Curtea de Apel Brasov, decizie definitiva: Klaus Iohannis pierde o casa din Sibiu

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 12 noiembrie 2015, 15:11 Actualitate | Esenţial

Carmen si Klaus Iohannis
Foto: Agerpres
Familia lui Klaus Johannis a pierdut definitiv imobilul de pe strada Nicolae Balcescu, nr 29, din Sibiu, a decis Curtea de Apel Brasov, dupa un proces care a durat 16 ani, scrie TurnulSfatului.ro.

Anul trecut, Tribunalului Brasov a anulat contractul de vanzare-cumparare a imobilului din centrul Sibiului, iar recursul formulat de familia primarului si anuntat astazi a mentinut aceasta decizie.

Care este istoricul imobilului, potrivit TurnulSfatului.ro

Imobilul din centrul Sibiului, trecut in declaratia de avere a primarului Sibiului ca avand o suprafata de 166 de mp, a facut parte din averea sotilor Maria si Eliseu Ghenea, nascuti in comuna Porumbacu de Jos. Dupa decesul acestora, in anii ¬70, averea le-a trecut in proprietatea unei surori a lui Eliseu Ghenea, care a decedat cativa ani mai tarziu, fara a avea copii.

Prin urmare, si casa de pe strada  Nicolae Balcescu, din Sibiu, a trecut in proprietatea Statului Roman. In 1997, imobilul din centrul Sibiului a fost cumparat de chiriasi.

Doi ani mai tarziu, contractele de vanzare-cumparare ale acestor fosti chiriasi au fost anulate de instanta, la cererea lui Ioan Bastea, care a aratat ca este fiul lui Nicolae Bastea, nepot al sotilor Ghenea.

Dupa anularea acestor contracte, casa ajunge in proprietatea familiei Iohannis, care cumpara si partile de proprietate ale urmasilor lui Nicolae Bastea. Fostii chiriasi, ramasi fara locuinte, pornesc procese pentru anularea actelor care au dus la noua stare de fapt.



Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
45180 vizualizari
  • +40 (54 voturi)    
    Normalitate. (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:15)

    Johanis [utilizator]

    Credeti ca intr-o situatie similara, in acele vremuri, tovarasul iliescu ar fi pierdut un astfel de proces?
    • +33 (69 voturi)    
      cui i se datoreaza normalitatea? (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:00)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Nu cumva datorita faptului ca a fost Basescu Presedinte?
      • +1 (39 voturi)    
        nu prea contează numele (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:22)

        tba [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        celor cărora le datorăm acest lucru.

        ideea simplă este că avem normalitate dacă un președinte de țară pierde un proces și bunuri imobile chiar pe mandatul său.
        • +14 (22 voturi)    
          Ba conteaza! Altfel repetam greselile trecutului! (Joi, 12 noiembrie 2015, 19:45)

          UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui tba

          Iliescu, Nastase, Hrebenciucii, Tradicenii si Pontalai...
          • 0 (8 voturi)    
            adauga-l in lista si pe ala cu 5 case (Joi, 12 noiembrie 2015, 22:20)

            robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

            la lista de mai sus adauga si haiducul lui 7 case care a ramas cu 5!
            daca vrei sa fii corect!
        • 0 (0 voturi)    
          Normalitate...pana la capat (Vineri, 13 noiembrie 2015, 17:49)

          Aditzu [anonim] i-a raspuns lui tba

          In acest caz Presedintele poate fi dat in judecata:
          -pentru obtinere fonduri dintr-o casa inchiriata ce nu-i apartinea legal
          -pentru indepartarea chiriasilor care au contractat casa,lipsindu-i de locuinta

          Atunci avem ...Normalitate!!!!!
        • 0 (0 voturi)    
          hotia trebuie pedepsita (Marţi, 29 decembrie 2015, 18:27)

          nita [anonim] i-a raspuns lui tba

          ca pierde casa,este mai putin important,puscarie sa faca,dovada este clara,fals in acte si insusirea de foloase.
      • -17 (43 voturi)    
        Base... (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:28)

        jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        putea sa faca mult mai mult bine traisoarei asteia, dar din marele aparator al Dreptatii si Adevarului s-a dovedit a fi doar aparatorul anumitor grupuri de interese folosindu-se de "justitie" ca sa isi atinga scopurile.

        din pacate pentru Basescu justitia a inceput intr-adevar sa isi arate libertatea cand le-a fost unora clar ca Base e deja pe duca, mai exact cam in ultimul lui an de mandat. inainte era justitie mai mult pentru unii si mai putin pentru cei din anturajul lui Base.

        cat a fost meritul lui Base, cat al altor politicieni romani gen M. Macovei e cu semn de intrebare. cat a fost meritul institutiilor europene sau americane care din varii motive au pus mereu presiune pe ai nostri politicieni ramane iarasi de vazut.

        ca este adevarat ce spun, stau marturie insusi declaratiile marelui Base, dupa iesirea din sistem: cum ca am avea un stat politienesc...

        pana la urma, ce a fost a fost. e clar ca Base
        • +20 (36 voturi)    
          mituri (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:52)

          Tomis [utilizator] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

          Este fals ca justitia a inceput sa-si arate libertatea in ultimul an de mandat al marinarului. Bombonel a primit prima condamnare in 2012. Nu exista dosare de mare coruptie solutionate in timp foarte scurt (ignorand faptul ca dureaza pana faci dosarul ala) pentru ca infractorii trag de timp invocand tot felul de exceptii de neconstitutionalitate si alte tertipuri. Meritul lui Basescu este ca a propus-o pe Macovei, iar ea (cu echipa ei, desigur) au facut o institutie nou-nouta, cu procurori curati si competenti (sa nu uitam de Daniel Morar). Dupa ce DNA a inceput sa functioneze a durat mult timp pana s-a reusit destructurarea retelelor mafiote din justitie (Costiniu, Voicu, etc) care incercau sa puna bete in roate dosarelor care se judecau.

          Toata treaba murdara si grea s-a facut in regimul Basescu, asta este realitatea. Faptul ca fostul presedinte isi face mostenirea harcea-parcea cu anumite declaratii este strict treaba lui, dar nu poti nega meritele lui. Daca ar fi castigat Bombonel Nastase in 2004 alegerile acum Romania ar fi fost copia est-europeana a Coreei de Nord, ca in directia aia mergeam cu partidul-stat PSD.
          • -8 (18 voturi)    
            ehee... (Joi, 12 noiembrie 2015, 17:15)

            jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

            nu poate fi fals pentru ca spui tu ca e fals, trebuie sa dai argumente valabile.

            pe langa Bombonel, a mai fost si Varanul plus altii. nu am zis ca nu s-au facut condamnari, ci ca s-a folosit de instrumentul justitiei in mod tendentios.

            pe Udrea au descoperit-o procurorii ca prin minune numai dupa ce a plecat Basescu. pe fratesu Mircea l-au descoperit cu vreo doia ani intarziere, tot spre final de mandat. etc.

            nu, nu e treaba lui ca si-ar face mostenirea harcea-parcea, ci doar isi arata adevarata fata. justitia a fost buna atat timp cat era mai mult sau mai putin in serviciul lui.

            pe langa asta, daca ar fi iesit Ponta, legea amnistiei era deja pregatita. DNA-ul incepuse a fi subminat. tot asa zisul sistem cladit de Base era infrant, daca nu era acea sclipire populara de la 16 noiembrie 2014. atunci am mai primit o sansa din partea Europei si a Americii, ca altfel dadeau drumul la mana.

            iti spun: fara suportul extern nu am fi facut acesti pasi extraordinari in materie de condamnare a coruptiei...
            • +9 (15 voturi)    
              ... (Joi, 12 noiembrie 2015, 18:51)

              Tomis [utilizator] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

              Ma scuzi, dar exista o ordine in care faci lucrurile. Este normal sa fie cercetati mai intai Felix si Bombonel pentru ca aia au furat primii, nu te apuci de scris caietul de jos in sus. Nu de alta, dar se mai prescriu si dosarele daca incepi cu cei mai proaspeti "candidati". Cum si cine anume s-a folosit de instrumentul justitiei in mod tendentios? Ai dovezi?
              Si este evident ca a existat presiune din partea Uniunii Europene pentru lupta anti-coruptie, dar asta nu inseamna ca asta s-a intamplat prin cine stie ce canale oculte, flacari violet, si altele.
      • 0 (0 voturi)    
        gogo (Vineri, 13 noiembrie 2015, 9:02)

        verucu [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        Sigur 100% !
    • 0 (2 voturi)    
      Zau? (Vineri, 13 noiembrie 2015, 6:05)

      Hohey [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Care normalitate??? FURACIUNE la drumul mare!!! Pentru o chestie similara orice om cu minimum de bun simt ar demisiona!!!
      • -1 (1 vot)    
        Cu ILIESCU asa ceva nu s-ar fi intamplat (Vineri, 13 noiembrie 2015, 8:55)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Hohey

        In primul rand pentru ca Justitia nu era independenta. Si in al doilea rand pentru ca acest personaj nu a avut nici o casa si nici o mosie de sute de hectare, Doamne ce fanatic bolsevic !!! Daca vom intelege ordinea corecta a argumentelor - punand comunismul pe primul loc in topul relelor - nu vom mai comite greseli sumbre de tipul - O MARE PARTE DINTRE VICTIMELE INCENDIULUI NU-SI PLATISERA CONTRIBUTIA DE SANATATE. Ce conteaza o leaca de evaziune de dreapta cand Ponta era un plagiator care dadea pomeni ?
      • +1 (1 vot)    
        cumparator de buna credinta (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 14:47)

        cezarjipa [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

        Iohannis este cumparator de buna credinta. Dovedeste contrariul.
        • 0 (0 voturi)    
          Corect (Duminică, 15 noiembrie 2015, 1:34)

          Hohey [utilizator] i-a raspuns lui cezarjipa

          Corect, el a cumparat buna credinta :) de la chioscul de la coltul strazii.
  • -12 (58 voturi)    
    uffff saracul om (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:20)

    xanti [utilizator]

    Ce se face ca a ramas cu 5 case.
    • +8 (8 voturi)    
      El Insusi cu 7 (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:52)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Adica cu toate, parca.
      • +5 (17 voturi)    
        nici tonta (Joi, 12 noiembrie 2015, 18:03)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

        nu sta rau.
        a fost insa mai iute de mana si si-a "vandut" o parte din ele exact inainte de a fi cautat la ouale din rovinari si turceni, ceea ce ne poate duce cu gandul la o informatie prietenoasa din zona procuraturii.
        • +4 (6 voturi)    
          eh...! >:) (Joi, 12 noiembrie 2015, 20:49)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          ... s-a asigurat omu' ca are cu ce sa plateasca o cautiune ;)
        • -3 (3 voturi)    
          Tot Macovei e mai de pret (Vineri, 13 noiembrie 2015, 8:59)

          MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui nahir

          Ea nu a smenuit decat o casa amarata . Si si aia doar prin intermediul parintilor. Si al Inaltei Curti fix cand era ministra si ave si consilieri dubiosi.
    • +1 (1 vot)    
      bine ca n-a plagiat (Joi, 12 noiembrie 2015, 22:21)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      bine ca n-a plagiat ca se supara lumea pe el
  • +54 (64 voturi)    
    Pare ca suntem pe drumul cel bun... (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:20)

    Marius [anonim]

    daca un tribunal in Romania are curaj sa pronunte o sentinta impotriva unui sef de stat in functie, inseamna ca niste lucruri s-au mai schimbat si prin Romania.
    • +12 (50 voturi)    
      hopa...asta nu cumva e coruptie....ghinion (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:48)

      catalin060666 [anonim] i-a raspuns lui Marius

      casa obtinuta cu acte false....hopa...dar nuuu....nu e coruptie..el e un cavaler al dreptatii,incoruptibilul luminii...cum sa fure un neamt.....sunt sigur ca deja a facut ordinul de plata si fuge la banca sa restituie banii pe care i-a incasat drept chirie...
      • +6 (22 voturi)    
        acte false (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:19)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui catalin060666

        acte false dar cine le-a falsificat e important... daca e cuprarator de buna credinta ?
      • +10 (20 voturi)    
        acte false??? (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:19)

        Maximus [anonim] i-a raspuns lui catalin060666

        Tu ai inteles din acest articol cu a ajuns Iohannis proprietar?
      • +11 (29 voturi)    
        hai sa recitim articolul (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:25)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui catalin060666

        Din cate se pare Iohannis a cumparat casa de la acel Bastea, nepot la bla-bla. Deci acel Bastea revendicat si obtinut casa si apoi a vandut-o. In ce fel a comis cumparatorul vreun fals? Daca Iohannis cumpara drepturi patrimoniale in litigiu era altceva dar nu e cazul.
        Nu il admir pe Robo prea mult dar de nu poate fi acuzat de ce nu este vinovat
        • -12 (22 voturi)    
          uite citeste si tu mai bine.. (Joi, 12 noiembrie 2015, 17:06)

          catalin060666 [anonim] i-a raspuns lui AliKimiku

          http://www.romaniatv.net/klaus-iohannis-afla-joi-daca-pierde-casa-din-centrul-sibiului-care-i-a-adus-sute-de-mii-de-euro_256448.html...aici se scrie ceva de acte false de mostenitor....asa ca nu mai spala unu care e la fel de corupt.....
          • +2 (14 voturi)    
            RromaniaTV (Joi, 12 noiembrie 2015, 18:23)

            Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui catalin060666

            Link-ul vine dintr-o sursa necredibila. Oricum ceva adevaruri tot sunt cand actele de mostenire au fost obtinute (cadastru/primarie) cand Johannis era primarul Sibiului sau in angrenajul orasului.
          • +2 (8 voturi)    
            ma pui sa-mi pierd timpul?? (Joi, 12 noiembrie 2015, 19:02)

            cartofil [utilizator] i-a raspuns lui catalin060666

            Vii cu o sursa de kko, finantata de suspectul ghita????
            • +3 (5 voturi)    
              cautra la rise project (Joi, 12 noiembrie 2015, 22:22)

              robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

              cauta la rise project sa vezi cum sta lucrurile.
              dar bine ca nu a plagiat :))))
            • +3 (3 voturi)    
              E ancheta RISE project (Joi, 12 noiembrie 2015, 23:44)

              CristianG [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

              Au preluat-o mai multi.
        • +2 (22 voturi)    
          testament si adeverinta false... (Joi, 12 noiembrie 2015, 17:07)

          catalin060666 [anonim] i-a raspuns lui AliKimiku

          citeste si din alte surse..nu doar de aici un site dedicat pupatului in fundul ...
        • +6 (12 voturi)    
          O filiație fictivă (Joi, 12 noiembrie 2015, 17:17)

          marki [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          De ce vă dați cu părerea înainte de a vă informa? La sfârșitul articolului se află linkul către site-ul de anchete Rise Project. În care se spune, printre altele:
          „Baștea și Iohannis au avut succes în acțiunea lor de revendicare pretinzând că sunt succesorii celui care le deținuse înainte de naționalizare.
          În realitate, nu erau. În baza relației care îi lega de proprietarul istoric al clădirilor, ar fi avut dreptul să revendice maximum o optime din averea lui, nu întregul – așa cum procedaseră.
          După ce lipsa lor de legitimitate a fost descoperită, actul care le consifințise dreptul de proprietate asupra imobilelor – un certificat de moștenitor, întocmit în 1999 – a fost anulat în justiție, în 2005.
          Mai mult decât atât, la mijlocul anilor 2000, ca beneficiari ilegitimi ai acestei moșteniri, Baștea și Iohannis au fost cercetați penal, fiind acuzați de uz de fals – fără să fie, în cele din urmă, trimiși în judecată.
          Încă proprietari
          Cu toate că certificatul de moștenitor a fost anulat în 2005, titlurile de proprietate pe care Baștea și Iohannis le-au obținut la capătul acțiunii de retrocedare din 1999 încă mai sunt, în parte, valabile.
          Soții Iohannis sunt și astăzi coproprietarii spațiului comercial de pe urma căruia provine cea mai mare parte a veniturilor lor (...)
          Spațiul comercial a început să producă bani în 2001, atunci când a fost închiriat către banca Raiffeisen.
          De atunci și până în prezent, a generat venituri totale de aproximativ 640.000 de euro, potrivit contractelor de închiriere obținute de RISE Project de la Registrul Comerțului. (Calculul, AICI).
          http://www.riseproject.ro/articol/mostenirea-din-spatele-averii-imobiliare-a-lui-klaus-iohannis/
          • +2 (6 voturi)    
            bine ca n-a plagiat :)))) (Joi, 12 noiembrie 2015, 22:26)

            robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui marki

            si bine ca nu e de stanga.
            daca esti de dreapta si furi una sau 2 case nu e nici o problema
        • +1 (1 vot)    
          o precizare (Vineri, 13 noiembrie 2015, 13:52)

          totusi [anonim] i-a raspuns lui AliKimiku

          A cumparat JUMATATE dintr-un sediu de banca si a dat 3500 euro.
          Jumatea cealalta o primise mostenire direct.

          Intreaga casa si-a retrocedat-o lui insusi.
          Cam mare pomana ca sa nu fie dubios si sa nu fie exact reteta spagii.

          Cum naiba numai astia gasesc asa superoferte... SEDIU DE BANCA LA 3500 euro total?
      • +2 (4 voturi)    
        Pe ce lume esti? (Joi, 12 noiembrie 2015, 17:31)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui catalin060666

        Mai citeste inca o data, dupa ce te trezesti...
        Cine si cum a mintit?
        • +3 (7 voturi)    
          sunt f. treaz din pacate (Joi, 12 noiembrie 2015, 20:16)

          catalin060666 [anonim] i-a raspuns lui midufi

          sunt fff. treaz din pacate....si propun atunci sa desfiintam justitia.....care a dat un verdict crud,nemilos impotriva celui neprihanit, celui fara de pata, ...ma gandesc serios sa deschid un cont...si sa-mi pun toata abnegatia si priceperea in obtinerea de donatii.....sa-i luam "domnului presedinte doar 6 case acum" inca una.....sa nu planga sau sa faca Doamne fereste vreun gest nesabuit....
      • +2 (2 voturi)    
        pai (Vineri, 13 noiembrie 2015, 7:47)

        IO [anonim] i-a raspuns lui catalin060666

        ..nu e domnule ca la noi asa e...nemtii sunt cinstiti....foarte ..poftim...acum nu sunt demonstratii de..sa strige..penalul sau ceva....
    • +6 (22 voturi)    
      NU VA ENTUZIASMATI, E DOAR UN PROCES CIVIL ! (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:00)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      Nu avea cum sa nu piarda procesul. Deja spete ca asta cu casa lui Iohannis sunt " exemple de scoala" si sunt in cursuri de drept civil dupa care invata studentii la Drept. Devenisera de ani buni cauze banale la CEDO. Nu e nimic deosebit. Deosebit a fost cum a castigat procesul cu frumoasa ani ! Nu-i locul aici insa ...
      • +2 (4 voturi)    
        pai dosarul penal s-a pierdut (Joi, 12 noiembrie 2015, 22:28)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        secretarul care i-a dat adeverinta falsa a fost condamnat la inchisoare, dosarul lui a fost disjuns si s-a pierdut :)))
        de aia nu e si dosar penal
    • +10 (34 voturi)    
      asa e (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:01)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      Multumit Base, multumim Monica Macovei, multumim Daniel Morar. Asta ca sa nu creada lumea ca ar fi schimbat Iohannis ceva in bine printr-un an de somn.
    • +15 (15 voturi)    
      doar pare.....citi ani a durat procesul? 16 (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:05)

      mnicku [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Sintem cumva in razboi ? de ce a durat atita ? si parca vad ca nu-i terminat procesul, pt ca mai e o cale de atac pe la IC.

      Ce au judecat 16 ani ? asta-i gluma proasta , nu-i justitie. Cred ca judecatorii au dormit 16 ani

      Putea sa moara si nepotul in acest timp.
      • +1 (1 vot)    
        pai chiar (Joi, 12 noiembrie 2015, 21:44)

        TenziCarbone1 [anonim] i-a raspuns lui mnicku

        a murit in America la 49 de ani acum se ocupa
        sotia sa
  • -7 (41 voturi)    
    paguba'n ciuperci... (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:26)

    demaGOGU [anonim]

    ...cate case avea KWJ "din meditatii" (sic) 6 sau 7?
  • +1 (33 voturi)    
    Pentru această „onestă”familie (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:40)

    Viceversa [utilizator]

    s-au falsificat acte.Gata, se anulează vânzarea și sunt pupați pe frunte?
    • +5 (17 voturi)    
      nu pe frunte... (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:17)

      catalin060666 [anonim] i-a raspuns lui Viceversa

      nuuu pe frunte....sunt pupati in fund..apasat...cu patos...si perseverenta....
  • +18 (20 voturi)    
    Foarte, foarte urat. Sper sa nu fie adevarat (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:46)

    dinica [anonim]

    Sper sa nu fie adevarat si sa bata campii Rise Project.

    Condamnare functionar un an cu supendare... bani colectati de acum 10 ani, desi retrocedarea era anulata...
    Foarte, foarte urat.

    Eu voi egalitate, dar nu pentru catei. Traim intr-o societate stramba.
  • +15 (23 voturi)    
    Uite ca justitia functioneaza la noi (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:46)

    Romania, mai puternica [anonim]

    Au apus vremurile in care un "tatuc" sef de stat, de guvern, de minister, de sectie de politie, de tribunal, de vama, facea cum vroia, mituia si ameninta pe oricine si oricand si scapa intotdeauna de lege.

    Acum sunt arestati pe banda rulanta, acum s-a ajuns in Romania sa fie bagati la puscarie parlamentari, ministri, directori, judecatori sau procurori, politisti sau militari, miliardari, politicieni, etc.

    Iar presedintele Romaniei tocmai a primit o palma pe ceafa de la justitia romana.
    Pentru ca legea e lege pentru toti, nimeni nu are dreptul sa fie deasupra ei, altfel nu mai e nici egalitate in drept, nici democratie reala.

    Trebuie continuat, avem nevoie sa intarim tendinta asta foarte buna, sa intiparim in mentalitatea colectiva comportamentul onest, respectul pentru lege, pentru contractul semnat, pentru cuvantul dat.
    • +7 (19 voturi)    
      Au apus? (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:57)

      MyGame [utilizator] i-a raspuns lui Romania, mai puternica

      Nu stiu daca au apus vremurile sau Iohannis, nu a facut ca multi alti politicieni sa-si bage coada.
      A lasat Justitia sa-si faca treaba.
      Cel mai bun lucru facut de Iohannis de cand este presedinte: a lasat Justitia libera, sa-si faca treaba mai bine ca niciodata.

      Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca Ponta ajungea presedinte?!!
      • 0 (2 voturi)    
        N-au apus... (Vineri, 13 noiembrie 2015, 2:39)

        Ciuciu [anonim] i-a raspuns lui MyGame

        Daca Ponta ajungea presedinte, Iohannis cistiga - drept premiu de consolare :D
  • -2 (24 voturi)    
    Lăcomia nevestei (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:49)

    Viceversa [utilizator]

    și setea de mărire, alături de propriile limite l-au făcut unealta perfectă.
  • -3 (29 voturi)    
    "6 Case" e impropriu spus (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:49)

    gaspy [utilizator]

    E vorba de 3 case si 3 apartamente. Orice sibian stie ca nu discutam de nimic modern sau luxos. 2 din case sunt mici de tot - in jur de 70mp, ca si apartamentele.

    Singurele mai mari sunt casa de pe Balea unde locuia, de vreo 300mp si un apartament de 160mp, restul, repet, sunt la 60-70mp.

    Spatiul de pe Nicolae Balcescu, langa fostul cinema Pacea, e parterul unei case, atata tot. Acolo e sediul Raiffesen. Nu stiu cat e chiria acolo, dar cred ca in jur de 30 EUR/mp.
    • +6 (16 voturi)    
      saracul presedinte Iohannnis... (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:15)

      catalin06066 [anonim] i-a raspuns lui gaspy

      vad ca-i plangi de mila..propun sa dam un leu fiecare locuitor sa-i luam lui Iohannis o casa cum trebuie..dupa rangul sau...ceva de minim 1000 mp...
    • +5 (11 voturi)    
      bre, am facut rapid un calcul (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:16)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

      in excel pentru intreaga avere a lui JK in care am tinut seama de data achizitilor si am presupus ca toate, mai putin propria casa, au fost inchiriate la preturile pietei - nu la preturi de banca - si ca nu a existat nici o pauza in inchiriere si tot nu imi da acest cuplu a putut trai din salariile lor si in acelasi timp cumpara cu banii lor toate cate au acumulat.
      • -3 (7 voturi)    
        Acum, nu stiu , daca vrem politician curat (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:55)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui ..13

        100% , poate gasim pe la vreo manastire vreo maicuta. Problema e ca totusi averea lui Iohannis e cat de cat la vedere. Cine stie exact ce avere are Nastase, Basescu, Ponta si altii ? Iohannis o fi facut si el niste chestii dubioase dar macar le-a facut in familie si nu a creat un sistem mafiot prin care banii statului erau sifonati prin tot felul de firme ale amantelor, prietenilor , rudelor la care astia trei sunt experti. E totusi o diferenta uriasa.
        • 0 (6 voturi)    
          esti asa sigur? (Joi, 12 noiembrie 2015, 20:20)

          catalin060666 [anonim] i-a raspuns lui Marius

          esti asa sigur ca averea e toata la vedere?esti sigur ca nu are o matusa Tamara..eu sincer ma cam indoiesc ca doar asta e toata averea lui....si relatii mafiote are si a avut la Sibiu...retrocedarile facute si de care se tot discuta nu e tot o organizatie mafiota?eu n-am nimic in mod special cu el..dar ma enervez maxim cand vad cum se incearca sa i se inventeze scuze...
      • +1 (7 voturi)    
        Ce-mi mai place (Joi, 12 noiembrie 2015, 18:57)

        MyGame [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Ce-mi mai place sa vad cum una din meseriile cele mai iubite de romani este aceea de a numara banii din portofelul altuia si purtatul altuia de grija!
        • +5 (5 voturi)    
          daca sunt bani din furaciuni chiar imi pasa (Joi, 12 noiembrie 2015, 20:44)

          catalin060666 [anonim] i-a raspuns lui MyGame

          daca cineva castiga cinstit niste bani din afaceri,salariu ,oricare sursa de venit legala e ok...nu ma doare nici la basca...bravo ...dar daca sunt din furtisaguri chair ma intereseaza....mai ales daca se da fecioara Maria....
  • +2 (24 voturi)    
    Facand abstractie de Iohannis, decizia e aiurea ra (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:52)

    mihai [anonim]

    e demna de un stat mafiot.

    Chiriasii nu au nici un drept asupra imobilului. Sub nici o forma nu pot deveni properietari asupra unui bun care nu le apartine. Faptul ca mostenitorul imobilului a vandut imobilul sotilor Iohannis, e treaba lui.

    Cum ar fi sa dau in chirie propriul apartament si peste 2 ani, ma trezesc cu chiriasul care se declara proprietar asa din senin. Ce aberatie mai e si asta?
    • +13 (15 voturi)    
      Nu aceasta este speța (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:03)

      Ella [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Chiriașii au câștigat pentru că au cumpărat apartamentele înainte ca statul român să retrocedeze clădirea. Retrocedarea s-a făcut pe baza unor acte false, constatate ca atare de către instanță. Chiriașii au atacat retrocedarea și au câștigat, ea fiind făcută pe baza unor acte false.
    • +15 (15 voturi)    
      "Mostenitorul" (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:12)

      Asmodeu [anonim] i-a raspuns lui mihai

      "Mostenitorul" imobilului avea dreptul la 1/8 din imobil, nu la tot imobilul. Prin niste manevre (evident ilegale) insa, relatia de rudenie prin alianta a mostenitorului a fost transformata in rudenie de sange, de unde ar fi decurs dreptul la 100% din mostenire.
      Cititi investigatia de pe Rise Project, e lamuritoare.

      BTW: n-am votat Ponta la prezidentiale.
    • +7 (7 voturi)    
      Nu e aiurea deloc (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:28)

      Bibanski [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Pai daca tu nu mai traiai, nu aveai urmasi, statul nationaliza proprietatea si chiriasii il cumparau, cui consideri tu ca i se cuvenea?

      Nepotului unchiului socrului surorii? Ca in cazul de fata, cam de la asta din urma il cumparase Iohannis...
    • +12 (12 voturi)    
      habar n-ai ce vorbesti (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:41)

      TenziCarbone1 [anonim] i-a raspuns lui mihai

      citeste ancheta rise project.Casele au fost obtinute
      de nevasta si soacra lui Johhanis in 1991 cu ACTE
      FALSE Casele erau pe bune in patrimoniul statului
      pt ca proprietarii n-au avut mostenitori.Chiriasii care
      cunosteau proprietarii si povestea lor au cumparat de
      la stat legal locuintele ,iar Johhanis si nevasta au obtinut fraudulos proprietatile si au vrut sa i evacueze .Atunci un Neamt din Germania proprietar al unui
      apartament a inceput procesele care au durat
      17 ani.
  • +10 (20 voturi)    
    VARZA PROCEDURALA (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:52)

    schumi [anonim]

    Iohannis pateste exact ce a patit cel dinaintea sa. Prin urmare peste inca 10 ani el va castiga urmatorul proces pt ca si el a dat bani pe o casa care a fost retrocedata. Singurul vinovat e statul roman care nu rezolva nici o problema doar o plimba pe banii cetatenilor de la unul la altul.
    Adica tu stat roman...daca retrocedezi inseamna ca trebuie sa despagubesti pe actualul proprietar nu ? ...asta nu inseamna ca trebuie sa-i banii dati acum 10 ani ci trebuie sa platesti la valoarea actuala taraganarea TIMP DE 10 ANI DE CATRE SISTEMUL JUDICIAR ROMANESC, CORUPT CA SI STATUL.
    • +10 (10 voturi)    
      citeste (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:47)

      TenziCarbone1 [anonim] i-a raspuns lui schumi

      ancheta rise project.Cel care s a dat proprietar nu a vea dreptul decat la 1/8 din proprietate ATAT .El insa
      a facut un testament nevestei si soacrei lui Johanis si unui nepot pe intreaga proprietate.Celelalte 7/8 erau
      legal ale statului adica PRIMARIA SIBIU.
      Capisci??
  • -3 (23 voturi)    
    Interesant... (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:01)

    scosmin [utilizator]

    O conferinta de presa ... ceva??
    O demisie ... de onoare??

    Nimic??
    • +4 (8 voturi)    
      Coruptia ucide (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:10)

      Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui scosmin

      Au trebuit sa moara oameni... ca sa se catere unii pe cadavre... Vreo autosesizare ceva?!
    • +4 (10 voturi)    
      ce conferinta.... (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:24)

      catalin060666 [anonim] i-a raspuns lui scosmin

      poate o postare pe facebook.....am scris si mai sus...propun o cheta nationala sa-i luam o alta casa...
    • 0 (6 voturi)    
      si sa faca si puscarie (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:24)

      DrInOrice [utilizator] i-a raspuns lui scosmin

      vreo mie de ani asa, nu?
  • 0 (2 voturi)    
    Justitie (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:13)

    Maria [anonim]

    Stati linistiti cine stie ce intelegeri au fost sa spele rusinea justitiei aflata intr-o mare prapastie.Le- fost frica sa nu ceara astia in piata demisia celor din Justitia prea dependenta .Bietii romani saraci cu duhul!!!
  • +2 (4 voturi)    
    Omisiuni grave (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:18)

    Maximus [anonim]

    Articolul asta are omisiuni grave si nu ne spune cum a ajuns imobilul in proprietatea lui Iohannis! Eu inteleg ca instanta a anulat contractele de vanzare-cumparare ale chriasilor si a cedat imobilul mostenitorului Nicolae Bastea care ulterior a vandut lui Iohannis. E corect?
    • +7 (7 voturi)    
      nu (Joi, 12 noiembrie 2015, 17:27)

      TenziCarbone1 [anonim] i-a raspuns lui Maximus

      nu e corect .Imobilele erau de drept intr-un final ale statului .Acel Bastea avea dreptul la1/8 din proprietati
      pentru care a facut TESTAMENT nevestei ,soacrei si
      altui nepot .NEVASTA SOACRA NEPOTULau vrut
      100% si au scos adeverinte false ,intre timp,legal chiriasii au cumparat ap,si NEVASTA SOACRA and comp au vrut sa-i evacueze,Chiriasii erau in varsta stiau filiatia si au declansat 'jihadul'si au castigat acum dupa 17 ani.
      Acesta este un schelet din dulapul lui Johanis.
      Se face referire doar la spatiu comercial pt ca el a generat bani Dar in joc erau 9+2 ap in centrul SIBIULUI.Daca procesul ajungea la CEDO era groasa pt Johhanis
    • +8 (8 voturi)    
      Te înșeli! (Joi, 12 noiembrie 2015, 17:30)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Maximus

      Articolul conține și linkul către site-ul de anchete Rise Project. Foarte lămuritor:
      https://www.riseproject.ro/articol/mostenirea-din-spatele-averii-imobiliare-a-lui-klaus-iohannis/
      Îmi pare rău s-o spun, dar se pare că la dom' Președinte numai numele a rămas german, năravurile sunt... neaoșe. Din păcate.
      • -4 (6 voturi)    
        Justitiei (Joi, 12 noiembrie 2015, 18:50)

        MyGame [utilizator] i-a raspuns lui marki

        Justitiei i-a trebuit 17 ani sa decidaa iar voi ati citit un articol de la riseproject care detine adevarul suprem si ati si decis cine, cum trebuia..............off cata superficialitate
        • +2 (2 voturi)    
          Mda, curat superficialitate! (Joi, 12 noiembrie 2015, 20:18)

          marki [utilizator] i-a raspuns lui MyGame

          Iar postacii fac ce știu ei mai bine să facă. N-au nici un habar despre ce se vorbește în propoziție, nici curiozitatea să citească ancheta din link, dar se pricep ai naibii să „postăcească” aiurea-n tramvai...
  • 0 (14 voturi)    
    o tampenie (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:25)

    Francisc 1 [utilizator]

    cum sa te dea chiriasii in judecata si sa-ti ia casa ? justitia lu peste prajit!
    • +7 (7 voturi)    
      nici vorba (Joi, 12 noiembrie 2015, 17:24)

      zarzare [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Fost chiriasi care au cumparat de la stat imobilul, devenind astfel proprietari!
  • +4 (12 voturi)    
    Dupa ce PDL-PSD-PNL au jefuit ANRP !!! (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:55)

    Retrocedarii ilegale - si tu Johannis ??? [anonim]

    Dupa ce toate Partidele Politice au jefuit ANRP cu Dosare falsificate apare si Klaus Johannis pe Lista lunga celor care sau inpropieterit ilegal cu Imobile confiscate de Regimul Comunist .

    Prima pata neagra a lui Klaus Johannis - asfel pierde toata credibilitatea morala in trun timp dificil in care Romania are nevoie de Representanti integrii.

    Cum va plati Johannis cele 300.000 ,00 € inapoi care a incasat ilegal de la Raifeisen Bank ???

    Din Salariu de Presedinte, vanzarea cartii "Primul si ultimul Pas" (sau nevoia de CORUPTIE) ???
  • +13 (13 voturi)    
    Curat (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:55)

    Colebil Clinton [utilizator]

    GHINION!!!
  • +5 (7 voturi)    
    O lege tipica ILICI (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:58)

    Wolff [anonim]

    Legile ref. retrocedarii au fost asha facute, ca proprietarii de drept sa nu fie despagubitzi! Prin modificari succesive, beneficiari au fost oricine, chiriashii, dobanditorii de litigii, vezi SIMU, STELU, STURDZA-Hrebenciuc,COCOS, BICA, tagma avocatzeasca, notarii. Proprietarii de drept au fost dushi cu zaharelul timp de decenii, ca apoi anumitzi indivizi din sistem sa primeasca despagubirea, deseori supraevaluata, in 2-3 luni. Acest sistem ticalos, desavarshit, a favorizat, ca numai ca, 20% din cererile indreptatzite sa fi fost solutzionate, dupa 26 ani, dar fondurile prevazute papate 100%. Cunoastetzi, ca cedarile in favoarea statului RO obtzinute prin presiune statala, ptr. a obtzine documentele de emigrare, inca sunt revendicate in mod imperativ de statul hotz? Cand orice student de drept din anul 1 invatza despre "viciul de consimtzamant", ce face NUL un astfel de act. Nu in RO, stat membru UE. Sa va stea in gat, tovarashi!
    • +4 (8 voturi)    
      da! (Joi, 12 noiembrie 2015, 17:46)

      zarzare [utilizator] i-a raspuns lui Wolff

      Asa e, legile au fost facute astfel incat sa favorizeze pe oricine altcineva decat pe cei indreptatiti!

      O pomana electorala din 1995 care a intors pe dos foarte multe familii si a generat nenumarate condamnari la CEDO. Prin legea vanzarii catre chiriasi, statul lui Ilici a reusit sa abuzeze in cele din urma si pe proprietarii de drept si pe cei carora le-a vandut. Intretimp o GRAMADA de mafioti s-au imbogatit! In plus de asta mai avem si un sistem de justitie care a dat hotarari aproape aleatorii!

      JALNIC STAT ROMAN!
      • +1 (1 vot)    
        Ca sa nu mai vorbim (Vineri, 13 noiembrie 2015, 7:51)

        zarzarea [utilizator] i-a raspuns lui zarzare

        de cati plagiatori are acest stat minunat.
  • +6 (6 voturi)    
    in principiu (Joi, 12 noiembrie 2015, 17:36)

    TenziCarbone1 [anonim]

    ai dreptate dar aici este o alta speta.
    Cam pe dos,
    De fapt proprietarii si urmatorii au murit fara urmasi(exceptand unul care are drept de 1/8) si statul
    chiar are drept de proprietate
  • +7 (13 voturi)    
    Pas cu pas, (Joi, 12 noiembrie 2015, 17:51)

    Diaspora [anonim]

    pas cu pas, e mottoul lui Iohannis ! De aceea eu cred ca in urmatorul pas, din pacate, dl presedinte trebuie sa demisioneze nemteste !
    • +3 (5 voturi)    
      nu te pricepi.. (Joi, 12 noiembrie 2015, 20:24)

      catalin060666 [anonim] i-a raspuns lui Diaspora

      pas cu pas inseamna a 7-acasa, a 8-a,a 9-a....pana la un cartier.....apoi un oras....ai inteles ce inseamna pas cu pas....
  • +6 (6 voturi)    
    16 ani ????? (Joi, 12 noiembrie 2015, 18:29)

    Gabriela [anonim]

    Pe mine ma socheaza altceva. Cum sa dureze un proces 16 ani ? Ce fel de justitie avem in Romania ? Cei din Ministerul Justitiei au salarii imense timp de 16 ani ca sa judece un caz ? In Brasov mi s-a spus de catre agentii imobiliari cand am intrebat cine are bani sa plateasca chirii de 500- 600 USD pe luna ca judecatorii etc cresc piata chiriilor , pentru ca lor li se plateste chiria, indiferent de pret. E normal ?
  • +5 (5 voturi)    
    Asta e dreptate? (Joi, 12 noiembrie 2015, 18:44)

    EllenaS [utilizator]

    1. Decat sa piarda casa pe bune, mai bine a intarziat intentionat cu recursul, motivul pentru care s-a dat azi verdictul! A facut precum gaina cu impiedicatul!
    2. Diferenta ca de la cer la pamant intre Iohannis si Basescu. Unul castiga o casa din functii inalte, altul pierde o casa din functia de presedinte! Care e mai tare?
    • +3 (3 voturi)    
      nu (Joi, 12 noiembrie 2015, 21:52)

      TenziCarbone1 [anonim] i-a raspuns lui EllenaS

      nu este chiar asa .Basescu nu a folosit acte false el de fapt este in pozitia chiriasilor lui Johhanis a cumparat
      un apartement intr-o casa nerevendicata ,daca facea
      acte false ca are testament de la proprietarul casei
      gen Matusa Tamara era ca Johhanis.
      Problema lui Basescu este cat de mult a fost chirias,
  • +6 (6 voturi)    
    Banii din chirii (Joi, 12 noiembrie 2015, 19:15)

    tiana [utilizator]

    Banii castigati din inchirierea imobilului nu trebuie confiscati? Cu acesti bani si-a luat alte imobile...
    • +4 (6 voturi)    
      taci din gura te rog... (Joi, 12 noiembrie 2015, 20:47)

      catalin060666 [anonim] i-a raspuns lui tiana

      cum poti sa spui asa ceva.....vrei sa planga dom presedinte ca ramane fara" jucarii"......sa fie Nastase mai tare decat el....ca ala parca avea doar 4 case....
  • +3 (7 voturi)    
    Banii inapoi, iute! (Joi, 12 noiembrie 2015, 20:54)

    chirias_pe _banii_mai [anonim]

    Hai, acum sa vedem pasii urmatori:
    - Parchetul sa deschida actiunea penala impotriva celor care au facut fals si uz de fals
    - Johannis sa dea banii inapoi, ca uzufruct al unui bun dobandit ilicit, ba chiar fraudulos.
    IOn cazul Voiculescu chiar asa s-a intamplat - i s-au confiscat sumele echivalente chiriei pe care ar fi platit-o daca nu statea in imobilul construit pe terenul dobandit fraudulos. La KWJ nu se poate??
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Joi, 12 noiembrie 2015, 23:48)

    klaudyuxxx [utilizator]

    Ghinion...
  • +1 (5 voturi)    
    Sfantu ,,Johanis,, dezvelit de Riese Project (Vineri, 13 noiembrie 2015, 0:09)

    hahahaha [anonim]

    Omul asta, Johanis, spunea despre Ponta , citez aproximativ ,, A trebuit sa moara oameni pentru a-si da demisia,, dar pentru ca Johanis sa raspunda acuzatiilor facute de Reis Project ce trebuie ?
    Nu cred ca Johanis mai are dreptul sa faca morala cuiva pana nu raspunde ,, pas cu pas,, acuzatiilor si nu cu o negare ci concret.
    Daca acuzatiile sunt adevarate atunci raspundere nu trebuie sa fie numai materiala si mi se pare mult mai grava decat raspunderea lui Ponta care ar fi luat niste bani nemunciti de la o firma privata.
    Piata tace acum , dupa ce l-a dat jos pe Ponta? Asta a fost scopul ,,pietei,, ?
    Oare numirea lui Ciolos sa faca parte din incercarea de a crea o alianta cu Basescu sau o intariere si o dovada in acest sens ?
    Cred ca vechiul PDL a simtit ca visteria tarii e am plina si ce au zis ei, ia sa ne mai infruptam nitel ca e cam seceta pe la firmele din conclavul nostru , reusind sa speculeze momentul tragic aparut.
    Sa vedeti ce sume se vor cheltui zilele astea pe motivul normelor PSI prin toate scolile si institutiile tarii si cum vor sari banii in pusculitele firmelor de partid. Desi scolile si institutiile sunt verificate anual se vor cheltui sume uriase la nivelul tarii pe hidrantii, studii, modificari de instalatii etc desi circumstantele tragicului cataclism din club difera total de conditiile din scoli si institutii.
    Pedelistii si presa vasala o tin langa cu noul guvern sa faca ,,investitii,, adica sa incerce sa tapeteze gropile fara fund de tipul ,,investitiilor pedeliste,,.
    Nu cred ca se va publica decat mult mai tarziu . Asa este ?
  • 0 (0 voturi)    
    paguba in ciuperci (Vineri, 13 noiembrie 2015, 9:23)

    Sandu [anonim]

    Din ce citesc aici in articol KWJ a cumparat de la cel care se pare a castigat fraudulos imobilul in proprietate. Asadar se va indrepta impotriva acestuia cu o actiune in justitie daca are ceva de platit si a fost de buna credinta. Daca nu o face abia atunci poate situatia ridica semne de intrebare. Ramane totusi cu un apartament in acea cladire din ce inteleg :) pentru ca acela era pe drept al mostenitorului de la care a cumparat toata casa.Sau gresesc:( Asa ca mai are de umblat pe la justitie sa descalceasca acesta speta.
  • 0 (2 voturi)    
    Speranta Onestitatii Romanesti (Vineri, 13 noiembrie 2015, 13:37)

    Iohanis Doarcincicase [anonim]

    Ok, deci a pierdut o casa:
    - pe care a retrocedat-o ca primar sie insusi
    - din care a jumatate din ea cadou (mostenire de la cineva care nu ii era ruda)
    - iar pe cealalta jumatate (sediu de banca multiple apartamente) a dat uriasa suma de 3500 euro in 1999 cand nu-ti luai decat o garsoniera la banii astia

    Deci este CLAR cel mai potrivit sa faca o drastica reforma a clasei politice.

    Lumea din strada? Multumita? Tinerii? Facebook?
    • +1 (1 vot)    
      /// (Vineri, 13 noiembrie 2015, 14:11)

      cititi cu atentie [anonim] i-a raspuns lui Iohanis Doarcincicase

      Soacra lui si sotia lui au primit casa prin testament in 1963. Acelasi om a mai facut un testament in 91 si nepotului si soacrei si sotiei presedintelui si-a lasat averea.
      Uita-te pe ce motiv a fost declarat nul testamentul din 63.
      Iti vine sa-ti iei lumea in cap. Nu l-a scris cu mana lui cel care a lasat averea, ci doar a semnat testamentul.
      • +1 (1 vot)    
        cam pute (Vineri, 13 noiembrie 2015, 15:09)

        Iohannis Doarcincicase [anonim] i-a raspuns lui cititi cu atentie

        Daca presa are dreptate si a cumparat jumatate de casa cu 3500 euro in 1999 PUTE MASIV.
      • +1 (1 vot)    
        niste vizionari, inteligenti (Vineri, 13 noiembrie 2015, 15:19)

        Testament Ulterior [anonim] i-a raspuns lui cititi cu atentie

        E foarte interesant ca o persoana cu o casa nationalizata face testament pe un bun pe care nu mai era proprietar ca si cum ar fi stiut in 63 ca vin vremuri in care se vor retroceda case.

        Drept sa va spun eu credeam pana si in noiembrie 89 comunismul etern iar bunicului meu nu i-a trecut prin cap sa imi lase actiuni la fabrica nationalizata care fusese a lui.

        Dar asa sunt sasii astia, mai smecheri, primesc si la 3 ani (cat avea Carmen in 63) mosteniri.
  • +1 (1 vot)    
    testament (Vineri, 13 noiembrie 2015, 14:02)

    testament [anonim]

    Culmea este ca daca ar fi mers pe varianta testamentului - acum ar fi fost proprietarii casei.
    Cum se poate contesta un testament doar pt ca a fost doar semnat de cel care isi face testamentul si nu l-a si redactat? Asa a fost contestat primul testament din 63.

    Sotul femeii decedate a lasat prin 2 (63 si 91) testamente averea nepotului, soacrei lui KWJ si sotiei lui KWJ.

    E un dosar clasic intre mostenitori si chiriasi cu incurcaturi si rasturnari de situatie provocate de modul in care se interpreteaza legea.
    • +1 (1 vot)    
      MEGADUBIOS (Vineri, 13 noiembrie 2015, 15:14)

      Testament Ulterior [anonim] i-a raspuns lui testament

      Probabil ca acel testament nu s-a putut autentifica din lipsa de elemente grafice.
      Daca era inregistrat la notar era inatacabil. Asa... cine sa verifice o mazgalitura a unui mort.

      Ce nu inteleg eu este de ce mai vorbiti si plangeti un testament din 63 cand aceeasi persoana a facut un testament in 1991???

      Si oricum al doilea testament invalideaza pe primul.

      Si oricum, inteleg ca nu erau mostenitori de drept cei ce facusera testamentul.

      Si oricum e dubios sa ai 7 case din salariu de profesor si din meditatii la care nu ai platit impozit

      Si oricum e dubios cum numai tu, norocos de primar platesti 3500 pe jumatate de sediu de banca.
      • 0 (0 voturi)    
        asa@yahoo.com (Vineri, 13 noiembrie 2015, 17:28)

        testament [anonim] i-a raspuns lui Testament Ulterior

        Nu avea copii.
        Prin testament se lasa averea cui vrei tu.
        De aceea se numeste testament. El poate fi contestat de mostenitorii legali, daca sunt.
  • 0 (0 voturi)    
    Casa (Marţi, 17 noiembrie 2015, 13:34)

    Stanciu Ioan [anonim]

    De unde rezulta ca Iohannis a facut uz de fals asa cum spun unii? Povesti de adormit copii, Iohannis a cumparat o proprietate de la cel care era trecut drept proprietar si in Cartea Funciara ( Extras carte funciara). Daca Statul Roman prin instantele judecatoresti la acea vreme au decis anularea contractului de vinzare-cumparare a chiriasilor si a redat imobilul in proprietatea unui mostenitor , care este vina lui Iohannis? Ca in Romania, acte si decizii ale Instanei Judecatoresti se interpreteaza in fel si chip. Hai ca am gasit iarasi un subiect de denigrare ca cel cu copii vinduti in Canada.
  • 0 (0 voturi)    
    Case furate (Marţi, 17 noiembrie 2015, 15:23)

    Kurt Roth [anonim]

    Iohannis nu putea cumpära o casä, färä violarea constitutie Romäne!! Artiolul 46 sau 42 spune cä mostenirea este garantatä. Siguri nu pentru Iohannis si altii de felul lui. Legea 112 a fost scoasä de hoti pentru hoti. Cu legea asta si mostenirea mea din Str. Cämpului 19, din Sibiu a trecut la un fost comunist. Mä lup si eu petru mostenirea pärinteascä. Vom träii si vom vedea?
  • 0 (0 voturi)    
    Sase case (Miercuri, 18 noiembrie 2015, 8:28)

    Ghinion [anonim]

    Multpreanecinstitul iohanis este un fel de basescu mai cinic si mai razbunator.Blestemata soarta rominilor ce-si aleg doar conducatori hoti si necinstiti
  • 0 (0 voturi)    
    Mostenirea mea furatä. (Luni, 11 ianuarie 2016, 15:48)

    Kurt Roth [anonim]

    Dupä mine si CEDO este devinä, cä furturile in Romänia a luat amploarea asta. Nu stiu dacä nu si uni de acolo au profitat? Dar la Sibiu nu s-a rästurnat carul cu prostii, numai cu HOTII färä concurentä. Uni din iei se fac "presedinte", altii dupä el;Dorin Nistor, il urmrazä? De acte false nimeni nu intreabä. SIBIU unde ai ajuns?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi