Sentinte in cazul violului din Vaslui: Pedepse intre 5 ani si 8 luni si 8 ani si 4 luni de inchisoare pentru toti cei sapte inculpati

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 17 august 2015, 14:18 Actualitate | Esenţial

Tinerii condamnati pentru viol
Foto: Agerpres
Cei sapte tineri din Valeni acuzati ca au violat o fata de 18 ani au fost condamnati, luni, de Judecatoria Vaslui, la pedepse cuprinse intre 5 ani si opt luni si 8 ani si patru luni de inchisoare, precum si la plata unor daune morale de 50.000 de lei catre tanara, decizia instantei nefiind insa definitiva.

Astfel, cea mai mare pedeapsa a primit-o Silviu Burada, cel care a racolat-o pe fata de 18 ani din statia de autobuz din municipiul Vaslui, informeaza Mediafax.

El a fost condamnat la sapte ani de inchisoare pentru viol in forma agravanta si patru ani pentru lipsire de libertate in mod ilegal, astfel ca va executa pedeapsa cea mai grea, de sapte ani, cu un spor de un an si patru luni, rezultand opt ani si patru luni de inchisoare.

Paul Andrei Burlacu, Silviu Avadanei si Petrica Ionut Bolboceanu au fost condamnati la sase ani de inchisoare pentru viol in forma agravanta si trei ani pentru lipsire de libertate in mod ilegal, astfel ca se aplica pedeapsa cea mai grea, de sase ani, cu un spor de un an, astfel ca vor avea de executat sapte ani de inchisoare.

Ionut Boicu, Alin Rotaru si Ioan Surleac, care au incheiat acorduri de recunoastere a vinovatiei, au primit cele mai mici pedepse, adica 5 ani de inchisoare pentru viol in forma agravanta si doi ani pentru lipsire de libertate, rezultand o pedeapsa de cinci ani si opt luni de inchisoare.

Sentinta Judecatoriei Vaslui in cazul celor sapte inculpati:

Silviu Ovidiu Burada - 8 ani si 4 luni de inchisoare

Paul Andrei Burlacu - 7 ani de inchisoare

Silviu Avadanei - 7 ani de inchisoare

Petrica Ionut Bolboceanu - 7 ani de inchisoare

Ionut Bogdan Boicu - 5 ani si 8 luni de inchisoare

Alin Dumitru Rotaru - 5 ani si 8 luni de inchisoare

Ioan Surleac - 5 ani si 8 luni de inchisoare

Cei sapte tineri nu au fost prezenti in sala de judecata, insa instanta a decis inlocuirea controlului judiciar in cazul lor cu masura arestarii preventive pentru 30 de zile, decizia fiind executorie si urmand a fi pusa in aplicare de politisti.

Totodata, instanta a stabilit ca cei sapte tineri sa plateasca in solidar daune morale de 50.000 de lei tinerei violate.


La pronuntarea sentintei nu a fost prezenta nici tanara violata, care sustine luni examenul de bacalaureat.

In schimb, cateva zeci de persoane au fost prezente in fata Judecatoriei in asteptarea sentintei.

Cei sapte tineri, cu varste cuprinse intre 18 si 27 de ani, din localitatea vasluiana Valeni, au fost judecati sub control judiciar, fiind acuzati ca au sechestrat si violat, timp de mai multe ore, in noiembrie 2014, o fata de 18 ani, care ulterior a fost transportata la spital. Potrivit cercetarilor facute de catre anchetatori, adolescenta a fost abuzata sexual in doua randuri, in aceeasi seara, de catre cei sapte tineri.

Retinuti initial de catre politisti, cei sapte tineri au fost arestati preventiv de Judecatoria Vaslui la trei zile dupa viol. La inceputul lunii aprilie, aceeasi instanta a decis eliberarea, pe rand, din arest a celor sapte vasluieni acuzati de viol, fiind plasati in arest la domiciliu. In 19 iunie, Judecatoria Vaslui a inlocuit masura arestului la domiciliu cu cea a controlului judiciar in cazul celor sapte.

In 23 iunie, in urma unei sesizari facute de Asociatia pentru Implementarea Democratiei (AID), CSM a sesizat Inspectia Judiciara sa faca verificari privind eliberarea din arest a celor sapte tineri.












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
43645 vizualizari
  • +36 (62 voturi)    
    Cam putin... (Luni, 17 august 2015, 14:28)

    Diana [anonim]

    Acum isi mai duce degetul la nas a la Udrea bestia aia primitiva? Sau i-a trecut aroganta cand a aflat ca 8,4 ani i se va spune si lui in fiecare seara: "Auzi, nu ai chef de o posta...?"
    • +31 (39 voturi)    
      Cum arata un viol binefacut? (Luni, 17 august 2015, 16:51)

      cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui Diana

      Conform Cod Penal, art. 218 3f: Pedeapsa este închisoarea de la 5 la 12 ani şi interzicerea exercitării unor drepturi atunci când fapta a fost săvârşită de două sau mai multe persoane împreună.

      Burada a fost condamnat la 7 ani de inchisoare pentru viol, deci mai aproape de limita inferioara a pedepsei, decat de limita superioara.

      Judecatorul care a dat sentinta asta de rahat, ar putea sa ne descrie ce ar trebui sa faca un om, cu cat timp inainte trebuie sa premediteze fapta, cati prieteni sa isi implice in infractiune, ca sa fie la final 'onorata instanta' (un nefericit judecator adica) sa zica: "Da domnule, asta-i un viol ce merita 12 ani de inchisoare!"
      • -8 (36 voturi)    
        Justitia populara? (Luni, 17 august 2015, 18:09)

        codo [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

        Cand vei avea acces la astfel de dosare, adica atunci cand vei ajunge un "nefericit de judecator" pe cauze penale, vei afla. Deocamdata vorbesti discutii.
      • +5 (7 voturi)    
        Ai dreptate, (Marţi, 18 august 2015, 11:24)

        ionisus [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

        astfel de canalii ar trebui sa primeasca pedepse de minim 25 de ani de inchisoare.
        Legea e mult prea blanda, ca , deh, mai cad in pacatul asta si ''domnii'' care o fac, si odraslele lor si ei gandesc in perspectiva, cand fac o astfel de lege.
        Tocmai de asta e plina lumea de masculi, care se cred barbati, mai ales cand comit astfel de fapte incalificabile.
        Burada merita pedeapsa maxima chiar si numai pentru atitudinea nesimtita si sfidatoare la adresa presei si a opiniei publice.
        Sper ca va fi si un apel, iar judecatorii de acolo vor fi mai intransigenti si le vor da acestor animale pedepsele maxime.
        • +1 (1 vot)    
          "Canalii" de genul asta... (Miercuri, 19 august 2015, 12:10)

          stan [anonim] i-a raspuns lui ionisus

          nu trebuie sa fie aiba parte de tratament "preferential"...o pedeapsa normala pentru privare de libertate si o "castrare" chimica este sufucient; pentru orice om normal la cap o astfel de procedura micsoreaza rata de infractionalitate la zero. Evident pot exista - intr-o societate - si dezaxati, care pot distruge viata unui om...
      • +5 (5 voturi)    
        nu inteleg (Marţi, 18 august 2015, 12:43)

        Dan-IoanDinu [anonim] i-a raspuns lui cenzuratul

        deci, conform Cod Penal, violul săvârșit în grup (mai mult de doi) se pedepsește intre 5 și 12 ani.
        Înțeleg de ce cei care și-au recunoscut fapta au fost condamnați la 5 ani pentru viol (plus câteva luni pentru agravante).
        Dar de ce ceilalți au primit 6 și respectiv 7 ani dintr-un maxim de 12 ani??? Cat de grava trebuia sa fie fapta acestora pentru a primi toți cei 12 ani pe care ii meritau cu vârf și îndesat?
        Cel puțin cel care a pus la cale aceasta porcărie enorma trebuia pedepsit cu maximul posibil de 12 ani. Iar ceilalți care au participat trebuiau sa încaseze vreo 9 ani plus minus unul în funcție de fapte.
        In felul acesta , în viitor, va fi mai tentant să-ți recunoști faptele și sa încasezi DOAR 5 ani, în caz contrar știind ca te duci drept către 9 - 10 ani de pușcărie.
        Categoric trebuiau sa încaseze mai multi ani cei care nu și-au recunoscut porcăriile făcute. Știu și eu, poate la recurs?
        Parca au mai fost cazuri de curând în care la recurs sau dat pedepse mai mari decât cele inițiale.
    • +7 (11 voturi)    
      oricum (Luni, 17 august 2015, 17:04)

      Reader [anonim] i-a raspuns lui Diana

      astia nu vor iesi din inchisoare (sau vor iesi dar cu picioarele inainte).
      • +6 (8 voturi)    
        putin probabil (Marţi, 18 august 2015, 7:53)

        spy [utilizator] i-a raspuns lui Reader

        cam in 3 ani si jumatate o sa aplice pt eliberare anticipata
        • +5 (5 voturi)    
          Din cate stiu, (Marţi, 18 august 2015, 11:39)

          Ariciu [anonim] i-a raspuns lui spy

          trebuie sa execute 2/3 din pedeapsa si sa mai intruneasca si alte conditii, nu ii elibereaza pur si simplu. Oricum, la cata mediatizare a avut cazul, or sa fie niste ani de cosmar pentru ei, probabil batai si violuri la ordinea zilei. Pe care ii merita pe deplin!
          • 0 (0 voturi)    
            sau (Joi, 20 august 2015, 8:34)

            spy [utilizator] i-a raspuns lui Ariciu

            eu stiam de 1/2 si n-am scris ca ii elibereaza, am scris ca ei o sa ceara eliberarea.
            bineinteles trebuie sa aiba buna purtare, etc
  • +47 (63 voturi)    
    Castrare chimica (Luni, 17 august 2015, 14:32)

    argo14 [utilizator]

    La sentinta asta trebuia adugata si castrarea chimica. Niste bestii.
    • -21 (47 voturi)    
      Pacat (Luni, 17 august 2015, 15:24)

      sile [anonim] i-a raspuns lui argo14

      Pacat nu se aplica si la noi sistemul american (saxon?) si se contopesc pedepse pentru capete de acuzare diferite.
      Pe de alta parte explicabil, in conditiile in care pana si apararea a considerat ca "victima nu e usa de biserica" e un argument de invocat in sala de judecata.
      • +59 (67 voturi)    
        irelevant (Luni, 17 august 2015, 15:54)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui sile

        chestia cu "usa de biserica" e irelevanta.si daca e ultima centurista,in clipa in care nu a vrut,tot viol se cheama.
        • +20 (24 voturi)    
          Pai asta spuneam si eu (Luni, 17 august 2015, 16:39)

          sile [anonim] i-a raspuns lui grongobar

          Cand vezi tot felul de specimene care vocifereaza in fata camerelor de luat vederi, mai zici ca nu-i duce capul, ca e lipsa de educatie sau ca asa au vazut ei pe acasa. Infiorator.
          Dar cand un avocat pledant, un om cu studii superioare, argumenteaza asa ceva in sala de judecata, e de mii de ori mai infiorator. Cel putin pentru mine.
          • +4 (4 voturi)    
            dar de cand avocatii (Marţi, 18 august 2015, 10:12)

            eGerula [utilizator] i-a raspuns lui sile

            sunt 'usa de biserica'?!
            • +2 (2 voturi)    
              Nu sunt (Marţi, 18 august 2015, 14:27)

              sile [anonim] i-a raspuns lui eGerula

              Dar daca as fi fost avocat, as fi intrat in pamant daca as fi fost pus in pozitia de a argumenta asa ceva.
      • +25 (27 voturi)    
        NU... (Luni, 17 august 2015, 16:45)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui sile

        Inseamna NU!!!

        Indiferent de promiscuitatea victimei, violul nu poate fi justificat de nimic!
        • +8 (8 voturi)    
          cel putin (Marţi, 18 august 2015, 8:59)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

          pana in acest moment, e unul care nu-i de acord cu tine.
          asta inseamna ca e cel putin un prezumtiv violator autodeclarat.
          daca e sa ne luam dupa raporturile voturilor postarilor de mai sus (@sile, @grongobar) sunt chiar mai multi amatori de sex-surpriza.
          or sa vada respectivii ce inseamna sex surpriza in penitenciar.
      • +1 (13 voturi)    
        Dur, dar criticabil (Luni, 17 august 2015, 17:03)

        aqualung [utilizator] i-a raspuns lui sile

        Nu aș admira prea mult sistemul american. Are și el problemele lui. Este adesea funcțional și bazat pe experiența practică (jurisprudențial), ce-i drept, dar și ciudat de imprevizibil uneori.

        La noi, violul se pedepsește cu închisoare de la 3 la 10 ani, cel în formă agravată (cum este cazul de față, pentru că a fost comis de mai mulți) de la 5 la 12 ani și de la 7 la 18 ani dacă rezultă în moartea victimei.

        În SUA se merge de la amendă penală la închisoare pe viață, plus că pot intra și cazuri de fellony-murder (încadrarea la murder-one a morții cuiva în urma comiterii de către altcineva a unei infracțiuni premeditate, inclusiv tâlhărie, intrare prin efracție sau... viol). În SUA, deciziile curților cu jurați sunt adesea puțin previzibile și, din cauza faptului că se fac și multe plea-bargainuri, se ajunge ca persoane care au comis infracțiuni similare să primească sentințe diferite, adesea influențate rasial. SUA este țara cu cel mai mare procent de cetățeni se află încarcerați.

        Cu toate detaliile cazului, sentința mi se pare destul de corectă (sentința minimă pentru cei ce au colaborat, iar pentru ceilalți una medie și apropiată de maximul pedepsei pentru viol simplu) și bine fundamentată pe codul penal.
      • -1 (7 voturi)    
        Pai ... (Luni, 17 august 2015, 18:03)

        gamoto [utilizator] i-a raspuns lui sile

        ... pana si pe usa bisericii intri singur si cand e deschisa!
        Iar daca se aplica sistemul anglo-saxon, ceea ce implica o judecata cu juri, nu cred ca ''ingerasii'' ar fi fost atat de protejati!
        • +8 (10 voturi)    
          Ba frica mi-e ... (Marţi, 18 august 2015, 5:18)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui gamoto

          ... ca daca juratii erau vasluieni, astia scapau si mai ieftin. Adu-ti aminte de primele reactii pe plan local. Parintii violatorilor o acuzau pe victima si judecatorii au decis eliberarea lor din arest preventiv. Daca nu ajungea cazul in media centrala, frica mi-e ca altul era rezultatul procesului.

          Banuiala mea insa e ca nici una dintre parti nu e multumita de sentinta, asa ca se va ajunge la un nou proces. Personal, sper ca la apel sa le creasca pedepsele.
    • -5 (21 voturi)    
      sau justiție ca la indieni (Luni, 17 august 2015, 15:37)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui argo14

      http://www.dailymail.co.uk/news/article-2993383/Terrifying-new-footage-reveals-1-000-strong-Indian-lynch-mob-string-slowly-kill-man-accused-raping-murdering-11-year-old-girl.html
    • +19 (23 voturi)    
      Pedeapsa primita este enorm de mica Rusine! (Luni, 17 august 2015, 16:08)

      Elena [anonim] i-a raspuns lui argo14

      Strigator la cer...Ma asteptam sa li se dea o pedeapsa exemplara pt ca au premeditat si cu sange rece...si practic violul a fost dublu..pt ca au fortat-o de 2 ori nu odata...si si-au dus la indeplinire fapta..nu o pedeapsa asa de mica...Cum mai poti crede in justitie?..Ne facem tara de rusine! Felicitari celui ce nu a participat!!! chiar daca era beat...a constientizat... Insa ei Meritau mult mai mult..Sincer castrarea lor era prea putin pentru gestul lor...De ce nu dati o lege care sa pedepseasca mult mai aspru astfel de cazuri? De ce nu se tine cont de parerea a sute de mii de oameni?
      • -7 (7 voturi)    
        Enorm? (Luni, 17 august 2015, 20:12)

        Furnicuta [utilizator] i-a raspuns lui Elena

        https://dexonline.ro/definitie/enorm
        • +6 (6 voturi)    
          Degeaba stii sa citesti... (Marţi, 18 august 2015, 9:56)

          Jagged Fel [utilizator] i-a raspuns lui Furnicuta

          Citez (de pe pagina al carei link l-ai furnizat):

          ENÓRM, -Ă, enormi, -e, adj. Foarte mare, imens, uriaș, colosal. ♦ (Adverbial) a) Foarte mult; b) (urmat de determinări adjectivale introduse prin prep. „de”, formează superlativul acestora) extrem de..., extraordinar de... – Din fr. énorme, lat. enormis.

          Citeste cu atentie punctul b:

          urmat de determinari adjectivale (cum ar fi "enorm de mica"), formeaza superlativul acestora: extrem de..., extraordinar de...

          Stii sa citesti, dar daca nu intelegi, degeaba! Tot analfabet esti...
      • +1 (3 voturi)    
        Pentru ca (Marţi, 18 august 2015, 11:31)

        ionisus [utilizator] i-a raspuns lui Elena

        ''politicienii'' sunt si ei oameni si, deci, sunt supusi ''greselii''!
  • +5 (11 voturi)    
    Ati uitat unul (Luni, 17 august 2015, 14:32)

    HP [utilizator]

    Surleac Ioan (20 de ani) - 5 ani de închisoare pentru viol în formă agravantă, pentru recunoaşterea faptei, şi 2 ani de închisoare pentru lipsire de libertate în mod ilegal. Aplică un spor de 8 luni, inculpatul va executa 5 ani şi 8 luni de închisoare. Dispune înlocuirea controlului judiciar cu arestarea preventivă imediată pe o perioadă de 30 de zile.
  • +35 (45 voturi)    
    as vrea sa faca recurs (Luni, 17 august 2015, 14:33)

    sachei [anonim]

    ca atunci nu se va mai judeca la vaslui si or sa ia mai multi ani. ii merita
  • +43 (49 voturi)    
    sentinta (Luni, 17 august 2015, 14:44)

    natbl73 [utilizator]

    sper sa conteste sentinta si a doua instanta sa le dea mai mult
  • +42 (50 voturi)    
    Ce dragut... (Luni, 17 august 2015, 14:45)

    AAA [anonim]

    O sa vada acum ce inseamna cu adevarat „sex surprinza” pentru ca vor avea ceva parte de el pe unde vor ajunge.
  • +38 (44 voturi)    
    prea putin, din pacate (Luni, 17 august 2015, 14:45)

    john [anonim]

    prea putin, din pacate
    • +31 (35 voturi)    
      problema cu pedepsele mai mari... (Luni, 17 august 2015, 15:24)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui john

      este ca pot ajunge suficient de mari ca sa "renteze" mai mult sa omori victima pentru a-ti ascunde fapta.
      daca victima traieste nu e prea complicat sa te identifice. daca faci pedeapsa pt viol 20 de ani... pai 20 pt viol si 70% sa te prinda vs 25 pt viol si crima si 40% sanse sa te prinda.... brusc a 2-a devine mai rentabila.
      DAR castrarea chimica nu e o idee rea.... acum depinde pe ce pedioada etc... aici e mai complicat. pentru ca nu o poti face pe viata.

      problema cu pedepsele in romania nu e neaaparat ca sunt mici... sunt destul de ok... problema e ca iesi in 1/2-2/3 din timp pentru buna-purtare, scris carti in parnaie (vezi copos, becali etc) s.a.m.d. sunt de acord ca oamenii se pot schimba si e ok buna purtare , da parca prea toti ies pentru buna purtare (chit ca nu au invatat nimic) si parca mult prea repede...
      • +10 (12 voturi)    
        Eu (Luni, 17 august 2015, 18:01)

        o femeie [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Prefer moartea decat o viata de nebunie in care se retraiesc in mintea mea violul. Sa nu pot dormi ca sa nu visez violul , sa-mi fie frica de barbatii care trec pe langa mine, sa nu pot avea un sot pentru ca mi-e frica involuntar de actul sexual. Violul e tortura ! Nici o prostituata nu face atata de sex in 3 ore ) nu cred ca are atatia clienti ) Ca sa nu mai vorbim de actritele porno care iau pauze lungi si destul de dese pe platoul de filmare ( dupa cum am citi un articol) In concluzie eu sunt pentru marirea pedepsei.
      • +12 (14 voturi)    
        Nu neaparat castrarea (Luni, 17 august 2015, 18:41)

        antrax [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Tot din SUA venire, mai nou astia acuzati pe teme sexuale trebuie sa se inregistreze singuri la Politie cand se muta in alta parte. Si in caz ca se intampla ceva in zona sunt primii pe lista suspectilor. Pentru tot restul vietii, dupa ce-au iesit din inchisoare.
        • +8 (10 voturi)    
          Da ma, da' astia-s vasluieni (Marţi, 18 august 2015, 5:22)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui antrax

          La prima jumatate de tuica de pufoaica reediteaza evenimentul. Daca nu-i bagi la puscarie, ajung si alte victime sa mai sufere.

          Nu-mi mai aduc aminte cum il cheama, da' cre' ca american a fost unu' care-a zis ca clementa fata de faptuitor inseamna nedreptate fata de victima - fosta sau viitoare.
  • +33 (39 voturi)    
    La apel (Luni, 17 august 2015, 14:46)

    Close [utilizator]

    Sa le mai adauge 6 luni un an asa, cat sa apuce sa-i usture si pe ei fundul.
    • +16 (18 voturi)    
      e ok (Luni, 17 august 2015, 17:34)

      Yo [anonim] i-a raspuns lui Close

      o sa-i usture probabil dupa primele 3 zile.
      poate o sa mai cada si pe scari...

      Cei din penitenciare au si ei sotii si fete pe acasa si nimeni nu considera violul ceva "respectabil".
  • +32 (42 voturi)    
    Rusine Justitiei Romane ! (Luni, 17 august 2015, 14:49)

    Marian [anonim]

    Daca nici acum nu s-a dat pedeapsa maxima prevazuta de Codul Penal atunci cand ??? Trebuie sa fie o situatie mai grava?! Cat de grava ? Daca victima moare oricum justitia contopeste pedepsele (sterge pedeapsa de viol) ca asa e la noi : de-asta sunt inregistrate atatea violuri zilnic in Romania !!! RUSINE JUSTITIA ROMANA !!!
    • -6 (30 voturi)    
      omule usurel... (Luni, 17 august 2015, 15:28)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Marian

      pedepsele nu se dau pentru ca vrea presa sau oamenii, ci pentru ca asa e in codu penal...
      violul in cauza nu este de pedeapsa maxima din cate reusesc eu sa-mi dau seama.

      http://legeaz.net/noul-cod-penal/art-218
      • +19 (27 voturi)    
        n-ai dreptate ! (Luni, 17 august 2015, 15:59)

        Marian [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Ia uite in acest art 218:
        (3) Pedeapsa este închisoarea de la 5 la 12 ani şi interzicerea exercitării unor drepturi atunci când:
        f) fapta a fost săvârşită de două sau mai multe persoane împreună.

        Asadar, cat de "usurel" sa stau ? Nu i-ai vazut cu cat tupeu spuneau la tv ca sunt mandri de ei ? De ce sa stea 5 ani si sa iasa dup 1 an jumate pentru buna purtare si scris carti de poezii ? 12 ani din start , asta e legea !!!!
        • -7 (13 voturi)    
          fals... (Luni, 17 august 2015, 16:40)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Marian

          legea spune MAXIM 12 ani... nu este deloc "12 ani din start"
          ori nu au indeplinit chiar tot ce scrie acolo ca sa fie maxim.
          nu toti au fost mandrii, d-aia unii au primit 5 ani si altii 7
          faza cu iesitul pentru buna purtare este alta problema cu care sunt de acord. oricine poate iesi mult mai repede fara sa faca practic nimic...
          • +8 (10 voturi)    
            da, legea se putea aplica mai aspru (Luni, 17 august 2015, 18:05)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Da, Marian are dreptate.

            In acest caz cred ca sunt intrunite aspectele prevazurte de lege pentru aplicarea pedepsei maxime - mai ales pentru cei care nu si-au recunoscut faptele.

            Este interesant de aflat ce pedeapsa a cerut procurorul de caz - daca acesta nu a cerut mai mult atunci de prea putine ori justitia da o pedeapsa mai mare - cred...

            Mai avem de aflat mai multe din saga asta.
      • +20 (24 voturi)    
        Ba... (Luni, 17 august 2015, 16:05)

        dan [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Nu am treaba cu dreptul, dar din ce citesc imi pare ca se poate da pedeapsa maxima:
        (3) Pedeapsa este închisoarea de la 5 la 12 ani şi interzicerea exercitării unor drepturi atunci când:
        e) fapta a avut ca urmare vătămarea corporală;
        f) fapta a fost săvârşită de două sau mai multe persoane împreună.
        • -6 (12 voturi)    
          mai... (Luni, 17 august 2015, 16:43)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui dan

          nu sunt jurist deci e posibil sa vb. prostii, dar maximul ma gandesc ca se da can se indeplinesc ceva mai mult puncte din toata enumerarea aia...
          mai ales ca "vatamare corporala " e si o vanataie si 3 luni de spitalizare...

          eu zic doar ca nu mi se pare ca le-a dar putin... poate se puteau da cu 1 an - 2 mai mult, dar ma indoiesc ca se putea da pedeapsa maxima, si oricum nu pentru toti.
          • +6 (6 voturi)    
            ? (Luni, 17 august 2015, 21:52)

            uzu [anonim] i-a raspuns lui liviu_

            nu liviule, nu esti jurist. nu e necesar sa vina unu cu prietenii sa-si violeze sora invalida pe care o are in intretinere ca sa ia 10 ani ... cum crezi tu.
        • -4 (8 voturi)    
          pedeapsa maxima (Luni, 17 august 2015, 19:45)

          bbc [anonim] i-a raspuns lui dan

          Vad ca multi se abereaza cu pedeapsa maxima. In primul rand pedeapsa are scop de preventie si apoi de pedepsire. In cazul lor, fara antecedente, se considera ca e suficient. Daca nu ati avut de a face cu cazuistica din procese de viol bucurati-va ca sunteti nestiutori in ce priveste perversitatea de care sunt unii capabili. Pe cat de oribila este fapta lor paleste in comparatie cu altele. Un exemplu de viol cu vatamare corporala, caz real al unor proxeneti care au dorit sa-i invete minte "angajata": viol in grup simultan iar unul dintre ei, care n-a prins loc, si-a infipt cutitul in coapsa victimei pentru ca apoi sa-si satisfaca pofta folosind deschiderea creata, asta in acelasi timp cu violul in desfasurare din partea ceilorlalti.
          • +1 (1 vot)    
            cea mai buna (Marţi, 18 august 2015, 13:35)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui bbc

            pedeapsa, ca sa aplicam preventia invocata de dvs., este castrarea. definitiva (aia chimica dispare daca nu se iau pastilele toata viata). fara puscarie.
            in acest fel, se realizeaza cea mai buna preventie (cui ii umbla hormonii fara rost prin organism, se va gandi de 'nspe mii de ori, inainte sa-i treaca prin minte ideea vreunui sex-surpriza cu vreo vecina din bloc).
      • +11 (13 voturi)    
        Burada la portbagaj (Luni, 17 august 2015, 16:40)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Violul in cauza nu este de pedeapsa maxima???
        Pai ce-ar mai fi trebuit ca sa merite 12 ani???
        Daca te uiti la imagini Burada a vrut sa intre in portbajul masinii politiei :)), deci si-a recunoscut faptele.
      • +8 (8 voturi)    
        5 la 12 ani (Luni, 17 august 2015, 21:49)

        uzu [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        pai e clar 5 - 12 ani pentru ca :
        e) fapta a avut ca urmare vătămarea corporală;
        f) fapta a fost săvârşită de două sau mai multe persoane împreună.

        deci cum usurel ? 7 ani ti se pare mult cand 5 e minim si 12 maxim ? daca ai avea o fata si ti-ar viola-o 7 pana ar lesina si pe urma ar turna alcool pe ea sa se trezeasca ca s-o mai poata f... viola putin, cati ani ai vrea tu sa ia baietii aia ?
        n-ai o fata ? ok. sa fie in situatie nevasta-ta, sau mama ta ... cati ai ai vrea sa ia, asa, juridic, pe bune , fara presiunea media...
  • +24 (36 voturi)    
    monstri, jigodii...asta e pedeapsa??? (Luni, 17 august 2015, 15:03)

    cristina [anonim]

    brute, monstri nenorociti! astea sunt pedepse???sa stea pe banii nostri in puscarie, sa joace table, sa aiba mancarea la bot...pe bune, asta e tara? daca nu era presa erau fericiti. bine-mersi. de la20 de ani in sus pedepse pentru violatori, ca doar nu suntem india. alo? premierule, vorbesti si tu ceva???
    • -14 (30 voturi)    
      deci... (Luni, 17 august 2015, 15:29)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cristina

      in primu rand egea nu se face pentru ca asa vrea opinia publica.,..

      in al 2lea rand... un exercitiu de imaginatie... pedeapsa pentur viol 20-25 ani... adica similara cu crima..
      cam ce crezi ca e mai rentabil pentur un violator in cazu asta sa o lasa sa traiasca ca sase duca glont la politie sau sa o omoare si sa aiba sanse mult mai mari sa scape.... si daca e print oricum tot aia pateste.
      pe langa asta oricat de oribil e un viol, sunt infractiuni mai grave.
      • +11 (19 voturi)    
        Pentru crima ar trebui inchisoare pe viata (Luni, 17 august 2015, 15:50)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        nu 20 ani...
        • -1 (9 voturi)    
          chill.... (Luni, 17 august 2015, 16:47)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          depinde ce fel de crima... nu poti trata toate crimele la fel...
          pe langa asta eu nu sunt in nici un caz de acord cu inchisoarea pe viata... adica ala omoara si pentur asta sa-l tin eu 30 de ani din banii mei in inchisoare?! nu merci... pedeapsa cu moartea e mult mai ok.

          totusi nici diferenta intre 20 de ani si inchisoare pe viata nu e asa mare cum crezi tu... in cazul asta e pentru ca sunt foarte tineri, dar in rest... o pedeapsa prea mare pentru viol mareste probabilitatea ca violatorul sa-si omoare victima si nu cred ca vrem sa ajungem acolo...

          eu inteleg ca acum se vrea sange si pedepse si executii publice s-a.m.d. dar daca vom gandi la rece vom ajunge la concluzia ca pedepsele nu-s asa mici precum se spune. sa nu mai vb. ca niste pedepse dure nu garanteaza scaderea criminalitatii (vezi evul mediu).
          • +2 (4 voturi)    
            Si adica prin ce difera crimele?? (Luni, 17 august 2015, 18:46)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Dupa mine, crima e crima. Nu am auzit de crime in care victima sa scape. Nu are nimeni dreptul sa ia viata unui om. De asta nu am zis de executie, desi uneori as vrea sa se poata...
      • +4 (8 voturi)    
        totusi (Luni, 17 august 2015, 17:45)

        yo [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        ciudat ca se paote gindi cineva ca ar fi rentabil sa faci o crima.

        in urmatorele conditii nu ar mai fi rentabil:
        1. 25 ani
        2. camera izolata fonic aproape perfect ca sa isi poat auzi gindurile,
        3. drept de vizita one way (doar cei de afara sa-l poata vedea prin geam si el doar sa fie anuntat cine l-a vizitat)
        4. fara colegi de celula
        5. fara lumina dupa ora 8 seara,
        6. eventual fara geamuri la camera
        7. fara corespondenta (telefon/posta) cu exteriorul.

        si nimeni nu o sa considere avantajos sa faci o crima.

        Daca pare a fi tortura, sa ne gindim ca victima are conditii chiar mai grele (nu lumina, nu comunicare cu exteriorul, nu mincare.. etc..)
  • +35 (43 voturi)    
    Halucinant.... (Luni, 17 august 2015, 15:11)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Se pare ca in grup iesi mai ieftin!

    E ciudat cum un viol in gup, cu violenta, cu privare de libertate, cu mult tupeu afisat pe media si refuzul de a recunoaste fapta (cu exceptia celor ce au recunoscut) si acuzarea grobiana a victimei iti aduce un simulacru de pedeapsa. Pedeapsa care cu bin apurtare si ceva pile poate fi redusa la jumate, adica la 34 luni in cazul pedepsei celei mai mici.
    E un fel de invitatie la viol in grup! si despagubiri de 50000 Ron (7142,86 Ron de caciulla - nici cit o ieseala la Mamaia...).
    Ce anume a impins judecatoarea sa fie atit de blinduta? cenaume din atitudine alora arata ca s-au cait vre-o clipa? Cind ei au organizat o cabala impotriva victimei. Ba chiar adusesera o panarama ce declara la tv ca "victima s-a cerut, ea a vrut, a marturisit si o am pe telefon inregistrata". Cine s-a sesizat din oficiu impotriva unei asemenea declaratii?
    cum nu a vazut judecatorul suma de circumstante agravante? cum nu a reactionat biserica, ca altfel se amesteca peste tot - sau poate 7 familii de enoriasi care dau bani inseamna mai mult decit o familie....
    Si nici nu e un caz singular. Se intimpla in toata tara. Nu e o situatie in care trebuie sa se implice parlamentul? sau aici nu e vorba de banii lor de pensie? si iarasi, tuma formata din familiile violatorilor si violatorilor in grup din tara inseamna mult mai multe voturi decit voturile unei familii a victimei. Daca e si minora, nici nu voteaza asa ca.....
    • -4 (22 voturi)    
      nu a fost blanda... (Luni, 17 august 2015, 15:32)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      a fost corecta...
      http://legeaz.net/noul-cod-penal/art-218
      pe langa asta au primit mai mult pentru ca a fost in grup, nu mai putin.
      • +4 (4 voturi)    
        corecta? (Marţi, 18 august 2015, 12:59)

        Dan-IoanDinu [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        dacă tu crezi ca a fost corecta uite ce iți sugerez.
        In noiembrie sa te duci pe un câmp, sa te dezbraci, și sa iți faci singur timp de trei ore tot ceea ce e scris în rechizitoriu. Poți folosi morcovi sau vibratoare. Sa nu uiți sa ai simultan unul în anus și unul în gura.
        După aceea sa-mi spui dacă 12 ani ți se pare exagerat.
  • +23 (29 voturi)    
    Hai cu recurs (Luni, 17 august 2015, 15:12)

    vladf [utilizator]

    Mai incercati si recurs poate luati inca 2-3 ani in plus.
  • +23 (29 voturi)    
    putin... dar bine (Luni, 17 august 2015, 15:14)

    justitie [anonim]

    sa savureze si tinerii un pic de viol prin inchisoare..... o merita din plin.
  • -5 (51 voturi)    
    halucinant (Luni, 17 august 2015, 15:19)

    Mihai [anonim]

    Ma uit pe un anumit post tv....arata declaratiile oamenilor din sat. Aproapte toti le tin partea violatorilor , halucinant dar asa ceva numai in Moldova se poate intampla. Halucinant....Moldova groapa umana de gunoi a Europei
    • +6 (40 voturi)    
      ! (Luni, 17 august 2015, 16:03)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      Nu Moldova e groapa de gunoi a Europei, ci intreaga tara, iar tu esti un exemplu elocvent pentru asta!
    • -4 (42 voturi)    
      cum indraznesti (Luni, 17 august 2015, 16:05)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      cum indraznesti sa spui asa despre Moldova,mai scarnavie valaha,afla ca fara Moldova Romania era un vis o Fata Morgana.Fara Moldova nu aveai limba,nu aveai poezie nu aveai literatura,nu aveai arte nu aveai stiinta,nu aveai sport!Moldova si oamenii ei au pus Romania pe harta lumii,Un exercitiu de imaginatie,cum ar fi aratat Romania fara:
      Nadia Comaneci
      Mihai Eminescu
      Ion Creanga
      Vasile Alexandri
      Ion Luchian
      George Emil Palade
      Emil Racovita
      Nicolae Iorga
      George Enescu
      Ciprian Porumbescu
      Victor Ion Popa
      Ionel Teodoreanu
      Mihail Sadoveanu
      Maria Olaru
      Grigore Antipa
      BP Hasdeu
      CezarPetrescu
      Nicolae Labis
      generalii Cernat si Cerchez din razboiul de la 1877,maiorul Sontu,maresalul Averescu
      Crigore Vasiliu Birlic
      Alexandru Giugaru
      Leopoldina Balanuta
      Radu Beligan
      Max Auscnitt
      Camil Ressu
      Doina Melinte
      Anisoara Puica
      si multi multi altii
      • +13 (27 voturi)    
        padure fara uscaturi nu exista (Luni, 17 august 2015, 16:16)

        daniel [anonim] i-a raspuns lui radu

        adauga-i pe cei 7 violatori, pe prietenii lor, pe parintii lor, pe prietenele lor, si alti sustinatori ai lor, si lista este completa
        ne mandrim toti cei care au adus nume si renume Moldovei, cu oamenii e arta, de stiinta, de sport, dar trebuie sa recunoastem si partile mai putin bune....
        ne place, nu ne place, asta este!
      • +10 (20 voturi)    
        Omule, (Luni, 17 august 2015, 16:40)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui radu

        orice popor are uscaturile lui.
        Scarnavie?
        Daca omul asta, Mihai, care iti semnaleaza o eroare este scarnavie, aia 7 ce sunt?
        Ai impresia ca istoria ii exonereaza pe aia 7 monstrii?
        Eu cred ca esti doar un galagios "patriot local" cu nu prea multa carte ci numai cu educatie tip latrina 3! Fii mai omule ceva mai permisiv si mai tolerant si vei vedea ca ceea ce au facut aia 7 merita pedepsit poate cu moartea.
        Ce ai impresia ca daca omori 7 nemernici, distrugi istoria Moldovei?
        Esti intr/o mare eroare; sau esti o mare eroare!
        • -10 (12 voturi)    
          raspuns (Luni, 17 august 2015, 19:47)

          radu [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Nu sunt deacord cu ce au facut indivizii si trebuie condamnati,dar nu vreau sange de roman varsat
          sa=si ispaseasca condamnarile si sa revina in sat ,sa-si intemeieze familii si sa -si continue viata in cinste!
          Razbunarea aduce razbunare si asa nu mai
          terminam!
          Stiu ca unii de aici v-ati dori sa curga sange ,bine totusi ca avem o justitie care functioneaza
          • +9 (9 voturi)    
            pe bune?! (Marţi, 18 august 2015, 0:30)

            Reader [anonim] i-a raspuns lui radu

            1) "eu nu vreau sange de roman varsat" - dar fata aia functiona pe apa? sau sange de roman e diferit de sange de romanca?!

            2) sa revina in sat sa-si intemeieze o familie si sa-si continue viata in cinste?!
            r u dreaming?! sincer nu cred ca mai mult de 3 vor iesi in viata de acolo. iar daca vor iesi, vor fi atat de "schimbati" incat nu vor mai avea chef de femei pt foarte mult timp. poate isi vor da seama ca altceva nu stiu sa faca, sau ca le plate foarte mult sexul surpriza incat vor face tot posibilul sa se intoarca la racoare.

            3) personal sa fi patit fi-mea ce a patit fata aia, le dadeam foc. (asumandu-mi orice consecinta a faptelor)
          • +7 (7 voturi)    
            Esti idealist (Marţi, 18 august 2015, 8:23)

            Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui radu

            Astia sa-si continue viata in cinste? hai sa fim seriosi! Unii care dfideaza pe toti oamenii normali ssi braveaza pentru infractiunea comisa? Se vor inyoarce mai specializati in infractiuni si dornici de razbunare impotrixa intregii lumi care i-a "oropsit" pentru "o greseala de tinerete" Ei sunt fii lui taticu si mamica, cei mai bogati oameni din sat care pot face orice fara sa raspunda in fata legilor care sunt doar pentru prosti si sarantoci. Asa ca nu le mai plange de mila. Si ca ei sunt prin toata Romania, si la sat si la oras.
      • +1 (19 voturi)    
        dA (Luni, 17 august 2015, 17:26)

        Babilou [utilizator] i-a raspuns lui radu

        "Pe de alta parte, moldovenii nu numai ca nu iubesc invatatura, dar aproape toti o urasc. Nici macar numele stiintelor si artelor nu le sunt cunoscute. Ei cred ca invatatii nu pot fi cu mintea intreaga in asa masura incat, atunci cand vor sa laude stiinta cuiva, spun ca a ajuns nebun de prea multa invatatura..." - Dimitrie Cantemir - Descrierea Moldovei - Ed. Academiei, Buc., 1973, pag. 311.
        Si inca un citat, la subiect, de la pag 313: "Adulterele sunt rare la ei, dar tinerii socotesc ca nu e de rusine, ci se lauda ca, pana la casatorie, sa faca dragoste intr-ascuns, ca si cum ar fi dezlegati de orice legi (...)
        • +7 (13 voturi)    
          super (Luni, 17 august 2015, 18:23)

          samiam [utilizator] i-a raspuns lui Babilou

          Intr-adevar, o carte scrisa pe la 1700 e un argument incontestabil despre "natura" moldovenilor!! Si restul tarii ce facea pe vremea respectiva, mergea la opera??
          • 0 (6 voturi)    
            ei vezi (Luni, 17 august 2015, 20:00)

            radu [anonim] i-a raspuns lui samiam

            Mai sa fie daca nu era Descriptio Moldaviae,mai aflai tu de naravurile moldovenilor?
            Te rog spume-,mi si mie ce carte editata la Bucuresti sau la Targoviste gasesc similara cu Descriptio Moldaviae in perioada aia?
            • +4 (4 voturi)    
              of (Luni, 17 august 2015, 21:43)

              samiam [utilizator] i-a raspuns lui radu

              Data viitoare o sa pun un panou de aentionaire. Era ironic.
      • +2 (4 voturi)    
        Maricica Puica, bre! Nu Anisoara.. (Luni, 17 august 2015, 18:03)

        weiss [anonim] i-a raspuns lui radu

        ...
        • -4 (6 voturi)    
          scuze (Luni, 17 august 2015, 19:53)

          radu [anonim] i-a raspuns lui weiss

          Asa e ai dreptate am gresit.Mai doream sa-i adaug si pe
          Sergiu Celibidache
          Nicolae Herlea
          Viorica Cortez
          George Calborenu
          Emanoil Petrut
          Florin Piersic
          Dan Spataru
          Loredana Groza
          s.a.m.d
    • +8 (14 voturi)    
      ai dreptate (Luni, 17 august 2015, 17:53)

      ia [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      m-am nascut la mai putin de 20 km de acel sat si stiu foarte bine mentalitatea oamenilor locului.
      Ceva de genul: "Femeia e un animal ce traieste pe linga casa omului" iar barbatii au intotdeauna dreptate fata de femei. barbatii intre ei impart dreptatrea cu parul/cutitul.

      Cunosc un caz in care ea a vrut dar s-a razgindit a doua zi dimineata :) l-a reclamat pentru viol si a facut ala puscarie. (cel putin asta e varianta care am auzit-o eu)

      Lumea oricum e prea ciudata (cu atit mai mult in Vaslui)
      • +1 (3 voturi)    
        O mica mare deosebire (Marţi, 18 august 2015, 10:38)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui ia

        In cazul expus exista ceva ce poate conduce la suapiciune. Au fost doar o victima si un faptuitor. Ak auzit si eu de cazuri in care un raport consimtit s-a transformat in viol pentru ca au fost neintelederi uterioare privind "pretul" luat in sensul cel mai lard. Depinde si de la cine ai auzit povestea ( de la cei care sunt de partre faptuitorului si care singur incearca sa-l scaota nevinovat sau de la neutrii, pentru ca cei caresunt de partea victimei in mod sigur ii sustin varianta)
        Aici situatia e cu totul alta, o victima si sapte faptuitori, deci nu exista loc de dubii (mai ales ca e si un martor care confirma vilulul).
    • -8 (14 voturi)    
      incredibil (Luni, 17 august 2015, 19:37)

      verdeata [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      cum iti permiti sa insulti o provincie intreaga, milioane de oameni? Numai un retardat poate gandi ca tine, fiinta needucata
  • +21 (27 voturi)    
    am inteles ca baietii sunt fani (Luni, 17 august 2015, 15:20)

    anticocalari [anonim]

    Am inteles ca cei 7 apreciaza foarte mult sexul surpriza asa ca nu vad de ce ar fi tristi. O sa aiba parte suficent in inchisoare
  • +11 (17 voturi)    
    acum vor intelege si ei ce inseamna "sex surpriza" (Luni, 17 august 2015, 15:31)

    artistul000 [anonim]

    ...
  • +4 (6 voturi)    
    2.5 ani maximum (Luni, 17 august 2015, 15:35)

    pizzy [anonim]

    Dca nu trec "pe partea celalata" la puscarie, cu siguranta ca vor scrie o carte, sau poate chiar doua, si in max 2,5 ani, vor fi Liiibeeeri! Dar reeducati, conform misiunii lor sociale
  • -43 (53 voturi)    
    raspuns celor de mai sus (Luni, 17 august 2015, 15:36)

    radu [anonim]

    Bai astia de mai sus,vad ca sunteti foarte vehementi si porniti.Voi i-ati condamnat inaintea justitiei.!Sa arune primul cu piatra care dintre voi nu a gresit !
    De ce va doriti sa faca recurs,ca sa li se dea mai mult?
    De ce sa li se dea mai mult ca sunt moldoveni?
    Of Stefane Stefane daca ai stii cum sunt bajocoriti moldovenii tai de care erai atat de mandru te-ai fi sculat
    din mormant si le-ai inchide gura dusmanilor!
    • +25 (31 voturi)    
      Bolovanule... (Luni, 17 august 2015, 15:53)

      tavyy [anonim] i-a raspuns lui radu

      Bai bolovanule, aici vorbim de viol nu de o greseala minora (gen ai furat un pix de la cineva) da? Asa ca lasa-ne naibii in pace cu filozofia ta de doi bani si cu stefan al tau.
      • -17 (21 voturi)    
        bolovan (Luni, 17 august 2015, 16:09)

        radu [anonim] i-a raspuns lui tavyy

        Asculta scarnavie,atunci de ce nu strigati si la cei sapte violatori de la Giurgiu,si la aia de la Caracal care au violat-o pe fata chiar de ziua ei,hai sa te vad ca este mare si tare pe site pe aici,sau numai moldovenii sunt de vina!>
        • +4 (8 voturi)    
          fals (Luni, 17 august 2015, 19:23)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui radu

          nu e vorba de moldoveni.

          Cei care fac discriminare si injura moldovenii probabil au nevoie sa se simta superiori cuiva (din motive lesne de inteles).

          Pe de alta parte, emotiile sunt puternice si e lesne de inteles de ce: Exista si barbati in Romania care respecta femeile!
        • +8 (8 voturi)    
          Si eu sunt din moldova (Luni, 17 august 2015, 19:30)

          tavyy [anonim] i-a raspuns lui radu

          Daca te incalzeste cu ceva afla ca eu sunt din Bacau. Asa ca nu stiu de ce te-ai aprins asa ca un foc de paie.
        • +1 (1 vot)    
          uite de ce nu strigam (Marţi, 18 august 2015, 13:28)

          Dan-IoanDinu [anonim] i-a raspuns lui radu

          pentru ca aia nu s-au laudat cu faptele lor minunate, NU au incercat sa transforme o fapta abjecta in "sex surpriza" si asa mai departe.
          Dar banuiesc ca stii si tu asta dar acum te afli in treaba.
    • +23 (29 voturi)    
      In primul rand au dreptate (Luni, 17 august 2015, 15:54)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Pedepsele sunt mici. Gandeste-te sa pentru furt poti lua mai mult. Si da, pot arunca cu piatra, ca nu am violat pe nimeni! Si sunt sigur ca sunt o multime care pot face asta.
    • +13 (15 voturi)    
      la... (Luni, 17 august 2015, 15:55)

      yyyxxx [anonim] i-a raspuns lui radu

      ...modul cum "au gresit" ei nu noi nu am facut altfel eram si noi la inchisoare. Ce au facut ei nu poate fi scuzat/iertat sub nici cea mai mica forma si nu noi i-am condamdat si ei din momentul in care au comis fapta.
    • +15 (23 voturi)    
      Satul violatorilor (Luni, 17 august 2015, 15:58)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Nu stiu de ce dar eu cred ca si tu esti din comuna Violeni.
      • -7 (11 voturi)    
        te inseli amarnic (Luni, 17 august 2015, 16:44)

        radu [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

        Te inseli amrnic amice,n-am nici o treaba cu satul sau cu Moldova!
        Mai mult ,sunt din orasul Videle ,judetul Teleorman
        N-am nici o picatura de sange moldovenesc in vine.Tatal meu provine din Arges,comuna Ratesti sat Furduesti,iar mama este jumatate olteanca (Valcea) si jumatate aredeleanca(Bihor),Amandoi au ajuns aici la Videle prin repartitie pe vremea lui ceasca
        Ei ce mai spui!
        • +7 (7 voturi)    
          Ai grija (Luni, 17 august 2015, 19:26)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui radu

          Ca pe aici de alegeri ii spurcau pe teleormaneni.

          Creierul are nevoie de generalizari ca sa simplifice, ele insa asta nu justifica nici magaria unora (care folosesc orice ocazie sa improaste injurii) dar nici atitudinea unora ca tine (cine nu a gresit sa dea cu piatra).

          E normal ca societatea sa se apare daca justitia nu o face.

          Mie mi se pare corecta (pe cat se poate) decizia judecatoreasca si cred ca se va lungi pedeapsa dupa ce vor face recurs.
        • 0 (0 voturi)    
          aaaaaaa (Marţi, 18 august 2015, 13:46)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui radu

          esti de-al lui dragnea.
          oi fi si mort de te bagi asa in zeama.
    • +19 (23 voturi)    
      of raducule... (Luni, 17 august 2015, 16:00)

      alex [anonim] i-a raspuns lui radu

      Cum au fost batjocoriti moldovenii aia sapte, uai?

      Sa li se dea mai mult pentru ca sunt niste lepre ordinare, cu gura mare si fara nici un fel de set de valori- care au crezut ca scapa de justitie daca "merg pe burta" si "ung unde trebuie". Nu pt ca sunt moldoveni.

      Asa ca eu sincer sper ca parchetul o sa faca recurs (care o sa se judece tot in Moldova- la Iasi-, ca sa stai tu linistit) si ca o sa le dea pedeapsa maxima- 12 ani- plus sporul pentru lipsire de libertate.

      PS: si eu sincer sper ca Stefan sa se scoale din mormant si sa le aplice un sex-surpriza celor 7 lepadaturi...
    • +18 (24 voturi)    
      greseala? (Luni, 17 august 2015, 16:01)

      adi [anonim] i-a raspuns lui radu

      Crezi ca au facut o simpla greseala?
      Sa inteleg ca ai facut si tu asemenea greseli?
      Bai nene, asta nu e o "greseala", asta e o monstruozitate pentru care sper sa plateasca si ei si altii ca ei.
      E tara plina, din Moldova pana in Banat de masculi feroce care tin sa-si dovedeasca barbatia asa.

      Restul sunt tampenii.
    • +14 (18 voturi)    
      sa zica mersi ca i-a prins justitia (Luni, 17 august 2015, 16:01)

      Mehmet II [anonim] i-a raspuns lui radu

      ca daca ii lasa la mana oamenilor, nu apucau nici macar sa intre in arest preventiv.

      lasa-l pe Stefan.
      daca razesii astia ai tai faceau asa ceva pe vremea lui Stefan, in cel mai bun caz erau in linia intai la Podu Inalt si probabil nu apucau sa se bucure de victorie.
    • +11 (19 voturi)    
      raspuns tie (Luni, 17 august 2015, 16:05)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui radu

      Nu trebuie sa le dea mai mult ca sunt moldoveni, dar voi astia de acolo, care ati fost sub Stefan (unul din cei mai mari fustangii ai istoriei noastre) de ce nu le spuneti astora: tineti-va ma nevoile in frau, urcati de la stadiul de animale, un pic mai sus !!! Moldova are cele mai multe violuri din toate zonele tarii, cum va explicati ??? Sunteti mai inteligenti ca ceilalti ? Daca luati putini ani de puscarie decat ati primi in Germania sau SUA pentru aceleasi fapte - da , sunteti mai destepti ca noi care credem ca avem o justitie corecta...
      • -11 (15 voturi)    
        nati-o tie (Luni, 17 august 2015, 16:27)

        radu [anonim] i-a raspuns lui Marian

        Ne spui noua sa urcam de la stadiu de animale?
        Daca nu ma inseala memoria pe la Caracal unei fete i sa facut cadou de ziua ei un viol in trei pe camp!Iar pe langa Giurgiu vreo sapte haidamaci
        si-au facut mendrele cu o fata!Oh dar am uitat acolo nu este Moldova deci nu se pune!
        • +8 (14 voturi)    
          mda... (Luni, 17 august 2015, 17:55)

          Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui radu

          Aia pe la Caracal sau Giurgiu nu ies in strada sa strige ca violatorilor li s-a facut o "nedreptate". Fetele din Caracal nu scriu pe FB "data viitoare tu o f*** si eu o bat". Comunitatea ii expulzeaza ca pe o masea stricata pe violatori, sau macar au o atitudine neutra in fata justitiei.

          Intelegi despre ce e vorba? Infractori sunt peste tot, insa conteaza cum sunt tratati de societate. Tu zici ca infractorii au fost "batjocoriti" pentru ca sunt moldoveni- asta e un curent de opinie pe la voi prin zona sau cum?
          • -5 (9 voturi)    
            mda... (Luni, 17 august 2015, 18:18)

            radu [anonim] i-a raspuns lui Xorciser

            hai sa-ti spun de ce nu ies in strada,Ei gandesc la fel numai ca razesii sunt mai curajosi si au un simtamant al colectivitatii mai dezvoltat decat la ceilalti romani,Deci tin unul la altul mai mult.Cred ca ai vazut ce s-a
            intamplat la Pungesti cu Chevronul.Aceasta carcteristica a lor este cateodata folosita pentru cauze proaste ca in cazul de fata.Nu uitati ca ei au castigat razboaiele lui Stefan cel Mare,::rautatea :: si unitatea lor au fost determinante in istorie,vezi si regimentul 10Dorobanti cu vestitul Penes Curcanul care s-a acoperit de glorie in razboiul de independenta
            • +6 (8 voturi)    
              ma lasi cu simtul colectivitatii?... (Luni, 17 august 2015, 23:00)

              Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui radu

              Daca tu compari regimentul 10 Dorobanti cu o gasca de leprosi si sustinatorii lor platiti de mami si tati, inseamna ca ai un sistem de valori tare dereglat. Mai ramane sa zici ca aia care a zis "data viitoare tu o f*** si eu o bat" e un fel de Ecaterina Teodoroiu.

              Nu are nimeni nimic cu moldovenii, dar leprele alea nu mai trebuie aparate. Daca colectivitatea vrea sa ii apere (colectivitatea fiind aia din Valeni, aia din Vaslui, moldovenii- cine vrei tu), inseamna ca si colectivitatea e ca ei. Simplu. Eu nu cred ca moldovenii le iau partea, ca si colectivitate. Pana si prietenul lor i-a turnat, pentru ca si-a dat seama ca ce au facut a fost foarte gresit.
      • -10 (14 voturi)    
        stefan (Luni, 17 august 2015, 16:37)

        radu [anonim] i-a raspuns lui Marian

        E vai de mama ta daca tu atata ai retinut din istorie ca Stefan a fost cel mai mare fustangiu.Pai cesa mai zicem de Henric al VIII-lea
    • +4 (8 voturi)    
      stefane (Luni, 17 august 2015, 16:49)

      Mr JOhn [anonim] i-a raspuns lui radu

      Violul este o fapta foarte grava. probabil daca fiica-ta ar fi fost violata in grup n-ai mai fi asa viteaz acum.pe net aberand tampeniile cu stefan si moldoveni
    • +7 (11 voturi)    
      asta ai priceput tu? (Luni, 17 august 2015, 17:10)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Probabil faci parte din categoria de romani, prezenta si in sat dupa cit vad, care nu considera fapta atit de grava...
      Eu sa fiu judecator le dadeam la toti pedeapsa maxima, plus ceva spor daca era posibil, pentru ca a fost premedidat, in grup, si totalmente barbar. Si in plus aroganta afisata dupa arata ca lasati in libertate ar repeta oricind isprava.

      Iar aici nu e vorba de greseala, ci de a face rau cu premeditare. Greseala e atunci cind dau cu masina peste tine din neatentie. Cind te fugaresc tot satul, te dobor si dupa aia dau de 3 ori in fata si de 3 ori in spate peste tine, aia nu mai e greseala.
    • +6 (6 voturi)    
      Gresit? (Luni, 17 august 2015, 19:21)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui radu

      Care a "gresit" cu un viol?

      Hmm... Radule, cred ca ai postat pe alta pagina web decat iti imaginai.

      In 2009 erau 4.5 violuri la 100k locuitori in Romania, deci nu e chiar o banalitate, ceva uzual...

      Sa inteleg ca esti ai contribuit la aceasta statistica?
      • -13 (15 voturi)    
        VictorS (Luni, 17 august 2015, 20:13)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui VictorS

        Nu nici vorba,si eu condamn actul lor desi nu sunt suta la suta covins ca a fost un viol,Ce vrei sa fac asa sunt eu mai circumspect.Eu cred ca nu a inceput ca si viol dar s-a terminat ca viol!
        Acum ne trebuia un OTV si ub Dan Diaconescu,ala macar asculta toate partile chiar daca iesea circ!
        • +5 (7 voturi)    
          pai (Luni, 17 august 2015, 23:07)

          Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Radu

          E alba sau neagra? A fost sau nu viol? Nu exista jumatate de viol...

          Eu din ce am urmarit in presa mi se pare un caz clar. Sechestrare de persoana (lipsire de libertate) plus viol. Martori, expertiza legistica, SMS trimis de victima cu "ajutor". Imi pare rau pentru baietii aia, dar smecheria ustura- la fund in cazul lor.
          • +4 (4 voturi)    
            Total de acord cu tine (Marţi, 18 august 2015, 8:41)

            Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Xorciser

            De ce or fi dat minus "patriotii" astia de doi bani care, dupa metodele comuniste vor sa ne faca responsabili pe toti?
    • +4 (6 voturi)    
      Vad ca perseverezi in greseala (Marţi, 18 august 2015, 8:35)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui radu

      In primul rand este exclus ca majoritatea covarsitoare a celor ce comenteaza sa fie violatori, asa ca problema cu pitara nu isi are sensul. Macar poentru faptul ca printre cei ce comenteaza sunt si femei. Cat despre faptul ca sunt din Moldova e irelevant. Relevant este faptul ca sunt niste derbedei de bani gata ai unor familii bogate (ar fi interesant de aflat cum s-au imbogatit) care se considera deasupra tuturor celorlati si care cred ca pot incalca legeli atat penale cat si morale pentru ca banii si rel;atiile paraintilor ii vor salva din orice. In al doilea rand sfideaza pe toata lumea si se apara prin denigraea victimei. Trebuie luat in considerare si toti "prietenii" si intretinutii familiilor sin sat care ii apara si toti oamenii normali de acolo caraoara lis-a bagat pumnul in gura. Asa ca situartia e mult mai complexa si o pedeapra drastica are un rol preventib impotriva celor ca ei din intrega tara, Cat despre Stefan, daca se aplica pravila lui, erau de multi scurtai de un cap. Mai intereseaza-te. despre legile din perioada feudala. Patriotismul ieftin si de parada merge doar pentru unele partide.
  • +11 (17 voturi)    
    Pedeapsa (Luni, 17 august 2015, 15:46)

    Lili_1024 [utilizator]

    Nici macar atat nu fac, ii vor elibera pentru buna-purtare in cativa ani. Despagubirea este ridicola!
  • +13 (19 voturi)    
    prea putin!!! (Luni, 17 august 2015, 15:48)

    marius [anonim]

    trebuia mai mult, come on!
    sunt oameni sarmani care fura ca mor de foame si primesc mai sus de mijlocul intervalului de pedeapsa, iar aceste brute primesc la fel...?!?
    Imi pare rau sa o spun, dar justitia din tara noastra e o gluma...
    sunt smecherasi care primesc mai mult pentru talharie, care tot infractiune agravanta este...

    din pacate ne meritam crucea, chiar suntem lumea a 3a a Europei....
    • -8 (16 voturi)    
      prea putin (Luni, 17 august 2015, 16:12)

      radu [anonim] i-a raspuns lui marius

      De unde mama naibii ai scos-o cu trebuia mai mult.
      Ti-as dori sa stai numai o zi de inchisoare si ai sa vezi cum e!
      • +6 (6 voturi)    
        Raducule (Marţi, 18 august 2015, 8:43)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui radu

        Incepi sa aberezi. De ce sa stea omul in inchisoare daca nu a facut nici o infractiune? Inchisoare e doar pentru cei condamnati.
  • +14 (20 voturi)    
    Legea e stramba pentru jigodii de teapa lor! (Luni, 17 august 2015, 15:53)

    anya_2 [anonim]

    Pedeapsa trebuie sa fie oricum mai mare, de cel putin douaj' de ani, pentru asemenea ticalosie!!!!
    Oare ce pret are pe lumea asta un suflet distrus?
    Oare cum se procedeaza in tarile civilizate??
    Nu cred ca scapa acolo cu maxim opt ani, nici pe departe!
    • +9 (11 voturi)    
      pentru ca legea (Luni, 17 august 2015, 16:33)

      manoman [utilizator] i-a raspuns lui anya_2

      e facuta de alti infractori.

      mai mari!
  • +8 (12 voturi)    
    putin..... (Luni, 17 august 2015, 16:10)

    daniel [anonim]

    putin au primit in comparatie cu cei care fura o gaina!
    au distrus viata unei fete!
    sper ca acolo unde vor merge sa aiba parte de ce au facut ei!
    sa aiba parte de sex-surpriza in fiecare seara!
    • 0 (2 voturi)    
      8-0 (Marţi, 18 august 2015, 9:16)

      avocatu" [anonim] i-a raspuns lui daniel

      Nu au distrus viata unei fete, au distrus viata a opt familii. Nu stiu cati dintre cei sapte au frati, surori, dar daca au, ganditi-va ce este pe capul acelora atunci cand merg la scoala, pe strada, cand se intalnesc cu prieteni, cunostinte....cand fiecare privire asupra lor poarta un repros din partea celorlalti: ce-a facut frate-tu? asa l-ati educat? asa-i familia voastra? e.t.c.

      Sigur ca la toate se adauga si erorile acestor familii care s-au purtat cum s-au purtat, dar, in final scorul familiilor distruse, fizic, psihic, emotional, material, este 8-0. Pacat, viata si darurile ei merita eforturi mai bune.
      • +1 (1 vot)    
        gresit (Miercuri, 19 august 2015, 12:13)

        Charles-Louis-de-Secondat [utilizator] i-a raspuns lui avocatu"

        Daca fratele meu e criminal, inseamna ca sunt si eu? Daca cineva zice ca da, este un primitiv. Familia respectiva nu are nimic de suferit pentru ca nu a avut nimic de a face cu alegerea spontana unuia dintre membri lor de a viola o fata.
  • +5 (7 voturi)    
    Nu asociati prostitutia cu un accident oribil (Luni, 17 august 2015, 16:11)

    Mirela Ursache [anonim]

    RACOLÁ, racolez, vb. I. Tranz. A recruta pe cineva pentru o anumită activitate (reprobabilă) atrăgându-l prin promisiuni, presiuni etc. – Din fr. racoler.
    Prin afirmatia "Astfel, cea mai mare pedeapsa a primit-o Silviu Burada, cel care a racolat-o pe fata de 18 ani din statia de autobuz din municipiul Vaslui", considerati ca domnisoara in cauza avea cunostinta despre ce urma sa se intample, nu chiar asa grav dar pe aproape. Din relatarile din presa am inteles ca fost vorba de o invitatie, ca intre amici, de a o conduce acasa cu masina.
  • +5 (11 voturi)    
    Mda (Luni, 17 august 2015, 16:39)

    CosmiN [anonim]

    E putin. Si bine zice Lili_1024, ca vor iesi mai repede. Eu le-as fi dat 20-25 de ani (fara sa poata iesi mai repede). Totusi, acolo vor avea parte de "sex surpriza"... Asta e un plus la pedeapsa... ;)
  • +3 (9 voturi)    
    Lamuriri (Luni, 17 august 2015, 18:18)

    feisbuk [anonim]

    Stie cineva daca procurorul sau cei sapte rahati au facut recurs?

    In cazul unui recurs, datorita presiunii publice, cei sapte vor mai lua in plus pana la maxim.

    Oricum, hemoroizi scrie pe ei.
  • -2 (10 voturi)    
    puscaria nu e razbunare (Luni, 17 august 2015, 18:34)

    larisa matei [anonim]

    legea ii baga pe astia la parnaie ca sa ii indrepte si sa ii redea societatii, nu sa o razbune pe victima.
    pentru victima sunt pusi sa plateasca despagubiri.
    stiu, despagubirile sunt mici, dar pedeapsa nu e.
    nu vreau sa stea pe banii mei la puscarie mai mult decat trebuie.

    in plus: toata lumea normala la cap condamna violul. nu sunteti voi mai sensibili, mai umani daca va revoltati aiurea aici.
  • +3 (5 voturi)    
    da (Luni, 17 august 2015, 18:39)

    george [anonim]

    Pai vezi Romania ca se poate. In privinta asta chiorpec avea dreptate..in tara lui merge si asa nu mai merge si asa"
  • +8 (14 voturi)    
    20 de ani ar fi fost necesar (Luni, 17 august 2015, 19:04)

    Locke Lamora [utilizator]

    Minim 20 de ani. Fata aia putea sa faca infarct, era inconstienta dupa 3 ore. Tentativa de omor putea fi adaugata pe lista de procurori.
    • -9 (13 voturi)    
      ba si mai mult (Luni, 17 august 2015, 19:32)

      direwolf [anonim] i-a raspuns lui Locke Lamora

      De ca sa nu-i executam,sa le luam capetele,eventual transplant de organe ca sunt tineri sanatosi,Te-ar
      multumi asta ,ti-ar satisface setea de razbunare?
      • +7 (7 voturi)    
        Bravo samariteanule (Marţi, 18 august 2015, 8:45)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui direwolf

        Nu e vorba de razbunare ci de dreptate. Iar reactiile au fost generate de atitudinile derbedeiilor si sustinatorilor lor.
      • +7 (7 voturi)    
        organ (Marţi, 18 august 2015, 9:37)

        GabiAlex [utilizator] i-a raspuns lui direwolf

        cel putin un organ le-ar trebui luat si aruncat la gunoi... pentru a ne asigura ca asemenea gene de animale nu se transmit si la generatiile viitoare.
  • +6 (6 voturi)    
    bine ca s-a terminat! (Luni, 17 august 2015, 19:16)

    Marigold [utilizator]

    Nu ma pronunt asupra pedepselor, dar ma bucur ca au fost condamnati. Si ma gandesc prin ce a putut trece biata fata, sa trebuiasca sa stea intr-o sala cu brutele astea timp de mai bine de 9 ore si sa asculte...asa ca bine ca s-a terminat! Cat priveste pedepsele, ele se continua si dupa iesirea din inchisoare, fiecare din ei va fi cu cazier si toata lumea ii va sti dupa nume ca cine sunt si ce au facut. Si-au cam distrus viata.
  • +3 (7 voturi)    
    putin (Luni, 17 august 2015, 21:40)

    uzu [anonim]

    putin.
    ultimii 3 de ce au sub 6 ani si restul au peste 7 ? aia 3 o aveau mai scurta ?
    sper ca nu pentru ca si-au recunoscut vina. nu de alta dar nu cred ca vina recunoscuta trebuie semi-iertata.
    • -1 (7 voturi)    
      nu stim de ce (Luni, 17 august 2015, 23:37)

      Marigold [anonim] i-a raspuns lui uzu

      si probabil ca nu vom afla vreodata. Dar ma gandesc ca, pe langa faptul ca au recunoscut, au si acceptat sa coopereze cu investigatorii, probabil ca au dat informatii ce au ajutat in mersul anchetei. Asa e si prin alte parti, cu putina bunavointa si cainta se poate obtine o pedeapsa ceva mai usoara. Desi, 5 ani si 8 luni este totusi o pedeapsa serioasa. Timp suficient sa mediteze si sa se indrepte.
      • +3 (5 voturi)    
        Trebuiau sa-si tina dramba in pantaloni (Marţi, 18 august 2015, 5:48)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Marigold

        cand trebuia; in asemenea cazuri cainta nu ajunge; aia au distrus un suflet, fata aia nu o sa mai fie in vezi nici macar aproape de o fiinta normala, e o viata distrusa....
  • -6 (6 voturi)    
    corectii (Marţi, 18 august 2015, 9:06)

    avocatu' [anonim]

    Violul nu a fost premeditat. Viol premeditat inseamna:
    1) sa urmaresti victima;
    2) sa faci un plan, inainte de a trece la actiune;
    3) sa pui in aplicare planul indiferent daca in cursul derularii il modifici;

    Acesta este intelesul juridic al premeditarii.

    Acesti nenorociti, totusi, nu au planificat dinainte ceea ce urmau sa faca; unul dintre ei a luat o fata din statia de autobuz, dupa care i s-au trezit instinctele animalice si chemandu-si prietenii au facut ce au facut.

    Ordinea faptelor este gresit relatata de presa:
    1) inainte de toate fata a fost sechestrata, pentru ca un calator, daca iti spune la jumatatea drumului ca nu mai merge cu masina ta, dar refuzi sa opresti sa-l lasi sa coboare unde vrea, se cheama sechestrare de persoane;
    2) violul propriuzis. Spun asta pentru necunoscatori fiindca, violul ca forma de abuz fizic inglobeaza si actul de lipsire de liubertate, pentru ca nu poti abuza sexual pe cineva in timp ce merge liber unde vrea; Asadar, lipsirea de libertate din timpul violului este inglobata in infractiunea de viol.
    3) daca dupa viol, a urmat o perioada in care victima este tinuta captiva, pentru acte sexuale repetate, ulterioare, se savarseste o noua infractiune de lipsire de libertate, sau sechestrare de persoana;
    4) daca dupa o zi sau doua, sau trei sau sapte, cat timp victima este tinuta captiva, se repeta actele sexuale fortate, se savarseste o noua fapta de viol;

    In concluzie, cazul trebuie disecat si tratat corect in functie de fapte si circumstante nu de gura lumii.
    • +1 (1 vot)    
      conform martorului, (Marţi, 18 august 2015, 15:17)

      Jagged Fel [utilizator] i-a raspuns lui avocatu'

      premeditarea a existat. "il capo" a planificat fapta inca din cursul zilei, anuntandu-si viitorii complici de ceea ce intentiona sa faca si invitandu-i sa i se alature. Au fost invitati 7 "pretenari". Sase au participat, al 7-lea a refuzat sa o faca, apoi a depus marturie impotriva celorlalti. Daca nici asta nu e premeditare...Informeaza-te inainte sa comentezi!
  • -1 (9 voturi)    
    O tara de idioti (Marţi, 18 august 2015, 9:31)

    MM [anonim]

    Incredibil cat de prosti sunteti. Toti comentati sentintele celor 7 idioti, dar toti uitati ca justitia Romana i-a eliberat in prima faza. Justitia e oarba? Voi nu vedeti ca media va spala pe creier si va indreapta atentia asupra violatorilor si voi toti sunteti bucurosi ca au luat aia x ani de puscarie, dar nimeni nu face presiuni ca judecatorii care au decis sa ii lase in libertate sa fie anchetati. Acum voi toti sunteti fericiti, justitia Romana vegheaza asupra voastra. Tara de retarzi.
  • +4 (4 voturi)    
    Nu vedeti esenta (Marţi, 18 august 2015, 10:37)

    laborator [anonim]

    Mai asta de iti spui AVOCATU'. Te crezi destept si rational ? A fost si ESTE mai mult decat un viol! ESTE SFIDARE. Pun pariu ca si in situatia in care prostitutia ar fi legalizata, BOR DELUL ar fi plin cu cele mai grozave femei si ar fi si gratuit animalele astea tot ar viola. Pentru mintea lor de urangutani, VIOLUL ESTE UN ACT DE BRAVURA, CUM DE ALTFEL AU SI DECLARAT...Este consolidarea sistemului MAFIOT romanesc, in special in provincie, la baronii locali. Vor sa bage spaima in oameni, sa arate ca ei magistrati, parlamentari, primari, politisti FAC CE VOR (ei si odraslele lor handicapate). De aceea am ajuns de rasul lumii, de aceea la fiecare 5 minute un roman paraseste definitiv aceasta tara...Iar voi astia care argumentati "juridic" poate explicati cum un judecator care s-a sustras urmaririi ia 21 de ani de inchisoare si un violator ia 5 ani ??? Sau poate explicati parodia aia de se chheama Constitutie, plina de incongrtuente logice (aduceti-va aminte de cele doua crize constitutionale ref. la functia de prim ministru fata de care nu s-a luat nici o masura). Sa nu va mai mirati cand oamenii vor incepe sa-si faca singuri dreptate sau cand se va aluneca spre extremism....
  • +3 (3 voturi)    
    Fetite dulci la facultate (Marţi, 18 august 2015, 11:06)

    Gicu Ocnasu [anonim]

    Baietii astia, cind vor ajunge la facultate vor afla ce inseamna violul. Il vor simti pe bucepsii si cerul gurii lor.
    Nici macar in societatea selecta a ocnasilor violul nu este agreat. Bietii baieti vor deveni acolo niste dragalase fetite, iar eu le doresc o sedere prolifica la oricare dintre institutiile academice din scumpa noastra patrie.
    Baieti, nu uitati sa luati cit mai multa nivea cu voi ca veti avea nevoie!
  • -6 (6 voturi)    
    ipocrizia societății și violul (Marţi, 18 august 2015, 11:50)

    visio [anonim]

    cazuri de viol s-au mai întâmplat și presa sau românii nu au fost interesați....ce s-a schimbat între timp?
    dorința de cancan a crescut...atâta tot...
    • +6 (6 voturi)    
      tu, daca nu ai fi asa prost (Marţi, 18 august 2015, 12:25)

      laborator [anonim] i-a raspuns lui visio

      poate ai fi destept. In primul rand orice lucru pe Pamant si pretutindeni se intampla la un moment dat pentru prima oara. Asa ca intrebarea " De ce acum?" este in sine prosteasca. In al doilea rand ti-am explicat mai sus de ce,, dar probabil ca nu ai citit sau nu ai inteles. Vine o vreme cand ne saturam sa vedem criminalii si violatorii PROTEJATI DE LEGE SI DE MAGISTRATI. Mai ales dupa ce am aflat, cu acest prilej, ca in Romania se comite un viol la fiecare 4 ore si ca ocupam un loc fruntas la infractionalitate in Europa, avand (daca iti poti imagina o asemenea imbecilitate) si cele mai mai usoare pedepse...
      • -1 (1 vot)    
        te poți ofusca cât îți convine (Marţi, 18 august 2015, 15:15)

        visio [anonim] i-a raspuns lui laborator

        însă nu poți fugi de realitate: în România mori cu zile în spitale și nimeni nu este scandalizat; în România ajung premieri Plagiatori și nimeni nu este scandalizat; în România, câinii sunt abandonați de oameni retarzi și nimeni nu est escandalizat; tot câinele de vină și est eeutanasiat; cum spuneam, în România nu sunt autostrăzi și nimeni nu este scandalizat; în România se taie păduri și nimeni nu se întreabă unde se va duce apa când vor începe ploile..
        că tot ziceai că sutn prost, am cunoscut un caz în care 7 tineri au violat o tipă de 17 ani; nu îmi amintesc exact finalul pentru că sunt mulți ani de atunci....
        again, referitor la prostia mea, dacă ai fi inteligent măcar 10% cât sunt eu de prost, viața ta ar fi un paradis...
        • +2 (2 voturi)    
          raspuns (Marţi, 18 august 2015, 17:34)

          laborator [utilizator] i-a raspuns lui visio

          Toti suntem "ofuscati". Daca ai intreba un psiholog de valoare sau un om adevarat spiritual ti-ar spune ca toti cei care scriu pe astfel de probleme sunt mai mult sau mai putin frustrati. OK , toate problemele pe care le spui sunt adevarate (cu autostrazile cu padurile cu plagiatul). Dar astea sunt de ordin material, la comun, si se indura mai usor. Chiar si in spitalele noastre tot mai ai o sansa sa scapi cu viata; dar acea fata si parintii ei nu mai au nici o sansa. In unele cazuri aceasta trauma poate fi mai grea decat moartea, cu atat mai mult cu cat Vasluiul e asa cum e.. . Tot nu vrei sa citesti ce am scris mai sus.. Bestiile astea nu au violat din cauza de hormoni ci fiindca sunt indraciti si nu ii va reeduca nimeni, niciodata, asa cum s-a mai demonstrat de nenumarate ori. ! Si ce crezi ca nu stiu ca in Romania asa a fost dintotdeauna, si in comunism, si in perioada interbelica ? In ce tara orientala ai mai vazut respect pentru justitie ??? Dar asta nu inseamna ca trebuie sa avem atitudinea pe care o sugerezi implicit (s-a mai intamplat, lasa sa se mai intample...) Iar chestia cu "prost" e o figura de stil, nu trebuie sa o iei ad litteram...am vazut ca se obisnuieste aici. Eu de exemplu nu ma supar ca mi-ai intors insulta . In domeniul in care lucrez nu ai cum sa rezisti daca nu ai o inteligenta mult peste medie...Dar ceea ce m-a suparat cel mai rau este faptul ca nu obserrvati perversitatea magistratilor. Judecatorului Mircea Moldovan i-au dat 22 de ani(!) desi el nu mai putea produce nici un rau socitatii (din motive pur propagandistice, de imagine), iar acesti violatori vor fi liberi peste 2-3 ani. Incearca sa intelegi DIFERENTA INTRE PACAT ( toti suntem pacatosi) SI INSTITUTIONALIZAREA RAULUI, CARE SE INTAMPLA IN ROMANIA...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri