VIDEO Directorul Liceului Gheorghe Sincai din Baia Mare a demisionat dupa ce a fost ironizat de primar in fata elevilor

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:01 Actualitate | Esenţial

Catalin Chereches
Foto: Agerpres
Directorul Colegiului National Gheorghe Sincai din Baia Mare, Cristian Heuberger, si directorul adjunct, Marina Lici, au demisionat dupa ce primarul municipiului, Catalin Chereches, a participat la o sedinta a elevilor, care a avut ca tema decizia conducerii acestei unitati de invatamant de a introduce obligativitatea purtarii uniformei, scrie Pressone.ro. Intalnirea elevilor cu primarul, care a avut loc luni, 16 noiembrie, in amfiteatrul liceului, a fost filmata, iar inregistrarea a fost postata pe internet chiar de catre primarul Catalin Chereches, potrivit ActualMM.ro. Motivul demisiei conducerii liceului este reprezentat de ironiile strecurate de mai multe ori, de catre primar, pe parcursul intalnirii cu elevii, la adresa deciziei conducerii de a introduce obligativitate purtarii uniformei, ironii primite in mai multe randuri cu hohote de ras si cu aplauze de catre elevi.

Inregistrarea video a intalnirii primarului Catalin Chereches cu elevii:




Primarul Catalin Chereches si-a inceput intalnirea cu elevii spunandu-le acestora ca "am vrut sa am intalnirea asta asa mai informala pentru ca eu sunt foarte sensibil la tot ce mai scrieti voi si pe Facebook, si pe diverse site-uri, si la mesajele pe care mi le trimiteti. Asa am facut si cand cei de la Inspectoratul Sscolar au incercat sa blocheze balurile. I-am convins ca nu e inspirat ceea ce vor sa faca si am reusit."

Primarul le-a spus elevilor, pe parcursul intalnirii, ca, in opinia sa, uniforma "nu arata cat de bun si frumos e colegiul Sincai sau cat de buni si frumosi sunteti voi", iar aceasta problema ar trebui "transata intr-un mod mult mai deschis".

"Sunt sensibil ca in liceul meu, ca si in liceul vostru, se impun niste reguli care nu au legatura cu calendarul, calendarul insemnand 2015, cum trebuie sa evolueze tineretul si lumea de azi, care sunt libertatile si modul in care trebuie sa ne exprimam cu totii. Nu vreau sa il sabotez pe domnul director, nu vreau sa ii sabotez nici pe altii... nu ca nu as putea sa o fac. (aplauze si hohote de ras ale elevilor - n.red.) Nu ca nu am avut si eu divergentele mele cu domnul director, care imi e simpatic pana la un anumit punct...", a continuat Chereches.

"Cred ca fiecare dintre voi aveti personalitatea voastra, si prin modul in care va alegeti tricoul, geaca, jeansii... Nu sa va aliniem pe toti imbracati intr-un sac. Nu cred ca o fata trebuie sa vina in uniforma. Fetele trebuie sa fie admirate, nu pentru uniforma lor", a punctat primarul Chereches.

  • Catalin Chereches, urmarit penal de DNA in doua dosare de coruptie

Primarul municipiului Baia Mare, Catalin Chereches, este urmarit penal de procurorii DNA, pentru mai multe fapte de coruptie, in doua dosare.

In primul dintre ele, DNA il acuza pe Chereches de luare de mita, trafic de influenta si operatiuni financiare incompatibile cu functia sa. Procurorii sustin ca edilul din Baia Mare a cerut si a primit bani de la 5 firme pentru a le favoriza in procedurile de achizitie publica organizate de primaria Baia Mare, la atribuirea contractelor si pe parcursul derularii lor.

In al doilea dosar in care este implicat, Chereches este acuzat de abuz in serviciu, complicitate la abuz in serviciu, complicitate la fals in inscrisuri sub semnatura privata si complicitate la infractiunea de evaziune fiscala, toate in forma continuata, intr-un caz care vizeaza finantarea clubului HCM Baia Mare.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
15488 vizualizari
  • +32 (36 voturi)    
    Model (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:13)

    Berzelius [utilizator]

    Modelul tinerei generatii, pas cu pas: nerespectarea unor mici reguli in scoala (uniforma de exemplu), nerespectarea unor mai mari reguli in viata sociala de adult.
    Iar domnul primar e un specimen de rasa: luare de mita, trafic de influenta si operatiuni financiare incompatibile cu functia sa. A cerut si a primit bani de la 5 firme pentru a le favoriza in procedurile de achizitie publica, la atribuirea contractelor si pe parcursul derularii lor.
    Abuz in serviciu, complicitate la abuz in serviciu, complicitate la fals in inscrisuri sub semnatura privata si complicitate la infractiunea de evaziune fiscala, toate in forma continuata)
    Bravo tovarasi! Tot inainte!
    • +16 (18 voturi)    
      Chereches nu uita puscaria-i casa ta ! (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:59)

      Api [anonim] i-a raspuns lui Berzelius

      Se intarzie nepermis de mult cu arestarea si condamnarea acestui individ periculos pentru societate.
    • +12 (14 voturi)    
      POLITICUL MURDARESTE ORiCE ATINGE (Vineri, 20 noiembrie 2015, 16:24)

      Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

      Ticalosii de politicieni au inceput asaltul si in scoli, cu populismul si demagogia lor, unde vor sa castige popularitate aratand ca sunt de "gasca", ca sunt niste rebeli si sunt impotriva regulilor.
      Scoala, sociatatea (incluzand politicul) are nevoie de reguli, de disciplina (in senul bun), dar acest individ (nu este primul vezi cazul lui Mazare sau chiar Basescu) submineaza toate acestea dintr-un politicianism ieftin.
      Abolirea uniformei in scoli a lansat-o P. Roman tot din ratiuni politicianiste, fara sa se faca vreo analiza daca asta ar duce la imbunatatirea sau nu a procesului educational.
      SA SPUNEM NU AMESTECULUI POLITIC IN EDUCATIE!
      • +1 (1 vot)    
        Aveti dreptate (Duminică, 22 noiembrie 2015, 10:01)

        Greg [anonim] i-a raspuns lui Leo55

        Da aveti dreptate.cu un minut inainte am scris un comentariu in care am spus ca niciun politician si nici un primar sau autoritate nu au ce cauta la sedinte.Sedintele sant treaba scolii si privesc EXCLUSIV scoala si problemele scolii.Nici cei de la Inspectorat nu au ce cauta la sedinte decat in cazul ca fac ei o sedinta si au de comunicat ceva. Dar nici asta NU se intampla nici intr-o tara democratica si normala.In tarile democratice (TOATE) directorii sant cei chemati la inspectorat la sedinte si ei comunica mai departe elevilor.Cei de la inspectorat sau minister pot veni doar in control.Deci singurul mod de a-i lecui pe politicieni si ceilalti e ca Directorii sa aiba coloana si sa-i scoata afara din scoala.Si daca Mizerabilii (politicieni)vreau sa-i dea afara,pentru ca asta e razbunarea comunistilor,directorii sa-i dea in judecata.Majoritatea spun ca trebuie avocat si nu au bani si trece timp.Asta e gresit.In primul rand nu trebuie avocat,fiecare cetatean are dreptul sa se reprezinte singur si atunci cand te reprezinti singur ai toate drepturile unui avocat.In al doilea rand nu cred ca cineva pregatit,cu o facultate nu e in stare sa se reprezinte singur din moment ce cunosti legile.Si in a treia oara nu conteaza cat timp trece pentru ca odata cu darea in judecata nu poate nici sa te dea afara pentru ca esti socotit nevinovat.Plus reclamatie direct la MINISTRU,nu la minister,la ceva ametit de functionar ci direct la ministru prinprezentare in persoana in audienta.Daca nici ministrul nurezolva atunci trebuie dat si pe el personal in judecata pentru abuz in serviciu.Dar trebuie mers pana la capat si daca fiecare face asa se lecuiesc ei singuri.Si mai este o optiune pentru ca tot santem in era internetului.Toti acesti m...... sant persoane publice deci aveti voie sa le luati poza de pe siturile lor si sa trimiteti un articol la toate ziarele din Europa sa vada si ei ca ce se ocupa politicienii la noi.Dar trebuie sa aveti coloana toti si sa mergeti pana la capat .
    • 0 (0 voturi)    
      Evoluția se face prin încălcarea regulilor (Sâmbătă, 21 noiembrie 2015, 7:01)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

      în pași mici, revoluția prin încălcarea unui întreg set de legi. Un sistem social ajuns la perfecțiune, ce nu mai permite încălcarea regulilor, este un sistem mort.
  • -26 (32 voturi)    
    bravo primarului (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:18)

    mmmircea [utilizator]

    hoiberger avea deja combinatia gata, uniforma se putea comanda doar de la un anume atelier agreat de el. Bine ca pleaca, in ritmul asta ajungeam sa avem toti aceeasi tunsoare ca la manastirile franciscane. Hai, afara cu toti dinozaurii cripto-comunisti din scoali. Afara si cu Mareana adjuncta!
    • +13 (19 voturi)    
      .... (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:44)

      berlin [anonim] i-a raspuns lui mmmircea

      vai de capul tau, copile.....
      • +4 (6 voturi)    
        mmmircea este un mujic P$D (Vineri, 20 noiembrie 2015, 21:45)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui berlin

        si merita doar sanatate..pe dealul florilor..la nuci !
  • +21 (23 voturi)    
    .... (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:21)

    tirolez [utilizator]

    Fetele trebuie sa fie admirate, nu pentru uniforma lor?! Bine ca n-a zis si asta fundul in spate sa moara baietii. Vai ce popular e, a mai castigat 100 de voturi de la cei de clasa 12-a pentru alegerile de anul viitor. Nu trebuia sa demisioneze directorul.
  • -12 (20 voturi)    
    Pe de o parte e bine (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:23)

    mitg [anonim]

    In 99% din cazuri aceste decizii cu privire la uniforme sunt luate - complet coincidental - dupa ce finii, cumnatii, verisorii directorilor isi deschid ateliere de croitorie sau dupa ce vreun presedinte de consiliu judetean se "pune bine" cu vreo firma de confectii.

    Trebuie sa inceteze mascarada asta cu uniformele. Au noroc, prejudiciile la nivel scolar sunt mici, deci DNA-ul nu se baga, parintii nu pot zice nimic ...
  • +27 (29 voturi)    
    Din seria "Pieptul bombat" (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:25)

    Gheonoaia [utilizator]

    Primarul ăsta nu prea a umblat pe la licee serioase "de afară", deci de unde să știe el că uniforma e un indiciu de calitate și prestigiu și nu are nici o influență asupra libertății de gândire și de explimare.

    Evident, ironiile au priză la copii.
    • +1 (1 vot)    
      -exprimare- ca să mă exprim și eu corect. (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:53)

      Gheonoaia [utilizator] i-a raspuns lui Gheonoaia

      .
  • -5 (5 voturi)    
    asta`i tovarashu... (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:27)

    capatu` satului [anonim]

    din opozitie care strangea voturi pt. elena udrea,

    industrie si locuri de munca create = 0,

    monument al naturii crescut cu banii si ajuns unde e acum cu interventiile parintilor,

    iubesc tradarea, dar urasca pe tradator
  • +17 (19 voturi)    
    cocalar (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:32)

    oaresicare [utilizator]

    Un cocalar votat de alti cocalar, ca in multe alte tari din lume, orasul Detroit, distrus de astfel de primari este primul care imi vine in minte. Diferenta este ca in alte tari primarul a invatat, in sute de ani, ca nu e util sa submineze autoritatea in public, pentru ca si el e autoritate. Dar sa speram ca deciziile instantei il vor pune in contact direct pe mai multi ani cu autoritati ai putin dispuse sa fie disputate. Despre contractele dintre firma lui si spitalul condus de doamna mama sa se mai aude ceva?
  • +14 (16 voturi)    
    Un magar (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:38)

    marcus61 [utilizator]

    Se crede pe cai mari si vesnic primar.
    Si fostul primar se credea intangibil si pana la urma a ajuns la puscarie.
  • +18 (20 voturi)    
    ha! (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:39)

    cititoare [utilizator]

    "Nu cred ca o fata trebuie sa vina in uniforma. Fetele trebuie sa fie admirate, nu pentru uniforma lor"

    Si cu asta mi-am dat seama ce fel de om e!
    • -5 (5 voturi)    
      Adică tu... (Vineri, 20 noiembrie 2015, 16:43)

      Gheonoaia [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      ...nu vrei să vezi elevi cu pieptul bombat? :P
      • +1 (1 vot)    
        Un elev... (Vineri, 20 noiembrie 2015, 19:32)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui Gheonoaia

        In niciun caz.
  • +12 (14 voturi)    
    hmmmmm (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:40)

    andreiu [utilizator]

    Uite ca nu mai face haina pe om ci educatia.
    Dar ce poti sa le ceri politicienilor pentru care conteaza sa arati ca ai bani si nu cum i-ai facut... Mentalitatea se schimba incet iar copiii astia vor intelege si ei sper scopul uniformei...
  • +9 (11 voturi)    
    Bravo profesorilor, un act de demnitate (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:43)

    comentatordiletant [utilizator]

    By the way, o poveste din tinerețile mele comuniste:

    Părinții mei erau profesori la țară, și acolo cele două săptămâni obligatorii de practică agricolă pe care le făceau toți elevii României, de la a cincea în sus, puteau „dospi” până la cât voia mușchiul primarului. Cel de atunci (8 clase + profesională + nu știu ce școală de partid) îi ținuse 3 săptămâni și anunțase că prelungește practica încă o săptămână. Cineva a îndrăznit:„ Bine, dar rămânem foarte în urmă cu materia”. Replica „Vezi că dacă mă supărați, nici peste două săptămâni nu intrați la ore!”.

    P.S. Culmea coincidenței: Muncitorii aduși și ei la depănușat (porumbul era tăiat și adunat în glugi, iar copiii și muncitorii separau știuleții de coceni) erau foști colegi de serviciu de-ai primarului. Când l-au recunoscut, au început să râdă - omul fusese carierist de profesie, cârpaci în meserie și ciuca miștourilor celorlalți.

    P.P.S. În zilele cu burniță, elevii și profesorii stăteau cocoțați pe glugi și depănușau, iar muncitorii se adăposteau în autobuz; prevăzători, aduceau cu ei „combustibil” să se încălzească, așa că plecau acasă foarte bine-dispuși.
  • +9 (11 voturi)    
    chereches (Vineri, 20 noiembrie 2015, 16:00)

    laurentiu [anonim]

    Inspectoratul General de Invatamant Maramures sau Ministerul Educatiei(sau cum s-o numi el) nu au avut nici o reactie pana acum la aceasta marlanie de smecheras a acestui chereches(scris intentionat astfel)?

    Gestul este incalificabil, acest liceu de traditie al Maramuresului nu merita aceasta!

    Felicitari celor doi Directori pentru gestul de a fi demisionat!
  • +4 (8 voturi)    
    buey (Vineri, 20 noiembrie 2015, 16:16)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    astia de sunteti impotriva uniformelor, suneti niste oi si atat. toate MARILE scoli ale lumii au avut si vor avea uniforma. Oxford, Cambridge, Harvard etc au uniforme si , atentie, aia sunt deja adulti acolo, si nu fac figuri sa poarte uniforme, din contra, sunt chiar mandri. Oare de ce?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu dezinforma lumea (Luni, 23 noiembrie 2015, 19:27)

      fostelevsincai [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      Ceea ce spui tu este o minciuna sau pur si simplu ignoranta. La aceste universitati nu exista uniforme oligatorii. Data viitoare poate iti gasesti niste surse mai bune decat 'vecinu de la parter' care sa-ti spuna daca se poarte sau nu uniforme la aceste universitati.
  • 0 (10 voturi)    
    Sistemul de invatamant romanesc (Vineri, 20 noiembrie 2015, 16:27)

    aci [anonim]

    moare da' pe toti ii freaca uniforma, frate! Nu programe incarcate si care n-au nicio legatura cu necesitatile societatii in care traim. Nu copii de 10 ani obligati sa invete pe dinafara comentarii literare sau formule complicate pe care nu au timp sa le aprofundeze ca de, programa ii goneste din urma..... Nu lipsa optionalelor care sa incurajeze creativitatea sau talentele speciale a copiilor. Nu mafia meditatiilor. Uniforme, uniforme, uniforme! Si cat mai multe acte care sa-i acopere de orice raspundere!
  • +4 (6 voturi)    
    Confuzia primarului (Vineri, 20 noiembrie 2015, 16:27)

    Mircea Ciobanu [anonim]

    Primarul nu a inteles ca el nu are atributii educative in privinta invatamantului. El trebuie, dupa legea la care facea referinta, sa asigure conditii normale din punct de vedere administrativ. Am inteles insa ca liceul nu a avut caldura. Aici trebuia sa-si arate muschii primarul. Cat despre faptul ca dl Heuberger nu este baimarean, conditie strecurata subtil in discutie, asta denota o gandire mafiota. O fi asta orasul lui Kerekes? E greu de inteles jocul primarului, de ce a vrut sa scape de un director care este un profesor de elita.
  • -4 (12 voturi)    
    Adevarul este intotdeauna undeva la mijoc (Vineri, 20 noiembrie 2015, 16:34)

    fostelevsincai [utilizator]

    Sunt total de acord ca domnul Chereches este un personaj total indezirabil, corupt si scarbos in general. Chereches s-a purtat total neprofesional fata de domnii profesori. Asta nu schimba faptul ca Heuberger conduce acest colegiu ca si cum ar fi proprietatea lui. Conform legii, nu poti obliga elevii int-o institutie de stat (pentru ca acest colegiu este de stat, nu proprietatea domnului Heuberger) sa poarte uniforma. Vreau sa-i informez pe cei care vor spune ca nu am prea fost la scoala pe afara, ca 'pe afara' mi-am facut facultatea, masteratul si doctoratul. Intr-adevar la liceele particulare (in general in Marea Britanie) elevii au uniforme, dar aceste licee sunt PARTICULARE. In liceele de stat, uniforma nu este obligatorie. De asemenea, este ilegal a se instala camere se supravegheat intr-o sala de clasa fara acordul profesorului si fara a informa in scris elevii despre acest lucru. Instalarea pe ascums de camere de filmat intr-o astfel de institutie publica se poate pedepsi, conform legii, si cu inchisoarea. Domnul Heuberger a instalat de curand camere de supravegheat in clase fara a instiinta elevii si fara a cere, in prealabil, acordul profesorilor care predau in acele clase. Ma scuzati, dar domnul Heuberger are un compartament care s-ar potrivi mai degraba in Rusia lui Putin.
    • 0 (0 voturi)    
      bre (Sâmbătă, 21 noiembrie 2015, 16:48)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui fostelevsincai

      ce are rusia lui putin cu oxford, cambridge etc? ca acolo se poarta uniforme. bre, toate scolile BUNE au uniforme. daca la scoala unde ai facut tu n-ai avut uniforma ce inseamna asta de fapt? ia sa vedem, stii?
      • 0 (0 voturi)    
        Daca nu ai habar, mai bine taci (Luni, 23 noiembrie 2015, 19:24)

        fostelevsincai [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Nu stiu cine te-a informat ca la Oxford sau Cambridge se poarta uniforme, dar te inseli amarnic. Fiind o persoana care a fost la conferinte la Cambridge si la Oxford si care are prieteni care au fost la Cambridge si la Oxford pot sa te asigur ca studentii de acolo nu poarta uniforme (poate numai la evenimente super oficiale, cam o data pe an). In rest studentii vin imbracati la curs cum vor ei. Exista un shop al universitatii de unde poti sa-ti cumperi pulovere, tricouri, sepci etc cu aceste universitati, dar acestea nu sunt uniforma si orice om de pe strada poate sa intre in aceste magazine si sa-si cumpere un tricou cu University of Cambridge. Cat despre scolile BUNE ia sa vedem: Universitatea mi-am facut-o la o universitate top 100 din LUME. Masterul la o universitate top 50 din LUME iar doctoratul la o universitate top 40 din LUME (Heidelberg, poate ai auzit si tu de ea pe undeva sau poate ai vazut-o prin poze). Ca sa punem lucrurile in perspectiva, Romania nu are nici o universitate in top 500 din lume. De asemenea in pare rau sa te anunt ca nici la Harvard, Yale sau Princeton nu exista uniforme obligatorii. Intreaba pe cineva care a studiat acolo (scuze de gluma, sunt convins ca nu cunosti nici o persoana care a studiat pe acolo).
  • +5 (7 voturi)    
    bufon (Vineri, 20 noiembrie 2015, 16:36)

    alex [anonim]

    acestia sunt politicienii: din bucuresti, ploiesti, maramures, timisoara, etc. , bufoni fara caracter, pregatire, deci fara competente;
    votati-l si in 2016( daca se va prezenta)
    si ne mai miram ca tinerii fac ceace fac
  • -4 (6 voturi)    
    Ce citim și ce auzim? (Vineri, 20 noiembrie 2015, 16:40)

    rus groza [anonim]

    Dragi comentatori a-ți ascultat întreaga înregistrare, eu da deci am o întrebare directori demisionari din ce partid fac parte?
    • +4 (4 voturi)    
      Uniforma asta! (Vineri, 20 noiembrie 2015, 18:01)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui rus groza

      Să fie de vină pentru ortografie și punctuație?
  • -4 (6 voturi)    
    asta este (Vineri, 20 noiembrie 2015, 17:40)

    AlexRatoi [utilizator]

    Nu doresc sa comentez interventia primarului din populism si nevoia de voturi, dar sincer nu cred in uniforma.

    Nu e este vorba de respectarea unei reguli, este vorba de fortarea unei reguli, pe care banuiesc ca domnul director nu o respecta, adica daca vrea sa dea un exemplu de a purta uniforma trebuie sa fie dumnealui primul. In plus nu vad de ce nu trebuie consultati parintii sau intr-o masura chiar copii in legatura cu uniformele, vot democratic.
  • +6 (6 voturi)    
    Primarul care isi pierde capul in fuga dupa voturi (Vineri, 20 noiembrie 2015, 22:03)

    Doru Panait [anonim]

    Halal primar. Daca ar fi dupa neuronal lui ar da bautura si tigari la chioscul liceului numai sa fie votat de viitorii votanti.
  • +1 (1 vot)    
    Este o magarie (Sâmbătă, 21 noiembrie 2015, 9:16)

    Andrei [anonim]

    Este o magarie pe care politicienii tzarii o practica de mult timp. Mi-l amintesc perfect pe Basescu (pe care altfel l-am apreciat pentru multe lucruri) spunand intr-un discurs de inceput de an scolar ca lui ”nu prea i-a placut scoala; chiar si azi, cand vede un profesor, se gandeste ca l-ar putea asculta si i-ar putea da o nota mica” !!!! Hal de discurs de sef de stat la o festivitate de deschidere a anului scolar !!?? Ce pretentii sa mai avem de la nu stiu ce primar penal de provincie??!! Bravo si felicitari celor doi directori demni si curajosi!!
  • +2 (2 voturi)    
    mediocritate (Sâmbătă, 21 noiembrie 2015, 19:40)

    justitiarul [anonim]

    Primar -mediocru si fara scrupule are tupeul sa stea in fata tinerilor si sa tina prelegeri .....! unde este moralitatea ?cine l-a invitat pe Domnul spagar la acest eveniment sau s-a autoinvitat !
    Sa dispara fara urma si sa -i implore pe directori sa se intoarca inapoi !
  • 0 (0 voturi)    
    Delicventii si educatia. (Sâmbătă, 21 noiembrie 2015, 22:51)

    Kunta_Kinte [utilizator]

    Delicventii INCA mai dau lectii de moralitate. Este insa GRAV cand un delicvent ca primaru' lu peste o face in scoli!

    Parintii chiar sunt de paie? Sau sunt toti fani Latrine si ReTeVe Ghita?!
  • 0 (0 voturi)    
    De ce demisia (Duminică, 22 noiembrie 2015, 9:33)

    greg [anonim]

    Domnul director nu avea de ce sa demisioneze.Cand o sa invete directorii sa NU mai cheme primari sau politicieni la sedinte.Nu au ce cauta acolo. Numai pe timpul comunismului era obligatoriu sa fie chemati ca directorii sanu o ia razna si sa vorbeasca ceva mai liber.Cand o sa aiba directorii COLOANA ca ei fac regulile,anumite reguli,locale cum s-ar zice si nici Ministerul nici inspectoratul nu au voie sa intervina.Interventia ministerului si inspectoratului in facerea unui regulament de ordine interioara este abuziva,comunista si dictatoriala.Nici intr-o tara democratica nu exista asa ceva.Si uniforma si balul si sportul si altele priveste conducerea fiecarei scoli in parte.Poate din articolul acesta alti directori se invata minte si NU mai cheama primari sau de la inspectorat la sedinte.NU AU CE CAUTA ACOLO.Daca totusi vin trebuie scosi afara din scoala si dati in judecata pentru ABUZ in serviciu.
  • 0 (0 voturi)    
    Rusine Chereches (Duminică, 22 noiembrie 2015, 21:23)

    Cristina [anonim]

    In toata lumea se poarta uniforme in toate formele de invatamant. Nu ai avea tu de stii asta, avand in vedere limitarile intelectuale.
    Plus, domnul profesor Heuberger este unul dintre personajele de seama ale tarii noastre. Deosebit om, caracter si inteligenta!
    Ma gandesc ca nu era tipul de politician pe gustul tau!

    Esti o mare mare DEZAMAGIRE!

    PS Nu esti ocupat cu ceva festival sau chestii de care iti place tie sa faci???
    • 0 (0 voturi)    
      Te inseli (Luni, 23 noiembrie 2015, 19:31)

      fostelevsincai [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      Din nou! Nu stiu de unde are lumea impresia ca in toata lumea se poarta uniforme. Pur si simplu nu este adevarat. Nici la Oxford, nici la Cambridge, nici la Harvard, nici la Yale, nici Princeton, etc nu se poarte uniforme. Poate realizezi ca nu tot ceea ce vezi in telenovele este adevarat.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri