Adolescentul din Craiova, suspectat de propaganda jihadista, a fost retinut. DIICOT: Tanarul a studiat modalitati in care se poate construi o bomba artizanala

de I.C.     HotNews.ro
Marţi, 8 decembrie 2015, 20:14 Actualitate | Esenţial

Tanarul din Craiova acuzat de propaganda jihadista si-ar fi aratat disponibilitatea de a lupta in zonele controlate de ISIS sau de a deveni martir al Statului Islamic prin sacrificiul sau in state din Europa, el studiind in acest sens modalitatea in care se poate confectiona artizanal o bomba sau se pot achizitiona arme de tip AK, transmite Agerpres. Adolescentul a fost retinut, marti seara, pentru 24 de ore, de procurorii DIICOT.

Tanarul va fi supus miercuri unei expertize psihiatrice la INML, pentru a se vedea daca el se afla in deplinatatea facultatilor mintale, au declarat pentru Agerpres surse judiciare.

Surse judiciare au declarat pentru Agerpres ca tanarul chiar ar fi contactat oameni din Siria si s-a oferit sa-i cazeze la el acasa.

Intr-o postare video pe site-ul DIICOT, se arata ca tanarul de 17 ani a parcurs in mod accelerat etapele procesului de radicalizare islamista si a postat in mediul online mesaje de propaganda pentru a atrage adepti de partea ISIS.

"Numitul B.L.C. a fost pus sub invinuire si retinut pentru savarsirea infractiunii de promovare a mesajului fundamentalist islamic prin propaganda, prevazut de art. 332 alin. 4 din Legea nr. 535/2004 - privind prevenirea si combaterea terorismului. Acesta a parcurs in mod accelerat etapele procesului de radicalizare islamista, prin insusirea credintei islamice si convertirea la islam, aderarea la ideologia radicala islamista si la cauza jihadista promovata de gruparea terorista Statul Islamic (...) Dupa convertirea la islamism, B.L.C si-a schimbat stilul de viata, izolandu-se de societate si familie, identificandu-se cu Statul Islamic si vorbind permanent in numele acestuia. A inceput sa poarte in public tinuta specifica musulmanilor si sa se afiseze pe retelele de socializare cu insemnele Statului Islamic", declara DIICOT.

Procurorii mai spun ca tanarul si-a aratat "disponibilitatea" pe retelele de socializare de a deveni martir pentru Statul Islamic, atat prin deplasarea in zonele in care ISIS actioneaza, pentru a lupta alaturi de membrii ISIS, cat si prin sacrificiul sau in state din Europa la ordinul membrilor Statului Islamic.

In acest sens, el s-a interesat de modul in care poate achizitiona arme, model AK, grenade, veste antiglont si a studiat modalitatea in care se poate construi artizanal o bomba.

Procurorii DIICOT sustin ca tanarul de 17 ani din Craiova a promovat in mediul online doctrina radical islamista prin postarea unor opinii, imagini, inregistrari audio/video reprezentand actiuni de propaganda ale gruparii teroriste Statul Islamic, respectiv decapitari si incendieri de persoane, executii prin impuscare.

"In cauza, exista suspiciunea rezonabila ca, incepand cu anul 2015, suspectul B.L.C. a promovat in mod sistematic, in public, doctrina radical islamista prin postarea in mediul online, prin intermediul unor retele de socializare, a unor opinii, scrieri, imagini, inregistrari audio/video reprezentand activitati/actiuni armate/violente si de propaganda ale gruparii teroriste Statul Islamic (decapitari si incendieri de persoane; executii prin impuscare; mesaje radical-jihadiste ale liderilor unor grupari teroriste; mesaje de propaganda a Statului Islamic; promovarea Sharia), cu intentia de a le face cunoscute si a determina castigarea de noi adepti capabili sa recurga la savarsirea aceluiasi gen de fapte ca cele a caror promovare prin propaganda a realizat-o", sustine DIICOT intr-un comunicat de presa.

Adolescentul in varsta de 17 ani a fost ridicat de procurorii DIICOT marti dimineata de la locuinta sa din Craiova, fiind dus apoi la sediul central al DIICOT din Bucuresti, pentru a fi audiat.

Cu ocazia perchezitiei facute la locuinta acestuia, au fost gasite si ridicate documente, materiale de propaganda islamista si sisteme informatice.

Actiunea a fost efectuata impreuna cu ofiteri de politie judiciara din cadrul Directiei de Combatere a Criminalitatii Organizate, suportul tehnic si informativ fiind asigurat de catre Serviciul Roman de Informatii.

In ianuarie 2015, tanarul a postat pe un blog un mesaj in care arata ca s-a convertit la islamism "dupa ce a descoperit adevarul", luandu-si numele de Omar al-Faruq.

Tot pe acel blog, el dezvaluie ca a facut cercetari in legatura cu evenimentele din Siria si ca a fost socat de o inregistrare pe internet cu armata lui Bashar al-Assad.

De asemenea, tanarul intentiona sa isi ia Bacalaureatul si carnetul de conducere, dupa care sa plece sa studieze Islamul la Universitatea din Medina, Arabia Saudita.

Dupa ce tanarul a fost ridicat de procurori, bunicul acestuia a declarat ca baiatul trecuse de doi ani la religia musulmana.

"Baiatul trecuse de doi ani la religia musulmana. Nu ne povestea noua ce facea el acolo, dar era foarte incantat. Am incercat sa il convingem sa nu mai mearga acolo, dar nu a renuntat. Pana la urma, decat sa mearga prin baruri, mai bine sa mearga la biserica", a spus bunicul tanarului.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
9469 vizualizari
  • -8 (26 voturi)    
    Cheia problemei este... (Marţi, 8 decembrie 2015, 20:43)

    CezarN [utilizator]

    Bunicul spune:

    "Baiatul trecuse de doi ani la religia musulmana. Nu ne povestea noua ce facea el acolo, dar era foarte incantat. Am incercat sa il convingem sa nu mai mearga acolo, dar nu a renuntat...."

    ACOLO, unde? Evident in Craiova sau imprejurimi, dar UNDE anume, cine erau predicatorii, ce fac ei acuma? La aceste intrebari, SRI si DIICOT nu prea par sa raspunda.

    Desigur, fara legatura cu acest caz, as dori sa spun ca serviciile nu se ocupa doar cu cercetarea unor [potentiali] infractori sau evenimente, dar si cu CREAREA anumitor tipuri de evenimente, tinerea lor intr-o stare latenta si devoalarea acestora atunci cand interesele o cer. Interesele cui? Think about that!
    Desigur, pentru asta au nevoie de tapi ispasitori usor de manipulat, dar nici foarte usor de manipulat, caci atunci se decredibilizeaza toata mizanscena.

    Sa speram ca noul buget, foarte marit, le va permite angajarea unor scenaristi buni.
    • +11 (17 voturi)    
      mda (Miercuri, 9 decembrie 2015, 0:26)

      AdriEu [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      desigur tu te astepti ca SRI si DIICOT sa vina sa dea detalii despre ancheta chiar aici pe hotnews. Ba poate mai bine, tu ca utilizator de seama al acestei comunitati TREBUIE sa primesti absolut toate informatiile direct pe email.. !?

      Ca SRI l-a luat pe oltean din fasa prevenind varsarea de sange ca in Paris de exemplu, nu este bine, nu este suficient... nuuuu...

      Oare cum va mai suporta pamantul?
      • +3 (11 voturi)    
        Salut, colega! (Miercuri, 9 decembrie 2015, 1:02)

        Securist pensionar [anonim] i-a raspuns lui AdriEu

        E civili, tovule, de unde sa stie ei cum lucram noi, cum e cu munca informativa, cu munca de cercetare, ce e aia secret de ser5viciu de importanta deosebita?!

        Hai noroc! Servim Patria!
        • -1 (3 voturi)    
          .... (Miercuri, 9 decembrie 2015, 10:07)

          tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Securist pensionar

          Sigur, nu mai poate nimeni sa aiba o parere contrara gata, e securist. Comentez pe HN de nu stiu cand si ieri ma trezesc ca-mi zice unu ca imi iau salariul de SRI doar pentru ca am considerat ca e bine ca l-au ridicat pe baietelul asta debusolat. Ca o fi de la acnee cum incearca unii sa sustina, ca n-o fi, se pot intampla tragedii si pe fondul furtunilor hormonale.
    • -3 (11 voturi)    
      EXACT de asta se ocupa (Miercuri, 9 decembrie 2015, 0:59)

      Securist pensionar [anonim] i-a raspuns lui CezarN

      EXACT de asta ne ocupam si noi in vremurile bune, cind comandant suprem era tov. Dej, apoi tov. Ceausescu: de CREAREA de evenimente, puneri in scena, provocari, dezinformare, servicii unor servicii din tarile fratesti, arestari, tortura, martori mincinosi, farse juridice, procese inscenate.

      EXACT de asta se ocupa si baietii care ne-au luat locul.

      Garda merge inainte!
  • +20 (28 voturi)    
    Ponta & PSD vrea se la faca moschee (Marţi, 8 decembrie 2015, 20:53)

    ro [anonim]

    Ar trebui PSD sa spuna acum de ce vrea ca astfel de indivizi sa aiba cea mai mare moschee din Europa tocmai in Romania.
    • +4 (14 voturi)    
      Pai, ce?! (Marţi, 8 decembrie 2015, 22:37)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui ro

      Un premier oltean asigura ISIS conditii de a ne bombarda.
      Un licurici oltean mic, prost, impulsiv si teribilist s/a... radicalizat. Auzi la el; Allah l/a invatat sa nu bea, sa nu fumeze, .sa nu.... Paioce, ma, pricoliciule, l/ai vazut tu pe IIsus cu canuta de tzuica in brate (ca tot o ciocalaii aia doi olteni)?
      Arati zona aia, puneti porcii sa manance resturile, omorati porcii, ingropatii si uite asa s/a curatat zona aia numita...prazaria.
      Multi prosti in zona aia!
      Mult peste media in Romania.
      • 0 (4 voturi)    
        Cu ce gandesti? (Miercuri, 9 decembrie 2015, 9:06)

        chris [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Ma surprinde ca primesti voturi pentru un asemenea comentariu imbecil. Este grav! Adevarat, multi retardati, dar in toata Romania.
      • +1 (5 voturi)    
        Cu ce gandesti? (Miercuri, 9 decembrie 2015, 9:06)

        chris [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Ma surprinde ca primesti voturi pentru un asemenea comentariu imbecil. Este grav! Adevarat, multi retardati, dar in toata Romania.
  • +10 (28 voturi)    
    O palmă pentru BOR. (Marţi, 8 decembrie 2015, 21:01)

    mircea [anonim]

    Un creștin ortodox a fost convins să devină musulman și susține că religia musulmană la convins să nu se mai drogheze,să nu consume alcool.Oare BOR de ce nu are un program pentru tineri și problemele lor?Pentru-că nu este invitat,după cum declara după tragedia //colectiv// o înaltă față bisericească!
    • +6 (12 voturi)    
      Ok (Marţi, 8 decembrie 2015, 23:01)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Greu de judecat, insa daca a schimbat tigarile si drogurile pe bombe, nu stiu ce sa zic... Personal as zice ca mai bine se ruineaza pe el decat pe altii 10, 100 sau 1000...

      Nu apar biserica, dar sincer, ce ai vrea sa faca o institutie cand ea insasi incearca sa te convinga de ceva ce nu exista [palpabil]?

