MAE reactioneaza la declaratiile cancelarului austriac: Un stat UE nu poate fi penalizat pentru ca nu are capacitatea de a primi un numar impus de imigranti

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 13 septembrie 2015, 9:45 Actualitate | Esenţial

Criza refugiatilor
Foto: Agerpres/EPA
Un stat membru al Uniunii Europene nu poate fi penalizat pentru ca, din motive obiective, nu are capacitatea de a primi si integra un numar impus de migranti, sustine Ministerul Afacerilor Externe, citat de Agerpres. Precizarile ministerului vin in contextul declaratiilor cancelarului Austriei, Werner Faymann, care a cerut penalizarea tarilor est-europene care se opun cotelor de imigranti, prin reducerea accesului statelor respective la fonduri structurale.

Sursa citata arata ca fondurile structurale alocate unui stat membru UE nu sunt parte a discutiilor legate de fenomenul migratiei si de modul in care statele europene se implica in procesul de preluare a migrantilor.

"Conform Tratatelor UE, nu exista nicio legatura intre pozitia pe care Romania o va sustine la Consiliul JAI din data de 14 septembrie 2015 sau in cadrul oricarui consiliu sectorial si fondurile structurale alocate tarii noastre", precizeaza MAE.

Cancelarul Austriei, Werner Faymann, a declarat intr-un interviu acordat publicatiei Der Spiegel, ca oricine se sustrage responsabilitatilor privind distribuirea imigrantilor in cotele propuse de Comisia Europeana trebuie sa fie penalizat financiar, "spre exemplu prin reducerea accesului la fonduri structurale de care beneficiaza in principal statele est-europene membre UE".

Copresedintele PNL Alina Gorghiu considera ca fondurile structurale europene nu au si nu trebuie sa aiba vreo legatura cu subiectul refugiatilor, iar Romania nu poate fi penalizata pentru ca sustine o pozitie absolut legitima, si anume cote voluntare pentru acceptarea de refugiati.

Ea arata, intr-o postare publicata sambata pe Facebook, ca pozitia cancelarului Austriei in problema cotelor de refugiati pentru tarile UE este cel putin surprinzatoare.


Citeste mai multe despre   









7490 vizualizari
  • -7 (19 voturi)    
    capacitate sau incapacitate (Duminică, 13 septembrie 2015, 9:49)

    athos64 [utilizator]

    Cine a determinat aceasta capacitate si in ce se masoara, de fapt?

    MAE trebuie sa fie atent, pentru ca daca este vorba de capacitati, se poate demonstra cu cifre ca Romania NU A AVUT NICIODATA SI NU ARE capacitatea de a absorbi fonduri europene, in masura in care i se aloca. Nu ar fi o reactie fireasca din partea celor care aloca, sa considere ca trebuiesc diminuate? Cum ar contraargumenta MAE?

    Eu inteleg impotenta administrativa romaneasca, (se vede cu ochiul liber in inexistentii km de autostrada), dar nu ma asteptam ca ea sa fie invocata atat de deschis.

    Pe de alta parte, 7-8000 de oameni? Pai, din Romania pleaca lunar mai multi...
    • +15 (15 voturi)    
      Nu ai inteles nimic, (Duminică, 13 septembrie 2015, 12:09)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui athos64

      ,nu e vorba de capacitate, cu siguranta ne descurcam cu 7000 de oameni dar asta creaza un precedent periculor.Pai u crezi ca mai sta cineva de maine in africa daca aud ca traiesc bine in Europa??Merkel ori e vanduta mosulmanilor ori e proasta sa urlii in gura mare ca UE isi permite sa absoarba fara numar.Pai cu ajutoarele sociale din Europa traiesc de 10 ori mai bine decat in cacatul lor de tara.Si asta din simplu motiv ca singura lor preocupare este sa il converteasca pe celalalt la religia lor.Asta e singurul lor scop in viata vad, religia.Si se omoara unul cu altul crezand ca el are dreptate.Oare in Europa de ce nu ar face la fel??
      O sa faca cand o sa fie mai multi si o sa prinda curaj, din pacate idiotii de europeni sunt prea prosti sa realizeze ce se intampla, la fel de prosti au fost cand a fost vorba de tiganii nostri.Dupa ce au urlat ca nu ii integram acum au ocazia ei sa ii integreze??CE fac sa ii integreze??Nimic, pt ca omul care s-a nascut trantor nu o sa munceasca niciodata decat dc e pus biciul pe el.
      Sa nu uitam un lucru, UE a zis ca astia o sa ramana definitiv aici, deci nu vin un an doi si pleaca, nu , baietii astia trebuie integrati in societate.Adica le tb scoli, spitale, mancare, moschei etc.

      Eu le-as zice celor de la UE, noi putem adopta moldoveni, pt ca saracie e la fel de mare in moldova ca in siria, irak etc.Pana la urma e acelasi lucru, avand in vedere ca cei din siria, irak etc sunt in germania nu datorita razboiului ci datorita pomenilor sociale.Ei stiu un singur lucru , only Germany.
      • +7 (7 voturi)    
        ... (Duminică, 13 septembrie 2015, 15:00)

        dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui /./

        De moldoveni nu le convine la UE. Cand a inceput Base sa simplifice procedurile de acordare a cetateniei pt moldoveni, au sarit toti in frunte cu Germania si Franta ca nu sunt de acord.
        Pretentia lor care se contureaza e ca vor sa ne faca ei politica noastra imigrationala, sa hotarasca ei cine intra si cine iese in tara asta.
  • +11 (13 voturi)    
    Clar.... (Duminică, 13 septembrie 2015, 10:03)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Pentru a putea sa isi sporeasca profitul firmele austriece au nevoie de mina de lucru ieftina. Cam 6314 tineri buni de munca....
    • -8 (10 voturi)    
      cine poate (Duminică, 13 septembrie 2015, 11:35)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      Sigur ca au nevoie de munitori necalificati. Daca visul tau e sa speli farfurii la Viena, ai dreptate sa fii indignat.
      • +5 (9 voturi)    
        esti pe dinafara... (Duminică, 13 septembrie 2015, 11:53)

        CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        daca citesti cu atentie si fara idei preconcepute ai sa vezi ca e vorba de emigrantii ce trebuie primiti de Romania; si ma refeream la firmele austriece ce activeaza aici.
        Trebuia sa scrii neeaparat ceva?
        Si sa sti ca multe din restaurantele din Viena au pierdut din calitate dupa ce au inceput sa lucreze cu emigranti. Am primit pahar cu urme de ruj..... Si multe din firmele mari dau rateuri de cind au angajat emigranti ieftini cu probleme de comunicare.
        A, inca ceva, nu visam toti aceleasi lucruri. Inca nu mi s-a intimplat sa visez ce ai scris tu. Somn usor
        • -6 (6 voturi)    
          capra raioasa ,,, (Duminică, 13 septembrie 2015, 12:42)

          Dedalus [anonim] i-a raspuns lui CetateanulRoman

          Sigur, trebuia sa presupun eu la ce te gandesti tu cand spui "firme austriece"...

          Exact ce spuneam, de abia stim sa scriem doua randuri cu cap si coada si avem pretentia ca suntem grozavi.

          Daca vrei sa inteleaga lumea ce vrei sa spui, invata sa te exprimi, nu mai da vina pe cititor pentru lenea ta.


          ====

          Ca sa nu mai spun ca vorbind despre cateva mii de oameni.

          Daca firmele austriece nu pot gasi romani sa lucreze pentru ele - asta pentru ca sunt total incapabili de orice effort si lipsiti de responsabilitate si cunostinte- de ce nu ar lucra cu refugiati?!

          Ce-i rau in asta? "Iau painea de la gura" muncitorilor romani ? Care? Aia care cara saci pe santiere?

          Poate asa, in fata unei concurente serioase vom intelege si noi necesitaeta pregatirii proesionale si a seriozitatii. Dar ma cam indoiesc ca vor vrea prea multi refugiati sa stea pe aici. Mai devreme sau mai tarziu vor pleca oricum. Mult zgomot pentru nimic.
  • +1 (5 voturi)    
    vrednic este (Duminică, 13 septembrie 2015, 10:04)

    DimijoareiObt [anonim]

    Afirmatie absolut corecta politic!
  • -18 (22 voturi)    
    sa ne aflam in treaba (Duminică, 13 septembrie 2015, 10:06)

    Dedalus [anonim]

    1) Nu putem accepta decat refugiati care vor sa stea in Romania. A "accepta" refugiati care nu vor sa stea inseamna privare de libertate.

    2) Daca nu putem primi 6000 de oameni, trebuie sa ne punem intr-adevar intrebari serioase despre capacitatea administrative a Romaniei, ca stat membru UE. Altfel spus, una din conditiile principale ale primirii ca stat membru este de a avea capacitate administrative. Daca nu o ai, nu esti membru.

    Rezulta ca daca Romania nu are capacitate administrativa, nu poate fi stat membru.

    ====

    Sa fim insa seriosi, toata aceasta "atitudine publica" este strans legata doar de dorinta de a castiga imagine, de a spune ce vor oamenii sa auda. Ca doar ei voteaza, nu?

    Din pacate, nu sunt deloc convins ca romanii doresc sa restranga accesul strainilor in tara. Plus ca toata lumea rade de se sparge de idea absurd ca in ROmania ar veni nu stiu cate zeci de mii de refugiati, in conditiile in care nu cred ca exista vreun roman care sa nu vrrea sa plece din Romania.
    • +17 (19 voturi)    
      capul plecat... (Duminică, 13 septembrie 2015, 11:27)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      traieste in continuare dup acest "minunat" proverb...
      noi ceilalti preferam sa nu!
      eu prefer sa mor decat sa traiesc intr-un frumos 1984...
      germania incearca prin orice mijloace sa redevina imperiu (cu lacheii austrria si franta) si guvernele in general incearca prin orice mijloace sa ne ingradeasca dreptul la exprimare!
      acum musulmanii in Europa care vor incerca sa-si impuca propriile legi!
      nu merci! cat timp traiesc, vreau sa traiesc fara frica de a nu putea spune ce vreau!
      • -10 (10 voturi)    
        nu e vorba de asta (Duminică, 13 septembrie 2015, 12:50)

        Dedalus [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Se numeste solidaritate.
        ----

        Nu vad ce legatura are cota de refugiati a Romaniei cu tendintele politicii Germaniei. Ei primesc muuult mai multi refugiati la ei in tara. Nu vad cum asta ii face sa redevina imperiu,

        Noi am zis cam trei mii, CE a propus vreo sase mii.

        Diferenta nu merita discutia.

        In plus, mai spuneam ca oricum nu-I putem tine cu forta. La un moment dat, daca devin cetateni romani se vor bucura de aceeasi libertate de miscare ca si toti cetatenii statelor member. Adica vor pleca unde vor dori. Poate unii vor ramane in Romania (putini probabil).

        ---
        In alta oriine de idei, noi romanii suntem ortodocsi. Celealte state member (cu mici exceptii) sunt catolice sau protestante. Mai sunt si alte religii in UE, inclusive cea islamica.

        Cum ar fi sa fii respins la grranita cu Germani pe motiv ca esti orthodox (ca principiu, nu insinuez ca ai fi).

        Europa nu mai e determinate religios de mult timp, Ca sa nu spun ca islamul real nu are nici o treaba cu terorismul si intoleranta. Dimpotriva.
        • +1 (1 vot)    
          ... (Duminică, 13 septembrie 2015, 15:25)

          dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Nu vezi problema? Problema este Schengen, Rusia si pasapoartele pt moldoveni. Iar noi incercam sa negociem, asa cum se negociaza tot in UE. Asta e tot.
    • +13 (17 voturi)    
      Poate nu ai inteles notiunea de stat suveran (Duminică, 13 septembrie 2015, 11:46)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Nimeni nu poate fi obligat sa accepte refugiati. Nu o fi corect politic, dar nici romanii nu forteaza frontiera daca vor sa plece in alta parte. Vin cu pasaport, cu acte in regula etc. Spre deosebire de cei care trec liniile ferate si fac si scandal.
      Au fost returnati/refuzati nu stiu citi si din Romania, avind (!) dreptul sa plece undeva. Si nu s-a plins nimeni.
      Dar cote? S-avem pardon. Calculate dupa niste criterii arbitrare (sa nu spun timpite), si neglijind VOINTA celui caruia aceste cote i se IMPUN. Ultima oara cind am auzit de cuvintul cote era cum imi zicea maica-mea; asa cintau copii prin '50 "URSS, dupa cote, dupa cote". Sau cotele de la CAP sau de la practic agricola.
      • -6 (6 voturi)    
        sa nu exageram (Duminică, 13 septembrie 2015, 12:52)

        Dedalus [anonim] i-a raspuns lui ac

        ACUM vin cu acte in regula. Cum era inainte de 1989?

        Iar cuvintele sunt cuvinte. Nu inseamna ceva. Cote au si apele Dunarii....
        • +2 (2 voturi)    
          Inainte de '89 (Duminică, 13 septembrie 2015, 15:05)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Da, erau refugiati politic. Adica aia 3-4 care ajungeau. Nu ii pun pe nemtii vinduti la bucata de securitate.
          Nu cred ca sute de mii de sirieni sau ce-or mai fi egal Nadia Comaneci plus citiva.

          Da, cuvintele sint cuvinte. Mai ales cind unii le impun altora. /// ca_cuvintele e cuvinte, si mame au si altii etc. Ideea centrala aici nu era cuvintul cote, ci cuvintul impuse. Credeam ca se subintelege.
        • +2 (2 voturi)    
          Inainte de 89.... (Duminică, 13 septembrie 2015, 16:40)

          jidanu [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Dedalus , daca i-ti amintesti pcr a dictat ca toti cetatenii care detin spatiu locativ excedentar sa primeasca in casa un navetist sau o familie de navetisti!!!! De ce ?
          Cine dicteaza la mine in casa? Tu?
        • +1 (1 vot)    
          omule... (Duminică, 13 septembrie 2015, 19:01)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          ia incearca sa te duci tu in jermania si sa ceri ajutoare sociale... o sa te urce urgent in primu autocar spre romania...
          daca esti sirian se face loc ca ue e sac fara fund....
          nu vezi ipocrizia si standardu dublu in toata treaba asta?!

          sa nu mai vorbim de pericolul atentatelor, si traitului cu frica! a se vedea Charlie ...
    • +12 (12 voturi)    
      voi ganditi putin sau sunteti mosulmani?? (Duminică, 13 septembrie 2015, 12:23)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Citeste articolul scris de Cristoiu de acum cateva zile si poate te luminezi si u putin ca se pare ca esti in bezna totala.
      CE s-a intamplat de fapt, Germania a hotarat de una singura ca UE trebuie sa primeasca refugiati fara numar, fara sa se consulte cu toate tarile ci doar cu cativa ( in general tarile care au multi mosulmani in tarile lor si deci voturi multe ).Vezi , atitudinea asta nu imi place pt ca UE inseamna mai mult decat germania.Aici Romania a procedat corect, nu poate accepta o situatie care ne-a fost hotarata de altii.Cifra de 7000 de refugiati chiar nu are nici o relevanta aici( putea sa fie orice numar ) ci faptul ca UNI mai smecheri hotarasc pt altii si asteapta ca cei mai slabi sa se supuna.E nu, dc UE inseamna supunere , nu multumesc , nu mai vreau in UE.Suntem parteneri dar nu slugi.Comportamentul tau este de sluga.
      • +1 (1 vot)    
        Nu ca Romania poate sau nu poate (Duminică, 13 septembrie 2015, 15:07)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui /./

        Aici nu discutam de "e in stare", cum bine ai zis, ci de "trebuie". Nu "trebuie" sa faca nimeni ce poruncesc Schroder si Merkel. Nici macar germanii. Si cu atit mai putin romanii. Altii, cum doresc - daca vor spor de natalitate, intinerirea populatiei, n-am nimic impotriva sa primeasca ce vor acasa la ei. Desi fiind in UE eu unul NU vreau ca unora care forteaza frontiera sa li se dea drepturi care mie unuia mi-au fost refuzate (fiind cetatean UE !).
      • 0 (0 voturi)    
        ue arata ce este de fapt... (Duminică, 13 septembrie 2015, 19:02)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui /./

        adica imperiul german cu cativa lachei: franta, austria... poate altii
  • +9 (15 voturi)    
    Hait! (Duminică, 13 septembrie 2015, 10:25)

    Ricochet [utilizator]

    Taci, ca i-am lovit unde-i doare pe nemtalaii astia de austrieci!
    Cineva trebuia sa le bage mintile in cap, si sa-i aduca la realitate, dom'le: de la refugiati nu vine nicio spaga!
  • -5 (11 voturi)    
    Oare cat de "berbanti "ne permitem a fi in UE ? (Duminică, 13 septembrie 2015, 11:17)

    Plagarus [utilizator]

    Românii trăiesc cu 7 ani mai puţin decât germanii. Bărbaţii mai apucă doar 4 ani de pensie
    Moartea îi loveşte în Europa cel mai fulgerător pe români. Ei trăiesc, în medie, cu 8 ani mai puţin decât spaniolii şi francezii, cu 9 ani mai puţin decât elveţienii
    Statisticile europene au introdus, relativ recent, în calcul şi indicatorul de viaţă sănătoasă, reprezentând numărul de ani în care omul funcţionează în deplinătatea puterilor sale (fără limitarea activităţii)
    Creşterea PIBului pe cap de locuitor şi majorarea cheltuielilor pentru sănătate corelează pozitiv cu indicatorul „viaţă sănătoasă”.
    Tulburarile datorate consumului de alcool in Romania sunt cu peste o treime mai mari decat in UE.
    In Romania peste doua milioane de persoane consuma alcool in exces, 70% din cazurile de violenta in familie si aproape 1/2 din crime sunt cauzate de bautura excesiva si circa 100 de romani mor anual din cauza alcoolului.
    Un procent de 14.7% din decesele inregistrate in Romania au la origine consumul de alcool
    Consumul abuziv de alcool reprezinta cauza a 25% dintre decesele inregistrate la barbatii tineri (intre 15 si 29 de ani), se asociaza cu pana la 60% din cazurile de viol, cu pana la 70% din cazurile de violenta in familie, cu 40% din crime si cu 1 din 6 cazuri de suicide.
    Depindem intr-o foarte mare masura de UE caci aproape trei sferturi din exporturile Romaniei se indreapta catre tarile din UE, iar peste trei sferturi din importuri provin din acelasi tari.
    Datele INS privind comertul exterio, confirma ca la 6 luni avem in continuare un deficit, pentru ca importurile au fost de 32 de miliarde de euro, cu 5 miliarde mai mari decat exporturile.
    Romania nu reuseste deloc sa echilibreze balanta.
    Potrivit datelor raportate de Institutul de Statistică la Eurostat (biroul de statistică al Comisiei Europene), rata şomajului în rândul tinerilor cu vârste de sub 25 de ani este de 24% în România !!!
    La fiecare persoană ocupată din România 1,327 de persoane sunt inactive sau în şomaj.
    • +6 (10 voturi)    
      poate nu ai vazut cum se bea in Anglia (Duminică, 13 septembrie 2015, 11:57)

      mnicku [anonim] i-a raspuns lui Plagarus

      de la virste fragede si in mod organizat, cu autocarele in pub-uri pina la 1 noaptea. In fiecare saptamina.
      Romanii sint mici copii fata de ei .
      Nu stiu cine a facut statisticile insa bautura e sport national in Anglia.
    • +3 (3 voturi)    
      Fantastic (Duminică, 13 septembrie 2015, 15:08)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Coane, si daca durata de viata ar fi 20 de ani, Romania pe teritoriul ei face ce doreste ea. Ti se pare ca alcoolul e cauza? Eu zic ca PSD-ul & friends e cauza.
  • +12 (18 voturi)    
    hmmmm (Duminică, 13 septembrie 2015, 11:28)

    liviu_ [utilizator]

    nu ar fi prima data când legile se scriu dupa cum vor stapanii imperiului european... intrarea in Schengen a fost alta balarie... indeplinesti toate conditiile si brusc inventezi altele pe drum!

    este bine ca estul incepe sa ia atitudine! poate jermania ar trebui sa inteleaga faptul ca acum suntem o uniune, nu imperiul german !
  • +6 (8 voturi)    
    Cine plateste pentru refugiati? (Duminică, 13 septembrie 2015, 11:43)

    dnicu [utilizator]

    Vad ca Germania se arunca la primit sute de mii de refugiati ... dar hai sa vedem ce se intampla daca ii ia Germania pe toti. Sa facem un mic calcul la 100.000 oameni (10.000 familii).
    1. 10.000 adaposturi/case x 20k euro = 200 mil euro
    2. 100.000 oameni x 500€/luna/om = 50 mil €/luna
    3. Profesori/personal care se ocupa cu integrarea acestor imigranti = x mil €/luna

    Banii astia vor fi cheltuiti in economia Germana si sunt sigur ca nemtii for avea grija ca toti europeni sa plateasca.

    Ce pierzi pe termen lung: din 100k e deajuns sa ai 10 teroristi care sa iti faca o bucurie gen ianuarie 2015 Paris.

    Ce castigi pe termen lung: din 100k e deajuns sa ai 10 doctori, 10 ingineri, 10 strungari, 10 ce specialisti vrei tu ... veniti la tine in tara numai buni de munca.

    Oare e bine ... oare e rau sa ii primim? Poate ca da ... poate ca nu ... totul depinde de cum negociezi. Daca zici Nu ca prostul e rau ... daca zici Da ca prostul e la fel de rau. Cel mai bine e sa zici ... "Depinde".
    • -8 (8 voturi)    
      eu european, tu european (Duminică, 13 septembrie 2015, 12:33)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui dnicu

      Refugiatii vor munci. Si pun pariu ca multi vor munci mai bine decat multi europeni, care s-au invatat cu pomana.

      Nemtii au inteles asta, isi creeaza singuri o forta intenra de schimbare.

      In general, natiunile vestice au o evaluare pe termen mediu-lung, nu doar pana la varful nasului balcanic.

      -----

      Atentie ca si Germania e Stat Membru al UE! Adica, nu exista o Europea separate de statele member. Stiu ca mai toti romanii cred ca UE e asa un fel de banca celesta de la care Statele Membre iau bani degeaba.

      Dar cand spui "Europa va plati" inseamna statele member, nu alticineva. Adica si Germania.

      Despre cum se formeaza bugetul UE, cine vrea sa stie afla de pe internet.
      • +3 (3 voturi)    
        "Refugiatii vor munci" (Duminică, 13 septembrie 2015, 12:57)

        /./ [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        , buna gluma, daca vroiau sa munceasca puteau muncii oriunde nu doar in germania.Ce cauta zeci de mii de imigranti sa treaca prin tunel in anglia de isi risca viata??Oare in alta parte nu pot muncii??Sau pt pomeni si atentate??Anglia s-a prins de joc si le-a inchis granitele.Cei care o sa merga sunt dinainte amprentati si sigur nu o sa aiba posibilitatea sa iasa din campusurile create , in plus sigur Anglia nu o sa ii accepte decat pe termen scurt.
        Nu avem nevoie de niste oameni care singurul lor scop in viata este religia.Dc nu te pot convertii la religia lor iti iau capul.Buna gandire au , femeile care au fost violate sunt omorate cu pietre in pietele publice, o adevarata civilizatie mosulmanii astia.
      • +1 (1 vot)    
        Bai dedalus, tu esti prost? (Duminică, 13 septembrie 2015, 21:24)

        StanTheo [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        Daca iti spun toti ca spui prostii si primesti numai voturi negative, ce mai insisti bai baiatule? Esti chiar nesimtit.
      • 0 (0 voturi)    
        Am si eu citeva intrebari : (Luni, 14 septembrie 2015, 3:49)

        SISKA [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

        Dupa tine (si altii ca tine): cam cind si cum crezi tu ca va munci un arab in Germania in conditiile in care "rupe"citeva cuvinte in engleza (si alea prost !) ?? In tara aia in care se stie ca precizia e la loc de frunte ? Tie chiar nu-ti pute nimic in afacerea asta ? Tu, daca ai primi unul din aia la firma ta (presupunind ca ai avea una), cam ce i-ai da de lucru si cu cit l-ai plati ( daca tot esti "marinimos" si-i vrei in Romania) ?
    • +1 (1 vot)    
      pt dnicu (Duminică, 13 septembrie 2015, 13:04)

      cristina [anonim] i-a raspuns lui dnicu

      Deja rad la comentariile dvs vis-à-vis de profesiuni.
      daca din 1000 de refugiati 1 are ceva studii e deja prea mult.
      • 0 (0 voturi)    
        cine a ajuns in RO? (Duminică, 13 septembrie 2015, 18:41)

        dnicu [utilizator] i-a raspuns lui cristina

        pai aia care au platit mii de euro. Cred ca nu orice Gigel cu 4 clase a reusit sa faca rost de banii astia ...
  • +5 (5 voturi)    
    Germania ne-a aratat ca tratatele UE (Duminică, 13 septembrie 2015, 13:02)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    sunt aplicabile in mod selectiv. Daca vrei il aplici, daca nu, nu.

    Germania vrea sa-si repare problema demografica invitand sute de mii, milioane de imigranti ilegali, contrar acordului de la Dublin, vrand sa-i pastreze pe cei mai buni si sa-i trimita pe cei mai prosti la noi, la polonezi etc.

    Ce zice austriacul e de fapt "cum indrazniti sa nu faceti cum va spunem noi? voi afurisiti de romani!", bineinteles, ce propune el e o ilegalitate peste o alta ilegalitate.
  • +6 (6 voturi)    
    ecologie in stil austriac (Duminică, 13 septembrie 2015, 13:13)

    anonimicus [utilizator]

    Taie padurile si plantează refugiaţi ...
  • +3 (3 voturi)    
    despre integrare (Duminică, 13 septembrie 2015, 14:17)

    maru [anonim]

    Am impresia ca cei care conduc Europa nu au vreun interes sa apere drepturile europenilor,altfel cum se explica politica asta de primire a refugiatilor din alt continent,cand aici in UE sunt o multime de oameni care traiesc la limita saraciei si nu li se acorda niciun sprijin.Avem cateva milioane de tigani pe care inca nu a reusit nimeni sa-i integreze in atatea sute de ani,iar Merkel crede ca va integra milioane de refugiati de alta religie si alta cultura.Un lucru este clar,Europa se duce dracu .
    • +2 (2 voturi)    
      Populatia trebuie sa isi poarte singura de grija (Duminică, 13 septembrie 2015, 17:52)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui maru

      Guvernele occidentale sunt la fel de egoiste si manipulative cum erau si in vremurile coloniale, vremurile imperiilor.

      Guvernul si populatia sunt doua lucruri diferite.

      De aceea populatia este obligata sa ceara expulzarea "refugiatilor", pentru binele ei.

      Guvernul german, pe de alta parte, vrea forta de munca ieftina, si cine e mai ieftin decat un "refugiat"? Companiile germane castiga, dau din bani la stat, statul e fericit - asta in timp ce populatia isi pierde locurile de munca.
  • 0 (0 voturi)    
    Revolta in genunchi... (Duminică, 13 septembrie 2015, 19:43)

    A.B. [anonim]

    Opozitie cu jumatate de gura si doar de ochii lumii...

    "Nu poate fi... daca nu are..."

    Dar daca un stat UE are "capacitatea de a primi un numar impus de imigranti", dar considera ca asta nu e un lucru bun pentru poporul statului respectiv si refuza diktatul german, atunci poate fi penalizat? Asta vrea sa zica Aurescu?

    Sau daca i se arunca niste milioane sa mai construiasca niste blocuri, atunci va trebui sa accepte numarul impus de imigranti? Nu cumva Aurescu incearca, astfel, sa ridice germanilor o minge la fileu ca sa ne deporteze citi migratori vor ei aruncindu-ne, in paralel, si citeva geamantane de euro?

    Pentru asta am intrat in UE, ca sa ne lasam calcati pe cap de germani?

    Dar ministrul de externe n-ar putea el, oare, sa-si dea demisia daca vede ca e depasit de situatie si incep sa-i tremure miinile si picioarele, sa lase locul unui barbat, iar el sa se duca sa se ascunda sub acelasi pat cu Klaus si cu tot restul turmei de politruci de doi bani? Sau, cel putin, sa taca pur si simplu?

    Inca si mai deplorabila e vitejia cu care tace (cred ca rezista prin cultura) asa-zisa elita si fudulii editorialisti si anal-isti in ale politicii din Romania. Mai mult decit niste miriieli si mormaieli aluzive (ah, ce bine le prinde acum experienta in domeniu acumulata pe vremea cind taceau impotriva lui Ceausescu!) nu razbesc spre publicul larg. Inca si mai rau, ca sa nu para ca stau ascunsi de frica, organizeaza niste reuniuni la GDS ca sa discute despre nimic (doctorate plagiate, ca ar fi fost chiar batator la ochi sa dezbata pe tema sexului ingerilor) in timp ce musulmanii asediaza Europa.

    JALNIC.
  • 0 (0 voturi)    
    Revolta in genunchi... (Duminică, 13 septembrie 2015, 19:43)

    A.B. [anonim]

    Opozitie cu jumatate de gura si doar de ochii lumii...

    "Nu poate fi... daca nu are..."

    Dar daca un stat UE are "capacitatea de a primi un numar impus de imigranti", dar considera ca asta nu e un lucru bun pentru poporul statului respectiv si refuza diktatul german, atunci poate fi penalizat? Asta vrea sa zica Aurescu?

    Sau daca i se arunca niste milioane sa mai construiasca niste blocuri, atunci va trebui sa accepte numarul impus de imigranti? Nu cumva Aurescu incearca, astfel, sa ridice germanilor o minge la fileu ca sa ne deporteze citi migratori vor ei aruncindu-ne, in paralel, si citeva geamantane de euro?

    Pentru asta am intrat in UE, ca sa ne lasam calcati pe cap de germani?

    Dar ministrul de externe n-ar putea el, oare, sa-si dea demisia daca vede ca e depasit de situatie si incep sa-i tremure miinile si picioarele, sa lase locul unui barbat, iar el sa se duca sa se ascunda sub acelasi pat cu Klaus si cu tot restul turmei de politruci de doi bani? Sau, cel putin, sa taca pur si simplu?

    Inca si mai deplorabila e vitejia cu care tace (cred ca rezista prin cultura) asa-zisa elita si fudulii editorialisti si anal-isti in ale politicii din Romania. Mai mult decit niste miriieli si mormaieli aluzive (ah, ce bine le prinde acum experienta in domeniu acumulata pe vremea cind taceau impotriva lui Ceausescu!) nu razbesc spre publicul larg. Inca si mai rau, ca sa nu para ca stau ascunsi de frica, organizeaza niste reuniuni la GDS ca sa discute despre nimic (doctorate plagiate, ca ar fi fost chiar batator la ochi sa dezbata pe tema sexului ingerilor) in timp ce musulmanii asediaza Europa.

    JALNIC.
  • 0 (0 voturi)    
    bun asaaa... (Luni, 14 septembrie 2015, 9:31)

    Ionela Ionescu [anonim]

    si daca platim aceasta noua taxa MINUSCULA in comparatie cu efectele acceptarii de refugiati, putem sa dormim linistiti? ca ar fi bine asa, ba chiar foarte ieftin ..... iar daca platim din furaciunile confiscate de DNA , practic ne costa ZERO si ne pastram tara curata !


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică