Un nou nod rutier de pe autostrada Bucuresti-Ploiesti, deschis circulatiei

de G.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 28 noiembrie 2015, 17:12 Actualitate | Esenţial

Un nou nod rutier pe autostrada A 3 Bucuresti-Ploiesti, construit in dreptul localitatii Gherghita in urma unui investitii de 3,6 milioane de euro, a fost deschis circulatiei din acest weekend, aceasta fiind a doua iesire de pe autostrada dupa cea de la Snagov, transmite Mediafax.

Incepand din acest week-end, a fost deschis circulatiei un nou nod rutier pe autostrada A 3 Bucuresti-Ploiesti, acesta fiind construit in judetul Prahova, in localitatea Gherghita, la kilometrul 14+364 metri, la intersectia cu drumul judetean 100B.

Acesta este al doilea nod rutier de pe A 3 Bucuresti-Ploiesti, dupa cel de la Snagov.

Conform datelor furnizate de Consiliul Judetean Prahova, amenajarea nodului rutier de la Gherghita a costat 13.903.738 lei, din aceasta suma 8.482.943 lei fiind alocati de Ministerul Dezvoltarii Regionale prin Programul National de Dezvoltare Locala, restul de 5.420.795 lei fiind asigurat din bugetul Consiliului Judetean Prahova.

Nodul rutier leaga A 3 de pasajul existent de pe DJ 100B prin patru bretele de acces, cu o lungime de 2,3 kilometri si o latime de patru metri, precum si doua sensuri giratorii.

Constructia include benzi de accelerare/decelerare pentru accesul in autostrada, precum si 172 de stalpi de iluminat.

Pentru constructia pasajului a fost nevoie de exproprierea a aproximativ 15 hectare de teren pentru cauza de utilitate publica, platile fiind in valoare totala de 1,2 milioane de lei.

Printre cei expropriati se numara omul de afaceri Costel Casuneanu si sotia sa, Paulina, care au fost expropriati de patru parcele de teren, dar si SC Pa&Co International, companie care, alaturi de Spedition UMB, Euroconstruct '98 si Com-Axa, a construit sectorul Moara Vlasiei-Ploiesti al autostrazii A 3.

Contractul pentru realizarea nodului rutier de la Gherghita a fost semnat in decembrie 2014 intre Consiliul Judetean Prahova, ca autoritate contractanta, si SC Viarom Construct si a avut ca termen de finalizare 12 luni.


Citeste mai multe despre   









6395 vizualizari
  • +9 (13 voturi)    
    hotie marca cosma "perfuzie" (Sâmbătă, 28 noiembrie 2015, 17:23)

    FlorinOprea1 [anonim]

    Hotie marca cosma. Sunt zeci de mii de oameni in Prahova care nu au apa curenta si hotii astia cheltuiesc milioane ca sa faca noduri rutiere fanteziste pe care nu vor circula mai mult de 10 masini pe zi. Se vede din fotografii ca existau bretele si ca erau mai mult decit suficiente. Sa dai 13.9 milioane 3 milioane de euro ca sa faci buclele alea uriase! Intrarea pe autostrada A1 dinspre Gaesti, de sute de ori mai aglomerata (Ploiestiul si Tirgivistea ies si intra pe A1 pe acolo) este simplasi fsi ace fata fara probleme. Puscariabilul cosma are in el asa o megalomanie de te sperie. Rusine! Si mai este ceva ce demonstreaza acest nod: daca in locul sensului giratoriu pe picioroange spre Gageni (80 milioane lei) se facea un astfel de nod iesea o economie din care sa mai faceau inca 3-4 pe centura, inclusiv rusinea de iesire spre Tirgoviste! Hotii nu se gindesc decit la cum sa praduiasca pentru buzunarele lor si ale acolitilor. Cind ii vezi cum se pupa pe gingii unul pe altul si se felicita cum au reusit sa mai impuste niste bani, ma apuca greata! HUO! Apropos domnu' Cosma unde e perfuzia?
    • +1 (1 vot)    
      Nu asta e hoție (Miercuri, 2 decembrie 2015, 17:08)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui FlorinOprea1

      Cred că ai multe plusuri doar pentru că lumea îl urăște (pe bună dreptate) pe Cosma, pentru că altfel comentariul tău e departe de realitate. Dar acum CJPH a făcut ceva ce altcineva n-ar fi fost în stare. Spre deosebire de proiectul lor de pe centura de nord, e într-adevăr corect realizat și terminat la termen. Dar A1 cu nodurile ei e departe de a fi exemplu de cum se construiesc autostrăzi. Acest nod e mult mai bun și ca siguranță, și ca utilizare. E un exemplu de cum trebuia făcut și nodul întunecat cu floricele de la Snagov, și de cum trebuie făcut cel de la Moara Vlăsiei. CJPH a dat clasă Companiei de Drumuri, și dacă știi cât de ros de corupție e CJPH, numai după asta îți dai seama ce e la CNADNR.

      Dacă e să iei A1 de exemplu, de ce consideri că este inutil nodul de la Gherghița, când A1 e plină de ieșiri inutile? Nodul de la Gherghița joacă și alt rol decât cel văzut de presa locală și chiar de către CJ. El constituie singurul nod de pe malul stâng al Ialomiței, și face din A3 (împreună cu niște drumuri județene și cu DN1B și eventual chiar DN1D) o variantă la DN2 de legătură cu Buzăul. Distanța este comparabilă, iar drumurile județene din zonă sunt practicabile (deși la o calitate redusă față de altele din județ); pentru cei din vestul Bucureștiului care s-au săturat de traficul aberant din Colentina, Voluntari și Afumați e mană cerească. Cele 10 mașini de care zici că vor trece pe zi pe acolo cred că au trecut după deschiderea nodului în 20 de minute.
  • +3 (3 voturi)    
    Bani risipiti (Luni, 30 noiembrie 2015, 11:40)

    MrOpinie [utilizator]

    O iesire de pe autostrada trebuie in dreptul localitatii Caciulati sau Dimieni pentru a putea face legatura spre aeroport; asta era prioritate 0, nu Gherghita, Snagov etc... daca as fi de la DNA as cere Raportul de calcul cost/beneficiu al iesirii spre Snagov!!
    • 0 (0 voturi)    
      Asta și... (Miercuri, 2 decembrie 2015, 16:58)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui MrOpinie

      Așa e, Moara Vlăsiei (care e etichetată ca ieșire de 3 ani jumate de când s-a deschis autostrada și tot nu funcționează) este prima ieșire utilă (pentru aeroport), și capătul ăla nenorocit dinspre București ar trebui să aibă prioritate. Dar cu CNADNR ce să faci... Face CJ Prahova, că CNADNR nu e în stare.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version