Decizia cu privire la aderarea Romaniei si Bulgariei la Schengen, amanata din nou. Franta s-a opus "vehement" introducerii pe agenda JAI a aderarii Romaniei

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 6 octombrie 2015, 15:49 Actualitate | Esenţial

Decizia privind largirea Schengen va fi iar amanata
Foto: Hotnews
O decizie cu privire la aderarea Romaniei si Bulgariei la Schengen urmeaza sa fie amanata din nou, deoarece nu urmeaza sa fie introdusa pe agenda reuniunii ministrilor europeni de saptamana aceasta, potrivit unor surse la curent cu situatia, citate de postul bulgar national de radio (BNR), preluat de Mediafax.

UPDATE 2
- Franta si Germania sunt tarile care au insistat ca Romania sa nu adere la spatiul Schengen - surse
    
Franta si Germania au fost tarile care au insistat cel mai mult ca Romania si Bulgaria sa nu adere acum la Schengen, iar Franta a cerut ca acest subiect sa nu se introduca pe ordinea de zi a sedintei Consiliului Justitie si Afaceri Interne din aceasta saptamana, potrivit unor surse oficiale citate de Agerpres.

"Franta a fost cea care a dat tonul si care imediat a convins si Germania sa i se alature in a nu accepta Romania in spatiul Schengen. Au urmat Olanda si Finlanda, oricum Olanda isi asumase mai demult aceasta pozitie oficial. In aceste conditii, Romania, dar si Bulgaria au acceptat ca acest punct sa nu fie introdus pe ordinea de zi a sedintei JAI, la sugestia Frantei si Germaniei. Daca se punea pe ordinea de zi aderarea si Romania primea vot negativ, tara noastra ar fi trebuit sa o ia de la zero in ce priveste procedurile tehnice, iar asta ar mai fi durat inca cel putin un an si jumatate de proceduri", au precizat marti sursele citate.

Presedintele Klaus Iohannis si premierul Victor Ponta au avut o discutie si au decis de comun acord sa accepte amanarea discutarii despre aderarea Romaniei pentru moment.

Dupa criza refugiatilor, spatiul Schengen va trebuit regandit, iar acest lucru va dura cel putin un an si jumatate, chiar doi ani. In aceste conditii, potrivit surselor oficiale citate, Romania mai are de asteptat pana la reasezarea spatiului Schengen, dupa care si subiectul intrarii tarii noastre sa fie reluat.

UPDATE 1 - Franta, Germania, Olanda si Finlanda au fost statele care s-au opus introducerii pe agenda Consiliului JAI din 8-9 octombrie a aderarii Romaniei si Bulgariei la spatiul Schengen, francezii fiind cei mai vehementi, iar partea romana a fost in cele din urma de acord, potrivit unor surse oficiale citate de Mediafax.

Potrivit surselor citate, Franta a fost cea mai vehementa voce impotriva introducerii pe agenda Consiliului JAI a aderarii  Romaniei la spatiul Schengen. Aceleasi surse sustin ca partea romana nu a insistat pentru discutarea problemei si a fost de acord cu amanarea discutiilor, in conditiile in care un eventual vot negativ ar fi insemnat reluarea intregii proceduri de aderare.

De asemenea, sursele citate sustin ca pozitia Romaniei a fost convenita in urma unor discutii intre presedintele Klaus Iohannis si premierul Victor Ponta.

UPDATE - Guvernul bulgar si-a exprimat in repetate randuri speranta ca o aderare partiala la Schengen sa fie supusa unui vot in cadrul reuniunii ordinare a Consiliului pentru Justitie si Afaceri Interne (JAI) din perioada 8-9 octombrie.

Insa pe agenda reuniunii se afla doar probleme referitoare la criza refugiatilor si controlul la frontiere.

Extinderea zonei Schengen nu figureaza pe agenda reuniunii JAI, potrivit unor reprezentanti ai presedintiei luxemburgheze a UE, citati de BNR, potrivit site-ului Novinite.com.

Potrivit acestor surse la curent cu situatia, participantii la una dintre ultimele reuniuni la nivel de ambasadori au esuat sa ajunga la un consens pe aceasta tema, in contextul unei agende foarte incarcate cu privire la securitatea frontierelor si la raspunsul fata de criza refugiatilor.

Guvernul bulgar astepta, in octombrie, o decizie politica favorabila fata de aderarea la Schengen cu frontierele aeriene.

De asemenea, premierul roman Victor Ponta a anuntat luni in Parlament ca a solicitat o amanare, adaugand ca problema aderarii la Schengen pare ca urmeaza sa fie amanata pana tarziu, in 2016, scrie Novinite.com.

Ponta a sugerat ca, in timpul presedintiei la UE a Olandei, ar fi putin probabil un vot pozitiv in privinta extinderii Schengen.

Olanda, care s-a opus acestei extinderi, si-a motivat opozitia invocand lipsa de progrese in sfera justitiei si afacerilor interne in cele doua state candidate.

Olanda urmeaza sa preia presedintia Consiliului Uniunii Europene in ianuarie, pana in iunie 2016.

Potrivit surselor citate de BNR, care au facut declaratii sub protectia anonimatului, Olanda nu a fost singura tara care a solicitat amanarea discutiilor cu privire la aderarea Romaniei si Bulgariei la Schengen.

Urmatoarea reuniune la care Bucurestiul si Sofia ar putea sa ceara aderarea la Schengen urmeaza sa aiba loc in decembrie.










8156 vizualizari
  • +12 (28 voturi)    
    Se discuta numai ce-i intereseaza pe occidentali (Marţi, 6 octombrie 2015, 15:57)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    restul nu conteaza.
    • +4 (18 voturi)    
      daca (Marţi, 6 octombrie 2015, 16:22)

      Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      Daca Romania si Bulgaria pun asta la vot si primesc vot negativ (foarte sigur) ne ajuta cu ceva?
      • 0 (2 voturi)    
        Pai mai bine sa se transeze (Miercuri, 7 octombrie 2015, 10:23)

        Je__ [utilizator] i-a raspuns lui Mihai-G

        Asa stii clar ca esti cetatean de mana a doua, si iti vezi de treaba.

        Acum ne umilesc sub tot felul de pretexte.
        Nu e vorba de corupti, e vorba ca o natiune intreaga e umilita cu tot felul de pretexte, de catre niste politicieni oportunisti, pt o mana de voturi in tara lor.
    • -5 (23 voturi)    
      Si totusi (Marţi, 6 octombrie 2015, 18:16)

      Close [anonim] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      Daca Germania era casa ta vroiai ca Romania sa-i pazeasca usa? Sau sa pun problema altfel, ai cumpara o incuietoare de usa vanduta de un hot de buzunare?

      Romania nu are cum sa tina pe nimeni afara. La granite treci pe un cartus de tigari. Orice individ care poate ajunge in Rusia poate intra si in Romania. De aici pana la Lisabona sunt cateva ore.
      • +12 (16 voturi)    
        germania (Marţi, 6 octombrie 2015, 19:37)

        gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui Close

        Nu vrea sa ii pazeasca usa dar vrea sa ii adopte musafirii fortat.
        • 0 (2 voturi)    
          Stiu ca doare (Miercuri, 7 octombrie 2015, 11:51)

          Close [anonim] i-a raspuns lui gigi1

          Dar asta-i adevarul. Nu suntem OBLIGATI sa-i primim, o vom face pentru ca presedintele ales de tine, impreuna cu premierul unui Guvern pus acolo de partidul ales de tine au decis ca e in avantajul lor... adica al nostru sa faca asta.

          Dar romanul e destul de raios si cu coada pe sus cat sa creada ca sa primesti cateva mii de "refugiati" intr-un mod relativ controlat e acelasi lucru cu mii de kilometri de granita ca o sita, peste care poate sa treaca oricine daca are un cartus de tigari sau 100 de lei.

          Si faptul ca Grecia sau Italia sunt la fel de praf ca noi (desi tineti cont ca aici nu e vorba de rea vointa dar nu e ca si cum ai putea sa tragi in refugiati) nu inseamna ca automat o sa deschida granitele si ca o sa expuna inca o granita chiar catre Rusia. Problema noastra nu e ca nu putem sa tinem piept imigrantilor ci mafiotilor.
          • -1 (1 vot)    
            propaganda (Miercuri, 7 octombrie 2015, 12:12)

            gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui Close

            Nu stiu daca esti atat de naiv incat crezi in propaganda sau chiar o raspandesti dar nu am ales eu pe nimeni, ultimele alegerile intre colegii de partid usl nu au fost hotarate de romani, tot propaganda vestica/estica (printre care si cei pe care ii admiri si aperi) s-au luptat si prin propunerea marionetelor si prin propaganda de a ii impinge in fata, asa ca degeaba iti admiri stapanii ca iti arunca un os.
          • -1 (1 vot)    
            Close-votacu' (Miercuri, 7 octombrie 2015, 15:24)

            neurino [utilizator] i-a raspuns lui Close

            mai Close, da tu taica cu cine ai votat...nud e alt dar acum, paradoxal, avem premier cu majoritate parlamentara (pesedista) si presedinte din opozitie (nu discutam ca e opozitie minanta, dar oficial sunt in opozitie).

            Si stai asa, ca nici cu taita Traian nu statea mai pe roze la acest capitol.

            Io stiu ca romanu'i carpanos dar parca sa dai vina pe el, pentru toate prostiile facute de europeni mi se pare cam mult.
            • 0 (0 voturi)    
              Cainele moare de drum lung... (Miercuri, 7 octombrie 2015, 17:31)

              Close [anonim] i-a raspuns lui neurino

              ...iar tu e grija parintilor mei ;).

              Cert e ca eu nici nu am apucat sa votez. Pentru ca gorobetii aia pe care i-ati votat voi cu cate doua maini asa au vrut ;). Dar asta-i alta problema si daca asa functioneaza democratia asa sa fie.

              1) Oameni votati de majoritate ca sa ii reprezinte au decis ca Romania ar trebui sa accepte refugiati, ca sunt de acord. Daca ai o problema cu asta nu mai injura Merkel, injura Ponta si Iohannis. Nu e prost cine cere, e prost cine da.

              2) Romania nu intra in Schengen pentru ca sincer nu avem ce cauta acolo. Granitele Italiei si Greciei au fost facute svaiter de niste refugiati impotriva carora nu poti sa "lupti" cu inima impacata. Nu poti sa tragi in ei. Granitele noastre sunt facute svaiter de orice individ cu un plic de bani. Pentru fiecare caraus prins cu uraniu si cocaina la granite alti 100 trec. Si dupa ce trec au drum liber oriunde in Europa.

              Faptul ca Romania a acceptat 4000 de refugiati e fix pix la sutele de mii care au venit si nu e un targ: refugiati pentru schengen. Pentru Europa riscul granitelor nepazite e mai mare decat costul a inca 4000 de refugiati.
            • 0 (0 voturi)    
              Votacu (Miercuri, 7 octombrie 2015, 17:33)

              Close [anonim] i-a raspuns lui neurino

              Si apropo, ca vad ca mintea ta are nevoie de un branci: Nu am user deci nu am voie sa votez.

              Iar tu inceteaza sa stai cu mana intinsa si sa astepti din vest. Mai rezolva si probleme intern, in tara, inainte sa astepti sa vina altii sa ti le rezolve.
      • +20 (22 voturi)    
        Din pacate... (Marţi, 6 octombrie 2015, 20:38)

        Hohey [utilizator] i-a raspuns lui Close

        Din pacate, acum am vazut clar si fara echivoc ca Grecia sau Italia nu-s cu nimic mai bune (sigure) in mentinerea granitei Schengen decit ar fi RO sau Bulgaria. Spre lauda lor ungurii au fost cam singurii care au incercat sa intreprinda ceva...si toti le-au sarit in cap...
      • +10 (10 voturi)    
        granitzele grecesti=calendarele grecesti (Marţi, 6 octombrie 2015, 21:39)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui Close

        Grecia e in Schengen si am vazut cat de bine a pazit granitza, asta apropo de cartusul de tigari.
        Ungurii nu isi fac griji de romani, ca ar trece "sirienii" prin Romania (desi granitza e enorma), ci pe la sarba ca vorba aia, la grec sunt mm si gaura de 1 m.
  • +32 (44 voturi)    
    Schengen (Marţi, 6 octombrie 2015, 16:05)

    V. Veroiu [utilizator]

    Schengen nu este functional. Ne facem doar ca este si noi dorim doar din mandrie aderarea la acest spatiu.

    Un filtu in domeniul securitatii (deci un control) se aplica cand dintr-o zona de securitate joasa treci intr-una de nivel superior. De aceea la aeroport te controleaza cand intri in zona de securitate si nu cand iesi.

    Noi operam niste "controale" cu toate ca spatiul Schengen este chiar mai nesigur (cu frontiere mai permeabile) decat ale noastre, ceea ce este un nonsens.

    In timp ce arabii trec pe mare ca prin branza (desi pana si branza mai opune ceva rezistenta) si ajung coordonat pana in Suedia (muuuuuult mai la nord decat Mediterana) noi suntem tinuti ca paria la usa.

    Am fost un sustinator al UE si al Schengen. In conditiile actuale insa este o abureala / aiureala. UE in varianta sa actuala nu trebuie sa ne indemne decat la un singur lucru: sa ne vedem de propriul interes si sa ii mulgem de cat mai mult. Imi pare rau ca spun asta dar asa e realitatea.

    PS: Am mai spus si o voi mai spune: si NATO este tot fas. Daca ne vor ataca rusii NATO va sari imediat sa ne explice ca de fapt asa e cel mai bine.

    PS2: Daca chestia cu emigrantii in Europa e mana ruseasca, cu tot riscul de a ma inflama la fiere, recunosc ca Rusia a jucat impecabil. A ingenunchiat Europa fara sa traga un glont. Politicienii europeni sunt copii de gradinita in fata unei astfel de lucraturi. Si o spun din nou cu mare parere de rau.
    • +16 (20 voturi)    
      PS2 (Marţi, 6 octombrie 2015, 16:20)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      nu as fi atat de transant in afirmatia "mana RUsiei"..daca unul iti spune sa te arunci cu gatul in fantana si sa iti iei si familia dupa tine...nu stiu cine e mai vinovat, ala de-ti spune sau tu ca sari ca prostu'.

      Perfect de acord cu tine..UE acutula se duce de rapa daca continua in acelasi linie, maniera ca in ultimele 2 luni.
      • +17 (21 voturi)    
        sandramaua (Marţi, 6 octombrie 2015, 16:46)

        relu [anonim] i-a raspuns lui neurino

        daca Marea Britanie iese din UE, sandramaua a cazut...daca mai iese si tanti Mariana presedinte in Franta, UE va fi o frumoasa istorie (pt cei care au profitat de ea)
        • +4 (4 voturi)    
          si (Marţi, 6 octombrie 2015, 23:25)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui relu

          asa va fi, dixit. Tanti mariana cistiga sigur alegerile, degeaba se feresc socialistii sa adopte ''refugiati'', de care altfel francezii normali sint mai mult decit satui. Si iesirea uk devine probabila, desi cameron nu prea seamana cu churchill. Dar pentru romania nu va fi foarte bine pe termen scurt. Ne descurcam noi pina la urma.
    • +2 (6 voturi)    
      UE va trebui sa se schimbe, (Marţi, 6 octombrie 2015, 21:17)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      ea poate continua sub o forma sau alta, dar nu in forma actuala.

      Si nu, nu e mana Rusiei, nu-i duce capul.
    • +1 (1 vot)    
      ... copiii de gradinitza... (Miercuri, 7 octombrie 2015, 7:52)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      ... fac prostii din nestiintza. Politicienii pe care i-ai amintit o fac constient si cu rea intentzie.
  • +12 (24 voturi)    
    ... (Marţi, 6 octombrie 2015, 17:06)

    juan [anonim]

    Bine asa... Mai dati niste dispozitii de niste privatizari strategice, niste ordine de la unele ambasade pentru numiri de demnitari, niste ajutoare pentru marile companii straine si marilelor investitii in dezvoltarea Romaniei (gen Enel, Cez, EADS...) si mai dati-ne macar vreo 20000 de refugiati ca tot suntem frati europeni da... taranu sa ramana la usa... ca pute
  • +7 (25 voturi)    
    Asa, de un parigzamplu... (Marţi, 6 octombrie 2015, 17:22)

    LadyDi [anonim]

    Oare aceeași atitudine ar fi avut-o unele tări realmente civilizate, dacă domnul Ponta, primul ministru al României nu ar fi fost dovedit ca plagiator - adică hoț - și nu ar fi fost trimis in judecata ca spălător de bani - adică hoț - si domnul vice-prim ministru Oprea nu ar fi fost dovedit ca plagiator si ocrotitor de plagiatori - adică hoți - dacă principalului partid din țară,- partid aflat la guvernare - nu ar fi avut un conducător condamnat - ce-i drept într-o prima instanta, dar condamnat pentru fapte penale, nu pentru depășirea unei căruțe pe linie continua - partidul in cauza asumându-si public faptul ca-si va alege un conducător hoț...si sa mai zic?
    Pentru populația generala apartenența la Schengen nu are o foarte mare relevanta; este cruciala insa pentru libertatea circulației mărfurilor si serviciilor! Cum ar fi ca transportatorii rutieri sa nu mai stea cu zecile de ore prin vămi?
    Iar primul ministru ne vinde gogoșele râncede....
    • -2 (16 voturi)    
      Ok (Marţi, 6 octombrie 2015, 18:45)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui LadyDi

      Dar ce legatura are una cu alta? Pana la urma tradatorii UE sunt la Bruxelles si la Berlin, nu la Bucuresti!
    • +5 (13 voturi)    
      ... (Marţi, 6 octombrie 2015, 19:20)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui LadyDi

      Da, aceeasi atitudine. Putem sa punem prim ministru si pe Hollande si pe Merkel, tot degeaba.
      Nu ne vor in Schengen si nu prea ne vor in general, indiferent cine ne conduce, cine e in arestul politiei sau daca acceptam sau nu refugiati.
      Atitudinea asta va tine multi ani de zile , ca in cazul refuzului de a primi Turcia in UE desi turcii ei stau la usa de decenii.
  • +7 (9 voturi)    
    pu$$ie$ (Marţi, 6 octombrie 2015, 17:58)

    Popoviciu [utilizator]

    these are the french people
  • +9 (17 voturi)    
    relax, a fost randul Frantei... (Marţi, 6 octombrie 2015, 18:08)

    demaGOGU [anonim]

    ...sa joace rolul politistului rau la acest JAI.

    data viitoare va fi Olanda, apoi Germania, Finlanda etc

    ar trebui sa intelegem ca Occidentul si-a fixat granita cu Estul barbaric pe frontiera HU-RO/HU_RS si sa incetam aceasta caciuleala continua.
  • +14 (24 voturi)    
    Cine e de vina? (Marţi, 6 octombrie 2015, 18:35)

    Vade Retro [utilizator]

    Multumiti-le pentru acest refuz tiganilor si hotilor români care au invadat vestul.
    • +1 (11 voturi)    
      ?? (Marţi, 6 octombrie 2015, 21:40)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

      ce are tiganul roman cu refuzul???
      Ca oricum ala e liber sa circule cu sau fara Schengen??

      Bai, io am impresia ca multi pe aici habar nu au cum e prin Europa si ce-i cu Schengenul asta dar dau cu presupusu' aiurea.
  • +14 (22 voturi)    
    intrebare: (Marţi, 6 octombrie 2015, 18:45)

    liviu_ [utilizator]

    noi de ce primim refugiati?!
    nu suntem in schengen, deci nu avem drepturi depline ca stat UE (nu suntem nici in zona euro ca tot veni vorba) dar ca obligatii suntem 100% in ue...
    cum vine asta?!

    nu o sa comentez acum daca este in avantajul romaniei sau nu sa fie acum in schengen ca emigranti, vorbesc numai de faptul ca romania si bulgaria se vrea sa aiba toate obligatiile statelor ue, dar cand e vorba de drepturi suntem tratati ca niste gunoaie... (asta apropos de discriminare tobarasa merkel!)
    • -6 (12 voturi)    
      Romania a primit 27 de milioane de euro (Marţi, 6 octombrie 2015, 21:20)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      de la UE, in timp ce a platit 9 milioane.

      Daca guvernantii nostri ar avea minte, ar putea sa utilizeze banii astia si pentru ceva inafara de vile.

      Offtopic: cum e vremea la fabrica de postaci de la St. Petersburg?
    • +1 (7 voturi)    
      Aveti idee ca sunt peste 15000 de familii (Marţi, 6 octombrie 2015, 22:09)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      mixte siriene rezultate din casatorii cu romance ? Daca doar aceste persoane ar cere adapost cu familiile lor Romaniei am putea vorbii de cel putin 50000 de sirieni pe care am fi intai si inatai obligati moral sa-i adapostim !
      De-asta trebuie sa primim refugiati si problema noastra va fi :
      1 ca nu v-om avea mijloace sa-i retinem ! Ca doar nu o sa le punem catuse ...
      2 ca-i v-om "trata" ca pe niste viermi daca alocam pentru ei 3,6 lei pe zi pentru mancare si "de buzunar" impingandu-i la sinucidere sau infractionalitate !
      • -1 (1 vot)    
        incurci... (Miercuri, 7 octombrie 2015, 11:52)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui deval

        in cazul exprimat de tine... legea te obliga sa faci asta...
        in cazul ue... germania te obliga (incalcand niste legi) pentru ca in principiu vrea ea....
  • +24 (28 voturi)    
    mi se pare firesc !!! (Marţi, 6 octombrie 2015, 18:59)

    lili [anonim]

    Noi, parteneri egali in UE nu suntem acceptati in Schengen, ne trebuie acte de identitate la trecerea frontierei plus controalele aferente pentru a intra in zona Schengen, refugiatii din Afganistan, Siria, Irak, Albania, Kosovo, Pakistan, Somalia, etc au trecut granitele UE prin porumb si nimeni nu le-a cerut pasaport macar!!!
    Refugiatii is mai egali decat noi cu europenii din Schengen!
    Ipocrizie cat cuprinde, sila!
  • +8 (16 voturi)    
    nu mai e de actualitate (Marţi, 6 octombrie 2015, 19:02)

    gigi [anonim]

    Trebuie sa luam partea cea buna din toata afacerea asta fratilor.
    Noi ne-am securizat granitele si ne aparam cum putem....si nici nu suntem pe lista favoritelor destinatii ale imigrantilor.....deci un castig la capitolul acesta.
    Cat priveste SHENGEN.....mai ganditi-va.
    Marfa noastra fara euri ramane in tara sau este vanduta in tarile orientului mijlociu....ne diversificam piata de desfacere si suntem mai putin vulnerabili la fluctuatiile euro.....dei inca un plus.
    Romania ramane la granita marilor puteri si trebuie sa invete sa profite de asezarea strategica....si sa aiba taria de a-si tine aproape atat prietenii cat si dusmanii....inchipuiti sau dovediti.
    Pastram traditia si credinta si vom fi intr- zi capabili sa ne mandrim cu numele de ROMAN - DEMN URMAS AL DACILOR SI DE CE NU....SI AL ROMANILOR.
    multe incredere in noi si capul sus....ca de umilinta nu ducem lipsa.
  • -8 (22 voturi)    
    România in Schengen? (Marţi, 6 octombrie 2015, 19:20)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    O țara primită in UE nu se stie de ce, corupta, guvernata de hoti, cu un parlament de hoti si complici la furt, cu o adminsitratie corupta, o asemenea tara nu merita nici macar sa existe pe harta. Cu puscariasul Nastase, plagiatorul Oprea, invinuitul penal si doctor prin fauda Ponta, cu Mazare, cu Chiliman, cu Oprescu, cu Vanghelie, cu toata aceasta magie pusa pe jaf si o JUSTITIE care perfomeaza la tv, oare la ce sa ne astepta;/ ROmania = rusinea EUropei
    • +10 (14 voturi)    
      Grecia ai uitat-o? (Marţi, 6 octombrie 2015, 19:55)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      ce vorbesti taica??
      Om fi noi cu Pontache al nostru dar sa ma scuzi, Grecia e de tare multa vreme atata in UE cat si in Shcngen si ma scuzi, e rusinea PLANETEI nu a Europei.
    • +8 (12 voturi)    
      Sigur (Marţi, 6 octombrie 2015, 20:15)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Majoritatea tarilor din Vest sunt corupte: mai putin in interiorul granitelor unde vine povestea cu integritatea, desi Spania, Italia, Grecia pot sta lejer la masa cu noi, dar odata trecuta granita in colonii...integritatea vestica se risipeste ca un fum :))))
  • +1 (5 voturi)    
    Fa plaginfractorule, nici socialistul Hollande (Miercuri, 7 octombrie 2015, 0:12)

    deval [utilizator]

    nu va sustine ?! Si astia se dezic de cloaca mafiota pe care o reprezentati ?!
    Nu se poate vorbi de granite sigure, intr-o tara in care mafia sta la masa de la palatul Victoria ! Faptul ca avem mijloacele tehnice necesare poate sa insemne doar ca spaga e mai mare !
    Nici o tara europeana nu sustine ca a eradicat coruptia dar face continuu eforturi sa o limiteze! Niciuna dintre tarile europene, niciunul dintre cetatenii acestor state nu ar sta lacsi la tembelizor uimindu-se zilnic de manufacturile mafiei politice fara ca a doua zi sa faca ceva gen :
    -sa creasca pedepsele pentru coruptie
    -sa legifereze recuperarea cu majorari , penalitati, sau de 10 ori prejudiciul
    -sa elimine pentru coruptie orice forma de reducere a pedepselor ...
  • 0 (0 voturi)    
    deci la Franta... (Miercuri, 7 octombrie 2015, 11:41)

    natbl73 [utilizator]

    ...se referea stimatul nostrum PM mai saptamana trecuta cand zicea ca opozitie va face o tara cu care Iohannis are relatii foarte bune

    Cata subtilitate, finete, stil dom'le
    Sau doar ipocrizie, ura, minciuna ?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version