Ministrul Liviu Pop ii cere primarului Oprescu sa ia masurile legale in privinta protestului anti-Ponta organizat de PMP

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 7 iunie 2015, 20:32 Actualitate | Esenţial

Liviu Pop
Foto: Agerpres
Ministrul delegat pentru Dialog Social, senatorul Partidului Social Democrat (PSD), Liviu Pop, ii solicita primarului general, Sorin Oprescu, sa dispuna masurile care se impun in constatarea contraventiilor cu privire la actiunea ilegala de protest organizata duminica, in Capitala, de reprezentantii Partidului Miscarea Populara (PMP), informeaza Agerpres.

Ministrul atrage atentia, intr-un comunicat de presa, ca, potrivit declaratiilor publice facute de purtatorul de cuvant al Jandarmeriei Capitalei, Georgian Enache, reprezentantii PMP au primit aviz negativ din partea Primariei Municipiului Bucuresti pentru actiunea organizata duminica.

Liviu Pop prezinta, in comunicat, ce text de lege se impune in acest caz.

Astfel, potrivit articolului 26 din Legea nr. 60 din 1991 privind organizarea si desfasurarea adunarilor publice, constituie contraventii urmatoarele fapte, daca nu sunt savarsite in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, sa intruneasca elementele constitutive ale unor infractiuni: organizarea si desfasurarea de adunari publice nedeclarate, neinregistrate sau interzise, nerespectarea orelor de desfasurare, traseelor de deplasare sau locului si perimetrului destinat adunarii publice, neluarea de catre organizatori a masurilor de intrerupere a adunarii publice, cand constata ca au intervenit fapte de natura celor prevazute in art. 2, participarea la adunari publice nedeclarate sau interzise si urmate de refuzul parasirii locurilor de desfasurare a acestora, la avertizarile si somatiile organelor de ordine facute potrivit legii, introducerea sau portul de catre persoanele participante, in locurile destinate desfasurarii adunarilor publice, a armelor de orice fel, materialelor explozive sau incendiare, a substantelor iritant-lacrimogene sau cu efect paralizant ori a altor obiecte ce se pot utiliza in actiuni de violenta, instigarea, prin orice mijloace, initierea sau recurgerea la actiuni violente sau alte manifestari, cu intentia de zadarnicire ori tulburare, in orice mod, a adunarilor publice, opunerea cu violenta organizatorilor sau imputernicitilor acestora ori impiedicarea lor de a-si exercita atributiile legale privind asigurarea ordinii in desfasurarea adunarilor publice.

Alte aspecte mentionate in articolul 26 sunt: refuzul de a parasi imediat adunarea, daca masura a fost dispusa de conducatorii actiunilor, organizarea sau participarea la contramanifestatii desfasurate in acelasi timp si in acelasi loc cu adunarile publice declarate, indiferent de modul lor de exprimare, introducerea sau desfacerea bauturilor alcoolice in locurile destinate desfasurarii adunarilor publice, pe toata durata acestora, refuzul de a parasi imediat adunarea la solicitarea organelor de ordine.










5859 vizualizari
  • +71 (79 voturi)    
    /// ministru Liviu Pop!!! (Duminică, 7 iunie 2015, 20:44)

    lili [anonim]

    In anul 2012 cand au fost protestele contra lui T Basescu manifestantii din Bucuretsi si din toata tara au avut autorizatie?!
    NU !!!
    Atunci voi PSDistii(din opozitie) ati jubilat cerand demisia Guvernului Boc si a lui T Basescu!
    NU v-am auzit sa cereti masuri contra romanilor care au protestat fara autoriizatie saptamani la rand!
    Rusine, ne-am saturat de minciunile si de hotia voastra, ///
    Succes DNA, scapati-ne de penalul Ponta si de toti penalii din politica romaneasca!
    • +33 (35 voturi)    
      si inca una (Duminică, 7 iunie 2015, 21:12)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui lili

      in 2012 ei faceau greva parlamentara si nu recunosteau votul luat de cei de la guvernare.
      acum o tine cu parlamentul.
      astia sunt de-a dreptul nesimtiti.
      • +4 (4 voturi)    
        Fara mercenari ca Pop, nu exista DICTATORI (Luni, 8 iunie 2015, 10:12)

        pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Contracararea unor atitudini civice, nu trebuie acceptata, este Politie civica, pentru ca interventia societatii este cu scopul luarii unor masuri politice normale!

        Fara mercenari ca domnul Pop, nu ar exista vreodata Dictatori, pentru ca un regim totalitar se bazeaza exact pe astfel de combatant impotriva democratiei!

        Ca un securist veritabil, Pop anticipeaza interventia asupra populatiei!

        Grupul mafiot isi ia masuri de protective!
    • +25 (31 voturi)    
      si inca ceva (Duminică, 7 iunie 2015, 21:14)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui lili

      nu l-am auzit pe tapalaga facand astfel de comparatii.
      dar la base a sarit cu 3 articole cand a spus ceva despre justitie.
      acum tace-n papusoi.///
  • +35 (43 voturi)    
    inca o dovada... (Duminică, 7 iunie 2015, 20:44)

    liviu_ [utilizator]

    ca ponta este un dictator in toata regula...
    eunu prea inteleg ce carte joaca psd si lingaii lui ponta pentru ca se indreapta spre desfiintare...
    cred ca merg dupa principiu "sa mai ramanem la guvernare si sapt asta ca sapt viitoare om vedea"
    • -24 (32 voturi)    
      vreti sa protestati ca cineva a incalcat legea ? (Duminică, 7 iunie 2015, 21:05)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Face-ti treaba asta legal. Altfel nu sunteti deloc mai presus decat cel impotriva carora protestati,///. (Apropo, infractor esti cand incalci legea, ca toti membrii PMP de azi)
      • +25 (25 voturi)    
        infractori peste tot.. (Duminică, 7 iunie 2015, 22:09)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        norocul nostrul ca in decembrie '89 nu au asteptat autorizatia pentru protest...
        • -11 (13 voturi)    
          Voi sunteti deasupra legii (Duminică, 7 iunie 2015, 22:33)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Evident, nu pot avea alte pretentii de la basisti
          • 0 (0 voturi)    
            zi bre colonele (Luni, 8 iunie 2015, 14:45)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            cum a fost cu manifestatiile latrinelor de la cotroceni?
            cad de legale au fost si cate amenzi au luat. in special ala de dadea cu picoarele in femei.
            nu te las pana nu raspunzi.
            eu zic sa te uti la peceristii tai inainte sa acuzi pe altii de ilegalitati.
            ma baneaza hotnews pe viata daca incep sa insirui ilegaliatetile facute de psd-pnl-antena3- si restul.
            este primul primministru in functie cu dosar penal. deci oare cine este deasupra legii?
            constat ca nu va e rusine deloc sa manipulati.
      • +15 (15 voturi)    
        asta e problema... (Duminică, 7 iunie 2015, 22:28)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        ca nu era autorizatie de protest (surprinzator la protestele care avantajau psd nu era o problema lipsa autorizatiei -> proteste cu care sa fie clar sunt total de acord),
        problema clar nu e ca avem prim ministru un mincinos plagiator (ambele dovedite) si urmarit penal (inca nu e dovedit in fata legii ca e hot dar in cateva luni...)
        clar problema nu e nici /// dragnea , parlamentul care il scapa pe sova de inchisoare de zici ca detine cheia vietii eterne
        • -5 (7 voturi)    
          eu nu sunt de acord nici cu protestele alea (Duminică, 7 iunie 2015, 22:36)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Legea este aceeasi pentru toti. Daca esti de acord cu protestele care avantajau PSD, strange semnaturi si propune schimbarea legii. Pana una alta, legea este altfel si trebuie aplicata. Si protestatarii de atunci trebuie trasi la raspundere si cei de acum. Si cei care l-au injurat pe Ponta pe facebook (considerat spatiu public) trebuie amendati. Ori respectam legea, ori hai sa nu fim ipocriti si sa cerem aplicarea ei in cazul altora.
          • +6 (6 voturi)    
            Dar atunci (Luni, 8 iunie 2015, 4:46)

            CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Cand au fost proteste anti Basescu sau cand iesira badea si gadea pe la cotroceni nu ai sarit ca ars sa ceri respectarea legii.
            Acuma de ce sari ca din baie?
            Spui ca trebuie sa respecte toti legea. Dar atunci unde erai?
            • 0 (0 voturi)    
              n-o sa raspunda (Luni, 8 iunie 2015, 14:47)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

              l-am intrebat si eu de 2-3 ori si se face ca nu mai vede mesajul. raspunde doar cand vrea sau ii da voie sova :)
              maine poimaine o sa spuna ca este normal sa nu umblam in grup mai amre de 2-3 persoane pe strada pt ca se considera manifestatie ilegala. a mai facut unu acu 25 ani... nu dam nume ca mi-e teama ca iar face copy-paste :)))
      • +4 (4 voturi)    
        Nu era mai bine daca scriai: (Duminică, 7 iunie 2015, 23:54)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        "Face-ti treaba asta legal. Altfel nu sunteti deloc mai presus decat" cei ce au procedat la fel in trecut.
        Lumea ar putea intelege din cea ce ai scris: "Face-ti treaba asta legal. Altfel nu sunteti deloc mai presus decat cel impotriva carora protestati" ca ponta a decazut rau saracul.
        • +4 (4 voturi)    
          Faceti nu face-ti !!! (Luni, 8 iunie 2015, 4:47)

          CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui ty

          .
          • +1 (1 vot)    
            si chiar mai mult decat atat...:) (Luni, 8 iunie 2015, 12:06)

            Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

            "cel impotriva CARUIA protestati" si nu "cel impotriva CARORA protestati".
            Evident, nu putem avea alte pretentii de la antibasisti.
      • +1 (1 vot)    
        da' la plimbarea lu' Gadea (Luni, 8 iunie 2015, 10:32)

        Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        de ce n-a cerut Pop sanctiuni?
        a, stiu, ala n-a fost miting organizat, nu-i asa?
        eh, catelul tot catel ramane.
  • +36 (42 voturi)    
    isi aduce aminte cineva ultima data.. (Duminică, 7 iunie 2015, 20:55)

    AliKimiku [utilizator]

    cand am auzit de /// asta? cand le-a stins lumina celor care analizau plagiatul lui Ponta.
    Deci luminatul Pop a tacut malc in ceea ce priveste Dialogul social (ma rog, nu stiu ce inseamna asta) dar a fost trimis de golanii PSD-ului sa faca scandal ca a avut loc o manifestatie neautorizata impotriva Marelui Conducator!///
    • -19 (25 voturi)    
      legea se aplica tuturor (Duminică, 7 iunie 2015, 21:06)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      Inclusiv protestatarilor de serviciu. Au actionat ilegal, sa plateasca!
      • +7 (7 voturi)    
        asa e (Duminică, 7 iunie 2015, 22:58)

        boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        legea se aplica tuturor. Prim-ministrul a actionat ilegal, sa plateasca! sau cu asta nu esti de acord?
  • +24 (24 voturi)    
    Poate ca Oprescu are alte prioritati (Duminică, 7 iunie 2015, 21:00)

    Sparafucile [utilizator]

    Ca de pilda , care ? Ca de pilda cele legate de camuflarea spagilor primite prin consilierul Wigler . Prea s-ar putea lasa cu zanganit de catuse . Si atunci pe Oprescu s-ar putea sa-l doara in elbow de manifestatia PMP .
    • +17 (17 voturi)    
      hehehe (Duminică, 7 iunie 2015, 22:01)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      se raresc oamenii din jurul sau.
      saracul, daca Solomon ciripeste... e groasa, nu mai apuca sa faca autostrada suspendata.:)

      iar /// pop, .//
      sa vedem cu ce vine ///, firutza.
      o sa toarne multe laturi in capul lui herr burgermeister von cotrocesti.

      /// astia de la pmp ca nu fac zilnic o cerere de demonstratie. asa, se incadreaza in lege.

      de fapt, frica lui pop s'a vazut in actiunea jindarilor, azmutiti de ///, sefu' ordinei publice, al sigurantei nationale si a interesului national. pmp si base sunt de risc mare. :))
  • +22 (24 voturi)    
    Pop ramane spalator de " cadavre "politice ! (Duminică, 7 iunie 2015, 21:07)

    Plagarus [utilizator]

    Numai bine face PSDeilor, prezenta obedienta la 'datorie " a neterminatului sindicalist Pop .
  • +15 (21 voturi)    
    pai, cam atata poate Guvernul acesta (Duminică, 7 iunie 2015, 21:26)

    baimarean [utilizator]

    ...in materie de DIALOG social: sa scoata bulanele, catusele, etc.....Numai internarile opozantilor in spitale de psihiatrie mai lipsesc si ma simt ca pe vremea lui Ceasca...
    CEVA trebuie sa facem...altfel nu apucam alegerile din 2016...Dar ce ?
  • +18 (20 voturi)    
    Din cate stiu ... (Duminică, 7 iunie 2015, 21:27)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Nici la revolutie in '89 nu aveau "autorizatie". Ar fi bine atunci sa inceapa cu revolutionarii!
    Incetati cu prostiile! Dreptul la a protesta este un drept pe care romanii l-au obtinut in '89!
  • +23 (25 voturi)    
    DICTATURĂ BOLȘEVICĂ (Duminică, 7 iunie 2015, 21:28)

    timp tamp [utilizator]

    Se întorc vremurile din anii în care s-a instaurat dictatura comunistă în România. Bolșevelul Pop dă indicații cum să se procedeze la următoarele manifestații împotriva infractorului plăgiuță: infiltrarea unor provocatori cu arme, muniție, petarde, gaze, spargerea vitrinelor....contavențiile fiind înlocuite de arestări și condamnări.
  • +19 (21 voturi)    
    De unde ati luat lectii... (Duminică, 7 iunie 2015, 21:32)

    luiz [anonim]

    ...de "dialog social", domnule Pop ? Cumva de la vecinul de la rasarit ?
  • +23 (27 voturi)    
    Constitutia Romaniei (Duminică, 7 iunie 2015, 21:43)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    Libertatea întrunirilor - ARTICOLUL 39
    Mitingurile, demonstraţiile, procesiunile sau orice alte întruniri sunt libere şi se pot organiza şi desfăşura numai în mod paşnic, fără nici un fel de arme.

    Libertatea de exprimare - ARTICOLUL 30
    (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.

    (2) Cenzura de orice fel este interzisă.
    • +4 (6 voturi)    
      ma intreb ... (Luni, 8 iunie 2015, 2:42)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

      cei doi care au dat minus la postarea Dvs. ce au de comentat ? Dau minus articolelor din Constitutie? Foarte bizar.
  • +15 (21 voturi)    
    psd-ul (Duminică, 7 iunie 2015, 21:43)

    gopo111 [utilizator]

    asta ar trebui scos in afara legi se comporta tot mai mult ca pcr in anii 50 cine nu e cu noi e impotriva noastra, nu e chiar nimeni sa le stea contra ///?
  • +20 (20 voturi)    
    gresit (Duminică, 7 iunie 2015, 21:48)

    Octavian48 [utilizator]

    Prin consitutie, orice cetatean roman are dreptul sa se adune public pentru a protesta pentru orice motiv. Legea adunarilor publice a fost facuta ca o masura de control a populatiei. Nu inteleg de ce inca exista. In lege se precizeaza ca primarul poate autoriza sau nu o adunare publica daca seful politiei sau al altei autoritati in competenta ii sugereaza ca nu este indicat. Dupa protestatarii pot fi sanctionati doar daca politia constata ca au fost produse pagube. Halal ministru al justitiei
  • +12 (12 voturi)    
    Nu va face nimic Oprescu (Duminică, 7 iunie 2015, 21:52)

    Octavian48 [utilizator]

    Pentru ca stie ca Jandarmeria a data aviz negativ avizului ilegal. Ar porni o furtuna si mai mare. Noi vorbim aici de partidul Monicai Macovei, care are experienta in asemenea chestii.
  • +12 (12 voturi)    
    Va mirati ? (Duminică, 7 iunie 2015, 21:55)

    HaneaAdrian1 [anonim]

    Foarte bine ne face, asa se arata cat de puternici sunt ei, oamenilor noi suntem la mana lor, daca ei vor sa fure...asta e nu putem face nimic, asa ca nu va mai mirati de PSD sau orice partid actual. Am ajuns sa traim o jungla , fiecare se descurca cum poate , statul ne-a abandonat
  • +16 (16 voturi)    
    Zau bre Pop? (Duminică, 7 iunie 2015, 22:19)

    Gabu [utilizator]

    Si care-ar fi masurile alea? Ati putea incepe sa-i adunati pe ai de iesira la revolutie... Iliescu ar fi printre primii. Cred ca va cam paste o noua revolutie, de data asta impotriva hotilor si a mitomanilor.
  • +9 (9 voturi)    
    netotu se vrea ministru de justiție (Duminică, 7 iunie 2015, 22:45)

    timp tamp [utilizator]

    Golanul de la sindicate se sforțează să apere pe infractorul plagiator și șperțar, sper să nu ajungă ministru de justiție să mai salveze încă odată pe infractorul mitoman
  • +7 (7 voturi)    
    acesta e (Duminică, 7 iunie 2015, 22:51)

    jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator]

    alt soldat credincios al partidului...
  • +15 (15 voturi)    
    Pai asta meritati, PMP-istilor, (Duminică, 7 iunie 2015, 23:59)

    ofCAER [utilizator]

    daca nu va plimbarati pe unde-a consacrat antenatrei, dupa condamnarea lu' felix, "plimbarile spontane". Numai la Cotroceni in batatura nu-ti trebuie autorizatie daca vrei sa protestezi, la guvern nu-i de plimbare. Pai acolo se fura, ba!
  • -1 (5 voturi)    
    Asa,asa... (Luni, 8 iunie 2015, 1:25)

    solar [utilizator]

    Oare celor 200-300 de protestari spontani li se va cere si lor ...aplicarea legii? Tare sunt curios sa aflu !!CHiar foarte, foarte curios .
  • +1 (1 vot)    
    Nu e nevoie de nici un aviz (Luni, 8 iunie 2015, 8:06)

    mihaicris [utilizator]

    Nu e nevoie de autorizatie si nici de aviz pentru miting. Nu exista "miting neautorizat" sau care nu a primit aprobare.
    Aceeasi lege 60/1991 prevede la art. 1 "se pot organiza numai dupa declararea prealabila prevazuta de prezenta lege." Asadar, trebuie doar declarat la primarie ca va avea loc un miting si depus traseul. Nici vorba de aprobare sau avizare sau ce isi imagineaza unii.
  • +2 (2 voturi)    
    Catelul de serviciu :ham,ham,ham ,hau,hau !! (Luni, 8 iunie 2015, 9:37)

    andreesanu [utilizator]

    Un fel de-a fi ministru !!,unde-i dialogul ?pentru ce esti pus acolo daca nu-ti intelegi rostul ?.
    Liviu Pop ai un comportament de catel de serviciu .


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică