VIDEO ASUR a postat o inregistrare cu un preot care nu vrea sa foloseasca o lingurita adusa de o enoriasa pentru impartasania copilului

de I.C.     HotNews.ro
Vineri, 31 iulie 2015, 16:41 Actualitate | Esenţial

Reactia unui preot la solicitarea de a folosi o lingurita separata pentru o impartasanie
Foto: Captura video
Presedintele Asociatiei Secular-Umaniste din Romania (ASUR), Toma Patrascu, a postat pe pagina sa de Facebook o inregistrare in care un preot refuza sa foloseasca o lingurita adusa de o enoriasa pentru impartasania copilulului. Peotul le explica enoriasilor veniti la slujba ca el niciodata nu s-a imbolnavit de la impartasanie si ca, daca "nu crezi asta..., esti departe! Nu esti om!".

Sf. Dezinfectant

Fanaticul nu-si pune intrebari, nu are dubii. El este stapinit de certitudini. El STIE; lui i-a fost revelat Adevarul (intotdeauna cu a mare!)...Realitatea? O iluzie! Bacterii, virusi?... Ce sint astea? Pasteur, Koch?... Cine?!? Nu scrie de ei in Biblie!Tot ce-ti trebuie este Isus Hristos! Fie ca este sub forma de solutie, gel sau spray, El te protejeaza! (Amin!) Doua picaturi sau un puff si 99,99% din bacteriile cunoscute ajung direct in Iad (Aleluia! Fie numele Domnului laudat!)Daca nu crezi asta, s-a terminat! Nu crezi asta..., esti departe! Nu esti om! AMIN!Va las sa va "delectati" cu reactia prea-sfintului parinte atunci cind o brava enoriasa are indrazneala sa aduca de acasa o lingurita pentru impartasania copilului.

Posted by Alexandru Toma Patrascu on Friday, 31 July 2015

  • Raspunsul unui preot la solicitarea unei enoriase de a folosi o lingurita diferita pentru impartasania copilului
Parinte... o lingurita...

Eu ma impartasesc...

Eu ma impartasesc, si parintele, si dvs., e adevarat, cei care va impartasiti de sarbatori, dupa sute si mii.

Eu ma impartasesc duminica dupa duminica dupa cel putin zece, cincisprezece care vin in biserica. Credeti-ma ca m-am imbolnavit de toate lucrurile din lumea asta datorita nepriceperii, a faptului ca sint nevrednic, a faptului ca nu ma protejez cum trebuie, ca nu sint atent, ca nu am grija de sanatate.

Niciodata nu m-am imparta-imbolnavit de aici! Niciodata!

Pentru ca aici e ISUS CRISTOS! [AMIN! se aude din public]

Daca nu crezi asta, s-a terminat!

Niciodata! ?i o spun, pe unii o sa-i sochez, dar, sa stiti ca aici vin si oameni bolnavi de SIDA si oameni bolnavi de multe altele.

Nu m-am imbolnavit niciodata din pricina asta pentru ca aici este Isus Hristos.

Nu crezi asta..., esti departe! Nu esti om!

Asa se face, doamna! AMIN!










16781 vizualizari
  • +15 (39 voturi)    
    "Nu crezi asta..., eşti departe! Nu eşti om!" (Vineri, 31 iulie 2015, 17:01)

    liviu_ [utilizator]

    si atunci ce suntem "popo" (vb. astora de la vacanta mare)?
    inca un speciment inject de "slujiton al domnului" a ajuns sa ma mire mai mult cand aud povestea unui preot care face ceva util pentur planeta asta ca in rest numai mincinosi infecti ahtiati dupa bani
    • -2 (4 voturi)    
      There's no spoon! (Sâmbătă, 1 august 2015, 22:31)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Lasand la o parte atitunea preotului care e un alt subiect (nu e prost cine cere, e prost cine da), eu personal zic ca e putin aberant sa mergi la biserica si sa te iei de lingurita. E ca si cand un manelist ar ridica problema gradului de cultura al versurilor manelelor, in loc sa asculte altceva.
      Eu cred ca problema tine de neuroni (in lipsa) si nu de bacterii (in lingurita). Ca ultima remarca lingurita e probabil din argint - distrugand virusi, bacterii samd. Apa sfintita nu se impute o vreme din acelasi motiv - contactul cu crucea de argint. Putina chimie nu strica... cu voia domnului!
    • -2 (4 voturi)    
      Intrebari .....nelamuriri (Duminică, 2 august 2015, 0:00)

      RaduDan1 [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      De cate cazuri de imbolnaviri ati auzit din cauza ca oamenii s-au impartasit ?
      Pun pariu ca 99,9% din cei care comenteaza aici nu merg la biserica si habar nu au in ce consta religia ortodoxa. Atunci de ce-i preocupa acest subiect? Este ca si cum eu, de exemplu, m-as preocupa de locul lor de munca si mi-as da cu parerea, fara sa am habar, ca acolo toti sunt lenesi sau profitori sau incapabili sau .....
      Videoclipul este clar o inscenare a ASUR sau a prietenilor sai.
      Totusi, trecand peste toate acestea, exista o categorie de credinciosi ortodocsi practicanti, din ce in ce mai numeroasa, care se bucura ca ASUR exista! Eu m-as gandi serios si la varianta ca Patriarhul BOR sa le atribuie o diploma pentru trezirea Bisericii...... Poate "se prinde" cine trebuie!
  • +9 (33 voturi)    
    vai de capul nostru. (Vineri, 31 iulie 2015, 17:01)

    ucc [utilizator]

    ce natie suntem...."parinte", ai grija ca SIDA se poate lua si pe alte cai.
    • -2 (26 voturi)    
      natia? (Vineri, 31 iulie 2015, 18:31)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui ucc

      Natia este un concept aparut pe la sf sec 18 inceputul sec 20. De ce tot va legati de asta? Defectele si calitatile sunt personale si nu comune unei categorii etnice, rasiale, de sex, regionale, etc. Inteleg ca esti ateu dupa postare sau macar agnostic(ceva pe acolo sunt si eu, dar nu foarte definit), ti s-ar parea norma; ca tu sa raspunzi penal sau moral pentru vina altor atei, de exemplu a revolutionarolor bolsevici care au schingiut preoti si calugari in numele revolutiei si ideiilor acesteia, incusiv ateismul? Deci nu da vina pe natie sau pe tara.
      • +5 (9 voturi)    
        defectele (Sâmbătă, 1 august 2015, 18:52)

        vizirul [utilizator] i-a raspuns lui minos

        in cazul acesta sunt institutionale, ma refer la BOR, care este populata de preoti semidocti,ajunsi sa oficieze in biserica pe "merite" pecuniare, ahtiati de castiguri materiale si dispusi la orice compromis de logica dar si de buna practica a prestatiei lor. Cred ca persoana cu lingurita trebuia sa renunte la acest ritual saptic , mai ales ca era vorba de un copil.Popii astia se cred superoameni.
  • +30 (60 voturi)    
    PS: (Vineri, 31 iulie 2015, 17:02)

    liviu_ [utilizator]

    pe ce lume e igenic si sanatos sa dai limbi acolo unde si-au mai pus saliva inca 100 de oameni?!
    • +19 (37 voturi)    
      in lumea (Vineri, 31 iulie 2015, 17:58)

      vizirul [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      popilor farisei si semidocti, care se cred supraoameni, pe care nu ii atinge nimic lumesc, inafara dorintei de inavutire.Dixit.
    • -1 (7 voturi)    
      Ce mi se pare super tare (Duminică, 2 august 2015, 0:05)

      idsoc [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      ...e ca ASUR, o asociatie ateista, e preocupata de cat de steril e mediul in care isi desfasoara credinciosii, pe care ii fac in toate felurile, ritualurile. Sincer, privind din afara, e ca si cum Stalin s-ar fi preocupat de sanatatea lui Hitler dupa atentat. :)
      • 0 (2 voturi)    
        Copilul e copil (Duminică, 2 august 2015, 21:10)

        LuciaTatarascu [utilizator] i-a raspuns lui idsoc

        Nu ati inteles. Ateisti sau agnostici sau orice, oamenilor decenti le pasa de sanatatea unui copilas lipsit de aparare.

        Ceea ce a facut acel preot fara rusine este abuz pur si simplu iar autoritatile ar trebui sa se sesizeze.
    • -1 (1 vot)    
      cine (Luni, 3 august 2015, 7:56)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      te pune?
  • +22 (52 voturi)    
    Asa (Vineri, 31 iulie 2015, 17:05)

    MadameDuRecamier [utilizator]

    se pupa si imbaloseaza si moastele, asa se transmit bacteriile de la bigot la bigot. Popa, dupa ce a rostit cuvintul sida, ar fi trebuit sa ramina singur in biserica, desi asta nu e transmisibila atinging persoane infectate sau obiecte pe care ele le-au atins, dar e vorba de principiu. ii dai unui copil impartasanie cu o lingurita pe care si-au lasat balele zeci de alti oameni inainte. /// In afara de adunat bani si raspindit spaima de Dumnezeu, mai stiti altceva? I-ati murdarit trupul, si-i murdariti si spiritul, zi de zi!
  • -4 (34 voturi)    
    ... (Vineri, 31 iulie 2015, 17:10)

    @Mishu [utilizator]

    Lingurița aceea poate sa fie focar de infecție dacă cineva cu HIV sau hepatita o folosește, acolo se face schimb de fluide salivă, Isus nu dezinfectează.
    • +17 (33 voturi)    
      HIV nu se poate lua asa (Vineri, 31 iulie 2015, 17:29)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

      Dar hepatita da! Si nu numai...
      • +4 (16 voturi)    
        Din pacate ... (Sâmbătă, 1 august 2015, 11:21)

        Lotte [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        ...DA. Se poate lua si HIV, daca persoana respectiva are leziuni sangerande in gura.
        Se mai pot lua si herpesul, TBC-ul, mononucleoza, candida, streptococi, sifilis, etc.
        • +1 (1 vot)    
          se pare ca cel mai mult se ia prostia . (Duminică, 2 august 2015, 13:51)

          kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Lotte

          si cum singurul leac impotriva prostiei este educatia...
        • 0 (0 voturi)    
          Evident ai dreptate (Marţi, 4 august 2015, 15:11)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Lotte

          Dar eu ma refeream strict la HIV si contact oral. Daca e vorba de leziuni (sange) e alta traba deja. Si apoi, am zis ca "Si nu numai", deci e clar ca nu numai hepatita...
  • +11 (27 voturi)    
    Pai ei sunt stat in stat (Vineri, 31 iulie 2015, 17:24)

    Comentatorul-x [utilizator]

    Lor nu li se aplica legile generale. Daca ii intrebi despre acesta chestiune iti vor contra-argumenta ca lingurita e de argint si ca nu transmite virusi sau microbi. Desigur este o explicatie eronata dar ce mai conteaza cand lumea crede si nu cerceteaza,
  • -18 (48 voturi)    
    Mizerii si absurditati (Vineri, 31 iulie 2015, 17:30)

    cohan [utilizator]

    N-am auzit pana acum de lingurite de unica folosinta la impartasanie. N-am inteles ce cauta cucoana aia acolo cu copilul. Scandal? Circ? Stia foarte bine ca ce voia ea nu se poate. Si imaginea copilului de ce nu este acoperita? ... si a celorlalti cetateni care trec prin fata altarului. Unde sunt drepturile oamenilor de acolo, pe care le incalcati cu buna stiinta, mai astia de la ASUR? Ei au fost intrebati daca vor sa fie filmati? Ce rau fac ei? Ca nu sunteti voi de acord, vi se pare suficient?
    Si voi astia de la Hotnews vad ca va place subiectul la maxim. Vi se pare o stire care merita sa fie printre primele articole?
    • +6 (32 voturi)    
      ce reactie tipica de securist ai... (Vineri, 31 iulie 2015, 18:36)

      21unas [utilizator] i-a raspuns lui cohan

      contratacul cu tupeu e cea mai buna aparare, nu-i asa?
    • +9 (35 voturi)    
      De ce nu se poate? (Vineri, 31 iulie 2015, 18:58)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui cohan

      Ca asa vrea popa? Unde scrie in biblie, vechiul testament sau mai stiu eu ce act oficial, ca NU SE POT folsi lingurite de unica folosinta?? A, ca vor ramane popii cu mai putini bani daca vor trebui sa cumpere de astea, da asta cred... Iar biserica e loc PUBLIC, nu trebuie ceruta aprobarea nimanui pentrui a filma. E ca la concerte cand o mutime filmeaza cu telefonul de ex.
    • +1 (11 voturi)    
      de ce (Sâmbătă, 1 august 2015, 18:58)

      vizirul [utilizator] i-a raspuns lui cohan

      nu se poate! Pentru ca ati ramas incremeniti in Evul Mediu,si va e lene sa reformati cele mai simple lucruri. Directia pentru Sanatate Publica ar trebui sa va amendeze drastic si sa va puna in vedere schimbarea procedurii.
  • +8 (26 voturi)    
    harababura totala (Vineri, 31 iulie 2015, 17:30)

    baimarean [utilizator]

    de la igiena la dogme servite (si) pentru copii: impartasanie, botez, manuale de religie, ...

    `ce (ne)oameni, - vorba lui Nea Gigi moldoveanu´(GPS)
  • -23 (51 voturi)    
    RUSINE (Vineri, 31 iulie 2015, 17:30)

    BORIS222 [utilizator]

    Fratilor, suntem ca in filmele cu prosti. ASUR-ul ala de cine e sponzorizat? De ce nu face presa niste investigatii? A obligat-o pe femeia aia cineva sa se impartaseasca? Ce ar fi daca pacientii si-ar aduce de acasa cutit pentru operatie? Sau ata pentru a fi cusute ranile? Sau cei amendati ar da hartie politistului sa scrie pe ea procesul verbal. ASUR-ul o fi pus-o pe femeie sa-l incerce pe preot ca de mult nu au mai iesit in evidenta cu nimic. In afara de lupta impotriva crestinismului si a Religiei nu preau au multa treaba.RUSINE!!!
    • +7 (29 voturi)    
      Cap ai, minte ce-ti mai trebuie! (Vineri, 31 iulie 2015, 18:46)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui BORIS222

      Ce importanta are de cine e sponsorizat ASUR? A prezentat ceva neadevarat? NU! Se vede clar! Si ce investigatie sa faca presa, sa arate ce? Iar partea cu spitalele sau hartia de amenda denota o prostie crasa! Toata lumea stie ca spitalele SUNT OBLIGATE sa asigure mediu steril in salile de operatii si de asemeni sterilizarea instrumentelor.
    • +1 (21 voturi)    
      Surpriză! (Vineri, 31 iulie 2015, 19:27)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui BORIS222

      Când soţia a născut primul meu copil, m-au trimis de la spital să cumpăr mănuşi, lichid de-ăla cu glucoză, nu mai ştiu ce medicamente, etc.
      Ea era în travaliu şi eu alergam prin oraş la sfârşitul lui decembrie, pe la farmacii, cu listuţa.
      Inclusiv aţă chirurgicală, deci da, se practică.

      Alte întrebări mai ai?
      • +6 (16 voturi)    
        da (Vineri, 31 iulie 2015, 20:06)

        popescu_dtru [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        ce legătură are asta cu subiectul?
        • +1 (19 voturi)    
          Daca nu ti-ai dat seama e grav... (Vineri, 31 iulie 2015, 20:38)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui popescu_dtru

          Pai i-a raspuns la "Ce ar fi daca pacientii si-ar aduce de acasa cutit pentru operatie? Sau ata pentru a fi cusute ranile?".
          • +4 (20 voturi)    
            Vad ca am luat un minus (Vineri, 31 iulie 2015, 22:46)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            Se pare ca cel care l-a dat nu stie ca manusile se incadreaza tot la materiale sterile. Poate citeste asta si afla acum... Mai bine mai tarziu decat niciodata!
  • +16 (34 voturi)    
    boli (Vineri, 31 iulie 2015, 17:33)

    JuditPaton1 [anonim]

    ce argumentatie de prost are preotul asta, adica recunoaste ca s-a imbolnavit de toate bolile in lume dar stie sigur ca nu de la lingura varata in gura la toti...si de prost ce e nu l-a ferit iisus de acele boli de care face vorbire...
    • -4 (24 voturi)    
      Ori, ori! (Sâmbătă, 1 august 2015, 0:32)

      justy [utilizator] i-a raspuns lui JuditPaton1

      Cine vrea impartasanie, nu-si pune problema ce boli poate lua de la lingurita folosita la comun... Iar daca si-o pune, nu stiu de ce si-ar mai dori impartasiania. Q.E D.
      • 0 (10 voturi)    
        hei (Sâmbătă, 1 august 2015, 10:27)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui justy

        Vezi ca la rusi au gasit solutii, deci se poate. Le toarna direct in gura impartasania.
  • +5 (33 voturi)    
    La Moasta Nostra (Vineri, 31 iulie 2015, 17:33)

    Skeptical [utilizator]

    Indiferent de cum ar fi privita, secular or teologic, organizatia BOR/La Moasta Nostra se arata a fi demna de compania monstrilor islamisti din Arabia Saudita, Pakistan si Iran care izbesc cu pietre femei fara aparare, ucigindu-le prelungit si sadic. Nu e vorba de morala ci de tentatia draceasca a impilarii Celuilalt. Faptul ca ortodoxia actuala este mai putin violenta decit islamul wahabist se datoreaza impotentei si lasitatii in rautate, nu lipsei de voluptate a violentei.

    In planul moral retorica “sfinta” este incarcata de o judecata plina de patima de a strivi “aproapele” – care poate greseste poate nu – numai Dumnezeu stie, daca exista.

    In plan teologic, multe secte crestine – ca si aberatia ortodoxa in general – pun mult prea multa greutate pe invataturile criminalului asasin Saul din Tars (un bigot nu cu mult mai breaz decit fiul desertului, Mohamad, de mai tirziu). Un criminal, asasin in serie si un epileptic care n-a avut nici o legatura cu Isus in afara de pretentia unor “viziuni” de om cu deficiente chimice in creier. Sa nu mai pomenim de traditiile imbicsite si rusinoase ale BOR-ului – care BOR a imbonavit constient – prin pupaturile lipicioase de icoane putrede si oase prafuite, si prin atingerea de salive de pe pocalurile nespalate, mai multi oameni fara aparare – cu herpesuri si alte “minuni” ortodoxe, decit toate bordelurile lumii, heterosexuale si homosexuale laolalta.

    Asasinul Saul din Tars, asa-numitul “apostol Pavel”, a facut crime de o grozavie mult mai mare decit cei pe care i-a judecat in maniera talibana. Faptul ca organizatia mafiota BOR imbolnaveste si astazi cu buna stiinta copiii este doar una din nenumaratele forme de abuz comise de acesti criminali care par imuni in fata legii. (Imaginati-va ca un doctor ar comite aceste blestematii neigienice si abuzive - l-ar ridica mascatii de acasa!). Rusine acestui "preot"! Rusine parintilor care isi bat joc de proprii copii!
  • +16 (38 voturi)    
    risc de boli (Vineri, 31 iulie 2015, 17:36)

    hot news [utilizator]

    Eu nu inteleg de ce biserica ortodoxa foloseste aceeasi lingurita pentru toata lumea. Este un risc foarte mare. Este suficient sa fie doar o persoana cu tuberculoza si exista riscul sa se contamineze toate persoanele. Sa nu mai vorbim de situatia cand la o persoana ii sangereaza gingiile
    Biserica romano catolica si cea greco catolica nu folosesc aceeasi lingurita. Impartasania se face altfel.
  • +3 (27 voturi)    
    Prostia primează ! (Vineri, 31 iulie 2015, 17:39)

    _CK_ [utilizator]

    Și iată cum prostia este arătată în adevărata ei splendoare. Noroc cu tehnologia asta ... că poate se mai destupă unii enoriași la minte. Deși ... tare mi-e greu să cred asta.

    Cum ar fi să apară tot mai multe astfel de filmări, iar BOR să interzică, în propriile sale biserici, materialele video și distribuirea acestora? Să nu uităm ca Biserica are un statut aparte, și este un fel de stat în stat, cu propriile legi și reglementări.

    Cred că gradul ridicat de religiozitate al unui popor reflectă și gradul de prostie din acea societate.
    • -3 (27 voturi)    
      totusi...legat de ultima afirmatie am si eu una (Vineri, 31 iulie 2015, 21:04)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui _CK_

      Cum de or fi castigat premiul Nobel multi care nu se sfiau sa se declare (!) crestini/religiosi/credinciosi .?
  • +12 (28 voturi)    
    e bine (Vineri, 31 iulie 2015, 17:48)

    I [utilizator]

    la inceput te destepti si mergi cu lingurita de acasa. Mai incolo te destepti si mai tare si nu mai mergi deloc.
  • -13 (35 voturi)    
    Si totusi... (Vineri, 31 iulie 2015, 17:52)

    A.T. [utilizator]

    Si totusi, de sute de ani se practica impartasania cu aceeasi lingurita. Daca era atat de nociva procedura, in mod cert ar fi sarit muuuuult mai multe persoane pana acum s-o condamne - in epoca Internetului o asemenea corelatie dovedita (intre impartasitul cu aceeasi lingurita si imbolnavirea enoriasilor) ar fi fost un subiect mult prea interesant pentru a nu fi facut public in toate modurile posibile.
    Or, faptul ca pana acum nu s-a intamplat asa ceva ar trebui sa va puna pe ganduri, fie ca credeti in semnificatia impartasaniei fie ca nu...
    Cat despre "lingurita poate fi focar de infectie cu HIV"...OK, teoretic este adevarat. Dar mergeti la toate persoanele infectate cu HIV si intrebati-le daca infectia li s-a tras de la o impartasanie cu o lingurita comuna...
    • +7 (25 voturi)    
      Da, se practica de sute de ani asa (Vineri, 31 iulie 2015, 18:54)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui A.T.

      Asta insemnand in acelasi timp ca nici nu a mai evoluat. Dar cum poti sti ca nu au si fost imbolnaviri? Ce mijloace de informare, statistici existau atunci? Si chiar acum, sa zicem ca cineva s-a imbolnavit de hepatita A. Cum se poate stabili CU PRECIZIE sursa, cand se stie ca perioada de incubare e mare (citeva saptamani) si de multe ori iti si dai seama tarziu ca esti bolnav, nefiid dureroasa? De ex eu am avut hepatita A (de mult tare insa, in '83) dar nici acum, dupa atatia ani, nu stiu de unde am capatat-o. Asa ca de unde stii ca pana acum nu s-a intamplat asa ceva?
      • -5 (27 voturi)    
        Nonsens (Sâmbătă, 1 august 2015, 0:34)

        justy [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        Fratele meu, de ce ti-ai mai dori impartasania, ce ar mai insemna pt tine, daca te impiedica o lingurita folosita la comun (adica cam la fel cu butonul de la lift)?
        • +5 (19 voturi)    
          Lift (Sâmbătă, 1 august 2015, 11:13)

          The Real Sasha [utilizator] i-a raspuns lui justy

          Lingi butonul de la lift?
      • +5 (17 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 1 august 2015, 10:35)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        Mai ales cand sunt epidemii de scarlatina sau varicela. Mai ales acum cand e la moda sa nu-ti mai vaccinezi copilul poti sa adaugi si rubeola, rujeola, oreionul si altele. Ma refer la copii , ca ei sunt mai sensibili si cum multe mamici aduc sugari la impartasit, nici nu vreau sa-mi imaginez.
      • -1 (1 vot)    
        Intrebare.... (Duminică, 2 august 2015, 0:08)

        RaduDan1 [anonim] i-a raspuns lui LiviuX

        Te impartaseai in acea perioada ?
    • +10 (22 voturi)    
      Felicitari, esti cu sute de ani in urma (Vineri, 31 iulie 2015, 19:27)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui A.T.

      si nu realizezi asta. wake up.
  • -13 (27 voturi)    
    chiar asa! (Vineri, 31 iulie 2015, 17:55)

    miculescu-rucar [utilizator]

    inscenarea tartorelui attila nuyergesi!absolut intamplator asur era la biserica sa-si impartaseasca copiii! era si remus cernea prin apropiere?
    liviu_dupa ce limbuieste,preda stafeta cu bale lui madame de--accept!
  • +5 (21 voturi)    
    Popi cu mintea innegurata (Vineri, 31 iulie 2015, 18:03)

    Locke Lamora [utilizator]

    Macar daca ar avea bun simt...dar nici atat.
  • +1 (11 voturi)    
    Mie mi-a placut aia ca il apara isus (Vineri, 31 iulie 2015, 19:02)

    LiviuX [utilizator]

    Sunt curios daca chiar l-ar apara daca ar veni unul ca ala din SUA, sa il imbolnaveasca cu niste plumb... Ca saracul si ala era popa (pastor), si nu l-a aparat de loc...
  • -5 (35 voturi)    
    Omul are dreptate (Vineri, 31 iulie 2015, 19:25)

    Ricochet [utilizator]

    Daca nu crezi, nu ai ce cauta in acea biserica.

    Mergi la dispensarul comunal, unde se folosesc lingurinte de unica folosinta, sau sterilizare, si impartaseste-te cu ser fiziologic...
  • -3 (27 voturi)    
    taina impartasaniei (Vineri, 31 iulie 2015, 23:09)

    Vlad-Calin [utilizator]

    Nu ar trebui sa va exprimati daca sunteti in necunostinta de cauza.

    Impartasania este o experienta religioasa, prin esenta mistica si este destinata celor care cred in Isus Cristos, accepata doctrina sa si sunt pregatiti sa participe in aceasta taina. Daca nu crezi ca primesti sangele si tripul lui Isus la impartasanie cu siguranta ca nu are nici un rost sa participi. Impartasania e o experienta intre credincios si Dumnezeu; daca aveti dubii oricum inseamna ca nu credeti deci nu aveti dece sa va impartasiti, nu va ajuta cu nimic, nu va face mai bune sau mai puternici.

    Cu siguranta nu va obliga nimeni oameni buni sa va impartasiti ! E o decizie personala.

    Puteti sa fiti atei, agnostici sau sa va gasiti una din religiile astea mai "civilizate" care folosesc mai multe lingurite.

    Toate cele bune
    • +7 (29 voturi)    
      "Taina" ignorantei (Vineri, 31 iulie 2015, 23:23)

      MedicBucurestean [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-Calin

      Chestia asta cu magia de gradinita cu "singele si tripul" (sic) rabinului de acum doua mii de ani (ce e crestinismul? canibalism simbolic?) e OK pentru fraierii care vor sa cotizeze la teschereaua escrocilor BOR precum cel nerusinat din video care recunoaste ca e el insusi macinat de boli dar nu ii este rusine sa imbolnaveasca un copilas fara aparare.

      Chestia cu pericolul pentru sanatatea publica legat de aceste practici neigienice, ba chiar scirboase, ale abuzatorilor de bebelusi din BOR e altceva. Este nelegala, este de natura de a raspindi boli si de a baga in mormint prematur bebelusii abuzati de popii ignoranti, nesimtiti si nesatui.

      Daca am trai intr-o tara civilizata, Ministerul Sanatatii s-ar sesiza in mod automat. Sub pulpana sufocanta a prea-fericitului de sapte chintale, n-avem mari sanse de a deveni o astfel de tara.
      • -2 (18 voturi)    
        taina impartasaniei (Sâmbătă, 1 august 2015, 7:33)

        Vlad-Calin [utilizator] i-a raspuns lui MedicBucurestean

        Domnule medic bucurestean,
        Am fost si eu cu ani in urma medic in Bucuresti. Acum traiesc intr-una din tarile pe care dumneavoastra le numiti civilizate. Da sunt intr-adevar civilizate dar nu prin regulile stabilite de vreun mnister ci prin atitudinea civilizata a oamenilor. Credinta oamenilor este respectata chiar daca esti orthodox, catholic , Baptist, evereu sau musulman. Ii respectam si pe atei ca dumneata,fara sa ne uitam la ei cu ura. Citeste-l pe Steinhart si poate intelegi ca poti fi si intelectual si credincios.
        Si da, aici in America, ne impartasim toti cu aceeasi lingurita, Romaini, Greci, Rusi, Sarbi Americani, Etiopieni, Palestinieni
        Nu-I mai judeca pe altii, nu te simti obligat sa mai ai o replica
        • 0 (14 voturi)    
          "taina " (Sâmbătă, 1 august 2015, 13:21)

          maryus999 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-Calin

          taine in secolul 21 ? de cand exista google nu prea mai exista taine decat pentru prosti ... care vrea sa dezlege orce taina intreaba pe google si te lumineaza el orcat de prost ai fi ... eu cred ca google este deja sfantul duh deghizat :)) o sursa de intelepciune ... acum de cand cu smartfoanele astea ai acces instant la orce informatie ... deci nu mai exista taine ...
    • +2 (16 voturi)    
      "Impartasania este o..." (Sâmbătă, 1 august 2015, 8:10)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-Calin

      "Impartasania este o experienta religioasa, prin esenta mistica si este destinata celor care cred in Isus Cristos, accepta doctrina sa si sunt pregatiti sa participe in aceasta taina."
      Adica copiii de 2-3ani, ca cel din film?
  • -10 (20 voturi)    
    mcamirc@gmail.com (Vineri, 31 iulie 2015, 23:37)

    BolboMircea [anonim]

    sunt de acord cu subiectul DAR oricum cel care a postat videoul face parte din vreo secta de ziua a 7a sau mai stiu eu de unde un singur fapt e ca nu a scris corect Iisus ...
  • -5 (25 voturi)    
    Perplexitate si ingrijorare (Vineri, 31 iulie 2015, 23:51)

    Dragos-Maracineanu [utilizator]

    Faptul ca oricine are dreptul la opinie precum si faptul ca tastatura poate suporta orice sunt deja truisme.

    Totusi. A-ti da cu parerea despre ceva atat de intim (si pentru unii atat de sfant) cu o asemenea brutalitate si ignoranta m-a lasat fara cuvinte.

    Taina sfantei impartasanii este altceva: un ritual, o randuiala straveche, care trebuie inteleasa in cheia credintei.
    Daca nu crezi, pur si simplu nu ai cum sa intelegi. Iar daca nu intelegi, nu-ti ramane decat sa judeci direct proportional cu educatia si nivelul de cultura personale.

    Credinciosul insa, respecta acest ritual si este patruns si coplesit autentic de puterea momentului. In alte cuvinte, nu ai cum sa negociezi cu preotul pentru ca este mai presus de el. Drept urmare, preotul a reactionat adecvat pentru ca el nu e un prestator de servicii personale pe care le poate personaliza in functie de "client".
    (Mai mult decat atat, pentru cei care cred, el chiar a fost ispitit sa modifice randuiala - ceea ce in Ortodoxie nu se face si acesta intamplare este o buna explicatie a faptului ca noi nu am ajuns la derapajele majore gen casatorii, spovedanii si eventual impartasanii on-line).

    Asadar, fara sa-mi fac iluzii ca am fost inteles sau macar respectat, va pot spune ca motivul acestei postari este acela de a trasa o limita. Credinta este personala si discreta insa ea nu este nicidecum pasiva si indiferenta. Drept urmare, va rog ca inainte sa postati judecatile dvs de valoare sa stiti ca-i puteti supara sau rataci pe altii care au ales sa creada in ceva diferit.

    Imi place sa cred ca fiecare dintre noi are ceva sfant si sper din toata inima sa se inteleaga ca nu poti terfelesti orice doar pentru ca poti. Dar am o veste buna: "Dragostea lui Dumnezeu catre cel mai mare pacatos este mai mare decat dragostea celui mai mare sfant pentru Dumnezeu". Asa ca mai avem cu totii o sansa si imi doresc si va doresc sa n-o ratam. Doamne-ajuta!
  • +4 (16 voturi)    
    mda ... nasol ... (Sâmbătă, 1 august 2015, 1:59)

    maryus999 [utilizator]

    http://www.dspb.ro/diverse/recomandari-populatie.php

    directia de sanatate publica da amenzi doar unitatilor private ... nu se baga peste preoti ...
  • -6 (16 voturi)    
    Oameni fara religie (Sâmbătă, 1 august 2015, 7:36)

    Ciprian CBogdan [anonim]

    Pai atunci decat sa ne plangem ca popa face popa drege, mai bine ati aduce un dulap si fiecare credincios sa vina cu lingurita sa pe care sa scrie numele fiecaruia dintre cei se impartasesc, astfel nu mai aveti probleme.
    Cand mergi la restaurant vii cu lingura de acasa?
    • +6 (16 voturi)    
      ei na.. (Sâmbătă, 1 august 2015, 10:57)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian CBogdan

      Nu stiu in ce restaurante mananci dumneata dar nu cred ca acolo se iau lingurile din farfuria unuia care si-a terminat ciorba si ti-o pune direct pe masa ca continui tu.
  • -6 (20 voturi)    
    cateva aspecte (Sâmbătă, 1 august 2015, 7:42)

    nimsoc [utilizator]

    1) Mai mult ca sigur inregistrarea este ilegala.

    2) Daca nu crede, n-are decat sa mai astepte cativa ani . Copii mai mari au o imunitate mai buna.

    3) Cine nu crede cu adevarat, n-ar trebui sa se impartaseasca. Sfanta Impartasanie nu este o simpla formalitate.
  • -7 (17 voturi)    
    inca ceva (Sâmbătă, 1 august 2015, 7:53)

    nimsoc [utilizator]

    Argumentele de ordin sanitar invocate sunt corecte pentru un laic. Nu cred ca dogma prevede, dar, teoretic, impartasania s-ar putea face si cu lingurite de plastic de unica folosinta(vorbesc in nume personal) care ar trebui sa ramana apoi in biserica "la ars". Totusi, dupa cum spuneam, cine are impresia ca se poate imbolnavi, n-ar trebui sa se impartaseasca pentru ca nu crede ca in potir sunt Trupul si Sangele Mantuitorului.
    • +5 (15 voturi)    
      uffff (Sâmbătă, 1 august 2015, 13:30)

      maryus999 [utilizator] i-a raspuns lui nimsoc

      tu chiar crezi la propriu ca acolo este sangele lui isus ? ala este un ritual simbolic si te asigur ca virusii si bacteriile traiesc dupa legile lor si nu tin cont de credinta ta ... o sa zici ca credinta ta te apara si iti intareste sistemul imunitar ... poate ... dar la copilul ala de 3 ani nu mai merge principul asta ... hmmm auzi la el argumuntele de ordin sanitar sunt corecte doar pentru un laic ... pentru un credincios nu se aplica tot legile fizicii si ale biologiei ... nu acceptati stiinta dar mergeti la doctor sa va opereze cand dati de draq ...
  • +1 (25 voturi)    
    Impartasanie constienta (Sâmbătă, 1 august 2015, 8:15)

    ionutcmn [utilizator]

    Sper ca toate comentariile venite de la cei agnostici sau atei sunt postate din grija pentru crestini si pur altruism. Este pana la urma o dovada de crestinatate sa iti iubesti aproapele pana intr-acolo incat sa sustii linguritele de unica folosinta pentru impartasanie. Consider ca faceti asta dintr-un total altruism ceea ce ma bucura.

    Totusi, va spun sincer ca nu am auzit de nici o persoana care sa se fi imbolnavit in vreun fel din din cauza cu pricina.

    Impartasania pentru credinciosi este una dintre cele mai sacre si profunde taine la care participa, necesita in mod ideal o pregatire continua, un stil de viata specific, post, rugaciune, constientizarea pacatelor, cererea din suflet ca Dumnezeu sa te ajute sa fii vrednic de impartasanie, dupa cum spuneam un proces foarte complex in care crestinii sunt implicati. Atat de profund incat ultimul lucru la care te gandesti este lingurita impartasaniei.
    Cel mai important, impartasania inseamna sa il ai in fata in carne si oase pe Hristos, cine se mai poate gandi la lingurita cand ceva atat de extraordinar se intampla?

    Revin, cati crestini practicanti, nu doar cu numele au comentat subiectul? Ii rog sa o faca din pozitia de crestin.

    Cati atei si agnostici? Daca o faceti din pura compasiune si interes pentru crestinatate si crestini va multumesc. Sa stiti doar ca si noi facem lucrul asta constient, nu luam linguruta cu impartasanie in gura ca oile.
  • -9 (19 voturi)    
    Se apropie ziua... (Sâmbătă, 1 august 2015, 9:25)

    echidistantul_ [utilizator]

    Vine ziua pedepsei lui Asur, si asta o stie si dl. Patrascu...
    Caci proorocul Isaiah spunea in al 27-lea capitol ca : " In ziua aceea, Domnul va lovi cu sabia Lui cea aspra, mare si tare sarpele fugar -ASUR"
    • +8 (14 voturi)    
      haaaa (Sâmbătă, 1 august 2015, 14:08)

      maryus999 [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      sa sti ca isaiah fix la asur se refera in capitolul 27 ... si domnul cu sabia aspra alta treaba nu are prin universul asta decat sa loveasca sarpele :)))
      v-au zapacit creierii basmele astea evreiesti ...
      facut atatea ... echidistantule ... ///
  • +5 (23 voturi)    
    BOR (Sâmbătă, 1 august 2015, 9:58)

    The Real Sasha [utilizator]

    Propun impartasania intravenoasa. O singura seringa pentru toti (si pentru preot). Ia sa vedem daca mai are credinta...
    • -2 (2 voturi)    
      Martiri (Duminică, 2 august 2015, 0:25)

      RaduDan1 [anonim] i-a raspuns lui The Real Sasha

      S-ar putea sa ramai suprins. Tu esti curajos pentru ca esti in fata tastaturii dar de-a lungul secolelor au fost mii si mii de curajosi care au acceptat moartea pentru crezul lor. Tu ai face-o?
  • +3 (21 voturi)    
    Logica, it works (Sâmbătă, 1 august 2015, 11:04)

    Vocea_din_pustiu [utilizator]

    Eu unul nu vad sensul indignarii, intrucat exista doua variante:

    1) Doamna este religioasa si cu buna intentie a venit acolo

    Pentru crestini impartasania este centrul vietii in Biserica. In acel potir sta Hristos in chip nevazut si sensul impartasaniei este comuniunea. Faptul ca se impartasesc cu totii din acelasi potir cu aceasi lingurita in duh si in credinta face din mai multi, una , in Hristos. Daca tu nu crezi asta si ai venit cu copilul la impartasanie ca magarul la apa chiar poti sa stai acasa, nu a venit preotul peste tine in casa , vezi-ti de viata omule si lasa-i si pe altii in libertatea lor.

    2) Doamna este "ateu"

    Spun "ateu" pentru ca adevaratul ateu este cel mai sincer cautator de Dumnezeu, de sens, intrucat doreste cu disperare sa vada o dovada , sa inteleaga "de ce?" si pana la existenta unor dovezi irefutabile, nu exclude nici o ipoteza si se comporta cu respect fata de alte teorii. Cei care au ales sa se limiteze la ideea ca vin de nicaieri si se duc nicaieri o sa le spun primate, intrucat daca evolutia este tot adevarul, nu doar partial, atunci intre gorila si cimpanzeu este diferenta de ADN cam tot atat intre gorila si om, si pe principiul echitabilitatii tot primata de chemi. Buuun
    Daca tu crezi ca potirul e doar un pahar de apa, cam cat de prost sa fii sa crezi ca daca o linguria infectata de hepatita a fost bagata in el de 100 de ori si tu vii cu o lingurita de plastic, atunci e ok !?. Ce cauta doamna /// acolo daca pentru e doar un pahar cu apa ? De ce incalca niste libertati civice, elementare care pentru umanisti sunt ca cele 10 porunci, cum ar fi dreptul la intimitate !? Cum sa amesteci un copil inocent in tevatura asta mizerabila, umanistul lui peste !?

    Folositi logica oameni buni ca e permisa si de Cel de Sus si de umanisti...
    • -2 (14 voturi)    
      .... (Sâmbătă, 1 august 2015, 12:25)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Vocea_din_pustiu

      Vezi ca lingurita e folosita doar din secolul 9. E dragut ca va obositi sa scrieti km de mesaje, dar nu stiti lucruri minimale. Mi se pare mai pacatos preotul pentru ca refuza sa impartaseasca un enorias. Mizeria ii apartine preotului, nu celui care a adus in atentia publica.
      PS financiar ies/iesiti(pp ca sunteti din sistem) in paguba pentru ca pierdeti enoriasi refuzand sa-i impartasiti pentru niste motive absurde.
  • -3 (21 voturi)    
    Daca nu crezi in Hristos de ce mai vii la Biserica (Sâmbătă, 1 august 2015, 11:09)

    GheorgheVela1 [anonim]

    Participarea la Liturghie, ca de altfel la oricare alta slujba in locasurile de cult ale BOR este DOAR si EXCLUSIV pentru crestinii ortodocsi practicanti, care:
    - Cunosc integral Invatatura si Ritualul Bisericii,
    - Si-au insusit regulie de conduita in Biserica.

    Dar, particparea la Slujbele Bisericii NU este:
    - pentru cei care nic imacar odata in viata nu au citit elementarul CATEHISM al Bisericii,
    - pentru cei care NU CRED in slujbe in PREZENTA lui Hristos in POTIRUL Impartasaniei, in HARUL care este prezent si ACTIONEAZA in Biserica.
    - si mai ales NU este pentru CURIOSI, SMECHERI si CONTESTATORI...

    Daca cineva NU CREDE in Biserica, si mai mult decat atat daca ii este ANTIPATICA Biserica, cu Preotii ei si Slujbele ei, atunci de ce mai vine la Biserica?, fiindca oricum nici nu intelege ce se intanmpla in jurul sau si nici nu crede in ceea ce se savaraseste in Biserica!

    In vremea antica NU TOT PROSTUL se impatasea, ci doar cei care erau CATEHIZATI si constienti de implicatiile CONVERTIRII lor!
    Si tot in vremea antica slujbele se mai tineau si cu usile incuiate, tocmai ca sa nu le tulbure normala desfasurare amatorii de curiozitate si HULITORII!

    Astazi s-au intors acele vremuri!
    Conducerea BOR va trebui sa gaseasca o MODALITATE ca toti cei care NU CRED in Slujbele Bisericii sa fie ori EXCOMUNICATI oficial ori macar IMPIEDICATI ca sa particpe la cultul divin public, fiindca il PRTURBA prin prezenta lor.
    Si apropo Toma Patrascu, daca este BOTEZAT, trebuie EXCOMUNICAT impreuna cu EMIL Moise si Remus Cernea!
    Calitatea si conditia de "CRESTIN" este incompatibila cu calitatea de ATEU sau de LIBER CUGETATATOR!
    Cei de la ASUR ar trebui sa aiba BUNUL SIMT si sa NOTIFICE Conducerea BOR ca ei NU MAI FAC PARTE din BOR, intrucat principiile si viziunea lor despre lume, viata, univers, societate si persoana umana, este RADICAL DIFERITA fata de DOCTRINA Crestina a BOR! Si cu asta basta...
    Si atunci ceea ce fac crestinii ortodocsi in bisericilor lor ii priveste doar pe ei...
    • +5 (19 voturi)    
      Bisericile lor... (Sâmbătă, 1 august 2015, 11:52)

      Lotte [utilizator] i-a raspuns lui GheorgheVela1

      Sunt facute cu banii nostri, din impozitele noastre, mai atotcunoscatorule! ///
      • -1 (21 voturi)    
        Inca un pic de echitabilitate (Sâmbătă, 1 august 2015, 12:27)

        Vocea_din_pustiu [utilizator] i-a raspuns lui Lotte

        Impartasania este un act intim al unei comunitati cu un set de reguli care trebuie respectate daca vrei sa aderi. Ceea ce a facut doamna se numeste viol spiritual si de intimitate.

        Si spitalele tot pe taxele noastre sunt facute, ti s-ar parea normal sa vin sa te filmez cand vizitezi ruda pe patul de moarte ca sa-mi satisfac si eu agenda political !?
        • +6 (14 voturi)    
          Ca nuca-n perete. (Sâmbătă, 1 august 2015, 14:47)

          Lotte [utilizator] i-a raspuns lui Vocea_din_pustiu

          Ce legatura au spitalele cu biserica? E o comparatie nefericita si lipsita de sens. Si da, mi se pare normal sa se filmeze curiozitatile, chiar si pentru a arata lumii intregi pana unde duce absurditatea si primitivismul unora.
          • -1 (3 voturi)    
            Iar la logica (Duminică, 2 august 2015, 10:03)

            Vocea_din_pustiu [utilizator] i-a raspuns lui Lotte

            Pai Cum ce legătură domnule?
            Nu sunt ambele clădiri făcute pe taxele noastre?
            Atunci conform principiului tău e liber la orice comportament indiferent de sentimentele celor din jur sau intimitatea lor.

            Mă tem ca ăsta este singurul lucru nefericit și primitiv din aceasta discuție. Vezi tu drepturile omului sunt cele mai importante când te sa le aplici pe lucruri cu care nu ești de acord. Parcă dictonul era "sunt dispus sa mor ca tu sa ai dreptul sa nu fiI de acord cu mine"

            Dacă principiul e "sunt liber sa violeze tot ce nu-mi place" se cheamă fascism sau maxim anarhie. Poți sa respecți un om chiar dacă nu ești de acord cu credință sau principiile lui, ăsta înseamnă umanism și cum îi spunea bătrânii, "cei 7 ani de acasa"
  • +4 (16 voturi)    
    Eu sint (Sâmbătă, 1 august 2015, 11:16)

    vasile-roaita [utilizator]

    Credncios dar nu am ce cauta in biserica diavolului asa cum este biserica ortodoxa si alte biserici. Daca am nevoie sa vorbesc cu Dumnezeu vorbesc cu el de oriunde vreau pentru ca el este peste tot. Nu trebuie sa ma duc in biserica pentru asa ceva si sa sustin shleatka aia de popi umflati si nesatuli de bani. Cred in Dumnezeu si Iisus dar nu in biserica si oamenii ei. Impartasania spovedania si alte prostii de genul asta sint scorneli popesti ca sa-ti ia banii, nu au nici in clin nici in mineca cu adevarata credinta.
  • +5 (15 voturi)    
    Oare... (Sâmbătă, 1 august 2015, 11:34)

    Lotte [utilizator]

    Ministerul Sanatatii, Directia Sanitara ce zic despre toate astea? Sunt prea timizi, sau au interdictie sa se ocupe?...
  • -3 (17 voturi)    
    Non-homosexualii nu fac regulile membrilor LGTB (Sâmbătă, 1 august 2015, 11:58)

    GheorgheVela1 [anonim]

    Spectatorii non-homosexuali, care se nimeresc din intalplare sa participe (volens-nolens) la o parada LGTB cum a fost de curand cea din FLORIDA - USA
    ( https://www.youtube.com/watch?v=URZ9s1HX9dk ),

    DOAR PRIVESC programul care deja este stabilit si desfasurarea paradei asa cum a fosr organizata..., fara ca sa vina cu SUGESTII sau PERTURBARI ale DERULARII programului, sau SA FAC AEI REGULI peste cele pe care le respecta toti adeptii LGTB care au organizat paradele.
    Cu atat mai mult daca astfel de spectatori NU sunt HOMOsexuali, ei NU AU NICI UN DREPT sa dicteze sau impuna sau stabileasca vreo CONDUITA obligatorii pe care s-o respecte sau urmeze membrii LGTB!
    Iar daca nu le place NU AU DECAT SA PLECE de la paradele homosexualilor...si la revedre...
    Asa si la Liturghie, PROGRAMUL slujbelor si PROCEDURA RITUALICA dupa care se desfasoara a fost stabilit nu de ieri de alaltaieri, ci de MILENII....
    La Ritualul Bisericii si la Slujbele Bisericii PARTICPA toti acei CRESTINI ORTODOCSI care in cunostinta de cauza STIU si INTELEG de ce trebuie ca acest RITUAL sa fie ASA, si NU altfel...
    Iar daca cuiva nu-i place ce se intampla la sllujbe,N-ARE CE CAUTA la Biserica si la PROGRAMELE Cultului CRestin PUBLIC, si..este liber sa PLECE....
    Cu atat mai mult daca NU ESTE crestin ortodox PRACTICANT adica daca NU crede in Doctrina si Randuiala Bisericii sau cu atat mai rau, daca o contesta...un astfel de om NU ARE CE CAUTA printre si INTRE Crestini!
    Daca nu-i place Biserica\ si Ortodoxia sa mearga acolo unde se simte bine....
    • +4 (16 voturi)    
      Daca nu-i place...sa mearga unde se simte bine... (Sâmbătă, 1 august 2015, 14:58)

      Lotte [utilizator] i-a raspuns lui GheorgheVela1

      Ce te faci cu copii care sunt tarati de parintii lor bigoti, ca sa le bage popa lingurita infestata pe gat, cu amestecul de spute si resturi purulente scurse acolo de la predecesorii balosi, purtatori de diverse boli, complici intru minunatul eveniment?
      Reactia naturala si sincera a copilului s-a vazut! Copilul nu se preface si nu minte, spre deosebire de mai marii lui semeni, care nu mai stiu cum sa justifice niste obiceiuri pagane, venite din negura vremurilor...
      In alta ordine de idei, ai putea in loc sa faci paralele nefericite si gangave, sa incerci sa inveti sa scrii. Nu e interzis de religie, din contra.
      • -5 (9 voturi)    
        Frate invata tu mai intai sa GANDESTI! (Sâmbătă, 1 august 2015, 16:44)

        GheorgheVela1 [anonim] i-a raspuns lui Lotte

        Cand vad niste "argumente" stereotipe legate de gramatica la care recurg multi comentatori, ma apuca asa o lehamite, vazand ca nu ai cu cine sa vorbesti, decat cu oameni care se ascund dupa replici de doi bani, si sunt incapaboli sa scrie ceva coerent legat de ESENTA subiectului care trebuie discutata!
        Stimabile, de unde si pana unde tragi concluzia ca Lingurita este "infestata"?
        Ai vreio PROBA de imbolnavire a vreunui om din cauza Impartasaniei?
        Daca nu, atunci calmeaza-te ca faci haz si caz inutil...si te stresezi in van...
        • +2 (2 voturi)    
          Din fericire pentru mine... (Duminică, 2 august 2015, 11:36)

          Lotte [utilizator] i-a raspuns lui GheorgheVela1

          Nu suntem frati. Daca am fi, m-ar ingrijora profund starea ta mintala si nivelul subunitar de inteligenta. N-ai auzit TU de nimeni care sa fie bolnav de sifilis, TBC, candidoza, mononucleoza, varicela, lomatoza, sancru moale, etc. si care sa se fi impartasit? De unde stii ca n-a luat-o de acolo? Daca vrei sa demonstrezi ca esti destept, da-ti limbi cu un bolnav de hepatita, ciuma sau ebola si vezi daca o iei sau nu. Voi, padurosii gandirii sunteti piatra de gat a civilizatiei, dragule "anonim". Daca ar fi dupa voi, nu ne-am mai spala, am bea din acelasi pahar toata viata si ne-am spala pe dinti toata familia cu aceeasi periuta, ca nu stii pe nimeni care sa se fi imbolnavit asa. Sau, poate ca tu faci parte din categoria asta si esti fericit in promiscuitate... Succes !
  • +2 (18 voturi)    
    >>>>>>>>>>>> (Sâmbătă, 1 august 2015, 12:44)

    Invincible [utilizator]

    Bag de seama ca e plin de popi pe aici.
    Popilor, de ce folositi lucrul diavolului(calculatorul)?
  • +5 (13 voturi)    
    lol (Sâmbătă, 1 august 2015, 13:58)

    lolosaurus [utilizator]

    Copilul e mai destept decat toti aia. :)
  • -2 (14 voturi)    
    Are ASUR vreo "DOVADA" de imbolnavire? (Sâmbătă, 1 august 2015, 16:38)

    GheorgheVela1 [anonim]

    Ce au rezolvat cei de la ASUR cu "filmuletul" acesta pe care l-au facut? Au vreo statistica cu cazuri de imbolnavire din cauza Impartasaniei? Daca s-ar fi luat boli transmisibile din CUMINECATURA, comunistii ar fi interzis cultul crestin si liturghiile de mult...dar in vremea lor Bisericile erau deschise? Au vreo PROBA concreta cei de la ASUR cu vreun caz de imbolnavire de la Biserica? Daca nu au atunci sa nu se pripeasca si hazardeze cu acuzatii nefondate ca se fac de ras in fata multor romani....!
    Efectele filmuletului facut de ASUR vor fi INVERS PROPORTIONALE cu cele scontate, si anume ii vor determina pe ortodocsi SA CREADA si mai tare in PUTEREA Trupului si a SANGELUI Lui HRISTOS de a-i inzdraveni si OCROTI si APARA de orice boala, si chiar de a-i vindeca de orice suferinta!
    Fara sa vrea cei de la ASUR au pus GAZ pe focul CREDINTEI romanilor...si nicidecum apa...!
  • -2 (12 voturi)    
    Se indigneazadoar cei care nu au habar de Biserica (Sâmbătă, 1 august 2015, 19:45)

    MirelaConstantin [anonim]

    In toata istoria Bisericii de 2000 de ani nu s-a mai pomenit sa vina cineva cu lingurita de acasa.

    In lingurita de impartasanie nu este paine si vin, ci insasi Trupul si Sangele lui Hristos (prin transformarea painii si a vinului in cadrul slujbei de Liturghie), iar acesta este foc curatitor care arde orice necuratie, orice microb, virus sau bacterie. Cine se teme de microbi de la lingurita de impartasanie si nu are constiinta faptului ca acolo este insasi Trupul si Sangele Domnului, degeaba se mai impartaseste, caci nu-i va folosi.

    Toma Patrascu, presedintele ASUR, adica ATEU, nu e de mirare ca inventeaza subiecte de critica la adresa Bisericii, caci asta este jobul lui (ca lider al ateilor din Romania). El si altii ca el care habar nu au ce inseamna Hristos si Sfanta Impartasanie, e normal sa priveasca unele lucruri din Biserica din perspectiva unei logici omenesti (strambe) fiindca ii lipseste credinta. Toti cei ce sunt de acord cu el (marea majoritate a celor care au comentat aici) nu au nicio treaba cu credinta in Dumnezeu sau cu crestinismul ortodox.

    Biserica nu obliga pe nimeni la nimic. Cine iubeste pe Dumnezeu si are credinta nu se va teme vreodata ca microbii au ce cauta acolo unde este Trupul si Sangele Domnului. Cine nu crede aceasta sa nu se mai oboseasca sa mai frecventeze Bisericia, ca o face degeaba. Fara credinta in El, totul e in zadar, inclusiv mersul la Biserica.
    • 0 (0 voturi)    
      aveți dreptate (Marţi, 4 august 2015, 19:33)

      popescu_dtru [utilizator] i-a raspuns lui MirelaConstantin

      vă mulțumesc pentru explicații. Oare unde o fi parohia acestui vrednic preot?
  • +3 (3 voturi)    
    ca o concluzie (Duminică, 2 august 2015, 13:39)

    hot news [utilizator]

    S-ar parea ca au postat si preoti. Dar nici macar sa isi asume aceasta calitate. Au postat sub diferite id-uri. In fine, nu conteaza.
    Ni se atrage atentia sa fim atenti la ce postam. Se pare ca ar vrea sa ne inchida gura.
    Nu cred ca veti reusi. Libertatea de exprimare ne este garantata de Constitutia Romaniei si de Conventia Europeana a Drepturilor Omului. Inca nu este dictatura.
    Asa cum afirma cineva mai destept decat mine in spatiul public, Biserica ortodoxa romana nu intelege, nu vrea sa se reformeze.
    Referitor la subiect asa cum postam mai sus exista risc mare de boli.
    Fiecare este liber sa faca ce vrea. In orice caz de imbolnavire nu se poate stabili cu certitudine de unde s-a infectat, contaminat persoana respectiva.
    Poate a luat un virus, din metrou, autobus sau din alte locuri.
    Dar ma gandesc ca daca s-ar putea stabili cu certitudine ca s-a infectat cu ceva de la impartasanie, Biserica ar spune ca s-a infectat din cauza ca nu avea credinta suficienta sau ca are pacate prea mari.
  • +2 (2 voturi)    
    culmea, ce zice popa asta e chiar contrar Bibliei! (Duminică, 2 august 2015, 14:36)

    andipetre [utilizator]

    Domnule preot, ba ar fi bine sa nu il lasi pe Dumnezeu sa iti rezolve problemele pe care extrem de simplu ti le poti rezolva singur. Nu poti spune, de exemplu, ca nu te speli pe maini inainte de masa ca te apara Domnul de bacterii! Si pentru ca se pare ca ai uitat de ce nu poti face asa, reciteste din Biblia aia aseptica pe care o pupi zilnic, ce a facut chiar Hristos in sensul asta:

    "Atunci Iisus a fost dus de Duhul in pustiu, ca
    sa fie ispitit de catre Diavolul... Atunci
    diavolul L-a dus in sfanta cetate, L-a pus pe
    aripa Templului si I-a zis: Daca Tu esti Fiul
    lui Dumnezeu, arunca-Te jos, ca scris este:
    "ingerilor Sai va porunci pentru Tine si Te
    vor ridica pe maini, ca nu cumva sa izbesti de
    piatra piciorul Tau". Iisus i-a raspuns: Iarasi
    este scris: "Sa nu ispitesti pe Domnul
    Dumnezeul tau ".

    (Matei 4, 1-7)"

    Deci lasa-i sa foloseasca o lingurita adusa de acasa, nu ii cere lui Dumnezeu sa o dezinfecteze!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică