Accident grav in Constanta: Cinci persoane au murit dupa ce doua autoturisme s-au ciocnit

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 2 august 2015, 20:45 Actualitate | Esenţial

Cinci persoane au murit intr-un accident produs, duminica seara, pe DN 39 Mangalia - Constanta, in zona localitatii 23 August, dupa ce un autoturism a ajuns pe contrasens si s-a izbit violent de o alta masina, transmite Mediafax.

Potrivit lui Carmen Serbanescu, purtatorul de cuvant al Politiei Judetene Constanta, din primele informatii reiese ca accidentul s-a produs dupa ce soferul unui autoturism Skoda a pierdut controlul volanului intr-o curba, iar masina a intrat pe contrasens si s-a ciocnit violent cu un autoturism Saab decapotabil.

In urma impactului, cinci persoane au murit, fiind vorba de soferul autoturismului Skoda si de patru persoane din autoturismul Saab, care au fost proiectate din masina.

Traficul pe DN 39, in zona accidentului, se desfasoara alternativ, pe un singur fir, iar politistii desfasoara cercetari pentru a stabili cu exactitate cauzele producerii acestuia.










15350 vizualizari
  • +25 (31 voturi)    
    Curba (Duminică, 2 august 2015, 21:23)

    Dan [anonim]

    In zona 23 august (mai precis intre iesirea din Olimp si 23 august) exista o singura curba, numita popular "curba mortii". Acolo din cate stiu eu e separare intre sensuri cu bidoane, dar poate au pus si beton intre timp. E si o restrictie de viteza pe care n-o respecta nimeni (50 sau 60). Conformatia drumului, prezenta unei pante usoare si faptul ca drumul nu e inclinat pentru a compensa forta centrifuga, arunca practic pe contrasens masinile care vin spre Constanta - bine, daca au viteza si comportament subvirator (ceea ce orice masina cu incarcare mai mare pe spate - cu pasageri si bagaje adica) tinde sa aiba.

    Ce vreau sa zic, acolo trebuie reconstruit cumva drumul pentru a evita astfel de accidente, altfel o sa adaugam 3-4 cruci pe an in continuare.
    • +24 (26 voturi)    
      pana se reconstruieste drumul (Duminică, 2 august 2015, 21:41)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      ar fi bine ca toti sa respecte indicatorul de reducere a vitezei !
    • +1 (3 voturi)    
      re (Luni, 3 august 2015, 11:13)

      navetistu [anonim] i-a raspuns lui Dan

      amice...accidentul nu s a produs in curba aia ci mai inaintea ei..sau dupa depinde cum privesti.in curba sunt separatoare de beton.soseaua e bine construita..problema e cu soferii si cu viteza.atat.
    • -2 (6 voturi)    
      Sa crape ! (Luni, 3 august 2015, 12:33)

      Qu [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      Eu puneam tepi pe toate marginile de drum, mai ales la curbe si tepi obligatoriu prin lege care sa iasa din bord in loc de airbag. Sa vad atunci care mai avea 'oua' sa conduca ca 'betmen'.
  • +16 (36 voturi)    
    politia sta cu radarul (Duminică, 2 august 2015, 21:58)

    rov [utilizator]

    prin localitati aiurea pe linie dreapta dupa un copac, sau dupa o curba.
    Atentie dupa curba, nu inainte !!!!.
    Scopul lor este sa te arda, sa simti ca traiesti in Romania, nu sa previna accidentele, sa te faca sa incetinesti sa nu-i omori pe altii...
    Nemernicii stau ascunsi in locurile de unde pot vana mai bine, ca animalele de prada...nu vezi asa ceva nicaieri in lumea civilizata!!!
    • +1 (35 voturi)    
      asta e gandirea de meltean (Duminică, 2 august 2015, 23:23)

      titi [anonim] i-a raspuns lui rov

      politia e de vina ca oamenii nu sunt corecti in respectarea regulilor de circulatie. Suntem in stare sa dam vina pe oricine altcineva, numai pe noi nu.
      • -3 (19 voturi)    
        Meltean?Oare ce o insemna si in ce limba/limbaj? (Duminică, 2 august 2015, 23:56)

        alpo [utilizator] i-a raspuns lui titi

        Probabil incadreaza orice persoana de o parere contrara sau care ne lasa fara argumente verbale si apare ticul asta verbal��
      • +1 (17 voturi)    
        Dar e un adevar ca politia te hartuieste (Luni, 3 august 2015, 1:03)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui titi

        in Romania. Dai de 10 masini de politie pe fiecare suta de km...aiurea, ca sa te arda doar.
        • +2 (4 voturi)    
          pentru Direwolf (Luni, 3 august 2015, 8:57)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

          Cam ai dreptate. Eu am avut o asfel de patanie cu Politia. Ieseam dintr-o localitate. In localitate nu am avut nici o secunda mai mult de 50 km/ora . .Am vazut simbplul localitati la iesire si urarea " Drum Bun ". Am accelerat. Dupa 100 metri a aparut simbolul rutier de iesire din localitate. Si Politia care m-a oprit. De la primul simbol pana la cel de-al doilea masina a ajuns la 72km/ora. Amenda , puncte , toata distractia.
          Nu am avut ce comenta , doar ca a fost o panda nesimtita , profitand de faptul ca cele doua simboluri erau la distanta unul fata de celalalt.
      • 0 (2 voturi)    
        Mai nou (Luni, 3 august 2015, 12:33)

        Qu [utilizator] i-a raspuns lui titi

        Vaneaza amenzi. Si atat.
        Asta pe langa faptul ca in 99% din cazuri incurca efectiv circulatia.
      • +5 (5 voturi)    
        ? (Luni, 3 august 2015, 13:18)

        Max Payne [anonim] i-a raspuns lui titi

        Tu de ce ai luat minus ? fiindcă ai cerut ca fiecare sa fie responsabil pentru acțiunile proprii ?

        Mai este unul cu "nu vezi asa ceva nicaieri in lumea civilizata" ...ba da, vezi ...cu pistolul radar. In plus, prin unele tari mai civilizate, nu
        e legal sa folosesti alarme ca sa te avertizeze de prezenta acestora.

        In accidentul de mai sus se pare cel cu Skoda nu a adaptat viteza la conditiile de drum, iar cei cu Saab-ul nu stiau ca sunt niste chetii numite "centrui de siguranta". Astazi, la aceasta ora, ar fi fost in viata, dar au ales ; si au ales gresit. Cu totii facem prostii, dar unele nu mai pot fi reparate.
    • +6 (18 voturi)    
      Exact! (Duminică, 2 august 2015, 23:53)

      alpo [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Niciodata nu ai sa vezi radar in locuri statistic dovedite ca fiind "curbe ale mortii",acolo nu pot rezolva linistiti amenzile,ar fi prea complicat.Iar sa refaca drumurile problematice nici vorba,batem din pinteni pe studii de fezabilitate si autostrazi ce vor fi goale apoi!
      • +1 (1 vot)    
        crezi? (Luni, 3 august 2015, 11:15)

        navetistu [anonim] i-a raspuns lui alpo

        amice...ai sa razi ...radarul e prezent in curba aia cel putin 2 ziele pe saptamana.asta ti o spune un ..navetist.ar crezi ca i sperie cu ceva?cum spuneam mai sus...separatoare sunt llimita de viteza e...educatia lipseste
    • +6 (14 voturi)    
      Ba pardon,stimabile (Luni, 3 august 2015, 6:17)

      Persuasive [anonim] i-a raspuns lui rov

      Nemernici,sunt toti cei care circula cu viteza mult peste cea admisa de lege.Nemernici si criminali.In lumea civilizata,de care faci vorbire,se circula civilizat.///
      • +1 (1 vot)    
        daca ar fi atat de simplu... (Luni, 3 august 2015, 18:29)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Persuasive

        adevarul nu este niciodata atat de simplu. un drum proiectat prost, o curba semnalizata gresit, o limitare de viteza pusa aiurea (mai vezi pe A2 limitari de viteza ramase dupa lucrari, desi nu se mai lucreaza), un amarat care circula cu 30 la ora si te afuma cu masina lui cu norma euro -100.. toate contribuie. chiar si atunci cand respecti regulile, te omoara altul care nu le respecta.
  • +13 (15 voturi)    
    am fost acolo (Duminică, 2 august 2015, 22:00)

    gigi [anonim]

    am trecut la 5-10 min pe acolo, pompierii de la descarcerare erau acolo. politia si salvarea a ajuns imediat dupa mine. nu e vorba de curba mortii ci de urmatoarea curba in sensul spre Mangalia.
  • +12 (14 voturi)    
    . (Duminică, 2 august 2015, 23:25)

    Piratu64 [utilizator]

    viteza asta nenorocita duce la astfel de tragedii ! cu ce erau de vina cei din Saab,ca nemernicul cu Skoda mergea cu viteza mare ? sau poate facea vreo intrecere cu altcineva !
    • +6 (6 voturi)    
      Simplu (Luni, 3 august 2015, 9:41)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui Piratu64

      Nu purtau centura. Altfel nu vad cum ar fi fost proiectati din masina. Probabil decapotabila nu da bine cu centura. Ma indoiesc ca bilantul ar fi fost acelasi daca purtau centura.
      • 0 (0 voturi)    
        nu aveau sanse (Miercuri, 5 august 2015, 22:59)

        eu [anonim] i-a raspuns lui codo

        centura deja nu mai avea nicio legatura. am trecut pe acolo dupa accident, circulatia era oprita si tocmai tractau masina saab. centura sau nu, nu avea nimeni nicio sansa. masina aia era facuta zob, parea rupta in 2 si contorsionata, era praf pur si simplu. la momentul respectiv nu stiam despre ce e vorba sau ce s-a intamplat, dar eu si prietenii cu care eram am fost convinsi ca nu a supravietuit nimeni. era ca o conserva strivita din toate partile, o imagine horror.
  • +21 (23 voturi)    
    Centura de siguranta (Duminică, 2 august 2015, 23:38)

    Ovidiu M [utilizator]

    Nu stiu nimic in plus despre acest accident in afara celor citite aici. Dar faptul ca cei 4 pasageri ai masinii decapotate au fost azvarliti in afara, ceea ce i-a si ucis din ce inteleg, ma face sa cred ca nu purtau centura de siguranta. Poate acum lucrurile ar fi stat cu totul altfel pentru cei 4, sau macar o parte din ei.

    Indiferent daca am sau nu dreptate in acest caz, purtati centura dragilor, ca situatiile in care aceasta iti face mai mult rau decat bine sunt foarte foarte rare. Cel mai des iti salveaza sanatatea, nu de putine ori chiar viata.
    • -5 (11 voturi)    
      centura de siguranta (Luni, 3 august 2015, 0:30)

      dr_bear [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu M

      Ai perfecta dreptate, dar intr-o masina decapotabila este foarte greu de purtat. Lipsa stalpului median face ca aceasta sa stranga foarte tare dupa umar si pe gat, si este incredibil de incomoda pentru ca nu vine de sus, sa te incadreze pe diagonala, vine de undeva din spatele pasagerului.
      Nu scuza cu nimic, dar chiar masinile decapotabile nu sunt cele mai sigure si "safety friendly" din lume....
      Sunt scumpe, de fitze, oamenii se distrau, mergeau spre Vama probabil....poate si bausera ceva, nu mai conteaza. Un @#*$~! a venit si i-a spulberat pe toti 4. Dumnezeule....
      • +1 (5 voturi)    
        ? (Luni, 3 august 2015, 7:54)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

        si asta ce inseamna, ca nu mai trebuie sa ne cumparam masini decapotabile, pentru ca exista inconstienti pe strazi? de unde stii tu ca poate si bausera ceva doar pentru ca erau intr-o decapotabila? de asta toti nebunii si-au cumparat X5-uri si SUV-uri, ca sa fie "Safety Friendly" cand intra un dement in ei, sau ei peste altii ? (vezi cazul huidu). se intampla asta pentru ca: 1. n-avem sosele, 2. oamenii nu mai au educatie, ceea ce se vede si la volan, 3. politia nu isi face datoria. si ca sa-ti dau un exemplu, in dubai cam peste tot sunt minim 4 benzi pe sens, autostrada in toata regula, dar viteza e limitata la 100 km/h. nu vrei sa stii ce amenda iei daca radarele automate te-au tras in poza... si astia nu tin cont ca ai ferrari sau chevrolet spark. acum vreo 2 zile i-au confiscat masinile unuia pt ca avea amenzi neplatite de vreo 5000$
      • +5 (5 voturi)    
        Greu de purtat=simplu de murit (Luni, 3 august 2015, 9:46)

        codo [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

        Nu exista centura greu de purtat. Cine se urca in masina fara centura, chiar si cu masina oprita, risca sa fie proiectat afara si implicit sa moara pe loc. E un risc iminent participarii la trafic. Fiecare alege.
      • +1 (1 vot)    
        5 stele euro NCAP.. (Marţi, 4 august 2015, 0:51)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

        SAAB 9.3 Convertible are 5* la impact pentru pasageri. Mai mult de atat ce poti sa ceri? Desigur, nici un test de siguranta nu s-a facut fara centura..
  • 0 (4 voturi)    
    Dumnezeu sa-i odihneasca! (Duminică, 2 august 2015, 23:57)

    alpo [utilizator]

    R.I.P.!
  • +5 (7 voturi)    
    ... (Luni, 3 august 2015, 1:58)

    rocknum [utilizator]

    am trecut pe acolo...
    oprise o femeie intr-o masina, era in stare de soc, facuse pe ea...
    initial am crezut ca a fost implicata in accident dar acum cred ca era o ruda a uneia din victime... :(
    Dumnezeu sa ii odihneasca...
  • +5 (15 voturi)    
    ... (Luni, 3 august 2015, 1:59)

    rocknum [utilizator]

    subscriu la cele de mai sus...

    politia nu face altceva decat sa stea la pleașcă
    Sa te arda... sa isi faca cota de amenzi

    Am un amic ce a lucrat in IGP
    si imi spunea ca pe vremea lui daca un agent venea cu nush cate amenzi date, i se dadea o zi libera
    • +2 (12 voturi)    
      Auzi la ei (Luni, 3 august 2015, 7:16)

      feisbuk [anonim] i-a raspuns lui rocknum

      Pai militienii ti-au dat Codul rutier, ti-au pus indicatoare, ti-au separat sensurile de mers si ti-au dat un drum perfect asfaltat pt mers.

      Ce vroiai sa faca mai mult? Sa fi stat in mijlocul drumului?

      Solutiile impotriva prostilor vor apare in 10-15 ani tot din partea fabricantilor. Masini suficient de inteligente care sa iti tempereze cresterea vitezei atunci cand detecteaza viraje sau indicatoare de reducere / limitare, montate pe masini de serie obisnuite.
  • +6 (14 voturi)    
    aha (Luni, 3 august 2015, 7:08)

    Cetateanu [utilizator]

    Aha acu inteleg de ce s-a umplut strada de politai de circulatie (nici-decum sa ajute la fluidizare sau la lovirea marlanilor opriti aiurea)... Vine vacanta, cu chitanta!
  • +3 (3 voturi)    
    drumul Ct - Mangalia: haos, nebunie, periculos!!!! (Luni, 3 august 2015, 9:05)

    Alina [anonim]

    turisti la mare cu masina, am parcurs de 2 ori acest drum inclusiv aseara, masina arata ca de la fier vechi, se circula cu viteza ff mare, e f aglomerat pe ambele benzi, masina mai bara la bara, esti fortat oarecum sa ai viteza, indicatoarele sunt acoperite de crengile copacilor, multi vin seara cu faza lunga de te orbesc, sa fii pieton sa traversezi acolo e o adevarata provocare, cineva din cele 4 benzi sigur mai ca se urca pe tine, am vazut situatia de cateva ori. Aseara brusc erau 10 ambulante si 20 echipaje pe drum dirijau, altfel ne urcam imediat unii pe altii. In Constanta, oras si judet, imediat esti blitat si claxonat la semafor ori daca cel din spate vrea sa o taie cu 150 la ora si tu ai 110, e nebunie si in oras, f aglomerat si condus haotic, nebuneste. Mai avem de stat in Ct, sper sa nu aparem la stiri, accidente zilnic vedem aici, din pacate.
  • +3 (3 voturi)    
    maniaci la volan (Luni, 3 august 2015, 14:41)

    blu [anonim]

    ieri m-am intors de la mare, pe autostrada soarelui dupa-amiaza, multe masini dar se circula ok, iar in "linistea" asta apare un Mercedes model nou care taie tot pe banda de siguranta cu peste 180 la ora ... "crazy driver" l-a numit fii-miu ...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică