Verificari ANPC pe litoral. Mai multi turisti acuza ca nu au fost cazati, desi au platit cu luni inainte

de I.C.     HotNews.ro
Marţi, 4 august 2015, 13:34 Actualitate | Esenţial

Pe litoral
Foto: Agerpres
Presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), Marius Dunca, face verificari pe litoral, marti, in cazul mai multor turisti care nu au putut fi cazati in hoteluri din Eforie Nord si Jupiter, desi au platit cazarea cu cateva luni inainte, relateaza Mediafax.

Marius Dunca a declarat marti, pentru Mediafax, ca va merge pe litoral pentru a verifica mai multi operatori economici, dar si agentii de turism, dupa ce a fost informat ca zeci de familii stau cu bagajele pe plaja, deoarece hotelurile unde aveau rezervare le-au comunicat ca nu mai exista camere libere, iar o situatie similara a fost sesizata oficial la ANPC de catre un turist ajuns in Jupiter.

Presedintele ANPC a precizat ca, desi abia a plecat de pe litoral, se va intoarce pentru noi verificari, intrucat, daca informatiile primite se confirma, este vorba de "o bataie de joc a operatorului economic sau a agentiei".

"Sunt cazuri in care turistii se plang ca nu fost cazati la ora 8.00, cand au ajuns la hotel, desi programul de cazare incepe la 12.00. Dar sunt si cazuri in care nu au fost cazati, desi ei au platit in avans cazarea. In acest caz, este vorba de o practica comerciala incorecta, este o bataie de joc a operatorului economic sau a agentiei. Ne plangem ca nu vin turisti. Pai cum sa vina in conditiile astea?", a spus presedintele ANPC.

Marius Dunca a adaugat ca, in urma verificarilor pe care le va face, va stabili daca vina apartine agentiei de turism, pentru ca nu a virat banii cate hotel la timp, sau daca este vina operatorului economic, pentru ca a vandut mai multe locuri de cazare decat dispune.

"Daca agentiile de turism au plati la timp, iar turisii ajung si nu au unde sa se cazeze, operatorul economic este obligat sa le ofere alternativa in aceleasi conditii pentru care ei au platit sau in conditii mai bune. In niciun caz, turistii care au platit cazare la trei stele nu vor putea fi cazati la doua stele", a spus presedintele ANPC.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
4188 vizualizari
  • -1 (3 voturi)    
    . (Marţi, 4 august 2015, 14:27)

    I [utilizator]

    de ce merge lumea la mare? Intreb foarte serios.
    • +2 (2 voturi)    
      Pentru că... (Marţi, 4 august 2015, 15:33)

      abc [anonim] i-a raspuns lui I

      s-au săturat de mică :))
    • 0 (2 voturi)    
      Lămurire (Marţi, 4 august 2015, 15:41)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui I

      La mare în general sau la mare în România?
    • +1 (1 vot)    
      Si unde ai vrea sa mearga? (Marţi, 4 august 2015, 15:54)

      marissar [anonim] i-a raspuns lui I

      E vara, e canicula, unde sa mearga?
      • 0 (2 voturi)    
        Caldura (Marţi, 4 august 2015, 17:07)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui marissar

        Pai la mare mai rau te coci. Daca vrei racoare, ia si mergi la munte.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă