Dacian Ciolos nu va pastra niciun ministru din Guvernul Ponta, spune un deputat PND ce a participat la intalnirea cu premierul desemnat

de G.S.     HotNews.ro
Vineri, 13 noiembrie 2015, 10:41 Actualitate | Esenţial

Dacian Ciolos
Foto: Facebook - Dacian Ciolos
Radu Popa, deputat al Partidului National Democrat, a sustinut intr-un mesaj pe Facebook, citat de stiripesurse.ro, ca premierul desemnat nu va pastra niciun ministru din guvernul Ponta. Mesajul nu mai apare pe pagina de Facebook a lui Radu Popa.

Conducerea PND a avut joi seara o intalnire cu Dacian Ciolos, care a declarat dupa discutii ca nu intentioneaza sa schimbe structura Guvernului.

"Am fost la o discutie exploratorie cu pm desemnat, Dacian Ciolos. Am sa fac trei comentarii:  

1. Omul nu e nimic din ce au vazut politicienii pana azi. Din acest motiv, ori va fi un mandat stralucit (unul sau mai multi ani) ori va cadea repede pentru ca el si liderii politici pe care ii stim reprezinta doua lumi antagonice. 

2. Nu va mentine nici un ministru din guvernul Ponta.

3. Filosofia lui de guvernare pune accentul pe politicile de crestere economica, in detrimentul celor de protectie sociala", ar fi scris deputatul Radu Popa pe Facebook, potrivit stiripesurse.ro.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
4696 vizualizari
  • +8 (10 voturi)    
    Ar porni cu stângul dacă ar face-o. (Vineri, 13 noiembrie 2015, 10:49)

    comentatordiletant [utilizator]

    Cât despre priorități - pe termen lung, creșterea economică e o garanție a îmbunătățirii protecției sociale. Dar câți înțeleg asta - mai ales când (și de când) protecția socială se confundă cu mita electorală? Probabi de aici vor începe să-l „sape” (de fapt, au și început...).
  • +8 (10 voturi)    
    Fără sustinere din partea presedintelui (Vineri, 13 noiembrie 2015, 10:52)

    Mustata lui Dragnea [anonim]

    si a poporului , nu-l va prinde primăvara .
    MRU stie .
  • +4 (4 voturi)    
    Ciudat. (Vineri, 13 noiembrie 2015, 11:11)

    kko [anonim]

    Ca sa impui masuri de dreapta ca guvern trebuie sa ai o buna sustinere populara, materializata intr-un parlament de dreapta, fiindca acele masuri sunt tocmai cele nepopulare. Asa ceva nu a existat de la revolutie incoace si nici acum, chiar daca 40.000 de oameni au iesit in strada, ei reprezinta 0.02% din populatia prinsa in convingeri si asteptari needucate de stanga si la nivelul convingerilor intregii populatii dreapta a fost si va fi sub 20%.

    Astfel, luand masuri de dreapta, actualul guvern va fi mitraliat de cativa corifei obostiti de pe la Antena3 si lumea va iesi in strada, dar veti vedea alt tip de oameni, nu cei care au iesit acum...

    Solutia alternativa e sa bagi masurile de dreapta pe usa din dos. Adica sa spui una si sa fac alta. Aici, trebuie sa recunosc, Ponta si Nastase au fost maestri. Ambii au fost mai de dreapta decat asa-zisele partide de dreapta, PDL+PNL.

    Singurul care a incercat niste masuri de dreapta din tabara dreptei a fost Basescu, dar si el a incercat pe usa din dos si fara prea mare succes pt ca a avut aceeasi soarta pe care i-o prezic actualului guvern. In rest, dreapta la noi e constituita din niste "comunitari" obositi cu un discurs subtire de dreapta si se vede de la o posta ca nici ei nu cred in el...
    • 0 (0 voturi)    
      Ai dreptate pana la un punct (Vineri, 13 noiembrie 2015, 18:21)

      Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui kko

      Numai ca, procentele alea de dreapta despre care vorbesti s-au schimbat de mult si sunt in continua schimbare, pentru ca batranii mai mor, oamenii de varsta mijlocie care s-au dus si l-au votat pe Iliescu cu 2 maini la revolutie au mai inteles cate ceva din greselile trecutului, iar tot mai multi tineri implinesc varsta legala pentru vot, dovada e rezultatul de la prezidentiale; eu as pune pariu ca procentul real al celor care au convingeri de dreapta e azi undeva pe la 60%.

      Problema reala e aceea ca in timp ce restul de 40% voteaza aproape toti cu PSD-ul, dreapta e destul de faramitata, pentru ca in realitate nu exista nici un partid care sa reprezinte dreapta cu adevarat, mai sunt si ungurii, care voteaza cu UDMR-ul, mai sunt diverse partide mici care nu trec de pragul electoral si aici se pierd in general procente importante. Iar legea electorala e facuta in asa fel incat, anumite voturi, se pierd pur si simplu.

      A mai fost un factor destul de important care a determinat rezultatele dreptei la alegerile parlamentare din ultimii ani, daca a fost vreo campanie care i-a iesit PSD-ului, a fost aceea prin care a convins destul de multi tineri ca nu au de ce sa se duca la vot. S-a bazat pe niste fapte reale: ca toti sunt niste hoti, ca nu merita votul nostru si a prins destul de bine in randul tinerilor. Din fericire, cred ca oamenii s-au prins ca daca nu voteaza, ei castiga, pentru ca isi pot aranja voturile mult mai bine si acum lucrurile vor sta putin altfel.

      Ponta si Nastase, nu au fost nici de dreapta nici de stanga, au fost de partea intereselor caracatitei PSD si ale lor personale si atat, daca au luat masuri de dreapta si care chiar s-au dovedit bune, asta a fost in incercarea de a cuceri si o parte din electoratul de dreapta si s-a intamplat inainte de alegeri de fiecare data, cand ambii credeau ca vor ajunge presedinti.
  • +3 (3 voturi)    
    nici eu nu-l vad bine... (Vineri, 13 noiembrie 2015, 11:13)

    lili [anonim]

    Coruptii din politica vor face front comun fara frica, fara jena ca sa scape cat mai repede de el.
    Nu-l vad bine...
    Uitati-va la Dragnea, e mai periculos ca Ponta, Dragnea e duplicitar, limbajul dublu la el este arta, vorbeste despre schimbare dar sub vorbele goale se vede ca 'schimbarea" de care vorbeste Dragnea e tot cu PSDul la guvernare, la fel PNLul Alinutei si al lui Blaga, tot o adunatura asemenea PSDistilor lui Dragnea...la fel UNPRul lui oprea, la fel UDMRul plin de oportunisti....
    Ciolos este un profesionist absolut INCOMPATIBIL cu fauna politica damboviteana.
    Eu azi NU vad in clasa politica romaneasca nici macar un singur politician bun profesionist, care sa se fi remarcat prin ceva la viata lui, pe care sa spun ca-l votez pentru ca eu consider ca merita votul meu, ca eu am incredere in el!
    Nici unul!!
    O adunatura de corupti si incompetenti.
    Singur printre coruptii Romaniei, cam asa arata Dacian Ciolos... il mananca astia, cu totul...
    • +1 (1 vot)    
      Ai dreptate (Vineri, 13 noiembrie 2015, 11:53)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Dar hai să n-o mai facem pe Casandrele acestui moment, poate finalul nu va fi atât de tragic. (E vorba de un personaj din mitologia greacă)
  • +1 (1 vot)    
    Reflectii . (Vineri, 13 noiembrie 2015, 12:04)

    Marx [anonim]

    Cred ca PSD ar trebui sa organizeze de urgenta un congres extraordinar si sa-si aleaga un lider de valoare . Pierderile inregistrate de Dragnea sunt imense si doar o schimbare rapida mai poate repara cate ceva .
    • +2 (2 voturi)    
      Da cine vrea să se repare PSD-ul? (Vineri, 13 noiembrie 2015, 12:18)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Marx

      „Da cu onoarea me nereperată cum rămâne?”
      • +1 (1 vot)    
        Decat sa se repare, mai bine sa dispara (Vineri, 13 noiembrie 2015, 18:26)

        Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

        Abea astept ziua in care aceasta caracatita hidoasa numita PSD nu o sa mai existe, sub nici un nume, ca asa... si-a mai schimbat lupul parul de cateva ori.
        • 0 (0 voturi)    
          Replica . (Vineri, 13 noiembrie 2015, 19:16)

          Marx [anonim] i-a raspuns lui Simona_Srb

          Cu toti hotii pe care ii are , la fel cum au si celelalte partide , PSD va ramane partidul de stanga care apara , cel putin in principiu , interesele muncitorilor , adica a celor care sunt salariati pe undeva . Eu nu sustin socialistii pentru ca am o mare dragoste fata de ei ( lucrez in mediul privat din `92) dar , pana una alta , au fost singurii care au redus impozitele prin modificarea Codului fiscal - ceea ce ma intereseaza la maxim - si astazi sunt victima unei miscari de strada care n-are treaba cu interesele generale ale romanilor , ceea ce a inceput sa se vada deja si va deveni evident pe zi ce trece .
  • +2 (2 voturi)    
    Un inceput foarte bun ! (Vineri, 13 noiembrie 2015, 12:21)

    deval [utilizator]

    Sunt incantata ca nu pastreaza nici un ministru !! Desi informatia e data de un zerodox, imoral, de un zombi propagandist de la otv sper sa fie real.Sper ca nici macar caricatura de la invatamant sa nu ramana !


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă