ASUR: Un profesor de Religie din Brasov le-a distribuit elevilor brosura Homosexualitatea: propaganda a degenerarii umane / Directorul Colegiului: Am demarat ancheta interna, nu suntem de acord cu astfel de manifestari

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Luni, 27 aprilie 2015, 12:32 Actualitate | Esenţial

Homosexualitatea - propaganda a degenerarii umane
Foto: ASUR
Asociatia Secular-Umanista din Romania anunta ca a fost sesizata de catre mai multi elevi de la un liceu din Brasov ca, in cadrul orei de Religie, profesorul le-a distribuit o brosura intitulata "Homosexualitatea: propaganda a degenerarii umane". ASUR cere Ministerului Educatiei sa elaboreze politici educationale care sa previna "infiltrarea gruparilor religioase fundamentaliste in scoli" si "propaganda homofoba si incurajarea atitudinilor violente in randul elevilor". Contactata de HotNews.ro, directoarea Colegiului "Nicolae Titulescu" din Brasov, Sandica Josu, a declarat ca actiunea profesorului de Religie nu a avut acordul scolii, ca nu este de acord cu astfel de manifestari si ca a demarat deja o ancheta in acest caz.

Asociatia Secular-Umanista din Romania (ASUR) anunta intr-un comunicat remis HotNews.ro ca a fost sesizata de catre mai multi elevi de la un liceu din Brasov "cu privire la discursul intolerant, discriminatoriu si homofob al profesorului de religie".

Fragmente din brosura, potrivit ASUR
Foto: ASUR
"Luni, 20 aprilie, in cadrul orei de religie, dl. DC a distribuit elevilor o brosura intitulata Homosexualitatea: propaganda a degenerarii umane, editata de Asociatia Studentilor Crestini Ortodocsi Romani (ASCOR), in care homosexualitatea este prezentata drept o 'faradelege', o 'boala', un 'stigmat', o 'amenintare a civilizatiei'. Prezentand drept 'argumente' o insiruire stupefianta de falsuri, rastalmaciri si opinii personale demne de procesele Inchizitiei, brosura legitimeaza discriminarea oamenilor in functie de orientarea sexuala si incita la actiuni violente: 'cei ce fac unele ca acestea sunt vrednici de moarte, nu numai ca fac ei acestea, ci le si incuviinteaza celor care le fac'", informeaza Asociatia Secular-Umanista din Romania.

Fragmente din brosura, potrivit ASUR
Foto: ASUR
ASUR precizeaza ca a solicitat conducerii liceului si Inspectoratului Scolar Brasov "sa demareze de urgenta o ancheta pentru a se face lumina asupra activitatilor dl. DC". "De asemeni, solicitam Ministerului Educatiei sa elaboreze si sa implementeze un set de politici educationale destinate a preveni infiltrarea gruparilor religioase fundamentaliste in scoli pentru a preveni propaganda homofoba si incurajarea atitudinilor violente in randul elevilor", se arata in comunicatul ASUR.

Toma Patrascu, presedintele ASUR, afirma ca "Biserica si asociatiile religioase se opun vehement orelor de educatie sexuala, dar distribuie copiilor de clasa a X-a cartulii in care se vorbeste despre 'sexul fecal'! Este inacceptabil ca in sistemul de invatamant, sub obladuirea autoritatilor de stat, sa fie tolerate sau chiar incurajate astfel de atitudini. Este inacceptabila demonizarea unor grupuri de oameni; este inacceptabila incitarea la violenta", potrivit comunicatului.

Directorul Colegiului, Sandica Josu: Nu suntem de acord cu astfel de manifestari, am demarat deja ancheta interna

Contactata de HotNews.ro, directoarea Colegiului "Nicolae Titulescu" din Brasov, Sandica Josu, a declarat ca actiunea profesorului de Religie Dorel Chirita de a distribui in timpul orei aceasta brosura nu are "in niciun caz" acordul scolii.

"Cum ar putea sa aiba acordul scolii? Este o intrebare tendentioasa. Cum sa aiba acordul scolii? Eu am demarat deja ancheta interna, am vorbit deja cu profesorul, iar colegul mi-a spus ca nu citise acea brosura. Urmeaza ancheta, este in curs, comisia de profil din scoala isi va face treaba", a afirmat pentru HotNews.ro directorul Colegiului "Nicolae Titulescu" din Brasov.

Sandica Josu a intarit ca "in niciun caz nu s-a facut cu aprobarea scolii" distribuirea brosurii in timpul orei de Religie si a precizat ca nu au mai fost manifestari similare, "este un caz izolat, iar ancheta este in curs". Potrivit estimarilor conducerii Colegiului, ancheta va dura o saptamana, iar profesorul de Religie are ore aici "doar lunea".

"El este la ore, cu atentionarea pe care a primit-o vineri si cu ideea ca ancheta va merge inainte", a declarat pentru HotNews.ro directoarea Colegiului "Nicolae Titulescu" din Brasov, Sandica Josu.

Intrebata care este pozitia sa referitor la demersul profesorului de a le imparti elevilor aceasta brosura, directoarea Sandica Josu a afirmat pentru HotNews.ro: "Nu sunt de acord cu asa ceva, asta este motivul pentru care vineri am avut discutia respectiva cu colegul. Nu m-am asteptat ca elevii sa continue actiunea. Nu sunt vinovati copiii, ei au adus la cunostinta directorului adjunct, de acolo am aflat. Nu suntem de acord cu astfel de manifestari".

In ceea ce priveste optiunile elevilor pentru ora de Religie, conducerea Colegiului a declarat ca "ei si-au exprimat optiunea conform precizarilor de la Inspectorat; in general, numarul este cam acelasi si nu cred ca acest incident izolat ii va determina sa isi schimbe optiunea".


Citeste mai multe despre   









12738 vizualizari
  • +13 (65 voturi)    
    Cum adică? (Luni, 27 aprilie 2015, 12:48)

    CosminMaricari [utilizator]

    ”colegul mi-a spus ca nu citise acea brosura”

    Dar titlul, dom'le, titlul l-a citit? "Colegul" trebuie ejectat urgent de la catedră, fundamentaliştii sunt incompatibili cu educaţia (precum şi cu raţiunea, civilizaţia etc., dar asta-i altă discuţie).

    Şi mă întreb câte astfel de broşuri mai sunt distribuite prin şcoli, fără ca elevii mai curajoşi să deschidă gura împotriva mizeriilor propovăduite în numele lui Dumnezeu, pentru că_caractere mizerabile sunt prea laşe să-şi asume ura faţă de aproapele.
    • -2 (38 voturi)    
      chiar asa spune Dumnezeu: (Luni, 27 aprilie 2015, 14:47)

      marius [anonim] i-a raspuns lui CosminMaricari

      "22. Zicând că sunt înţelepţi, au ajuns nebuni.
      23. Şi au schimbat slava lui Dumnezeu Celui nestricăcios cu asemănarea chipului omului celui stricăcios şi al păsărilor şi al celor cu patru picioare şi al târâtoarelor.
      24. De aceea Dumnezeu i-a dat necurăţiei, după poftele inimilor lor, ca să-şi pângărească trupurile lor între ei,
      25. Ca unii care au schimbat adevărul lui Dumnezeu în minciună şi s-au închinat şi au slujit făpturii, în locul Făcătorului, Care este binecuvântat în veci, amin!
      26. Pentru aceea, Dumnezeu i-a dat unor patimi de ocară, căci şi femeile lor au schimbat fireasca rânduială cu cea împotriva firii;
      27. Asemenea şi bărbaţii lăsând rânduiala cea după fire a părţii femeieşti, s-au aprins în pofta lor unii pentru alţii, bărbaţi cu bărbaţi, săvârşind ruşinea şi luând cu ei răsplata cuvenită rătăcirii lor.
      28. Şi precum n-au încercat să aibă pe Dumnezeu în cunoştinţă, aşa şi Dumnezeu i-a lăsat la mintea lor fără judecată, să facă cele ce nu se cuvine.
      "

      Romani 1,26
      • +4 (34 voturi)    
        ... (Luni, 27 aprilie 2015, 15:31)

        CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui marius

        Unde Dumnezeu = whatshisface care-a scris partea aia din biblie, plus toţi ăia care au modificat ce-a scris Whathisface Iniţialul în sutele de ani care-au urmat, nu?

        Cine zice că trebuie să reglementăm societatea în anul 2015 după regulile scrise de păstorii din deşerturile Peninsulei Arabice cândva prin Epoca Fierului?

        (Notă: da, ştiu că Epistolele către romani sunt scrise cândva între anii 50-60, dar nu e ca şi cum ideologia lui Pavel era foarte diferită de cea a strămoşilor săi care-au scris Vechiul Testament, nu?)
        • -2 (24 voturi)    
          daca (Luni, 27 aprilie 2015, 16:00)

          Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

          tu nu simti in sufletul tau ca fiind adevarate cele scrise acolo, nu inseamna ca ai dreptate sau ca nu ar trebui in 2015 sa ne ghidam dupa Biblie. Altii simt ca lucrurile scrise acolo sunt de o profunda intelepciune. Da ma rog, oamenii-s diferiti. Io de exemplu consider, in douamiicinspe, ca textul din Biblie este foarte actual si plin de o intelepciune pe care multi nu o inteleg nici macar superficial.
          • +1 (25 voturi)    
            Aha (Luni, 27 aprilie 2015, 16:36)

            CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Gicu_007

            Ori 1. toată Biblia e actuală şi plină de înţelepciune, ori 2. doar anumite părţi din Biblie sunt adevărate şi pline de înţelepciune.

            Dacă răspunsul tău este 1., atunci sunt două posibilităţi: a1. nu ai citit Biblia şi nu cunoşti atrocităţile din "sfânta" carte a creştinătăţii sau a2. eşti sociopat(ă)/psihopat(ă) şi binele semenilor tăi nu te preocupă.

            Dacă răspunsul este 2, atunci Biblia nu este altceva decât o colecţie de fabule, recomandări şi legi ale unei civilizaţii timpurii, din care încă poţi alege pe ici pe colo câte ceva actual şi/sau benefic. Dar în cazul ăsta nu ai cum să-i acorzi Bibliei un statut special în comparaţie cu, să zicem, legile lui Hammurabi sau poveştile Fraţilor Grim.

            Oricum ai întoarce-o, Biblia nu reprezintă nimic pentru civilizaţia modernă, întrucât chiar şi cei mai fanatici creştini trebuie să trăiască într-o lume, slavă Domnului! (heh), seculară. De aia nu ne omorâm copiii cu pietre atunci când ne vorbesc urât, de aia nu avem sclavi, de aia nu ne lapidăm nevestele în piaţa publică atunci când ating din greşeală părţile ruşinoase ale unui alt bărbat etc.
            • -2 (16 voturi)    
              stii care-i chestia? (Luni, 27 aprilie 2015, 17:09)

              Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

              Nu este atat de simplu cum crezi tu. Noi vedem moartea si suferinta ca pe niste fenomene pe care am vrea sa le alungam pentru totdeauna din viata/societate. But guess what: toata lumea moare. Fara exceptie. Moartea este obligatorie pentru toti, si pentru mine, si pentru tine. Suferinta la fel. Atrocitatile din Vechiul Testament le-ai putea vedea cu alti ochi daca cineva ti-ar arata ca:

              1. exista cu adevarat viata dincolo de moarte
              2. ne nastem din nou, tot in forma de oameni (reincarnarea); lumea NU ARE CUM SA FIE DREAPTA DACA OMUL TRAIESTE O SINGURA VIATA.

              Pentru tine astea sunt oricum povesti, tu nu ai crede in nimic nici daca ti-ai propune. Si tu faci parte dintre cei care "au absoluta dreptate". Poti demonstra ca nu exista viata dupa moarte? Poti demonstra ca viata omului se restrange la una singura? Cand o sa poti, o sa mai vorbim.
              • -1 (11 voturi)    
                pasarea malai viseaza (Luni, 27 aprilie 2015, 19:24)

                kax [utilizator] i-a raspuns lui Gicu_007

                Nu stiu cine te-a invatat pe tine sa iti organizezi viata ca si cum vei continua sa traiesti si dupa ce mori, fara dovezi, doar povesti, ca sigur nu tu ai venit cu chestia asta.
                De te nasteai pe alt continent, altele ti-ar fi fost convingerile.

                Poate inteleg ce e in sufletul tau, ca asa am fost si eu, simteam ca sunt special ca Isus se gandeste la mine si imi da putere sa navighez cu usurinta prin viata pamanteasca, pana ajung la Tatal ceresc, cand totul va fi bine pentru mine, pentru ca am crezut in Isus, si Isus a avut grija de mine, si nu m-a lasat la rau.
                Mi s-a parut socant sa aflu ca 3 oameni din 4 mor fara ca Isus sa aibe grija de ei, fara sa ii pese de ei. Mi s-a parut ciudat ca lui Isus sa ii pese doar de mine, si atunci m-am lasat de crestinism.
                • +1 (9 voturi)    
                  despre Isus (Luni, 27 aprilie 2015, 23:48)

                  kripton [utilizator] i-a raspuns lui kax

                  ai inteles numai tampenii.
                  tu nu ai fost niciodata crestin.
                  bate-ti capul sa citesti despre Maica Tereza si ai sa vezi ce se intampla cand NU ai revelatia faptului ca Isus nu are grija de oameni (teribila iluminare ai trait,contrariul a ceea ce a trait pavel pe drumul damascului)
                  ce diferenta intre aiurelile tale si viata unui anton din padova sau francisc din assissi care spre deosebire de tine au inteles altceva din biblie
                  un singur exemplu: in padova,daca un om datora bani camatarilor,era bagat in puscarie si sotia trimisa la produs pana recupera debitul+ dobanzile.
                  Sf Anton a convins consiliul comunal sa interzica prin LEGE porcaria asta.
                  Seful camatarilor l-a invitat la masa si i-a bagat otrava in ciorba ... sf anton STIA chestia asta,i-a spus de fata cu toti ca ciorba este otravita dar el o va manca pt a-i arata ca Dumnezeu,asa cum va face ciorba buna de mancat , va face si din sufletul camatarului un suflet de om. asta s-a si intamplat,nefericitul acela a ajuns un bun crestin.
                  Faptul ca dta esti un frustrat care ai esuat in relatia cu Dumnezeu,nu-ti da dreptul sa insulti religia.'
                  Mai bine vezi de meschinaria si rautatea ta,decat sa insulti pe Isus.
                  • +1 (3 voturi)    
                    Povesti vechi (Marţi, 28 aprilie 2015, 11:55)

                    kax [utilizator] i-a raspuns lui kripton

                    Na, asta e buna, imi spui niste povesti vechi, de acum 2000 de ani, in care doar un om din patru crede in ele in lumea asta a actuala.
                    Trairile spirituale ale lui Pavel, Anton sau Francisc sunt absolut irelevante la nivel global, sa nu zic la nivel Universal.
                    Majoritatea covarsitoare a oamenilor pe acest pamant, care au fost si care sunt, n-au avut si nici nu vor avea de a face cu iertarea lui Isus, si cu povestile lui Pavel.
                    • +2 (2 voturi)    
                      nenea kax (Marţi, 28 aprilie 2015, 12:15)

                      Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui kax

                      nu conteaza cati cred. De exemplu, in povestile lu' Kopernik nu credea absolut nimeni la inceput. Asta nu insemna absolut deloc ca realitatea nu era asa cum o descria omu' respectiv. Deci se poate foarte bine ca totul din Biblie sa fie adevarat si corect si noi sa nu ne dam seama pentru ca pe moment suntem prea prosti. Deci nu conteaza cati cred, absolut deloc nu conteaza.
                      • -1 (1 vot)    
                        se poate ca totul in Coran sa fie adevarat (Marţi, 28 aprilie 2015, 16:28)

                        kax [utilizator] i-a raspuns lui Gicu_007

                        Acu serios gicutza, Pentru moment suntem prea prosti, de acord. Nu ar fi mult mai simplu ca Dumnezeu sa se arate si azi, asa cum a facut-o in trecut in nenumarate randuri, si toata lumea o sa creada in el, si va fi bine pentru toata lumea?
                        Oricum toti suntem creatia lui, si ne vrea binele la toti.
                        Ce e cu miile de religii de pe pamantul asta, ale mortii, ale vietii, ale razboiului, ale pacii, ale mai multor zei, ale unui singur zeu, ce este cu toata mascarada asta religioasa?
                        Ai o explicatie?
                        Si daca da, te rog sa nu imi zici ca asta e planul lui Dumnezeu, si ca doar cei ce cred in el vor afla raspunsul, ca eu nu stiu in care zeu sa cred.
                    • +1 (1 vot)    
                      e treaba ta (Marţi, 28 aprilie 2015, 14:40)

                      kripton [utilizator] i-a raspuns lui kax

                      ce crezi si ce nu crezi.
                      si ca fapt divers,sf anton a trait in sec 13 nu acum 2 milenii.
                      si limba cu care a predicat nu a putrezit,este intacta si azi.
                      or fi irelevante PT TINE trairile spirituale ale seraficului parinte (SF FRANCISC)si ale celorlalti, insa toti cei care il iubesc pe Isus tresar cand aud numele lui.
                      intr-adevar,este un adevar dramatic ca majoritatea omenirii habar nu are de Isus sau chiar mai grav,se dispenseaza lejer de darul facut omenirii de catre divinitate prin Isus Hristos. este multe nesimtire in lume,din cauza asta razboaie si boli.
                      dar asta este situatia.
                      • +1 (1 vot)    
                        Apostații sunt omorati in Coran (Marţi, 28 aprilie 2015, 16:12)

                        kax [utilizator] i-a raspuns lui kripton

                        Islamul a rezolvat foarte direct treaba asta cu apostații: Cei care se dispenseaza lejer de profetiile lui Mahomed, si se abat de la cuvantul lui Dumnezeu, sunt omorati.
                        Eu tare cred ca si in ziua de azi, sunt oameni carora le este frica de moarte sa se lase invataturile lui Mahomed.
                        Islamul se lauda ca prin aplicarea Sharia (implicit omorarea apostaților), lumea va fi mai buna.
                        Gandeste-te ca apostat din punct de vedere al Islamului, este si cel care se converteste la crestinism.
                        Kripton, tu zici ca este multa nesimtire in lume (ma gandesc ca aici te referi la nesimtirea celor care se leapada de Isus)
                        si fara nici o ironie, poate ti se potriveste mai bine Islamul. Acolo lucrurile sunt destul de clare in ceea ce priveste apostatul, iar Dumnezeu oricum este doar unul, nu conteaza care este profetul/fiul.
                        • -1 (1 vot)    
                          eu vorbeam (Marţi, 28 aprilie 2015, 19:36)

                          kripton [utilizator] i-a raspuns lui kax

                          despre Isus si sfintii crestini. dta se pare ca intelegi ca discutam despre islam si qoran. oatre de ce nu ma mira?
                          traiesti in confuzie.
                          • -1 (1 vot)    
                            Putina modestie nu ar strica (Joi, 30 aprilie 2015, 12:16)

                            kax [utilizator] i-a raspuns lui kripton

                            Este extraordinar cum faci niste afirmatii absolut fara nici un temei, si ai avea pretentia ca copiii Romaniei sa asculte la ele, la orele de religie.
                            Tie ti se pare absolut normal ca eu impreuna cu altii, sa mergem in scolile din Romania si sa invatam copiii Romaniei ca razboaiele si bolile in lumea asta sunt datorate faptului ca majoritatea covarsitoare a oamenilor de pe pamantul asta nu cred in divinitatea lui Isus, si miliarde de oameni s-au inchinat la zeitati vechi si recente?
                            Tu consideri ca in anul 2015 aceste bazaconii inca mai trebuie vandute copiilor?
                • -1 (1 vot)    
                  Daca presupui (Marţi, 28 aprilie 2015, 15:39)

                  razvan [anonim] i-a raspuns lui kax

                  Daca presupui existenta lui Iisus, atunci crezi ca exista rai si iad. Din moment ce dupa moarte ai promisiunea celor doua, poti presupune ca cei trei oameni morti sunt de fapt sunt in.... "Tenerife" :).
            • -1 (15 voturi)    
              pe scurt (Luni, 27 aprilie 2015, 17:36)

              Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

              citesti Biblia degeaba, ca nu o intelegi. Insista, poate vei reusi sa intelegi cu adevarat ce este scris acolo. Si da, nu sunt deloc singurul care considera ca tot ce scrie in Biblie este adevarat. Depinde ce intelegi tu prin "adevarat". Daca tu consideri ca fiind adevarat ceea ce crezi tu, e cam nasol. Ca sa te apropii in mod real de marile adevaruri, ai nevoie de foarte multa munca. O viata de munca. Si in nici un caz numai la nivel fizic, ci si sufletesc si spiritual.
              • -1 (9 voturi)    
                Deepeties (Luni, 27 aprilie 2015, 17:53)

                CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Gicu_007

                Ai făcut piruete pe lângă premisa mea şi ai concluzionat că viaţa e nedreaptă. Ok, ştiu teoria, zice-se că toţi avem nevoie de un sistem de iluzii ca să nu cădem în depresie la ideea că moartea e definitivă... dar poate ar fi cazul să ne maturizăm o dată şi-odată. Aşa cum trecem la un moment dat peste ideea că un obez bărbos ne pune cadouri sub brad şi învăţăm că nimic nu ni se cuvine fără muncă.

                De asemenea, nu cred că adevărat este ceea ce cred eu. Adevărat este ceea ce se poate dovedi dincolo de subiectiv. Iar "spiritual" e un cuvânt frumos, dar complet lipsit de conţinut.
                • +3 (7 voturi)    
                  spiritual este un cuvant (Luni, 27 aprilie 2015, 23:58)

                  kripton [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

                  plin de sens,daca vei citi biografiile unor oameni ca moise,ieremia,isaia,sf ioan gura de aur,nectarie din egina, maica tereza,buddha,plotin, seneca, epictet, confucius, ai sa descoperi ca acest cuvant are o infinitate de continuturi,nici unul congruent cu cel descoperit de dta.
              • +6 (8 voturi)    
                vad ca este lupta mare (Luni, 27 aprilie 2015, 23:50)

                kripton [utilizator] i-a raspuns lui Gicu_007

                aici; dta scrii lucruri juste si abia faci +1 din 9 voturi.
                pe aici misuna ignorantii si oamenii de rea credinta. sa veghem!!
            • +5 (5 voturi)    
              daca ajungem (Luni, 27 aprilie 2015, 23:30)

              kripton [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

              sa comparam evangheliile si epistolele apostolului paul cu povestile fratilor grimm,suntem de plans.
              dar fiecare intelege ce poate.
              pt dta convertirea de pe drumul damascului este o aiureala a unui psihopat,pt altii este inceputul unei vieti noi.
              Dramatica diferenta.
              in punguta cu 2 bani creanga descrie simbolic aceste 2 categorii de oameni: unii aduna comori,altii se multumesc cu margeaua culeasa din noroiul ulitzei.
            • -2 (4 voturi)    
              cand femeile ating (Luni, 27 aprilie 2015, 23:36)

              kripton [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

              DIN GRESEALA partile rusinoase ale altui barbat ....imi aminteste de o faza din sven hassel: gestapovistii saltau un tip care zbiera ca din gura de sarpe ca ''este o greseala'' iar unul din malaci i-a zis: evident ca este o greseala,TOTUL este o greseala.
              si las-o mai usor cu ''de aia nu avem sclavi'' cand poporul nostru plateste pe impozite 50% din castiguri.
              gh doja s-a rasculat pt o zi de claca pe saptamana,noi facem 3.
              sclavia e ceva relativ,multi cred ca traim in neosclavagism.
              celelalte comentarii sunt la fel de grotesti ca si cel despre sclavagism...
          • -1 (9 voturi)    
            Daca (Luni, 27 aprilie 2015, 19:44)

            RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui Gicu_007

            Tu simti in sufletul tau ca e corect ce scrie acolo inseamna ca ai un suflet negru si plin de ura. Asa e si cu dumnezeul biblic: moralitate de psihopat nesigur pe sine si bagacios.
        • +5 (5 voturi)    
          binele si raul moral (Luni, 27 aprilie 2015, 23:25)

          kripton [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

          sunt aceleasi si in epoca fierului si in epoca zborului cu avionul. s-au schimbat tehnicile de productie a bunurilor de consum,avem o gramada de cunostinte stiintifice dar patimile si virtutile raman aceleasi
          Adrian nastase si ponta au studii superioare,vladimir putin este un tip cu multe calitati dar tot hoti si criminali raman.
          atata doar ca acum miza nu mai este o turma de capre...frica de Dumnezeu este baza unei societati evoluate,nu presupusul umanist ateu.
          Umanistul ateu va fi totdeaun disponibil pt furt,adulter si crima,pt ca el habar nu are ca exista judecata si rasplata.
        • +1 (1 vot)    
          Biblia e scrisa la porunca lui Dumnezeu (Marţi, 28 aprilie 2015, 22:07)

          Jonny [anonim] i-a raspuns lui CosminMaricari

          Biblia e scrisa de profeti, care au relatat ce Dumnezeu le-a spus sa scrie. Ca unii erau pastori sau culegatori de smochine, ce conteaza!? Biblia e norma de viata pentru toti oameni si cand se va reintoarce Domnul Hristos va fi Judecata data pe fata.
      • -9 (27 voturi)    
        un text (Luni, 27 aprilie 2015, 15:31)

        Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui marius

        mai mult decat actual. Sunt unii care spun ca Biblia nu mai e la zi. Prostii. O considera sau o prezinta ca nu nemaifiind actuala cei care au interese in a-si manifesta pornirile considerate de ei perfect "umane" si "normale". Si care au schimbat "orice om greseste" cu "toti oamenii TREBUIE sa greseasca".
        • +5 (7 voturi)    
          FRAAAATTIILLOOR! (Luni, 27 aprilie 2015, 19:53)

          GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui Gicu_007

          Din dorinta omeneasca(deci stupida!) de a demonstra cat de "cunoscatori" si "inteligenti" sunteti ati uitat despre ce este vorba in "stirea" prezentata de HotNews.ro!
          Asa spune-ne si noua, Gicutza_007, cu cuvintele tale si fara citate biblice, care este parerea ta despre fapta profesorului de la liceul brasovean?! Si inainte sa-i judeci pe alti, te rog sa-ti amintest cuvintele evanghelistului: "Nu judecati, ca sa nu fiti judecati. Caci cu judecata cu care judecati, veti fi judecati, si cu masura cu care masurati, vi se va masura" (Matei 7, 1-2)! Si inainte sa ridicam si sa aruncam piatra sa ne rugam impreuna cu Sfantul Efrem Sirul, lira Duhului Sfant: "Doamne Imparate, daruieste-mi sa-mi vad gresalele mele si sa nu osandesc pe fratele meu, ca binecuvantat esti in vecii vecilor. Amin!"
      • +5 (11 voturi)    
        dupa minusurile.... (Luni, 27 aprilie 2015, 19:09)

        novator [utilizator] i-a raspuns lui marius

        .....pe care ti le-ai luat, putem observa cat de depravata este lumea si care este mersul ei.

        De aceea Isus ne-a spus ca in vremurile din urma, daca vedem depravarea oamenilor. sa ii lasam in pace iar noi sa ne "albim hainele noastre" pentru ziua ce vine.

        Din comentarii le lor, razbate disperarea inecatului care, daca incerci sa il salvezi, te trage in adanc si incearca sa te inece pe tine.

        Oricum, ceea ce se intampla acum, este scris in Apocalipsa iar cei care se pretind ca sunt slujitorii lui Dumnezeu, sunt exact cei care duc lumea in ratacire, indemnad-o sa se inchine la idoli, la morti....etc.

        Probabil ca, dupa legiferarea homosexualitatii, va urma cea a pedofiliei si apoi cea a zooifiliei ca deh, si animalele au devenit persoane.

        Apoi va veni judecata !
    • +2 (10 voturi)    
      Dificil sa fi un cetatean normal ....... (Luni, 27 aprilie 2015, 19:40)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

      la niveleul mileniului cu care sintem contemporani in Romania
      E pacat ca ambele tabere sint talibanizate si cauta o cale de a trai amiabil. Copii mei nu fac religie (pe chestia asta sint aratati cu degetul si se striga duapa ei "ateii" in scoala). In acelasi timp agreez deloc o educatie atit de deschisa, prefer modul traditional de viata barbat+femeie.
      Pentru a raspunde unor afirmatii de mai jos ale unor comentatori:
      1. Din nefericire pt ei exista "gay gene". Nu e doar una. Sint citeva care in prezenta unor triggeri determina o reactie normala sau anormala la feromoni (testosteron/estrogen). Asa ca persoanele practicante nu sint chiar din alegere
      2. da, biblia este o colectie de texte care la momentul aparitiei a avut un rol civilizator covirsitor. LA vremea aceea cu exceptia citorva ce traiau rafinat chiar, majoritatea erau ceva mai mutl decit animalele si trebuiau educate/conduse cumva. Stiinta care deja se ridica a distrus credinta in zei, asta a facut oamenii mai greu de tinut in friu. Si a trebuit altceva in loc pt a linisti masele. Iar biblia a prins tocmai fiindca la momentul ala propovaduia ca fiecarui barbat sa ii revina o femeie si unei femei un barbat - multi traind ca si sclavi nu aveau dreptul la viata sexuala (cel putin nu la alegerea lor). Ulterior preotii au uitat de unde au plecat si ceea ce a fost o manevra de marketing a devenit treptat focus group!. e adevarat ca in acelasi timp, aceiasi preoti au eliminat femeia din practicile religioase si nu mai lipsea mult sa o interzica de tot! Fiind o colectie de texte e normal ca unele parti sa se contrazica sau sa fie confuza ca intreg
      E aberant sa traiesti intr-o tara in care trebuie ori sa devi partizanul bor ori sa accepti prozelitismul gay. Cred ca fiecare din aceste grupuri ar trebui sa isi vada de ale lor in liniste fara sa interfere cu masa mare de cetateni usor manipulabili.
  • +22 (54 voturi)    
    Sugestie (Luni, 27 aprilie 2015, 12:54)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Nu mai bine si-ar vedea popimea de propaganda electorala, prozelitism prin scoli si spolierea credinciosilor de bani decit sa se amestece in problema LGBT? Ca sa nu mai amintim de homosexualitatea de prin manastiri...
    • -18 (24 voturi)    
      te referi desigur la.. (Luni, 27 aprilie 2015, 14:42)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      'manastirile' catolice si protestante.
      Sigur, ai uitat sa mentionezi.
  • +26 (52 voturi)    
    Un caz mediatizat insa (Luni, 27 aprilie 2015, 12:56)

    bigbrother [utilizator]

    cine stie cate alte "derapaje" sunt prezente in scoli dar nu sunt cunoscute. Daca mai era nevoie, acum se vede si mai clar de ce predarea religiei in scoli necesita o abordare speciala iar profesorii necesita pregatire speciala pentru a preda aceasta materie, tocmai pentru a evita astfel de situatii.

    De apreciat reactia elevilor care au avut suficient discernamant sa realizeze ca profesorul lor de religie are ceva probleme la mansarda. Sunt curios ce se va alege de aceasta poveste si daca ii va incuraja si pe alti elevi sa reactioneze in consecinta.
    • +20 (34 voturi)    
      Simplu (Luni, 27 aprilie 2015, 13:37)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      Sau o solutie mai simpla, RELIGIA NU ARE CE CAUTA IN SCOALA !
      Si nu ne mai facem probleme cu ce basme sau prejudecati otravesc mintea copiilor acesti sarlatani cu barba si rochii negre.
      • -6 (26 voturi)    
        hmm (Luni, 27 aprilie 2015, 14:48)

        Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        Iara e religia de vina. Tu realizezi ca esti obsedat total de subiectul asta? Indiferent in ce context apare religia, trebuie oprita, data afara, distrusa, infundata. Te-ai intrebat vreodata la modul serios de ce gandesti asa? Eu in locul tau mi-as face mari griji.
        • +3 (15 voturi)    
          sunt tentat sa cred (Luni, 27 aprilie 2015, 16:19)

          Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui Gicu_007

          ca minusurile neinsotite de comentarii provin de la oameni care dau minusuri fara sa fie constienti de ce. Daca ar fi constienti, mi-ar scrie acolo un motiv, ceva. Dar nefiind constienti, dau numai minusul, ca-asa-i acuma moda, sa dam minusuri la aia care tin cu religia. :-)
  • -7 (77 voturi)    
    pai si ce e in neregula cu brosura? (Luni, 27 aprilie 2015, 12:58)

    gelu [anonim]

    cel putin dupa titlu, mi se pare ca ar trebui distribuita fiecarui cetatean al tarii.
    • +14 (42 voturi)    
      Retardarea-sindromul USListului (Luni, 27 aprilie 2015, 13:17)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      Ce ar fi sa se distribuie or bosura cu titlul retardarea - Sindromul USL-istului roman. Nu ti s-ar parea corect, nu-i asa? De ce? Ca zici tu ca nu e adevarat. Ei uite, si altii zic despre titlul cu pricina ca nu ar fi adevarat. Cum il contrazici? La fel cum nu poti contrazice ca USL-asul neaos e retard pe mai multe niveluri. Ce zici?
    • -10 (32 voturi)    
      domne (Luni, 27 aprilie 2015, 13:17)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      mata esti dus rau!adica spatistii nu e si ei oameni?ce vrei sa zici|?ia vezi mata ca oameni mari ai tarii au fost spatisti,bine,acum ca nu s-au dat la parade e alta treaba.si vezi ca mai nou,nici nu trebe sa eziste sexe.adica sa fiii indecis bre,ce dracu'
      tanibalule!
      • +5 (11 voturi)    
        pffft (Luni, 27 aprilie 2015, 14:14)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui Point

        greu cu ironia la dealul asta.si mai ziceti de ala ca e nu stiu cum.pai cine e mai fundamentalist?
        na c-am scos-o iar...
    • -15 (17 voturi)    
      Homosexualitatea este un progres (Luni, 27 aprilie 2015, 13:50)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      al speciei noastre nu o degenerare, dintr-un singur sex apar mugurii a doua sexe. Complexitatea vieții induce o diversificare a sexelor capabile de procreere.
    • -4 (30 voturi)    
      In ce fel te degenerezi? (Luni, 27 aprilie 2015, 13:56)

      kax [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      Homosexualitatea, in primul rand este caracterizata prin iubirea intre doi oameni.
      Ce este degenerant in a iubi pe cineva?
      • +7 (29 voturi)    
        nu e nimic degenerant (Luni, 27 aprilie 2015, 14:44)

        barbu [anonim] i-a raspuns lui kax

        poti iubi si o pisica, si, atata timp cat o faci acasa la tine si fara propaganda publica sau cadru legislativ pentru asta, nu are nimeni o problema cu tine.

        Dar cand vrei sa te casatoresti cu pisica, si sa poti adopta copii de om, atunci orice om normal are o problema.
        • -10 (12 voturi)    
          Încercarea moartea n-are! (Luni, 27 aprilie 2015, 15:53)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui barbu

          Îți poți inchipui procesul prin care dintr-o vietate unisex s-au separat doua sexe? Cu timpul homosexuali vor fi capabili de procreere.
        • 0 (12 voturi)    
          Ce legatura (Luni, 27 aprilie 2015, 16:00)

          Ram [anonim] i-a raspuns lui barbu

          Are pisica cu un om?

          E un argument asta?
        • -2 (18 voturi)    
          Serios ? (Luni, 27 aprilie 2015, 16:12)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui barbu

          Dar cine esti tu sa ai "probleme" cu lumea ? Poate vrei sa am eu o problema cu retardatii ca tine.

          Bai, neica-nimeni: drepturile civile nu se discuta, se proclama si se acorda.

          De ce tu si cu muta aia cu care o sa procreezi ai dreptul sa intri intr-un parteneriat sau cununie civila care iti da siguranta viitorului dupa ce iremediabil o sa va despartiti, dar pentru homosexuali nu e voie ?

          Ai naibii ce smecheri sunteti voi si cum aveti voi dreptul sa ii eliminati pe altii de la portia de prajitura.
          • +1 (13 voturi)    
            alooo (Luni, 27 aprilie 2015, 16:41)

            Point [utilizator] i-a raspuns lui HP

            ttaie lasa cutitu' jos ca te scapi in pantaloni!
            mare bataus esti bre,ma speriasi nu alta!
          • +5 (13 voturi)    
            ai putea (Luni, 27 aprilie 2015, 16:42)

            Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui HP

            sa-ti pui intrebarea de ce se acorda legal anumite "drepturi". Daca o sa ti se acorde dreptul sa-ti insusesti bunurile altuia dandu-i in cap, tu asa o sa faci, e clar. Ca doar e lege. Si daca tu o sa ai o problema cu retardatii care-i consideri tu retardati, CE? Nu mai poate lumea de orgoliul tau mare, dar egal cu zero. :-) Discriminezi la randul tau, dar ti se pare corect, pentru ca tu esti ferm convins ca tu ai cele mai bune solutii pentru societate si intreaga umanitate si te consideri jignit ca nu te baga nimeni in seama si ii consideri pe toti prosti ca nu-si dau seama ce om mare esti tu. Nu-i asa ca te-am descris corect? :-) Si la ce prajitura te referi? Aia la care pofteste o minoritate practic insignifianta fatza de imensa, normala majoritate?
            • 0 (10 voturi)    
              Dreptul (Luni, 27 aprilie 2015, 17:29)

              Marta [anonim] i-a raspuns lui Gicu_007

              De a-ti insusi bunurile alcuiva si a-i da in cap? Care stat ar da o asemenea lege, ar fi un non stat de drept...

              Nu e inscris in nici o COnstitutie, in nici o Declaratie a Drepturilor Omului...
              Asta ar fi contrar dreptului elementar.

              Este ca si comparatia de mai joc cu pisica.

              Nu sta in picioare.
            • 0 (8 voturi)    
              Poftim ? (Luni, 27 aprilie 2015, 18:47)

              HP [utilizator] i-a raspuns lui Gicu_007

              Discutia este despre dreptul de a intra intr-un parteneriat civil, nu despre pisici, dat in cap si alte aiureli.

              Pentru unii e legal, pentru altii nu se doreste, fara absolut niciun motiv rezonabil.

              Era un articol zilele trecute cu "explicatiile" date de catre senatorii ce s-au pronuntat impotriva.

              Au inceput aia sa o dea cu "morala crestina" si "istoria Romaniei". Niste inapoiati ajunsi in functii de la coada vacii.
          • +4 (8 voturi)    
            drepturile civile nu se discuta? (Luni, 27 aprilie 2015, 19:53)

            CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Da, asa sintem invatati dar nu este nimic mai neadevarat. Drepturile civile (sau drepturile "fundamentale ale omului") nu reprezinta decit o conventie. A carei valoare este data de faptul ca majoritatea oamenilor le recunosc unii altora si implicit le aplica. Daca aceasta majoritate brusc ar hotari altfel nu ar ramine decit cuvinte pe o hirtie. Nu sint ceva "natural"; nu au "coborit din cer". Si marea majoritate a oamenilor este hetero. Casatoria este o intitutie hetero prin definitie. Vreti sa impartiti viata ca si cuplu gay? E problema voastra, acceptam asta dar nu ma obliga sa alterez una din institutiile fundamentale ale omenirii fiindca asa vrei tu. Se pot gasi si alte cai sociale legale.
            PS: cauta "gau gene" pe net. Citeste cu atentie si vei vedea ca asa cum persoanele ce au acea deficienta genetica reactioneaza gresit la testosteron/estrogen si sint atrase de persoane de acelasi sex, din aceleasi motive genetice noi ceilalti avem o reactie de repulsie. Asta e ceva natural! Si nu vad dece tebuie reprimata ca fiind anormala! Statistica si biologia spun altceva.
        • -1 (17 voturi)    
          Iubirea intre doi oameni poate fi exprimata public (Luni, 27 aprilie 2015, 16:29)

          kax [utilizator] i-a raspuns lui barbu

          Destul de slaba paralela cu pisica, parerea mea.
          Nu inteleg ce este deranjant in ati exprima iubirea fata de alt om in public.
          Tu nu ai facut asta niciodata, barbu?

          Eu ma consider om normal, si nu vad nici o problema ca o familie de doua femei sa creasca un copil.
          Esti cumva influentat si tu barbu
          de obsesia bolnava a crestinisumului legata de sexualitate?
          • +3 (19 voturi)    
            obsesia bolnava a sexualitatii (Luni, 27 aprilie 2015, 16:48)

            manuel [anonim] i-a raspuns lui kax

            nu este propovaduita de crestinism, ba dimpotriva, ci tocmai de cercurile homosexuale
            • -1 (15 voturi)    
              Crestinismul este obsedat de sexualitatea omului. (Luni, 27 aprilie 2015, 17:10)

              kax [utilizator] i-a raspuns lui manuel

              Crestinismul se baga (cu invataturi) in intimitatea sexuala a omului.
              Mie mi se pare o preocupare bolnava, cand inveti omul ca nu e bine sa te masturbezi sau ca nu e bine sa folosesti prezervativul, sau ca sa vizionezi material pornografic iti face rau...
              • +2 (4 voturi)    
                Moralitatea sexuala (Luni, 27 aprilie 2015, 19:18)

                Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui kax

                Cand gandesti cu capul, gandesti ca cei de mai jos. Cand gandesti cu altceva, gandesti ca (pardon) kax

                CS Lewis

                https://www.youtube.com/watch?v=g0R-9fJWdh8

                https://www.youtube.com/watch?v=xmo5Bbi2QXs

                https://www.youtube.com/watch?v=XBp8M8M4DMs

                Peter Hitchens

                https://www.youtube.com/watch?v=1tNfYvgVLS8&t=12m

                Roger Scruton

                http://inliniedreapta.net/dereferinta/fara-iubire-si-fara-rusine/
          • -1 (9 voturi)    
            Obama te contrazice (Luni, 27 aprilie 2015, 17:45)

            Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui kax

            “We know the statistics—that children who grow up without a father are five times more likely to live in poverty and commit crime; nine times more likely to drop out of school and 20 times more likely to end up in prison.”
            • 0 (10 voturi)    
              Tu cand te-ai decis sa devii heterosexual (Luni, 27 aprilie 2015, 18:47)

              kax [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

              Statistica asta nu are legatura cu iubirea intre doua persoane de acelasi sex. Tocmai din cauza ca copii care cresc fara tata, provin din majoritatea covarsitoare a familiilor heterosexuale destramate, acele familii care au ramas fara iubire.

              Setalcott, daca cumva nu esti homosexual, cand ai ales sa devii heterosexual?
              Erai in perioada pubertatii? sau lasa-ma sa ghicesc, nu ai ales niciodata, pentru ca asta ti-a venit firesc.
              Nu crezi ca acelasi lucru se intampla si cu homosexualii?
              • -3 (5 voturi)    
                Cand (Luni, 27 aprilie 2015, 21:28)

                Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui kax

                Faptul ca pentru unii orientarea sexuala nu este o alegere nu inseamna nici ca este determinata la nastere, nici ca este fixa pe tot parcursul vietii, nici ca e asa pentru toata lumea.
          • +1 (3 voturi)    
            Sexe (Luni, 27 aprilie 2015, 20:12)

            Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui kax

            Am vesti bune pentru tine: in curand omenirea se va putea debarasa de eroarea genetica numita barbati.

            http://proteinwisdom.com/?p=56716
        • -3 (11 voturi)    
          Fail total, nenica (Luni, 27 aprilie 2015, 17:52)

          NuAm [anonim] i-a raspuns lui barbu

          alo, maestre, de "slippery slope" ai auzit?
          casatoria este un act CONSENSUAL intre doi adulti!!!!!!!!!! nu ai cum sa faci asemenea comparatii, ca te faci de ras. sau poti sa o faci cu vrand sa fii perceput drept un needucat.
          nu se casatoreste nimeni cu pisica, se casatoresc doi ADULTI!!!!!
          si de ce n-ar avea voie un cuplu de homosexuali sa adopte copii? crezi ca ei n-ar vrea niste parinti care sa-i iubeasca? si cu ce te-ar deranja pe tine?? iti tampeste asta plodul, iti fura astia mancarea de la gura?
          romanii ca tine put a ipocrizie: freaca salamul pana iese maioneza la filmele cu lesbiene, dar sunt impotriva homosexualilor.
          orice om normal are o problema atunci cand vrea sa-si impuna propriul stil de viata asupra altora. desigur, acela nu mai e un om normal, ci o vietate care respira aerul degeaba.
          lasati oamenii sa fie fericiti, ca nu ranesc pe nimeni. nu vine gayul sa-si bage cucu-n dosul tau sau lesbiana sa-si bage degetele in gaura prietenei tale.
          concluzia: e vorba de adulti care-si dau acordul si care nu incalca drepturile nimanui.
    • +3 (27 voturi)    
      Pai pentru cine are minte e simplu (Luni, 27 aprilie 2015, 14:23)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      Indemna la ura importriva unor persoane a caror vina e ca sunt altfel, si care nu le-au facut nimic, nu le-au incalcat nici un drept. Ce-ar fi ca si unii sa indemne la ura impotriva celor ca tine doar pentru ca ai ochi albastri (sa zicem)? Ti-ar place?
      • -4 (24 voturi)    
        o tema falsa (Luni, 27 aprilie 2015, 14:41)

        manole [anonim] i-a raspuns lui LiviuX

        cum ca homosexualitatea ar fi o boala genetica, si ca vina nu ar fi a omului, ci a.. naturii, la fel cum unii oameni au ochii albastri.

        Nimeni nu se naste homosexual si nu exista niciun studiu stiintific serios care sa duca in directia asta, desi sunt numerioase incercari care incearca sa falsifice stiinta.
        • -1 (11 voturi)    
          Vorbesti (Luni, 27 aprilie 2015, 15:58)

          RB [anonim] i-a raspuns lui manole

          Din proprie experienta? Cand spui ca nimeni nu se naste homosexual?

          Despre ce stiinta vorbesti?
          • +2 (10 voturi)    
            da tu stii (Luni, 27 aprilie 2015, 16:45)

            Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui RB

            sigur anonimule? Zi-ne si noua, nu ne lasa in intunericul ignorantei si prostiei!
            • -2 (8 voturi)    
              Cum vin unii (Luni, 27 aprilie 2015, 16:56)

              RB [anonim] i-a raspuns lui Gicu_007

              Si vorbesc mereu in numele altora.

              Bazandu-se pe stiinta in plus. Aceea care inchidea femeile "isterice" in secolul XIX si decidea dupa maxilar cine era criminal.

              Sper ca nu vorbesti despre stiinta aeea?
        • -1 (5 voturi)    
          Era un exemplu, e asa de greu de priceput? (Luni, 27 aprilie 2015, 17:00)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui manole

          Puteam sa zic de cum iti piepteni parul sau orice altceva. Astea de acum sunt alegerile tale. Corect? Iar apropo de stiinta, nu s-a dovedit nici ca e o boala sau altceva similar.
        • -1 (7 voturi)    
          tu cand te-ai decis (Luni, 27 aprilie 2015, 18:50)

          kax [utilizator] i-a raspuns lui manole

          Manole, tu cand te-ai decis sa te faci heterosexual? Iti aduci aminte?
    • +4 (6 voturi)    
      A fost distribuită de mai multe ori (Luni, 27 aprilie 2015, 14:49)

      Nautilus [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      Textul care apare în cele două imagini a mai fost publicat cândva pe la mijlocul anilor 1990 în mai multe ziare din România (Tineretul Liber, Baricada etc). Ţin minte asta datorită poveştii cu gerbilii, care e imposibilă.
  • -8 (42 voturi)    
    gardul si leopardul (Luni, 27 aprilie 2015, 13:19)

    tepesvoda [anonim]

    Liberatea de opinie e grantata de Consitutie. Ce a facut preotul e un pic grosolanesc. dar exista un dar. Am intrat pe site-ul celor de la ASUR si surpriza : orice informatie pe care o doresti sa citesti nu poti pentru ca e in limba engleza, parca denumirea este Asociatia Secular Umanitara din ROMANIA. De ce informatile nu sunt in limba romana? Nu toti romani stiu limba romana. E site-ul in limba engelza ca sa dea bine la sponsori externi. Nu noi romani nu suntem egali domnilor de ASUR? Nu avem dreptul la informatie ca toti ceilalti cetateni romani? Imi pare rau dar tot timpul exista externisti in lume unui in cazul nostru e preotul dar si cei de la ASUR care ingradesc accesul la informare. Ce aveti de ascuns domnilor de la ASUR? Deci pana la urma sunteti ca popi , tagma voastra iar restul prostimi sa se uite la voi ca la niste profeti. De ce incercati sa ascundeti cea ce sunteti ?
    • +11 (21 voturi)    
      Vorbeşti tâmpenii (Luni, 27 aprilie 2015, 13:31)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui tepesvoda

      În primul rând, site-ul e integral în română, poate ai dat click pe steagul ăla al Marii Britanii şi nu ai ştiut să schimbi înapoi pe română, că altfel nu-mi explic.

      Apoi, libertatea de opinie nu include libertatea de a face prozelitism în rândul copiilor.

      Tertio, ce anume îţi imaginezi că ar putea încerca să ascundă ASUR?
    • +8 (16 voturi)    
      pentru domnul gard de mai sus (Luni, 27 aprilie 2015, 13:43)

      e "grele" [anonim] i-a raspuns lui tepesvoda

      Usor, domnule, ca de la atata paranoia si teorii ale conspiratiei s-ar putea sa vi se sparga o vena prin creier(sau dvs. nu posedati acest instrument?). Site-ul este in limba romana( nu ca dvs. ati avea tangente foarte mari cu ea, deci se intelege dificultatea in a o recunoaste), dar are si o optiune pentru limba engleza. Cel mai probabil, in goana dvs. dupa....(dupa ce? poate ne luminati dvs. ca eu jur ca nu inteleg care a fost scopul comentariului) ati apasat pe optiunea de engleza din dreapta sus a paginii si, in loc sa va dati seama de propria eroare ati venit aici sa faceti spectacol. Jenant, domnule, foarte jenant.
      • -1 (13 voturi)    
        nu (Luni, 27 aprilie 2015, 15:54)

        Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui e "grele"

        toata lumea stie sa navigheze pe internet. Dar asta nu inseamna ca cei care nu stiu sunt prosti. Aici discriminati acei oameni care nu au inca destul exercitiu in navigarea pe internet. Clar?
    • +9 (15 voturi)    
      aiurea (Luni, 27 aprilie 2015, 14:06)

      tony [anonim] i-a raspuns lui tepesvoda

      asur .ro . Site-ul este in romana . Are si varianta in engleza, dar nu default. Mai verifica o data
    • +4 (14 voturi)    
      pai daca nu ne iese cu limba romana (Luni, 27 aprilie 2015, 14:21)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui tepesvoda

      poate incercam cu engleza for a fresh start :)

      "pana la urma sunteti ca popi"_i , de exemplu.

      altfel, ASUR chiar isi face treaba si tot site-ul e in limba romana, nu vad in engleza chiar absolut nimic:

      http://www.asur.ro/
      • +3 (3 voturi)    
        ai deschis folderele? (Luni, 27 aprilie 2015, 16:04)

        tepesvoda [anonim] i-a raspuns lui derblauereiter

        Folderele au numele in limba romana dar continutul e in engleza.Ai verificat?
    • +5 (17 voturi)    
      La scoala, înapoi (Luni, 27 aprilie 2015, 14:24)

      Alex1512 [utilizator] i-a raspuns lui tepesvoda

      Tu nici romaneste nu stii. Nu stiu cum ai reușit sa deschizi calculatorul, darămite sa comentezi.
      Site-ul de care amintesti este in limba română. Ai scris numai prostii.
      • -1 (5 voturi)    
        pentru tine (Luni, 27 aprilie 2015, 16:03)

        tepesvoda [anonim] i-a raspuns lui Alex1512

        Cred ca tu cu neamul tau nu aveti cat scoala am eu. Eu cred ca tu cu neamul tau cand vedeti o masina pe care scrie scoala spuneti ca nu e LICEU ca nu are portar.
    • +3 (15 voturi)    
      Examen pt acces la internet (Luni, 27 aprilie 2015, 14:25)

      Kre [anonim] i-a raspuns lui tepesvoda

      Pe site-ul ASUR, in coltul din dreapta sus, e un buton cu un steag pe el: de acolo se poate alege limba, romana sau engleza. E ceva normal pentru un site in zilele noastre sa ofere o varianta macar intr-o limba straina, daca nu mai multe...
    • +5 (15 voturi)    
      mda (Luni, 27 aprilie 2015, 14:26)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui tepesvoda

      este in limba romana toata ziulica, nu stiu ce setari ai matale la browser....ma rog la softul ala cu care te uiti pe net si vezi pagini html ... hmmm
      • +1 (5 voturi)    
        ai deschis fiecare folder (Luni, 27 aprilie 2015, 16:00)

        tepesvoda [anonim] i-a raspuns lui Florin

        Ai deschis fiecare folder? sa vezi ca denumirea folderol e in romana iar continutul e in engleza?
  • -3 (17 voturi)    
    si totusi (Luni, 27 aprilie 2015, 13:38)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    cred ca inca avem dreptul la opinie, fie ea idioata sau nu, ramane de vazut ce vor alege sa creada cititorii acestei brosuri insa cred ca avem dreptul sa facem brosuri cu orice idiotenie. adjectivul pe care-l punem brosurii, idiotenie sau creatie de geniu il vor pune cititorii, orice antepronuntare care sa impiedice distributia mi se pare ca incalca drepturile liberei exprimari. singururul lucru cu care as fi de acord ar fi ca la fiecare distribuire a unor brosuri de genul asta, sensibile cu privire la o anumita tema, sa se distribuie si brosura "adversarilor" ideologici, dar atat.
    • +6 (16 voturi)    
      Da si nu (Luni, 27 aprilie 2015, 15:14)

      bigbrother [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      Exagerand proportiile discutiei, e ca si cum teroristii ar promova in scoli metode de a ucide, cu desene, grafice si alte dracii sau s-ar difuza reviste pentru adulti ca materie scolara.

      E greu de pus o limita intre ce e ok si ce e nu sa existe. Sunt multe carti, reviste, brosuri etc care din fericire au vazut lumina zilei pentru ca ne-au mai luminat la cap, dar si multe altele care au depasit acel prag despre libertate de exprimare. Insa, cand e vorba de copii cred ca trebuie sa existe niste limite foarte clare, mai ales ca multi dintre ei sunt la capitolul cand abia isi descopera sexualitatea.

      Drept urmare, religia nu are ce sa caute implicata in acest domeniu, nu este treaba profesorului de religie sa faca educatie sexuala, asta e treaba parintilor fiecarui copil.
  • +5 (23 voturi)    
    Ancheta interna (Luni, 27 aprilie 2015, 13:40)

    tudor74 [utilizator]

    Ancheta interna ? Dar o ancheta a procuraturii ce are ? Daca eu as imparti pliante cum ca religia e o forma de tulburare psihica si toti care poarta o curce la gat, turban, crucea lui David. etc merita a fi omorati m-ar salta procuratura in 5 minute.
  • +1 (31 voturi)    
    Religia trebuie interzisa in scolile din Romania (Luni, 27 aprilie 2015, 13:54)

    kax [utilizator]

    Singura modalitate de aparare impotriva preconceptiilor antice umane din Romania este ca religia sa fie interzisa in scoli.
    Este foarte greu pentru romanii non ortodocsi, si mai ales pentru cei carora le pasa de viitorul tarii, sa priveasca provocarile prin care Romania trece in anii 2015.
    • +4 (16 voturi)    
      Lasand la o parte (Luni, 27 aprilie 2015, 16:13)

      Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui kax

      pornirea ta inexplicabila probabil chiar si din punctul tau de vedere de a lupta impotriva religiei, mi-am adus aminte ca ti-am ramas dator cu un raspuns. Intrebarea era ceva de genul: "poti sa-mi spui sincer de ce crezi ca iei atatea minusuri la comentariile tale?". De sincer, cum probabil ti-ai dat seama, ca nu esti baiat rau, asta stiu eu, sunt sincer in tot ce scriu. De ce iau minusuri? Pai multi iau minusuri, si de-o parte si de alta a "baricadei". Acuma, in intrebarea ta de atunci am detectat, asa, o unda de "nu vezi ca esti cam minoritar pe aici? cand 10 zic ca esti obosit, nu ar trebui sa te duci sa te culci?". Convingerile mele sunt ferme si oarecum fixe, ca si ale tale probabil. De fapt problema se reduce la o singura intrebare: "Poate omul afla/atinge Adevarul ultimativ/final/absolut?". Toate discutiile, balacarelile, injuraturile, dezacordul care apar in comentariile astea sunt absolut inutile. Nu vom afla niciodata Adevarul discutand cu alti oameni. Oamenii, dupa parerea mea, NU vor sti niciodata Adevarul. Si in consecinta, nu-mi pasa de minusuri. Si totusi, de ce iau atatea minusuri? Poate pentru ca gandesc "demodat" si in orice caz conservator si cuminte. Chestiile astea, cumintenia si echilibrul, nu le mai apreciaza aproape nimeni in ziua de azi. De-aia iau io atatea minusuri. Am fost crescut de un preot greco-catolic.
      • -1 (7 voturi)    
        Minusuri si plusuri, asa e viata. (Luni, 27 aprilie 2015, 16:44)

        kax [utilizator] i-a raspuns lui Gicu_007

        Am si uitat care era contextul discutiei, dar ai dreptate, si zic si eu ca in functie de care parte a baricadei se afla auditoriului, si in functie de subiect, se iau minusuri si plusuri.
        Au fost articole unde doar minusuri am luat si tu ai luat numai plusuri, si invers.
        Si eu zic ca asta numa benefic poate fi pentru noi, ca societate.
        Ce ma necajeste pe mine, este ca ideile cuminti, cum zici ca sunt si ale tale, franeaza progresul si bunastarea individului. Un exemplu la indemana ar fi ca impotrivirea bisericii si a religiei la modul general, in studierea celulelor STEM, aceasta franare, a facut ca tatal unei prietene bune de-a mele sa moara. De ar fi beneficiat de un astfel de tratament, ar fi trait. Dar nu a fost sa fie, pentru ca se pare ca in unele tari, biserica inca are putere si dicteaza ce si cum cu oamenii.
        • +3 (7 voturi)    
          hi hi, apropo de minusuri :-) (Luni, 27 aprilie 2015, 17:19)

          Gicu_007 [utilizator] i-a raspuns lui kax

          este mai sus un comentariu de la colegu con_stan_tin, care a zis ca "homosexualitatea este un progres" si a luat numa minusuri... Oare de ce? Multa lume de pe thread-ul asta e super-liberalista si aparatoare a sarmanelor minoritati. Cum de-au putut lovi in propriul lor coleg con_stan_tin, care este cel mai revolutionar dintre toti?
          • -1 (5 voturi)    
            Astazi este juma juma (Luni, 27 aprilie 2015, 17:54)

            kax [utilizator] i-a raspuns lui Gicu_007

            Vad o impartire juma juma azi, :)
            Eu cred ca si-a luat minusuri din ambele tabere pentru ca a venit cu o varianta alternativa fara argumente legat de evolutia speciei umane. A fost privita ca o ironie de umanisti, si ca un fapt de dualisti.
  • +1 (25 voturi)    
    ... (Luni, 27 aprilie 2015, 14:02)

    Coddy [utilizator]

    Titlul nu e prea prietenos fata de minoritatile respective, insa cel putin din ceea ce scrie pe pagina scanata, nu vad deloc informatii neadevarate. E drept ca sunt descrise cu lux de amanunte, dar asta e realitatea.
  • -1 (23 voturi)    
    Nici o diferenta (Luni, 27 aprilie 2015, 14:05)

    xolv [utilizator]

    Ce mi-e lapidare cu pietre, ce mi-e linsajul mediatic. Sa ne indignam de cine nu e ca noi, globalistii atei LGBT.
    • +6 (10 voturi)    
      Nelegat de subiect (Luni, 27 aprilie 2015, 16:18)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui xolv

      "Lepidare cu pietre" e un pleonasm
  • +2 (34 voturi)    
    nu se poate, tovarăși! (Luni, 27 aprilie 2015, 14:25)

    shemu [utilizator]

    Propun să fie pus în discuția biroului politic și exclus din partid, acest tovarăș preot, care își permite să răspândească opinii și păreri neconforme cu ideologia dominantă!

    Să fie arătat cu degetul, că nu participă la propaganda obișnuită! Adică noi la Hotnews ne chinuim să edificăm omul nou și pe el în doare în.... pardon că vorbesc de funie în casa spânzuratului!
  • +1 (5 voturi)    
    Ce e de facut? (Luni, 27 aprilie 2015, 16:10)

    AT [anonim]

    Deci, sa interzicem Biblia de la ora de religie si sa aducem niste brosurici la ora de educatie sexuala:

    http://www.theoriedugenre.fr/?Papa-porte-une-robe-la-litterature
  • +5 (13 voturi)    
    popii si ortodoxia (Luni, 27 aprilie 2015, 17:12)

    Raymond [utilizator]

    bolovanul legat de piciorul Romaniei
  • +2 (4 voturi)    
    buna ora asta (Luni, 27 aprilie 2015, 17:14)

    Francisc 1 [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=ZLdcVG9aUYQ
  • 0 (12 voturi)    
    Mama Lor de RELIGIOSI. (Luni, 27 aprilie 2015, 18:40)

    KevinTommaso1 [anonim]

    SInt analfabeti, dar detin functii de invatamint. Daca nu stii despre ce vorbesti taci draq din gura. Nimeni NU alege sa fie gay. Ca daca ar fi de ales, 95% din populatie ar face sex gay si hetero. Dar nu fac pt ca numai cei care SE NASC cu aceste tendinte, pot face sex gay. Doresc ca tot cei care se opun gayilor, sa nasca nacar un copil gay, sa vade prin ce trece un parinte cu copil gay!!! Societatea trebuie educata, si nu prin a promova URA.
  • +1 (13 voturi)    
    BRAVO ASUR. (Luni, 27 aprilie 2015, 18:41)

    KevinTommaso1 [anonim]

    Astia is fac de cap. Mama lor de religiosi anaflabeti.
  • -1 (9 voturi)    
    Vă salut, dle profesor Chiriță (Luni, 27 aprilie 2015, 19:21)

    popescu_dtru [utilizator]

    De unde poate fi descărcată broșura?
  • -1 (7 voturi)    
    Pătrașcu (Luni, 27 aprilie 2015, 21:01)

    popescu_dtru [utilizator]

    e supărat pe exprimarea ”sexul fecal”. Dar, oare cum fac homosexualii sex? Își strâng mâna?
  • +1 (3 voturi)    
    Poveşti (Marţi, 28 aprilie 2015, 8:31)

    Florentin [anonim]

    Hristos a înviat! Am citit şi eu despre ceea ce a distribuit acest domn profesor şi m-am crucit. Nu pentru că a distribuit un profesor ci pentru ceea ce s-a scris pe acel bilet de către, cică, ASCOR. Nu pentru faptul că biserica este tranşantă cu privire la homosexualitate, ci pentru faptul că nişte studenţi vorbesc în numele tuturor studenţilor teologi ortodocşi din România. Aceşti studenţi au impresia că sunt atotştiutori, super-deştepţi şi plini de Duh Sfânt şi noi, restul suntem nişte proşti, nişte diavolaşi inculţi pe care ei şi câţiva duhovnici care nu au treabă la mănăstire şi nu numai mai sunt şi preoţi de mir, care sunt lăsaţi de capul lor de către episcopi, să facă ce vor, să vorbească ce vor, să se comporte cum vor. Trebuie pusă o rânduială în toate, dacă Biserica Ortodoxă nu v-a lua atitudine faţă de aceşti oameni care într-un fel reprezintă biserica va fi rău, dacă mai dormim mult şi nu facem nimic va fi rău. Dacă nu vor fi evaluaţi aşa cum trebuie studenţii de la teologie şi apoi candidaţii la preoţie şi cei pentru catedra, va fi rău. Dacă majoritatea se vor axa doar pe cunoştinţele lor bogate şi prefăcătoria care a ajuns la mare preţ va fi rău. Dar să nu uităm că are Dumnezeu grijă de biserică. Noi putem dormi liniştiţi şi copiii noştrii vor fi educaţi de nişte ... profesori şi de nişte ... preoţi prefăcuţi, excroci şi „iubiţi de popor”. Acesta este românu.
  • +2 (4 voturi)    
    Si nu-i asa? (Marţi, 28 aprilie 2015, 13:58)

    RRP [utilizator]

    Nu mi se pare corecta abordarea dar adevarul este acela. Din nefericire ni se tot baga pe gat ca trebuie sa intelegem o deviatie de comportament.
  • -1 (1 vot)    
    Inevitabil (Miercuri, 29 aprilie 2015, 10:54)

    Matei.M [utilizator]

    Peste 100 de ani, oamenii vor rade de prostia si de prejudecatile noastre. Milioane de epileptici au fost ucisi in Evul Mediu pentru ca erau considerati creaturi ale Diavolului. Medicii din secolul 19 erau convinsi ca masturbarea dauneaza sanatatii si recomandau indepartarea sau cauterizarea clitorisului la fete. Secole de-a randul, teologii s-au intrebat daca femeia are sau nu suflet si i-au interzis dreptul la vot sau educatie, tot pe motive religioase. Milioane de homosexuali de-a lungul istoriei au fost condamnati la moarte, inchisi, tratati cu electrosocuri. Chiar nu vedeti ca ne indeptam inevitabil spre ratiune, spre intelegere, spre egalitate? Este inevitabil. Inclusiv in Itlaia si Polonia sunt presiuni puternice ptr legalizarea parteneriatului civil. Ca este boala sau nu, homosexualitatea nu este clar o alegere. In plus,. hai sa nu fim ipocriti! Ori respectam si interzicem tot ce spune Biblia (inclusiv carnea de porc sau sexul premarital) ori ne intoarcem cu fata spre 2015 si spre lumea de acum.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică