Niculae Mircovici, deputat: Un neam de sluga se simte cu adevarat stapan atunci cand iese in strada asumandu-si mandatul a milioane de oameni care au votat

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:25 Actualitate | Esenţial

Niculae Mircovici
Foto: Camera Deputatilor
Deputatul Niculae Mircovici, din partea Uniunii Bulgare din Banat, vorbeste in termeni precum "neam de slugi" sau "bocetul slugii ce o duce rau" despre recentele proteste masive de strada generate de tragedia din clubul colectiv si care au dus la caderea guvernului Ponta.

Iata mai jos ce a postat deputatul pe contul lui de Facebook:

"Un neam de sluga se simte cu adevarat stapan atunci cand posteaza in mediul virtual sub protectia anonimatului sau cand clamand democratia iese in strada (in numar semnificativ-mii sau zeci de mii) asumandu-si mandatul a milioane de oameni care au votat.

Dreptatea se bazeaza pe un adevar rostit pe jumatate si evident inpersonal (sic!, n.r.) sau general Din pacate am ramas in istorie cu tradari de la Burebista la Antonescu,cu invatatul furtului si sperjurului din copilarie,cu zidirea Anei in zid in loc de gasirea solutiei pentru ca zidul sa nu se prabuseasca,cu plansetul pentru ciobanul ucis de cei doi vecini si prieteni,evident tot romani,cu prostia si tupeul ca repere.

Acum am inventat democratia originala,mobilizare pe facebook ( la ordin evident ) iesit in stada,anulat alegeri,facut jocul cui trebuie si apoi bocetul slugii ca o duce rau.Am scis cu durere in suflet dar nu trebuie sa-mi dati dreptate.Din pacate imi va da viitorul.Noi suntem stapani".


Citeste mai multe despre   









25348 vizualizari
  • +30 (42 voturi)    
    Waa? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:32)

    Riconci [utilizator]

    Cine mai e si neica nimeni asta?
    • +35 (45 voturi)    
      un Mujic localizat in Banat (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:02)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Riconci

      aripa Russia today
      • +25 (29 voturi)    
        Cei cu ceafa lata ne dau lectii! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:52)

        Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Asa e daca cei minoritari sunt admisi in parlament fara alegeri ca la cei majoritari.
        Discriminarea pozitiva isi arata coltii!
        Macar bun simt de-ar avea pt banii si pensia nesimtita pe care o ia din impozitele platite de contribuabilul roman.
        • +25 (25 voturi)    
          8 deputati pentru 4 miioane de romani din Diaspora (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:18)

          Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

          In Parlament sunt 18 deputati "constitutionali" ca reprezentanti ai minoritatilor altele decat cea maghiara !!!
          Supra reprezentatii astia de doi lei precum penalul Mircovici, care voteaza intotdeauna cu puterea,sunt adevaratele slugi pt. un blid plin !
          • +8 (8 voturi)    
            Si uite-asa (Joi, 12 noiembrie 2015, 2:51)

            hatru [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

            Ajungem la Scrisoarea a treia. Partea cu ceafa groasa si stapanii astei natii.
        • +6 (6 voturi)    
          ! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:32)

          melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

          Un singur cuvant merita: Siktir!
        • 0 (6 voturi)    
          amice, habar nu ai (Joi, 12 noiembrie 2015, 11:47)

          Tomis [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

          Asta ai inteles tu, ca cei minoritari sunt admisi in parlament fara alegeri? Nu gogule, cineva trebuie sa-i voteze si pe ei, iar cei care l-au votat pe filozoful asta nu sunt mai buni decat cei care l-au votat pe Nicolicea, colegul lui Mihai Viteazul si altii. Stai linistit, asta cu ceafa lata este la fel de bulgar ca si tine. Daca a trait toata viata in Romania atunci este roman, cu apucaturi de roman. Tu du-te inapoi la PRM cu reflexele astea ultranationaliste, nu mai polua atmosfera pe aici.
          • 0 (0 voturi)    
            PRM ? (Miercuri, 3 februarie 2016, 21:01)

            cotizo [anonim] i-a raspuns lui Tomis

            PRM ? De ce nu UDMR ? Sau astia nu sunt extremisti ?
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns (Duminică, 29 noiembrie 2015, 17:51)

          furman berenc [anonim] i-a raspuns lui Leo55

          are dreptate,si inca cum,numai trebuia sa mai adauge si neam de tilhari
      • +9 (29 voturi)    
        Bulgarul daca nu-i fudul... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:09)

        vasile [anonim] i-a raspuns lui un domn

        ... parca nu e prost destul. O natie superioara, as putea spune, printre lacrimi si hohote.
        Sau cu alte cuvinte, s-a suit scroafa-n copac.
        Ciocul mic si Cadrilaterul inapoi. Ca doar Bulgaria nazista si apoi comunista l-a confiscat.
        • +15 (17 voturi)    
          Dom le parlamentar (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:16)

          andreitr [utilizator] i-a raspuns lui vasile

          Dintr-un neam de slugi provenți domnia voastră, că văd că ești bulgar....
        • +8 (18 voturi)    
          Hopa (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:17)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui vasile

          Dar ce poet avem aici? Sau altfel spus un prost generalizeaza la nivelul unui popor spusele altui prost.
          Si cum nu e suficient sa fie prost, e si sfertodoct. A auzit el ceva de Cadrilater, cum ca l-ar fi luat bulgarii, asa ca repeta ca un papagal, fara sa citeasca, fara sa discearna.
          La mai mare, Vasile, tara te vrea!
          • +2 (2 voturi)    
            care vasile ? zaiezt ? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 23:10)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            mujicul ?
    • +18 (26 voturi)    
      pai cine? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:10)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Riconci

      un neicusor cu "tupeul si prostia ca repere"
      • +27 (31 voturi)    
        reprezentant? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:27)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        sunt curios cat de incantata este minoritatea bulgara din Romania de afirmatia penibilului asta...
    • +20 (34 voturi)    
      Neica nimeni asta... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:16)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Riconci

      ... provine la origini din Bulgaria.

      Sa-l trimitem asadar la origini, respectiv sa candideze in Bulgaria.
      • +3 (3 voturi)    
        Corectl (Joi, 12 noiembrie 2015, 2:53)

        hatru [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

        La origini.
      • +4 (4 voturi)    
        Asa zici tu? (Joi, 12 noiembrie 2015, 9:58)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

        Chiar ca va comportati de parca ati fi niste slugi parvenite. Cum iti permiti tu bai, trepadusule, sa hotarasti cine e roman si cine nu? De 'romani' ca tine mi-e rusine, xenofobi, prosti, rasisti, homofobi, detinatori ai adevarului absolut.
    • +16 (18 voturi)    
      CINE? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:49)

      CCC [anonim] i-a raspuns lui Riconci

      Draga Riconci,

      Cel care emana un miros greu este unul dintre ce pe care TU si EU i-am votat, altfel nu ajungea in parlament sa ne reprezinte.

      Ca banatean mi-e rusine, ca roman mi-e rusine, ca om mi-e cel mai rusine...

      Domnul Mircovici reprezinta politicienii romaniei cu o splendoare de care el insusi nu este constient.
      Ma apuca greatza...
      • +4 (4 voturi)    
        Asta e ”domn”? Poate pentru maneliști (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:40)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui CCC

        și numai dacă-i plătește bine.
    • +5 (7 voturi)    
      Facebook (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:08)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Riconci

      Pentru cei care doresc sa-l contacteze pe acest reprezentant al Poporului:

      https://www.facebook.com/mircovici.niculae?fref=ts
    • +10 (10 voturi)    
      unul caruia ii platesti salariul (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:27)

      una [anonim] i-a raspuns lui Riconci

      si viitoarea pensie
  • +41 (49 voturi)    
    Am votat (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:35)

    cinevatus [utilizator]

    Am vota sa fiti doar 300. Luati loc.
  • +36 (42 voturi)    
    Bine zis! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:36)

    comentatordiletant [utilizator]

    Mai clar de-atât nu se poate.
    Bugetari-nebugetari, psd-iști sau băsiști, i-am votat, am devenit automat SLUGILE lor - măriilor-lor Parlamentarii și nu mai avem voie să mișcăm în front.
    Și ca să se știe, și membrii Guvernului tot slugile lor sunt - doar executiv vine de la a executa (ordine politice).
    Următoarea mutare - numirea pe viață în funcțiile de deputat/senator, cu drept de a le lăsa moștenire.

    P.S. A executa - execuție mai pot avea și alt sens. Cine nu mă crede, să consulte dicționarele.
  • -14 (22 voturi)    
    tehnic.... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:37)

    demaGOGU [anonim]

    angajatii din multi-nationale, la care face referire stimabilul sunt in relatii contractuale cu angajatorii trans-nationali, deci folosirea termenului "sluga" este extrem de nepotrivita.
    • +5 (13 voturi)    
      Mujicul de Banat (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:03)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      uita de Stapanul lui Phutin si local Oleg magiunov
    • +1 (1 vot)    
      nu ai inteles (Joi, 12 noiembrie 2015, 14:31)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ai dreptate, insa nu despre asta era vorba.
      Domnul Parlamentar ne-a facut "neam de slugi" nu numai pe cei care lucram la multinationale, sau cei ce am iesit in strada plini de revolta, ci pe TOTI care suntem "pulimea" cum ne zicea Domnul Oprescu, in opozitie cu NEAMUL DE DOMNI reprezentat de cei care sunt in Parlament!
  • +32 (42 voturi)    
    cata batjocora (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:38)

    ionel [anonim]

    chiar atata nesimtire!?! nu mai sluga, lumea nu a iesit in strada aiurea, a iesit sa scape de oameni ca tine.
    si voi inca aveti tupeul sa ne radeti in fata....
  • -15 (39 voturi)    
    tehnic corect (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:38)

    gigel [anonim]

    daca se face abstractie de limbaj, ceea ce spune este tehnic corect (ma rog, partea cu iesitul la ordin e discutabila)
    • -19 (27 voturi)    
      are dreptate (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:30)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui gigel

      Suntem slugi cand ambasadorii dau navala.
      • +15 (19 voturi)    
        hai siktir tovarase (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:47)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        Dar suntem stapani cand votam mariri de salarii la bugetari nu?
        Si suntem morti cand ardem din cauza ca nu ascultam ce spun ambasadorii aia si anume sa eliminam coruptia!
      • +2 (4 voturi)    
        Speak for yourself ciolovec (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 22:17)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        Nu pt altii, da?
  • +32 (44 voturi)    
    "Noi suntem stapani" ! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:38)

    lili [anonim]

    Adica, VOI, voi politicienii !!!
    Mai ziceti ceva cand vedeti SFIDAREA publica, fara nici o retinere a acestui analfabet parlamentar!
    Mai ziceti ceva!
    Acest impostor politic vorbeste despre adevar, dreptate, despre Ana lui Manole, despre "romani,cu prostia si tupeul ca repere", despre "bocetul slugii ca o duce rau", slugile fiind cei iesiti in strada si nemultumiti de politicieni!!!
    Iar la final: "Noi suntem stapani" !!
    Care Noi?!
    Voi?!
    Voi, penalilor, hotilor si incompetentilor, voi fauna din politica romaneasca, ce-ati distrus de 25 de ani vietile milioanelor de romani furand tot ce se putea fura?!
    Rusine!
    Netrebnicule!!!
  • +27 (41 voturi)    
    Un argument mai bun (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:39)

    Gugurila [anonim]

    pentru desfiintarea locurilor minoritatilor din parlament n-a reusit sa dea nici un rasist...
  • +28 (42 voturi)    
    Mda.. (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:43)

    sorin [anonim]

    Un golan imbracat frumos dar care nu reuseste sa ascunda mirosul infect al breslei din care face parte. Si asta nu o spun doar din subiectivism, ci vazand proiectele legislative pe care le-a sustinus distinsul.
  • -19 (35 voturi)    
    Pai cam are dreptate (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:45)

    @Mishu [utilizator]

    Se vede pe politicienii care pleacă la întruniri internaționale unde se duc doar sa ia ordine, ambasadele străine dau comenzi pe față imposibile in alte țări europene, ziaristi care fac coada la uși straine, multinaționale care nu platesc taxe si nu pățesc nimic....
  • +23 (39 voturi)    
    Un porc! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:46)

    triciupa [utilizator]

    Deci ce facem cu asta și cu ceilalți asemenea lui?
    Protestele n-au nici un efect asupra șoriciului ăstuia. Ca el sunt puzderie în parlament, nu dau doi bani pe noi, nu le pasă de vocea străzii și mai mult, ne spun în față: ne p#$@m pe voi, sunteți niște slugi, noi suntem stăpânii. Ce e de făcut cu ăștia?
    • +1 (3 voturi)    
      Mare fraier, Voda Lapusneanu! (Joi, 12 noiembrie 2015, 14:36)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      Domnitorul Alexandru Lapusneanu a fost mare, mare fraier, atunci cand a a cedat gloatei, cu celebrul:
      "prosti, dar multi!"
      si l-a sacrificat pe Motoc.
      Daca avea sange in instalatie, precum onorabilul parlamentar, punea tunurile pe multime, si le striga "gura, bai neam de slugi!"
  • +6 (32 voturi)    
    nu e clar (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:46)

    Mazeta [utilizator]

    "Noi suntem stapani". Cine "noi", bulgarii?
    • +15 (19 voturi)    
      Hai să nu generalizăm (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:59)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Idioțenia e individuală și nu ține de etnie. Dacă după războiul bugetari-privați începe tot azi unul români-bulgari (sau alte etnii), PSD-ul și-a atins scopul cu ajutorul nostru.
    • 0 (0 voturi)    
      Va raspund (Joi, 12 noiembrie 2015, 22:51)

      soring [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Acest "domn" este un fost ofiter al armatei romane. Este roman si nu bulgar. S-a casatorit cu o bulgaroaica din Banat si a pacalit comunitatea bulgara sa il voteze ca si reprezentant..
      A fost comandantului centrului de incorporare MApN judetean Timis.
      Dupa casatoria cu o doamna de etnie bulgara si trecerea in rezerva , a vazut ca este o sansa sa intre in politica pe filiera minoritatilor.
      Va las sa apreciati calitatile lui intelectuale prin declaratiile pe care le-a dat.
  • +17 (29 voturi)    
    una din doua (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:49)

    krampus [anonim]

    Am impresia ca Niculae Mircovici crede ca stapineste trecutul, prezentul si viitorul ?! Inseamna ca este un ins cu totul exceptional. Sau doar un alt natarau infumurat...una din doua.
    • +4 (4 voturi)    
      chiar doua, dar altele doua (Joi, 12 noiembrie 2015, 9:08)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui krampus

      natarau & mujic
  • +14 (26 voturi)    
    Constitutia...bat-o vina!!! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:50)

    Laurentiu78 [utilizator]

    ARTICOLUL 2
    (1) Suveranitatea naţională APARTINE POPORULUI ROMAN, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin REFERENDUM.
    (2) Nici un GRUP şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu.

    Si eu care credeam dupa ce am citit mai sus ca voi sunteti "slugi" ale poporului...nu viceversa...

    Mea culpa..sunt naiv....
    • -10 (14 voturi)    
      Si cum vine asta? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:42)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      Poporul roman suntem toti? Sau numai cei mai vocali din strada si de pe Facebook?

      Esti naiv, dar nu in sensul in care crezi.
      • +3 (11 voturi)    
        mai citeste fraiere (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:15)

        vadin [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

        ca nu ai inteles nimic. te vrei smecher dar ai picat de papagal....
        bulgar cumva ???
      • +2 (2 voturi)    
        '89 (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:28)

        adro [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

        In '89 cati au fost in strada? A fost sau nu reprezentanta minoritatea lor pentru poporul roman?
    • +1 (1 vot)    
      ne-a raspuns de mult (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:27)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      Doamna Senator ne-a zis de anul trecut, de cand cu protestele fata de blocarea votului Diasporei:
      "ia mai slabiti-ma cu Constitutia voastra!"
  • +28 (40 voturi)    
    ... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:53)

    ElChicoDiablo [anonim]

    Parlamentul gunoaielor . Nu am vazut in toata viata mea atat gunoi la un loc .. nici la Glina nu cred ca exista. Romanii trebuie sa treaca la deratizare urgent.
  • +27 (41 voturi)    
    Hot ordinar (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:54)

    WilburMercer [anonim]

    Incercare de manipulare a unui hot ordinar. Presupun ca vor urma si altii.

    http://www.mediafax.ro/social/deputatul-mircovici-condamnat-la-sase-luni-de-inchisoare-cu-suspendare-pentru-ca-si-a-angajat-sotia-13718345
  • +24 (34 voturi)    
    Gresit (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:55)

    Yoda [anonim]

    Neamul de sluga se simte stapan cand se suie ca scroafa in copac si cand isi angajeaza nevasta la biroul/cocina sa.
  • +13 (27 voturi)    
    pe tine (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:56)

    vizirul [anonim]

    te-a votat cineva?In virtutea carui fapt profiti de toate privilegiile pe care vi le atribuiti cu nerusinare cei ca tine?
    • +7 (13 voturi)    
      Pai (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:22)

      zarzarea [utilizator] i-a raspuns lui vizirul

      5000 de voturi, ca asa e la minoritari.
  • -10 (28 voturi)    
    Asta nu candideaza nicaieri? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:56)

    a [anonim]

    E singurul care a avut curaj de barbat de stat, dupa Iliescu. Si Basescu, dar ala a fost lichea, doar dupa interese personale.
  • +12 (32 voturi)    
    minoritati (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:57)

    Francisc 1 [utilizator]

    nu ar fi mai bine fara astia in parlament ?
  • +15 (25 voturi)    
    Intrebarea e, cum se scapa de boul asta (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:58)

    Locke Lamora [utilizator]

    si de ceilalti boi care se cred "stapani"?
  • +4 (14 voturi)    
    daaa (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:59)

    bogdan1477 [utilizator]

    pai pe logica asta de ce mai protestam impotriva guvernului vrodata??? Ca fiecare guvern se bazeaza pe milioane de voturi, iar protestatarii sunt sensibil mai putini.

    Asta e gindire de jupin pe plantatie. Poate ar trebui analizat daca locurile alea alocate minoritatilor in parlament se justifica sau nu, avind in vedere ce specimene trimit in parlament. Parlamentarii minoritatilor se presupune ca ar trebui sa moara de grija minoritatilor, nu de legitimitatea mitingurilor.
  • +9 (17 voturi)    
    Slugile nu ies in strada (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:02)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Slugile stau si asteapta sa le mai pice cate ceva de la masa baronilor PSD, PNL, UNPR, ALDE.

    Deci Mircovici e sluga, nu cei care au iesit in strada ca sa ceara incetarea coruptiei criminale, endemice.
  • +13 (21 voturi)    
    wow (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:03)

    amanda13 [utilizator]

    Individul asta trebuie sa demisioneze urgent!!!!
  • +3 (17 voturi)    
    Si totusi, un neam, (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:05)

    zarzarea [utilizator]

    spre deosebire de bulgari care au fost "iubiti" de turci si rusi sute de ani in aceasta istorie, din a caror dragoste a rezultat o sleahta de frustrati istoric, social si nu in ultimul rand, moral.

    Acest domn traieste in lumea lui, unde probabil sotia ii mai trage cate-o palma cand vine seara beat acasa. Acest domn, care ne impartaseste pe facebook opiniile gretoase, nu doreste sa-si epuizeze mandatul inainte de termen, pentru ca altfel, si-ar pierde amarata de pensie cu care are de gand sa contribuie la cumpararea unui pui de Craciun impreuna cu conationalii domniei sale.
  • +10 (18 voturi)    
    reportat (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:07)

    amanda13 [utilizator]

    i-am reportat postarea pentru nesimtire (rude) si vulgaritate. va invit sa faceti la fel
    • +2 (2 voturi)    
      Revoltător! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 21:53)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      Cum de-și permite un deputat din Parlamentul României să transmită astfel de mesaje denigratoare la adresa românilor care au ieșit în stradă să-și strige nemulțumirile?
      Ministru Ioan Rus a fost nevoit să-și dea demisia în urma unei atitudini asemănătoare.
      Cât le mai tolerăm nesimțirea, aroganțele?
  • +3 (11 voturi)    
    debil (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:08)

    alex [anonim]

    Pe asta nu-l mai da nimeni jos.....este ales din oficiu ! acolo moare ! un mizerabil condamnat !
  • +12 (20 voturi)    
    de ce nu-l aruncam la gunoi? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:17)

    shurub [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=iz-WSodb2v8
  • +2 (8 voturi)    
    Ales sa se vaite (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:17)

    Caligula [utilizator]

    Ma intreb pe cine poate reprezenta un om care se vaita atat de mult?

    Nici macar pe sine insusi, ca raspunsuri nu are de niciun fel.
  • +6 (14 voturi)    
    pai da! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:18)

    minus [utilizator]

    Un neam de hoti se simte cu adevarat stapan atunci cand fura ascuns, asumandu-si mandatul a cateva zeci de mii de oameni care au votat....

    Dar, desigur, nu este cazul domnului deputat.
    El face parte dintr-un neam de filozof pentru care deputatia este doar expresia dragostei de tara!

    Doamne ajuta ca mai avem asemenea valori in neamul nostru de slugi....
  • +2 (8 voturi)    
    Condamnatul, asta face rechizitorii la ordin ! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:29)

    Plagarus [utilizator]

    Chegleviciul stie ca in 2016 nu vor mai fi penali in Parlament !
    Ceafa asta lata,a semnat un proiect de modificare tocmai a Legii ANI, în sensul îndulcirii interdicției de a mai ocupa vreo funcție publică timp de trei ani (încălcând, pe parcurs, și o decizie a Curții Constituționale).
  • +5 (9 voturi)    
    Nu aveti dreptul sa-l judecati pe domnul deputat! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:29)

    Un Om Simplu [anonim]

    Nu este vina dumnealui pentru cele postate.

    Probabil trebuie sa schimbe medicatia. Daca inca nu beneficiaza de tratament, un psihiatru competent ii poate prescrie....
  • +10 (14 voturi)    
    Bai, idiotule! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:34)

    tamango [anonim]

    Prin "milioane de oameni" te referi si la procentul de 88,84% romani care au votat pentru reducerea la 300 a numarului de parlamentari?
    Si nu ne vorbi tu de Burebista, Antonescu si Ana lui Manole, bulgaroiule. La cati sunteti in tara asta, 1 reprezentant in parlament de fiecare mi se pare cam mult. Si nu esti in masura sa vorbesti despre vot ca instrument democratic, tocmai tu, motul minoritatilor noastre, voi cei ce votati, constant si in bloc, toate ineptiile pe care vi le vara guvernatii sub nas, multumiti ca aveti indemnizatie, suma forfetara, secretara si sofer.
    Hai, siktir, ba, cum ar zice colegul tau turc.
  • +3 (9 voturi)    
    anonim (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:39)

    foca [anonim]

    mircoviciule, cand lumea, frustratii , iti i-au avantajele te constipi, ma bucur ca esti constipat rau , agariciule .
  • +14 (18 voturi)    
    Băi agramatule. (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:40)

    mcv [utilizator]

    Vorbesc "pe limba ta", sa fiu sigura ca ma-ntelegi.
    "Slugile" alea din strada, te platesc pe tine, un agramat, pentru ca tu sa le insulti? De unde isi ia un servitor dreptul de a-si insulta STAPANUL?
    De unde a aparut asta? Si mai ales ar fi interesant de vazut ce a PIERDUT el odata cu "revolta slugilor", ce l-a iNpins pe el sa se catere pe feisbuk si sa arunce insulte.
    Aici nu cred ca e comuna revolta a panaramelor din partide. Cred ca e mai mult. O fi ratat ceva ce trebuia sa primeasca daca nu ieseau " slugile" in strada. Trebuie vazut, caci sunt sigura ca s-ar afla lucruri interesante.
    Nu cumva socru' Ilie Sarbu este din Banat?
  • +15 (19 voturi)    
    Ce ziceti? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:44)

    mcv [utilizator]

    Nu este incompatibila cu statutul de parlamentar, o astfel de insulta la adresa poporului pe care il reprezinta?
    Dpdv juridic ma refer. Nu stie nimeni? Asa ceva n-am mai pomenit.
    • +8 (12 voturi)    
      Cu legile pe care le avem, nici o șansă (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:08)

      tamango [anonim] i-a raspuns lui mcv

      Însă, eu știu că, de când e lumea și pământul, stăpânii sunt cei care plătesc, iar slugile sunt cei care primesc banii. Hai să-l întrebam concret pe idiot cine pe cine plătește: noi, "neam de slugi" pe el sau el pe noi? Ia, zi, toa'șu Mircovici? Ne plătești tu?
      • +1 (1 vot)    
        corect! (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:32)

        Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui tamango

        Conform definitiei, sluga este o:
        "Persoană angajată pentru a munci în gospodăria sau în mica întreprindere a altuia, fiind retribuită în bani sau în natură."
        Nu este serb, rob sau sclav, care trebuie sa indeplineasca neconditionat ordinele Stapanului.
        Dumnealui de ce se considera Domn peste neamul de slugi, ce plati a efectuat ca sa justifice aceasta raportare?!
    • +3 (3 voturi)    
      Păi... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 21:59)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui mcv

      Ioan Rus „a plătit” cu demisia declarațiile lui nefericite, vă amintiți?
  • +5 (9 voturi)    
    O mizerie de ales (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:00)

    Gheo09 [utilizator]

    Iaca bre, s-au sculat stapanii.
    Da ce naiba au facut ei pentru milioanele de alegatori.
    In special, ce naiba a facut ei pentru cei cateva zeci de mii care i-au dat votul?

    Domnia sa Boierul se crede in evul mediu?
    Sau crede ca se adreseaza la slugile de pe mosia lui?

    Cand o sa ne invatam minte si o sa incetam sa mai votam astfel de gunoaie in Parlament?

    Vai si amar de capul nostru de biete slugi!!! :((
  • +5 (9 voturi)    
    Mircovici (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:07)

    radu [anonim]

    Esti un nemernic ,mai "pretene" !
  • +1 (5 voturi)    
    ? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:08)

    neo [anonim]

    Asta nu e neam cu mancatorul ala de castraveti de era sluga lui giovani becalli si ne facea "mamaliciki" la noi acasa? Curat tupeu, monser!
  • +6 (6 voturi)    
    Ma uit la el ... e de ras sau e de plans ? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:12)

    Eminescu [anonim]

    Oameni vrednici ca să şază în zidirea sfintei Golii,
    În cămeşi cu mâneci lunge şi pe capete scufie,
    Ne fac legi şi ne pun biruri, ne vorbesc filosofie.
    Patrioţii! Virtuoşii, ctitori de aşezăminte,
    Unde spumegă desfrâul în mişcări şi în cuvinte,
    Cu evlavie de vulpe, ca în strane, şed pe locuri
    Şi aplaudă frenetic schime, cântece şi jocuri...
    Şi apoi în sfatul ţării se adun să se admire
    Bulgăroi cu ceafa groasă, grecotei cu nas subţire;
    Toate mutrele acestea sunt pretinse de roman,
    Toată greco-bulgărimea e nepoata lui Traian!
    Spuma asta-nveninată, astă plebe, ăst gunoi
    Să ajung-a fi stăpână şi pe ţară şi pe noi!
  • +7 (9 voturi)    
    Impertinenta (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:15)

    EllenaS [utilizator]

    Mentalitate de functionar la stat ales pe viata! Nu da socoteala nimanui pentru jignirile adresate. Pentru ca e ales fara voturi in spate, isi permite arogante nemasurate! Incredibil! Pacat ca nu-i pot vedea ceafa, sa mi se confirma spusele lui Eminescu!
  • +3 (3 voturi)    
    de..... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:32)

    nesuferitu [utilizator]

    iata cum un mare clasic in viata ma face sa-l citez:
    acest individ trebuie ''ejaculat'' din politica
  • +4 (4 voturi)    
    Te făcuși boier pe banii noștri Niculae? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:32)

    Maniu [utilizator]

    n-ai nici destui bani ca să fii boier, nici n-ai scăpat încă de amintirea cocenilor din fundu'curții.
  • +2 (2 voturi)    
    FB (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:33)

    gheoeghe [anonim]

    vedeti acuma cat de necesar este accesul la internet la sate?
    solutia?nu mai dati galeti la alegeri ! TABLETE CU ACCES LA INTERNET !
    tablete la asistatii din teleorman, vaslui , vrancea samd
    ( CEI DIN NEAM DE SLUGI SE PARE CA SE DESCURCA) viitorul imi va da dreptate !
    dixit !
  • +4 (4 voturi)    
    sper ca nu (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:56)

    eli [anonim]

    Sper ca nu e bolnav psihic acest deputat dar ar trebui raportat imediat la CAMERA DEPUTATILOR mai ales ca pagina de facebook a fost decretat spatiu public ,nu peivat,iar pentru asfel de comentarii la adresa poporului roman,el fiind un emanate si platit de romanii sa I se ridice imunitatea parlamentara.Locuiesc in strainatate dar daca nimeni nu va sesiza o voi face personal, pentru ca ma simt jignita ca roman chiar de la mii de km. distanta.Nici scuzele nu-l absolva pe acest om de ce poate gindi, scrie si vorbi in mediul virtual de socializare.Pina nu se iau masuri nu se va schimba nimic .Cu respect astepatm demisia lui si nu scuze.NO OTHER COMMENTS!
  • +3 (3 voturi)    
    Demisia! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 21:33)

    Damian [anonim]

    Nu putem sa avem un deputat ce se exprima in asa fel! Oare votantii lui sunt de acord cu parerile acestui domn? Cred ca nu si cred ca ar trebuie sa isi dea demisia pentru cuvinte urate!
    Felul lipsit de respect in care vorbeste despre majoritatea populatiei acestei tari submineaza drepturile de reprezentare in Parlament a minoritatilor din Romania! Majoritatea face un efort pentru respecta minoritatea bulgara din Banat prin oferirea posibilitatii de reprezentanta in legislativ, dar respectul nu este reciproc se pare.
    In fine, considerand ciriticile denigratoare pe care le face acest domn cu privire la istoria si traditiile poporului roman, nu cred ca la el in patria mama e mai bine. Bulgaria are mult mai multe probleme decat Romania. Crima organizata este in floare in statul vicin, iar populatia nu face prea multe ca sa remedieze acest lucur. Cine este sluga?!
  • -2 (2 voturi)    
    Ma doare sufletul (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 22:47)

    Stef_and [utilizator]

    Dar daca nu are 100% dreptate cred ca 99,9% numai adevar a scris!
  • +3 (3 voturi)    
    bulgarii slugi la toti care le-au batut la poarta (Joi, 12 noiembrie 2015, 0:06)

    Rds [anonim]

    Bulgarii au talentul de a fi slugi la oricare dintre vecinii lor, care trebuie doar sa tipe un pic la ei, daramite, sa mai si intreprinda ceva actiuniuni. Se poate exemplifica : Grecia antica, Imperiul Roman, Imperiul Otoman, Romania, Imperius Rus, URSS, EU, din nou, Russia.
  • +2 (2 voturi)    
    Niculae (Joi, 12 noiembrie 2015, 0:09)

    Vlad [anonim]

    Niculae, oamenii au protestat pentru ca au existat multe lucruri de-a lungul timpului care nu au fost ok si acum cand constiinta oamenilor s-a maturizat au ales sa iasa sa-si spuna pasul. Exista probleme evidente in administratie si in sanatate ca sa nu mai vorbim si de alte sectoare, cum e educatia, infrastructura care se lasa asteptate.

    In democratie toata lumea are dreptul sa-si manifeste dreptul la libera exprimare.
  • +3 (3 voturi)    
    popor de slugi (Joi, 12 noiembrie 2015, 0:16)

    bigbogd [anonim]

    este ala care permite gunoaielor ca asta sa fie in parlament si sa-i "reprezinte"
  • +3 (3 voturi)    
    Pentru asemenea "inspiratie" (Joi, 12 noiembrie 2015, 0:46)

    b.bb [utilizator]

    .....felicitarile se pot transmite la emailul afisat in meniul din stanga jos, de pe pagina oficiala http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=222&cam=2&leg=2012
  • -1 (1 vot)    
    onest (Joi, 12 noiembrie 2015, 0:52)

    democratie [anonim]

    Omu' mi-a cam demonstrat ca am iesit in strada degeaba! Toti vroiam ceva dar de fapt nu am știut clar ce vroiam! Cam toata lumea cerea lucruri generale:(. Macar a avut sânge in instalație sa-si spună opinia si sunt convins ca mare parte din populație ii da dreptate! Nu ar trebui sa aruncam cu pietre! Reprezintă niste oameni! Poate asta e opinia lor! Nu ca liberalii mei care sunt ca niste mate! Arata-ti frate adevarata fata!!!! Ii respect mai mult pe oamenii astia care nu sunt parșivi! In plus m-am uitat si pe niste luări de cuvânt ale ăstuia pe cdep.ro si pare chiar ok! Nici cv-ul nu e rau....general de armata (pornit de la soldat, trecut prin toate etapele, nu ca gen. izmana), prof. de drept constituțional la Universitatea de Vest! Per total, daca si voi l-ati analiza un pic, e chiar ok omu'!!! Ce mi-a placut cel mai mult la el e ca avea discursuri acide la adresa puterii chiar daca astia votează mereu cu turma majoritara! In concluzie: respect pentru onestitate, chiar daca nu suntem toti de acord!
  • -2 (2 voturi)    
    onest (Joi, 12 noiembrie 2015, 0:57)

    sebyy [utilizator]

    Omu' mi-a cam demonstrat ca am iesit in strada degeaba! Toti vroiam ceva dar de fapt nu am știut clar ce vroiam! Cam toata lumea cerea lucruri generale:(. Macar a avut sânge in instalație sa-si spună opinia si sunt convins ca mare parte din populație ii da dreptate! Nu ar trebui sa aruncam cu pietre! Reprezintă niste oameni! Poate asta e opinia lor! Nu ca liberalii mei care sunt ca niste mate! Arata-ti frate adevarata fata!!!! Ii respect mai mult pe oamenii astia care nu sunt parșivi! In plus m-am uitat si pe niste luări de cuvânt ale ăstuia pe cdep.ro si pare chiar ok! Nici cv-ul nu e rau....general de armata(pornit de la soldat, trecut prin toate etapele, nu ca gen. izmana), prof. de drept constituțional la Universitatea de Vest! Per total, daca si voi l-ati analiza un pic, e chiar ok omu'!!! Ce mi-a placut cel mai mult la el e ca avea discursuri acide la adresa puterii chiar daca astia votează mereu cu turma majoritara! In concluzie: respect pentru onestitate, chiar daca nu suntem toti de acord!
  • -2 (2 voturi)    
    RASPUNS (Joi, 12 noiembrie 2015, 8:11)

    ION [anonim]

    OMUL A SCRIS CLAR SI RAPICAT CITEZ
    "Am scis cu durere in suflet dar nu trebuie sa-mi dati dreptate.Din pacate imi va da viitorul.Noi suntem stapani".
    COMENTARIILE SUNT INUTILE .

    PA ,ca la Bucuresti.
  • +3 (3 voturi)    
    NESIMTIRE CRASA (Joi, 12 noiembrie 2015, 9:10)

    iulian [anonim]

    Acest mujic ajuns cine stie cum in gasca de impotenti care ne conduc, da dovada ca are obrazul mai gros decat ceafa.
    As dori sa iasa in public si sa-si sustina afirmatiile debile. Probabil ca ar avea parte de un tratament pe masura imbecilitatii de care da dovada.
    Dispari din peisajul politic d-le NICOLAE MIRCOVICI.
    Esti o adevarata lipitoare care se hraneste cu singele natiunii romane. Daca doresti sa faci politica, dute-n ma-ta in Bulgaria. Probabil ca acolo vei fi tratat mai dur decat aici.
    D-le Nicolae Mircoveci, esti un NESIMTIT !!!
  • +1 (1 vot)    
    tupeul cefei groase (Joi, 12 noiembrie 2015, 10:09)

    Tritonul [utilizator]

    Asta-i chiar culmea tupeului, un individ votat de cateva sute de oameni sa vorbeasca de reprezentativitate!! Si un bulgar, bagat din oficiu in Parlamentul Romaniei, sa ne mai si jigneasca, in conditiile in care 150000 de romani autohtoni, in Bulgaria, nu au nici voie sa se declare romani, ce sa vorbim de drepturi sau reprezentant in Parlament!
  • +2 (2 voturi)    
    NU TREBUIA SA NE OPRIM! (Joi, 12 noiembrie 2015, 10:19)

    3M [utilizator]

    Nu inteleg de ce ne-am oprit. Ar fi trebuit sa mai stam in strada si nu cu slogane de tipul " Fara violenta ", " Cine nu sare nu vrea schimbare" si multe altele. S-ar parea ca fara violenta nu se mai poate si ca manifestatiile nocturne nu ajuta extrem de mult. 35000 de oameni in Bucuresti in miezul zilei ar crea o panica serioasa in clasa politica, chiar si prin simplul fapt ca dupa o saptamana nu ar mai avea de unde sa se aprovizioneze cu apa plata. Toti nimenii din parlament ne calca in picioare cu fiecare ocazie pe care o prind si noi lasam sa treaca pe langa noi sansa unui sfert de secol de mizerie. Toti nimenii din functiile de conducere de la companii de stat ne ingroapa in explicatii dubioase ca apoi sa ne ingroape la propriu ( Metrorex, RATB, Electrica etc). Faptul ca nu a fost un lider nu trebuia sa ne opreasca. Sper ca atunci cand ne vom lamuri ca de fapt tot ce am facut a fost sa-i cream lui Ponta o portita de scapare si sa pastram acelasi rahat la conducere, macar atunci sa iesim din nou in strada, in Bucuresti si peste tot. Ce ni se intampla este dramatic si umilitor.
  • -2 (2 voturi)    
    Sunteti cam multi... (Joi, 12 noiembrie 2015, 11:10)

    Maria-Magdalena [anonim]

    Se pare ca aici avem o unanimitate de pareri (cu foarte putine exceptii, care probabil nu se publica) potrivit careia ca mentalitate si ca mesaj sunt(em) in afara democratiei. Mircovici are dreptul la opinie, este un parlamentar "cu capul pe uneri" si curajos. Conform legilor Romaniei (da, scris cu majuscula) drepturile la opinii trebuie sa se manifeste prin limbaj civilizat si prin vot (universal, liber, direct) nu prin hauleli in strada.
  • -1 (1 vot)    
    va rog sa ma lamuriti (Joi, 12 noiembrie 2015, 14:43)

    Cristioan [utilizator]

    Am trait 33 de ani in comunism, ideologia nu am agreat-o niciodata, dar de mentalitate este mai greu sa scapi. Vechile paradigme nu se schimba prea usor!

    La scola invatam ca nu este ceva rau sau blamabil sa faci parte dintr-un "nema de slugi".
    Iar jupanii, Stapanii, pot sa stea linistiti si sa isi vada de domnie tocmai penrtu ca au slugi, care le fac toata treaba.
    Eu credeam ca suntem intr-o DEMOCRATIE, in care exista libertatea de exprimare, unde si slugile au voie sa se plinga!
    Ce este chiar asa obiectionabil in "bocetul slugii ce o duce rau"?
    Desigur, daca sluga ar duce-o bine, nu ar boci!
    Iar daca sluga o duce rau, nu cumva este vina Stapanuliu, care nu s-a dovedit a fi un bun manager?
  • +1 (1 vot)    
    pt un idiot ales din intimplare (Joi, 12 noiembrie 2015, 15:20)

    marilena radu [anonim]

    poate ca tu ai ramas cu tradarile si te adaptezi la ele. eu si cred ca suntem cel putin 5-6 generatii care ,de la revolutie incoace nu am plecat capul, am iesit in strada, ne-am evoltat si in mediul virtual,dar nu ca anonimi si cred ca suntem in stae sa ne sustinem depturile.nu ma simt sluga,nu plec capul in fata nimanui si imi sustin drepturile cistigate. Daca te simti din neam de sluga dar vrei sa fii stapin ,invata intii sa-ti respecti sluga care ti-a dat votul. prost a fi cel care ti-l va mai da o data. nu mai bine pleci tu in africa?sau ,sa nu-i jignesc pe semenii nostri africani,ca am vazut cum traiesc si al dracului ca nici macar ei nu sunt slugi,sclavi sau tradatoi. dute tu in mijlocul antarticii dincolo de pinguini ca pobabil acolo iti e locul tau curat ,imaculat de alb si ideal pt mandatul tau de deputat.poate te vor vota pinguinii dupa imprechere ,cind se simt fericiti si impliniti.
  • +1 (1 vot)    
    deputat penal (Joi, 12 noiembrie 2015, 17:08)

    anonm [anonim]

    intr-un compartiment de tren au calatorit odata inpreuna un roman cu un bulgar,bulgarul ii zice romanului ca el poate sa bata cu capul un cui in peretele despartitoral compartimntului.Zis si facut au pariat si apoi bulgarul a inceput sa dea cu capul in cui ,o dat inca o data,si asa de mai multe ori vaznd ca nu reuseste sa dus in comparimentul alaturat sa vada ce este acolo, dar ce sa vezi un bulgar tinea cu capul contra
  • 0 (0 voturi)    
    perfect... (Joi, 12 noiembrie 2015, 18:19)

    liviu_ [utilizator]

    in cazul asat propun ca toti deputatii si senatorii sa`-si dea demisia!!!
    ei sunt cateva sute si reprezinta milioane!
    asta nu e o problema tovarase?!
    cat timp erau oamenii in strada ati tacut mail ca un las!
    acum cand aparent s-au linistit spiritele incepeti sa vorbiti aiurea!
  • 0 (0 voturi)    
    Un "demn" paralamantar (Joi, 12 noiembrie 2015, 22:53)

    soring [anonim]

    Acest "domn" este un fost ofiter al armatei romane. Este roman si nu bulgar. S-a casatorit cu o bulgaroaica din Banat si a pacalit comunitatea bulgara sa il voteze ca si reprezentant..
    A fost comandantului centrului de incorporare MApN judetean Timis.
    Dupa casatoria cu o doamna de etnie bulgara si trecerea in rezerva , a vazut ca este o sansa sa intre in politica pe filiera minoritatilor.
    Va las sa apreciati calitatile lui intelectuale prin declaratiile pe care le-a dat.
  • 0 (0 voturi)    
    PRECIZARE! (Vineri, 13 noiembrie 2015, 12:15)

    Anamaria [anonim]

    Acest _”domnGeneral ” fost CEIST ,fost comandant al Centrului Militar Timis ..are un doasar greu .Se stia demult aversiunea dv. fata de romani .Desi era colonel al armatei romane i-a pacalit pe “camarazi” cu slogane “Dreptate si Onoare” sa il voteze ..sa reprezinte interesele lor ..aiurea ..acum cu generatia Facebook nu mai tine cu relatii si dedesubturi cum era invatat .Nu mai poate controla ,manipula ,dezinforma .Rusine !A tinut-o ne nevasta contabila la CMJ ani la rand ,sa verifice cine e curios.. ce averi a facut in acest timp ?Cu o leafa de ofiter.al Armatei romane.Iar despre traditiile romanesti..ehe nene Mircovici ,noi am crescut cu ele in casa ,vorbind romaneste ,stand pe genunchii bunicilor ,vb despre traditii si obiceiuri romanesti ..nu bulagaresti-vandem boia si muraturi ..ca doar traim in Romania.Apropos o intrebare va adresez:daca noi romanii prin Baladele si Basmele suntem batjocoriti de dv (pt ca nu le intelegeti mesajul) atunci despre greci ce parere aveti cu Legendele Olimpului? Aia sunt nebuni de legat atunci? sau drogati?aveau halucinatii de la etnobotanice ziceti nu? Pai vedeti in loc sa cititi Basme si Balade Romanesti erati ocupati cu citirea normelor de Partid fiind secretar de partid ..de mic..de aceea aveti asa lacune in cultura generala .Rusinica” her general”.La asa jigniri ar trebuii sa vii se retraga toate decoratiile si meritele primite de la Statul Roman .Intr-o tara normala ,asa ar trebui.Ma rog .asteptam in continuare ineptiile dv ..episodice.
  • 0 (0 voturi)    
    mesaj preluat eronat (Vineri, 13 noiembrie 2015, 12:46)

    Niculae Mircovici [anonim]

    Având în vedere preluarea eronată a mesajului meu scris pe facebook, aş dori să fac câteva clarificări deoarece în nicun caz nu aş vrea să se rămână cu impresia că aş fi vrut să insult oamenii tineri şi cu aspiraţii.
    1. Expresia “neam de slugă” nu a vizat sub nicio formă poporul roman, comunitatea demonstranţilor din Piaţa Universităţii (acceptând că într-o democraţie sănătoasă este un mod de manifestare democratică), sau pe cei care au postat în mediul virtual. Când am făcut referire la “Neam de slugă” mă refeream la o persoană sau un grup de persoane (nu neapărat numeros), care nedeclarându-şi adevărata identitatea susţinea idei contrare milioanelor de oameni care printr-un vot democratic şi-au exprimat o altă dorinţă în alegerile din 2012. Poate chiar şi mulţi din aceşti anonimi care acum îşi schimbă haina, funcţie de interese.
    Nu putea avea sens o astfel de afirmaţie în condiţiile în care, timp de 38 de ani am purtat cu mândrie stema României în frunte ca militar al armatei române.

    2. Referitor la scoaterea dirijată în piaţă, afirmaţia mea nu viza ieşirea emoţională, cinstită, puternic influenţată de drama de la clubul Colectiv, ci pe aceia, mulţi sau puţini, care au avut un alt interes decât acela de a sancţiona corupţia şi de a se instaura dreptatea socială şi care vroiau să-şi realizeze propriile scopuri, evident nedeclarate.
    3. Afirmaţia din final „Noi suntem stăpâni”, evident, era o ironie şi în niciun caz o referire la faptul că eu sau alţi politicieni am fi stăpâni, aşa cum au vrut unii să se lase de înţeles, referirea fiind în consonanţă cu acel „ne-am luat ţara înapoi” printr-o ieşire în stradă, precum şi la faptul că răsturnarea unui guvern, expresia a milioane de votanţi prin câteva mii sau zeci de mii nu reprezintă în niciun caz o împlinire a idealurilor de democraţie ale Revoluţiei Române declanşate la Timişoara şi victorioasă în toată ţara în decembrie 1989.

    Mulţumesc foştilor mei studenţi care se înscriu în cei 57% intelectuali tineri
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns elegant, zic eu (Joi, 19 noiembrie 2015, 12:36)

      nesuferitu [utilizator] i-a raspuns lui Niculae Mircovici

      mesajul a fost preluat exact cum l-ai servit.
      eu unul tocmai spuneam mai sus ca esti unul dintre cei care trebuiesc ''ejaculati'' din politica, cu toate explicatiile tale care dupa parerea mea te arata exact cum esti: un nimeni


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi