UPDATE Femeia care ameninta de 35 de ore ca se arunca de pe o cladire a cazut in gol si a murit/ Adevarul: Pompierii ISU nu au in dotare plase de siguranta speciale

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 22 mai 2015, 19:34 Actualitate | Esenţial

Femeia care de circa 35 de ore ameninta ca se arunca de pe o cladire de pe strada George Enescu nr. 7 din sectorul 1 a cazut in gol si a murit, potrivit Agerpres.

Politia Capitalei a confirmat decesul, dar nu a putut preciza daca femeia a alunecat sau s-a aruncat.

UPDATE 1 Potrivit ziarului Adevarul care citeaza reprezentanti ai Ambulantei Bucuresti, pompierii ISU Bucuresti nu au in dotare perne si plase care sa atenueze caderea celor care se arunca in gol. In cele din urma, autoritatile ar fi facut rost din Arges de o saltea uriasa, insa aceasta nu putut fi umflata inainte ca femeia sa cada.

O asltfel de plasa de siguranta nu este utila doar in cazurile unor sinucigasi, ci chiar si in incendii si situatii in care oamenii nu se pot salva decat sarind de la fereastra. Reamintim ca Departamentul pentru Situatii de Urgenta din Ministerul Afacerilor Interne este coordonat de Raed Arafat.

UPDATE 2 Secretarul de stat in MAI, Raed Arafat, a declarat intr-o interventie telefonica la B1 ca in acest caz se va face o ancheta. Arafat a mai spus ca perna a fost adusa cu o ora si jumatate inainte ca femeia sa cada, insa nu a fost umflata pentru a nu-i atrage atentia. "Au adus perna acolo cu o ora jumatate inainte sa se sinucida. Umflarea pernei putea sa ii atraga atentia. Cand a vazut acea situatie: lumea se agita si ea s-a agitat, si mai tarziu s-a aruncat. Perna are un efect limitat. Este calculata pentru o persoana cu aproximatv 100 de kg, de la o distanta de 20-25 de metri. Daca persoana vrea sa se omoare, daca vede alta persoana, oricum se muta si se arunca", a spus Arafat. Acesta mai considera ca ar face o greseala sa reproseze ceva celor care s-au ocupat de caz. "Daca as reprosa cuiva, cred ca as face o greseala. Unu: nu am fost acolo, doi: sunt anumite aspecte in care negociatorul este mult mai bine pregatit. Sa intelegem ca nu putem critica pe baza unor comentarii, doar auzind si vazand unele imagini", a spus Arafat. In ceea ce priveste dotarile, a recunoscut ca ar fi nevoie de mai multe investitii pentru astfel de interventii.

UPDATE 3 Desi in Bucuresti nu mai exista o platforma speciala pentru prinderea victimei in astfel de situatii, a fost adusa una din Arges, cu o ora si jumatate inainte ca femeia sa se arunce, a precizat Arafat, potrivit Mediafax. De fiecare data cand pompierii incercau sa faca vreo manevra pentru a pregati platforma, femeia devenea agitata si se vedeau nevoiti sa renunte, a mai spus Arafat. El a mai precizat ca aceste perne speciale trebuie umflate chiar la locul unde urmeaza a fi folosite.

Arafat a mai mentionat ca la Bucuresti a existat o astfel de platforma din 1980, care a fost casata dupa 1990. Pe de alta parte, platforma de salvare a fost adusa la timp, din Arges, dar nu a putut fi folosita.

In restul tarii, cele mai vechi platforme sunt din 1977, si numai doua au fost achizitionate dupa 1990, acestea aflandu-se la Iasi si Craiova.

'Negociatorii au incercat sa o salveze, a fost adusa si familia, un preot, dar situatia dansei era delicata', a declarat purtatorul de cuvant al Politiei Capitalei, Bogdan Ghebaur.

O echipa de negociatori ai Politiei Capitalei incercase sa o convinga pe femeie sa coboare de pe cladire.

'Nu este vorba despre vreun protest al femeii. Am inteles ca se afla intr-o stare depresiva, care ar fi provocata de faptul ca acum doi ani i-a murit copilul. De atunci nu si-a mai revenit. Echipa de negociatori a fost trimisa la fata locului inca de ieri si incearca sa o convinga sa coboare, dar ea nu colaboreaza nici cu noi, nici cu familia. Femeia a amenintat ca se arunca de pe cladire', declarase anterior Bogdan Ghebaur.

Femeia nu a vrut sa discute cu sotul ei, cu prieteni sau alti cunoscuti.

La fata locului fusesera trimise o ambulanta si un echipaj de pompieri










30125 vizualizari
  • +39 (67 voturi)    
    Ireal (Vineri, 22 mai 2015, 19:50)

    omezu [utilizator]

    Deci nu au avut macar o saltea speciala pt astfel de cazuri, in schimb, au adus un preot.
    Inteleg ca timp 35 de ore niciun salvator asigurat cu cordelina nu a incercat sa profite de un moment de neatentie al femeii de 60 de ani si s-o traga de pe margine. Au asteptat efectiv sa cada de la extenuare!
    Este incredibil in cate moduri poti muri cu zile in tara asta!
    • +36 (60 voturi)    
      OMG (Vineri, 22 mai 2015, 20:50)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      N-au nai fost bani de plase sau saltele gonflabile pentru ca banii s-au dus la biserici asa ca au adus un popa sa-i dea Sfanta Impartasanie.
      Cati bani ziceau ca o sa coste noua catedrala ?
      In loc de tratamente in spitale in Romania se pupa icoane.
      • -23 (33 voturi)    
        penibilule ce are biserica cu smurdul si pompierii (Vineri, 22 mai 2015, 22:17)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        penibilule ce are biserica cu smurdul si pompierii
        care n-au umflat o perna timp de 40 de ore ?

        Varsa-ti Ura ta ateista la extremistii tai de stanga
        • +7 (7 voturi)    
          sa fie banii irositi si prostia bine gestionata? (Sâmbătă, 23 mai 2015, 7:55)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          in fiecare an compania lui Dumnezeu ciuguleste numai de la primaria lui Oprescu modesta suma de 100.000.000 euro pt. catedrala mantuirii neamului;

          platim salarii pt. zeci de mii de preoti si negociatori-militieni dar n-avem bani pt. platforme de salvare si pt. salariile catorva psihologi adevarati care sa poata interveni in mod eficient in asemenea situatii;

          ti se pare penibil? suntem de accord - doar ca uneori poate devein si extreme de dramatic.
      • +9 (17 voturi)    
        pai vezi utilitatea catedralei acum? (Sâmbătă, 23 mai 2015, 2:42)

        T34 [anonim] i-a raspuns lui CRMS

        Uriasa catedrala a neamului prost (cum zicea cineva mai jos, bravo!) se face tocmai pentru ca guvernantii si popii sa fie siguri ca cei care vor dori sa se sinucida vor muri daca se arunca de pe ea. Astfel popii vor putea lua paraua pentru cat mai multe inmormantari, praznice si parastasuri, iar guvernantii vor avea pretext sa mai organizeze ceva licitatii pentru saltele gaurite, dar miruite, cu cruci si icoane pe ele si dotate cu lumanari de 100 de Euro bucata care vor trebui platite de familia sinucigasului, dupa sinuciderea incununata de succes. In plus, Biserica va stabilit o taxa de 1000 de Euro care va acoperi 3 urcari pe catedrala in vederea sinuciderii si care nu va fi rambursata daca sinucigasul traieste, el fiind singurul vinovat ca nu a cazut cum trebuie!
      • -4 (6 voturi)    
        Sigur (Sâmbătă, 23 mai 2015, 6:57)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui CRMS

        De ce sa nu folosim moartea unei femei pentru a ataca Biserica?
      • +1 (3 voturi)    
        cazul femeii sinucigase (Sâmbătă, 23 mai 2015, 15:35)

        guru [anonim] i-a raspuns lui CRMS

        Da subscriu la ideea cu banii popilor ,raclelor si ,catedralelor,ce antreneaza pe popi la facut bani,dar si organele de salvare de ar fi SRL-isti,gaseau cordelina,sa o salveze!Numai sa aiba putin curaj si initiativa,si nu atitia Sefi cu ordine peste ordine,si care numai incurca un lucru concret cind e de facut!
        De ar fi fost un bulibas,Sef de partid,tot asa ar fi actionat!?
    • +32 (38 voturi)    
      Reanalizat protocolul de interventie (Vineri, 22 mai 2015, 21:43)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Cred ca trebuie reanalizat protocolul de interventie in astfel de situatii si reanalizat in modul cel mai serios!

      Este inadmisibil sa stai 36 de ore in preajma unei persoane aflate in nevoie si sa nu fii capabil sa aduci situatia pe terenul tau, al salvatorului!!!

      Negociatorul trebuie sa fie o persoana cu practica psihiatrica dovedita ( eventual cineva de la spitalul Bagdasar sau un psihanalist de la Societatea de Psihanaliza, nu stiu, sugerez) nu cineva care bifeaza un salariu la ISU. Nu se sinucid persoane in acest mod in fiecare zi, de aceea, trebuie apelat la specialisti dovediti, care sa intervina eficient in acest tip de situatii. Gonflata sau plasa scara etc, trebuia sa fie gata de la inceput, acelasi numar de ore, adica 36 de ore.

      As fi curios sa vad CV-ul negociatorului. Ce face cand nu negociaza sinucideri de la parter.

      Ce cauta popa pe acoperis?! Nu cred ca trebuie sa faca parte din echipa de negociatori. Punct.
      • -6 (12 voturi)    
        Nevoie? (Sâmbătă, 23 mai 2015, 3:58)

        Airwaves [utilizator] i-a raspuns lui Clop

        "Persoana aflata la nevoie"? Poftim? In speta nevoia de a te sinucide? Sigur, hai sa mobilizam toate mijloacele statului pentru a ii salva pe cei care nu vor (ei singuri) sa mai traiasca... Ce logica aveti... E pacat ca nu intelegeti mecanismele care il determina pe un om sa recurga la acest mod, regretabil, de a isi pune capat zilelor.


        Se acorda prea multe atentie celor care NU vor sa mai traiasca si prea PUTINA atentie celor care VOR sa traiasca.
        • +3 (5 voturi)    
          "Airwaves" si ceata groasa...... (Sâmbătă, 23 mai 2015, 8:11)

          novator [utilizator] i-a raspuns lui Airwaves

          .....in a intelega "mecanismele care il determina pe un om sa recurga la acest mod, regretabil, de a isi pune capat zilelor."

          "Maistre", daca femeea era hotarata sa se sinucida, urca pe bloc si se arunca in gol imediat !
          In cazul nostru, femeea a ezitat timp de 35 de ore (!), timp in care, niste profesionisti, ar fi convins-o cu vorba sau ar fi capturat-o si astfel, nu s-ar fi intamplat tragedia.

          Oricum, postarea ta duhneste a cinism de mizantrop.
      • 0 (2 voturi)    
        Pai... (Sâmbătă, 23 mai 2015, 16:01)

        Tati [anonim] i-a raspuns lui Clop

        Nu te intrebi, ca daca femeia vedea salteaua miraculoasa, putea sa sara pe partea cealalta a blocului , unde nu era saltea ?
    • +23 (35 voturi)    
      ireal este ca noi...... (Vineri, 22 mai 2015, 21:58)

      novator [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      .......ii alegem si ii sustine pe acesti incompetenti care de 25 de ani ne jefuiesc si ne rad in nas, tocmai pentru ca suntem prostii lor.

      La marele cutremur care sigur va veni, nu se stie cand, vor muri alti oameni, tot din incompetenta lor iar noi vom fi iarasi oripilati si.....doar atat.

      Nu ei sunt de vina ca sunt prosti, pentru ca altii, mai prosti ca ei, ii aleg mereu si mereu sa ii conduca.
    • -2 (14 voturi)    
      si daca aveau??? (Vineri, 22 mai 2015, 22:49)

      nae [anonim] i-a raspuns lui omezu

      Ce dacă aveau, au avut de toate și în alte cazuri dar NU știu să le folosească!!! Cel mai competent guvern....
    • +8 (14 voturi)    
      pai... (Sâmbătă, 23 mai 2015, 2:28)

      T34 [anonim] i-a raspuns lui omezu

      Presa cea rau intentionata a comis cateva confuzii :

      1. Nu era preot, era Batman dar, din pacate, si-a uitat Bat-parasuta la club;

      2. Negociatorul era foarte bine pregatit, fiind un primar din Teleorman care i-a promis femeii ca-i invie fiul, da' nu acum, pe loc, ci in ajun de alegeri, sa poata pune stampila unde trebuie;

      3. Salteaua a fost umflata la greu, dar ce sa-i faci daca era plina de gauri? Ca a fost achizitionata la o licitatie pe criteriul "celui mai scazut pret" si de aceea a costat prea mult ca sa mai ramana bani si de petice (probabil adevarat).

      Concluzia: Popor prost, invata sa promovezi si sa sustii politicieni de bun simt si cu constiinta, nu mai pune stampila pe toti imbuibatii carora nu le pasa de tine nici cat negru sub unghie!!
  • +31 (41 voturi)    
    Halal negociatori (Vineri, 22 mai 2015, 19:54)

    sgc [anonim]

    Cum e posibil sa mai si dati amanunte fata de drama femeii si neputinta celorlalti?
    Au avut 36 de ore sa o salveze, puteau sa o sedeze de la distanta.........dar a fost mai distractiva o telenovela.
    Rusine autoritatilor!
    • +25 (33 voturi)    
      35 de ore sau 35 de minute? (Vineri, 22 mai 2015, 21:24)

      dece [utilizator] i-a raspuns lui sgc

      ca nu am fost la curent....cum adica nu au avut timp sa umfle salteaua?
      dar plasa de protectie, pana si circarii aveau acum 150 de ani, ISU nu are in 2015?
      in caz de cutremur, cei prinsi sub daramaturi...cum vor mai fi salvati? ii vor cauta 30 de insi cu brichete si chibrituri?
      astia au sedii de zeci de milioane, catedrala neamului prost, palatul parlamentului...dar nu au saltele si barci cu motor functionabile, nu au plase de protectie si nici veste de salvare pt cei ce trebuie salvati...

      asta nu e capitala europeana si asta nu e tara unde sa platesti impozite!
      • +5 (9 voturi)    
        in 35 de ore... (Sâmbătă, 23 mai 2015, 2:49)

        T34 [anonim] i-a raspuns lui dece

        ...impleteau ei o plasa!!
    • +4 (6 voturi)    
      Manipulare media in gol (Vineri, 22 mai 2015, 22:30)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui sgc

      Halal comunicat Agerpress - femeia a cazut in gol ( cu comitia langa ea) ... Se credea fluture. Etc.
    • 0 (2 voturi)    
      sunt negociatori-militieni, "specialisti" MAI (Sâmbătă, 23 mai 2015, 8:02)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui sgc

      asta e pasiunea lui Arafat - totul trebuie sa se faca prin Ministerul de Interne.
  • +26 (38 voturi)    
    dotari (Vineri, 22 mai 2015, 19:55)

    mentopic [utilizator]

    e tare greu de adus o perna gonflabila din aia uriasa, eh ? ca a vrut sa se omoare, treaba ei, dar la o adica chiar nu exista un minim de echipament in caz de nevoie ?
    • +21 (33 voturi)    
      Cum nu exista? (Vineri, 22 mai 2015, 20:34)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui mentopic

      Nu vezi ca au adus un preot? Doar altceva nu mai e necesar...
  • +22 (36 voturi)    
    drobul de sare. (Vineri, 22 mai 2015, 20:02)

    ANONIMUS [anonim]

    Este de-a dreptul scandalos ca timp de 35 de ore ca responsabilii sa astepte cadera neneorocitei in loc sa puna o plasa sau un dispozitiv cu aer comprimat pe care o vede tot tampitul in filme.Ce au crezut este treaba lor, dar demisia acestor tembeli este necesara.
  • +18 (30 voturi)    
    Prostia românească (Vineri, 22 mai 2015, 20:39)

    cucu [anonim]

    iata in toată deplinătatea ei ,,Prostia românească” Nu mai este nimic de comentat, ce salvatori au fost acei oameni care au asteptat 35 de ore ca femeia sa cadă de epuizare de pe clădire și cât de incapabili pot să fie! Ne putem lipsi de astfel servicii, nu odată și-au dovedit prostia, incapacitatea și nepregatirea. De ce îi angajează pe astfel de neghiobi?
    • +7 (13 voturi)    
      Foarte trist (Vineri, 22 mai 2015, 21:46)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui cucu

      Da. Foarte trist, dar adevarat.
  • +16 (26 voturi)    
    Incredibil (Vineri, 22 mai 2015, 20:50)

    mihai [anonim]

    Au avut 35 de ore timp sa aduca si sa umfle perna.
  • +14 (38 voturi)    
    demisia! (Vineri, 22 mai 2015, 20:57)

    mihai [anonim]

    Cati trebuie sa mai moara pana cand arabul protejat de Ponta in fruntea ISU sa-si dea demisia!? Ajunge...! Demisia! Demisia!
    • 0 (2 voturi)    
      demisia, (Sâmbătă, 23 mai 2015, 15:05)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Cind fostul presedinte, a spus ca trebuie sa fie mai multi jmecheri smurd, infractorii din usl au scos toti borfasii in strada, ca sa ramie in sistem doar arafat, timpul a trecu si ce a facut bun arabul in fruntea sanatatii,...
  • -5 (25 voturi)    
    romanul se pricepe la orice (Vineri, 22 mai 2015, 21:00)

    Laur [anonim]

    Daaa suntem buni la criticat dar mai putin sa ne folosim nitel mintea...cineva spunea ca trebuia sedata...daca gandesti putin iti dai seama ca chestia este pur si simplu o prostie.
    Batrinica statea pe margine iar daca era sedata cadea in fata adica in gol.
    iar despre bazaconii cu plase de sigurante si alte sf-uri treziti-va oameni buni... nu suntem la circ!
    Inainte de a critica trtebuie sa si gandim la rece situatia...greu de salvat o batrinica in varsta de 60 de ani care vrea sa se sinucida...cateodata chestiile astea se intampla si cu asta basta.
    • +4 (14 voturi)    
      Dar tu iti folosesti mintea? (Vineri, 22 mai 2015, 22:27)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Laur

      De fapt chiar mai corect ar fi: o ai ca s-o folosesti? Adica in tot timpul celor 35 ore a stat lipita de margine, nu s-a departat nici un moment la, sa zicem, un metru? Ca daca vroia cu adevarat (oare nu a cazut de extenuare?) putea sa o faca oricum, e irelevant aici. Esential e ca nu exista alta dotare in afara de preoti pentru situatii extreme. Dar probabil dupa ilustrii nostri guvernanti si politicieni astia sunt de ajuns. Acum ar mai fi si culmea sa nu o ingroape pentru ca s-a sinucis!
  • +23 (33 voturi)    
    adevar (Vineri, 22 mai 2015, 21:13)

    zacheu [utilizator]

    Din pacate, am fost martor la momentul final.... Pt ca lucrez pe aceeasi strada... NU A FOST DIN CAUZA EPUIZARII FIZICE, NU S-A DEZECHILIBRAT!! S-a aruncat, a fost ft clar...
    as fi vrut sa nu fi vazut nimic si sa cred gogosile care se scriu, dar din pacate eu o sa raman cu imaginea aceea...
    Nemernicii...! Au asteptat 40 de ore ca sa se arunce, ei urmeaza proceduri... Dupa momentul final, au inceput sa plece: cate o masina de politie, una de pompieri s.a.m.d., rasufland usurati ca s-a terminat... Ne meritam tara, cu tot ce e in ea, astia suntem, in orice domeniu!
    • +6 (12 voturi)    
      Este adevarat? (Vineri, 22 mai 2015, 23:14)

      Sthelian [utilizator] i-a raspuns lui zacheu

      ...ceea ce scrieti?
      Nu ca va suspectez de minciuna, ci pentru ca ma cutremur si sunt socat in acelasi timp!!!!
      Este incredibil...
  • +8 (22 voturi)    
    asta-i mana lui Base! (Vineri, 22 mai 2015, 21:14)

    ion [anonim]

    ...numai Basescu ii de vina!
    Ce daca negociatorul a fost de kkt, ce daca in 36 de ore (timp in care ajungi cu masina la Paris) nu au putut fi aduse acele perne si platforme, ce daca ISU a gestionat prost criza, ce daca sefii ISU nu isi dau demisia, Basescu ii de vina! va spun eu, el e de vina ca nu a cumparat perne...moi si ochii lui Ponta goi.
    • +1 (15 voturi)    
      re : asta-i mana lui Base! (Vineri, 22 mai 2015, 22:54)

      gs007 [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Am inteles ironia dar este si Basescu de vina.Sunt de vina toti cei care au condus tara incepand cu anul 1990.Sunt de vina toti : presedinti,prim-ministrii,guverne,parlamentari,servicii si toti ceilalti care intr-un fel sau altul au condus si conduc aceasta tara .
    • -4 (6 voturi)    
      re:asta-i mana lui Base! (Vineri, 22 mai 2015, 23:33)

      gs007 [utilizator] i-a raspuns lui ion

      inteleg ironia dar da ,este mana lui Basescu si a tuturor celor care au condus Romania din 1990 pana acum : presedinti,prim-ministrii,ministrii,parlamentari samd
  • +9 (23 voturi)    
    35 DE ORE ??? (Vineri, 22 mai 2015, 21:14)

    blackarrow [utilizator]

    Romania= Congo -pina si aia cred ca gaseau ceva din bambus, liane , sa faca un amortizor , o plasa, ceva .
    Demisia !!!! si nu numai Arafat , si altii !! Ponta ce zicea ?! Saracii depresivi , nu au nici o sansa in Ro , nu e ca in SUA , dar daca era un incendiu si era vorba de mai multi oameni ????
    Cite situatii din astea , ireale , grotesti, mostre crase de incompetenta si iresponsabilitate , tragice , trebuie sa se mai intimple ca acest guvern in frunte cu mascariciul -sef trebuie sa dispara ????
    Iohannis ce zicea ?
  • +19 (23 voturi)    
    si ce (Vineri, 22 mai 2015, 21:18)

    Francisc 1 [utilizator]

    toti cadem de vreo 25 de ani si boii astia ne explica ca nu au saltele!
  • +13 (23 voturi)    
    saracii Romaniei (Vineri, 22 mai 2015, 21:27)

    carmen [anonim]

    Multi spun ca a fost problema ei daca a vrut sa se sinucida, nu e numai a ei, e problema noastra a intregii societati pentru drama acestor oameni care recurg la astfel de gesturi disperate...urla saracii de disperare...s a acumulat multa suferinta...daca eram si noi o tara cu respect pentru oameni, poate ca nici copila femeii nu murea de cancer, poate ca avea un salariu decent sa se alimenteze corespunzator, ,,,dar unde e tara aia ??????
  • +8 (16 voturi)    
    INDOLENTA (Vineri, 22 mai 2015, 21:36)

    ana maria [anonim]

    Ceea ce au facut asa zisele autoritati se numeste INDOLENTA ,,,,,, RUSINE,,,,,nu au auzit de saltele gonflabile ?????? Unde esti tu Tepes Doamne !!!!
  • -18 (22 voturi)    
    Dumnezeu sa o ierte! (Vineri, 22 mai 2015, 21:38)

    xanti [utilizator]

    Chiar daca o salvau probabil gasea alta metoda sa se sinucida ,saraca femeie.
    Autoritatile nu au nici o vina ,e vina familiei ca nu a dus-o la un psiholog.
    Aia ce au pazit 2 ani au asteptat sa se sinucida????
    • +3 (9 voturi)    
      Suntem pe Terra si suicidul e in floare (Vineri, 22 mai 2015, 22:28)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      La ce psihologi? Aia pe hartie? Cabinetele sunt in floare, dar stiinta ioc.

      Si cu ce bani? S-a inteles clar ca aceasta femeie aflata in impas nu si-a luat de luni de zile salariul de maturatoare de scara de bloc.
  • +7 (25 voturi)    
    lalala pe campii (Vineri, 22 mai 2015, 21:42)

    Vasile [anonim]

    M*** Arafat si toti cei responsabili, ce altceva pot spune...
  • +12 (22 voturi)    
    35 ore!? (Vineri, 22 mai 2015, 21:45)

    MariaDobos [anonim]

    In timp de 35 ore, nu s-a reusit negocierea si salvarea ei!? Ah...inteleg..."era o femeie oarecare" Era importanta prezenta "gurilor casca" nu a salvatorilor ! Nu pot sa-i numesc echipa de interventie ci..." guri cascate"
  • +7 (15 voturi)    
    multumim... (Vineri, 22 mai 2015, 21:59)

    mreee [anonim]

    1 - ponta dovedeste inca odata ca habar nu are ce inseamna guvernare
    2 - 3 a 3a oara când ISU isi arata limitele.... afarat iar o sa zica "totul a decurs perfect"?!
  • +9 (13 voturi)    
    circ (Vineri, 22 mai 2015, 22:02)

    paine si circ [anonim]

    Trebuia sa aduca o plasa din alea de la circ pentru cascadori, dar nu s-a gandit nimeni... Viata a ajuns un circ, paine nici nu ne mai trebuie..
  • +7 (11 voturi)    
    Condoleante familiei indurerate (Vineri, 22 mai 2015, 22:06)

    Mihaela [anonim]

    Asta este tara in care traim si in care platim taxe sa fim aparati, chiar daca in astfel de cazuri trebuie sa fim aparati de demonii din interiorul noastru, si sa fim ingrijiti. Se puteau face foarte multe lucruri pentru a o salva pe biata femeie disperata. Daca au vazut ca nu au reusit cu vorba si cu binisorul, trebuiau sa incerce alte metode. Important era sa reuseasca sa salveze un suflet de om foarte tulburat si care probabil in sufletul ei, a sperat, ca cineva va face ceva si nu va ajunge la gestul extrem. Acuma este mai putin important, si irelevant cine este vinovat, in final un suflet de om sa stins si care nu mai poate fi adus inapoi, putea fi salvat, daca se vroia, dar nu sa vrut. Dar, se vede cat de iubiti suntem in tara noastra. Pacat, ca au preferat rolul de spectator si la urma sa spuna cu nonsalanta ca au facut tot ce au putut. Nu au vrut cu adevarat sa o salveze. De la o prima vedere se poate observa foarte usor ca putea fi salvata. Nu au putut interveni ziua, sa zicem, ca poate ii vedea doamna, dar nici noaptea? Ca doar nu era vreo pasare de noapte si vedea de la etajul 8 pana jos? Hai sa fim seriosi. Daca sar fi intamplat in strainatate, sunt sigura ca ar fi fost salvata. Dar in Romania isi amintesc autoritatile de noi cand trebuie sa votam sau sa platim taxele, atat. In rest, Dumnezeu cu mila. Daca te poti descurca singur, foarte bine, daca nu, clar ca nu te ajuta nimeni. Dumnezeu sa o ierte pe biata femeie si sa o odihneasca in pace alaturi de fiica ei, pe care se para ca a iubito foarte mult si nu a depasit pierderea ei. Dumnezeu sa te ierte, suflet de om chinuit de durere!!!!!!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Dumnezeu sa o odihneasca! (Sâmbătă, 23 mai 2015, 6:19)

      Benedict [anonim] i-a raspuns lui Mihaela

      Aceasta femeie este pentru mine un erou nepretuit. A preferat sa isi puna capat zilelor decat sa isi rezolve problemele existentei prin cine stie ce compromisuri. Regret ca nimeni nu a fost capabil sa o salveze si Bunul Dumnezeu sa o odihneasca!
  • -2 (6 voturi)    
    salteaua (Vineri, 22 mai 2015, 22:13)

    doru001 [utilizator]

    trebuia doar o saltea inalta de plastic, cit putea sa coste?
  • 0 (6 voturi)    
    + asistenta sociala (Vineri, 22 mai 2015, 22:15)

    doru001 [utilizator]

    e incredibil ca nu avem un venit minim garantat
  • +8 (14 voturi)    
    ce va mai mirati? (Vineri, 22 mai 2015, 22:19)

    torna_fratre [utilizator]

    Nu este Romania tara unde supravietuitorii unui avion mor de frig ca STATUL era la restaurant cu ziaristii la o bascalie?
    Nu este Romania tara unde un elicopter cade in lac iar supravietuitorii mor inecati si de hipotermie pentru ca STATUL avea barci nefunctionale si dadeau la vasle?
    Deci despre ce discutam?
    Eu am tot spus ca pina nu se trezeste ,unul mai suparat,sa intre cu AKM in vreo institutie sa mai rareasca vreo 50 de incompetenti/parlamentari/primari/ARAFATI/PONTE sau ce or mai misuna prin institutii lucrurile nu se vor schimba in bine.
    Ganditi-va ca aveti copii,frati,parinti,sotii...voi chiar vreti sa le lasati viata in grija STATUTULUI?
    No F....KING WAY!!!!
    Ce vot,ce democratie...WAX!
    Iata exemplul,femeia a murit cu democratia sub picioare,in buricul targului,intr-o capitala a UE din cauza ROMANIEI lucrului bine facut si mandriei ca esti roman...HORROR.
    ROMANIA HOPELESS!
  • +4 (8 voturi)    
    trebuie sa cerem nu sa ne lamentam (Vineri, 22 mai 2015, 22:19)

    Stefan [anonim]

    Chiar daca autoritatile aveau ce le trebuia pentru un astfel de caz, esecul trebuia sa atraga o demisie. Cineva trebuie sa raspunda pentru orice caz grav in care o autoritate este implicata. Nu pentru ca ar fi fost "de vina" ci pentru ca nu si-a indeplinit menirea si de aceea se impune "demisia de onoare". Daca nici macar noi nu intelegem rostul si necesitatea unui astfel de gest banal in occident... ei cu atat mai putin il vor face vreodata. "Demisia de onoare e gestul pe care-l face un demnitar atunci cand recunoaste ca, indiferent daca poate fi gasit direct vinovat sau nu, undeva in subordinea sa s-a petrecut un fapt grav" Detalii aci http://www.ziare.com/victor-ponta/plagiat/ce-este-demisia-de-onoare-si-de-ce-fug-de-ea-politicienii-romani-interviu-cu-mircea-kivu-1340687
  • +4 (10 voturi)    
    O rusine pentru noi toti (Vineri, 22 mai 2015, 22:20)

    alex4321 [utilizator]

    O rusine pentru noi toti

    O rusine pentru noi toti ca lasam ca oameni josnici si nesimtiti sa ne conduca....

    O rusine pentru noi toti ca alegem astfel de oameni...

    Unde e Iohannis? Nemtalaul corect

    Ca de Ponta si Arafat nici nu mai are rost sa povestim...
  • +5 (9 voturi)    
    câtă competență (Vineri, 22 mai 2015, 22:23)

    BÂL BÂL [anonim]

    Câtă competență, cât profesionalism la oamenii lui arafat a lui oprea a lui plăgiuță...succes garantat la sin/ucideri...arafatu a zis că mai are nevoie de vreo150 milioane euro pentru a reuși lichidarea totală.
  • +8 (12 voturi)    
    Cita incompetenta este in aceasta tara. (Vineri, 22 mai 2015, 22:34)

    quietguy58 [utilizator]

    Te doare capul cita incompetenta este in aceasta tara.

    Cum /// , timp de atitea ore nu se putea gasi un mijloc tehnic adecvat pentru a salva aceasta femeie?

    In plus, moartea acestei nefericite s-a transformat intr-un un circ mediatic de prost gust si de o josnicie inimaginabila.
    • +6 (8 voturi)    
      Multumesc HotNews (Sâmbătă, 23 mai 2015, 1:39)

      quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui quietguy58

      Un sincer multumesc lui HotNews ca ati corectat un pic mesajul meu, indignarea mea ramine insa intreaga in fata incompetentei in acest caz.

      Aici nu mai este de gluma, te apuca groaza cind vezi atita prostie, 36 de ore si nu s-a putut face nimic.

      Jalnic.
  • +9 (9 voturi)    
    In filmele cu Stan si Bran (Vineri, 22 mai 2015, 22:37)

    adrian88000 [utilizator]

    vedeam scene in care ardea un bloc inalt. Si pompierii erau jos si tineau de jur imprejur o panza rezistenta in forma de cerc , cara avea un contur din sarma groasa. Si sareau oamenii , cadeau pe acea panza si erau salvati. Acum 90 de ani !! Arafat din ce pustiu vine ? Nu a auzit de acest mijloc vechi , primitiv , dar eficent de salvare ? Ca sa nu mai vorbim de mijloacele moderne!
    Arafat ar trebui sa ne lase. E un impostor !
    Demis si un sut in fund . Dar o va face Ponta ?!
  • -7 (7 voturi)    
    asa si? (Vineri, 22 mai 2015, 22:40)

    Aurel [anonim]

    Daca cineva ia decizia sa se sinucida nu vad de ce societatea sau cineve anume e direct responsabil de salvarea acelei persoane. In fond ca om liber ar trebui sa ai dreptul sa iei aceasta decizie...care te priveste la modul cel mai personal. De ce trebuie sa faci circ din cauza asta e o alta problema....dar pana la urma persoana respectiva se pare ca reusit in ceea ce si-a propus.....Din nou dece trebuie sa fie cineva vinovat pt decizia ei de a se sinucide sau pt ca reusit sa se sinucida??? Daca ne gandim ca viata e grea in RO....pai e grea de cand sa documentat prima existenta umana pe acele meleaguri daca ne luam dupa istorie.....ei bine nu toata lumea e sortita succesului iar unii fac fata mai bine ca altii incercarilor vietii.
    Dupa mine in astfel de situatii rolul autoritatilor e sa asigure zona in asa fel incat in momentul in care sinucigasul decide sa rezolve problema sa nu afecteze si alti oameni nevinovati din zona, cazand pe ei sau producandu-le pagube materiale.
    • +2 (2 voturi)    
      Aurel (Sâmbătă, 23 mai 2015, 22:46)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Aurel

      Esti ignorant si ar trebui sa te abti la postat.
      Iti prezint o varianta care sa te faca sa gandesti, si apoi sa incercui sa mai postezi, eventual.
      Acea femeie poate suferea de psihoza depresiva. De ce sa o lasi sa moara , daca boala ii da aceste ganduri si aceste impusuri suicidare ?
      De ce sa nu o salvezi si sa o tratezi ? Si dupa cura cu anti depresive sa devina un om echilibrat emotional, cu chef de viata ?
      P.S. Am citit si finalul tau. E antologic ! Autoritatile sa asigure zona ? Adica sa ingradesca zona si in loc de clasicul anunt, atentie cad tigle ( sau turturi,sau caramizi ) sa puna afisul:
      " Atentie cad oameni " ?
  • -2 (6 voturi)    
    Pas cu Pas (Vineri, 22 mai 2015, 22:52)

    Bogdan [anonim]

    Da orice ar zice lumea tot mortu este de vine ...
  • +8 (12 voturi)    
    Preot!?? (Vineri, 22 mai 2015, 22:54)

    gigi marga [anonim]

    In loc de saltea?
    Dar de ce n-au adus un Sobor de preoti!???
  • +9 (13 voturi)    
    Saltea din pagere (Vineri, 22 mai 2015, 22:59)

    The Real Sasha [utilizator]

    Se putea face o saltea din pagerele (mare teapa) cumparate de Arafat pentru spitalele romanesti.
    "Aproape toate spitalele au primit coletele cu pagere“, a mai spus Raed Arafat...
    Bagati si un popa pe fiecare salvare, da-i dreaq de medici!
  • +11 (13 voturi)    
    Saltea (Vineri, 22 mai 2015, 23:01)

    The Real Sasha [utilizator]

    Nu au umflat salteaua pentru ca nu era inca sfintita...
  • +9 (11 voturi)    
    Incompetenti (Vineri, 22 mai 2015, 23:50)

    Zozo [anonim]

    Adică negociatorii si gaborii stateau pe margine si mancau seminte, deci... Daca aduceau toate papusile gonflabile cu care se satisfac alesii neamului din casoiul ala mare din dealul Uranus, precis femeia ar fi fost salvata.
  • +7 (9 voturi)    
    Politia sa-si ia un monoclu. (Vineri, 22 mai 2015, 23:56)

    Clop [utilizator]

    Politia Capitalei a confirmat decesul, dar nu a putut preciza daca femeia a alunecat sau s-a aruncat.

    Absurd, absurd, absurd, absurdistan cu politie grasa, burti, cefe si spagi.

    Sa vina Georgia sa ne traineze. http://yupi.md/cum-a-fost-concediata-intr-o-zi-toata-politia-sau-de-ce-politia-georgiana-nu-ia-mita/
  • +8 (10 voturi)    
    Arafat.. (Sâmbătă, 23 mai 2015, 0:02)

    MyGame [utilizator]

    Arafat, ti-ai umplut traista! Hai, Go si nu uita i-al si pe Monta dar si pe Blaga, Udrea, Hrebenciuc, Mazare, Dragnea, Frunzaverde... cu toate clanurile voastre de mafioti. Lasati-ne sa ne ingropam mortii in liniste, calailor! V-ati bagat copiii, mamele, ginerii in toate mizeriile de combinatii, ne-ati ucis parintii, sperantele si visele. Sunteti siguri ca Dumnezeu nu este sus?
  • +1 (5 voturi)    
    Dincolo de (Sâmbătă, 23 mai 2015, 1:44)

    flyngangel [utilizator]

    Tragedia in sine a unei persoane care alege sa isi ia viata in acest mod, orice psiholog stie ca daca cineva chiar vrea sa se omoare, nu o face asa plateal, in fata intregii natiuni ( ziaristi TV, etc ) decat daca e in numele unui ideal, revendicari, ceva serios ), altfel de cele mai multe ori o va face in intimitatea casei. Atunci cand cineva se urca pe terasa unei cladiri si AMENINTA ca se va arunca, fara sa specifice si motivul pentru care o va face, e clar ca lumina zilei ca e doar o forma disperata de a cere ajutorul, oricui, in orice forma. Cineva care doreste sa o termine cu viata, nu sta pe terasa unei cladiri 35 - 36 de ore inainte sa cada lata pe asfalt din cauza extenuarii ( fizice si mentale ) si faptul ca dintre toate fortele de interventie aflate la fata locului, fara sa mai mentionam cine si cum, nu sa gasit nici unul care sa inteleaga si sa fie in stare sa salveze aceasta doamna, sa nu aiba pregatirea necesara sa o faca sa cedeze, sa fie in gradul sa o impiedece sa moara, asta spune tot despre situatia critica a pregatirii pentru asfel de cazuri. inutil alte comentarii, inutil sa incercam sa gasim un vinovat, dar e perfect legitim sa incercam sa invatam din astfel de tragedii, si din cele deja mentionate mai sus, ca pe viitor sa nu se mai intample.
    Tragic.. Dureros,. Socant.. Adevarat!!
    Sa mai stins o Viata, care putea fi salvata!!
  • +1 (3 voturi)    
    ce mai faceti (Sâmbătă, 23 mai 2015, 2:05)

    gopo111 [utilizator]

    ancheta, alti bani pt nimic, oricum mortul e de vina, mai bine de bani dati pe o investigatie de nimic cumparati ce aveti nevoie
  • +5 (7 voturi)    
    Hmmm (Sâmbătă, 23 mai 2015, 3:52)

    Airwaves [utilizator]

    Da, e o tragedie pentru biata familie, insa incep sa cred ca exageram cu salteaua si alte daraveli. Toata lumea, dar absolut TOATA LUMEA pierde din vedere esentialul. DE CE a ajuns femeia respectiva sa se sinucida?

    Sigur, putem discuta de salte gonflabile si balonase pana imbatranim, insa moduri de tehnice de sinucidere sunt cu zecile de mii. Daca nu sarea de pe cladire ar fi avut la dispozitie n variante (metrou, furadan, un ciocan in cap, o curea, o funie, duhul sfant...etc, etc...) Ce face acum... Ne apucam sa cumparam (pe banii poporului) tot soiul de mijloace tehnice pentru salvarea celor care NU mai vor sa traiasca? Dar cu cei care VOR sa traiasca cum ramane? Chiar nimeni nu sesizeaza ridicolul situatiei? Pe buneeeee !?

    Sigur, e ridicol sa aduci un popa pe post de mijloc de salvare, dar pana la urma femeia a vrut sa se omoare. Ea singura. Repet, nu sarea de pe cladire si gasea alta metoda. Poate se urca la volan si intra pe contrasens, luand cu ea si alte vieti nevinovate.

    Cred ca va amintiti de tanarul care a ales sa se sinucida intrand pe contrasens izbind o familie nevinovata. Aaaa... am pus niste dale de beton pe cativa kilometri si am rezolvat problema de fond? Pe naiba. Nu dragilor, problema REALA nu este nici in saltele, nici in dale de beton sau alte prostii de salvare a SINUCIGASILOR. Problema e mai profunda, iar la ea ar trebui sa reflecteze fiecare dintre voi, cei care cititi.
  • -2 (2 voturi)    
    Vinovată este intreaga societate umană. (Sâmbătă, 23 mai 2015, 7:39)

    Gigi_H [anonim]

    Dumnezeu să o ierte! Nimni n-are dreptul de a-și lua singur viață. Viața ne este dată s-o trăim și să luptăm pentru ea.
    Intreaga societate umană este VINOVATĂ pentru că promovează paradigma ”securității” în locul celei de IUBIRE, EMPATIE și CERTITUDINE.
    Unii vor citi ce-am scris, dar cei mai mulți vor fi indiferenți, ca și cei care au asistat la moartea femeii în loc să analizeze cu viteza luminii cauzele și să le soluționeze pentru totdeauna și de la rădăcină.
    Există o lege filozofică ”Acumulările cantitative determină salturi calitative”.
  • -1 (1 vot)    
    sinucidere (Sâmbătă, 23 mai 2015, 7:54)

    nini [anonim]

    asta a fost alegera ei ! si fara sa scuz modul in care au actionat autoritatile nu e cinstit sa pui in carca lor tot sfarsitul tragic ! daca nu reusea acum maine poate se arunca in fata trenului asa ca sa nu exagerm cu acuzatiile fara rost !
    • +4 (4 voturi)    
      hopeless (Sâmbătă, 23 mai 2015, 13:49)

      torna_fratre [utilizator] i-a raspuns lui nini

      Sa inteleg ca daca era mama ta asistai cu o punga de floricele in mana si faceai pariuri?
      Tragedia asta ,la nivel micro,reflecta esecul in caz de tragedie la nivel macro.
      Cade un bloc,un avion,un autobuz in apa sau orice altceva...si ghici ce?la fel vor face autoritatile :nu avem scule,nu e treaba noastra,mortul e de vina.
      Chestia cu alegerea ei ma lasa rece atata timp cat STATUL prin toate institutiile nu au putut preveni(screening dupa decesul fiicei si monitorizare etc).Mai usor cu "exagerarile fara rost".
  • 0 (0 voturi)    
    DUREROS (Sâmbătă, 23 mai 2015, 10:45)

    georgeGEORGE@YAHOO.COM [anonim]

    ...dar chiar credeti ca ma puteti opri ?
  • +2 (2 voturi)    
    imi pare rau... (Sâmbătă, 23 mai 2015, 14:31)

    ..13 [utilizator]

    Dar cred ca femeia s-a dovedit mai desteapta decat toi cei aflati langa ea...

    Nu cred ca nu se putea face nimic pentru a o opri - dupa 35 de ore, mai nimic, ea a fost mai iute decat tot Aeafaru si tot MAI-ul care dorea si nu putea si decat tot popii adunati langa...
  • +2 (2 voturi)    
    Pai ia sa-i ia la puricat (Sâmbătă, 23 mai 2015, 15:22)

    Leda [utilizator]

    nitel pe toti sefii responsabili in chestiune sa vedeti puzderie de nasi, fini, cumetri, frati, surori, neveste, a amante, soti de amante care nu stiu sa faca nimic dar au diplome si care au fost angajati la stat sa ia leafa sigura. Ce sa faca astia ? ISU, PISU dracu-lacu, viermuiesc de asemenea specimene bune la nimic.
  • +3 (3 voturi)    
    voi nu observati... (Sâmbătă, 23 mai 2015, 17:38)

    ion [anonim]

    ca pe aceste canalii care ne conduc ii doare undeva de cati romani ajung in pragul depresiei din cauza conditiilor mizerabile in care isi duc traiul.....
    ne miram ca oamenii ajung in astfel de situatii disperate cand bolile phisice sunt de departe cauzele cele mai raspandite a luarii unor astfel de decizii limita...

    cine i-a adus pe bietii oameni sa ia astfel de decizii??
  • 0 (0 voturi)    
    Impotenta statala, organizatorica si manageriala! (Duminică, 24 mai 2015, 9:06)

    deval [utilizator]

    Pentru "imparatul" medicinei de urgenta , viata unui om este zero ! Asa e in cultura lui de origine ! Vietile conteaza numai daca "e" peste 1000 !Daca cetateanul are numarul lui de telefon si cheama cumva, atunci da,ia avionul si se duce in Turcia ca vada ce i-a cazut greu la mat !
    De analfabetul de oprea , nu mai vorbesc ! Va plati iar doar un nene de la ISU si niciodata unul dintre cei doi adevarati responsabili !!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu pot sa cred ca un psiholog bun nu putea (Duminică, 24 mai 2015, 9:14)

    deval [utilizator]

    sa o ajute ! Probabil ca "mediatorii" politiei sunt membrii punr , neamuri , nasi, fini si pe ici pe colo psihologi ! 36 de ore ea a asteptat sa fie ajutata de incapabilii de mediatori ....


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică