VIDEO Seful Statului major rus avertizeaza Romania: Puterile non-nucleare unde sunt instalate elemente ale scutului antiracheta au devenit obiectul unui raspuns prioritar din partea Rusiei

de I.C.     HotNews.ro
Joi, 16 aprilie 2015, 16:12 Actualitate | Esenţial

Valeri Gherasimov (seful Statului Major), Sergei Soigu (ministrul Apararii - in centru) si Vladimir Putin
Foto: Agerpres/AP
Seful Statului major al Fortelor Armate ruse, Generalul Valeri Gherasimov, avertizeaza tarile europene care planifica sa gazduiasca instalatii ce fac parte din sistemul american de aparare antiracheta ca reprezinta o amenintare pentru Rusia si ca autoritatie de la Moscova vor fi fortate sa le considere tinte si sa pregateasca un raspuns, transmite Wall Street Journal.



"Puterile non-nucleare unde sunt instalate elemente ale scutului antiracheta au devenit obiectul raspunsului prioritar", a spus Gherasimov, referindu-se la Romania si Polonia.

Comentariile au fost facute in cadrul unei conferinte de presa pe tema apararii organizate la Moscova in care o serie de oficiali rusi de nivel inalt au avertizat cu oprivire la amenintarile grave reprezentate de SUA si de NATO la adresa Rusiei moderne.

Ministrul rus al Apararii, Sergei Soigu, a calificat inca o data afirmatii Occidentului, care sustine ca scutul vrea sa fie o aparare impotriva Iranului, si nu impotriva Rusiei, drept o minciuna.

"Astazi este clar ca amenintarile cu racheta dinspre Teheran pe care SUA si alte tari ale aliantei le-au inventat sunt un bluff", a afirmat Soigu.

Ministrul rus al Apararii a mai acuzat NATO ca mareste potentialul pentru razboi in zona Europei de Est prin faptul ca organizeaza exercitii antu-rusesti prin care exerseaza desfasurarea tactica de arme nucleare. "Tarile nonnucleare NATO sunt implicate in exercitii care exerseaza folosirea de arme nucleare americane desfasurate in mai multe tari europene", a afirmat Soigu.

Ministrul rus a avertizat acele tari de posibilele consecinte ale acestor actiuni, amintindu-le de atacurile nucleare americane asupra Hiroshima si Nagasaki in timpul celui de Aal Doilea Razboi Mondial.

"Puteam doar sa ghicim ce tip de consecinte s-ar fi putut inregistra daca Europa ar fi avut un zel similar de a folosi arme nucleare precum cel care aparuse mai devreme la armata americana", a mai afirmat Soigu.

Atat generalul Gerasimov cat si ministrul Soigu au afirmat ca locul de desfasurare al exercitiilor NATO recente este marturie a caracterului anti-rus al obiectivelor aliantei. Gerasimov a avertizat ca NATO incearca sa isi extinda influenta in Balcani, Caucaz si Asia Centrala, zone cu legaturi vechi cu Moscova.

"Este semnificativ faptul ca noii membri ai aliantei sunt, aprope in intregime, fosti membri ai Pactului de la Varsovia si foste republici sovietice", a spus Gerasimov. "Cu alte cuvinte, incepand cu 1990, procesul de extindere a progresat inspre est, strict in directia granitelor Rusiei."

Seful Statului major a mai aratat ca exercitiile NATO sunt din ce in ce mai dese si mai intensive, devenind totodata din ce in ce mai ostile la adresa Rusiei. "Daca in anii anteriori, exercitiile se concentrau pe managementul crizelor si contraterorism, astazi prioritatea a devenit sa rezolve probleme intr-o confruntare militara cu un dusman conventional, care este usor de ghicit: Federatia Rusa", sustine Gerasimov.










21565 vizualizari
  • +73 (89 voturi)    
    aceasta declaratie este egala (Joi, 16 aprilie 2015, 16:16)

    un domn [utilizator]

    cu Retragerea Ambasadei uresese de pe Kiseleff..sa donam Magiun pentru Oleg sa aiba pe drumul INAPOI in Mujicia lui
    • -50 (80 voturi)    
      Asa ar vrea... (Joi, 16 aprilie 2015, 17:28)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Mujicia ta....daca o sa inceapa un mare razboi v-am mai zis eu in nenumerate randuri care o sa fie strategia Rusiei...titlul articolului nu face decat sa confirme inca odata acest lucru...sunt aproape sigur ca o sa pieim primii...asta doar datorita faptului ca am ales sa-l pupam in dos pe Samy gazduind scutul antiracheta pe teritoriul nostru.
      • +26 (36 voturi)    
        Invata mai intai LIMBA ROMANA ... (Joi, 16 aprilie 2015, 20:53)

        Herodot [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        ... si pe urma ne explici ce si cum... Si a propos: daca o sa inceapa un mare razboi, din Mujikstan nu va ramane decat amintirea numelui sau... V-au bagat in cap niste tampiti ca doar ei pot sa transforme SUA intr-un morman de cenusa, da' sa va fie clar: si SUA pot transforma Mujikstanul intr-un morman de cenusa! Vai de poporul vostru pe mainile cui a incaput!
      • +17 (19 voturi)    
        Ceea ce spune rusul in mujicia lui... (Vineri, 17 aprilie 2015, 1:58)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        ... e ca daca scutul antiracheta ar putea sa fie folosit impotriva unui atac rusesc, atunci e nevoie si de o aparare antiaeriana moderna si sofisticata care sa protejeze Deveselu, aparare pe care noi nu o avem - ca de, contra Iranului nu e necesara si asta o stie si rusul.

        Se aude?
      • +12 (14 voturi)    
        Ce vorbesti? (Vineri, 17 aprilie 2015, 5:51)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        Cu sau fara scut,. tot "primii" eram. Pe de alta parte, ce atata agitatie pentru un "scut" care ewste
      • +7 (11 voturi)    
        Daca "pieiti" primii nu e paguba (Vineri, 17 aprilie 2015, 9:13)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        Ceva agramati in slujba rusnacilor mai putin
        • 0 (2 voturi)    
          La un singur lucru nu se gandesc romanii (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 19:04)

          RoFa [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

          daca Romania si Polonia nu intrau asa iute in NATO si mai ales nu admiteau scuturi anti-racheta pe teritoriile lor, nici rusii nu s-ar fi simtit amenintati prin apropierea NATO de teritoriile rusesti. Pacat ca la asta se gandesc prea putini romani... Fiti eroi si muriti in secolul 21 de mana rusilor! O sa scrie in cartile de istorie despre voi si despre copiii vostri, fiti siguri!!! Iar americanii o sa va priveasca de peste ocean cu condescendenta... dar nu cu mila..... Vai de voi, romani!
      • +10 (12 voturi)    
        Rusia - stat agresor (Vineri, 17 aprilie 2015, 10:46)

        Irizat [anonim] i-a raspuns lui hot news

        In opinia ta il pupam in dos pe Samy. In opinia noastra de romani, suntem aliati cu USA, exact ce au dorit bunicii nostrii dupa 1947. "Vin americanii!" au gandit-o, au spus-o, au actionat si au sperat in acest sens. Si unii au platit cu ani grei de puscarie pt. asemenea sperante (precum bunicul meu) si apoi cu interzicere de drepturi civile pt. intreaga familie.
        Daca va fi razboi va fi pt. ca vrea mujicul nespalat si rupt in cur. Mujicii nu au drepturi (confiscate de mafia kremlineza) nu au sapun (ce-i aia?), nu au ce manca, dar au orgoliu hranit cu propaganda si amenintari cu rachete nucleare la adresa lumii civilizate.
        Daca pana si scandinavii au ajuns sa declare ca Rusia e cea mai mare amenintare la adresa pacii in Europa, daca neutrele si impaciuitoarele tari precum Suedia si Finlanda se gandesc sa adere la NATO (dupa 2 ani de intruziuni ale mujicilor in spatiul lor aerian si maritim)...pai ce mai e de discutat?
        http://www.euractiv.com/sections/global-europe/nordic-nations-agree-defence-cooperation-against-russia-313672
        Americanii vor razboi? Nu, americanii actioneaza ca membrii responsabili ai unei aliante, alianta in care partenerii le sunt amenintati de catre un stat agresor -Rusia; stat care in toata istoria lui de acum 300 de ani si pana in prezent, nu a stiut decat sa anexeze teritorii, sa deporteze si sa asasineze in masa populatia civila. Impotriva barbarilor te aperi; sau ajungi sclavul lor si pieri.
        • 0 (0 voturi)    
          Poate ca ar trebui sa ne uitam un pic mai atent (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 13:24)

          SanduMihai1 [anonim] i-a raspuns lui Irizat

          " stat care in toata istoria lui de acum 300 de ani si pana in prezent, nu a stiut decat sa anexeze teritorii, sa deporteze si sa asasineze in masa populatia civila."

          Tocmai ai descris SUA. Uitam repede de faptul ca acea tara si-a distrus SISTEMATIC populatia INDIGENA.
          Vorbim de rusi ca de cei mai rai dintre rai, de americani (cu A mare) ca vezi doamne cavalerii pe cai albi. Sorry. Cind a fost reala nevoie de ei (chiar tu ai zis-o) NU au venit. Cind a fost reala nevoie de ei (rusii avand 45000 de soldati la granita cu Ucraina) au trimis 200 de soldati in Romania.

          Poate ca ar trebui sa incetam sa pictam in negru absolut o parte si in alb absolut o alta parte, sa ne amintim doar de ororile comise de o parte si nu de cealalta. Da, din pacate Hirosima si Nagasaki SINT niste orori. Colosale chiar. Pe care le uitam.

          Poate ca ar trebui sa ne mai gindim si la alte lucruri. Radio Europa Libera a urlat mult si tare ca sintem "infometati de dictator" dar toata lumea uita ca tarile din vest _au cumparat acele alimente_.

          Sintem foarte orbiti de o ura directionata, ridicam prea repede in slavi pe altii fara sa ne uitam un pic mai atent.

          Adevarul adevarat e ca in momentul asta NU exista cavaleri pe cai albi. NU ajuta nimeni pe nimeni sau "lupta pentru libertate". Totul e PE INTERES. Si atit.

          Poate ca ar trebui sa invatam sa ne vedem si noi ca popor si tara INTERESELE PROPRII in primul rand nu sa fim pioni si slugi.
    • -26 (52 voturi)    
      Curaj (Joi, 16 aprilie 2015, 17:39)

      snams [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Nu cred că s-a născut încă românul cu boașe așa mari încât să-l trimită pe ambasadorul rus înapoi la mama lui, Rusia. Suntem, ca nație, tamponul dintre marile puteri că vrem sau că nu vrem. Ca frunza aia-n vânt.
      • +18 (28 voturi)    
        frunza (Joi, 16 aprilie 2015, 19:01)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui snams

        marelui prieten al tau de la rasarit!
    • +33 (45 voturi)    
      der president (Joi, 16 aprilie 2015, 17:42)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Ma intreb daca va reactiona mai prompt de data asta, in sensul ca sa-l invite pe ambasador la Cotroceni la dat cu explicatiile. Nu ma pricep, dar mi s-ar parea o reactie potrivita.
      • +6 (30 voturi)    
        romano-germanul johannis (Joi, 16 aprilie 2015, 19:01)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

        freaca menta la cotroceni!
        • +4 (16 voturi)    
          mai nou....freaca menta.... (Joi, 16 aprilie 2015, 23:41)

          oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

          prin statiuni turistice din alte zari.....probabil s-a mutat cotroceniul prin insule atlantice.
      • +19 (23 voturi)    
        Nu e cazul (Joi, 16 aprilie 2015, 19:53)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

        Declaratia din articol apartine Sefului de Stat Major rus. Nici macar ministrul nostru de externe nu trebuie sa-i raspunda ofiterului rus. Nu se cade. Si cu atit mai putin presedintele. Caci trebuie pastrat echilibrul rangului diplomatic.

        Insa are cine sa-i dea replica rusului. Nu-i nici o problema. Ar putea fi un general de-al nostru, si/sau NATO. Sau un secretar de pe la Ministerul de Externe.
    • +27 (45 voturi)    
      aceasta declaratie este mai degraba..... (Joi, 16 aprilie 2015, 17:59)

      novator [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      .......o dovada a disperarii putinistanului care, "sub inteleapta indrumare a marelui conducator", a declansat fara sa vrea, o noua cursa a inarmarilor pe care a si pierdut-o deja.

      Putinistanul a intrat in agonie economica iar "maretul" pitic, da din colt in colt neputincios, in fata avalansei care vine.
      Noroc cu OMV Petrom care i-a aservit Austria si a facilitat accesul Gasprom la rezervele de titei ale romaniei, vandute de niste tradatori autohtoni.
      Prin aceasta retea ticaloasa, putinistanul mai poate influenta, inca, centrul europei.
    • +18 (36 voturi)    
      Mda...... (Joi, 16 aprilie 2015, 18:26)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Daca acuma am avea un Presedinte real , nu de asta....virtual , de FB , acest ambassador-derbedeu ar tre sa fie convocat la Presedentie si expediat in ...Siberia !!!! Asta ar pati in orice tara normal un mujic obraznic !!!!
      • +9 (23 voturi)    
        nici pe facebook (Joi, 16 aprilie 2015, 19:03)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        n-a raspuns in nici un fel. Degeaba rage gazetili ca si leii in turbare. "Impartiabilul pres e de neclintit"!
  • +52 (60 voturi)    
    Bring it on, flyboy (Joi, 16 aprilie 2015, 16:19)

    Soljenitin [utilizator]

    Hai, puisori, sa va manance in dos, numai.
    • +25 (37 voturi)    
      Imi doresc ca aliatii sa, (Joi, 16 aprilie 2015, 18:16)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      puna cateva nuci si la noi in tara cu tinta spre Rusia ca sa mai taca aia din gura. Si eventual doua trei cu tinta spre Ungaria. Eu personal mai bine mor decat sa traiesc sub rusi sau unguri....
      • +8 (16 voturi)    
        eehehehe (Joi, 16 aprilie 2015, 19:04)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

        nu stiu daca o sa ai de ales cu jobbik asta la guvernare.
      • -16 (34 voturi)    
        vorba aia (Joi, 16 aprilie 2015, 19:16)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

        Rușii sunt cu rachete nucleare, americanii sunt cu rachete nucleare, românii sunt cu... scutul.
        • +7 (17 voturi)    
          maze t ov (Joi, 16 aprilie 2015, 19:52)

          thatchme [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          crede-ma ca nu suntem in aceeasi barca.
        • +4 (6 voturi)    
          Bina ca il avem (Vineri, 17 aprilie 2015, 9:15)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          ca daca nu eram de mult gubernie politica a rusnacilor.
  • +59 (73 voturi)    
    Avansam (Joi, 16 aprilie 2015, 16:22)

    Daniels22026 [utilizator]

    Pina acum eram doar pe lista neagra a Rusiei. Dar am avansat la ultimul nivel. Sintem tari de tot. Bravo Romania! Inseamna ca sintem pe drumul cel bun.
    • -34 (54 voturi)    
      ne sterg rusii de pe fata pamantului (Joi, 16 aprilie 2015, 16:44)

      serioja [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      Trebuie sa ne avem pe bune cu ei si sa nu ne atragem ura lor pt alte parti ale globului asupra noastra.
      In plus ce am obtinut noi de la americani? ViZE NU... dolarul aproape ca a egalat euroiul. Europa nu are decat de pierdut din acest conflict fabricat.
      • +17 (27 voturi)    
        de ce nu te angajezi tu (Joi, 16 aprilie 2015, 19:05)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui serioja

        la vocea rusiei.
      • +22 (26 voturi)    
        Numai Putin (Joi, 16 aprilie 2015, 19:11)

        Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui serioja

        poate distruge Rusia si o face in mare stil!
      • +9 (23 voturi)    
        Tie da, trebuie sa-ti fie teama (Joi, 16 aprilie 2015, 20:05)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui serioja

        Ceea ce ai scris e valabil in dreptul tau. Ti se potriveste lasitatea. Iar curajul tau costa ceva euro, dolari, degeaba nu esti tu curajos. Inteleg.

        Dar cei ca tine au fost destul la putere in Romania. Acuma decidem noi, restul tarii neuslamizate. Si mesajul nostru ferm fata de Rusia este urmatoarul:

        Mars in Rusia voastra, nenorocitilor!

        P.S.
        Apropo draga serioja, asta-i nick de rus. Ai tupeu sa comentezi in Romania cu nume de rus. Indiferent ce natie ai fi tu, sa stii ca ai loc in Siberia. Nu mai comenta prin Europa ca s-ar putea s-o incurci. Daca incepe razboiul , cine trebuie sa ajunga la tine, o sa te gaseasca pina la urma. Nu scapi nici in gaura de sarpe.
        • +4 (4 voturi)    
          Daca razboiul s-ar face de la tastatura... (Vineri, 17 aprilie 2015, 12:36)

          OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          ...sau din gura, am avea destui "campioni".

          Nu vrei tu sa te duci voluntar in Ucraina? Am auzit ca fac recrutari prin Moldova. Nu risipi "curajul" asta pe Internet.

          "Si mesajul nostru ferm"

          Ce-ar fi sa nu te mai erijezi in reprezentatul altora? Ca nu te-a ales nimeni.
      • +9 (13 voturi)    
        pai daca (Vineri, 17 aprilie 2015, 4:23)

        vezi [utilizator] i-a raspuns lui serioja

        ei ne ameninta ca suntem pe lista de prioritati, in conditiile in care avem un "scut defensiv", nu e mai bine sa-i lasam pe americani sa instaleze si ceva rachete ofensive....Ei ne ameninta pe noi, noi ii amenintam pe ei !
        Se pare ca rusu' numai de frica stie.
        Ce ar vrea ei (rusnacii) sa stam cu pantalonii in vine si sa-i asteptam pe ei sa vina (pe din dos) ?
        Deci nu avem voie nici sa ne aparam...brovo aliosa ! Trebuie sa inteleaga idiotul de la Kremlin ca nimeni nu are voie sa ameninte, mai ales cu arme nucleare. Au ramas la faza preistorica. Ei nu inteleg ca nu cu forta se face treaba. De ce vor tarile din pactul de la Varsovia tratate cu NATO si nu nu cu rusii ? E chiar asa de greu de analizat ?
      • +9 (15 voturi)    
        De la rusi ... (Vineri, 17 aprilie 2015, 4:44)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui serioja

        ...ce ai obtinut din 45 si pana acum? Enumera, te rog.. De la americani ai obtinut vize de Europa, nu mai manca rahat. Iar nu dolarul a egalat euro, ci euro a scazut. Oricum, ce legatura are cursul valutar? Vrei in ruble?
      • +3 (15 voturi)    
        loool (Vineri, 17 aprilie 2015, 8:04)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui serioja

        viza nu ai obtinut tu boule.
        eu am primit :))))))) cand am avut nevoie.
    • +26 (36 voturi)    
      Mai avem un nivel (Joi, 16 aprilie 2015, 18:05)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Chestia cu tinta prioritara se refera doar la puterile non-nucleare.

      Daca devenim putere nucleara atunci nu vom mai fi tinta prioritara, asa cum a devenit tinta prioritara Ucraina dupa ce a renuntat la arme nucleare.

      Rusii nu inteleg decat puterea militara.
    • -3 (17 voturi)    
      Respect pt. Basescu.... (Joi, 16 aprilie 2015, 23:47)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      El a pavat acest drum.
  • +58 (76 voturi)    
    Apararea e o amenintare pt Moscova (Joi, 16 aprilie 2015, 16:25)

    Locke Lamora [utilizator]

    Asta-i tampit sau doar nesimtit? Iauzi dom'le, se caina mujicul ca nu poate el defila linistit ca pe vremuri prin Europa de est. Gata bah mujicilor, s-a terminat cu violurile, cu vodcareala si cu davai ceas davai palton. Vedeti-va de huciurile voastre din stepa.
  • -56 (92 voturi)    
    eh (Joi, 16 aprilie 2015, 16:25)

    Mazeta [utilizator]

    Nici o grija. Ne vor apara americanii de rusi, asa cum au facut-o in '45.
    • +19 (39 voturi)    
      Crapa hrishca-n voi de ciuda (Joi, 16 aprilie 2015, 16:35)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ca de data asta americanii is in Romania si o sa va bata la poponetz daca nu va vedeti de treaba voastra.
      ps: Treaba vostra = vodcareala, foame, femei, dughineala, mujicie....civilizatia bullshevica, ce mai....
    • +28 (40 voturi)    
      In '45 (Joi, 16 aprilie 2015, 16:43)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      In '45 Romania era aliata rusiei. Asta nu i-a impiedicat pe nemernicii de mujici sa ne distruga tara desi pozau in eliberatori.

      Asa ca taci, mananci ce nu trebuie cu polonicul.
      • 0 (0 voturi)    
        Rusia (Vineri, 17 aprilie 2015, 23:30)

        tdr [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Cine ne-a dat pe mana rusilor ? Nu " unchiul nostru sam "? Vipera care pozeaza in aparatorul democratiei , care omoara alte popoare pentru interesele lui ! Care a ucis sute de mii de oameni la Hiroshima si Nagasaki , in Irak , Iran ,etc., care si-a ucis propriii cetateni (3458 de bucati ) Alti dictatori au fost si sunt "criminali de razboi " , unchiul sam nu este "criminal de razboi " , este Alba ca zapada . Unchiul sam este o javra ordinara ! Ne va folosi copiii drept carne de tun . Daca SUA vrea sa se lupte cu Rusia , sa se duca in Alaska, ca este aproape de Rusia , vreo 200 km . Sa ne lase pe noi in saracia noastra .! Huo , unchiule sam , dracu' sa te ia !
    • +25 (31 voturi)    
      Pai de ce ne-ar fi aparat? (Joi, 16 aprilie 2015, 16:44)

      Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu prea aveau de ce sa ne apere in 45, doar luptasem impotriva lor, si ne-am sucit ca la Ploiesti doar cand am vazut ca luam bataie, pentru ei si pentru Rusia noi am pierdut razboiul si si-au facut imparteala intre ei. Acum e alta treaba si oricum, chiar daca ne apara sau nu, alta sansa nu avem. Sa ne dam singuri pe mana Rusiei nu e o optiune.
    • +24 (40 voturi)    
      PSD vrea Rusia (Joi, 16 aprilie 2015, 16:49)

      Sani [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Breeeee, Mazeta, am observat la diversi PeSeDei - Derbedei ca ei critica mai mult SUA ca nu ne-au aparat de rusi decat pe rusi insisi!

      Bai, acolo la voi, in Partidul Super Derbedeu, logica n-are mare cautare nu-i asa?
    • +20 (28 voturi)    
      beh (Joi, 16 aprilie 2015, 16:50)

      varzeta [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      vezi că-i vodca 5EUR pe Sheremetyevo așa că, dacă nu ți-au dat încă viza, poți să te îmbeți pe aeroport măcar. Sugerez și nițel poloniu la cocktail, poate te mai trezești un pic spre deloc. Hai, davai.
    • +12 (22 voturi)    
      in 45? (Joi, 16 aprilie 2015, 18:20)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      si atunci americanii si-au respectat angajamentele, si anume sa nu intervina, asa hotarasera impreuna cu rusii . au fost oameni de cuvant, se pare ca vor fi si acum.
    • +13 (23 voturi)    
      Cu sau fara americani (Joi, 16 aprilie 2015, 19:22)

      fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Cu sau fara sanse de a invinge, cel putin noi si polonezii ne vom vinde pielea cat se poate de scump. Asta e tot ce trebuie sa intelegi tu si cei ce te platesc. De restul nu-ti face griji. Nu e treaba postacilor rosii.
    • +10 (16 voturi)    
      Deh, (Joi, 16 aprilie 2015, 19:25)

      gigifisiune [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      bre, mazeto, vezi cum te dai singur de gol sa rusii ne sunt dusmani?
    • +2 (6 voturi)    
      Ne apara sau nu, dusmanul (Vineri, 17 aprilie 2015, 9:17)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      este de secole rusia nu America. rusia doreste sfarmarea statului Roman si a rupt teritorii din Romania, teritorii aflate sub controlul altor state azi. Ca sa avem clar dusmanul direct al Romaniei. Oricat de putin dau sau fac Americanii ei ne ajuta.
  • +53 (69 voturi)    
    Imperiul rosu se va destrama (Joi, 16 aprilie 2015, 16:26)

    George [anonim]

    Rusilor, sunteti niste gunoaie! Tara voastra artificiala, formata exclusive prin rapt territorial si agresiuni va disparea mai devreme sau mai tarziu. Nu sunteti decat niste primitivi agresivi care nu va puteti integra intr-o societate moderna, civilizata.
  • +65 (71 voturi)    
    asteptam un raspuns despre tezaur (Joi, 16 aprilie 2015, 16:27)

    rov [utilizator]

    in rest...va dorim dezintegrare usoara.
  • +38 (42 voturi)    
    Tot ziceam de bota si zahar (Joi, 16 aprilie 2015, 16:27)

    Peredhil [utilizator]

    Pe aici http://www.hotnews.ro/stiri-international-19938711-vladimir-putin-recunoaste-impunerea-modelului-sovietic-europei-est-fost-greseala.htm

    1.RO era pe lista de tinte a Rusiei din 1968 incoace cel putin,nimic nou.
    2.ce e asta,raspuns prioritar?unde se incadreaza in conceptele clasice ale schimbului nuclear?
    ori sunt tinte prioritare intr-un atac rus,pentru a destabiliza reteaua defensiva
    ori intra la gramada in second strike in cazul SF in care NATO decide sa trimita Rusia in epoca de piatra si lanseaza first strike
    Povesti bune de speriat audienta care crede ca MAD e nickul lui Vladimir cel Mare.
    Asta sa se ia de mana cu Turcinov la emisiunea "Oficialii spun lucruri trasnite"

    Singura varianta plauzibila ar fi ca RO si PL sa fie atacate conventional,amenintand in acelasi timp cu atac nuclear si mizand pe lipsa de apetenta a Occidentului pentru un razboi total.Dar,nu va tine;cum rusii ar sari in cap inainte de a restitui Crimeea,US ar face la fel inainte de a lasa fara raspuns atacarea statelor NATO;ambele superputeri vor evita sinuciderea politica mai presus de orice
    • +27 (33 voturi)    
      Din cate stiu eu.... (Joi, 16 aprilie 2015, 18:02)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Peredhil

      Rusia nu a atacat niciodata o tara NATO. Le-a invadat / destabilizat pe cele care nu aveau in spate o alianta militara puternica: vezi Moldova, Cecenia, Georgia, mai nou Ukraina (desi ii garantasera securitatea in schimbul renuntarii la armele nucleare). Asa ca.... ziceti baieti pana va doare gura. Apropo, crede cineva ca Putin mai ocupa Crimea daca mai existau niste nuke prin Ucraina?
      • -1 (5 voturi)    
        Noi am destabilizat Moldova. Noi ne-am tradat (Vineri, 17 aprilie 2015, 10:14)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        Pentru ca nu am cerut ferm si explicit alipirea teritoriului romanesc. Pentru ca i-am recunoscut independenta.

        Poate sa ne spuna fostele conduceri ale tarii daca, unde si cind au cerut explicit la nivel european sau mondial Unirea? De fapt, Unirea nu se cere, unirea se face.

        Dar de Bucovina de Nord si de Odesa, de ce impunatorii de opinie nu pomenesc nimic?

        Care sunt sansele sa ne redobindim aceste teritorii intr-un conflict cu Rusia, cind ele sint la "aliatul" Ucraina?

        De cind si de ce suntem noi prietenii Ucrainei, de-am si muri pentru ea?
  • +39 (43 voturi)    
    are dreptate (Joi, 16 aprilie 2015, 16:28)

    AnduAndrei [utilizator]

    de fapt, pana la urma, la ce ne mai trebuie nou armata? Sunt perfect de acord cu rusul, ba chiar zic ca ar trebuii sa le dam si restul aurului pe care-l avem la BNR. Si sa organizam si un referendum ca-n Crimeea de alipere cu Rusia...ce, doar Moldova are voie sa fie oprimata de rusi?
  • +41 (51 voturi)    
    Romania trebuie sa investeasca in (Joi, 16 aprilie 2015, 16:28)

    qwerasdf [utilizator]

    cercetare masiv. Avem foarte multi fizicieni si oameni de stiinta capabili. Ne e frica de rusi doar pt ca au arme nucleare. Nu pentru restul dotarilor... alea sunt depasite cu mult de capabilitatile NATO. Lor de ce nu le-ar fi frica de noi ca le putem trimite si noi un little boy la kremlin? ia mai da-i ma'sa de grobieni, ne-au tras in urma 50 de ani.
    • -8 (14 voturi)    
      Mda (Joi, 16 aprilie 2015, 21:34)

      Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      "Dotarile" rusilor sunt muuult, cu muuuulte suuuute de ani inapoia NATO dar mai ales ale Romaniei. Trimitem un IAR Ghimbav si distrugem dintr-un foc toate Suhoiurile si MiGurile construite vreodata.
      • +3 (7 voturi)    
        Fiind asa de "avasanti" rusii (Vineri, 17 aprilie 2015, 9:20)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

        de ce se tem de cateva rachete "primitive" din Romania. Sau stiu ei ceva despre supertancurile rusesti carora li se rup senilele dupa 5 Km, de rachetele "de precizie" ce explodeaza in capul rusnacilor si nu au eficienta decat asupra avioanelor civile. Altfel de ce ar cumpara asa o industrie de mare si moderna arme de la francezi si de la altii..
  • +59 (67 voturi)    
    un fel de culmea tupeului (Joi, 16 aprilie 2015, 16:29)

    Adrian_1234 [utilizator]

    Daca instalati sisteme defensive sa va aparati de noi ne suparam si va atacam :) :)
    Pai jura nenea ca daca nu le instalam nu veniti (inca o data) peste noi si gata atunci nu le mai instalam. Tu chiar crezi ca toti astia din est care le instaleaza, le isntaleaza de tampiti ?
    • +26 (34 voturi)    
      Si? (Joi, 16 aprilie 2015, 16:51)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Adrian_1234

      Pai si daca jura cu ce ne ajuta? Cu Ucraina aveau pact incheiat si semnat de americani si de rusi, care le garantau integritatea teritoriala daca renunta la armele nucleare (da, Ucraina avea arme nucleare de la fosta URSS). Si cu ce I-a ajutat, cand Putin s-a sters in dos cu pactul respectiv?
    • -25 (31 voturi)    
      Americanii vor să inchidă (Joi, 16 aprilie 2015, 16:56)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      rachetele rusești intr-o plasă cât mai strânsă în jurul Rusiei. Rusia ar trebui să se gândească serios la răspândirea locațiilor rachetelor lor și în afara Rusiei.
    • +15 (21 voturi)    
      ... (Joi, 16 aprilie 2015, 17:07)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      Au jurat si ca nu intra in Ucraina.
    • -25 (43 voturi)    
      te inșeli (Joi, 16 aprilie 2015, 17:33)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      Scutul de la Deveselu nu este gândit pentru apărarea României, ci pentru apărarea cu România.
      • +15 (21 voturi)    
        Schimb (Joi, 16 aprilie 2015, 20:11)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Pai hai sa facem schimb pe harta cu Portugalia. Vrei? Ca sa nu mai fim noi in flancul estic. Ce zici?

        Mazeta, ai o minte tare mai tata. Pun pariu ca poti sparge nuci cu capu'.
        • +4 (6 voturi)    
          nu stiu daca e tare de cap... (Vineri, 17 aprilie 2015, 11:08)

          Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          ...cred mai degraba ca nu gaseste alte argumente mai convingatoare pentru a sustine o cauza pierduta. Nu gaseste argumente pentru ca nu exista altele logice, credibile...
      • +4 (6 voturi)    
        Logica spune (Vineri, 17 aprilie 2015, 9:21)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Ca in primul rand iti aperi resursele/armele deci in acest caz Romania. Dar logica, e stiut, nu e calitatea mazetelor, mai ales a celor ce fac propaganda rusnacilor.
      • +4 (8 voturi)    
        tipic mentalitate rusesca... (Vineri, 17 aprilie 2015, 11:04)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Asa gandeste Rusia: avem nevoie de Georgia, Ucraina, Moldova, etc. ptr a ne apara, cu ele, de NATO.
        Gandirea ta, fara sa vrei, nu merge mai departe. Este de neconceput pentru mintea voastra ruseasca, ca o alianta sa apere fiecare si toate statele care fac parte din acea alianta.
        La rusi nu exista notiunea de ALIANTA, exista insa notiunea de vasalitate, dominare si exploatare. Din aceasta cauza nici nu se pot intelege cu natiunile democrate. Diferenta de "sistem de operare"...
        • 0 (2 voturi)    
          ei au ramas la operarea DOS (Vineri, 17 aprilie 2015, 11:54)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          nu in limbaj It ci in limbaj popular..
      • +2 (4 voturi)    
        bilete la baikal - balneo (Vineri, 17 aprilie 2015, 11:53)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        pentru mazeta nu gasim ?
    • +24 (26 voturi)    
      Si dac-ar jura, l-ai crede? :) (Joi, 16 aprilie 2015, 17:44)

      Mari.an [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      Si daca ar jura ca "nu mai face", l-ai crede?
      Uite numai ce "finutz" au luat Crimea.
      Lucru pe care din pacate lumea nu prea il critica decat la o bere.
    • +24 (28 voturi)    
      Daca jura ii crezi? (Joi, 16 aprilie 2015, 18:04)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      Ucrainienii au facut gresala asta si acum au ramas cu Memorandumul din1994 semnat de rusi, fara Crimea si cu razboi in Donbas...
    • +19 (25 voturi)    
      Are dreptate ciolavecu' (Joi, 16 aprilie 2015, 18:06)

      AliB [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      Daca noi instalam sisteme defensive cum stim ca functioneaza daca nu ne ataca nimeni? Rusu ne face o favoare......si noi chitibusari....
    • 0 (4 voturi)    
      Un fel de prostie (Vineri, 17 aprilie 2015, 13:02)

      OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

      Armele sunt arme, chiar daca se numesc "defensive" si sunt foarte folositoare daca le ai, chiar daca tu esti atacatorul. Deci asta cu "sunt arme defensive" nu garanteaza ca nu o sa fie folosite intr-un atac.

      Chiar daca nu se declanseaza un razboi, armele defensive sunt factori de amenintare, de influenta si presiune. Si desigur, o sursa de castig pentru producatorii armelor, ca nu se dau pe gratis.

      Ca nu ne place de rusi e una, ca vorbim aiurea e alta.

      "Tu chiar crezi ca toti astia din est care le instaleaza, le isntaleaza de tampiti ? "

      Le instaleaza pentru ca intai au fost presati sa intre in Nato, apoi pentru ca sunt in Nato si trebuie sa se doteze corespunzator.
  • +23 (33 voturi)    
    ! (Joi, 16 aprilie 2015, 16:33)

    tudorr [utilizator]

    Deci apare un nebun cu o sabie si ameninta in jur, altul isi ia un scut, preventiv in caz ca nebunul o ia razna, se imbata si vrea sa arate cat e de puternic si ce sabie are, si tot cel cu scutul e pus la zid...Logica de kkt a rusului...
    • +1 (1 vot)    
      ? (Vineri, 17 aprilie 2015, 17:28)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

      "Deci" cand te-a amenintat Rusia pe tine? Poate n-am fost eu atent.

      "Ala cu scutul" are si sabii si scuturi, peste tot.
  • +14 (18 voturi)    
    Vant... (Joi, 16 aprilie 2015, 16:34)

    DaniAndi [utilizator]

    Vant...mult vant
  • +17 (19 voturi)    
    ce bine (Joi, 16 aprilie 2015, 16:34)

    Bazil.the.3rd [utilizator]

    Poate scade pretul benzinei la pompa cu ocazia asta.
  • +14 (20 voturi)    
    kanietz filma (Joi, 16 aprilie 2015, 16:41)

    Kpriciu [utilizator]

    Fak on me de frica.
    Kalin cacalin ca ca
  • +12 (14 voturi)    
    asa si... (Joi, 16 aprilie 2015, 16:42)

    alex [anonim]

    Mie nu se pare nimic nou.
  • +26 (32 voturi)    
    avem aşa (Joi, 16 aprilie 2015, 16:51)

    Kentt [utilizator]

    doi oameni: unul agresiv şi unul paşnic
    ăla paşnicu îşi ia un scut
    ăla agresivu: de ce mă ameninţi mă cu scutu'?
    • -16 (22 voturi)    
      pasnicu are un lansator de rachete numt scut (Joi, 16 aprilie 2015, 18:58)

      nu_am [utilizator] i-a raspuns lui Kentt

      asa ca nu fii dobitoc, ca prea esti usor de mintit
      • +14 (22 voturi)    
        nu ai ? minte? sau ce? (Joi, 16 aprilie 2015, 20:16)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui nu_am

        Pe intelesul tau
        Un scut e facut dintr-un material/tehnologie pe masura armei de care trebuie sa te apere
        Pe vremea prastiilor era suficient un scut din piele de bou, pe vremea sabiilor de bronz un scut din lemn si piele, impotriva tunurilor din evul mediu era suficenta piatra din zidurile cetatilor. etc. Tu ce ai vrea, cand adversarul are rachete noi sa folosim un scut cu artificii?
        partea a doua - ce ii impiedica pe rusnacii sa isi instaleze propriul scut anti-racheta in Belarus de exemplu? aa , stiu, ciolovecii nu au tehnologia si asta ii racaie pe suflet rau de tot. In momentul in care Vestului nu ii va ma fi frica de rachetele rusesti adio mama Rusia.
        • +1 (5 voturi)    
          Nici tu n-ai... (Vineri, 17 aprilie 2015, 13:20)

          OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Ce incerci tu si altii sa sugerati (noi doar ne aparam), ar fi valabil daca Sua sau Nato (e cam acelasi lucru) ar avea NUMAI scuturi.

          Dupa cum ai vazut si prin filme, scutul e folosit si la atac.

          Denumirea de "scut" e simbolica. Nu stii tu de ce sunt capabile.

          Astea fiind zise, armele asa zis defensive sunt tot arme si constituie o amenintare.

          Impartasesc antipatia fata de rusi, dar asta nu e o scuza pentru a fi irational. Cine e amenintat, ameninta.

          Tu ce crezi ca ar fi spus americanii daca rusii ar fi instalat astfel de "scuturi" in Mexic, sau Cuba? "OK, nu e nici o problema, instalati cate vreti, noi oricum suntem buni si pasnici si nu o sa va atacam niciodata, asa ca le puneti degeaba"? Ma indoiesc.
    • -8 (22 voturi)    
      de fapt (Joi, 16 aprilie 2015, 19:46)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Kentt

      Sunt trei oameni: unul agresiv, unul agresiv și unul pașnic, cu scutul, între primii doi.
      • +6 (8 voturi)    
        Eroare (Vineri, 17 aprilie 2015, 9:23)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        E un betiv ce agita o arma, e un cetatean ce e in pericol de a fi lovit si un bataus ce e gata sa-l apere pe cetatean. Din pacate nu pot sa-ti explic in ruseste probabil ai pricepe mai bine (in pauza de "hidratare" cu vodka)
      • +2 (8 voturi)    
        ia iti dai de gol mentalitatea ruseasca. (Vineri, 17 aprilie 2015, 11:27)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        In conceptul NATO nu exista 3 entitati ci doua: Dusman si Alianta. Alianta este alcatuita din tari membre prietene care actioneaza unitar atunci cand cel putin un membru al aliantei este atacat.
        La rusi (Dusmanul) actioneaza conceptul: divide si domina, de unde si necesitatea introducerii in ecuatie a celei de-a treia entitati...
        • +1 (5 voturi)    
          De unde stii tu? Ce e Ucraina? (Vineri, 17 aprilie 2015, 12:21)

          D-or [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          Aparentul aliat, NATO, ne-a impus sa renuntam la Bucovina de Nord si Odessa in favoarea rusofonilor.

          Acestea sint faptele. Restul... prostire benevola sau platita.

          Deci, cu cine este de fapt prieten NATO?
          Cu noi, sau cu Ucraina, un tert, deci a treia parte, care nu este membru?
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 11:34)

          CrinteaStefan [anonim] i-a raspuns lui Lucky1

          divide et impera este folosit cu succes si de occident, nu numai de rusi.
  • +8 (10 voturi)    
    .. (Joi, 16 aprilie 2015, 16:52)

    edge [anonim]

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12155316-oficial-rus-elementele-scutului-antiracheta-din-romania-nu-potential-antirusesc.htm
  • +11 (17 voturi)    
    ... (Joi, 16 aprilie 2015, 17:05)

    dragos234 [utilizator]

    In loc de " puterile non nucleare,' v ati face griji mai bine pt alea nucleare. Parca erati buni la sah.
  • -26 (44 voturi)    
    toti (Joi, 16 aprilie 2015, 17:10)

    xanti [utilizator]

    Care comentati din spatele calculatorului o sa va cada chilotii de frica daca rusul da o bomba la Deveselu.
    Mai terminati odata cu bascalia asta stupida despre razboi.
    USA o sa ne apere la fel ca in 45,au tot interesul sa fie razboi in UE sa se prabuseasca euro,deschideti-va mintea aia spalata de Basescu.
    • +14 (22 voturi)    
      deci sa intelegem ca tu comentezi (Joi, 16 aprilie 2015, 19:32)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      din spatele unui pupitru de control al armamentului nuclear nu al unui calculator prapadit ca noi?
      In primul rand de rusi ca si de tine e numai gura.
      In al doilea rand chestia de la Deveselu e defensiva
      In la treilea rand in 45 americanii erau in stare de razboi cu noi si nu aveau nici-o obligatie fata de Romania. Obligatia morala a aparut in '46 cand a devenit clar ca nenorocitii de rusi au falsificat alegerile si au matrasit opozitia. Nu asta scria in intelegerea de la Malta.
      O singura greseala le-o atribui americanilor , ca in 45 dupa Hiroshima nu au plantat a doua bomba la Moskva.
      • -3 (5 voturi)    
        asta cu Nuke la Moskva (Vineri, 17 aprilie 2015, 9:46)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        mi a Placut..si am aplaudat..sper sa le o dea pana la finele anului..pe post de artificii
        • -1 (5 voturi)    
          sper (Vineri, 17 aprilie 2015, 12:13)

          xanti [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Sa nu o dea rusu in Romania ca atunci ai vedea pe lielea ta ce inseamna asta daca nu esti unul nesimtit din diaspora.
          • +3 (3 voturi)    
            sectorul 3 e diaspora ptr mine (Vineri, 17 aprilie 2015, 12:18)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui xanti

            e condus de un p$d ist..ai si tu dreptate
    • +9 (17 voturi)    
      Avem cu ce ne apara (Joi, 16 aprilie 2015, 20:18)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Propun ca pro-rusii de pe net sa fie incorporati primii in caz de razboi, indiferent de virsta si sex, intr-un batalion special. Iar eu sa fiu comandantul vostru. Promit sa va fac oameni pe toti.
      • +1 (7 voturi)    
        ca pe vite (Vineri, 17 aprilie 2015, 7:22)

        n-are [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        sa inteleaga ce-i aia suflet rus ( poate apuca tottusi sa faca o oda a nenorocirii )
    • +2 (6 voturi)    
      Bomba vine sigur daca NU e Deveselu (Vineri, 17 aprilie 2015, 9:24)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Altfel e posibil ca bomba ce merge la Deveselu sa ajunga la Moscova
  • +17 (31 voturi)    
    Culmea culmii tupeului (Joi, 16 aprilie 2015, 17:11)

    Havel [anonim]

    Culmea tupeului : Daca instalati sisteme defensive sa va aparati de noi ne suparam si va atacam

    Culmea culmii tupeului : In apararea "argumentului" de mai sus, mai intai ii atacam pe aia care nu au sisteme defensive (Ucraina, Georgia), ca sa va demonstram cat de parolisti suntem

    In orice caz, multa gargara degeaba...Rusii sunt cacaciosi, tremura chilotii pe ei de frica americanilor, tocmai de-aia se agita aiurea pentru sistemele astea anti-racheta.
  • +12 (22 voturi)    
    gospodin (Joi, 16 aprilie 2015, 17:12)

    darkdragon [utilizator]

    ce mufa de gospodin inecat in alcool are Gherasimov asta
    • +2 (6 voturi)    
      e acel personaj (Vineri, 17 aprilie 2015, 9:48)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui darkdragon

      care impinge vagoane undeva inainte de miezul noptii si umple toaleta cu ce a consumat pana atunci
  • -16 (22 voturi)    
    Sa-i atacam cu drone, tovarasi! (Joi, 16 aprilie 2015, 17:14)

    Apicultorul cel Viteaz [anonim]

    Oamenii de stiinta romani de renume mondial sa construiasca rapid o drona cit o albina, care sa semene cu o albina si sa aiba un ac otravitor, exact ca albina, dar cu o otrava ceva mai eficace. Si cu un sistem de autoincendiere (ca sa nu ramina urme) dupa atac.

    Fabricam atitea albine citi rusi si le trimitem spre EST. Roiuri-roiuri, ca la Nicopole. Cind simte albina miros de om vorbind ruseste, pac la resboiu!

    Se poate lua in calcul si varianta cu somnifer in loc de otrava. Trimitem camioanele in urma albinelor si adunam de pe jos rusii adormiti in post. Ii ducem pe toti in Siberia, tragem un gard si ii lasam acolo.

    In urma camioanelor, dar aici nu trebuie sa organizam nimic pentru ca vor navali ele instinctiv, dronele cu mustata ale regilor Cioaba, Bercea Mondialu scl, care vor avea grija sa goleasca banci, magazine, case si palate. Se va umple Romania de fier vechi, sine rusesti de cale ferata, cabluri si tot ce se mai poate taia si trage dupa tine. Va fi mai ceva ca la caderea lui Ceausescu.

    P.S.
    Solutia propusa e net superioara bombelor atomice pentru ca:
    1. albina e mica, deci e ieftina
    2. fiind mica e si usor de construit si nici nu consuma mult la suta de km; adica e eco-friendly
    3. spre deosebire de bombele atomice, dronele-albine nu contribuie la incalzirea globala si nici nu cauzeaza climate change.
    4. Cladirile ramin intacte, ceea ce e bine, ca avem nevoie de spatiu locativ pentru fostul presedinte Basescu.
  • +14 (26 voturi)    
    bubico vedete-as mort ........ (Joi, 16 aprilie 2015, 17:19)

    mnicku [anonim]

    stati dracu in colhozu vostru comunist si lasati-ne pe noi cu amaraciunea noastra.

    Noi nu avem nevoie de binefacerile voastre. Sint convins ca nici cehii si polonezii nu va iubesc .
  • -15 (35 voturi)    
    Daca nu instalam scut antiracheta... (Joi, 16 aprilie 2015, 17:22)

    MiG [anonim]

    ...nu prezentam interes pt rusi, nu se iau de piept cu NATO pentru noi. Daca totusi se hotarasc ca le stam in cale, trec peste noi intr-o zi daca vor, conventional, sau in jumatate de ora, nuclear, ca sa nu se mai deranjeze, daca n-au interesul sa treaca prin Romania. Rachetele lor sunt in Crimeea, la un scuipat distanta, cu focoase de la 250 kilotone la 1-2 megatone (bomba de la Hiroshima a avut putere de 15 kilotone). In orice doctrina militara, tintele primare vizeaza puterea de riposta, conducerea si comunicatiile. Puterea de riposta fiind modesta (pot rade Deveselu cu doar cateva rachete conventionale) tinta primara ar deveni centrele de comanda, adica Bucuresti, baza Kogalniceanu si alte asemanatoare. o bomba de o megatona ar rade cel putin jumatate de Bucuresti, si rusii ar da-o numai ca sa vada ce se intampla si ca intimidare pentru restul.
    Pentru cine se crede cocos, mai ganditi-va.
    • -3 (7 voturi)    
      astia nu gandesc (Vineri, 17 aprilie 2015, 10:37)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui MiG

      O singura bomba ,una singura e de ajuns pentru a nu mai face Bucurestiul locuibil,numai cate cazuri de cancer ar aparea dupa aia,cati copii morti ,dar ei nu se gandesc vor razboi.
      Am impresia ca multi sunt plecati din Romania si nu le pasa de copii morti intr-un razboi,nu le pasa ca se imbolnaveste lumea de cancer dupa aia,nu le pasa de nimic.
    • +3 (5 voturi)    
      da nu instalam scutul pateam ca cei fara (Vineri, 17 aprilie 2015, 11:04)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui MiG

      Da ma, asa e.Explica-le asta moldovenilor, georgienilor si mai ales ucrainenilor, care au renuntat la armele nucleare in 1993 pt. ca le-au promis rusii pacea si integritatea teritoriala. Rusii nu recunosc tratatele ci doar dreptul celui mai tare.
  • -16 (34 voturi)    
    vorbiti despre razboi (Joi, 16 aprilie 2015, 17:33)

    jaz [utilizator]

    ca si cum ar fi micul dejun.
    de ce un asfel de subiect nu este tratat cu maxima seriozitate in media?
    cand este vorba de razboi deci de viata si de moarte, cei direct implicati, adica toti cetatenii romaniei ar trebui intrebati printr-un referendum daca de bunavoie doresc sa devina tinte.
    ce avem de castigat in cazul unui razbioi in afara de suferinta si moarte pentru interesele producatorilor de armament si ale bancherilor care finanteaza
    razboaie.
    din pacate nebunia este maxima pentru ca america chiar crede ca va putea castiga un razboi nuclear.

    solutia este dialogul si pacea nu razboiul
    • -2 (2 voturi)    
      pacea nu razboiul (Vineri, 17 aprilie 2015, 12:41)

      ta31 [utilizator] i-a raspuns lui jaz

      jaz,stii pe de rost cretinismele astea sau ai un fisier cu ele?
      Daca USA stia ca poate castiga un razboi nuclear, nu mai scriati vot idiotenii acum.
      Si USA si din fericire si comandantii militari rusi stiu ca un razboi nuclear generalizat inseamna distrugere reciproca garantata.
  • +16 (24 voturi)    
    gospodin,serios acu..... (Joi, 16 aprilie 2015, 17:36)

    Peredhil [utilizator]

    "incepand cu 1990, procesul de extindere a progresat inspre est, strict in directia granitelor Rusiei"
    Pai, na,spre vest nici balenele si nici atlantii de pe fundul oceanului n-au vrut sa se integreze....si daca mergeau muult spre vest si integrau Mongolia in nato iar nu v-ar fi placut

    "Astazi este clar ca amenintarile cu racheta dinspre Teheran pe care SUA si alte tari ale aliantei le-au inventat sunt un bluff"
    NATO stia asta,rusii stiau asta;US avea glume in program,rusilor le place sa se dea virgine la a 7-a casatorie;

    ""Este semnificativ faptul ca noii membri ai aliantei sunt, aprope in intregime, fosti membri ai Pactului de la Varsovia si foste republici sovietice" asta dovedeste succesul politicii ruse si iubirea ce vi se poarta de catre fostii aliati

    "Tarile nonnucleare NATO sunt implicate in exercitii care exerseaza folosirea de arme nucleare americane desfasurate in mai multe tari europene"
    Are NATO arme nucleare desfasurate la est de Germania?Mi se pare ca am auzit de viteji cu bombardiere si nucleare prin Crimeea,probabil americanii....
  • +13 (25 voturi)    
    ..... (Joi, 16 aprilie 2015, 17:50)

    ak33 [utilizator]

    un nene rus declar mai ieri ca sistemele ruse S-300 vandute Iranului vor fi pur defensive si nu reprezinta o amenintare pt Israel pentru ca (inca o data) subt defensive. acum vine asta si zice ca ce e defensiv e amentinare . va hotarati odata sau sunteti imbibati de alcool. cum naibii ce vindeti voi este in spiritul pacii ce fac altii fara voi sau acordul vostru e amenintare pt rusia.
    btw pt o bomba atomica nu trebuie cine stie ce instalatie din cate stiu si un tomahawk poate avea incarcatura nucleara si nu e de mari dimesiuni racheta asa ca e posibil sa fie asa ceva deja pe teritoriul tarii noastrea( doar lucrurile astea sunt secrete nu se anunta in presa)
    @ mazeta vezi ce bine e sa ai presa libera nu ca la moscova? poti zice ce vrei impotriva cui vrei
  • +26 (34 voturi)    
    Cand rusii ameninta... (Joi, 16 aprilie 2015, 18:00)

    fane_grija [utilizator]

    ...inseamna ca facem ce trebuie!
  • +14 (24 voturi)    
    Bla bla bla (Joi, 16 aprilie 2015, 19:06)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Coreea de Nord ameninta pentru a mia oara...

    Bla bla bla
  • +18 (24 voturi)    
    cum pot fi învinşi ruşii, după Ţuţea (Joi, 16 aprilie 2015, 19:15)

    Kentt [utilizator]

    paraşutăm cisterne cu alcool, şi mergem şi îi legăm fedeleş
    • +6 (12 voturi)    
      Gluma, gluma, dar are adevar (Joi, 16 aprilie 2015, 20:31)

      coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Kentt

      Citesc acum memoriile unui ofiter sovietic - Александр И. Шумилин (Aleksandr Shumilin) despre razboiul lui.

      Omul descrie foarte multe detalii din razboi, si regimul comunist, si cel ghebist au facut totul posibil sa fie citit de cat mai putina lume.

      Intr-unul din episoade povesteste cum un detasament vecin (in Orel parca) a gasit o fabrica de alcool. S-au imbatat in halul cela ca nemtii, atunci cand i-au descoperit, au mers ca-n unt pana la pozitiile NKVD.
  • +15 (23 voturi)    
    Asta-i o declaratie facuta la comanda politica (Joi, 16 aprilie 2015, 19:29)

    andreesanu [utilizator]

    Rusia si fara sa ai scuturi antiracheta a amenintat Romania si a ocupat in 68 Cehoslovacia.
    Rusia a impartit Polonia in 39 cu nemtii si fara sa-i zgandare pe rusi !.
    In ADN rusului este razboiul ,crima,asa a fost crescut ,educat.Au mai declarat si alti belicosi rusi alte prapastii
    si Jirinovschi si Lavrov ,asai cand aburii de votca intuneca judecata si masura .
  • +14 (22 voturi)    
    derbedeul e şi prost (Joi, 16 aprilie 2015, 19:32)

    Kentt [utilizator]

    crede că duşmanul e NATO
    când colo îl aşteaptă cuminte omul cu ochi oblici să-i vadă leşul pe Volga. Sau Obi. Sau Amur, că e la graniţă.
  • -5 (23 voturi)    
    Hai sa lamurim ce-i cu scutul anti racheta (Joi, 16 aprilie 2015, 19:53)

    Corson [utilizator]

    @un domn, @Soljenitin, @Daniels22026, @Direwolf crezi ca poti folosi un singur nick ? Scutul ala antiracheta american se numeste american pentru ca are scopul de a bloca orice atac cu rachete balistice intercontinentale impotriva teritoriului USA. Nu are ca scop apararea Romaniei, nu are ca scop apararea Europei, apara doar teritoriul USA. Interceptoarele de la Deveselu au o raza de 500 de km si opereaza pana la o altitudine de 160 km, sursa este wikipedia.Aproape tot ce va fi interceptat in aceasta semisfera se va prabusi in Romania, cu toate "beneficiile": material radioactiv provenit din distrugerea ICBM-urilor raspandit pe suprafete mari, explozii nucleare accidentale are capetelor nucleare ale ICBM-urilor distruse la intrarea in atmosfera sau la impactul cu solul. Suplimentar vom beneficia de atentia rusilor manifestata prin cel putin o racheta cu raza medie de actiune.
  • -7 (19 voturi)    
    adevarul trist (Joi, 16 aprilie 2015, 20:17)

    gigi1 [utilizator]

    Adevarul trist e ca de orice parte am fi ne-o luam, suntem mici si la mijlocul imperilor cum am fost de sute de ani, fara lideri intelgienti de care ducem acut lipsa care sa ne mentina neutrii nu avem niciodata sanse sa o ducem bine, ba ne invadeaza rusii ba suntem sclavii bancilor ue si piata lor de dumping si forta de munca ieftina.
  • -6 (14 voturi)    
    MAE (Joi, 16 aprilie 2015, 20:22)

    spin [utilizator]

    un prilej excelent pt MAE sa negocieze multe din spinoasele prb. ale noastre cu vecinii de la est.Retragem Deveselu daca...,,,!!!???
  • +1 (7 voturi)    
    arme defensive ukrainei (Vineri, 17 aprilie 2015, 7:06)

    n-are [utilizator]

    si supravegheat activ spatiul aerian = nu ma intereseaza de unde vine unda de radar care urmareste ... cine 'emite' e anihilat instant. si mai vedem ce scrie/zice rusu pulii mele
  • +3 (3 voturi)    
    interesant comunicatul (Vineri, 17 aprilie 2015, 9:30)

    vodatepes [utilizator]

    Da interesant comunicatul " Puterile...." deci rusi recunosc ca suntem o putere. Va dati seama daca am fi inarmati corespunzator.
  • -7 (11 voturi)    
    acum e momentul (Vineri, 17 aprilie 2015, 9:57)

    xanti [utilizator]

    Sa negociem eliminarea scutului antiracheta,putem obtine gaz foarte ieftin si oportunitati de afaceri,putem obtine chiar Moldova.
    Ponta ar trebui sa riste sa treaca peste Johanis si sa riste o negociere in favoarea Romaniei,l-ar vota lumea PSD in 2016 masiv pentru asta.
    Trebuie sa aduca pacea.
    • +2 (2 voturi)    
      daca asta nu e votchi propaganda... (Vineri, 17 aprilie 2015, 11:56)

      Peredhil [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      atunci nu stiu ce Dumnezeu e;
      1.nu-ti tradezi aliatiii(stil Tariceanu,ce retragea trupele din Irak ca asa vroia pistonul lui)
      2.Moldova nu-i a Rusiei sa o ofere la bazar,sa-ti intre bine in cap
      3.gaz-ne descurcam rezonabil,multam fain
      4.imi place cum il asociezi pe Ponta cu politica moscovita,asta te face un trol destul de incompetent;
      dar te inseli-o buna parte din PCR ura rusu' cu fervoare,sa n-ai impresia ca toti votantii PSD se inchina la Moskva
      5.decat pacea adusa de rusi,mai bine starea de vigilenta adusa de americani

      Repet o chestie spusa in alt topic.In caz de doamne fere,stii ce patesc agentii infiltrati,nu?Cam ce patesc opozantii lui Putin in Rusia
    • +2 (2 voturi)    
      cum gindesti ?? (Vineri, 17 aprilie 2015, 12:29)

      HOPA [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Cum poti gindi asa ceva cind este vorba de securitatea tari tale tu te gindesti la gaz cum sa-ti fi mai caldut gaz tui ai in tra ta bade !! nu vreu sa te jignesc dar gindesti foarte scurt !!
  • +7 (9 voturi)    
    Rusia moderna... (Vineri, 17 aprilie 2015, 10:16)

    donald1234 [utilizator]

    Ce gluma buna :))))
  • -1 (9 voturi)    
    opinie (Vineri, 17 aprilie 2015, 10:44)

    CrinteaStefan [anonim]

    Puteti comenta si civilizat, nu ca niste huligani. Un sistem defensiv, gen Deveselu va ataca orice aparat in zbor din directia Est, Sud Est, identificat/identificate ca inamic.Pentru ca sa se execute un atac aerian, trebuiesc anihilate centrele radar care dirijeaza, aviatia, raketele de aparare si de atac.Va aduc aminte ca in 1967, aviatia israeliana a atacat statiile radar si aeroporturile militare ale egiptului, facandu-i praf aviatia si raketele, cucerind peninsula Sinai, traversand canalul Suez... Ar fi mai bine sa se retraga toate armatele in limita granitelor nationale. Sa auzim numai de bine.
    • -3 (13 voturi)    
      niciodata america (Vineri, 17 aprilie 2015, 11:07)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui CrinteaStefan

      Nu-si va retrage armele,in romania nu au fost trupe timp de 70 de ani si ii primim acum pe astia pe banii romanilor.
      Mai punem si Romania in pericol nuclear cu scutul asta,mare imbecilitate.
      • +4 (12 voturi)    
        la ora asta nu esti la biserica ? (Vineri, 17 aprilie 2015, 11:49)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        Dughin tine o prelegere prin Skype...sa te pui la punct cu noutatile...asta cu scutul e deja fumata
  • 0 (10 voturi)    
    Umila mea opinie (Vineri, 17 aprilie 2015, 11:53)

    Alexsutu [utilizator]

    Stiu ca acum daca ai o opinie inclinata spre una din parti esti considerat postac sau parte din propaganda partii celelalte ( prin parti ma refer la US si Rusia ). Va rog luati opinia mea ca pe o simpla opinie deoarece este absolut normal sa existe opinii neutre sau diferite fata de majoritate fara a face parte din masina marilor puteri.

    Am crescut visand visul american de mic, am invatat engleza din placere, am imbratisat cultura americanilor si pot sa spun ca inca prefer stilul de viata "american". Cu toate acestea in timp m-am informat si mi-am schimbat parerea despre SUA suficient sa inteleg ca ei nu actioneaza decat daca au interese si pot fi foarte vicleni, ba chiar recurg la metode foarte neortodoxe pentru a-si atinge scopul. Nimeni nu intelege ca noi suntem simpli pioni in tot acest scandal iar in cazul unui razboi ne vom convinge foarte repede de falsa protectie de care beneficiem pentru faptul ca am ales sa ne punem contra vecinului de peste gard. Sa fim seriosi, chiar crede cineva ca sar americanii cu tot ce au sa ne apere pe noi contra rusior? Sigur, ne arunca praf in ochi, luati 10 avioane, luati 100 de tancuri, dar stati putin, rusii pot spulbera toate astea in cateva ore cu tot cu "ajutorul lor". Pana vor sari ei noi vom fi sub 1 m de cenusa.

    Atentie, nu incerc sa spun ca sunt pro-rusia, deoarece nu sunt nici pe departe ... dar nu sunt nici pro-sua. Eu consider ca ar fi trebuit sa incercam sa pastram totusi neutralitate pe cat posibil sau cel putin sa negociem noi separat cu rusii avand in vedere ca ei sunt o mare putere si sunt la o aruncatura de bat.

    Scutul de la Deveselu este pus acolo pentru SUA nu pentru noi, si personal si eu m-as simti amenintat daca cineva ar pune un caine la usa mea. Mi se pare naivitate sa credem ca SUA consuma importante resurse doar sa ne fie noua bine. Sau spus altfel noi am devenit o tinta sigura din simpatie pentru prietenii nostri de peste ocean.

    Nu sper decat sa fie totul bine si sa nu se ajunga la razboi.
    • +6 (6 voturi)    
      interesant (Vineri, 17 aprilie 2015, 12:25)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Alexsutu

      crezi ca intre 1947 - 30 12....pana in 22.12.1989 se putea face ceva ? Ceausescu a incercat o schema descrisa de tine si cu ce s a ales ? un voiculescu I a luat maul, un voiculescu I a luat banul si un Iliescu I a luat (temporar) locul...mai bine in NATO decat sub amenintarea mujica....sincer pe toti comentatorii pro rusi aka mazeta, Pontiac, potaisa, finutza, jiji kent, niuluc si alte lighioane I as bana pe internet...sa vorbeasca/posteze NUMAI in republic of Mujicia..nu e cenzura...dar sa blamezi ceva asa doar de dragul de a blama..uresese . Lenin, Stalin, Phutin, Javrov, rogojina sunt Odioase creature terestre care prin gesturile si actiunea lor..au Umilit - Torturat - Decimat ..generatii de Oameni care NU erau de accord cu ideile lor..
    • +5 (7 voturi)    
      In spiritul bunei credinte,sa zicem.... (Vineri, 17 aprilie 2015, 12:33)

      Peredhil [utilizator] i-a raspuns lui Alexsutu

      Raspuns argumentat.
      NU putem fi neutri unde suntem.Neutri=la mila rusilor.Pana si tarile nordice isi reconsidera neutralitatea.
      Rusii ne pot spulbera.Dar ca membru al unei aliante conduse de SUA ,realizeaza ca ajung si ei pulbere.Pentru ca exista un echilibru,ce ar fi spulberat daca atacarea statelor NATO ar ramane fara raspuns
      NU avem ce negocia separat cu rusii;ei respecta doar forta,pe care,singuri,nu o avem si nu o vom avea in veci
      Ucraina-neutra.Moldova-neutra.Georgia-neutra....Mai trebuie sa continui rationamentul?
      United we stand,divided we fall.Asta e principiul unei aliante.Restul e propaganda ieftina ruseasca.
    • +1 (13 voturi)    
      nu este umila e majoritara (Vineri, 17 aprilie 2015, 13:28)

      laborator [utilizator] i-a raspuns lui Alexsutu

      Felicitari Alexsutu ! Din pacate "inflamatii" nu pot intelege pozitia non-american + non-rus. De fapt ei sunt umili fiindca nuu pot exista decat aparati de altii. Grija mea nu e atat cu cine suntem, fiindca fiecare are argumentele lui dar... sa nu ne facem de rasul curcilor ca in 1944. Situatia este absolut identica. Si atunci ne-am umflat muschii avandu-i in spate pe nemti (mult mai puternici la acea vreme) pentru ca apoi sa ne tremure c.. de frica, sa pierdem razboiul si sa rada toata Europa de noi. MARE ATENTIE !!! Cand pleci la razboi trebuie sa fi pregatit de razboi din toate punctel;e de vedere. Pana una alta noi nu mai avem nici un fel de industrie, cercetarea (de care pomenea cineva absolut inconstient) este la pamant, iar primul loc in exporturile ROMANIEI in 2014 este articolul (atentie!) "OI SI CAPRE VII". In privinta culturii ce sa mai vorbim, radem de mujicii rusi cu Puskin Dostoievski , Gogol, Tolstoi, Ceaikovski, Korolev (despre care americanii au declarat ca valoreaza cat toata NASA la un loc d.p.d.v. stiintific), etc., etc. si nu stim (cu rare exceptii) ca adjectivul corect este RUSESC si nu RUS (vezi mai sus). IN CONCLUZIE: "Prostu' daca nu-i fudul...De fapt niste refulati care traiesc din satisfactia de a inchide comentariile dand minusuri.
  • 0 (4 voturi)    
    Culmea vitejiei! (Vineri, 17 aprilie 2015, 22:14)

    Lotte [utilizator]

    Interesant e ca toti postacii care isi incordeaza muschii pe aici, spala vase prin Us si Cnd. Faptul ca noi suntem carne de tun e neimportant pentru ei, ca deh, sunt, cred ei, la adapost. Mentalitate de haitasi tristi...
    • 0 (4 voturi)    
      really,big boy? (Sâmbătă, 18 aprilie 2015, 0:24)

      Peredhil [utilizator] i-a raspuns lui Lotte

      Nu chiar,tati.De exemplu,is genu'care nu da doi bani pe politicile sociale ale lui monta,pt ca stiu ca,in afara de puie,multe chestii nu am de asteptat de la stat.Sunt cetatean roman si,in caz ca se impute hoitu' geopolitic,n-am sa fug.
      Nu ca n-as putea.Dar,daca ajungem la asta,pana la urma,o viata am si prefer sa plec de pe lumea asta ca un barbat.Deci,cu ceva ivani de gat.
      "All we have to decide is what to do with the time that is given us"Suna cunoscut?
      asadar,stimabile,daca ajungem, allRagnarock....n-as vrea sa fiu postac prorus...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică