Criza refugiatilor Zeci de corturi, instalate in localitatea timiseana Lunga, aflata pe granita Romaniei cu Serbia, o alta tabara va fi amplasata in zona Stamora Moravita / Oprea: Aceste actiuni sunt necesare pentru testarea capacitatilor de reactie

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 20 septembrie 2015, 11:01 Actualitate | Esenţial

Corturi instalate aproape de granita cu Serbia
Foto: Digi 24
UPDATE Activitatile derulate la frontiera cu Serbia sunt masuri cu caracter preventiv si sunt desfasurate de structurile Ministerului Afacerilor Interne, informeaza un comunicat al ministerului.

Vicepremierul Gabriel Oprea a subliniat importanta desfasurarii acestei aplicatii de la frontiera cu Serbia in conditiile in care toate statele din vecinatate au luat masuri suplimentare de intarire a securitatii la frontiera.

"Chiar daca Romania nu se confrunta cu o presiune migrationista, aceste actiuni sunt necesare pentru testarea capacitatilor noastre de reactie la dinamica din regiune", a sustinut viceprim-ministrul pentru securitate nationala, ministrul afacerilor interne, Gabriel Oprea.

Printre activitatile desfasurate in cadrul acestui exercitiu de testare a capacitatilor operationale este inclusa si organizarea de tabere temporare pentru preluarea persoanelor care ar solicita o forma de protectie in Romania. 

O astfel de tabara este amplasata in apropierea localitatii Lunga, iar o alta urmeaza sa fie amplasata in zona Stamora Moravita. 

In aceste tabere sunt verificate resursele si capabilitatile necesare desfasurarii activitatilor specifice la frontiera, respectiv trierea, inregistrarea, amprentarea si identificarea cetatenilor straini, precum si a procedurilor care se aplica in astfel de situatii.

Sub coordonarea viceprim-ministrului pentru securitate nationala, ministrul afacerilor interne, Gabriel Oprea, duminica. la sediul Ministerului Afacerilor Interne a avut loc analiza mediului de securitate din regiune, raportat la fluxul migrationist si evaluarea de etapa a exercitiului care a inceput sambata, la frontiera cu Serbia.

Prefectul de Timis, Eugen Dogariu, a declarat, duminica, pentru Agerpres, ca in zona localitatii timisene Lunga are loc un exercitiu de verificare a capacitatii operationale de raspuns al autoritatilor romane la situatia inregistrata in statele din vecinatate, in contexul crizei imigrantilor. 

Zeci de corturi militare, dar si toalete portabile au fost instalate incepand de sambata in apropierea granitei, iar sute de oameni, de la jandarmi si reprezentanti ai Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta pana la echipe STS contribuie la incropirea taberei, scrie pressalert.ro.

Camioanele cu echipamente continua sa soseasca, mai noteaza sursa citata.

Lunga este situata pe granita Romaniei cu Serbia, tara tranzitata de mare parte din migrantii ce merg spre vestul Europei.

'Este un exercitiu pe care-l desfasoara Mistnierul Afacerilor Interne pentru testarea acestei capacitati', a afirmat prefectul Eugen Dogariu. 

Ministerul de Interne a anuntat sambata ca desfasoara un exercitiu in judetul Timis, dispus de Gabriel Oprea in contextul crizei migrantilor, ce a creat probleme in mai multe tari din jur, in special la punctele de granita. 

"In judetul Timis se desfasoara un exercitiu de testare a capacitatii operationale de raspuns al autoritatilor romane, raportat la situatia inregistrata in statele din vecinatatea Romaniei, din punct de vedere al dinamicii fluxurilor migratorii", a transmis MAI. 

Exercitiul reprezinta o continuare a masurilor preventive si pro-active luate la nivelul institutiilor cu atributii din cadrul Comitetului National pentru Situatii Speciale de Urgenta, arata sursa citata. 

In aplicarea deciziilor luate de catre Comitetul National pentru Situatii Speciale de Urgenta condus de vicepremierul Gabriel Oprea, in ultimele saptamani, autoritatile romane au intensificat masurile de siguranta la frontiera Romaniei cu Serbia, prin dislocarea unor forte si mijloace logistice suplimentare din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.










11741 vizualizari
  • +17 (45 voturi)    
    Astia-s cu capu'? (Duminică, 20 septembrie 2015, 15:46)

    sentenced [utilizator]

    Ma asteptam sa anuntati exercitii militare pentru protejarea granitelor, nu amplasarea corturilor pentru migranti.
    • -3 (17 voturi)    
      Lol (Luni, 21 septembrie 2015, 9:47)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Du-te ba inapoi in preistorie.
      • +3 (7 voturi)    
        lel (Luni, 21 septembrie 2015, 10:40)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Vino tu inapoi pe pamant, reconecteaza-te la realitate, unde razboaiele inca mai exista, din pacate. Hai pa.
        • 0 (2 voturi)    
          Din pacate (Luni, 21 septembrie 2015, 18:13)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          Razboaiele sunt pornite tocmai de cei ca tine, care vad dusmani pe toti cei care nu sunt ca ei.

          De ce e Orientul Mijlociu praf ? Cine a intrat acolo neinvitat ?
          • 0 (2 voturi)    
            din pacate, am dreptate (Luni, 21 septembrie 2015, 19:26)

            sentenced [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Franta, Suedia, Marea Britanie. Trei exemple de tari care au comunitati mari de musulmani. Ce fac musulmanii in aceste tari? Traiesc in ghettouri in care politia nu intra (si recomanda crestinilor sa nu calce pe acolo), dau foc la masini, bat europenii crestini pentru simplul fapt ca sunt diferiti de ei, violeaza (saraca Suedie, a ajuns capitala europeana a violului), comit atentate teroriste. Nici cu munca nu prea se rup. Esti baiat destept, poti cauta singur pe youtube filmari care confirma tot ce zic.
            Uite un exemplu de banner amplasat pe o autostrada de langa Stuttgart: http://tinyurl.com/nj5wxo2 ("Copiii vostri se vor inchina la allah sau vor muri"). Cam atat despre toleranta musulmanilor.

            Insa sunt de acord cu ce ai zis referitor la Orientul Mijlociu. Occidentul nu are ce cauta acolo. Insa pentru asta invinovateste-i pe americani si pe prietenii lor israelieni.
  • +17 (43 voturi)    
    recomandari (Duminică, 20 septembrie 2015, 15:54)

    cgh [utilizator]

    Recomandari:
    1. Sa le ofere mancare halal.
    2. Sa evite ca "refugiatii" sa vada in fata ochilor semnul crucii rosii sau orice alt insemn crestin.

    Alfel se vor considera discriminati, vor deveni agresivi si vor incepe atacul cu pietre.
    3. Chiar daca vor fi respectate primele doua recomandari, este foarte probabil ca "refugiatii" sa devina totusi agresivi, deoarece Ungaria nu le va permite sa treaca granita, asta deoarece tarile u.e. nu-i vor, doresc sa ni-i plaseze noua.
    In cazul in care nu vor fi respectate aceste recomandari, u.e. ne va acuza de rasism, xenofobie, incalcarea drepturilor omului etc. si se va asigura ca toti "refugiatii" blocati in Romania vor fi bine tratati aici, cam la fel ca si cu tziganii: le vom construi moschei, scoli islamice, le vom oferi cartiere sau terenuri in care sa se aseze, platite initial din fonduri UE, apoi va deveni problema noastra. Astfel, spatiul Schengen va fi protejat in fata invadatorilor.
    Asa cum tara noastra a devenit groapa de gunoi, depozit de substante toxice si radioactive, va fi bucuroasa sa devina si ghetoul Europei
    • -10 (38 voturi)    
      ... (Duminică, 20 septembrie 2015, 16:28)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui cgh

      Deocamdata nu e picior de musulman la noi in ghetouri. Si s-ar putea ca refugiatii sa fie peste tiganii nostri ca nivel de civilizatie.
      • +18 (28 voturi)    
        ghetouri (Duminică, 20 septembrie 2015, 16:53)

        cgh [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

        Deocamdata nu avem musulmani in ghetouri, dar vom avea. Oamenii acestia nu vor fi primiti in tarile din Schengen, nu vor dori sa se intoarca de unde au venit, deci vor ramane blocati aici, chiar daca asta va fi impotriva vointei lor. Va veni iarna si nu cred ca aceasta criza se va sfarsi pana atunci, vom fi nevoiti sa le asiguram cazare in alta parte decat in corturi De aici vor aparea nemultumiri si proteste care pot sa ajunga pana la extrem.

        De acord cu observatia ca printre migranti se afla unii oameni cu un grad de civilizatie peste cel al tziganilor din Romania. Insa nu cred ca te referi la cei care au provocat haos in tarile prin care au trecut. Au atacat fortele de ordine si au amenintat cu decapitari.
        • -5 (19 voturi)    
          ... (Duminică, 20 septembrie 2015, 20:08)

          dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui cgh

          Da, au fost care au atacat fortele de ordine. Cativa barbati tineri.
          Dar tiganii nostri nu ataca politia? Stim foarte bine despre ce e vorba. Ghetourile noastre sunt niste zone in care oricum politia nu prea se duce. Nu se duc nici taximetristii. Sa mai amintesc cand vine toata satra la spital si face scandal pe coridoare, si prin saloane, bat medicii si politia nu face nimic? E plina presa de cazuri. Si cate mai sunt care nu ajung in presa.
          Asa ca de ce sa presupunem ca ghetoul e mai degraba legat de musulmani cand avem acelasi lucru la noi acasa populat de nemusulmani?
          Eu zic sa ne uitam la pozele cu refugiati si sa le comparam cu pozele cu tiganii nostri returnati de Franta. Veti vedea ca cetatenii nostri inspira mai multa reticenta decat sirienii.
          • +7 (11 voturi)    
            ghrtouri (Duminică, 20 septembrie 2015, 23:05)

            cgh [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

            Ai perfecta dreptate, de aceea nu mai vrem alte ghetouri, ne sunt suficienti tziganii si romanii tziganizati (manelizati), niste ghetouri islamizate ca cele din vest, ar fi prea mult pt. noi.

            Nu cred ca politistii din tarile tranzitate au mobilizat armatelet doar pt. "cativa" tineri rebeli si ghidusi care au atacat niste politisti agresivi.
            Poate nu am auzit eu bine, dar nu politistii scandau "allah akbar" in timp ce aruncau cu pietre prin centrul Budapestei.
            Macar in cartierele rau famate din Romania nu se arunca nimeni in aer.
            • -1 (13 voturi)    
              Nu mai vrem (Luni, 21 septembrie 2015, 9:53)

              HP [utilizator] i-a raspuns lui cgh

              Care "nu mai vrem" bre ?

              Eu n-am nimic impotriva lor.

              Astia ca mine, nu va "mai vrem" pe alde ca voi, cu mentalitatea voastra din paleolitic.

              Ne place in UE, am beneficiat de pe urma aderarii, beneficiem inca.

              Cei ca voi ne trag in spate si ne fac sa parem in afara tabloului cu totul.

              Nu va trebuie imigranti, jet la unguri, fratii vostri, si asa in 5 ani e posibil sa isi ia patina din UE, la cat de animale sunt.
              • +3 (5 voturi)    
                bre (Luni, 21 septembrie 2015, 10:24)

                cgh [utilizator] i-a raspuns lui HP

                Dupa limbajul pe care-l folosesti, tu dai dovada ca ai comportament de paleolitic.
                Eu mi-am exprimat parerile fara sa-i jignesc pe cei care nu sunt de acord cu mine.
                Cei ca tine ne trag in urma si ne fac sa " parem in afara tabloului cu totul".
                Daca nu esti capabil sa aduci argumente, nu mai posta, nu e nevoie sa jignesti si sa ameninti, astea nu sunt argumente.
                Ai inteles BRE paleoliticule?
          • +10 (16 voturi)    
            NICIODATA musulmani (Duminică, 20 septembrie 2015, 23:06)

            NituCt [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

            Nu ești capabil sa înțelegi pericolul musulman. Pana acum nu am văzut țigani cu tupeu sa urle pentru "bani gratis" si drepturi prin străinătate, nici sa meargă cu kalasnikovul sau sa pună bombe. Țiganii sunt cu mult peste acesti musulmani ipocriți. NU ai cum sa ma convingi contrariul fiindcă ii vad si pe unii si pe alții in fiecare zi.

            PS : https://www.change.org/p/city-of-munich-ban-the-intolerant-and-anti-islamic-event-of-oktoberfest
            o fi adevărat sau e gluma a cuiva ?
            • -1 (9 voturi)    
              ... (Luni, 21 septembrie 2015, 1:57)

              dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui NituCt

              Nu incerc sa te conving. Doar ma intreb si te intreb. De exemplu, Ferentariul este mai breaz decat ghetourile musulmane din Occident?
          • +2 (8 voturi)    
            incoerent (Luni, 21 septembrie 2015, 0:13)

            cgh [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

            Vrei sa spui ca Germania, Austria, Ungaria si Bulgaria au mobilizat armatele doar pentru cativa tineri rebeli?
            Amesteci criza migrantilor cu problema tziganilor (e drept ca unii dintre ei sunt cetateni romani din pacate). Parca era vorba despre criza "refugiatilor". Migratia tziganilor a avut loc acum cateva sute sute de ani, nu mai este de actualitate. Ne ajunge ca ne-am pricopsit cu ei, nu mai vrem si alti neintegrati care sa ne colonizeze.

            Si migratia tziganilor avea ca tinta tot vestul Europei, Viena mai precis, la fel ca si aceasta migratie. Din pacate, unii au ramas pe la noi, sper sa nu se repete istoria si cu astia...
            • -3 (11 voturi)    
              ... (Luni, 21 septembrie 2015, 2:33)

              dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui cgh

              Nu amestec, doar incerc sa fac o comparatie. Daca putem trai bine mersi cu 2 milioane de tigani mai mult sau mai putin integrati, 10 mii de sirieni nu au cum sa ne faca ghetourile mai sinistre decat sunt deja.
              • +7 (9 voturi)    
                Realitatea este ca: (Luni, 21 septembrie 2015, 9:28)

                cgh [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

                1. Nu traim bine mersi cu cei 2 milioane de tzigani, au fost nenumarate probleme si inca mai sunt. In anii `90 au fost chiar probleme foarte grave, revolte care s-au lasat cu morti si raniti, case arse etc.
                Gratie plecarii tziganilor in masa peste hotare, s-a mai detensionat situatia, de fapt, ei nu prea mai stau pe aici, si-au terminat in sfarsit migratia inceputa acum sute de ani. Atunci, datorita inchiderii portilor Vienei, cam cum se intampla si acum cu migrantii, au ramas prin tarile vecine. Au trecut peste ei razboaie, revolutii, comunism, dictaturi etc. dar nu au fost integrati/asimilati, asta deoarece ei nu vor sa fie integrati, la fel ca si migrantii de acum. La fel ca si acum, initial lumea crestina de atunci le-a plans de mila, i-a primit, dar dupa ce i-au vazut ce le poate pielea, le-au inchis portile. Povestea lor de atunci, era ca ei sunt pelerini egipteni care au ratacit drumul, de aceea in toate tarile vest europene, denumirea lor de gypsy este inrudita cu denumirea egiptenilor , de acolo deriva.
                2. Doar unul din 5 migranti este sirian, conform datelor de la ONU, restul sunt migranti economici,derbedei si puturosi care vor in Europa cam din aceleasi motive ca si tziganii in evul mediu.
                3. Problema este ca nu ar fi doar 10 mii de sirieni, exista riscul sa se ajunga in cativa ani la 2 milioane de africani neintegrabili.
                4. Nu am chef de alti comisari europeni, reprezentanti de ONG din vest sau alti neaveniti care sa vina si sa ne imuna noua ceea ce ei nu sunt in stare: integrarea unor colonisti neintegrabili. Din dorinta de a se proteja pe ei, incearca sa le impuna unor tari din est sa le creeze conditii mai bune decat propriilor cetateni, pentru a-i determina sa ramana acolo, la fel ca si cu tziganii. Din pacate pentru ei, la fel ca si tziganii, ei vor prefera totusi sa-si continue migratia spre vest, sper. Din pacate pentru noi, ne vor crea aceleasi probleme ca si tziganii, pana cand vor reusi.
      • -9 (19 voturi)    
        da :)) (Duminică, 20 septembrie 2015, 21:58)

        I [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

        problema e ca sunt peste nivelul romanilor ca civilizatie :)) asta ii roade pe multi !
    • -3 (11 voturi)    
      . (Duminică, 20 septembrie 2015, 21:57)

      I [utilizator] i-a raspuns lui cgh

      vorbesti din auzite...
      • +6 (12 voturi)    
        din auzite, de prin vecini si de pe la altii (Duminică, 20 septembrie 2015, 22:52)

        cgh [utilizator] i-a raspuns lui I

        - Gremania, Austria si Ungaria au mobilizat armatele , poate ca tu ai auzit altceva, nu stiu, dar armata nu e moblizata decat in stare de urgenta, presupun ca nu in scopul umanitar al cazarii, hranirii si cantat cantece de leagan pt. "refugiati"
        - migrantii au provocat haos pe unde au trecut, eu am auzit ca nu-i mai primeste niciuna din tarile care i-au primit initial cu bratele deschise si care i-au criticat pe insensibilii care ii opreau. Am auzit ca abia dupa ce i-au cunoscut cu adevarat pe "bietii si nevinovatii" migranti au inteles cu cine au de lucru.
        - Croatia nu vrea sa devina un "hotspot" pentru "refugiati", si ii plaseaza Ungariei, care la randu-i ii plaseaza Austriei, care nu-i vrea si le recomanda sa ceara azil in tarile balcanice, daca ai auzit altceva, te rog sa ne informezi si pe noi
        - Bulgaria a ridicat gard de sarma la granita cu Turcia si a mobilizat armata, eu asa am auzit,, Sunt convins ca tu esti mai bine informat decat noi astia mai amarati, care urmarim televiziunile din tarile vecine, nu toti avem posibilitatea sa fim asa bine informati ca tine.
      • +2 (6 voturi)    
        esti pe langa subiect (Luni, 21 septembrie 2015, 0:03)

        cgh [utilizator] i-a raspuns lui I

        Observ ca nu stii despre ce anume vorbim aici, te rog sa nu-mi mai raspunzi.
        Apelez la nivelul tau de civilizatie in acest sens.
        Multumesc
    • +2 (2 voturi)    
      si nu uitati si: (Luni, 21 septembrie 2015, 12:35)

      AndreiLivmann [anonim] i-a raspuns lui cgh

      doamnele sa nu isi arate genunchii de sub fuste, parul si sanii....domnii musulmani sunt foarte deranjati si jigniti cand vad asa ceva...eventual doamnele care vor fi angajate in aceasta actiune sa isi puna burqa sau sau sa aiba grija sa se infasoare cat mai bine de sus si pana jos...:((((
    • 0 (0 voturi)    
      ...corturi.... (Marţi, 22 septembrie 2015, 9:20)

      AncaPandele [anonim] i-a raspuns lui cgh

      Am observat in imaginile TV corturi albe avand crucea rosie pe ele. Oficialii nostri nu au fost informati de reactia imigrantilor in Macedonia cand le-au fost oferite pachete de la Crucea Rosie, inscriptionate ca atare?
  • +5 (19 voturi)    
    statul romanesc (Duminică, 20 septembrie 2015, 16:13)

    fdaniel [utilizator]

    Probabil ca statul romanesc o fi aflat de pe la A3, Can-can sau alte asemenea ce "e probleme" cu ceva oameni la granita de vest si DUPA 2 saptamani de la inceperea crizei l-au trimis pe unu' de la intendenta sa distribuie izmene si ciorapi.
  • +4 (8 voturi)    
    ??? (Duminică, 20 septembrie 2015, 19:32)

    Diletant [utilizator]

    http://www.stiripesurse.ro/robert-turcescu-dezvaluiri-din-interior-se-pregatesc-tabere-pentru-40-000-de-refugia-i-in-romania_967538.html
  • -11 (21 voturi)    
    Sa vina cat mai multi (Duminică, 20 septembrie 2015, 21:19)

    Robert M [utilizator]

    Este o datorie umanitara sa ii primim pe acesti oameni sarmani.
    Nu este vina lor ca tara este cuprinsa de razboi, ei fug sa traiasca mai bine, sa fie linistiti si fericiti.
    Avem obligatia sa ii ajutam si sa le dam din putinul nostru, nu trebuie sa ramanem insesibili la drama lor.
    Merkel este o femeie deosebita, ea gandeste ca o mama si le ofera casa si masa unor oropsiti ai sortii.
    Daca ne va scadea putin nivelul de trai, nu cred ca vom muri, important este sa facem o fapta buna.
    Trebuie sa dovedim ca suntem europeni moderni si sa aducem cat mai multi napastuiti in Europa.
    • +8 (14 voturi)    
      ! (Duminică, 20 septembrie 2015, 23:08)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      Sper ca ai incercat o ironie fina....in caz contrar esti pe langa total!
  • +12 (18 voturi)    
    Pai cum asa? (Duminică, 20 septembrie 2015, 21:22)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Deci primim migranti cu miile? De ce sa nu aparam granitele ca Ungaria?
  • -2 (14 voturi)    
    usor! (Duminică, 20 septembrie 2015, 21:58)

    I [utilizator]

    stati calmi oameni buni! nici romanii nu vor sa stea in Romania! nici astia nu stau!
  • +11 (19 voturi)    
    prosti suntem (Duminică, 20 septembrie 2015, 22:21)

    myrella [utilizator]

    Toate tarile se pregatesc pentru invazie, numai noi facem corturi!Prosti mai suntem! Ca intotdeauna, de altfel
    • +2 (8 voturi)    
      Pe multi ii freaca grija ca vine iarna, frigul (Duminică, 20 septembrie 2015, 23:32)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui myrella

      si noi pregatim corturi pentru islamisti? Or sa inghete.
      Pe altii ii freaca ca au "numai" 3.40lei/zi pentru hrana, restul, casa, curent, apa, dero, caldura asigurate.
      Pai "mintosilor", daca le creiem conditii mai bune, decat au peste jumatate dintre noi, astia nu mai pleaca in veci.
      Daca vine iarna, de unde apartamente? Ca "mintosii" au zis: nu in cazarme miliatre, ca nu e frumos.
      Ma intreb ce e in mintea lor? Care e scopul a ce vrem sa facem? Nu mai vedem padurea de copaci?
      Islamistii nu-s rudele noastre venite in vizita; sunt alogeni poporului roman.
      Nu-i lasam flamanzi si in ploaie, dar nici in puf, ca alrfel, NU MAI SCAPAM DE EI.
      • -1 (7 voturi)    
        Dar tu ? (Luni, 21 septembrie 2015, 9:55)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui ddutz

        De tine si de astia ca tine, cand scapam ?
  • -1 (5 voturi)    
    Prostime tipica... (Duminică, 20 septembrie 2015, 22:52)

    Stef_and [utilizator]

    Noi ii asteptam, chiar ii dorim, dar fiti linistiti ne vor ocoli, si daca ajung din greseala o sterg repede de aici, asa cum o sters-o mai toti oamenii cat de cat cu minte din tara asta condusa de o turma de hoti!!!
  • +2 (4 voturi)    
    solutia e simpla (Duminică, 20 septembrie 2015, 23:27)

    iiiion [utilizator]

    nu primiti atati refugiati cu un singur porc !
    primiti-i cu mai multi porci !
    dati-le de inteles ca aici este raiul porcilor, nu numai pentru cei cu patru picioare, ci si ai celor cu doua picioare.
    noi, romanii stim acest lucru foarte bine, de aia au plecat atatea si atatea milioane din tara si acum se lupta sa voteze si numai pot !!!
    incepeti cu un porc, daca nu inteleg, aratati-le adevaratul numar de porci din tara asta !
    cand vor intelege ca au ajuns in raiul porcilor, vor fugi mancand pamantul !
    cica s-au dus pentru exercitii militare, asta provine dintr-o minte a' la ponta care ne spune ca nu se duce in turcia dar se duce si se tot duce, astia s-au dus acolo la prosteala, asa cum fac tot timpul, fara sa aiba un mandat din partea poporului asta crestin, pentru o treaba ca asta !
    s-au dus sa faca o tabara de refugiati pentru ca europa asta trebuie sa aibe si ea o hazna, nu ?
    ungurii nu vor, croatii nu vor, nimeni nu vrea pentru ca simt o suflare rece in ceafa, poporu' le sufla in ceafa si sufla rece...
    numai la noi la romani, nu simt, de ce nu simt ?
    pentru ca au cefe groase de porci !
    asa ca solutia se impune de la sine.
  • -1 (3 voturi)    
    solutia e simpla (Duminică, 20 septembrie 2015, 23:41)

    iiiion [utilizator]

    nu primiti atati refugiati cu un singur porc !
    primiti-i cu mai multi porci !
    dati-le de inteles ca aici este raiul porcilor, nu numai pentru cei cu patru picioare, ci si ai celor cu doua picioare.
    noi, romanii stim acest lucru foarte bine, de aia au plecat atatea si atatea milioane din tara si acum se lupta sa voteze si numai pot !!!
    incepeti cu un porc, daca nu inteleg, aratati-le adevaratul numar de porci din tara asta !
    cand vor intelege ca au ajuns in raiul porcilor, vor fugi mancand pamantul !
    cica s-au dus pentru exercitii militare, asta provine dintr-o minte a' la ponta care ne spune ca nu se duce in turcia dar se duce si se tot duce, astia s-au dus acolo la prosteala, asa cum fac tot timpul, fara sa aiba un mandat din partea poporului asta crestin, pentru o treaba ca asta !
    s-au dus faca o tabara de refugiati pentru ca europa asta trebuie sa aiba si ea o hazna, nu ?
    ungurii nu vor, croatii nu vor, nimeni nu vrea pentru ca simt o suflare rece in ceafa, poporu' sufla in ceafa si sufla rece...
    numai la noi la romani, nu simt, de ce nu simt ?
    pentru ca au cefe groase de porci !
    asa ca solutia se impune de la sine.
  • +5 (9 voturi)    
    e ca si cum (Duminică, 20 septembrie 2015, 23:50)

    iiiion [utilizator]

    e ca si cum ne-ar ataca dusmanii, i-ar noi le construim o tabara cu tot tacamul, ca sa ne atace si altii mai cu foc !
    este evident o actiune profund tradatoare si antinationala !
    • +1 (1 vot)    
      si aici, si aici! (Luni, 21 septembrie 2015, 13:58)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui iiiion

      Stii, impresia mea este ca, de saptamani de zile, romansii din conducerea tarii fac tot posibilul sa atraga atentia invadatorilor: veniti, ba, ce dracu', va asteptam si la noi!!!
      Au instalat si tabara de primire, doar, doar or vrea aia s-o ia incoace. Este, practice, o invitatie urlata in gura mare, prin megafoane: si noi, si noi, existam si noi, va vrem!
      De ce? Pai este foarte simplu, sunt peste 28.000.000 euro, fonduri pentru refugiati. Iar acum, ca oferta a fost facuta publica, romansii mai au de negociat un singur aspect, dupa care vor bate palma: va scapam de cateva sute de mii de invadatori, dar nu va bagati sa controlati cum au fost cheltuite fondurile! Pentru ca, legea nescrisa a tarii spune ca intre 40 si 50% din valoarea oricarui contract va fi sifonata in buzunarele proprii ale catorva alesi.
  • -3 (9 voturi)    
    "Give us your poor, your tired.." (Luni, 21 septembrie 2015, 8:55)

    Miky60 [utilizator]

    Statele Unite ale Americii au in continuare pe Statuia Libertatii mesajul "Give us your poor, your tired, your huddled masses longing to be free...", pentru a sustine in continuare acest lucru, insa noi, in Romania, preferam se pare sa ne indepartam de valorile AMERICII si sa ne unim cu Rusia pentru ca noi facem exact pe dos: vrem sa ii indepartam pe cei saraci, obositi, cei dornici de libertate! Propaganda ruseasca platita de trupele secrete se pare ca domina in acest moment si peste tot gasesti mesaje anti-refugiati! Este inadmisibil! Ar trebui ca Excelenta Sa Ambasadorul Statelor Unite ale Americii sa ia atitudine si sa opreasca aceasta propaganda!
    • +1 (5 voturi)    
      Stai linistit, ca or sa soseasca si la noi (Luni, 21 septembrie 2015, 12:12)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      astia de le zici tu "saraci, obositi , dornici de libertate". Or sa soseasca, cu o singura conditie : sa nu-i astepte la granita SMURDUL lui Arafat pregatit ca sa-i ajute la nevoie, pt. ca in cazul asta in mod sigur, dau scris, ca nefericitii de musulmani vor trece granita neobservati si vor rataci mult si bine prin Romania, cei saraci saracind si mai mult de pe urma ospitalitatii noastre total "dezinteresate", cei obositi obosind si mai tare,sleindu-si fortele chiar dar-paradoxal- scapand cu viata datorita tocmai departarii lor de autoritatile sanitare romane si apropierii de medicina naturista ,existenta din belsug in mediul rural pe marginea santului iar cei dornici de libertate pierzand acest sentiment pana la momentul gasirii lor de catre poterele instituite de Comitetul National Pentru Situatii De RaHAT MAXIM,intrucat la momentul gasirii lor isi vor fi intemeiat de mult familii cu romancutele noastre, cu alte cuvinte se vor fi integrat deja "voluntar". Apropo,Excelenta, "Susufler " e numele meu de spion sovietic.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică