Situatia ranitilor din Clubul Colectiv: 37 de persoane internate in spitalele din Bucuresti, 6 in stare critica

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 26 noiembrie 2015, 16:43 Actualitate | Esenţial

37 de persoane ranite in clubul Colectiv mai sunt internate, joi, in spitalele din Bucuresti, sase dintre ele fiind in stare critica, a anuntat joi Ministerul Sanatatii, potrivit Agerpres. La Spitalul de Arsi sunt internati 11 pacienti, Spitalul Bagdasar Arseni - 9, Spitalul Grigore Alexandrescu - 4, Spitalul Elias - 3, Spitalul Militar Central - 4, Spitalul de Urgenta din Bucuresti - 3, Spitalul Universitar- 2, Spitalul CC Iliescu - 1 pacient.

Pana in prezent, au fost externate 44 de persoane care au primit ingrijiri medicale in unitatile sanitare din tara.

39 de raniti au fost transferati pentru tratament in clinici si spitale din strainatate: in Austria - 4, dintre care una decedat, iar 3 sunt in stare stabila, Belgia - 8 in stare stabila, Olanda - 8, dintre care doua au decedat iar 6 sunt in stare stabila, Franta - un transfer care s-a soldat cu decesul pacientului, Germania - 5 persoane transferate, dintre care doua au decedat. In Marea Britanie au fost transferate 9 persoane, dintre acestea 3 au murit iar 6 sunt in stare stabila, in Norvegia - o persoana, in stare stabila, Israel - 3 persoane, din care un deces, 2 persoane in stare stabila.

Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

534 vizualizari