UPDATE Sechestru pe averea lui Andrei Chiliman si a celorlalti din dosarul primarului de la sectorul 1 / Contract halucinant de 670 mil. euro intre soacra si sotia lui Vlad Moisescu. Acesta spune ca este vorba de "o eroare materiala  de denominare" / Consilierul Ion Brad: "Cred ca Fratii Grimm sunt extrem de invidiosi pe DNA"

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 22 iunie 2015, 10:40 Actualitate | Esenţial

Andrei Chiliman si Vlad Moisescu
Foto: Agerpres
UPDATE Consilierul local Ion Brad a respins acuzatiile care i se aduc si a catalogat drept "inventii greu de inteles" capetele de acuzare formulate de DNA in dosarul in care este cercetat alaturi de Andrei Chiliman, Ioana Costescu si Vlad Moisescu, adaugand ca "Fratii Grimm ar fi invidiosi" pe DNA.

"Cred ca Fratii Grimm sunt extrem de invidiosi pe DNA. (...). Sunt niste inventii greu de inteles", a afirmat, luni dupa-amiaza, consilierul local Ion Brad, la iesirea de la DNA Ploiesti, transmite corespondentul Mediafax. 

Brad s-a aflat la sediul DNA Ploiesti pentru a i se aduce la cunostinta, alaturi de ceilalti trei inculpati  faptul ca asupra bunurilor lor va fi instituit sechestru asigurator.  

Consilierul local Ion Brad a mai spus ca nu i s-a explicat cum a fost calculat prejudiciul din acest dosar pentru care s-a instituit sechestru asigurator, precizand ca nu stie nimic despre contractul prin care soacra lui Vlad Moisescu ii imprumuta fiicei sale suma de 670 de milioane de euro. "Nu cunosc viata personala a celorlalti", a spus Brad.

Potrivit unor surse judiciare, procurorii au descoperit un contract incheiat la notar prin care soacra lui Vlad Moisescu, implicat in dosarul lui Andrei Chiliman, a imprumutat-o pe sotia lui Moisescu cu 670 milioane de euro, contract suspectat de procurorii DNA ca fiind fictiv. Este posibil, potrivit unor surse, ca sumele efective sa fie mult mai mici.

Aceleasi surse au declarat ca se cerceteaza cum reteau infractionala a spalat o suma totala de circa 600 de milioane de euro.

Vlad Moisescu a declarat la iesirea de la DNA Ploiesti ca suma de 670 mil. euro din contractul intre sotia si soacra sa este o "eroare materiala de denominare". "Nu exista acesti bani, pentru numele lui Dumnezeu!", a raspuns el la insistentele jurnalistilor

El a spus ca acel contract este intre doua persoane private si nu are "absolut nicio legatura" cu Primaria Sector 1 sau cu PNL.

In ce priveste sechestrul ce a fost pus pe averile celor cercetati in dosar, el a spus ca "nu exista prejudiciu, trebuie sa dovedeasca in instanta ca exista prejudiciu".

Potrivit Mediafax, procurorii DNA Ploiesti au pus sechestru pana la concurenta sumei de trei miliarde de lei pe bunurile lui Andrei Chiliman si ale celorlalti trei inculpati din dosarul privind atribuirea preferentiala de lucrari unor firme de la care primeau "comisioane" de 10% din valoarea contractelor incheiate. 

Primarul sectorului 1, Andrei Chiliman, a declarat luni dupa-amiaza, la iesirea din sediul DNA Ploiesti, ca procurorii au instituit sechestru pe averea sa, avocata lui spunand ca decizia va fi contestata, informeaza Agerpres.   "Pe declaratia mea de avere s-a pus sechestru. Mai mult nu spun" a declarat Chiliman, refuzand sa faca alte comentarii. 

De asemenea, consiliera acestuia, Ioana Costescu, a anuntat la iesirea din sediul DNA ca procurorii anticoruptie au pus sechestru si pe averea sa. "Locuiesc intr-un apartament care nu valoreaza nici 100.000 de euro", a afirmat aceasta, anuntand ca va contesta sechestrul instituit de procurori. 

Conform declaratiei de avere din iunie 2014, Andrei Chiliman detine 11 terenuri, in totalitate sau in parte, majoritatea mostenire de la parinti, in Bucuresti, Ilfov, Constanta, Buzau, Gorj si Brasov, iar sotia sa a primit mosteniere sau prin donatie patru terenuri. Cei doi copii ai sai au, la randul lor, in proprietate sase terenuri, primite prin donatie de la Chiliman si de la verisoara primara a sotiei acestuia.

Andrei Chiliman mai detine jumatate dintr-un apartament cu mansarda si dintr-o casa din Bucuresti, primite mostenire de la mama sa, in timp ce sotia sa a dobandit o casa si un sfert dintr-o casa din Bucuresti. Copiii detin un apartament in Bucuresti si trei case in Bucuresti, Buzau si Brasov, avand aceeasi provenienta. 

Majoritatea acestor proprietati erau nationalizate si restituite sau recuperate in justitie. Chiliman mai are un autoturism Audi, cumparat in 2005, iar sotia sa are un Renault din 1972, mostenit de la mama ei. Primarul Sectorului 1 detine bijuterii evaluate la 13.000 - 20.000 de euro si obiecte de arta a caror valoare este estimata la 70.000 - 150.000 de euro.  

Primarul Andrei Chiliman are conturi de 49.132 de lei, 70.299 de euro, 60.096 de dolari si 10.034 de franci elvetieni, in timp ce sotia are in conturi 129.977 de lei, 17.572 de euro si 7.693 de dolari. Totodata, el si-a imprumutat fratele cu 15.000 de euro. In schimb, edilul nu are datorii care sa depaseasca 5.000 de euro. 

In anul fiscal precedent, Chiliman a incasat un venit net de 50.068 de lei din indemnizatia de primar si 2.673 din chirii. Sotia sa a incasat o pensie de 32.316 lei, 7.141 de lei din activitatea de arhitect, 146.280 de lei din chirii, 126.495 din dividente la actiunile detinute la Fondul Proprietatea si 209.124 de lei din vanzarea de actiuni catre Fondul Proprietatea. 

Primarul Sectorului 1, Andrei Chiliman, a fost luni dimineata la Sectia 1 Politie pentru controlul judiciar, el declarand, la iesire, ca nu are ce sa comenteze despre dosarul in care este urmarit pentru complicitate la trafic de influenta, pentru ca anchetatorii nu au probe impotriva sa, informeaza Mediafax. 

"Cand o sa fie probe, mai discutam", a spus Andrei Chiliman, dupa ce a fost la politistii de la Sectia 1 desemnati cu supravegherea sa judiciara, in cadrul masurii controlului judiciar stabilite vineri de instanta suprema.  

Intrebat daca ajungeau la PNL Sector 1 o parte din banii care ar fi fost ceruti pentru ca Primaria Sectorului 1 sa atribuie preferential lucrari unor firme, Chiliman a raspuns: "Nu ma intrebati pe mine, intrebati-i pe cei care au inventat chestia asta".  

Andrei Chiliman a fost retinut joi de procurorii DNA din Ploiesti, fiind acuzat de constituire de grup infractional organizat si complicitate la trafic de influenta in forma continuata.

Magistratii de la Inalta Curte de Casatie si Justitie au respins, vineri noapte, cererea DNA de arestare preventiva a primarului sectorului 1, Andrei Chiliman, urmand ca acesta sa fie cercetat sub control judiciar pentru urmatoarele 60 de zile












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
27835 vizualizari
  • +2 (36 voturi)    
    toti politicienii "nevinovati" fac carare la DNA?! (Luni, 22 iunie 2015, 10:52)

    lili [anonim]

    Oare?!
    Rusine, ati furat cat ati vrut voi pentru ca ATI PUTUT si nimeni NU s-a atins de voi timp de 25 de ani, Romania este in topul coruptiei in UE!
    Iar voi va declarati nevinovati, Romania tara corupta fara corupti, asa a fost pana la sfarsit de 2014 cand a plecat T Basescu de la Cotroceni iar DNA+ SRI au zis: AJUNGE cu hotiile !!
    Rusine, la puscarie cu voi, hotilor!
    • +6 (8 voturi)    
      coldea, (Luni, 22 iunie 2015, 15:23)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui lili

      gura bate fundul!, daca ponta nu declara ca, daca iese presedinte, coldea va schimbat ( cunosti traficul de influienta facut din biroul pm de catre duicu) cind impostorul de.....vroia sa-si mute biroul intr-o unitate militara,
      daca acest individ nu rascolea toate mizeriile din urma si nu le trimitea la DNA,
      daca parlamentul(infractorii din parlament), nu ancheta pamintul de la Nana,
      Si acum am eu intrebare, catre DNA - SRI de ce nu cautati si contractul autostrazii neterminate?
      T Basescu a strigat tot timpul la justitie, care a cam inceput sa se calce pe coada si rezultatele se vad.
    • +9 (13 voturi)    
      Pariu (Luni, 22 iunie 2015, 15:47)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Puteam sa pun pariu ca in mintea unora tot Basescu e de vina. Ca DNA si ANI au aparut ca institutii datorita sprijinul lui nu mai conteaza.
      • +2 (2 voturi)    
        Tinere, bea niste apa si gandeste! (Luni, 22 iunie 2015, 17:54)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        Institutiile nu au aparut la presiunea lui Basescu, ci la presiunea partenerilor externi. MCV-ul UE si parteneriatul strategic cu USA au impus asta.

        Cel mult, la presiunea lui Basescu s-au ingropat/intarziat cateva dintre marile cazuri de coruptie. Vezi cazul Cocos. Punem pariu ca daca Basescu inca era presedinte, Cocos nu stia cum arata Beciul Domnesc pe dinauntru? De Udrea si Bica ce sa mai zicem?! Basescu doar a dat din gura pe marginea unor angajamente pe care Romania le facuse deja. Facea o galerie falsa pentru a construi capital politic practic.

        Tu nu vezi ca jumate din familia lui e cercetata pentru fapte de coruptie? Esti orb?!

        Eu stun sigur ca tu in sufletul tau crezi ca Udrea si Bica sunt nevinovate, deh!

        Daca te uiti mai atent, DNAul functioneaza exact dupa reteta FBI a anilor '30. Daca reusete sa se mentina pe traiectoria asta si sa-si construiasca mecanisme de aparare impotriva coruptiei interne, --sky is the limit--!
    • +1 (1 vot)    
      Greseala la cate zerouri? Lol (Luni, 22 iunie 2015, 16:34)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui lili

      Cateva zerouri sunt gresit? Lol
  • +36 (42 voturi)    
    sambata, Chiliman asta vorbea altfel !!! (Luni, 22 iunie 2015, 11:00)

    lili [anonim]

    "Nu exista demisie, nu exista absolut nimic. Nu exista nici un fel de dovezi la dosarul respectiv. Nu are nici o legatura dosarul cu vreo spaga, nu exista nici un fel de dovada. Lasam justitia sa isi faca treaba. Asa cum am stabilit cu dansii, o sa vin la Politie de doua ori pe saptamana", a declarat Chiliman, la iesirea din sectia de Politie.

    Acum, zice asa: "cand o sa fie probe mai discutam" !
    pai, cum "cand o sa fie probe", cand sambata spuneati ca NU sunt probe !!!

    Ceva probe stiti ca exista, problema Dvs este cum sa le contestati, asa-i?!
    Asa fac escrocii Romaniei !
    Succes DNA, la puscariie cu penalii hoti din politica roamnesca !
  • +29 (33 voturi)    
    D-aia esti sub control judiciar (Luni, 22 iunie 2015, 11:06)

    CristiC. [utilizator]

    Ca nu sunt probe.

    Mai discutam cand o sa fie sentinta definitiva si-o sa te apuci de scris carti si tu.
    • +14 (14 voturi)    
      pare ca sunt si probe (Luni, 22 iunie 2015, 14:45)

      :)))) [anonim] i-a raspuns lui CristiC.

      „Din două una, daţi-mi voie: ori să se sechestreze, primesc! Dar să nu se confiste nimica; ori să nu se sechestreze, primesc! dar atunci să se confiste pe ici pe colo, şi anume în punctele neesenţiale”

      60 de zile expira pe 19/20 august.
      E drum lung pina atunci.
      • +4 (4 voturi)    
        ! (Luni, 22 iunie 2015, 16:07)

        melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui :))))

        :)))) Imi pare rau ca nu-ti pot da decat un singur +.
    • +5 (5 voturi)    
      pai, (Luni, 22 iunie 2015, 15:29)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui CristiC.

      daca'l mai lasa la primarie, n'or sa mai fie nici probe....
  • -32 (40 voturi)    
    Corect! (Luni, 22 iunie 2015, 11:34)

    Metec [utilizator]

    Toata aceasta mascarada medievala cu politicieni purtati cu catuse prin fata camerelor TV nu inseala pe nimeni si nu sperie coruptii, dovada ca sistemul de spagi din primarii si agentii, din regii si societati locale functioneaza neintrerupt si neabatut. Mascarada nu face decat sa distruga prestigiul unor oameni, poate nevinovati, care au avut ghinionul de a ocupa o functie publica. Nu sunt de acord cu nihilismul, nici cu responsabilitatile colective: nu toti sunt corupti, nu toti sunt hoti. Trebuie sa se demonstreze coruptia, apoi sa urmeze oprobriul public, nu invers!
    • +16 (22 voturi)    
      fals (Luni, 22 iunie 2015, 13:49)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Metec

      nimeni nu a zis ca e hot, e anchetat in clipa asta.
      oprobiul apare ca se televizeaza. fa tu sa nu se mai televizeze :) , dar in clipa aia incalci dreptul la informatie.

      si te inseli, faptul ca sistemul functioneaza, nu inseamna ca se mai fura ca inainte. e clar, cand te uiti la cati bani la buget sunt, ca le e frica sa mai fure. nu tuturor, evident.

      ce se intampla nu e nicio mascarada, e anchetarea unei persoane. probele nu sunt aduse in fata publicului in faza asta, din motive simple de dedus. dar faptul ca nu se fac publice nu inseamna ca nu i se aduc la cunostinta anchetatului.

      deci sa o mai lasam cu marotele gen: mascarada mediavala, distrugerea prestigiului si altele asemenea. momentan cam toti anchetatii au fost vinovati si inca rau.
      • -4 (6 voturi)    
        Sa presupunem ca dl.Chiliman este nevinovat... (Luni, 22 iunie 2015, 15:38)

        Metec [utilizator] i-a raspuns lui andrei

        Cum se vor sterge din constiinta publica asemenea articole: http://www.timesnewroman.ro/politic/ce-cocalar-cu-banii-furati-andrei-chiliman-si-a-cumparat-ghiuluri-si-dolari-nu-tablouri
        http://www.timesnewroman.ro/politic/blestemul-averii-chiliman-nu-poate-avea-orgasm-decat-daca-isi-imagineaza-ca-fura-banii-primariei ?
        "Toti anchetatii au fost vinovati si inca rau" - deocamdata, avem foarte multi anchetati si foarte putini condamnati: Mazare, Udrea, Hrebenciuc si toti ceilalti sunt numai anchetati. Cine a fost condamnat definitiv, din lumea politica importanta, in afara de Nastase, Fenechiu si Voiculescu? Mai nimeni.

        Sa asteptam decizia tribunalului si pe urma sa dam cu pietre. Eu asta zic.
        • +2 (4 voturi)    
          eu zic ca nu stii ce zici (Luni, 22 iunie 2015, 15:52)

          andrei [anonim] i-a raspuns lui Metec

          se vor sterge prin faptul ca nu e vinovat, e suficient. e aceeasi problema cu unul anchetat de o crima si se dovedeste ca nu e el. nu e problema justitiei asta. de aia se ancheteaza.

          cum mai nimeni condamnat???? esti tra-la-la?
          primari, parlamentari, oameni de afaceri? ca nu e vb numai de politicieni, sunt si multi oameni de afaceri condamnati. gasesti pe portalul instantelor cati si pt ce. iti spicuiesc cativa mari si "ratati din intamplare": ridzi, SOV, primarul de valcea, ala de craiova, dragnea etc. gasesti pe net, daca esti asa curios, ma indoiesc ca te intereseaza cu adevarat.

          oricum, esti haios, pe de o parte zici ca daca sunt nevinovati, pe de alta parte zici ca sunt multi anchetati, adica ca treneaza. pai treneaza, ca se ancheteaza. nu ai vrut sa nu fie acuzati degeaba si condamnati?pai de aia dureaza, ca sa nu fie greseli.

          faptul ca unul e acuzat si se scrie pt ce, nu inseamna ca se da cu pietre. daca la opinia publica te referi, mi se pare ca traiesti in viitor. noi nu avem ce manca, dar ne oripilam ca de ce e opinia publica asa transanta. hai, sa lasam inventiile zic eu si sa ne concentram pe lucrurile importante!

          de exemplu ai putea sa nu mai citesti si sa nu mai scrii pe aici, daca tot te oripileaza. si ai rezolvat problema.
    • +4 (6 voturi)    
      hai ca esti tare (Luni, 22 iunie 2015, 15:19)

      Persuasive [anonim] i-a raspuns lui Metec

      mai din astea...nihilisme???Si asta cu PRESTIGIUL e tare de tot.De unde naiba le tot scoateti???
    • +3 (5 voturi)    
      Nu toti, marea majoritate (Luni, 22 iunie 2015, 15:45)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      In alte tari s-ar fi ajuns la revolutie...in Romania vad ca sunt postaci care pt bonuri de masa sau un sac cu barabule le tin partea si dezinformeaza.
      Esti bandit la zuhause si rusinea publica aruncata asupra ta coroborat cu confiscarea integrala a averii, no merci for this punks.
  • +18 (20 voturi)    
    "cand o sa fie probe mai discutam" (Luni, 22 iunie 2015, 12:29)

    ac_bumbac [utilizator]

    Dupa parerea mea, asta inseamna ca el isi recunoaste tacit vinovatia, dar probabil va trage de tip ca toti ceilalti. Este si o dovada de prostie din partea lui, bine ca nu o zis-o pe aia cu " ma pun la dispozitia justitiei" de parca ai alternativa!
  • -33 (39 voturi)    
    suspendarea lui Base (Luni, 22 iunie 2015, 13:06)

    socialistul [anonim]

    Vor plati toti care s-au opus suspendarii.
    Parca numai in PSD erau corupti,daca tin bine minte hotul asta spunea ca e cel mai cinstit.
    670 milioane euro greu de scris dar de furat,va dati seama cine vrea sa vina in locul PSD????????
    Niciodata PSD nu a furat cat au furat partidele de dreapta,
    Mai spuneati de Nastase ca a furat bideuri,asta a furat pensiile ,banii de educatie,sanatatea ani de zile.
    • +11 (13 voturi)    
      dovezi? (Luni, 22 iunie 2015, 13:57)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui socialistul

      poti produce vreo dovada? ca sa dovedesti, trebuie implicit sa recunosti ca psd fura, ori la cat de spalat esti pe creier, nu te vad.
    • +5 (5 voturi)    
      aici te inseli, (Luni, 22 iunie 2015, 15:47)

      bancher [anonim] i-a raspuns lui socialistul

      nici mie nu imi place Traian Basescu, dar Adi Nastase a furat mai mult decat toti. El lua comisioane de la toate privatizarile din tara, indiferent ca primea banii prin Mazare, Oprisan sau Mischie.
      Ce fura Chiliman este mizilic, in comparatie cu ce a luat Adi Nastase. (nu zic ca, Chiliman nu ar trebui pedepsit pt acest lucru).
    • +4 (4 voturi)    
      Patriciu (Luni, 22 iunie 2015, 16:34)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui socialistul

      Numai datoria lui Dinu Patriciu de 600 de milioane de dolari "iertata" de cel mai cinstit guvern si am ajuns chit.
  • +4 (22 voturi)    
    Sa mai verificam (Luni, 22 iunie 2015, 13:09)

    Radu Mischie [anonim]

    Daca astia 600 milioane de euro inseamna cat au luat Chiliman si ai lui (adica acel procent de 10% din valoarea contractelor, pe care apoi si-l imparteau intre ei), inseamna ca primaria lui Chiliman a dat contracte de 6 miliarde de euro (600 milioane x 10). Cu siguranta, primaria sector 1 nu a dat contracte de asemenea valoare, ca ei n-au buget de asa ceva.
    • +12 (18 voturi)    
      ei ,ei (Luni, 22 iunie 2015, 14:03)

      torna_fratre [utilizator] i-a raspuns lui Radu Mischie

      acele 0.6 Mld euro sunt bani care au fost sifonati in 2-3 mandate adica 8-12 ani.ceea ce inseamna o spaga de cel putin 50 mil euro-an.Ceea ce este credibil.Bugetul sect 1 cred ca se duce undeva la 0.5/0.75 mld euro an.
      • +6 (10 voturi)    
        nu e chiar asa (Luni, 22 iunie 2015, 14:24)

        Radu Mischie [anonim] i-a raspuns lui torna_fratre

        Uite, buget consolidat pe 2014, cam 1 miliard doua sute milioane lei (adica 1,2 miliarde lei). Deci vreo 260 milioane euro.
        Chiliman e primar din 2004. Daca zici ca a avut acelasi buget ca in 2014 in fiecare an, inseamna ca in 10 ani a avut buget de 12 miliarde lei, deci 2,6 miliarde euro.
        Hai sa zici ca a avut mai mult in anii aia buni de pana in 2008-2009. Si sa zici ca nu a fost afectat de criza in 2009-2012. Si sa uiti ca in 2004 nu a fost tot anul primar (ca a ajuns abia in iunie 2004) si ca probabil nu a inceput combinatiile de la inceput.
        Oricum ai da-o, insa, nu cred ca a ajuns la un buget total de 6 miliarde euro in acesti ani, pe care sa-l imparta tot numai la contracte si din care sa ia mereu cate 10%.
        Nu zic ca n-au luat. Si ca n-au luat mult. Dar 600 milioane (EURO, nu lei) mi se pare o cifra mult prea mare si care nu pare sa aiba acoperire.
        • 0 (0 voturi)    
          hmmm (Luni, 22 iunie 2015, 16:38)

          Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Radu Mischie

          670 milioane euro este o suma care apare intr-un act incheiat intre apropiati ai lui Chiliman. Suma poate fi ingrosata, dar intrebarea este de unde pot vorbi acele persoane de sume de 670 milioane euro.

          adica vreo 3 miliarde lei.

          daca ne uitam la veniturile lunare declarate de om, vedem ca nu a produs mai mult de 200-300 mii lei pe an, din care trebuie scazute cheltuieli obisnuite de peste 150.000. si aici vorbim de un primar bogat, nu de consilieri care produc si mai putin. deci in 12 ani nu ar avea de unde sa puna 1000 de oameni 3 miliarde lei deoparte. asta atrage atentia: utilizarea sumei acesteia intr-un contract intre 2 persoane carora ar trebui sa le tremure mana cand scriu 10.000 euro.

          Declaratiile de avere si interese au tocmai acest scop, in Romania ca si in alte tari: sa se vada ce venituri declara un individ si care-i averea declarata de la an la an. Sunt sigur ca pot fi urmarite usor si intrarile/iesirile de bani din conturi. Si sunt sigur ca informatii extrase din baza de date care a fost data autoritatilor franceze de catre inginerul IT care lucra intr-o banca elvetiana au fost trimise si catre autoritatile din Romania cu rugamintea sa cerceteze.

          Sincer sa fiu ma bucur ca DNA ne scapa de acesti indivizi ciorditori si nesatui.
    • +10 (10 voturi)    
      articolul spune (Luni, 22 iunie 2015, 14:24)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Radu Mischie

      ca s-a spalat suma de 600.000 euro, nu ca toata provenea din contractele Primariei S1. Pe de alta parte se spune clar cu majuscule ca " e posibil ca sumele efective sa fi fost mai mici" Adica soacra cu nora au facut un contract fictiv de imprumut in care au trantit o suma acoperitoare in asa fel incat sa nu fie nevoite de fiecare data sa mai faca un nou contract la fiecare spaga primita.
      • 0 (0 voturi)    
        de zece mii de ori!!! (Marţi, 23 iunie 2015, 17:33)

        cinic [anonim] i-a raspuns lui AliKimiku

        e vorba de lei vechi, adica 67 MII euro [3 mld lei vechi] Dar v-a convenit sa zbierati.......
        Suma de 670 milioane trebuia sa existe la Oficiul pt spalarea banilor ANUNTA DE C
    • 0 (0 voturi)    
      cum poate justifica 600 mii euro cash (Luni, 22 iunie 2015, 16:17)

      mnicku [anonim] i-a raspuns lui Radu Mischie

      cea ce se presupune ca au fost impozitati deja cu 16% . Inseamna ca suma a fost mai mare, cca 700 mii euro.
      1 Din ce activitate liber profesionist poti face banii astia:
      Notar nu a fost, avocat nu, medic nu, bancher nu, loto nu, inseamna ca ori droguri, ori prostitutie, ori trafic de epersoane, ori trafic de influenta , ori mita(primita) .

      2 cum au doar unii noroc la astfel de soacre cu viata scurta si bani multi, au astia o precizie d-le uimitoare !
      Nici NASA nu are asemenea precizie si cred ca-s foarte invidiosi,
  • +6 (8 voturi)    
    Vreau si eu! (Luni, 22 iunie 2015, 13:38)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Vreau si eu asa o soacra !!!!!!
  • -7 (11 voturi)    
    pana si hn (Luni, 22 iunie 2015, 13:50)

    nash pandelica [utilizator]

    arata blandete cand e vorba de un penelizd, de chiuliman in speta.
    cand cu udrea, erau cateva articole le rand, infierand pe ..raufacatoare.
    sa nu mai vorbim de marele tapalga, care tuna si fulgera in articole intregi.

    se pare ca chiuliman nu starneste pasiuni la hn. :))
    • -1 (1 vot)    
      mai draga (Luni, 22 iunie 2015, 17:03)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      astia cu minusuri, am pus un comentariu, facand comparative intre cazul chiuliman pasa si tanti nutzi. am cautat sa fiu cat mai obiectiv..
      iete ca hn nu mi l'a afisat. nu bate cu .. home policy, I guess.

      va las pe voi s'o faceti, si sper sa fiti cinstiti, dupa cujetu' fiecaruia....
      numai raspundeti la intrebarea, care din ei putea distruge probe si influenta martorii. si, care a fost pus in imposibilitatea s'o faca.. :)
  • +12 (12 voturi)    
    Si cum o cheama pe soacra aia? (Luni, 22 iunie 2015, 13:56)

    kpital [anonim]

    Ca io n-am auzit de ea. Zicem noi ca Romania e o tara saraca, dar uite ca biata soacra, cu 600 milioane de euro ale ei, n-a prins si ea un loc in top 300.
  • +14 (16 voturi)    
    Asta da soacra!! (Luni, 22 iunie 2015, 14:09)

    TheDuke [anonim]

    Nu ca saracia si zgarcita aia de matusa Tamara.Si pana la urma e doar un nimic de 670 de milioane de euro.Cateva pensii plus ca o fi vandut cateva borcane de dulceata "bio" in piata reabilitata tot de nevinovatul de Chiliman.A dracu' e domne' justitia asta se ia numai de femei batrane si nevinovate.Mai are sa se ia si de mama la' Ponta si ne termina sistemul asta bolnav toti pensionarii cinstiti si muncitori.
  • +9 (11 voturi)    
    670 milioane de euro... (Luni, 22 iunie 2015, 14:20)

    jackalphonse [utilizator]

    ...si asta numai la un primar din sectorul 1. In plus, acesta este numai un varf de iceberg.
    Tatal sau, detinut politic pe vremea comunistilor, se rasuceste in mormant cu un asa fiu: aschia a sarit mult prea departe de trunchi.
    Cu asa sume furate, o sa ajungem rapid langa Grecia. diferenta ar fi ca noi nu avem autostrazi, nu avem potentialul si infrastructura turistica a greciei, samd.
    Parca vad ca SRI ul se da iar in stamba cu profesori si parinti urmariti pentru spaga la Bac.
    uimitor...de trist.
    • 0 (0 voturi)    
      ziarist? escroc? (Marţi, 23 iunie 2015, 17:36)

      CURIOS [anonim] i-a raspuns lui jackalphonse

      nu cumva de vorba de 3 mld LEI VECHI????? adica vreo 67 000 euro?
      Un contract de o asemenea valoare ar fi fost anuntat de notar la autoritati.
      Restul e doar ura, prostie si invidie [alege ordinea jackass..]
  • +4 (6 voturi)    
    670 milioane de Euro de la soacra la nora!! (Luni, 22 iunie 2015, 14:52)

    lili [anonim]

    Furau astia cat puteau, sute de milioane de Euro!
    "Contract halucinant de 670 mil. euro intre soacra si sotia lui Vlad Moisescu. Acesta spune ca este vorba de "o eroare materiala de denominare"!!
    Evident, este o EROARE !!!
    La notar, EROARE!!!
    670 milioane de Euro !!
    Cred ca dna Udrea e invidioasa, ea n-a avut o asa soacra, Cocosul ei a furat la greu pentru averea uriasa!
    Succes DNA, la puscarie cu penalii astia care de 25 de ani fura tara asta tinand in saracie lucie milioane de romani!
    • +1 (1 vot)    
      da, e o eroare (Luni, 22 iunie 2015, 16:23)

      LiviusAcris1 [anonim] i-a raspuns lui lili

      ...era vorba de 760 mil. euro
  • +9 (11 voturi)    
    Nu pricep (Luni, 22 iunie 2015, 15:04)

    HP [utilizator]

    Eu nu pricep o chestie, si anume:

    - daca toti astia sunt obligati sa completeze declaratii de avere si...

    - daca se stie unde lucreaza si ce salarii au - la nivel de administratie publica - adica vreo 3000-4000 de lei pe luna

    Atunci cum naiba nu sunt ridicati DIN OFICIU, prezumandu-se caracterul ilicit al averilor uriase ?

    Nu ai cum sa iei 3 case a cate 100-200 de mii de euro fiecare din salariul de primar, fie si al sectorului 1.

    Nu-ti da nimeni credit sa le iei.

    Daca nu sunt mostenite, sunt ciordite.

    In SUA Fiscul te ia direct cand exista o diferenta mai mare de X.

    La noi de ce nu se procedeaza la fel ? Ce atata DNA, SRI, interceptari, alea-ales ?

    Frate, ai casa in Corbeanca de juma de milion, iar tu esti pielea organului la primarie ? Confiscat.

    Te simti cinstit ? Demonstreaza cu facturi si provenienta - veniturile si intrarile in conturi.

    Iar dupa ce se confisca - la parnaie vreo 5-10 ani.

    Unde e confiscarea extinsa ?
    • +6 (6 voturi)    
      atat penele cat si p$d au Respins (Luni, 22 iunie 2015, 15:43)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui HP

      propunerea Monicai macovei..prietenii stiu de ce USLamul nu o murituuu / numai un ptic o adormituuuu/
    • +2 (2 voturi)    
      ! (Luni, 22 iunie 2015, 16:18)

      melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Pai, imediat dupa deranjul din decembrie '89, Iliescu si ai lui au avut grija sa elimine legea ilicitului; daca ar mai fi existat legea aceea,hotomanii astia nu si-ar mai fi facut de cap.
  • -3 (7 voturi)    
    justitia trebuie sa ramana justitie (Luni, 22 iunie 2015, 15:16)

    Dedalus [anonim]

    E o suma aberanta, cel mai probabil e intr-adevar vorba de o eroare - o fi vorba de lei vechi.

    Asta, pe de o parte, iar pe de alta parte, chiar daca ar exista un contract de o mie de mii de miliarde de euro, ce-i cu asta?! Conteaza daca exista pe undeva banii aia, nu daca sunt scrisi pe o hartie.

    Din pacate insa am ajuns sa punem semnul egal intr politician si corupt si am ajuns sa consideram vinovat un om daca e doar acuzat.

    Chiar si pe HN ma ia cu friguri cand vad elanul justitiar al unor postaci, care cred ca stiu ei mai bine decat judecatorul, fara sa vada dosarul, fara sa citeasca nimic, pe principiul "toti e corupti!" (sic!), "lasca stiu eu!" (sic!) samd.

    Deocamdata nici nu s-a incheiat urmarirea penala, asa ca omul e nevinovat pana la sentinta definitive.

    Vad insa ca Ana Pauker a lasat demni urmasi in anul 2015.

    Ce urmeaza- sa cereti sa fie decapitat Chiliman in piata publica, fara judecata?!
  • +3 (3 voturi)    
    ghiță e mic pitic (Luni, 22 iunie 2015, 16:59)

    timp tamp [utilizator]

    El a împrumutat un amic cu doar 90 milioane de euroi...
  • 0 (0 voturi)    
    chiliman si compania (Marţi, 23 iunie 2015, 13:25)

    nicnicnic [utilizator]

    Exact ca asta si ca nastase au devenit bogati cinsit, prin activitate politica, toti astia care ne "conduc". Activitatea lor politica inseamna, cu exceptii necunoscute de mine, furt, jaf, etc. De aia spun si vor spune toti ca sunt condamnati politic. Ceea ce in toata Uniunea Europeana este crima organizata, in Romania e numita "activitate politica". Iar gruparile de crima organizata, partide, cu exceptii necunoscute mie.
  • 0 (0 voturi)    
    Judecarea lui Chiliman ,un act sanitar ! (Miercuri, 24 iunie 2015, 9:24)

    observator [anonim]

    Ati observat ca, la scurt timp dupa lovitura de stat poreclita revolutia din 89 ,lumea s-a impartit in doua :NOI si EI .Adica de o parte fraierii, husanii,cioraparii,neica-nimeni, prostimea.p_limea si cum ne-or mai fi zicând ei ,cu dezgust si dispret suveran, de cealalta parte baietii zis destepti,lumea zis buna,smecherii,smenarii intrati in politica doar pentru a lua puterea,toata puterea, in aceasta tara spoliata ,distrusa sistematic.programatic chiar. Aceste hiene ce se chinuie in fiecare dimineata sa ia niste fete umane ,inchizandu-si cu greu nasturii gulerelor albe, peste cefele din ce in ce mai late,peste gusile tot mai revarsate de mai-binele obtinut exclusiv prin furt atroce si permanent. Aceste nesimtite creaturi sunt peste tot unde miroase a bani,bantuie sinistre ca niste zombi . Sunt peste tot dar ... cu ajutorul nostru.Da cu sprijinul nostru.Pentru ca suntem miopi ,fraieri sau destul de lenesi incat sa-i lasam pe ei sa sfasie,sa distruga apoi ,sa fuga.Pentru ca ne uitam la ochelarii lor cu rama din aur si-i socotim pe acesti perversi nenorociti chiar intelectuali, oameni deci desi termenul nu are nicio legatura cu ei.Priviti-l atenti pe acest zis domn Chiliman si spuneti sincer daca va intrebam acum o saptamana despre el cati dintre voi ar fi raspuns ca este doar un tepar ticalos ,doar un periculos sef de clan infractionar care tocmai va fura a zecea parte din tot bugetul celei mai bogate primarii din tara.Adica, in peste zece ani decand si-a asezat ghearele pe banii astia, un an intreg tot venitul local al unui sector mare cat un oras a fost desertat in buzunarul lui slinos ! Halal primar,halal alegatori vigilenti ! Moisescu?Ioana Costescu?Niste locotenenti mafioti care sper sa infunde cu totii puscaria ani grei,impreuna cu seful lor iar banii furati neaparat sa fie scosi la lumina si returnati bugetului !DNA, Justitie in voi ne mai este speranta pentru ca politicienii sunt aproape in totalitate in razboi civil cu noi ! Noi sau ei !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă