¬CFR spune ca lucrarile de instalare a noului sistem de dirijare a traficului au fost finalizate pe trei dintre cele patru segmente de pe ruta Bucuresti-Ploiesti, iar pe ultimul se fac verificari suplimentare. Trenurile au intarzieri de aproximativ o ora, maximul fiind insa 140 de minute pentru un tren de la Satu Mare care intr-o zi obisnuita intarzie 60-80 de minute. UPDATE 14.40 CFR spune ca noul sistem de dirijare a traficului este functional pe intreg segmentul de 38 km si nu mai sunt intarzieri.

Tabela de Sosiri a Garii de Nord 11 decembrie ora 10.20Foto: CFR webcam

Tabela de Sosiri a Garii de Nord, vineri la 14.45

CFR a inceput luni lucrarile si in aceste zile multe trenuri au avut intre 60 si 100 minute intarziere intre Bucuresti si Ploiesti, maximul fiind inregistrat in prima parte a zilei de joi.

Vineri dimineata intarzierile au fost ceva mai mici decat in zilele trecute, insa majoritatea trenurilor au acumulat intre 40 si 60 de minute.

CFR a dat in aceasta dimineata un comunicat de presa in care face precizari despre starea lucrarilor.

Compania Nationala de Cai Ferate informeaza ca lucrarile de implementare si testare a noului sistem de dirijare a traficului au fost finalizate pe segmentele Chitila - Buftea, Buftea ¬ Peris, Peris - Crivina, in statiile Buftea, Crivina si Peris, iar in urmatorul interval orar se fac verificari suplimentare pentru finalizarea lucrarilor si pe segementul Crivina ¬ Brazi.

Trenurile circula in continuare in conditii speciale, de tip cale libera, ceea ce inseamna un flux in grafic de 6 trenuri/sens intre Bucuresti si Ploiesti, deoarece pe toata perioada testarii noului sistem de dirijare a traficului se diminueaza capacitatea sectiilor de circulatie si se prelungesc timpii de mers.

Informatii despre cauzele intarzierilor care se mai inregistreaza in trafic se transmit permanent, prin intermediul instalatiilor de sonorizare, in toate statiile de cale ferata de pe traseu. Pentru informatii actualizate despre orele de sosire sau de plecare in/din statia Bucuresti Nord calatorii sunt rugati sa acceseze direct link-ul http://www.cfr.ro/webcam.php, iar pentru trenurile inscrise in circulatie sa solicite informatii la numarul de telefon 021/9521.

UPDATE: Iata comunicatul remis de CFR la ora 14.40

Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA va informeaza ca noua instalatia de dirijare a traficului feroviar ERTC/ERTMS (nivel 2), care contribuie direct la imbunatatirea sigurantei circulatiei si la cresterea capacitatii de transport, este functionala pe segmentul de cale ferata Buftea - Crivina (38 Km).

Traficul feroviar intre Bucuresti si Ploiesti se desfasoara fara intarzieri, lucrarile de implementare si testare a noului sistem de monitorizare a circulatiei trenurilor fiind finalizate pe segmentele Chitila - Buftea, Buftea - Peris, Peris - Crivina, Crivina - Brazi, precum si in statiile Buftea, Crivina si Peris.

Cele mai mari intarzieri au fost joi dimineata. Iata cum arata la ora 9.45 tabela