Scrisoare deschisa a functionarilor ANAF catre presedinte si premier: Daca doriti un stat de drept, modificati legile in favoarea contribuabililor de buna-credinta si dati-ne posibilitatea sa ne luptam cu cei de rea-credinta

de I.C.     HotNews.ro
Joi, 18 februarie 2016, 20:52 Actualitate | Esenţial

Reprezentantii Sindicatului National al Functionarilor Publici (SNFP) adreseaza o scrisoare deschisa premierului Ciolos si presedintelui Iohannis, in care critica lipsa asumarii de catre politicienii de prim rang a "legile strambe si nedrepte pe care functionarii publici din cadrul ANAF trebuie sa le aplice" si ii invita pe acestia sa modifica legile in favoarea contribuabililor de buna-credinta si sa dea posibilitatea functionarilor publici ca, prin intermediul lor, sa se lupte cu cei de rea-credinta, transmite Digi24.
  • Scrisoare deschisa a SNFP:
"Sindicatul National al Functionarilor Publici - SNFP critica lipsa asumarii responsabilitatii oamenilor politici de prim rang, fata de legile strambe si nedrepte pe care functionarii publici din cadrul ANAF trebuie sa le aplice. Ne surprinde sa constatam ca se confunda aplicarea legii - buna sau rea, acceptata sau nu de contribuabili - cu calitatea actelor normative emise de Parlament si Guvern.

Stimate Domnule Presedinte al Romaniei, stimate domnule Prim-Ministru, daca doriti un stat de drept, modificati legile in favoarea contribuabililor de buna-credinta si dati-ne posibilitatea, prin intermediul lor, sa ne luptam cu cei de rea-credinta, protejati-ne prin statute speciale, in fata acestora, pentru a putea colecta mai eficient taxele si impozitele atat de necesare finantarii domeniilor de interes national, precum sanatatea si invatamantului si, de ce nu, pentru a fi si noi, functionarii publici, apreciati de comunitate.

Este usor sa va ascundeti in spatele functionarilor publici, dand vina pe ei atunci cand un contribuabil precum un post de televiziune important, cu impact in conservarea sau stirbirea imaginii dumneavoastra, precum Antena 3, critica nedreptatea pe care o lege aprobata si promulgata de domniile voastre o creeaza, dar, mai greu este sa spuneti ca legea este proasta si ca dumneavoastra, prin aparatul guvernamental, obligati functionarii, in spatele carora ieri v-ati ascuns, sa o aplice.

Zilnic, functionarii publici, angajati ai ANAF, in exercitarea atributiilor de executare silita se confrunta cu situatii similare, sau poate chiar mai grave, generate de aplicarea legilor strambe, neprietenoase si greu de implementat. Injuriile, jignirile si uneori violenta fizica sunt mereu prezente in activitatea curenta a functionarilor publici cu atributii in impunerea autoritatii de stat.

Stimati si distinsi domni, promovati si promulgati acte normative coerente, care sa duca atat la intarirea statului de drept, cat si la cresterea increderii cetatenilor in institutiile publice.
"


Citeste mai multe despre   











Material prezentat de LIDL​

FOTO​ Incearca reteta saptamanii de la LIDL: Sorbet cu fructe de padure, o varianta mult mai putin calorica a inghetatei


Sorbetul este un desert racoritor pe baza de fructe, suc de fructe, apa si zahar, care desi aduce foarte mult cu inghetata, este o varianta mult mai putin calorica insa poate fi la fel de cremos si delicios! Folositi fructe congelate pentru ca sorbetul sa fie consistent si sa va racoreasca instant in zilele toride de vara.
30082 vizualizari
  • +69 (83 voturi)    
    Si... (Joi, 18 februarie 2016, 21:02)

    Komll [utilizator]

    De ce nu este adresata si parlamentului?
    • +38 (50 voturi)    
      Pai ce sa speri de la parlament? (Joi, 18 februarie 2016, 22:53)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Komll

      De la hotii aia e clar ca nu ai ce spera, nu poti avea nici o incredere. De la astia doi macar sperasem cate ceva. Se pare ca ne-am inselat, si ei sunt la fel ca parlamentarii...
    • +20 (28 voturi)    
      Din zicerile unui vesel parlamentar: parlamentul (Joi, 18 februarie 2016, 22:59)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Komll

      este puterea suprema in Romania
      Sindicatul National al Functionarilor Publici sa nu stie cine face legile si de ce ies cum ies?
  • +79 (97 voturi)    
    felicitari (Joi, 18 februarie 2016, 21:04)

    neurino [utilizator]

    Felicitari functionarilor ANAF si fruntea sus, important e sa nu va dati batuti. Cu legi asa strambe si proaste, eu unul tot mai cred ca putem sa-i batem, noi oamenii cinstiti.
    • +17 (29 voturi)    
      fruntea sus si schimbarea mentalitatii (Joi, 18 februarie 2016, 23:07)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui neurino

      Dar daca tot v-ati adunat sa dati lectii( aici aveti dreptate), eu zic sa va faceti si o mea culpa vis a vis de atitudinea si tonul functionarilor de la ghisee, de toate interpretarile voastre in ton cu vremea, de atitudinea voastra de stapani, etc.
      Ca experiment: sunati 10 agentii cu o problema de contabilitate si veti primi fix 10 interpretari diferite, sau textul de expediere clasic: raspunsul il gasiti in legea xxx.
      • +3 (9 voturi)    
        re-rov (Vineri, 19 februarie 2016, 8:05)

        eugen6215 [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Functionarii din finante-cu exceptia celor din inspectie-nu au absolut nici o treaba cu contabilitatea.Asistenta se refera la completare declaratii, documente necesare pt obtinere de certificate, adeverinte, mod de plata, si alte asemenea.Pt relatii privind contabilitatea poate ar trebui sa va adresati expertilor contabili.Este ca si cum te adresezi dentistului ca te doare piciorul!
        • +7 (7 voturi)    
          conturi blocate (Vineri, 19 februarie 2016, 9:35)

          lrh [utilizator] i-a raspuns lui eugen6215

          Sunt nenumarate cazuri de conturi blocate, ptr sume infime, fara sa se stie de ce si fara a se face instiintare. mai mult, daca ai mai multe conturi, banii sunt luati din toate conturile. apoi incepe calvarul: nimeni nu stie de ce ti-au fost blocate conturile, de unde vine suma datorata si mai trebuie sa si reglezi situatia, ptr banii luati in plus. dupa mult timp si multe ghisee, primesti raspuns.uneori poti sa afli ca a fost o greseala.
      • +4 (6 voturi)    
        cand sa te amendeze "se lumineaza" dintr-o data (Vineri, 19 februarie 2016, 9:19)

        lrh [utilizator] i-a raspuns lui rov

        in schimb, cand vin in control, le stiu pe toate. tu nu ai niciodata dreptate. de-abia atunci gasesc ei interpretarea cea mai buna a legii.
      • -2 (2 voturi)    
        sula si cu prefectura (Vineri, 19 februarie 2016, 11:32)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui rov

        pai ce treaba au aia de la ANAF cu contabilitatea si chiar cu incompetenta?

        Omanii de mai sus sustin cetatenii onesti, care isi platesc taxele si cer sprijin guvernului pentru astia si schimbarea legilor in unele clare, ca sa nu mai lase loc interpretarilor de 2 lei.
  • +52 (66 voturi)    
    Frumoasa scrisoare (Joi, 18 februarie 2016, 21:16)

    ipolitic [utilizator]

    numai ca premisa e gresita: cei carora se adreseaza NU doresc stat de drept. Precum reiese din ultimele intamplari..
  • +38 (46 voturi)    
    Cuvintele sunt de prisos (Joi, 18 februarie 2016, 21:24)

    Heruvim [utilizator]

    Ieri nu mai credeam ca Statul mai are vre-o sansa. Azi sunt foarte optimist.

    Functionarii (politisti, etc) s-au activat. Bravo! Este pana la urma tara noastra nu a lor!

    P.S. Nu imi place deloc, dar chiar DELOC cerinta "protejati-ne prin statute speciale". Dar chiar deloc.
    • +8 (16 voturi)    
      ! (Joi, 18 februarie 2016, 23:09)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      Probabil o aluzie la cerinta lor de acum cateva luni, prin care cereau un fel de imunitate fata de actionarea lor in instanta, in nume personal, de catre agentii comerciali pe care tot ei ii nedreptateau.

      Cu exceptia acestei pretentii total exagerate si a omiterii parlamentului la destinatar, scrisoarea este un act de curaj.
      • +7 (7 voturi)    
        nici ca (Vineri, 19 februarie 2016, 8:24)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui adro

        se putea o palma mai usturatoare peste tovalul lui ion...aaaaa, johanis. auzi la el, aplicarea legii e o banala problema administrativa.
        • +3 (3 voturi)    
          se poate aplica oriunde! (Vineri, 19 februarie 2016, 12:11)

          Crioan [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Observati ca superba formul prezidentiala se poate aplica in orice domeniu, acum daca s-a stabilit precedentul! De exemplu, cer o paine de la cuptroul trucului, dar nu ii dau bancnota de 1 leu, ci ii spun "cum poate o banala problema admisitrativa sa prevaleze asupra dreptului meu la painea cea de toate zilele?!"
    • +4 (6 voturi)    
      ! (Joi, 18 februarie 2016, 23:10)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      Probabil o aluzie la cerinta lor de acum cateva luni, prin care cereau un fel de imunitate fata de actionarea lor in instanta, in nume personal, de catre agentii comerciali pe care tot ei ii nedreptateau.

      Cu exceptia acestei pretentii total exagerate si a omiterii parlamentului la destinatar, scrisoarea este un act de curaj.
    • +10 (12 voturi)    
      Un statut special simplu poate fi (Joi, 18 februarie 2016, 23:57)

      falcoind [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      ai atacat verbal sau fizic un funcționar public în timpul exercitări funcției faci bulau de la 3 ani în sus, fără posibilitate de scris doctorate pentru a ieși mai repede.
      Cu amendament ești funcționar public și ești prins cu șpagă de asemenea faci de la 5 ani de bulau în sus fără doctorate.
  • +43 (53 voturi)    
    Bravo!!! (Joi, 18 februarie 2016, 21:26)

    mavis [anonim]

    cu asa oameni si mesaje se pot construi multe, nu cu plecaciunile interlopilor politicieni in fata celorlalti interlopi . Dar mai trebuie ceva, s-a intamplat si o sa se intample din nou: proteste in strada. Pe curand.
    • +3 (3 voturi)    
      sinonim (Vineri, 19 februarie 2016, 12:11)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui mavis

      politician = interlop, altfel nu are cum sa ajunga pe listele partidelor, pe un loc eligibil. Si mai este ceva, e vorba despre un fapt ciudat, dar real: cine se aseamana, se aduna. Noi, cei care scriem aici, n-am putea face parte dintr-o asemenea organizatie.
      Deci, ceea ce noi numim partide politice sunt de fapt formatiuni de crima organizata, mafia impartita pe clanuri.
  • +35 (45 voturi)    
    Presedintele si premierul (Joi, 18 februarie 2016, 21:26)

    Je__ [utilizator]

    Niste mizerabili.

    Sigur aveau informatiile de la prima mana...si cu toate astea au intrat in jocul antenelor si au folosit aceleasi argumente mincinoase.

    Auzi...descindere in forta si heirupista pt niste chestii administrative.

    Ma intreb cand iau chemat pe bietii agenti ANAF in birou sa-i intrebe sefii despre cum a decurs descinderea...sigur nu i-au interbat daca se "masturbau de placere" in timpul actiunii de forta?

    Nu de alta, dar cica astfel de intrebari pun sefii prin institutiile de stat. UN STAT MAFIOT!
    • +5 (7 voturi)    
      Da, mafiotizat cu Pile Cunostinte si Relatii (Joi, 18 februarie 2016, 23:38)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      si cu PCR.

      http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/gabriel-oprea-acuzat-intr-un-nou-dosar-la-dna-fostul-vicepremier-si-ar-fi-luat-o-masina-de-lux-pentru-coloana-oficiala.html

      "Oprea va trebui sa dea explicatii si despre dusurile facute in jacuzzi-ul amenajat in cabinetul sau de ministru, tot pe banii statului..."

      Interesant cum unii ies din spuma jacuzzi-ului ministerial... ca sa faca noi protocoale de partid cu pesedeii si cu molicenii de serviciu aka kaghebeanu... Adica, ma scuzati, dar ce cauta, totusi, un jacuzzi la un minister din Romania?
  • +41 (55 voturi)    
    ANAF are mandat de la POPOR sa recupere bani furat (Joi, 18 februarie 2016, 21:30)

    AvramIancu1 [anonim]

    O MOTIUNE de CENZURA in apararea unei Firme Private este NECONSTITUTIONALA (DN DRAGNEA PSD)- din contra este PENALA - FÙNCTIA de DEPUTAT sau SENATOR nu poate fii invocata in cazuri FIRMELOR PRIVATE astfel constituie un abus de Putere pentru obtinerea foloaselor necuvenite in interes propiu cum ar fii sustinerea PROPAGANDISTA pentru un Partid sau Persoana privata in campania ELECTORALA .

    Inpiedicare Instantei /ANAF ului de a recupera PREJUDICIU in Dosarul ICA este o cauza Penala indiferent cine o comite (fie Senator , Presedinte sau sef de Partid ) !!!

    Cine isi foloseste FUNCTIA pentru a sustine CORUPTIA isi pierde prin CONSTITUTIE mandatul !!!

    Daca nu recupereaza ANAF ul de la CONDAMNATUL Dan Voiculescu cele 60 milioane furate de la gura Poporul Roman dispare PSD-ALDE de pe Teritoriul NATO si isi muta SEDIUL direct la MOSCOVA alaturi de Propaganda 3 .
  • -14 (18 voturi)    
    Nu pot să cred. (Joi, 18 februarie 2016, 21:41)

    ionv [utilizator]

    Niciun comentariu?
  • +18 (34 voturi)    
    m-a uns la suflet! (Joi, 18 februarie 2016, 21:45)

    mihaiff [utilizator]

    m-a uns la suflet!
    m-a uns la suflet!
    m-a uns la suflet!
    m-a uns la suflet!
  • +26 (34 voturi)    
    admirabila reactie (Joi, 18 februarie 2016, 21:49)

    Optimal [utilizator]

    Bravo. Aratati-le ca nu ne intimideaza cu opiniile lor aiuritoare si paralele cu bunul simt si legile tarii. Sa le reamintim din nou si din nou ca oamenii acestei tari merita sa fiie respectati, fie ca sunt functionari sau simpli contribuabili. Daca nu le vom reaminti noi acest lucru, dreptul nostru la respect si normalitate, vor considera ca nu ne pasa si ca ne meritam soarta noastra de indiferenti.
  • +36 (44 voturi)    
    Statul de drept (Joi, 18 februarie 2016, 21:51)

    Caligula [utilizator]

    Cuvintele cheie pe care presedintele si premierul le-au uitat atunci cand trebuie sa apere esenta democratiei - si mai vor si ridicarea MCV.
    • -9 (21 voturi)    
      Gigele, (Joi, 18 februarie 2016, 22:29)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

      Pai, cand il alergati pe premier sa modifice o lege a Parlamentului - Legea Electorala, in an ELECTORAL ! - nu mai era "stat de drept" ? Ia intreaba-l pe Tapalaga ca s-a strofocat vreo cinci articole despre cum sa fenteze legea aia, cum e cu "statul de drept" ?
      • +5 (13 voturi)    
        Unde nu-i cap... (Joi, 18 februarie 2016, 22:59)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Tu gandesti? I-a cerut cineva sa faca i ilegalitate, sa nu respecte statul de drept? NU! I s-a cerut, ce-i drept, sa gaseasca o portita prin care sa poata schimba legea. La urma urmei, tot ei dau legi aiurea, interpretabile, care au nevoie de metodologii de aplicare, etc. Si daca acest lucru poate fi folosit impotriva tot a legilor date NUMAI in interesul lor, care e problema? Asa ca mai judeca putin si vei vedea ca NIMENI nu a cerut sa nu se respecte statul de drept!
        • -1 (1 vot)    
          Gigele, (Vineri, 19 februarie 2016, 15:06)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Gigele,

          Vad ca ma alergi la fiecare postare; nu apar doua cuvinte scrise de mine ca apare si replica ta.
          In "statul de drept" imaginat de basisti legea se aplica la singe doar pentru unii; pentru altii se gasesc portite, virgulite, ordonante, si cate si mai cate pentru fentarea spiritului fundamental al legii...asa cum dealtfel face Tapalaga si se intampla cu legea electorala in Romania. Ciolos nu a cazut in plasa asta ... macar plimbarea prin strainataturi l-a facut sa priceapa niste fundamente democratice si nu umbla (inca) la ele...Dar oricat ar explica Ciolos, Johanis, CCR-ul, ... ca sa numesc doar partea cealalta, basistul atoatestiutor a stabilit cum e cu "democratia in doua tururi mai buna decat aia in unul singur". Ma intreb de ce nu in patru-cinci tururi....sa iasa cine trebuie.
          De ce?
          Pentru ca basismul NU MAI E de multisor aderenta la Basescu. In limbajul popular s-a cautat un cuvant scurt pentru psihopatul nerealizat social, prostul fudul si rau, care uraste din toata fiinta lui mica si merschina orice realizare a altora, capabil - realmente - de nimic, dar care stabileste reguli pentru cei din jur. Mai sunt vreo zece caracteristici pentru "basist" dar scopul acestei postari nu e de a explica etimologia cuvantului ci doar pentru a sublinia ca Maria Sa , Poporul a gasit un cuvant scurt pentru propriile dejectii sociale.
          Acum, in contextul in care ti-am mai dat de vreo zece ori parti din definitia "basismului" si ai continuat sa o pricepi aproape cat pisica mea, nu ma astept sa se produca o minune si sa o intelegi. Dar, poate ca supraveghetorul tau udrist - cel care se plangea ca va da bani, dar sunteti niste postaci cam prosti, fara initiativa, fara spirit si inteligenta, dar docili....va observa postarea si iti va schimba fituicile.
          Si da, ca sa te simti bine, aseara m-am intalnit cu Putin si mi-a dat cecul pentru postarile de saptamana asta. E bunicel, tinand cont ca am postat doar de cateva ori si suma e in $, cu sase cifre (doua dupa virgula).
      • +4 (6 voturi)    
        Ce legatura are una cu alta? (Joi, 18 februarie 2016, 23:06)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Legea electorala nu e reprezentativa si CCR trebuie sa se pronunte. E normal sa poti cere o alta lege in orice moment - chiar si in ziua alegerilor - asa cum poti cere in acelasi timp si respectarea statului de drept.
  • +12 (20 voturi)    
    Textul scrisorii (Joi, 18 februarie 2016, 22:12)

    adrian88000 [utilizator]

    deschise este foarte bun. Dar trebuie sa o trimita de urgenta presedintelui senatului si presedintelui camerei.
    Destinatarul nu a fost trecut corect pe plic. Legile le face parlamentul, nu Guvernul sau Presedintele (marea mea dezamagire )
  • +17 (21 voturi)    
    Felicitari (Joi, 18 februarie 2016, 22:14)

    dlemil [utilizator]

    Asteptam o asa reactie si astept chiar mai mult! Nu trebuie lasati in pace nenorocitii astia care nu-s in stare nici macar sa se prefaca un pic ca au bun simt!

    In tarile civilizate stiu ca li se termina cariera cand ii prinde intr-o ipostaza din asta, noi suntem de rasul curcilor.
  • +11 (19 voturi)    
    stupefiant.. (Joi, 18 februarie 2016, 22:21)

    dumbale.iulian1445887339615 [utilizator]

    oamenii astia au trimis o scrisoare drept manifest, e randul poporuluisa-i sustina prin mitinguri pt schimbarea guvernului........si nici nu li se dau functionarilor de la finante un salariu sa le asigure demnitatea..armament in dotare..legi care sa le sporeasca autoritatea ..resetarea normelor metodolgice de aplicarea legii care nu mai corespunde cu realitatea fiscala si juridica..e un haos..oamenii astia uneori isi fac treaba de bun simt, nu neaparat pt salariu...nu stiu ce sa mai zic..Poporul nu se trezeste..Diaspora nu poate face atat de mult dc nue si din tara vointa..alte tari au schimbat guverne si presedinti si de cateva ori pe an pana s-au dres lucrurile...dar cand la noi se miscosreaza salariile, taxele cresc exact ca omulde rand sa nu mai aiba cumsa gandesca si la viitor ci la ce sa puna pe masa si atat..e si normal sa fie situatoe care e in tara...auzi sa se lucreze pe salariu de 600 de lei cu bonuri de masa..Doamne fereste!!...oooooooooooofffffffff....politistii au ajuns sa spuna pt ce ma mai trimite in strada sa fac ordine dc pe urma-i da drumul sau ma invinuieste pe mine....e jale..
  • +17 (23 voturi)    
    Ei, nu (Joi, 18 februarie 2016, 22:22)

    ionv [utilizator]

    că s-a întors lumea pe dos aici.
    Până mai ieri Agenția națională de administrare fiscală și funcționarii săi erau beșteliți de toată lumea pricepută și nepricepută.Și-acum toată lumea iubește ANAF.
    E o dovadă că încă mai există Oameni înțelepți prin țara asta. Și mai există speranță.
    Dacă s-a înțeles că ANAF ( nu ANAF-ul, că e agenție nu agent) aplică legile, așa cum sunt ele, e bine.
    • 0 (0 voturi)    
      ai inteles prost (Vineri, 19 februarie 2016, 11:37)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui ionv

      eu nu sprijin ANAF-ul by default ci sustin orice insitutie publica care aplica corect legea (ideal ar fi cat mai rapid) si care pune in aplicare o sentinta judecatoreasca definitiva, in cazul de fata, fara sa aiba spaime gen...pai cu asta nu ma pun.

      Asa cum a inceput si DNA.
  • +13 (19 voturi)    
    si mai am un comentariu: (Joi, 18 februarie 2016, 22:22)

    Optimal [utilizator]

    Se pare ca singura speranta ramane societatea civila - asta ca sa ne vindecam o data pentru totdeauna de iluzia ca salvarea poate veni de la politicieni. Ceea ce nu e un lucru rau, chestia asta cu vindecarea. Cu cat o societate e mai bine ancorata in principii si valori, cu atat poate spera la lideri politici de calitate (nu e o regula, dar ofera mai multe sanse).
  • +18 (22 voturi)    
    Solicitari pertinente (Joi, 18 februarie 2016, 22:24)

    Sasha57 [utilizator]

    Functionarii ANAF la fel ca si ceilalti romani si-au pus mari sperante in noua conducere care si-a asumat eradicarea coruptiei, transparenta si predictibilitate. Sunt tineri functionari care ar avea sansa sa lucreze cu entuziasm intr-un sistem nou, cu o legislatie clara, cu proceduri simple dar din pacate vad ca schimbarile se lasa asteptate si sunt obligati sa lucreze intr-un mediu toxic...care ii va forma ca viitori angajati.... Acesta echipa de la directia de executari a plecat motivata sa isi exercite atributiile si sa aduca rezultatele pe care toti le asteptam si s-a lovit frontal de "impotenta" sistemului... Sfatul meu este ca Ciolos si Klaus sa isi caute co...le daca le-au avut vreodata si sa incerce sa tina tara pe sine ca sa nu deraieze iar...
  • +21 (25 voturi)    
    o punere la punct necesara ! (Joi, 18 februarie 2016, 23:03)

    Susufler0 [utilizator]

    Frumos i-au batut obrazul lui Ciolos, pt faptul ca in loc sa le ia apararea in Parlament, i-a criticat pt a face pe plac unor nenorociti.
    PS. In ceea ce il priveste pe Iohannis, cred ca in ANAF o sa fie o adevarata competitie intre cei care vor vrea sa ii inmaneze personal Presedintelui somatia de eliberare a imobilul pierdut in justitie. Dar zau daca ii inteleg de ce pt ca, in fond, e vorba de un "simplu act administrativ" !
  • +12 (14 voturi)    
    Godina=ANAF (Joi, 18 februarie 2016, 23:09)

    Spirt [utilizator]

    Politistul Godina care a luat permisul unei PSD-iste a fost chemat la "control intern" ca de ce si-a facut datoria! El a dat in vileag totul si se pare ca va scapa, probabil astept si demisia celor care ii spun sa aplice legea doar pentru "cine trebuie"
    ANAF a venit sa execute o proprietate si Iohannis ii cheama la control sa nu aplice legea pentru ei, intrucat cei angajati de varan sunt mai egali decat noi!
  • 0 (8 voturi)    
    Strategie (Joi, 18 februarie 2016, 23:48)

    Adrian_1978 [utilizator]

    Nu stiu daca declaratia lui Iohannis a fost gandita cu scopul de a izola PSDul:
    - Iohannis e promovat de antena 3 si PNLul atasat pe spinarea PSDului. Daca PNL castiga problemele A3 se vor rezolva discret pentru ca au si presedintele de partea lor. Tinta e electoratul naiv, tipic pesedist. Propaganda antenelor va musca din electoratul pesedist in favoarea PNLului.
    - Ciolos va captura electoratul de dreapta, inteligent si care se da pe net.
    E drept, Iohannis pierde mult pe termen scurt insa cu ajutorul DNAului, ANAFului, SRI, ICCJ si a altor institutii de forta PSDul se va face mic mic.
    Daca planul reuseste e o miscare riscanta dar geniala, dar Ciolos trebuie sa Isi faca mai repede partid. Deja Isi ia aproape prefecti, ei pot reprezenta punctul de pornire al unei organizatii politice.
    O manevra fi sa fie demis de PSD si transformat in victima pentru a atrage simpatia. Si Ciolos joaca la risc.
    E drept, daca e un plan poate functiona dar e riscant pentru ca nu poti avea incredere in antene.
    • 0 (0 voturi)    
      mascul omega (Vineri, 19 februarie 2016, 12:24)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1978

      Mizezi prea mult pe un ponei schiop, Ciolos,
      Asta a fost baiatul lu' mama acasa, cuminte, ascultator, silitor la scoala si supus etc.; acum a trecut sub papucul nevestei lui - ia cauta pe net poza de la nunta lor si o sa te convingi singur; ceva mai edificator de atat, rar poti sa vezi.
      O fi baiat bun, poate se si pricepe la meseria lui de agronom (parca asta e la baza), sau macar incearca, dar nu are stofa de lider. Nu poate, Asa a fost conceput si asa a fost apoi slefuit de viata. Nici macar job-ul la Bruxelles nu l-a schimbat.
      Este un om slab, supus, sta cumintel ca un soricel in gaura lui, un mascul omega.
  • +8 (10 voturi)    
    BRAVO!!! (Vineri, 19 februarie 2016, 0:05)

    cosminbut [utilizator]

    asta e o scrisoare pe care ar trebui sa o scrie fiecare categorie profesionala din Romania. felicitari celor curajosi!!!
  • +3 (13 voturi)    
    Imi pare nespus de rau (Vineri, 19 februarie 2016, 0:06)

    coco04 [utilizator]

    ca nu am votat-o la prezidentiale pe Monica Macovei.
    Nu o vedeam pe Macovei ploconindu-se la Antene.
  • 0 (6 voturi)    
    serios? (Vineri, 19 februarie 2016, 0:32)

    Nevermind [utilizator]

    Legile alea strambe si nedrepte va fac sa fiti nesimtiti si tupeisti, pe langa habarnisti? Legile alea, de care spuneti, va salta pe piedestalul ala de unde va uitati de sus?
    Daca vi s-ar face un audit real pe calitate, ati zbura 3 sferturi.
    Hai, jet.

    PS: nu ma refer la putinii, dar existentii, oameni din anaf care lucreaza decent si normal. Ei exista si sunt, in general, cei care nu pupa avansari in posturi de unde pot schimba ceva in mod real.
  • -2 (2 voturi)    
    Nu vor (Vineri, 19 februarie 2016, 1:22)

    Megies [anonim]

    Nu vor destinatarii scrisorii stat de drept, asta e problema. Vor doar sa fie in frunte cat mai mult posibil. Mi-e scarba....
  • +3 (5 voturi)    
    scrisoarea anaf-ului. (Vineri, 19 februarie 2016, 1:48)

    GicaGoldan1 [anonim]

    Scurt si la obiect, sunt convins ca va veti face datoria conform legii si haimanalele alea vor primi ceia ce merita. Cred ca si dl Ciolos ar fi trebuit sa se informeze mai bine inainte de a se duce in parlament. A facut pe curajosul si v-a luat apararea dar cand s-au rastit la el haimanalele, a dat inapoi. Trebuia sa le spuna inca o data ca legile votate de ei sunt proaste si de aceia iese cu scantei. Pacat, a pierdut ocazia sa demonstreze ca-i "tehnocrat"
  • -1 (5 voturi)    
    nelamurire (Vineri, 19 februarie 2016, 2:20)

    DanescuCristina [anonim]

    Am o singura nelamurire: tot aceeasi functionari publici plini de bune intentii si chinuiti de soarta rea ati fost si in timpul ultimului an jumate in care nu s-a aplicat legea?
    • +3 (5 voturi)    
      re danescu cristina (Vineri, 19 februarie 2016, 8:13)

      eugen6215 [utilizator] i-a raspuns lui DanescuCristina

      Poate ar trebui sa recititi materialele aparute pe tema asta si poate o sa descoperiti ca executarea a fost blocata pana la sfarsitul lui ianuarie 2016.Si va fi blocata in continuare inca luni bune, pt ca Intact va uza de toate portile legale.Orice act de executare poate fi contestat si supendat de instanta, pt tot felul de motive.
  • +6 (10 voturi)    
    Veste (Vineri, 19 februarie 2016, 2:45)

    Gelu007 [utilizator]

    Daca ANAF-ul se tine tare si isi tine pozitia (legala de fapt) si ii executa pe trustul intact, le dau nota 11, nu 10, si platesc orice taxe am maine. Daca nu, le aman vreo 3-4 ani, asa ar trebui toti, sa vad de unde au bani de alegeri sau de prevederi bugetare daca nimeni nu plateste nimic. Daca numai banul ii intereseaza, hai sa-i lovim unde ii intereseaza. Cand nu o sa mai aiba de unde o sa mearga la pensii si salarii, si atunci sa vezi electorat. Ar mai avea o solutie, sa execute silit o tara, succes cu asta.
    • +1 (1 vot)    
      da (Vineri, 19 februarie 2016, 12:26)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Gelu007

      Numai ca si ANAF-ul are sefi. Iar Ciolos nu va indrazni niciodata sa-si apere institutia din subordine, adica sa se ia la harta cu kkt sasesc sau cu criminalii de la halene. Asa e el, nu ca ar fi rau intentionat. Asta e.
      • +1 (1 vot)    
        Taxe (Vineri, 19 februarie 2016, 13:48)

        Gelu007 [utilizator] i-a raspuns lui revo

        Se pare ca nu ai inteles ideea, daca noi nu mai platim nici o taxa anul asta, ei nu au buget. Simplu, E ceva extraordinar, dar ca trustul intact sa ne fure e la fel, Tura asta romania castiga, ca sunt fortati, alegeri.
  • +9 (13 voturi)    
    Bani de campanii (Vineri, 19 februarie 2016, 2:51)

    Gelu007 [utilizator]

    Parerea mea este ca nici un cetatean al Romaniei nu ar trebui sa mai plateasca nici macar un leu la stat anul asta pana nu se rezolva cu despagubirile genul grivei (voiculescu) sau altii, pai ce? noi sa dam bani la timp si ei dau cu taraita si fara dobanda? Pai de ce? Daca statul nu ne mai reprezinta nu mai platim. Sa vedem de unde va faceti previziunile bugetare.
  • 0 (2 voturi)    
    Anaf ul in genunchi (Vineri, 19 februarie 2016, 8:10)

    Ghita99 [utilizator]

    Cititi cu atentie:

    'Antena 3, critica nedreptatea pe care o lege aprobata si promulgata de domniile voastre o creeaza, dar, mai greu este sa spuneti ca legea este proasta si ca dumneavoastra, prin aparatul guvernamental, obligati functionarii, in spatele carora ieri v-ati ascuns, sa o aplice.'

    Deci dupa anaf, antena 3 are dreptate si critica o lege stramba!
  • +5 (7 voturi)    
    Eu nu inteleg (Vineri, 19 februarie 2016, 8:29)

    zarzarea [utilizator]

    de ce n-o adreseaza DNA-ului, care putea sa se sesizeze din plin pentru ABUZ IN SERVICIU, atat pentru premier, cat si pentru presedinte.

    Este adevarat ca premierul a spus intr-un fel ca nu e de acord cu spiritul de aplicare al legii, insa, nici pe departe un comportament de sef de guvern cu capul pe umar cu intentii solide de a recupera niste prejudicii produse de un infractor condamnat.

    Si ar mai fi ceva, cand un om este condamnat pentru fapte de coruptie petrecute intr-un interval lung de timp, iar acel om detine un trust de presa cu impact major la populatie, ce si-a asumat suspendari de presedinti, aliante politice, emitere de legi, etc. poate ca ar trebui sa ne uitam mai cu interes spre niste oprobrii asociate acestui trust de presa.

    Cu totii stim ca acest om, prin trustul sau de presa influenteaza inca politic guvvernarea acestei tari. Oameni buni, vorbim de un infractor care a furat din banii nostri, ai tuturor. Ne intereseaza ca sunt copii in Romania care se culca nemaincati, insa, ii plangem de mila unui infractor care a furat din banii nostri. Spunem ca asuprim presa...Care presa oameni buni? Vorbim pur si simplu de interese economice in acest caz. Aproape orice actiune a intreprins infractorul Voiculescu prin trustul sau de presa a avut o actiune economica indirecta. De ce mama naibi nu sesizeaza nimeni legatura. De ce mai exista acest trust de presa?
  • +1 (3 voturi)    
    BRAVO (Vineri, 19 februarie 2016, 8:46)

    eugeniu2001 [utilizator]

    FELICITARI
  • +2 (4 voturi)    
    ANAF-liber (Vineri, 19 februarie 2016, 8:53)

    ernst [utilizator]

    eu zic sa dea domnul iliescu un decret, de maine sa se numeasca ANAF-liber, sa stie omu sa-l deosebeasca de instrumentul ala de ametit contribuabilii care functiona pana mai ieri si se numea tot ANAF. ar fi pacat sa confundam functionarii incompetenti, spagari, copii, sotiile si amantele lor angajate tot acolo si in general toti neavenitii care populeaza camerele alea unde se pravalesc tone de dosare peste tine cu noii membrii ai ANAF -- adevarati stalpi ai societatii.
    • +1 (3 voturi)    
      mda... (Vineri, 19 februarie 2016, 9:37)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui ernst

      Memoria scurta a romanului... Ii faci ce vrei x ani, dupa care ii dai o acadea si te iubi. Cel mai bine se vede la ciclul electoral.
    • -1 (5 voturi)    
      pana una alta (Vineri, 19 februarie 2016, 9:45)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui ernst

      Iliescu te-a bagat in NATO si a incheiat negocierile cu UE...

      "rusofil nenorocit ... "
  • +1 (3 voturi)    
    Anaf akbar! (Vineri, 19 februarie 2016, 8:58)

    Kevi [utilizator]

    Anaf akbar!
  • 0 (2 voturi)    
    nu va lasa-ti calcati in picoare . (Vineri, 19 februarie 2016, 9:10)

    dezamagitul [utilizator]

    Bine ca ati reactionat , nu va lasati coplesiti de
    infractorii care sant la putere .
  • +3 (7 voturi)    
    Vrem stat de drept,ANAFUL sa-si faca treaba (Vineri, 19 februarie 2016, 9:34)

    andreesanu [utilizator]

    Ce fel de politica faci Dle Presedinte ?
    ANAFul este executorul unei hotariri judecatoresti !
    Unde-i libertatea si neamestecul in treburile justitiei ??
    Acum vedem cum au facut unii averi !, evaziune , manipularea romanilor prosti,justitie la comanda !.
    Antenele pot emite din carul de reportaj sau din sediul din Pipera din fostul local al INAV !!!.
    Or aveti consilieri prosti Dle Presedinte ,or interesati sa va dezinformeze !!!.
    Si cata nadejde ne-am pus ca veti fi pentru alfel de politica .
    • +1 (7 voturi)    
      ANAF trebuie sa isi faca treaba legal (Vineri, 19 februarie 2016, 9:49)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      adica mai pe scurt care e logica sa-i dai pe unii afara (chiriasi) cand tu nu poti valorifica sau inchiria sediul respectiv conform hotararilor judecatoresti definitive decat daca intrebi inainte chiriasul ...
      deci logica e il dau afara si pe urma nu pot inchiria / vinde decat daca Intact spune ca nu vrea sa inchirieze / vinde... ca asa a supus o instanta din Romania... sau respectam doar unele hotarari ale instantei

      mai e o alternativa sa nu faca nimic cu sediul caz in care se numeste ca ar putea face un prejudiciu statului la ANAFA ma refer...

      In general de ce as proceda asa cand Constitutia spune clar ca nu poti suprima publicatii ...
      iar a-i evacua in 5 zile e echivalent cu suprimarea ...
      de ce as proceda asa nu inteleg ...
      Nu-i suport pe astia de la Intact dar presa libera avem nevoie... indiferent de opinii daca converg sau nu.
  • +2 (6 voturi)    
    Bravo ANAF (Vineri, 19 februarie 2016, 9:45)

    Nuzic [utilizator]

    Cand aveti dreptate, aveti dreptate; nu va lasati. Tacerea si executarea fara comentarii e luata drept incuviintare de catre politicieni ca ei si-ar fi facut treaba, cand de fapt nu e asa. Unde isi baga coada, incepe sa puta. Pe ei, pe mama lor!
  • +1 (1 vot)    
    Scris.funct.publici. (Vineri, 19 februarie 2016, 19:46)

    LilianaMaftei [anonim]

    Parlamentarii, din pacate,sunt gata sa nu respecte o lege promulgata de catre ei cand le sunt lezate interesele, dar cu mare usurinta isi promulga legi urgente ptr. salariile si pensiile nesimtite( cine-mparte p[arte-si face ).RUSINE.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi