Rusia spera ca politicienii ce se opun unirii cu Romania vor juca un rol mai important in Republica Moldova / Russiatoday.ro: Fereastra de negociere Ro-Ru cu privire la Moldova s-a inchis

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 8 aprilie 2015, 17:20 Actualitate | Esenţial

Moscova spera ca acele forte din Republica Moldova care sustin dialogul cu Rusia si se opun unirii cu Romania vor juca un rol mai mare in politica tarii, a declarat secretarul de stat si adjunctul ministrului rus de Externe Grigori Karasin intr-un interviu pentru Rossiiskaia Gazeta citat de Mediafax.

"Salutam victoria acelor forte din R.Moldova care sustin relatii de prietenie cu Rusia", a declarat el, comentand rezultatele din Gagauzia. Candidatul independent Irina Vlah a fost aleasa in martie in functia de bascan al Gagauziei. Ea este o sustinatoare a apropierii Republicii Moldova de Rusia si a fost sustinuta de Partidul Socialist, care a castigat alegerile parlamentare din noiembrie din Republica Moldova.

"Speram ca politicienii care sunt impotriva pierderii suveranitatii Republicii Moldova si a unirii ei cu Romania, care nu se grabesc sa intre in blocuri militare politice si au o viziune realista asupra lumii, vor juca un rol mai mare in politica moldoveneasca", a precizat Karasin in interviul publicat miercuri si citat de agentia Tass, in pagina electronica.

"Aceasta va promova o cooperare activa cu Chisinaul", a subliniat el. "Vrem sa dezvoltam relatii interstatale cu Republica Moldova", a conchis Karasin.

Site-ul russiatoday.ro speculeaza ca prin aceste declaratii "Ministerul rus de Externe a transmis clar, cu subiect si predicat, (...) ca Moscova isi va indrepta atentia spre Republica Moldova, spre fortele politice care sustin independenta si suveranitatea Republicii, in detrimentul celor care promoveaza unirea cu Romania".

"Ce inseamna asta? Ca fereastra de negociere Ro-Ru cu privire la Moldova s-a inchis", este concluzia site-ului de propaganda pro-Kremlin.










5235 vizualizari
  • +9 (11 voturi)    
    ... (Miercuri, 8 aprilie 2015, 17:14)

    dragos234 [utilizator]

    "Fereastra de negociere" inseamna ca noi sa tacem in timp ce ei isi vad nestingheriti de jaful si deznationalizarea din RM.
    Poate ca taceam in 1946, cand erau tancurile rusesti in Romania, dar acum pt ce sa tacem?
    • +4 (4 voturi)    
      "Prietenia" sovietica (Miercuri, 8 aprilie 2015, 20:17)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      Relatia de prietenie vazuta de mujicstan este cam asa: mujicstan devalizeaza prieteneste statul ala mai mic in timp ce acesta multumeste cu lacrimi in ochi tatucului putka.

      How about no? Zat inapoi in cocina voastra sovietica, basici de vodca!
  • +29 (31 voturi)    
    fereastra (Miercuri, 8 aprilie 2015, 17:26)

    Ivan [anonim]

    aia s-a deschis in 1990 cat sa traga unii o gura de aer si s-a inchis repede inca de atunci.
    niciodata nu a fost deschisa o asemenea fereastra.
    iar Federatia Rusa nu va mai ramine in actuala configuratie mult timp,in maxim 10-15 ani se va rupe in bucati, Putin nu va reusi sa tina sub papuc la infinit oligarhii rusi.
    Atunci se va deschide singura fereastra, de la o pala de vant care va rupe sandramaua URSS pe care incearca Putin sa o refaca din carton amestecat cu sange.
    • -5 (25 voturi)    
      Pe de alta parte (Miercuri, 8 aprilie 2015, 17:37)

      Close [utilizator] i-a raspuns lui Ivan

      Asta le mai trebuia romanilor. Unirea cu Moldova, ca sa ne gadile orgoliul national. Un orgoliu fara nici un pic de sustinere si neancorat in realitate.
      • +5 (7 voturi)    
        Am dat 'plus' avind convingerea ca intr-adevar (Miercuri, 8 aprilie 2015, 18:21)

        ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Close

        unirea R. Moldova cu Romania nu este un proiect realist in prezent. Ca nu ar rezolva problemele (celor doua) ci, dimpotriva, ar crea altele.
        Dar e gresit sa vorbesti despre "orgoliu national"; actuala R. Moldova este parte din trupul Romaniei.
        Daca ai avea doi copii eu nu cred ca ai fi fericit ca, odata crescuti mari, sa nu se mai intilneasca niciodata in aceeasi casa, sa-i zicem casa parinteasca. Cam asa e treaba.
      • -2 (12 voturi)    
        Vad ca pe romani ii supara realitatea (Miercuri, 8 aprilie 2015, 18:23)

        Close [utilizator] i-a raspuns lui Close

        Dar unul nu stie ce presupune sa te unesti cu o tara, mai ales cand vorbim de tari ca Romania si Moldova.
        Mai concret care e efortul implicat (financiar si nu numai), care sunt implicatiile sociale, care sunt implicatiile politice, etc.

        Noi nu reusim sa ne impacam cu maghiarii care stau in Romania de zeci de ani dar o sa putem cand o sa fie vorba de o populatie romano-rusa amestecata. Si o sa ne descurcam si cu implicatiile politice la nivel mai inalt.

        Nu reusim sa ne administram corect si cintit propria tara, sa taiem din coruptie, sa scoatem ceva util si sa crestem dar odata ce atasam inca un apendice si mai sarac, si mai corupt o sa merga totul perfect.

        Cand o sa plateasca romanii ca in Germania taxa de solidaritate ca sa ajute dezvoltarea partii din est (Basarabia), cand o sa afle ca basarabeanul e dispus sa munceasca pe salariu mai mic decat el, cand o se duca o bucata buna din bugetul si asa supt al tarii intr-o directie care pana mai ieri ne era necunoscuta o sa inceapa sa le dea cu virgula si, ca de fiecare data, o sa arate cu degetul la altii.

        Asa-i romanul, nu poate sa aiba decat "mintea romanului cea de pe urma" dar o sa faca tot posibilul sa nu o foloseasca pana atunci.
        • +2 (2 voturi)    
          partea (Joi, 9 aprilie 2015, 0:49)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Close

          rusa a populatiei din basarabia poate fi expulzata in transnistria, de exemplu. Mai devreme sau mai tirziu oricum se va ajunge acolo, si asta peste tot. Cine nu va face la timp schimbul de populatii e pierdut.
          • -2 (2 voturi)    
            nu merge (Joi, 9 aprilie 2015, 2:21)

            scorillo [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

            nu se pot expulza persoane. la fel cum i-am expulzat si pe ungurii din transilvania? oamenii aia au proprietati, crezi ca ei vor sa se mute?
            • +2 (2 voturi)    
              Scorillo? (Joi, 9 aprilie 2015, 11:27)

              tepes [utilizator] i-a raspuns lui scorillo

              poate Arpad mincinosule.{Poti sa ne spui cind i-au expulzat romanii pe unguri din Transilvania? atunci cum se face ca sinteti mai numerosi ca in perioada interbelica?
          • -1 (1 vot)    
            Expulzat? (Joi, 9 aprilie 2015, 13:16)

            Close [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

            Dar de ce sa ii expulzezi cand poti sa ii extermini, nu prietene? Pana la urma de-asta avem armate. Ce unire, mergem direct la cucerire.

            Esti un exemplu tipic de roman educat de filmele cu Arnold si Bruce Willis. Adica numai chestii cu scenarii departe de plauzibile si cu idei crete bune doar pentru a face audiente.

            Nu stii ce presupune o unire inainte sau dupa infaptuirea ei dar tipi si probabil vopsesti pe toate gardurile ca o vrei. Romania se scalda in ignoranta si cei mai multi romani traiesc din vise. Ca popor suntem ca un boschetar care trage dupa el 3 copii si vrea sa il adopte pe-al patrulea. Daca ai vedea situatia asta in realitate ai zice ca omul ala e ori prost, ori criminal. Dar cand o faci tu ai impresia ca e un semn de inteligenta si patriotism. Pe hartie, evident. Pentru ca in practica unul nu ati stii ce e de facut, cum se face si apoi nu v-ar placea sa acceptati realitatile noi.
      • -1 (9 voturi)    
        Tu ce vei manca (Miercuri, 8 aprilie 2015, 19:00)

        Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui Close

        peste 5 ani, dupa ce se prabuseste economia Rusiei?

        Te-ai gandit la asta?
        • -1 (1 vot)    
          Wurst (Joi, 9 aprilie 2015, 13:22)

          Close [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

          Pentru ca nu traiesc in Rusia, nu o voi face niciodata si doar pentru ca iti spun realitatea unei uniuni imposibile inseamna doar ca am ceva mai multa minte ca tine.

          Fascinant animal romanul asta. E patriot reactiv si numai cu chestii obscure, pe baza de zvonuri si alte prostii vazute prin filme. E ignorant dar nu are nevoie sa se informeze pentru ca stie destule din reality show-uri si din discutiile cu altii ca el. Daca nu esti cu el esti impotriva lui - nu conteaza ce spui, nu se va obosi sa proceseze.

          Iti fac un rezumat: ca roman esti rupt in c*r. Nu reusesti sa faci cu tara ta mai nimic, sa te ridici de la pamant dar planul tau este sa te lipesti de unii si mai rupti in c*r, sa ii aduci la tine in casa si crezi ca brusc viata iti va merge mai bine.

          Asta nu e idealism e imbecilitate curata. Azi. Poate intr-o zi o sa se schimbe situatia dar tu cu siguranta nu o sa o prinzi.
      • +1 (5 voturi)    
        ai dreptate (Miercuri, 8 aprilie 2015, 19:25)

        boban [anonim] i-a raspuns lui Close

        nici eu nu doresc unirea, ar trebui sa ne gandim mai mult la consecinte. In primul rind o sa avem pe teritoriul nostru o multime de rusi, ceea ce nu ma incinta deloc, parca nu de ajuns avem tiganii nostrii, dupa aceea o sa avem si rusi...si aia or sa traga pro rusia...mai multi FSB-isti, etc. Pentru ce? Se merita?
    • +9 (13 voturi)    
      configuratie (Miercuri, 8 aprilie 2015, 17:39)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Ivan

      nu stiu cat de realista e aceasta imagine a unei ruperi a rusiei.boborul rus, indobitocit si flamand, vede in ambitiile imperiale ale noului tsar un debuseu al frustrarilor din viata de zi cu zi.la el acasa putin are o popularitate mare (chiar daca e mult umflata de sondajele pro kremlin) si bazandu-se pe criteriul "prosti,da' multi" isi permite sa sfideze lumea civilizata cu ambitiile sale militariste.
      • 0 (0 voturi)    
        exact (Joi, 9 aprilie 2015, 0:50)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        ca germania interbelica cu hitler.
    • +3 (3 voturi)    
      nu de la rusi (Miercuri, 8 aprilie 2015, 18:46)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Ivan

      si nici nu trebuie sa ne temem de cativa politrucieni de ruskcaiea ieaz^ka.
      fereastra o poate deschide numai majoritatea romaneasca din basarabia.\
      pt. asta, Romania trebuie sa aiba o activitate de informare, a acelei populatii, de sprijin neconditionat pt, rep. moldova pt. ue si orice actiune de eliberare de sub influenta moskovei.\
  • +8 (10 voturi)    
    Nu este nimic nou (Miercuri, 8 aprilie 2015, 17:38)

    Kepler [utilizator]

    in aceasta declaratie! RM este una dintre cele mai inapoiate zone `europene' din punct de vedere politic cu un partid comunist inca puternic chiar daca Voronin ar trebui sa fie un pensionar si cu acei socialisti, de fapt marea majoritate tot comunisti si impartiti in vreo 3 partide. Totusi problema Rusiei in fata acestei mici ex-republici sovietice este statul tampon Ucraina si nu in ultimul rind situatia tot mai proasta din federatia proprie. Singura sperietoare este puterea militara si faptul ca Europa de Est a fost intotdeauna sacrificata de cea de Vest si folosita ca teatru de operatiuni.
    • +2 (4 voturi)    
      si la noi au fost 3 partide sau cateva (Miercuri, 8 aprilie 2015, 19:44)

      unirea [anonim] i-a raspuns lui Kepler

      majoritate comunisti cu care am pacalit Europa/EU
  • +7 (11 voturi)    
    oneste bibere! (Miercuri, 8 aprilie 2015, 17:54)

    Absurdistanul [utilizator]

    au dreptate!

    si Romania, al radul ei doreste ca politicienii moldoveni care doresc unirea cu Romania, sa joace rolul cel mai important in aceea regiune!

    corect! fiecare cu ai lui!

    nu vad nimic impotriva! care pe care!

    important e ca noi sa nu slabim deloc eforturile in acest sens!
    • -7 (15 voturi)    
      Si tu (Miercuri, 8 aprilie 2015, 18:25)

      Close [utilizator] i-a raspuns lui Absurdistanul

      Ce esti dispus sa faci pentru asta? Cum planuiesti sa ajuti? Esti dispus sa platesti o taxa de 5-10% pe orice venit pentru sustinerea acelei zone si ridicarea nivelului? Esti dispus sa se taie din salariu pentru c abrusc ai un nou grup de oameni dispusi sa accepte salarii mai mici? Esti dispus sa platesti pentru coruptia politicienilor lor care deja o fac pe a noastra sa para joaca?

      Nu, dar esti dispus sa "lupti" aici.
      • +5 (7 voturi)    
        vrei sa ne cunoastem? (Miercuri, 8 aprilie 2015, 19:27)

        Absurdistanul [utilizator] i-a raspuns lui Close

        numai asa iti pot arata ce am facut pentru a ajunge la acest deziderat.

        Daca e nevoie de a plati un impozit mai mare ( ceea ce istoria deja m-a invatat de la RDF cu RFG) sunt de ACORD sa ma achit de aceasta obligatie morala fata de stramosii mei si de moldovenii mutilati etnic.

        Nu cred ca as avea nevoie vreodata de ajutorul tau daca ma crezi ca lupt doar virtual!
  • +9 (9 voturi)    
    Bai frate dar cata trolleala bullshevica in zona (Miercuri, 8 aprilie 2015, 18:21)

    Locke Lamora [utilizator]

    Acum cica nu e sustenabil economic...dar judetele dinspre Prut in partea romaneasca cum is dpdv economic????
    Basarabia, Bucovina si Tinutul Hertei, Buceag is bucati rupte din Romania de mujici. Nu suport ideea ca niste slugi bullshevice care posteaza pe e firfirici sa sustina ideea ca aceste teritorii sa fie parte din Mujicistan.
    Va ajung 300 de ani de furt si cotropire salbaticilor.
  • +2 (8 voturi)    
    Problema nu e unirea.. (Miercuri, 8 aprilie 2015, 18:21)

    Cetatean97513 [utilizator]

    ..care e nesustenabila economic (poate peste min. 10 ani), ci in sfera cui de influenta va pica Moldova.
    Economia Germaniei a fost aproape ingenuncheata de unrea cu RDG.. si RFG era deja o putere economica.
    Dar poate cine stie ... :) si cu teritoriul Moldovei... ne apropiem nitel ca suprafata de Germania :)))
    • +4 (4 voturi)    
      asa (Joi, 9 aprilie 2015, 0:52)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean97513

      de ingenuncheata a fost germania ca era si atunci si este si acum motorul economic al europei. Acum nu ca romania ar fi in situatia germaniei.
    • 0 (0 voturi)    
      calcule gresite (Joi, 9 aprilie 2015, 11:55)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean97513

      Pamant avem destul circa 238 de mi de km-patrati,nu de pamant are nevoie Romania ci de întoarcerea la matca a acelor romani tinuti prizonieri in intuneric peste 50 de ani.Ce nevoie ar avea Romania de cei 34 de mi de km patrati cit are R.Moldova?observ ca asta va doare ca vrea Romania sa va ia pamintul fals domnilor fals,analizati pozitia strategica de ambele partii si va veti da seama.
  • +3 (3 voturi)    
    Traducere (Miercuri, 8 aprilie 2015, 19:52)

    V. Veroiu [utilizator]

    Relatia bilaterală dintre România și Moldova isi are rădăcinile la Moscova.
  • +3 (3 voturi)    
    Moldova (Miercuri, 8 aprilie 2015, 20:10)

    xxx [anonim]

    Chestia cu "sustinerea independentei Moldovei" - is verym very coool !
  • +2 (2 voturi)    
    fara identitate (Joi, 9 aprilie 2015, 11:17)

    tepes [utilizator]

    Domnilor politicieni de-la Chisinau asa va trebuie,ati avut ocazia sa scoateti in afara legii partidul comunist si n-ati facut-o,acum trageti ponoasele.Ca sinteti cu doua fete se stie,dar observ ca va place sa fiti calariti si cu coloana vertebrala indoita aidoma unei slugi,deci va prieste cizma ruseasca pe grumaz.Atunci asa sa fie,dragoste cu sila u se face,jucati cazaciocul ,ca sinteti obisnuiti cu foamea si lipsurile sarman popor al nimanui.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică