Presedinta Inaltei Curti despre declaratiile lui Traian Basescu: Este regretabil ca un fost sef de stat s-a exprimat astfel

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 7 aprilie 2015, 9:01 Actualitate | Esenţial

Livia Stanciu
Foto: CSM
Este regretabil ca un fost sef de stat s-a exprimat in astfel de termeni a spus marti dimineata Livia Stanciu, presedinta Inaltei Curti de Casatie si Justitie, despre declaratiile date de Traian Basescu luni seara privind "un mod ravasit de a face justitie. "Aceste atacuri nu fac decat sa ne faca sa pierdem credibilitate ca tara", a acuzat Stanciu.

Intrebat luni de moderatorul emisiunii de la B1 de ce nu i-a sunat pe Florina Coldea, pe Codruta Kovesi si pe Livia Stanciu - cele din urma numite de el in functie, fostul sef al statului a raspuns ca: "Din sila nu ii sun. Ei sunt artizanii acestui mod ravasit de a face justitie."

"Un presedinte care are la activ mai multe mandate in aceste functii ar trebui sa reprezinte un model de comportament public. Nu voi intra in acest gen de dialog, nu inteleg logica acestui gen de discurs, daca s-au facut asemenea declaratii" a spus Stanciu.

Desi declaratiile lui Traian Basescu au fost facute la un post de televiziune, Livia Stanciu a spus ca "am vazut trunchiate in presa afirmatii scoase din contextul problematicii puse".

De altfel, aceasta a spus ca si afirmatia privind parteneriatul dintre ICCJ si DNA a fost scoasa din context. "Nu este prima data cand sunt scoase din context declaratii. Sa ne amintim cand acum doi ani presedintele Inaltei Curti a facut aceste declaratii si s-a zis ca presedintele Inaltei Curti va fi partener al DNA. Am spus ca vom fi parteneri in lupta anti-coruptie. Faptul ca nu a fost prezentata in context a facut posibil ca sa fie denaturata aceasta declaratie", a declarat jurnalistilor Livia Stanciu.

Livia Stanciu a afirmat ca s-au inmultit atacurile la adresa magistratilor, asa ca, "in primul rand, ar trebui sa ne intrebam de ce se intampla aceste lucruri in societate", in conditiile in care orice magistrat, nu numai cei cu functii de conducere, sunt verificati inainte de numire.


Potrivit presedintei ICCJ, sistemul de justitie a reusit, in ultimii ani, sa impuna respectarea legii la nivel national. " Institutiile statului intr-adevar s-au reformat pentru ca oamenii din ele au inteles ca nu trebuie sa fie dependenti de cei care au creat aceste institutii sau de cei care i-au numit si trebuie sa fie dependenti doar de lege",  a declarat Stanciu.

Aceste atacuri nu fac decat sa ne afecteze credibilitatea ca tara, a acuzat Livia Stanciu. "Romania trebuie vazuta c aun stat onorabil si cu un sistem de justitie performat", a mai spus magistratul.










9453 vizualizari
  • +2 (74 voturi)    
    TB (Marţi, 7 aprilie 2015, 9:18)

    Daniels22026 [utilizator]

    Ceea ce n-au reusit 7,4 milioane de uslamisti negri pe cerul gurii, iata, a reusit o femeie. Blonda, frumoasa si nu lipsita de virtuti, Elena Udrea a reusit sa intunece mintea piratului.

    Desi Traian Basescu si-a facut datoria cu stoicism pina la capatul mandatului, ceea ce face acum ... isi bate joc de propria imagine. Pacat.
    • -12 (40 voturi)    
      Basescu s-a declarat ieri seara tatal hotilor (Marţi, 7 aprilie 2015, 10:03)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      e doar o chestie de timp pana va aparea invitat de onoare la Gadea sa tavaleasca DNA si ICCJ impreuna cu Bolcas.
    • +24 (46 voturi)    
      Pe scurt, ce a spus Base! (Marţi, 7 aprilie 2015, 10:15)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      In mandatul lui nu au fost arestari preventive, fie ca s-a numit Dan Voiculescu, sau Adrian Nastase. Din Noiembrie, aceste arestari preventive sunt folosite pentru a stoarce declaratii mai mult sau mai putin reale. Vezi Gabriel Sandu, care a spus ca a dat bani pentru campania elecorala lui Blaga, Anastase si Berceanu si nimic nu s-a intamplat cu vreunul dintre denuntati...
      Pe de alta parte, acoperitii din procuratura si magistratura sunt santajabili pentru ca prezenta lor in aceste structuri a incalcat Constitutia. E simplu!
      • +2 (26 voturi)    
        Nu trebuia sa atace justitia (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:08)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        DNA-ul are in obiectul de activitate NUMAI infractiuni grave, numai marea coruptie, mafioti si grupuri infractionale organizate, transpartinice, mari lefegii ai statului corrupt, baroni locali, magistrati corupti, etc.

        Deci catusele sint aproape obligatorii, de la sine inteles. Caci DNA -ul NU se ocupa de baba evazionista in comertul cu trei gramezi de ceapa.

        Iar santajabilii si coruptii din magistratura nu sint nicidecum vreo mare descoperire a fostului presedinte. Acestia au existat si mai inainte. Dar justitia noastra independenta si-a dovedit forta, inclusive capacitatea de auto-curatire. Traian Basescu n-ar fi trebuit sa atace niciodata creatia sa fundamentala, statul de drept si justitia independent.

        Adrian Nastasenu NU a fost arestat preventiv, dar daca ar fi fost, n-ar mai fi cum sa conceapa sinuciderea, plus un mare doctor roman arestat pe buna dreptate, ca participant la circul fularului.
        • +6 (12 voturi)    
          madam Turcu? (Marţi, 7 aprilie 2015, 13:31)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          se autocurata justitia?
          1. madam Turcu,betivanca, e din nou jude
          2. madam Costiniu elibereaza pe banda
          3. juzi prinsi de DNA capata pedepse minore
          4. Grebla - liber acasa
          Mai vrei? Mai gasesc...
        • +6 (6 voturi)    
          Precizare (Marţi, 7 aprilie 2015, 18:56)

          castro [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          Basescu acuza faptul ca se fac arestari doar pe baza unor delatiuni (care pot fi si tendentioase), fara a prezenta si probele ce sa confirme veridicitatea delatiunilor. Simplu si corect.
    • -16 (28 voturi)    
      oare (Marţi, 7 aprilie 2015, 10:28)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Cum îți explici că 7,4 mil. români sunt cu 3 ani mai deștepți decât tine?
      • +11 (19 voturi)    
        Sa te auda Dumnezeu! (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:13)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Ar fi o minune. Imi doresc din tot sufletul ca milioanele de uslamisti sa ajunga mai destepti decit mine.

        Sincer. M-as bucura sincer.
        • -12 (20 voturi)    
          sunt deja (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:52)

          freestyle [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          deci poti sa te bucuri.
          • +6 (10 voturi)    
            Asa tata! (Marţi, 7 aprilie 2015, 12:29)

            Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

            Mi-ai zis-o! Bata-va sa va bata intelepciunea de smecheri!

            Ptiu! Sa nu va deochi!
      • +3 (9 voturi)    
        Si voi ati inceput sa aveti o problema in viata (Marţi, 7 aprilie 2015, 12:14)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        nu-i asa Mazeto?

        Cum o sa-l mai tavaliti voi pe Basescu de acum incolo cand brusc a devenit atat de evident ca impartasiti aceleasi idealuri?
  • -17 (49 voturi)    
    este regretabil.. (Marţi, 7 aprilie 2015, 9:20)

    lili [anonim]

    Ca Romania a avut timp de 10 ani o mizerie de individ in fruntea tarii.
    Sila.
  • +22 (54 voturi)    
    Supărarea este firească,dar, (Marţi, 7 aprilie 2015, 9:27)

    vali47 [utilizator]

    Chiar tot ce a spus Băsescu se rezumă la ofensarea madamei Stanciu?Se vorbește de mult de răspunderea magistraților pentru deciziile luate.Ei se simt ofensați,dar faptul că pot face praf viața unui nevinovat nu contează?Că pot distruge familii !De ce nu se recuperează prejudiciul și nu răspunde nimeni?De ce să plătim noi pentru greșelile magistraților?De ce mai sunt favoritisme în aplicarea legii,cazul Vosganian,Borbely și Șova sunt favoritisme,nu cred-că justiția nu are pârghii de rezolvare.Nu se vrea!
    • +8 (44 voturi)    
      Fortza ICCJ (Marţi, 7 aprilie 2015, 9:54)

      Eu sunt Ghitza [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      Sper sa dea pedeapsa maxima lui Cocos, Nutzi, Bica, daca sunt vinovati. Ma tem ca nu scapa nici ginerele lui Base', prea o sleahta de mafioti s-au cunoscut!!
    • -3 (37 voturi)    
      Discurs de Antena3 (Marţi, 7 aprilie 2015, 10:16)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      "cazurile Vosganian,Borbely și Șova" sunt opera infractorilor din parlament, nu greseli ale magistratilor;

      acum 15 ani Basescu insusi cataloga grupul de infractori din jurul lui Cocos drept "mafia personala a lui Adrian Nastase"; astazi faptul ca au ajuns in fine la puscarie dupa ce ne-au mai jefuit sub protectia prezidentiala inca un deceniu se cheama "guantanamizare".

      o nesfarsita sila imi produce astazi acest personaj pe care l-am votat de 2 ori.
      • -3 (9 voturi)    
        "sa-ti fie rusine", T Basescu!! (Marţi, 7 aprilie 2015, 13:36)

        lili [anonim] i-a raspuns lui derblauereiter

        T Basescu nu mai e basist, e deja partener de "valori" cu Antena 3 !
        Maine poimaine il vom vedea invitat la Antena 3, alaturi de Mugur Ciuvica si Mihai Gadea, atacand "salbaticia" Justitiei?!
        Sila.
        Toate mizeriile sustinute ani de zile de Antena 3 le sustine acum T Basescu, nebasistul !
        Sila.
    • +13 (17 voturi)    
      Aveti o imagine confuza (Marţi, 7 aprilie 2015, 10:23)

      European [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      in ceea ce priveste competentele institutiilor statului. Recuperarea prejudiciilor este de competenta ANAF, judecatorii fiind doar cei care dispun confiscarea. Cazurile Sova, Borbely etc sunt favoritisme, asa cum spuneti dumneavoastra, dar parlamentul este cel care blocheaza justitia. Si nu, parghiile de rezolvarea nu sunt la justitie, pentru ca justitia nu poate incalca legea, chiar daca e facuta stramb de legiuitori corupti, parghiile de rezolvare sunt la cetateni, ei sunt cei care pot decide sa nu mai voteze parlamentari corupti, ei sunt cei care pot impune prin miscari de strada, schimbarea legii astfel incat nimeni sa nu beneficieze de imunitate pentru coruptie.
    • +8 (18 voturi)    
      .. tot cu onoarea neraparata au ramas (Marţi, 7 aprilie 2015, 10:42)

      mnicku [anonim] i-a raspuns lui vali47

      se dau legi pe banda rulannta sporuri, favoruri, cresteri de salarii, pensii grase pt magistrati dar... nu apare nicaieri in nici o lege sanctiuni pt magistratii care gresesc.
      Nu am vazut din partea CSM, ICCJ ..samd o luare clara de pozitie pt a curata sistemul de cei corupti.
      . Ma indoiesc ca judecatorii sau procurorii care gresesc in deciiile lor o fac din prostie si fara vre-un interes

      De ce sa plateasca statul condamnat la CEDO bani pt greselile facute de magistrati, in speta de judecatori madam Stanciu??? sau v-am ofensat cu aceasta intrebare ???
    • +8 (24 voturi)    
      Stupoare! (Marţi, 7 aprilie 2015, 10:47)

      EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      Deci Livia Stanciu e de vina ca politicienii nu ridica imunitatea lui "Vosganian,Borbely și Șova"? Traian Basescu se decredibilizeaza de tot cu aceasta atitudine impotriva DNA, ICCJ, judecatori si SRI (de domn' Nitu nu se atinge, desi merita) carora li se datoreaza efectiv lupta inpotriva coruptiei, dar si sustinerea fara pic de jena a Elenei Udrea. Nu mai vorbesc de cazurile ginerelui si fratelui. Omul asta a lasat justitia sa-si faca treaba timp de 10 ani, pana s-a ajuns la apropiatii lui, cand a inceput sa aiba acelasi discurs cu Antena 3. Va duca minte ca era in stare sa-l de-a afara pe adjunctul sefului SRI pentru niste poze cu protejata lui: "aceasta femeie care nu a mintit niciodata".
      Poate imi explica si mie aceasta relatie bolnava intre Basescu si Udrea. Familia doamnei Udrea finanta cu milioane de euro televiziune RTV care de dimineata pana seara il injura pe Basescu!
      • -2 (20 voturi)    
        Relatie bolnava? (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:48)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

        Relatia dintre Traian Basescu si Elena Udrea a fost una sanatoasa. Mult prea sanatoasa. Exagerat de sanatoasa! Sa zicem merci ca nu i s-a intunecat mintea marinarului inainte de terminarea mandatului.

        Banuiesc ca SRI-ul a fost nesigur privind reactia presedintelui. Si tocmai de aceea a evitat sa furnizeze mai devreme DNA-ului dovezile devastatoare despre Elena Udrea. Si bine a facut SRI-ul! Caci iata ce reactie are presedintele nostrum! Se comporta foarte corect fata de dosarele familiei, dar in dosarul Elenei Udrea, parca i-a intunecat cineva mintile.

        Din toate elucubratiile antenelor, se pare ca mizeriile despre relatiile celor doi au avut un simbure de adevar. Ba nu! Un ditamai pomu de adevar, cu toate fructele pacatului original.
      • +7 (11 voturi)    
        Da, numai ca.... (Marţi, 7 aprilie 2015, 13:14)

        Andradda [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

        daca justoitia (in general ) si sefii justitiei (in particular) ar reactiona la ceea ce se intampla in parlament, la fel de vehement cum reactioneaza in cazul pensionarului Basescu, alta ar fi situatia.
    • +3 (7 voturi)    
      confuzie? (Marţi, 7 aprilie 2015, 13:28)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui vali47

      nu cumva nu se vorbeste despre completul de judecata ci despre judecatorul de drepturi si libertati [evident, atasat ICCJ] ???
      daca acest jude crede prea usor indiciile procurorilor avem arestari facile.....
  • -14 (26 voturi)    
    familiile mafiote (Marţi, 7 aprilie 2015, 10:03)

    rammstein [anonim]

    aveti dreptate Doamna !!...acest infractor ar trebui sa stea langa nuti !...cat rau a facut in 10 ani tarii ,acum nu mai scapam de el ,este un blestem pe capul romanilor sa suporte tot felul de oligofreni,....pana si iliescu s-a cumintit si sta in banca lui,ce sa mai zic de emil !!!!..dar boul asta nu si nu, vrea sa incite populatia la razmerita ....curios ca anumita parte din media isi face audienta prin nenorociti ca astia...ai sa vedem famili penale din romania care conduc tara;
    -familia basescu,boul,fiica,ginerii,socrul,fratele,...
    -familia ponta,mascariciul,mama,sora ,cumnatul,socrul,sotia...
    si uite asa ne indreptam spre URSS!!...daca Dvs. Justitia nu -i bagati pe banditii astia la racoare...
  • +10 (40 voturi)    
    Este mult mai regretabil . . . (Marţi, 7 aprilie 2015, 10:14)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . ca un sef al judecatorilor sa se declare fan de procurori. Pai nu Dvs. cu gurita asta ati spus ca ICCJ e partenerul DNA? Ati spus si asta v-a amintit si Basescu. Pai cum sa spuna un judecator a priori ca e de partea uneia din parti aflate in sala de judecata, in cazul de fata de partea procurorului? In aceasta situatie avocatul apararii nici nu mai are ce cauta in sala, iar cel inculpatul e deja condamnat.Asa ca nu va mai umflati in pene de indignare ca omul nu a facut altceva decat sa va aminteasca cat de mare a fost gogomania ce ati spus-o!
    • +4 (20 voturi)    
      partener != coechipier (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:08)

      mrness [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      Doamna Stanciu a spus ca ICCJ va fi un partener al DNA in lupta anticoruptie, nu vad ce anume te deranjeaza in afirmatia dumneaei. Singurii care ar avea ceva impotriva acestui parteneriat bazat pe principiul luptei impotriva coruptiei, sint mult-prea-coruptii nostri politicieni.
      • -2 (4 voturi)    
        Nu . . . . (Marţi, 7 aprilie 2015, 16:22)

        Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui mrness

        . . . trebuia sa spuna asa ceva pentru poarta roba de judecator, Clar! A spus o prostie, luata de valul oratoric dib sala, pe care sunt sigur ca in sine o regret!
  • +6 (34 voturi)    
    ...comportati-va... (Marţi, 7 aprilie 2015, 10:17)

    ALTAN [utilizator]

    ...responsabil,doamna,astfel ca cetatenii Romaniei sa fie tratati corect si egal conform legilor...atunci nimeni nu va mai avea ceva de zis...declaratia pe care a-ti facut-o si la care face referire Traian Basescu,este reala, asadar,in acest caz fostul presedinte are dreptate...el a facut referire direct la d-stra...in replica domnia voastra va identificati cu statul,spunind ca TB ataca statul de drept...este o manipulare perfida si de doi bani,nedemna de functia pe care o detineti...
    • -7 (9 voturi)    
      basescu e o javra (Marţi, 7 aprilie 2015, 12:00)

      coloneze [utilizator] i-a raspuns lui ALTAN

      se scrie legat ATI
      vali cel batran, cu cine ai vrea sa fie partener judecatorul cu infractorii?
  • -4 (18 voturi)    
    Nu Basescu face de ras justitia ... (Marţi, 7 aprilie 2015, 10:23)

    dorin [anonim]

    ... voi singuri exagerati si va faceti de ras !!!
    Nu gasiti scuze sa acuzati oameni inainte sa ii judecati ! Voi judecatorii sunteti "partenerii" procurorilor in loc sa fiti echidistanti !
    De ce faceti asa ceva ? De ce inchideti oameni fara un proces ? De ce doar pe baza unui denunt poti ajunge dupa gratii ?!

    Sunt unul din fostii sustinatori ai DNA ! Ai DNA-ului care a bagat la inchisoare (cu condamnare definitiva) politicieni, ce nu au stat la "racoare" anterior !

    Voi singuri va DECREDIBILIZATI !
  • -2 (14 voturi)    
    Imaginile ''trunchiate'' (Marţi, 7 aprilie 2015, 10:46)

    vasile [anonim]

    imaginile nu sant trunchiate,taota lumea le-a viziona.Trunchiate sant afirmatiile d-voastra.De fapt santem obisnuiti cu astfel de afirmatii timp de peste 10 ani.
  • +3 (17 voturi)    
    Cu ce il are la mana Elena Udrea (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:03)

    CititorulComentator [utilizator]

    Pe Basescu, ca altfel nu se explica...
  • +2 (20 voturi)    
    nu pe udrea o apara, ci pe el insusi (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:36)

    jackalphonse [utilizator]

    este o iluzie ca o fusta si un decolteu generos ii intuneca mintea lui basescu. nuti impreuna cu base si gasca (familia) au facut fapte penale prin care au facut avere. nuti le stie pe toate, sigur are si dovezile. basescu se apara pe el insusi acum, nu pe nuti. daca nuti n-ar avea dovezi impotriva lui ar sta si acum "in sanul familiei" asa cum a facut o la inceput.
    • +5 (11 voturi)    
      N-are sens ce gindesti (Marţi, 7 aprilie 2015, 13:08)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Corb la corb nu scoate ochii. Dar Basescu a pus mafia pe butuci, un merit istoric incontestabil. Daca Basescu fura cot la cot cu mafia transpartinica, atunci ce rost avea sa implementeze independenta justitiei?! Ca sa se intoarca impotriva lui??!!

      O avea Basescu mintea infierbintata acum datorita necazurilor penale ale Elenei Udrea. Dar la jafuri n-a participat niciodata. N-ar avea nici un sens ca un mafiot sa promoveze ani de zile propria pieire. Basescu poate fi orice vrei tu, dar idiot??!! Niciodata voi uslamistii nu l-ati acuzat ca ar fi idiot. N-are nici un sens ceea ce gindesti.

      Mult mai probabila e simpla ipoteza ca diva intemnitata i-a luminat mult timp viata personala, dar acum i-a intunecat mintile. Asta da, e o ipoteza fireasca. Omul isi apara secretul relatiei "nepotrivite". Diva ii poate strica familia. Intr-un fel l-as intelege, daca n-ar ataca justitia. Asta e inpardonabil.
      • 0 (6 voturi)    
        serios, tu chiar crezi ca Base este curat?:) (Marţi, 7 aprilie 2015, 14:49)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        eu nu spun ca este "mai mafiot" decat nastase sau ca a fost mai rau decat nastase, dar chiar crezi ca base nu a luat parte la tot (sau aproape tot) ce a facut udrea sau videanu?:) crezi ca atunci cand se strangeau banii pentru campania pdl cu sacosica de valuta, basescu credea ca un naiv ca banii vin din donatia unor oameni de bine? chiar crezi ca orbit de o pereche de nuri isi compromite toata cariera? basescu nu este un senil ca sa-l acuzam de prostie. si-a trantit cariera in noroi pentru motive intemeiate: frica de puscarie. sa fim serios Daniel, incercarea asta de a spune ca altii sunt de vina, protejand un idol politic, face parte din atitudinea care ne a adus in pragul asta de saracie ca tara.
        • 0 (2 voturi)    
          ? (Marţi, 7 aprilie 2015, 15:16)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          Pe cine am dat eu vina? Basescu e vinovat sustinind-o pe EU, si foarte vinovat caci ataca independenta justitiei.

          Verifica ce-am scris. Pentru parerile actuale ale lui Basescu, n-am dat vina pe altcineva. Doar el e de vina.

          Iar chestia cu puscaria ramine de vazut. Nu cred ca se va intimpla, pentru ca deocamdata nu vad nici o acuzatie serioasa, sustinuta de dovezi, la adresa fostului presedinte. Si nici nu cred ca are vreo vina penala Basescu.

          Dar daca totusi exista o vina penala? Atunci, intre Basescu si justitia independenta, am sa aleg intotdeauna asa cum a ales si Basescu. Adica am sa aleg justitia independenta. Eu sint basist in sensul bun al cuvintului. Basescu n-a fost niciodata idolul meu. Si nici n-am inventat eu termenul "basist". Eticheta asta ne-au pus-o altii.
          • -1 (3 voturi)    
            Daniel. de ce crezi ca o sustine pe udea? (Marţi, 7 aprilie 2015, 21:19)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

            (sinucigandu-se politic). sa fim seriosi, a facut fapte penale cu respectiva si exista o conexiune directa intre ei.
            asta intreb, tu crezi ca base o sustine pe nuti pentru ca ii este "pretena"? pentru ca sunt complici :)
            • +2 (2 voturi)    
              Pentru ... (Miercuri, 8 aprilie 2015, 10:22)

              Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

              Cred ca o sustine pentru ca i-a fost prea apropiata. Dar poate ca si tu ai dreptate. Nu sint sigur.

              Oricum, fie ca justitia si adevarul sa triumfe.
  • -1 (21 voturi)    
    Hopa! (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:39)

    marki [utilizator]

    A apărut haita de postaci băsiști (mnicku, vali47, Vali Cel Batran, ALTAN, dorin, vasile), gata să muște, să-i înhațe pe magistrații care, iată, au „nerușinarea” să aplice legea și în cazul bandei de infractori păstorită de fostul președinte...
  • +4 (12 voturi)    
    Dacă (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:50)

    miohaiham [utilizator]

    Si cu parca!daca justiția își făcea treaba nu eram in rahatul asta.trageti concluzia oameni buni!
  • -5 (13 voturi)    
    Intrebare (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:50)

    sani [anonim]

    Oare se inchide bucla?

    A iesit Basescu din FSN si se intoarce acum la PSD?!

    Vorba lui Daniels22026:
    Ce n-au facut USL-imistii, spalatii pe creier, a facut blonda!

    NASOL!
  • +5 (9 voturi)    
    basescu (Marţi, 7 aprilie 2015, 11:59)

    speed [anonim]

    s-au unit postacii uslisti...pe cand si sefii lor?
  • +1 (13 voturi)    
    Stimata Doamna Judecator Stanciu, (Marţi, 7 aprilie 2015, 12:04)

    John M. [utilizator]

    Va respectam si va sustinem. Basescu e de acum un cetatean obisnuit si nu trebuie bagat in seama. Lasati-ne pe noi sa-l judecam. Avem totala incredere in ceea ce faceti ca in Dvs. ne-am pus sperantele ca intr-o zi nu o sa ne mai fie rusine ca suntem romani, iar tara sa nu mai fie bataia de joc a Vestului.
    • -1 (11 voturi)    
      Stimata Doamna Judecator Stanciu, (Marţi, 7 aprilie 2015, 13:03)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      cand va pupati bot in bot cu Basescu pe la sedintele CSM si va laudati reciproc era bine,acum ca sterge pe jos cu voi,nu-i bine,dracu sa va mai inteleaga!!!
  • -3 (15 voturi)    
    SUPRACORUPTIA ataca din nou Justitia ! (Marţi, 7 aprilie 2015, 12:09)

    mihaita [anonim]

    Traian Basescu , Bercia Mondial, Adrian Nastase, Dorin Cocos, Dan Voiculescu, Victor Ponta , Sova , Alina Bica si Elena Udrea va spun :


    "Justitia este de vina ca Romania este mancata de SUPRA-Coruptie . Hai sa dam atac la SRI-ANI-ICCJ-DNA-CSM-si sa daramii Statul de Drept "


    Asta este gandirea bolnava a unei oameni profund corupti care din pacate au condus Tara !

    Cine iau ales ???
  • -3 (11 voturi)    
    atac imprastiat (Marţi, 7 aprilie 2015, 12:48)

    amycus [utilizator]

    basescul e disperat.

    nasol sa fii si basesc si basist in ziua de azi.
    primii nu-si pot cheltui banii in thnai, ceilalti nu mai au repere morale.

    ghinion, daca v-a vrajit un histrion.
  • +10 (12 voturi)    
    A fost un semnal de alarma, dna Stanciu ! (Marţi, 7 aprilie 2015, 13:46)

    Plagarus [utilizator]

    Ofiterul SRI, pe numele sau Florian Teodor Andronache, ocupa acum un post oficial la varful Ministerului Justitiei.
    Mai exact, in declaratia de avere din 2013 Florian Teodor Andronache a indicat “Serviciul Roman de Informatii”, iar in declaratia din 2014 Florian Teodor Andronache a indicat “UM 0735 Ploiesti”. O unitate militara care apartine Serviciului Roman de Informatii.
    Judecatorii de mandate, preparati de un general SRI
    Faptul ca instructajul judecatorilor de mandate este facut de un general SRI. Iar aici il indicam pe generalul Dumitru Dumbrava. Relatia dintre acesta si judecatori este una la vedere, chiar pe site-ul Inaltei Curti fiind postate fotografii din timpul unor intalniri cu Dumbrava la care au participat judecatori ICCJ, precum Rodica Aida Popa, dar si judecatori de la instante mai mici.

    De asemenea, acelasi general SRI Dumitru Dumbrava poate fi vazut frecvent in preajma capilor Justitiei. Spre exemplu, la Ziua Justitiei din 2015, generalul Dumbrava a fost surprins in prejma sefilor din Justitie. Generalul SRI Dumitru Dumbrava a stat chiar in spatele Procurorului General al Romaniei Tiberiu Nitu, a sefilor CSM de atunci Adrian Bordea si Gheorghe Muscalu, dar si a sefei ICCJ, judecatoarea Livia Stanciu
    Implicarea serviciilor secrete in Justitiei este o realitate cunoscuta de catre cei din sistem, si nu numai, dar pe care nimeni nu a recunoscut-o oficial si nici nu si-a asumat-o.(LuJu.ro )
  • -8 (10 voturi)    
    Nu va mai pierdeti timpul ! (Marţi, 7 aprilie 2015, 13:49)

    I.Puscas [anonim]

    Doamna Livia Stanciu, v-am ascultat azi dimineata cand cautati sa demontati in fata ziaristilor declaratiile fostului ex.NU VA MAI PIERDETI TIMPUL CU ASTA, E BOLNAV MINTAL IRECUPERABIL. Mai bine sfatuit-l scurt sa se caute cat mai repede la un doctor psihiatru. Cu autoritatea pe care o aveti poate v-ar urma sfatul si am scpa de el de pe ecrane.
    De fapt, gresala mare-intentionata sau nu- este a televiziunilor care in fiecare zi isi incep programele de stiri cu declaratiile iresponsabile ale fostului ex, care cand era in functie spunea exact invers la ce spune azi; si atunci si acum mintea si minte.
    Nimeni de la aceste televiziuni nu isi da seama ca de fapt el tulbura apele, creind diversiuni si incercand sa comunice cu cei aflati dupa gratii pentru a le da sfaturi, odinioara protejatii sai, cei mai multi.Ex-ul simte ca i se apropie funia de par!
    Scopul lui este clar, acela de a ingreuna sarcina justitiei, de a-si duce la bun sfarsit lucrarea de starpire a coruptiei si de pedepsire a celor vinovati.
    Doamna Lidia Stanciu, continuati-va linistiti munca si ignorati-l pe ex, care va muri singur daca nimeni nu ii va mai acorda atata atentie. In timpul petrecut azi dimineata in fata ziaristilor ati fi putut redacta dispozitivul unei decizii intr-un important caz de coruptie.Asta este munca Dumneavoastra nu de purtator de cuvant al justitiei.
  • +10 (14 voturi)    
    Mesajul real al lui Basescu (Marţi, 7 aprilie 2015, 14:23)

    ticbis [utilizator]

    Declaratiile lui Traian Basescu trebuiesc citite si percepute in urmatoarea nuanta:

    "In timpul mandatelor mele, eu v-am redat voua, judecatorilor si procurorilor, puterea si libertatea actului de justitie care va este atribuita de legile si constitutia tarii si care, din 1989 si pana prin 2014, timp de 15 ani v-a fost interzisa de regimurile antidemocratice practicate de Iliescu, Vacaroiu, Nastase. V-am eliberat de sub opresiunea politicului si v-am protejat de atacurile repetate ale acestuia, permitandu-va sa va faceti cinstit si demn meseria, in litera si spiritul legii.

    Acum, cand de-o parte a esicherului ranjeste un etern pacalici al politicii dambovitene, VV Ponta, plin pana la refuz de frustrari revansarde, iar in cealalta parte dreapta este reprezentata de un presedinte nevolnic si de niste partide ce incearca sa traga pe spuza lor un vot covarsitor al romanilor, nascut din simpla disperare, constat ca nu stiti sa va gestionati puterea pe care v-am aparat-o timp de 10 ani si pentru care am luptat cu pretul functiei mele.

    V-am redat puterea conform constitutiei si acum v-ati trezit intr-un stat fara caini si v-ati bulucit frenetic in abuzuri legislative.
    Conform legii, un cetatean acuzat de o infractiune beneficiaza de prezumtia de nevinovatie pe toata durata cercetarii penale. El poate fi incarcerat doar in urma unei sentinte judecatoresti definitive. Arestarea preventiva (inainte de proces) nu este o regula, este doar o exceptie ce se aplica in cazul criminalilor in serie, violatorilor, hotilor recidivisti sau marilor evazionisti ale caror fapte atenteaza la siguranta nationala.
    In rest, este un abuz de putere!

    V-am dat puterea si constat ca nu stiti ce sa faceti cu ea!
    Nimeni in mandatul meu, nici macar Voiculescu, Nastase si ceilalti n-au fost arestati preventiv; au fost judecati ani de zile in deplina libertate si au intrat dupa gratii doar in urma unei sentinte definitive. De la putere si pana la abuz este doar un pas si voi l-ati facut!"
    • +3 (3 voturi)    
      De acord! (Miercuri, 8 aprilie 2015, 8:28)

      Diletant [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      Si eu cred ca situatia a scapat de sub control!
      Numai ca nu are cine sa controleze. ... Sau are si nu vrea?
    • 0 (0 voturi)    
      Taietura . . . . (Miercuri, 8 aprilie 2015, 16:32)

      Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      . . . . de brici!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version