Raport Avocatul Poporului: Sorin Oprescu trebuie dus de urgenta pentru consult la o unitate medicala cardiologica / Primarul suspendat, consultat in Arestul Central

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 25 septembrie 2015, 18:32 Actualitate | Esenţial

Victor Ciorbea
Foto: Agerpres
Sorin Oprescu trebuie dus de urgenta si tinut sub observatie intr-o sectie de cardiologie, cu aparatura de specialitate, avand in vedere "agravarea starii de sanatate, in contextul antecedentelor personale patologice", se arata in raportul echipei care a facut verificari la Arestul Capitalei. Vineri seara, profesorul doctor Leonida Gherasim, de la Spitalul Universitar de Urgenta, a venit, la Arestul Central al Politiei Capitalei pentru a-l consulta pe Sorin Oprescu, potrivit Mediafax.

Prima recomandare a echipei de specialisti trimise de Avocatul Poporului la Arestul Central al Politiei Capitalei pentru a face verificari cu privire la respectarea dreptului la sanatate al lui Sorin Oprescu este "tinerea sub observatie, intr-o sectie de cardiologie, cu dotari aferente, in cadrul unei unitati sanitare, prin prezentarea de urgenta a persoaneui arestate preventiv la o unitate medicala cardiologica, dotata cu aparatura de specialitate, care sa permita investigarea pacientului conform recomandarii medicului de la Spitalul Sfantul Ioan, avand in vedere agravarea starii de sanatate, in contextul antecedentelor personale patologice, la momentul efectuarii vizitei".

Aceeasi echipa recomanda conducerii Arestului Central reexaminarea periodicitatii primirii pachetelor de catre persoanele arestate preventiv si a cantitatii de alimente pe care acestea le pot primi in pachete, in cazul persoanelor custodiate aflate in situatii medicale care impun un regim alimentar special.

Cea de-a treia recomandare cuprinsa in raportul AP se refera la asigurarea confidentialitatii si intimitatii examinarii medicale a persoanelor arestate preventiv.

Avocatul Poporului, Victor Ciorbea a precizat, in cadul unei conferinte de presa, ca in Legea 254/2013 privind executarea pedepselor se mentioneaza in articolul 71 alineatul 6 ca "persoana condamnata la o pedeapsa privativa de libertate poate solicita, contra cost, sa fie examinata, la locul de detinere, de un medic din afara sistemului penitenciar. Constatarile medicului din afara sistemului penitenciar se consemneaza in dosarul medical al persoanei condamnate".

"Aceste prevederi sunt valabile si pentru persoanele arestate preventiv. Eu imi imaginez ca asta a fost prevederea si de altfel in toate comunicatele pe care le-a dat Arestul Preventiv, se face referire la aceasta prevedere legala, ca ei nu ar avea dreptul sa il scoata (pe Sorin Oprescu - n.r.) din arestul preventiv, ci sa mearga cineva sa il vada. Ori un prim pas s-a facut, pentru ca a fost dus, pe data de 21 septembrie, la Spitalul Sf. Ioan, si atunci, daca s-a facut un prim pas, de ce nu se putea face, al doilea pas, cum recomandase, chiar Spitalul Sf. Ioan, si anume sa fie dus la un spital, nu neaparat Universitar, ci si Floreasca, Militar, care au toate dotarile necesare, sa-i faca si acea coronarografie si toate investigatiile care se impun. Asta este problema", a declarat Avocatul Poporului, Victor Ciorbea, in cadrul unei conferinte de presa in care au fost prezentat raportul echipei care a facut verificari la Arestul Capitalei.

Doi reprezentanti ai Avocatului Poporului, insotiti un medic si un reprezentant al unei organizatii non-guvernamentale, au fost joi la Arestul Central al Politiei Capitalei, dupa ce institutia s-a sesizat din oficiu cu privire la situatia lui Sorin Oprescu. Acestia au stat de vorba cu Sorin Oprescu si cu conducerea Arestului Central, pentru a verifica daca au fost respectate dreptul la viata, la integritate fizica si psihica si dreptul la ocrotirea sanatatii in cazul primarului suspendat al Capitalei.

Medicul Leonida Gherasim il consulta pe Sorin Oprescu in Arestul Central al Politiei Capitalei

"Am la mine un stetoscop si apartul de tensiune, dar nu sunt echipamentele necesare si suficiente", a declarat medicul Leonida Gherasim, la intrarea in Arestul Central al Capitalei.

Intrebat de jurnalisti cum va evalua starea de sanatate a lui Sorin Oprescu cu aceste instrumente, doctorul a raspuns ca pe baza documentatiei medicale pe care o va vedea si in urma consultului.

Profesorul Leonida Gherasim a mai precizat ca stie partial istoricul medical al edilului suspendat al Capitalei.

"Orice consult medical se termina cu o recomandare", a conchis medicul Leonida Gherasim










12203 vizualizari
  • +122 (124 voturi)    
    Ciorbea, locotenentul lui Oprescu? (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:33)

    neagoe [utilizator]

    Mafia loveste prin locotenentii sai. Ciorbea s-a opus sa analizeze ordonanta lui Ponta care a suspendat pentru 45 de zile

    legea si astfel mai multi alesi au trecut de la un partid la altul. Lege care s-a dovedit neconstitutionala. Deci Avocatul

    poporului s-a dovedit aparatorul iligalitatilor. Acum Avocatul poporului s-a pronuntat pentru un singur individ, aflat si

    el in puscarie.

    Nu conteaza ca de zeci de ani oameni bolnavi infunda puscaria, acum , ca a intrat la zdup un "don" mafiot, Avocatul

    POPORULUI sare ca ars!

    ... sau cineva interesat il are pe Ciorbea la degetul mic?


    Gunoaie!
    • +90 (92 voturi)    
      alta premiera (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:26)

      Adrian Vasilescu [anonim] i-a raspuns lui neagoe

      Poate vom mai avea o premiera in curand, cine stie, primul avocat al poporului in functie, cu mandat de arestare. Prea este efervescent nenea asta, inseamna ca ii este teama de ceva.
      • +44 (46 voturi)    
        e doar pupin (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:43)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Adrian Vasilescu

        recunoscator.
        unde ar fi avut o leafa babana si fara sa faca ceva?
        cine l-a pus? tonta/psd.
        cui trebuie sa-i fie recunoscator? celor care l-au pus.
        concluzie: devine expert pana si in medicina, daca e cazul, ca acuma.
        ///
        • +7 (13 voturi)    
          a fost si in asigurari (Vineri, 25 septembrie 2015, 22:44)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          ales in acelasi timp cu Mishu...
    • +46 (48 voturi)    
      Prompt :) (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:35)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      Admiram promptetea! Poporul moare de soarta unui hot. La mai mare!
    • +57 (59 voturi)    
      Well...de ce nu s-a sesizat si pentru citostatice? (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:36)

      Mitica Palarierul [anonim] i-a raspuns lui neagoe

      Well...de ce nu s-a sesizat si pentru citostatice?

      Domnul Ciorbea - incompetent prim-ministru incearca acum sa plateasca sinecura primita de la PSD - postul de avocat al poporului, prin sprijinul pe care il da unui "retinut de lux" - mai egal decat altii.

      Oare de ce nu s-a sesizat dl. av. Ciorbea si la criza citostaticelor ? De ce nu a aratat ca "incurcaturile" facute de CNAS prin care citostaticele ieftine au fost scoase de pe piata sunt tot un atentat la sanatate ?

      Simplu - pentru ca lipsa citostaticelor nu incomoda niciun politician, nici o persoana in cardasie cu falitul avocat al poporului, ci chinuia doar oameni de rand, aflati in anticamera mortii si care nu aveau PUTEREA POLITICA !

      Conditiile din arest si inchisori sunt exact cele reglementate de politicienii romani. Nu a venit sa reglementeze in locul lor nici Viktor Orban, nici Sadam Hussein si nici Ana Pauker. Ei au schimbat legile, ei au votat bugetele, iar acum ... sa rabde si ei conditiile de ei stabilite.

      Prin aceasta actiune dl. av. Ciorbea s-a pus alaturi de Udrea, Ritzi si Oprescu, spagari - unii dovedeti si condamnati, altii in ancheta.

      Sa va fie rusine domnule Ciorbea - halal pr.m.t.e sunteti.

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
      • +6 (8 voturi)    
        De acord cu tine! (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 9:34)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Mitica Palarierul

        Dar de ce nu-i numesti si pe Fenechiu, Rusanu, sau Chiliman, domnule PeNaList? Toti sunt patati, mai ales cei care au fost (de fapt sunt) in USL!
    • +17 (19 voturi)    
      Care popor? (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 2:19)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      Ce cinic...il mai si numeste avocatul poporului...pai poporul la pus acolo?

      Ca pare mai interesat de poporul mafiot din tara asta!

      plus ca sta sa ii cada ochiul din cap...
    • +4 (6 voturi)    
      Dragut (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 11:32)

      naenae [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

      Am scris ca individul asta abject s-a executat la comanda lui Monta si mi-au sters comentariul. Va felicit baieti, parca voi erati mai altfel... se pare ca nu.
    • +2 (4 voturi)    
      <br> (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 13:02)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui neagoe

      Ne-ati nenorocit primarul cu spagile voastre. Dar nu va e rusine
  • +58 (60 voturi)    
    Oare.. (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:37)

    max# [utilizator]

    au mai crescut ratele la bancă?
    • +30 (32 voturi)    
      probabil (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:14)

      adyQ [utilizator] i-a raspuns lui max#

      dar sa ii sparga cineva ochelarii la papushoiul asta
  • +64 (66 voturi)    
    .... (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:38)

    uncetateansimplu [utilizator]

    Sa atai drept si sa judeci stramb sau sa fi stramb si sa judeci stramb....
    Cand s-a dat ordonanta cu primarii dormea in izmene, acum este foarte activ nenorocitul asta...
    • +40 (42 voturi)    
      Nu merge la el proverbul ! (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:03)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui uncetateansimplu

      Desi e stramb, judeca tot stramb !
  • +59 (61 voturi)    
    VC loveste din nou (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:38)

    benicio [utilizator]

    Oare alti puscariasi au avut parte de aceeasi grija aproape paternala din partea avocatului poporului? Dar bolnavii din spitalele de stat, mai ales cele care arata mai rau decat inchisorile sud-americane? Dar invatatorii si profesorii din scolile de la tara, care probabil aduc iarna lemne de acasa sa nu inghete copii? Ma intreb cat de mult poate sa coboare limita decentei... Acest domn isi ia totusi salariul din banii nostri.
    • +22 (24 voturi)    
      nu loveste nimic.. (Vineri, 25 septembrie 2015, 20:42)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      "Recomandarea" avocatului poporului nu are nici o valoare in cazul asta. Doar Institutul de Medicina Legala are competenta sa verifice. Poate vine maine si medicul personal al lui Tariceanu sa-l consulte pe Oprescu si sa dea indicatii procurorilor?..
      • +11 (13 voturi)    
        Stiu! (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 8:58)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Dar gestul conteaza!
        Adica ei sint conducatorii si, la nevoie, tot ei sunt si poporul!
        Nu l/am vazut pe androidul asta dand din coate pentru altcineva din popor!
        Ba, de multe ori, a tacut ca motu' in papusoi!
        POate ajunge si avocatul "poporului pesede" la bulau!
        Asa vor avea grija unii de altii!
    • +10 (12 voturi)    
      Avocat (Vineri, 25 septembrie 2015, 21:50)

      Caligula [anonim] i-a raspuns lui benicio

      Are ca avocat si el clientela lui... Cine il poate pasui la plata datoriilor daca nu clientii, poporul?
    • +4 (6 voturi)    
      Nu se scrie, oare, Wc ?! (Vineri, 25 septembrie 2015, 22:36)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      .
  • +44 (46 voturi)    
    Spaga imbolnavete grav ?! (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:40)

    Plagarus [utilizator]

    Avocatul poporului ar trebuii sa faca o recomandare, pt. ca numai cei sanatosi sa accepte spaga !
    Bradisteanu vad ca ar putea fi noua sosie a Ciorbitului dator vandut la banci ( ce trist pt. un fost premier )
  • +43 (45 voturi)    
    Autosesizare (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:40)

    Radu-Mihai [utilizator]

    Mai sa fie! Deci astea sunt atributiile/obligatiile avocatului poporului... Care popor, ma intreb?
    Si... la cat de repede se misca, cerere de eliberare sub control judiciar, de la avocatul poporului si ce o sa mai apara... Bag seama ca e panica mare legat de ce stie si ce ar putea sa spuna... in somn, daca ramane in arest!!!
    • +37 (39 voturi)    
      Abia acum (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:15)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Radu-Mihai

      Cind gasca de mafiot ai lui Opescu fura cu NESIMTIRE, acest slugoi nu s-a autosesizat.
  • +37 (39 voturi)    
    mafia (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:40)

    prenume [utilizator]

    Mafia si-a pus oameni in toate institutiile.
  • +36 (38 voturi)    
    av. poporului (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:40)

    danny pump [anonim]

    s-a trezit si cirpa asta a lui ponta sa sara in ajutorul hotului?autosesizat,cecgluma proasta!!
  • +37 (39 voturi)    
    Riscul e ca Ciorbea (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:41)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    sa fie mancat de creditori, fiindca nu mai primeste spagi sa-si finanteze imensele datorii.
  • -65 (71 voturi)    
    felicitari (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:41)

    xanti [utilizator]

    Cand toata presa tace acest OM are curaj sa infrunte DNA.
    • +17 (19 voturi)    
      Citeste presa noastra (Vineri, 25 septembrie 2015, 21:42)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Ce presa citesti tu?! Citeste presa din Romania. Este normal ca toata presa din Rusia sa taca, pentru ca rusii n-au auzit de Sorin Oprescu si nici de DNA. Precum nici Ciorbea nu a auzit nimic despre bolile din penitenciarele noastre. Vorbeste si el ca sa ne aducem aminte ca inca mai exista, respira si apara cu recunostinta clasa coruptilor care l-au premiat cu o sinecura binemeritata.
    • +2 (4 voturi)    
      :D (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 9:06)

      Werwolf1 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Antena 3 ?
    • +5 (7 voturi)    
      In ochii ambuscatilor "infrunta"DNA ! (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 13:26)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Oprescu e in grija Administratiei penitenciarelor din subordinea Min Justitiei !!!!! Pe legile si procedurile existente ! Va imaginati ca absolut toti cei incarcerati plang (sau se plang) ca mor ?!
      Daca e un vinovat, acela e GUVERNUL care nu aloca sume minime necesare unei activitati decente !!
      Nu procurorul, magistratul sau Administratia penitenciarelor !!
      Ne amintim de furtul a milioane de euroi de la dotarea -pe fonduri europene-a spitalului penitenciar Jilava (unde ar fi trebuit sa existe dotarea necesara pentru ce reclama banditul in discutie) de catre Stanoiu-Bradisteanu ??!!
  • +38 (40 voturi)    
    Ma, (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:42)

    Jar [anonim]

    da' rusine mai are cineva in tara asta?!
    • +1 (3 voturi)    
      Doar cetatenii , ca nu ies in strada sa ceara (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 13:29)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Jar

      inasprirea pedepselor pentru CORUPTIE ! Dar e posibil sa nu fie rusine ci lobotomizare ...Ne-or pune ceva in faina sau salam...
  • +44 (46 voturi)    
    Nu am auzit ... (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:42)

    Andrei [anonim]

    Nu am auzit niciodata vocea lui Ciorbea ridicandu-se pentru vreun amarat din Poporul al carui avocat pretinde ca este!!!
    • +9 (11 voturi)    
      " baaa, io v-am vrut binele bah.." (Vineri, 25 septembrie 2015, 20:58)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      " ca nu pt mine am facut toate lucrurile asta, ci pt ei , da' daca astia nu vor bine si nu vor sa inteleaga, io n-am ce sa le fac "

      citat din ultimul interviu al doftorului
  • +51 (53 voturi)    
    Autosesizare (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:42)

    Soljenitin [utilizator]

    Asteptam cu viu interes ca klingonianul sa se autosesizeze si in ce ii priveste pe romanii care nu au acces la medicamente si care sunt supusi la tot felul de abuzuri si umilinte.
  • +38 (40 voturi)    
    Sa existe oare cineva.... (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:45)

    gica43 [utilizator]

    ...care sa aiba vreo urma de incredere in ceea ce spune ciorbea ??? Taranistu' devenit pesedist si,probabil,cel mai slab prim-ministru de dupa '89-la bataie cu ponta.
    • +11 (13 voturi)    
      .. exista CIF, REX, zBANG.....samd (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:17)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui gica43

      banuiesc ca pot face treba buna si-n cazul lui vc.
      • +5 (7 voturi)    
        Te rog ! Cazul lui Wc. Ortografiaza-i corect (Vineri, 25 septembrie 2015, 22:44)

        ddutz [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        initialele, sa stie lumea despre cine e vorba.
    • +17 (19 voturi)    
      Ah, da... (Vineri, 25 septembrie 2015, 20:55)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui gica43

      „Taranistu' devenit pesedist”, care nu se dădea dus din capul guvernului, când toți oamenii raționali (jurnaliști, politicieni) îi cereau demisia? La fel de oportunist, la fel de agățat de funcție, ca și acum.
      A fost o „abdicare” mai mult decât rușinoasă. Unii oameni nu se schimbă niciodată...
      • +7 (9 voturi)    
        pentezist never ever..P$D ist FOREVER (Vineri, 25 septembrie 2015, 22:46)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui marki

        un sindicalist cu ochelari=avocatu NU al poporului
    • +2 (4 voturi)    
      "dupa '89"?! Dupa vremea lu' Burebista ! (Vineri, 25 septembrie 2015, 22:42)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui gica43

      .
  • +43 (45 voturi)    
    Hai... noroc, avocatule al "poporului" de talhari (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:45)

    Ricochet [utilizator]

    Si mama, care are 83 de ani, si care a trait toata viata din munca ei, ar fi trebuit "deferita" unei sectii de cardiologie din Municipalul lui Oprescu.

    "Deferirea" nu a avut loc, pentru ca nu a avut bani de spaga, a primit doar o reteta mizerabila si sfatul sa mai treaca pe la ei, asa, cam peste vreun an...
  • +30 (32 voturi)    
    Mda (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:48)

    Orpheus [utilizator]

    Doftor Ciorbea in actiune. Ce exact are avocatul poporului cu chestia asta?
  • +27 (29 voturi)    
    la cat de razna a luat-o (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:48)

    alter_ego [anonim]

    cred ca riscurile sunt si mai mari la dl. Ciorbea, e primul care ar trebui sa se gandeasca la internare.
  • +28 (30 voturi)    
    ooooof (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:49)

    Ana Armanca [utilizator]

    Penibil a mai ajuns dl. Ciorbea. Oare în arestul acela era un singur cardiac, diabetic sau hipertensiv, ne poate spune dl. Ciorbea? Sigur că nu...
    • +2 (4 voturi)    
      Cariac Mujic, nu orice cardiac (Vineri, 25 septembrie 2015, 22:47)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      dependent de Mujici !
    • +8 (12 voturi)    
      Avocatul Poporului nu-i pentru catei. Penibil ! (Vineri, 25 septembrie 2015, 22:50)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      Restul din "beciul domnesc" erau sanatosi? Dar la Rahova, Targsor, Gherla sau Poarta Alba?
      Am auzit ca la Baia Mare sunt multi raciti; e mai la nord.
      Pe cand o "vizita de lucru" si p-acolo ? Ori aia nu-s din "gasca" (partid) ??
  • +33 (35 voturi)    
    Avocatul (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:49)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Infractorilor. Trebuie dus si asta la beci
  • +33 (35 voturi)    
    ciorbica next (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:50)

    Popoescu Popel [anonim]

    Nu cumva ar trebui sa ne uitam putin si la ce a facut ciorbica in ultimul timp ? Cam dubioasa autosesizarea si resultatul in favaorea inculpatului.....
    • +28 (30 voturi)    
      Nu neaparat (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:17)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Popoescu Popel

      Atita vreme cit a fost pus acolo de VV PONTA si haita lui de mafioti, la ce sa ne mai uitam? O sluga nu poate fi decit un hot sau corupt si el, ca si cei care il platesc.
  • +35 (37 voturi)    
    avocatul Contra poporului (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:51)

    Withdrawal [utilizator]

    Bogata incarcatura patologica nu il impiedica sa se plimbe liber, sa-si conduca masina doar acum 2 saptamani ? sau s-a imbogatit patologia peste noapte ?

    Si Avocatul asta al Poporului este ingrijorat de toti puscariasii, sau numai de anumiti puscariasi ?

    recomandare pana in varful ierrarhieri, poate ajunteti si la patriarh cu recomandarile voastre pentru puscariasii de lux.

    Este asa de trist sa-mi vad poporul meu cum isi bate joc de el insusi. Nu , nu este vina americanilor, europei, refugiatilor, germanilor , etc... Este numai si numai vina noastra. A tuturor, incluzandu-ma si pe mine. Cum am ajuns noi ca popor sa calcam pe trotuarele de la Inter sau Universitate peste sangele care a curs pentru liberate, si sa acceptam in acelasi timp asemenea bataie de joc ???
    • +10 (12 voturi)    
      Va fi bine si pe strada noastra! (Vineri, 25 septembrie 2015, 22:05)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Withdrawal

      Nemernici peste nemernici, unul mai impertinent decat altul. Ce sa le facem?! Sa le luam gatul?! Noooooooo ....

      Exact ceea ce facem acum este cel mai civilizat. Si anume rabdarea plus critica. Sistemul lucreaza pentru noi. Clasa politica actuala sangereaza de moarte, intreaga noastra traditie penala este ingenuncheata, adevarul a iesit triumfator la lumina. Romania se primeneste.

      Rabdare tata, rabdare! Va fi bine si pe strada noastra! Sa ne spunem parerea curajos, pe unde si cum putem, cat mai multi si cat mai sinceri, fara exagerari si cu sufletul curat.

      Si apropo de sangele varsat la revolutie, Sacrificiul a fost curajos si foarte util. Fara revolutie am fi fost mult mai inapoiati decat suntem astazi. Dovada stau popoarele din fosta URSS. Sa-i vezi pe aia si tarile lor blocate cultural in timp, cu vreo 50 de ani si mai bine in urma. Si-ai sa-mi dai dreptate. Prin comparatie, Romania e o adevarata bijuterie culturala. Revolutia a fost un miracol necesar. Puteam sa ramanem blocati, asa ca altii. Ar fi fost grotesc si cumplit. Repet, revolutia din 1989 a fost un miracol intr-o tara cu milioane de comunisti indoctrinati si mafioti.
    • +4 (6 voturi)    
      raport avocatul poporului (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 8:16)

      oul lui Columb [anonim] i-a raspuns lui Withdrawal

      este vina noastra,dar se mai spune ca"gastele multe inving porcul",suntem asa de putini incat derbedeii ne inving!
  • +23 (25 voturi)    
    Intr-adevar (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:57)

    ipolitic [utilizator]

    "persoanele private de libertate sunt dependente de pachetele pe care le primesc"
    Problema lui Oprescu e ca el era dependent si inainte.
    Oricum, el e in avantaj fata de ceilalti detinuti: are tot timpul un medic cu el.
  • +25 (27 voturi)    
    Filtru de particule pt. suptul de la hidrant (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:57)

    Razvan_M [utilizator]

    Repet: Victor Ciorbea este o piesa de mobilier inutila si urata.
  • +34 (36 voturi)    
    politruc nenorocit ! (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:58)

    traiang [utilizator]

    Nu e altceva decat un politruc nenorocit acest Ciorbea de o ipocrizie si oportunism gretos Nu s-a sesizat in atatea cazuri cand toata lumea aproape ca il implora sa mai indrepte ceva si s-a trezit sa apere toata mafia din primaria capitalei cu Oprescu in frunteDe ce nu s-a sesizat cand mareau pretul apei la Apa Nova sau devalizau bugetul Bucurestiului E penibil sa se autosesizeze ca nu are papa bun Oprescu ca doar tubulatura o fi vreun restaurant de fite air iar el este mai doctor decat toata comisia medicala care l-a verificat si rasverificat pe primar Altul care s-a damblagit brusc dar foarte vioi la luat milioane de euro !!!
    • +4 (6 voturi)    
      Pai n-a fost secretar de partid? (Vineri, 25 septembrie 2015, 20:36)

      UnOarecare [anonim] i-a raspuns lui traiang

      ...
  • +31 (33 voturi)    
    avocatul poporului (Vineri, 25 septembrie 2015, 18:58)

    liviu [anonim]

    Dl. Ciorbea, avocatul poporului nu s-a autosesizat cind democratia a fost in pericol dar s-a trezit brusc cind vine vorba de un prieten.
    O rusine de om!
  • +23 (25 voturi)    
    Eu am alta propunere (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:00)

    qwed [anonim]

    Sa-l internam pe Ciorba la Marcuta.
  • +19 (21 voturi)    
    avocatul poporului (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:05)

    Francisc 1 [utilizator]

    asta e o institutie inutila care ar trebui desfiintata , ce-l freca grija pe ne ciorbita : diabetele lu nea sorin!
  • +20 (22 voturi)    
    securistul infractor, (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:09)

    vasile [anonim]

    riscurile sunt foarte mari, sa scape acest super infractor de puscarie pe viata, nu de arest!,
  • +26 (28 voturi)    
    Astia sunt in gasca (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:11)

    Gigi [anonim]

    A sarit hotul sa apere hotul !
  • +24 (26 voturi)    
    avocatul doar a unuia din popor (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:14)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    o institutie stramba ca fruntea celui din fruntea ei.
  • +27 (29 voturi)    
    SLUGA PENIBILA (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:14)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Aceasta sluga penibila nu scapa nici un prilej sa isi arate obedienta fata de partidul in solda caruia este. Ramine sa-i scoata din puscarie pe Voiculescu si toti camarazii lui securisti care au jefuit tara. Avocatul mafiot al poporului este COMPLICELE HOTIILOR pe care si el le-a facut cind era la putere. UN NEMERNIC care arata cum functioneaza institutiile statului in Romania si in folfsul cui, statul cel mai mafiot din EUROPA. Ciorbătura secatura e o sluga ODIOASA jalnica - atit.
  • +22 (24 voturi)    
    uite chioru (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:25)

    coloneze [utilizator]

    trebuie ca domnul ciorbea sa rasplateasca si el numirea pe o functie calda
  • +12 (14 voturi)    
    Avocatul diavolilor (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:28)

    George [anonim]

    Fostul premier catastrofa, avocatul ratat si incompetent, actual avocat al poporului USL, tovarasul Victor Ciorbea, mai nou, se pricepe si la medicina, dand diagnostice favorabile coruptilor aflati in puscarie... Ce nerusinat! Ciorbea s-a trezit din hibernare tocmai in cazul Oparescu, primarul spagar... Dupa ce, cu ceva luni in urma, sarise ca ars sa-l curete de scame accumulate in puscarie pe nimeni altul decat Gigi Becali, alt penal de care-l durea sufletul pe acest /// care raspunde la numele de Victor Ciorbea.
  • +1 (3 voturi)    
    dA (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:30)

    Babilou [utilizator]

    Incredibil !
  • +11 (13 voturi)    
    De ce ? (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:45)

    Gila [anonim]

    De ce nu v-ati sesizat de conditiile din spitale, de conditiile din scoli, de starea sanatatii lui Monica Iacob Ridzila, de plangrile altor detinuti d-le Avocat al Poporului ?
    Nu sunteti decat o unealta a lui Ponta
  • +11 (13 voturi)    
    Pai da... (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:50)

    Yoda [anonim]

    Probabil Oprescu sufera si de platfus avansat si este suspect de claustrofobie, si are nevoie urgenta de o injectie cu spaga. Cum se poate sa fim atat de nemilosi...

    Cat de saritor poate fi ///asta de ciorba.
  • +8 (10 voturi)    
    /// (Vineri, 25 septembrie 2015, 19:51)

    django [anonim]

    După cum există o lege care interzice sintagma de "național" în denumirea unor entități private, ar trebui ca accederea în funcția de Avocat al Poporului sa fie permisă numai persoanei alese de popor. În nici un caz nu-i e permis unui /// numit acolo de mafia transpartinică sa-și spună că el e "avocatul poporului". Trebuie rezolvată o dată și problema asta.
  • -18 (20 voturi)    
    Ipocrizie maxima (Vineri, 25 septembrie 2015, 20:01)

    Catalin [anonim]

    Imi place la maxim ca foarte multi pe aici sar in sus ca de ce s-a autosesizat Ciorbea .... :) .Pai daca nici in cazul unui om notoriu nu se autosesizeaza cineva atunci chiar nu ne mai facem bine . In alta ordine de idei pot pune pariu ca majoritatea celor ce au sarit impotriva actiunii Avocatului Poporului se revendica a fi sustinatori ai Statului de Drept .
    Ori asta inseamna pe langa cercetarea celor vinovati si respectarea drepturilor omului , printre care dreptul la viata , dreptul la sanatate si dreptul la demnitate .
    Cu alte cuvinte asa cum spovedania este sacra , asa sunt si relatia avocat - client si doctor-pacient .
    E anormal ca cineva ORICINE sa asiste la consultul medical al unui pacient . Pana una si cealalat orice arestat preventiv ca-l cheama Bica , Udrea , Oprescu , nu sunt tinuti in arest sa efectueze o pedeapsa. Sunt arestati PREVENTIV , ei fiind NEVINOVATI , pana ce un judecator spune contrariul .
    Daca cerea avocatilor de a fi trimis la spital a ajuns la DNA asa cum spun avocatii lui Oprescu , E FIX LA FEL CA PE VREMEA LUI CEAUSESCU . Si atunci nimic nu se misca fara aprobarea Securitatii . Ce conta ca poti muri in arest sau in puscarie . In numele justitiei esti tinut acolo sa mori cu zile . Cam cum ar vrea unii sa se faca o coronografie in cabinetul arestului care are doar un horodcop ? . Gheorghe Stefan a fost lasat si sa se opereze de hernie in spital privat , Sarbu de la Pro Tv a fost dus LA DENTIST din arestul preventiv , iar pe asta cu boli cronice CUNOSCUTE DE !) ANI nu i-au dat voie sa fie investigat desi primise recomandare de la specialistul de la Sf. Ioan . Si dupa aia ne mai miram de ce platim MILIOANE DE EURO depsagubiri pe hotarai CEDO . Uite fix de aia ca sunt niste slugi fricoase puse in puncte cheie care fac sa nu fie respectate drepturile ANUMITOR arestati/detinutzi .
    • +12 (14 voturi)    
      Câteva întrebări: (Vineri, 25 septembrie 2015, 23:29)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      1. Ciorbea, atât de corectul și imparțialul avocat al poporului se sesizează din oficiu numai la strigătele de disperare ale unor vip-uri (în hoție, bineînțeles)? Ne-a Gheorghe care a furat varză de pe câmp și a primit 2 ani poate să moară liniștit? Sau se sesizează Ciorbea din oficiu și pentru nea Gheorghe să vadă în ce condiții face pârnaie? Adicălea, tratamentul lui domn' doctor Oprescu și al coanei Bica se aplică imediat și celorlalți? Repede la spitalul universitar nea Gheorghe că te doare inimioara!
      2. De ce nu l-a durut inima când era primar și avea ședințe interminabile și stres peste măsură? Sau când lua mită la orice lucrare făcută? Pardon, a fost un împrumut că nu mai avea bani săracul! Dacă era bolnav nu trebuia să ocupe fotoliul de primar. Știu, s-a sacrificat pentru bunăstarea bucureșteanului.
    • +1 (3 voturi)    
      particular-general (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 8:02)

      CRIZA [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      Atunci de ce nu spune la general?
      Adica "detinutii cu diabet ar trebui tratati astfel ....etc"?
      Spune OPESCU TREBUIE TRATAT ASTFEL
    • +2 (4 voturi)    
      Oare?! (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 11:00)

      nicTM [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      Avem aceasta atitudine, dragule, pentru ca asta este ceea ce ne-au oferit, sau nu, acesti oameni - mult prea putine motive sa mai credem in orice actiune a lor...
      Pai la unul Ciorbea, si daca-l vad ca bea o cana cu apa, tot greu ma convinge ca o bea de sete.
      Oamenii astia nu sunt altceva decat niste talhari. Cand eram mai junior ma gandeam ca politicienii sunte acei oameni care isi pun vietile si carierele in slujba oamenilor si a societatii, dar, din pacate, acest gand este acum doar o fantezie... Sunt pusi doar pe capatuit, iar, pentru ei, societatea s-a restrans doar la rudele si amicii lor.
      Si inca un gand: cand stii ca procurorii sunt cu tinta pusa pe toata administratia din Bucuresti si pe toti aghiotantii tai, Oprescule, cat cap poti avea sa mai iei spaga cu manuta ta?! Pe langa pedeapsa maxima pentru coruptie, indivizi de teapa asta ar merita si un spor de pedeapsa pentru impertinenta/prostie.
    • 0 (2 voturi)    
      Asta e legea universala ! Cei care il pozesc (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 14:37)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      trebuie sa-l apere chiar si catre el insusi pentru a nu-si face rau ! Va amintiti "simulacrul nascase" cand un ofiter de politie care s-a dus sa-l ridice era sa fie el impuscat sau putea sa fie acuzat de neglijenta ca nu l-a luat "pe sus" ? Cabotinul in loc sa se impuste frumos si in siguranta in intimitate a preferat sa-i faca rau politistului !!!
      Cui nu-i place,sa-si asume modificarea legii/procedurilor aplicabile ! Nimeni , chiar in stare de libertate nu sta in spital (nici daca vrea el) mai mult de 2-3 zile pentru ca e ...predispus la infarct !
  • +9 (11 voturi)    
    Pe ce se bazează Ciorbea? (Vineri, 25 septembrie 2015, 20:04)

    vali47 [utilizator]

    Ciorbea nu are nici-un act justificativ.Înțelegem acum cum a distrus acest bolșevic Partidul Țărănesc Creștin și Democrat.Oprescu se declara ca făcând parte din poporul psd,iar Ciorbea este avocatul acelui popor hoț.
  • +6 (8 voturi)    
    amuzant (Vineri, 25 septembrie 2015, 20:10)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Ciorbea este si specialist in medicina :)) Pacat ca nu profeseaza sa ne tratam si noi la dansul :))))
  • +13 (15 voturi)    
    După cum am mai scris, există o întrebare: (Vineri, 25 septembrie 2015, 20:10)

    ploiesteanu [utilizator]

    Dacă e atât de bolnav Oprescu de ce a ocupat funcția de primar general al capitalei, unde se cere multă energie, mult stres, ceea ce face foarte rău la inimioară. L-au trimis repede pe Ciorbea, omul de casă al PSD-ului și nelipsit de pe platourile A3 înainte de a fi numit avocat al poporului, să-l scoată de la pârnaie că-i bolnăvior, așa dintr-odată. Cât a cotizat Oprescu la campaniile PSD-ului, chiar merită băiatul. Ciorbea a mai pomenit și de condițiile din închisoare ale doamnei Bica, altă coruptă care nu suportă pușcăria. Cum își alege Ciorbea oamenii pe care trebuie să-i apere, numai unul și unul. Restul poate să moară liniștiți.
  • +10 (12 voturi)    
    avocatul primarului (Vineri, 25 septembrie 2015, 20:18)

    Adeleanu [anonim]

    Eu il compar pe Ciorbea cu tradatorul lui Horea,tot un mocan si acela ,care pentru cateva parale si-a renegat obarsia .
    Oare din zecile de mi de detinuti Oprescu este singurul bolnav?
    Pe cine aperi tov.Ciorbea?
    • +1 (3 voturi)    
      Pe fonta/psd .De eventualele denunturi viitoare (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 14:46)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Adeleanu

      Intre cei doi tovarasi era o mare pretenie ! Finta , cu banii nostrii il "sprijinea", iar oprescu mergea cu tembeliziunile calare cu el la vot, il spijinea pentru castigarea Cotroceniului ca doar era psd-ist-independent .
      Fara dubii ca trebuia sa "contribuie gros" si pentru campania lui si pentru cea a rosiilor de anul urmator !!!
  • +8 (10 voturi)    
    /// (Vineri, 25 septembrie 2015, 20:20)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    Ar trebui sa se autosesizeze pentru chiar cazul lui, pentru ofensa adusa oamenilor obisnuiti, adica poporului. Sunt un naiv, nu? Daca-l ameninti normal ca te paste vreun process, procurorii nu cunosc decat asa ceva, nu? Oare cand se uita in oglinda /// pe cine vede? Corneliu Coposu?
  • +15 (17 voturi)    
    Avocatul poporului - o mizerie (Vineri, 25 septembrie 2015, 20:24)

    un cititor [anonim]

    Am scris o scrisoare in care ii explicam ca in Romania sunt 1,8 milioane de executari silite intre 100 si 300 EUR pt Romani care au circulat fara rovigneta, dar care nu au fost niciodata anuntati ca au de platit 125 RON.

    Am primit raspuns sa imi iau un avocat.

    Rusine!!! 1,8 milioane de cazuri nu erau de interes pentru avocatul poporului
    • 0 (2 voturi)    
      niciun (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 12:15)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui un cititor

      popor nu-i mai popor ca oparescu.
  • +17 (19 voturi)    
    n-ar fi rau (Vineri, 25 septembrie 2015, 20:55)

    cris64 [utilizator]

    Mai Ciorbica, uite, fata de ceilalti care te acuza, eu sunt de acord cu tine. Si chiar iti sustin ideea. Si ca sa fii linistit pentru sanatatea infractorului eu zic chiar sa-l insotesti la spital si dupa consult inapoi la inchisoare. Impreuna, sa ai grija de el.
  • +5 (11 voturi)    
    avocatul poporului (Vineri, 25 septembrie 2015, 21:28)

    telespectatoare uimita [anonim]

    d-le v.ciorbea AVOCATUL POPORULUI pe D.na RItzi care este mai bolnava decat S.Oprescu si este si mama a2copii minori ,dece n-ati sarit in ajutorul acestei doamne? sau d.na Monica Ritzi nu prezinta interesul de care beneficiati in prezent si oferit de acesti jalnici politicieni printre care v-ati inrolat si D.v! ///
  • +14 (16 voturi)    
    Rusine! (Vineri, 25 septembrie 2015, 21:47)

    sorin [anonim]

    Acest papagal, sluga lui oprescu, cum isi permite sa dea ordine? Aceasta institutia a avocatului poporului oricum e degeaba, ar trebui desfiintata...
  • +11 (13 voturi)    
    pe bune? (Vineri, 25 septembrie 2015, 22:36)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    in ce calitate vorbeste Ciorbea? E cumva medic?
  • +9 (11 voturi)    
    Nu Merita sa faci porcarii (Vineri, 25 septembrie 2015, 22:47)

    Alin [anonim]

    Vezi Sorin, Banii, mita, calcatul legii te costa, SANATATEA. ZI si tu... merita? Cind puteai sa ai o viatz alinistita, cu mai putine vile si averi. Puteai sa ai RESPECT, ce a ce ai pierdut. Si acuma ce? Boli si rusine. Unde tia fost capu?
  • +8 (10 voturi)    
    Ciorbea (Vineri, 25 septembrie 2015, 23:29)

    DanMoruzi1 [anonim]

    = iesirea neinspirata la rampa a unei carpe.
  • +12 (14 voturi)    
    avocatul popoului.... (Vineri, 25 septembrie 2015, 23:42)

    liviu_ [utilizator]

    omu asta nu a facut nimic util in aceasta functie... si a ajutat pe nimeni...
    da acu sare pe oprescu...
    de unde stie el ca trebuie itnernat?! are pregatire medicala?!
    eu cred ca ciorbea ar trebui urgent verificat de dna!
  • +14 (16 voturi)    
    Doar doi postaci rosii s-au sesizat (Vineri, 25 septembrie 2015, 23:54)

    Locke Lamora [utilizator]

    Probabil impinsi de sefi, ca sa vedeti cat de jenanta e situatia.
    Cap de Frankenstein Ciuorbea de ce nu se autosesizeaza in cazul mortiulor suspecte de prin spitale? Cum e mai Ciorbel cu spagile imposibile practicate prin spitale si implicit delasarea medicilor pt a sifona cat mai multi bani pana crapa intr-un final pacientul?
  • +10 (12 voturi)    
    Io cred ca... (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 0:14)

    Ord [utilizator]

    si bufonul asta a fost un pic manipulat sa iasa la rampa ca sa intre in tinta cui trebuie. Si-a luat-o sexosul.
    Nu poti sa te mai prezinti in 2015 cu asa gunoaie, cica avocati ai poporului, o institutie degaba, care trebuie daramata si recladita.
  • +5 (7 voturi)    
    E na? (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 0:34)

    CititorulComentator [utilizator]

    Da' cum asa, cand lua mita nu-l mai lua inima? Ba hotilor!!! Iar matale, avocatul POPORULUI nu al hotilor...
  • +12 (14 voturi)    
    ptr avocatul poporului (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 0:41)

    marcu dan [anonim]

    Cunosc un gainar! Da! Gainar! A furat o gaina si se afla in puscarie! Este si bolnav cu inima! Pensionar pe caz de boala cu probleme foarte grave la inima! N-avea ce manca ! A furat o gaina! A cerut sa fie consultat ptr ca se simtea foarte rau! Nimic! Rapoarte! Nimic! Unde a fost Avocatul Poporului? Legile sunt facute numai pentru Gainari? D-le Ciorbea? Mie mi-ar fi rusine! Numai cei ce primesc foloase, nu au rusine! Ce sunt foloasele?
  • +10 (12 voturi)    
    ciorbea (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 0:56)

    gopo111 [utilizator]

    mai bine ai vedea cum stau oameni prin spitale, oameni nu hoti, astuia dai doua aspirine si daca moare scapam tara de o panarama de hot , si o gramada de bani cheltuiti aiurea cu el
  • -19 (21 voturi)    
    Intr-o tara normala (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 1:43)

    ColonelTurcescu [utilizator]

    Chiar si condamnatii au dreptul la ingrijiri medicale corespunzatoare. La noi ? Mentalitatea de jihadisti nu ne permite sa nu ne dorim moartea lui in cele mai urate conditii posibile. Pentru ca asa suntem noi, tinerii liberali si jihadisti.
    • +12 (16 voturi)    
      Intr-o tara normala ... (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 3:33)

      GIlie [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      ... si nu mă refer aici la Rusia ta dragă, TOTI oameni au dreptul la ingrijiri medicale. Dupa cum stii, in Romania este ignorat acest drept din motive diverse, insa nu asta e oful nostru, ci faptul ca un corupt notoriu, un cancer al societatii noastre, dupa cateva zile in arest subit are nevoie de ingrijiri medicale de specialitate. Miroase puternic a strategii. Oful nostru e faptul ca cei care au nevoie de ajutor, fie in inchisori, fie oameni cinstiti in spitale, sunt lasati sa sufere si sa moara fara sa se mai agite niciun avocat al poporului. Insusi Oprea, pe cand era doctor, a lasat probabil sa sufere/moara pe cei mai saraci, fara spaga. Celebra sa vorba era: "De cand fenicienii au inventat moneda, multumirile sunt de prisos".
      • +1 (3 voturi)    
        Copii handicapati legati cu sfoara, de clanta (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 14:55)

        deval [utilizator] i-a raspuns lui GIlie

        centrului si tinuti afara, in soare sau despre minorii abuzati sexual in aceleasi centre de OCROTIRE nu ati luat cunostinta ?! Ca au fost difuzate imagini cateva zile !!
        O fi auzit si despre cei 300000 de bolnavi de hepatita (gradul4=moarte sigura) pentru care min sanatatii/casa de sanatate zice ca nu are fonduri sa-i trateze cu un medicament "nou" de 10 ani care vindeca in prop.de peste 95% ? Dar despre spitalele groazei ?
        Ce vina au ca s-au nascut in Romania ?!
  • +4 (6 voturi)    
    Disperare (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 6:16)

    verid [utilizator]

    La fel ca toți ceilalți tâlhari care ne-au băgat mâna în buzunar,Oprescu si-a descoperit niște boli care nu-i permit să stea la pușcărie. Ciudat este ca avocatul poporului se amesteca în această ciorbă,fara să fie întrebat,probabil pentru ca cei care țin sforile sunt disperați ca Oprescu ar putea sa-i dea în vileag. Sper ca judecătorii să nu se lase influențați de Ciorbea,Daniel,Iliescu,sau alții de aceeași țeapă și sa-l țină pe domnul doctor acolo unde îi este locul.
  • +4 (6 voturi)    
    felicitari (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 7:41)

    Cetateanu [utilizator]

    Felicitari tuturor celor care au postat si citit: de mult n-am vazut o unitate asa de mare (cred ca niciodata). Sper sa fie un semn bun pentru tara asta.
    Si ca tot veni vorba de spitale si ingrijiri medicale: eu as vrea ca dom doctor sa fie dus la el in spital, evident intr-o sectie comuna. Va garantez ca in cel mult o luna, cazul va fi clasat, prin "rezolvarea" inculpatului. Cine nu stie de ce, sa faca o vizita prin Spitalul Universitar, cel ex pastorit de domn primar.
  • +4 (6 voturi)    
    raport avocatul poporului (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 7:42)

    oul lui Columb [anonim]

    Daca Sorin Oprescu e atat de bolnav cum de poate indeplini sarcinile de serviciu din fisa postului de primar al capitalei?
    De ce nu este dus la spitalul penitenciar de la Jilava ca pare-se ca este SUPER dotat cu toata aparatura de ultima ora( cel putin asa s-a vehiculat) investindu-se sume enorme,sau a fost fumigena ?
  • 0 (2 voturi)    
    mereu actual (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 7:59)

    Francisc 1 [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=4Agv6OxyxFE
  • +4 (6 voturi)    
    nelamurire (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 9:02)

    Werwolf1 [utilizator]

    Domnule Ciorbea , aflu cu uimire ca exista un nou popor care se numeste Oprescu . Imi puteti spune mai multe despre aceasta noua entitate? Domnule Ciorbea , acel popor mare pe care ar trebui sa il reprezentati ,unde se afla pe lista dumneavoastra de prioritati ? Stiati ca aici afara mai exista un popor ? Si nu e format dintr-o singura persoana . Domnule Ciorbea sper ,ca intr-un fel sau altul, sa va uniti cu poporul Oprescu acolo unde este acum . Asa sa va ajute Dumnezeu!
  • +3 (5 voturi)    
    Distinsul... (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 9:44)

    Anna O. [anonim]

    ...Domn Profesor Gherasim are vreo 80 de ani, deci ar fi trebuit sa iasa la pensie de vreo 10-15 ani. Tinerii medici pleaca si din cauza ca posturile bune din clinicile universitare nu sunt scoase la concurs sau daca sunt, comisiile de examen sunt conduse de alde Domn Profesor mentionat aici.
    Si, sa nu uit, acest dinozaur a fost cardiologul personal al lui Ceausescu. Lucrurile se leaga.
    Si, ce sa spun, ce consult dificil si de finete...E de ajuns sa ii stii varsta lui Oprescu, obiceiurile si sa te uiti la faciesul lui, ca sa-ti dai seama ca are o " patologie incarcata " !
  • +2 (4 voturi)    
    In sfirsit (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 9:51)

    Canache [anonim]

    a gasit si hidrocefalul asta un subiect demn de el
  • +2 (4 voturi)    
    oprescu (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 9:52)

    hefzii [anonim]

    Eu credeam ca ciorba- borhotul e deja in ghencea langa vadim...
    Pariez fara limita ca oprescu va parasia puscaria cu picioarele inainte....daca nu vomita absolut tot ce stie findca DNA are de umplut cateva sute de celule cu informatiile acestuia.
  • +2 (4 voturi)    
    Panica (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 10:36)

    hkh [anonim]

    Daca armata de jurnalisti si avocati ai lui Oprescu si PSD nu face fata scandalului astuia inseamna ca e groasa rau.

    Nu m-ar mira sa-l dea jos pe Ciorbea si sa-l puna in loc pe Miron Cozma.
  • +3 (5 voturi)    
    Stiti ce ma gandeam? (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 11:12)

    Observator roman [utilizator]

    Victor Ciorbea e si el doctor! (se putea fara doctorat?)

    E adevarat, e doctor in drept dar sunt sigur ca primarul Oprescu are nevoie mai curand de un asemenea doctor. Si-atunci, unind vorba cu fapta, ia sa-l bagam noi pe Ciorbea in arest cu Oprescu!!

    Toata lumea ar fi multumita: avocatul poporului ca poate face chiar el ceea ce a propus, Oprescu ca incepe sa-i traga dupa el pe toti, iar poporul... ei bine, poporul ar fi cel mai castigat cu ambii golani la parnaie!!!
  • 0 (2 voturi)    
    CDR (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 11:30)

    ernst [utilizator]

    MOARE LUMEA DA FOAME!!!!!
  • +1 (3 voturi)    
    D-l Ciorbea (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 12:09)

    soringusar [utilizator]

    Ne canta simfonia "Avocatul poporului " opus 9.
  • +2 (6 voturi)    
    nu v-ar mai rabda pamantul!! (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 12:26)

    ionel [anonim]

    cum intra la bucluc o javra din partidul hotilor, cum se da lovit si-i scos pe motive de boala, ca de trebuie sa fim umani cu el, ca este om...bla-bla-uri pentru babe latriniste!!
    da cand mii de romani nevoiasi se sting prin /pe linga spitalel devalizate si aduse in faliment de acesti monstri, cand copii nevinovati mor din lipsa de medicamente si asistenta, cand romanii nu au medicatie si doctori, nu se mai sesizeaza nimeni, nenorocitilor!!
    ce tratament ca la 1907, v-ar trebui aplicat javrelor, cocotate acolo sus, care va inchipuiti ca va este permis orice!!
    justitia corupta cu panarame de judecatori care au spatele asigurat si care se cred semizei impart dreptatea in functie de spagile primite, avand grija sa apere interesele tiganilor si puliticienilor, si batandu-si joc de pulimea poasta ca-i suporta si nu-i ia la alergat!!
  • +3 (5 voturi)    
    jenabililor!! (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 12:33)

    asistentu [anonim]

    mafiotul oprescu stie multe la viata lui, inclusiv din vremea in care gangavul ciorbea a fost la primarie!
    pe gangav cand il salta la intrebari cei de la DNA???
    si mai ales pe judecatorii cei patati care albesc averile penalilor ce au devalizat tara!!
    ma mir ca rahatul asta penal pina in maduva oaselor, cu tupeul lui de ciocoi de vita noua, nu a vrut sa se interneze la clinica familiei din viena si sa vina de acolo cu o tidula ca nu suporta aerul din pirnaie si in general aerul viciat din romanica!!!
  • +4 (6 voturi)    
    Trantor (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 12:42)

    feisbuk [anonim]

    Inca un trantor care a trait toata viata pe spinarea altora. Acum se dedubleaza si in cardiologul poporului.
  • +3 (5 voturi)    
    D-nule Avocat al POPORULUI (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 13:12)

    Doina [anonim]

    CAND AUTOSESIZATI SI IN CAZUL CONDITIILOR INACCEPTABILE, INSALUBRE, DIN UNELE SCOLI SI SPITALE DIN ROMANIA ?
  • +1 (3 voturi)    
    /// (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 14:03)

    SeverDiculescu [anonim]

    ar trebui sa stie ca Oprescu e medic si poate sa simuleze orice boala de pe lumea asta. In plus mai voia un mandat de primar ,asa pe moarte cum e...
  • +1 (3 voturi)    
    Nu stiu daca ati observat dar oprescu (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 15:14)

    deval [utilizator]

    prin avocati ne spune :
    - ca el vrea numai la doua anumite spitale ca numai alea au EKG performant !!
    Adica cel care raspunde de spitalele Bucurestiului imi spune ca eu care am facut un EKG in alt spital -pe bani-in loc de EKG am obtinut BORS ??!!
  • +1 (1 vot)    
    poporul avocatului? (Duminică, 27 septembrie 2015, 10:40)

    birdland [anonim]

    victore,ai ochii rosii ca un semafor...
    trist ca sindicalistul complexat a reusit sa pacaleasca atata lume in 96.
    ce si ar mai spala mana seniorul coposu acum


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version