      Diferenta intre biserica [crestina] si nebunii aia de l-au recrutat este ca nebunii aia au reusit sa ii insufle tanarului un ideal palpabil, real(istic), cu un plan concret(izabil), care l-au scos din anostitate si l-au facut sa creada ca si el poate sa aiba un rost pe lumea asta. Cred eu ca aici e marea diferenta, aici trebuie pus accentul cand se fac programe de reabilitare.

      Hai sa ne intrebam noi, ca si societate, ca si institutii si ONG-uri, ce facem pentru asta?
      • -2 (6 voturi)    
        "Anostitate"? Aberezi jihadistule (Marţi, 8 decembrie 2015, 23:59)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        faci propaganda islamista aici? Ya lla!
        • +2 (4 voturi)    
          ??? (Miercuri, 9 decembrie 2015, 7:23)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Propaganda, jihadist... Oare care parte a mesajului nu ai inteles-o?
      • +3 (5 voturi)    
        Asta fac nebunii aia, ai observat f. corect (Miercuri, 9 decembrie 2015, 1:14)

        Securist pensionar [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        Ii scot din anostitate pe tineri, dupe care e simplu. Ii teleghideaza ca pe niste drone.

        Anostitatea e cuvintul keye.

        Da, f. buna intrebarea: "noi, ca si societate, ca si institutii si ONG-uri, ce facem pentru asta? "

        Mai ales ca si ONG-uri as zice eu, care activez in 5 ONG-uri, dar noi avem alte misiuni... nu pot sa dau mai multe detalii...
      • +1 (3 voturi)    
        Ideal realist? (Miercuri, 9 decembrie 2015, 9:11)

        BEDE [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        Ei bine, absurdul islamului este ca pretinde ca Allah este atotputernic, dar, desi este atotputernic pune niste sarmani de oameni sa se arunce in aer. Si tot absurd este ca "idealurile" lor legate de paradisul lui Allah sunt cat se poate de pamantesti. Ori, daca Allah cel atotputernic vrea sa faca un asemenea paradis pe pamant, de ce nu-l face acum, daca este atotputernic.
        Crestinismul biblic (nu cel promovat de Biserica Catolica, nici de BOR sau de alte organizatii) spune ca Isus insusi va veni si isi va instaura imparatia pe pamant. Si El nu pune pe niste bieti oameni sa se arunce in aer. Iar daca nu face aceasta acum este pentru ca asteapta ca tot mai multi sa se pocaiasca, adica sa creada ca El este "Mielul lui Dumnezeu, care ridica pacatul lumii" si ca fara credinta in el, orice om, oricat s-ar stradui, nu poate scapa de condamnarea pentru eternitate. Iar prin credinta in El, oricine crede - indiferent ce va fi facut in trecut si chiar daca si in viitor mai face N greseli si manifesta N salbiciuni (nu ma refer la hotii, escrocherii si fapte comise cu premeditare, ci la slabiciuni si temeri care duc la unele fapte nu tocmai bune), va fi in eternitate alaturi de El.
        Este realist acest ideal? Multi ar zice ca nu. Dar sunt 100% sigur ca este mult mai bun decat "idealurile" islamiste. Si sunt sigur ca nu dauneaza societatii atat de mult ca "idealurile" islamiste
        • +2 (2 voturi)    
          Corect (Miercuri, 9 decembrie 2015, 9:29)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

          Ca si agnostic ce ma aflu, subscriu. Crestinismul, cu toate "bubele" lui din trecut te lasa sa traiesti cum ai chef (in principiu), spunandu-ti ca DUPA MOARTE o sa fii judecat si o sa platesti.

          Asta face o mare diferenta, chiar daca unii "crestini" te-ar sugruma in caz de blasfemie.

          Asta e si bine dar poate asta e si slabiciunea noastra, a celor "civilizati": asteptam mereu ajutor de la ceva imaterial, ne punem idealurile de dreptate in mainile divinitatii "omniprezente" dar inexistente. Cumva, ne decuplam de prezentul material, concret.

          Asa ca, apare un cult gen Misa sau acesti jihadisti, ii scoate pe tineri din visare, le pune pe masa ceva concret si mult diferit si uite ca au chiar rezultate...

          Asa cum a scris si Securist pensionar [anonim] mai sus:
          "Ii scot din anostitate pe tineri, dupe care e simplu. Ii teleghideaza ca pe niste drone."
          • +2 (2 voturi)    
            A propos de civilizatia europeana (Miercuri, 9 decembrie 2015, 14:20)

            BEDE [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

            Cum se face ca civilizatia europeana s-a dezvoltat pe fondul unor culturi influentate puternic de crstinism? Este oare intamplator?
            Nu cumva o buna parte din valorile pe care le promoveaza si ateii si agnosticii au originat, de fapt, in crestinism?
            Ia sa vedem cum era in Roma antica cu non-violenta. Nu-i asa ca atunci era o mare distractie sa vada luptele de gladiatori? Si ca pentru un om era chiar ceva cu care sa se mandreasca pe fata in societate atunci cand putea sa-si impuna prin forta vointa lui? Pe cand crestinismul a adus niste valori care nu erau pretuite in Roma antica - adica chiar in acea civilizatie care a inspirat mai tarziu "renasterea"...
            Nu-i asa ca e ceva interesant?
            • 0 (0 voturi)    
              Asa e (Miercuri, 9 decembrie 2015, 14:25)

              nano2k [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

              Repet, nu sunt deloc un credincios, dar:
              1. Am inteles ca vrem-nu vrem, ne place-nu ne place, religiile vor exista, asa ca nu ai incotro, trebuie sa coexisti.
              2. Se vede clar diferenta intre ce a devenit Occidentul si unde au ramas altii.

              INSA: este un mare DAR:

              E greu sa cuantifici daca civilizatia (asa cum e ea azi) de care ne bucuram se datoreaza atat de mult unei religii sau alta pentru ca, sa nu uitam de cruciadele si coloniile conduse de crestini si bunastarea acumulata de pe urma acestora...
              • 0 (0 voturi)    
                Exact tot ce spun (Miercuri, 9 decembrie 2015, 18:07)

                BEDE [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

                Una este crestinismul biblic, bazat in principal pe Noul Testament, alta este ce au facut in decursul istoriei diverse persoane care s-a nimerit sa fie crestini prin traditie sau sa treaca la crestinism in mod oficial desi nu le pasa deloc de ce scrie in Noul Testament.
                Iar cruciadele nu sunt decat transpunerea in crestinism a ceea ce in Vechiul Testament li se spunea evreilor sa faca in tara unde Domnul le-a indicat sa mearga. Dar, crestinii nu sunt evrei si nici cumva continuatorii evreilor. Daca evreii primisera de la Yahve indicatii sa se instaleze intr-o tara pe pamant si sa se guverneze dupa legile date prin Moise, in schimb crestinii nu au o tara pe pamant, asa ca nu este deloc corect sa caute sa aplice legile date evreilor pentru guvernarea tarii lor pe pamant, cum ar fi cele ca sa nimiceasca pe toti inchinatorii la idoli.
                Apoi, intr-adevar, nu se poate cuantifica masura in care crestinismul a avut efecte in civilizatiile europene, dar este cert ca a avut efecte pozitive chiar daca acestea nu pot fi cuantificate.
      • 0 (0 voturi)    
        Primesc leafă de la stat.Preoții. (Miercuri, 9 decembrie 2015, 16:07)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        Dacă preoțimea nu ar fi așa arogantă și nu ar vorbi pe ton arțăgos poate că sunt tineri care nu au la cine apela pentru o povață,și ar apela la un preot.Cred-că preoții au multe drepturi și nici-un fel de obligații.Leafa de la stat ar trebui să-i oblige,așa cum au obligații alți salariați(profesori,doctori,polițiști,etc).Ai dreptate și în privința ONG-urilor,dar aici mă refer strict la declarația puștiului referitor la islam.
    • 0 (0 voturi)    
      Imi place cum pui problema, tovule! (Miercuri, 9 decembrie 2015, 1:07)

      Securist pensionar [anonim] i-a raspuns lui mircea

      BOR ar trebui pusa sub urmarire, telefoanele ascultate, microfoane in scrumierele de la Patriarhie, tot tacimul.

      Si vazut daca nu putem sa-l santajam cu ceva pe patriarh: vreo gagica in tinerete, chefuri monstru pe la minastiri etc.
  • +8 (24 voturi)    
    Allllooo (Marţi, 8 decembrie 2015, 21:03)

    ak33 [utilizator]

    Covasna si Hargghita pentru asta nu faceti miting de sustinere?
  • +2 (14 voturi)    
    Bravo ... (Marţi, 8 decembrie 2015, 21:06)

    mitg [utilizator]

    A calcat pe urmele lui tac-su.
  • +2 (16 voturi)    
    Interesant (Marţi, 8 decembrie 2015, 21:22)

    Marcel G [utilizator]

    Se stie ca nivelul de educatie a unei societati tinde a fi invers proportional cu nivelul de religiozitate, sa zic asa. Personal, asta m-a facut sa cred ca un numar mic de credinciosi inseamna un nivel mai ridicat al educatiei, in termeni foarte largi. Dar articolul de fata mi-a ridicat niste intrebari si idei. Un nivel mai ridicat al educatiei nu inseamna neaparat si un nivel de educatie religioasa. Oare daca 1-2 generatii de oameni diminueaza rolul religiei in societate, se poate ajunge la o situatie in care generatia ce le urmeaza nu are nici cel mai mic habar despre religii? Iar cand sunt pusi in contact cu o religie sau o credinta (mai ales cu trasaturi romantice, in sens literar) precum islamul, au o tendinta de radicalizare? Parca asta ar explica si de ce tot vedem foarte multi si foarte tineri din societatile vestice, rupte de religie (precum Suedia), care ajung sa se alature statului islamic, ca apoi cand ajung acolo sa aibe un moment de "oh shit".

    Doar niste idei...
    • +4 (6 voturi)    
      Legile firii (Marţi, 8 decembrie 2015, 22:36)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Marcel G

      Adolescenta este cea mai critica perioada in viata oamenilor.
      Reprezinta momentul rupturii (mai bruste sau mai voalate) de
      parinti, deseori o sciziune insotita de negarea totala a sistemului
      de valori asociata de acestia. Produce un vid moral si ideologic,
      cu o forta atavica de a-l umple cu orice, capabila de a furniza baza
      ideologica pentru opozitie fata de "oprimarea" parentala.
      E momentul in care devine fan or adept or membru de gang or hippie
      or revolutionar or fugar or consumator de droguri or dependent de
      sex precoce or geniu in matematica-orice.
      E nevoie de mediu familial echilibrat, scoala, mediu social sanatos
      pentru a prelua si atenua aceasta explozie de identitate.
    • 0 (0 voturi)    
      da (Miercuri, 9 decembrie 2015, 0:58)

      I [utilizator] i-a raspuns lui Marcel G

      iti poti da seama de nivelul de religiozitate si cum zici tu, de nivelul de trai doar uitandu-te dupa cate monumente religioase sunt pe strazi. Daca e plin de ele, saracie lucie :)

      Singura problema e ca poti vedea un altar, despre care nu ai nimic habar si sa nu pricepi din prima ca defapt e un monument religios cu acelasi scos ca si o cruce de pe la noi.
    • -4 (4 voturi)    
      Esti sigur ca "Se stie ca..."? (Miercuri, 9 decembrie 2015, 1:39)

      Citizen Q [anonim] i-a raspuns lui Marcel G

      "Se stie ca nivelul de educatie a unei societati tinde a fi invers proportional cu nivelul de religiozitate, sa zic asa."

      Poti sa zici, daca vrei, dar nu e asa si nu stiu (de) unde "se stie" chestia asta. Si-apoi, ce e nivelul de educatie? Cum il masori? Daca e sa numaram diplomele, as paria ca azi avem de o mie de ori mai multi PhDs pe cap de locuitor in tarisoara decit acum 30 de ani. Si?

      La celelalte intrebari ale tale a raspuns G. K. Chesterton: "Cind oamenii inceteaza sa mai creada in Dumnezeu, ei nu sint in situatia de a nu mai crede in nimic. Vor crede in orice."

      As mai adauga una a lui Chesterton, a propos de toleranta la care sintem indemnati cu urlete isterice de multiculturalistii atei:
      "Toleranța e o virtute a omului fără convingeri."

      Iar Aristotel pune punctul pe "i" in problema tolerantei: "Toleranța și apatia sînt ultimele virtuți ale unei societăți muribunde."
  • +8 (12 voturi)    
    Sa-i plătim (Marţi, 8 decembrie 2015, 22:12)

    batmanss [utilizator]

    un bilet dus in "statul islamic", atunci va realiza cat de naiv a fost.
  • +3 (3 voturi)    
    ZEWA (Marţi, 8 decembrie 2015, 22:26)

    Ar3s [utilizator]

    Heh, prima lectie despre islamism-jihadism, in fapt, este de instructie genistica.
    Intodeauna m-am declarat un fan al civilizatiei Greciei antice. Imi pare rau ca nu am trait acele timpuri, fiind obligat sa traiesc vremile retarzilor, in care orice basina politico-religioasa este absorbita de gloata ca hartia igienica. Dupa un secol, cea a comunismului mai miroase inca, asa ca, ma indoiesc de faptul ca povestea Statului Islamic va lua sfarsit curand. Vor mai fi multi adepti, chiar si din randurile urmasilor lui Mihai, Stefan sau Vlad. Martirii lu' peste. Habar nu au carui scop servesc.
  • -4 (10 voturi)    
    ... (Marţi, 8 decembrie 2015, 23:39)

    anonim [anonim]

    Felicitari SRI! ce bine ne pare! propaganda sionista-masonica a ajuns la apogeu. nici nu se mai sfiesc/feresc sa se afiseze macar! pentru cei cu creierul inca la purtator, minciuna sri ar suna astfel : tanar roman suspectat de legaturi cu isis aka cia&mossad&mi6&etc... pai daca a avea legaturi cu cia/mossad/mi6 este un act terorist, faceti bine si retrageti-va din nato/ue/onu/osce/etc precum si retragerea ambasadorilor romani si trimiterea ambasadorilor statelor teroriste la ai acasa. sri - serviciul roman al israhellienilor! isis - israeli security intelligence service! trezirea lume! sunteti mintiti intr-un mod extrem de brutal! iesiti din transa indusa de autoritatile tiranice!
    • -1 (7 voturi)    
      Alo (Miercuri, 9 decembrie 2015, 0:03)

      mopsu [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      nu ne fa prosti pe toti, cine naiba-i mai crede ?Toate serviciile lucreaza pentru mafie, noua ne da mura-n gura teroristul din Harcov si bietul baiat din Craiova. Deabia as tept urmarile...
    • +1 (1 vot)    
      exact asta e solutia nu? (Miercuri, 9 decembrie 2015, 9:04)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      iesirea din EU, NATO.
      adica sa renuntam la orice legaturi cu lumea civilizata imbratisand prin eliminare lumea de la rasarit.
      sa traiesti tovarase!
      minorul ala ne educat te-a convins ca asta e solutia nu?
      ai si tu minta fix cat are si ala micu...
  • +7 (9 voturi)    
    "ma vindec de alcool, ma apuc de crime" (Miercuri, 9 decembrie 2015, 0:00)

    Maniu [utilizator]

    ca pacatul e mai mic. Mare e gradina Ta Doamne!
    • +3 (5 voturi)    
      ? (Miercuri, 9 decembrie 2015, 0:54)

      I [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      e ungur sau nu?! ca sa stiu ce sa comentez...

      /ironie
  • -2 (2 voturi)    
    Mandru ca's roman (Miercuri, 9 decembrie 2015, 8:38)

    Cutezatorii2013 [utilizator]

    Eram iarasi de rusinea Europei.... Noroc cu piticul asta de oltean si cu ungurul Bulan de la Tg Secuiesc ca spala fata Romaniei. M-am saturat sa tot fim ciuca bataiilor in toate statisticile UE.
  • 0 (0 voturi)    
    Da imamu' ce zice? (Miercuri, 9 decembrie 2015, 9:23)

    Deep [anonim]

    Pustiul nu trebuia arestat cu televiziuni, acum nu mai are nicio sansa de salvare, in mintea lui de 17 ani se si vede erou-martir al ISIS, nimeni si nimic nu-i va mai scoate prostiile jihadiste din cap!
    Plus ca el nu s-a auto-radicalizat, se ducea la o moschee din Craiova.
    Oare cate moschei or fi in Craiova? Era greu pentru DIICOT sa mai faca un drum si pana acolo? Sa-l ia la intrebari pe imam?
    O fi asta una din moscheele infiintate ilegal?
    Ca daca da, atunci toate ar trebui luate la verificat, pentru ca avem deja o declaratie a muftiului care zice ca multe dintre acestea raspandesc ideologii radicale, plus un pusti arestat pe motiv de simpatii ISIS. Eu zic ca e suficient pentru a declansa o actiune de amploare mai ales in contextul actual european.
    • 0 (0 voturi)    
      .... (Miercuri, 9 decembrie 2015, 10:18)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Deep

      Poate au vrut sa transmita un semnal si altor doritori teribilisti, eventual si apartinatorilor. Ups, stai ca iar imi zic unii ca sunt de la sri.
      Sincer, o mare parte din solutie e la rude si apropiati. Pana si baiatul asta avea rude care au considerat ca e mai bine sa mearga la biserica. Poate acum rudele altora isi vor pune mai multe intrebari despre bisericile frecventate de copiii lor.
  • +1 (1 vot)    
    Este o noua etapa ? (Miercuri, 9 decembrie 2015, 9:51)

    serban [anonim]

    Ce procentaj din Romania a fost cumparat de studentii arabi ? In Craiova gasesti de la firma de maxi taxi la Electroputere "investitori" arabi
    "Semnalele de alarma" trase de muftiul cultului musulman al populatiei noastre de etnii turco -tatare au fost ignorate
    Moscheia din Craiova este o casa proprietate /inchiriata de o fundatie "filiala Craiova"
    Deci e o "evolutie" care incepe sa-si arate roadele nu un "picat din cer"
  • +1 (1 vot)    
    cineva vrea sa ne "dovedeasca" (Miercuri, 9 decembrie 2015, 10:06)

    hehe [anonim]

    ca munceste dupa ce a primit buget cu 50% mai mare ?! "tovarasii" de la SRI si DIICOT, este al doilea "terorist", acum arestati pe cineva pt ca a cautat ceva pe internet. Nu spune nimeni sa nu ii bateti pe umar pe cei cu risc, dar pana la arest si dosar penal e cale lunga.

    Devine interesant, doar sa stiti ca abuzurile totdeauna ajung sa se plateasca !
  • 0 (0 voturi)    
    Funny one (Miercuri, 9 decembrie 2015, 14:00)

    Kevi [utilizator]

    "[...] Pana la urma, decat sa mearga prin baruri, mai bine sa mearga la biserica", a spus bunicul tanarului. "

    Prevad un viitor in care batranii isi vor sfatui nepotii sa mai lase naibii biserica aia, ca n-o sa se aleaga nimic de ei.
  • 0 (0 voturi)    
    Moscheea e biserica pentru bietii trogloditi (Miercuri, 9 decembrie 2015, 16:12)

    Maniu [utilizator]

    punct.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi