nu mai beneficiaza de drepturi sociale chiar daca platesc taxele. Asa a negociat Iohannis interesele noastre.
  • +10 (12 voturi)    
    Degeaba (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 17:51)

    corcode [utilizator]

    incearca sa dreaga busuiocul raul a fost facut eu unul m-am lamurit mai de demult ca mi-am luat teapa votandu-l dar asta este GHINION!
  • +3 (3 voturi)    
    interesant (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 19:03)

    Lucian RomulusConstantin [anonim]

    poate dumneata nu esti domnule iohannis, dar cei din jurul dumitale sunt ! si stii mata cum spune romanul: " cine se-aseamana se aduna !" parerea mea este ca ar cam trebui sa faci ceva curatenie in ograda de la cotroceni, ca tare multe muste betive si multa mizerie se aduna acolo. si asta cat mai curand, ca timpul trece si ai vazut romanii ce promti sunt cand e vorba de presedintele lor, inca !
  • +6 (6 voturi)    
    Minte ca porcu' (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 19:42)

    Pooky [utilizator]

    Adica Presedintele Romaniei n-are mesaje de la consilieri sau servicii, da' le intelege p-alea de pe Facebook.

    Si in politica externa a Romaniei tot de pe Facebook?
  • +3 (3 voturi)    
    Dle Presedinte ai dezamagit MILIOANE de romani (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 20:19)

    andreesanu [utilizator]

    Nu pot crede ce-ai fost in stare sa faci !!!,Dle sa te ia valul jigodiilor de la antene ???,cum e posibil ?
    Nu le-a pus nimeni pumnul in gura antenelor ,latre cat or pofti ,la luna la fraieri .
    ANAFul este executorul unei hotariri judecatoresti iar dta i-ai oprit sa recupereze pentru statul roman milioane de euro !!!,de ce ???.
    Ma cezi ca n-am aer ?ca ne-ai dezamagit ,asta vreau sa o stii.
  • +3 (3 voturi)    
    PRESEDINTELE - CORUPTIBIL ? (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 22:06)

    AvramIancu1 [anonim]

    Dn PRESEDINTE Johannis !

    Cu ce va are KGB ul si PROPAGANDA 3 la mana ???

    De ce nu ati antentionat ca PRESEDINTE unei Tari cu "Stat de Drept" pana acuma faptul culminant ca ANAF ul timp de mai doi ani nu a recuperat PREJUDICIUL facut POPORULUI ROMAN de condamnatul Dan VOICULESCU in valoare de 6 0 milioane de Euro in DOSARUL ICA desi este obligat prin LEGE ???

    De ce nu ati intervenit Dn Presedinte cand Dan Voiculescu a incasat mai departe chirie de la Antene de si Statul Roman este PROPIETARUL imobilelor ???

    Domnule Presedinte , dupa parerea voastra este DREPTUL la PROPAGANDA privata facut de o Firma privata mai presus decat recuperarea banilor furat in Dosarul ICA -asa cum prevede explicit LEGEA ???

    --Cu ce va santajat Propaganda 3 ca sa i iesit in aparare Herr Presedinte in potriva ANAF ului in potriva Statului de Drept si inplicit in potriva eforturilor depuse de Procurori DNA ???--

    Cu MOTIUNEA de CENZURA -NECONSTITUTIONALA - fiind invocata de FUNCTIONARI PUBLICI in Parlamentul al Romaniei pentru o FIRMA privata in interes particular (fapt PENAL)prin abuz de functie in interes propiu sau de Partid (particular)???

    Oare cu casa de la SIBIU unde ati piedut PROCESUL DEFINITIV ? ? ?

    Proces in care Statul Roman nici pana acuma nu sa INTABULAT ca nou PROPIETAR . PROCES in care ANAF ul are de recuperat 640.000,00 € , chirie incasata ilegal .

    Proces in care Presedintele vrea sa il mute la o Instanta mai convenabile , ala Dan Voiculescu "Nu im pasa Decisea mut Dosarul " !

    Domnul Presedinte fiti linistit si nu va vindeti la TRUSTUL INTACT - GRUPUL GRIVCO pentru a recupera o casa pierduta(cu rea credinta cumparata) fara desvaluiri mediatice de Propaganda 3 .

    Daca va trebuie bani va dau numarul de TELEFON si facem o colecta numai sa nu vindeti STATUL de DREPT si viitorul POPORULUI ROMAN .

    In plus la Balul Sasilor din Munchen au fost destule microfoane instalate -asa ca data viitoare "DEALUL pentru liniste" intre Dan Michalache si Mircea Gadea trebuie sa aiba loc i
  • +3 (3 voturi)    
    Am inteles mesajul (Duminică, 21 februarie 2016, 7:40)

    Generatia_Pierduta [utilizator]

    Eu sincer cred ca nu a inteles absolut nimic. Un individ a carui personalitate se rezuma la aruncatul paltonului pe capota masinii, iar unicul contact cu Romania este numarul de likeuri pe Facebook. Halal presedinte ne-am ales. Am stat 9 ore la coada degeaba. Dar eu am pierdut doar acele 9 ore, Romania a pierdut 5 ani. Poate in cea mai importanta perioada de posibila dezvoltare.
  • +5 (5 voturi)    
    fost alegator (Duminică, 21 februarie 2016, 12:04)

    revo [utilizator]

    Nu stiu ce ai inteles tu (ca doar n-ai stat tu la 2 noaptea sa scrii pe FB, acolo a scris altcineva, magarule!), dar cine trebuie da, a inteles bine.
    A inteles ca manevra prin care pot fi tinuti in casa oamenii, care au iesit valuri, valuri la vot in nov. 2014, a functionat perfect.
    A fost suficienta o demonstratie prin care presedintele sperantei de schimbare a dat de pamant cu Statul de drept, prin care s-a ridicat pe fata impotriva aplicarii Legii, calcand pe angajatii Staului care aplicau Legea, conform regulamentului. Si pentru cine? Pentru stapanul care l-a descoperit si crescut, Varanul.
    La toate alegerile care vor urma veti sta linistiti toti, voi, mafiotii impartiti pe clanuri, pt. ca oamenii tineri vor sta pe margine, dezamagiti, umiliti, frustrati si furiosi pe ei insisi pentru ca s-au lasat pacaliti atat de usor de o dihanie care parea ca este atlceva.
    Increderea in puterea votului s-a stins, a ramas doar gustul amar.
    Sunteti toti o fratie puternic cimentata a penalilor iar acum ati facut public acest lucru.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică