Presedintele Turciei, primit la Cotroceni. Sotia lui Recep Tayyip Erdogan a purtat un acoperamant de cap traditional

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 1 aprilie 2015, 11:41 Actualitate | Esenţial

Sotia lui Erdogan, alaturi de sotia lui Iohannis
Foto: captura Digi24
Presedintele Turciei, Recep Tayyip Erdogan, a fost primit miercuri la Palatul Cotroceni de presedintele Klaus Iohannnis, la inceputul vizitei sale oficiale in Romania. Cei doi presedinti vor avea convorbiri tete-a-tete, convorbiri oficiale si vor sustine o declaratie de presa comuna. De notat ca la ceremonia primirii la Cotroceni sotia presedintelui Recep Tayyip Erdogan, Emine Erdogan, a purtat un hijab, acoperamant de cap traditional turcesc.

Aceasta este tinuta obisnuita pentru sotia sefului de stat turc, ea purtand, de exemplu, un vesmant asemanator si la ultima vizita pe care a facut-o sotul ei in Slovenia.

Reamintim ca Erdogan a initiat o campanie de intoarcere la valorile religioase in Turcia inca din timpul mandatelor sale de premier, inversand o tendinta de secularizare inceputa de fondatorul Turciei moderne, Mustafa Kemal Ataturk. Erdogan a facut deseori apel la valorile traditionale, cerand femeilor turce sa poarte acoperamantul pentru cap si sa dea nastere cat mai multor copii.

Erdogan va participa miercuri si la un dineu oficial dat in cinstea sa de Klaus Iohannis, dupa care va avea convorbiri cu premierul Victor Ponta.












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
15751 vizualizari
  • +7 (33 voturi)    
    mai bine nu-l primea (Miercuri, 1 aprilie 2015, 11:46)

    gigiK [anonim]

    Transmitem un mesaj gresit.
    • +9 (11 voturi)    
      este necesara (Miercuri, 1 aprilie 2015, 13:25)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui gigiK

      mai ales in cadrul NATO, pentru a se vedea macar o "coalitie" a celor expusi direct amenintarilor Rusiei.

      Dupa intrevederea de la Varsovia, aceasta este o alta actiune ce poate influenta pozitiv strategia NATO la Marea Neagra.


      my 2 cents...
      restul, chestiuni personale sau de politica interna a Turciei (scnadalurile lui Tayyp), nu ar trebui sa afecteze interesul Romaniei in situatia data (razboi la Marea Neagra si siguranta teritoariala a noastra, Moldovei si Ucrainei)
  • +20 (28 voturi)    
    puterea te timpeste... (Miercuri, 1 aprilie 2015, 11:51)

    sachei [utilizator]

    daca stai prea mult la putere, te timpesti. doua mandate sint suficiente. e cazul si lui erdogan. pacat, pt ca pe timpul lui turcia a devenit o mare putere economica.
    • -3 (9 voturi)    
      Erdogan a facut Turcia o mare putere economica (Miercuri, 1 aprilie 2015, 13:42)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui sachei

      Turcia nu a devenit singura o mare putere economica. Nu degeaba turcii l au ales tot pe el, pentru ca in ciuda presei occidentale care ne spunea cat de nedorit este Erdogan, turcul de rand vedea ca o duce mai bine si a pus stampila acolo unde a crezut el, nu unde spunea CNN si Fox News (care aratau reolutia teilor ca o mare actiune civica...revolutie aparuta in timp ce Erdogan se lauda cu achitatul datoriilor si cu produenta in a face altele).
      atat timp cat Turcia este o putere economica si militara mare cu o pozitie geostrategica, facand legatura intre Orient si Occident, salut vizita lui Erdogan in Romania.
      @gigiK, cui transmitem mesajul gresit? in alta ordine de idei, trebuia sa cerem o dispensa pentru vizita asta?
      • +8 (8 voturi)    
        sint perfect de acord cu dvs (Miercuri, 1 aprilie 2015, 14:45)

        sachei [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        problema e ca a devenit prea religios, a arestat o gramada de ofiteri (cu sau fara motiv) si incearca sa submineze permanent imaginea lui ataturk.
        • +5 (5 voturi)    
          asta o sa-l piarda din pacate (Miercuri, 1 aprilie 2015, 15:09)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui sachei

          subscriu.
      • +5 (7 voturi)    
        eh (Miercuri, 1 aprilie 2015, 15:28)

        Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Faptul ca cineva face lucruri bune nu il opreste sa faca si lucruri rele, mereu apare greseala asta logica cand e laudat sau infierat vreun politician. Economia a crescut, dar a scazut libertatea de opinie si a crescut religiozitatea. Faptul ca il lauda sau nu CNN e prea putin relevant pentru locuitorii din Turcia; unora le place ca au bani in plus altora le displace ca nu pot sa se mai planga de conducatorii lor. Si majoritatea oamenilor intotdeauna alege burta mai plina de maine in loc de gura mai libera a urmasilor lor.

        Partea cu platitul datoriilor a mai facut-o si altcineva pe la noi si a ajuns destul de neplacut asa ca would be dictators trebuie sa fie mai atenti.
  • +45 (45 voturi)    
    Din pacate se pare ca .. (Miercuri, 1 aprilie 2015, 12:00)

    falcoind [utilizator]

    Ataturk i-a scos din evul mediu dar Erdogan o sa ii bage cu pasi grabiti inapoi.
  • -11 (25 voturi)    
    primavaratica doaman (Miercuri, 1 aprilie 2015, 12:12)

    Alo, consilierul vestimentar [anonim]

    La unii a venit primavara mai repede. sau n-a mai plecat? De bucurie probabil.
    • +5 (9 voturi)    
      Depinde de ce s-a vrut a transmite. (Miercuri, 1 aprilie 2015, 12:16)

      dinica [anonim] i-a raspuns lui Alo, consilierul vestimentar

      Depinde de ce s-a vrut a transmite.
      Poate contrastul a fost intentionat. In acest caz consilierul vestimentar a procedat corect.
      Pe de alta parte Turcia este cel mai puternic(in apropiere) si vechi aliat al Romaniei(da, stiu o sa ziceti cum de Vlad Tepes, Stefan. Mihai... imperiul otoman a fost un fel de NATO pentru noi patru sute de ani... si ne-a asigurat fata de rusi...)
      Cred ca o fusta sub genunchi si o culoare mai inchisa erau mai potrivite. Dar ce ma pricep eu, sunt doar un idiot de inginer... Politica externa este pentru finuti....
      • -1 (3 voturi)    
        Magistral - plus ȘI din partea mea! (Miercuri, 1 aprilie 2015, 19:32)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui dinica

        Imperiul Otoman a fost un fel de NATO pentru noi timp de secole... Aș adăuga că și pentru unguri, greci, sârbi, bulgari, etc. Ba chiar și Viena era să beneficieze de sprijin otoman în fața amenințării rusești, pe vremea lui Süleyman (da, tocmai cel care a inspirat telenovela de pe Kanal D).
        • 0 (0 voturi)    
          Eu asa vad.... (Joi, 2 aprilie 2015, 10:13)

          dinica [anonim] i-a raspuns lui Nyk1

          Principatele Romane au fost semindependente. Aveau domni pamanteni si o armata cu exceptia scurtei periode fanariote. N-am avut cetati si armate turcesti pe teritoriu ca in Ungaria si Transilvania. Faptul ca ii numeau destituiau sau mentineau in functie se-ntampla si-n NATO, dupa cum bine-am observat in trecutul apropiat. In principiu, ne-am mentinut religia cu acordul turcilor(ce nu s-a-ntamplat in Bucovina si Transilvania, sub Austrieci). Sunt multe de zis... Nu a fost tocmai pax romana, dar ce-ar fi fost sa ne transformam in gubernie? Vai si-amar, un fel de Ucraina... Haraciul? Un fel de contributie....
  • +18 (20 voturi)    
    hijab (Miercuri, 1 aprilie 2015, 12:32)

    Consonant [utilizator]

    Nu numai hijabul este de remarcat, toata tinuta doamnei Erodgan este fundamentalist islamica.
  • +20 (24 voturi)    
    poza aia arata clar diferenta de civilizatie (Miercuri, 1 aprilie 2015, 12:35)

    stefan2008 [utilizator]

    Romania este in secolul 21, Turcia maxim secolul 19... cu indulgenta. Nici nu se putea arata mai clar contrastul decat punand nevestele langolalta! :)))
    /// aia in UE? Nici vorba. NATO si atat.
    • -1 (15 voturi)    
      PIB ul Romaniei si al Turciei pe cap de locuitor (Miercuri, 1 aprilie 2015, 14:01)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      inverseaza secolele de care vorbesti. Vezi ce industrie are Turcia si ce bishnita avem noi. sa fim seriosi, am vrea noi sa avem situatia economico-militara a turciei in tara noastra.
      • +3 (7 voturi)    
        DA! PIB-ul RO (Miercuri, 1 aprilie 2015, 15:27)

        schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        este mai mare cu cca 1.000 US$ per capita!
        • -1 (1 vot)    
          2000 in plus pentru Turcia (Joi, 2 aprilie 2015, 8:37)

          freestyle [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

          9400 Turcia
          7200 Romania
          pe 2010
          • +1 (1 vot)    
            in cazul asta pentru tine-i mai buna rusia (Joi, 2 aprilie 2015, 13:42)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

            de ce sa preferi canada, din moment ce au PIBul la fel.
            De PIB per capita nu ai auzit, asa-i? Populatie... ///... rings any bell?
      • +3 (5 voturi)    
        Care PIB pe cap de locuitor? (Miercuri, 1 aprilie 2015, 15:31)

        EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Da-ne si noua un site pe care sa comparam aceste PIB-uri pe cap de locuitor sa le comparam, ca eu am gasit valori asemenatoare cu toata cresterea economica a Turciei!
      • +8 (10 voturi)    
        nu cred ca ai vrea (Miercuri, 1 aprilie 2015, 15:41)

        gigiK [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Daca ai fi urmarit situatia din turcia, in special protestele de anul trecut, nu cred ca ai mai vrea sa ai situatia turcilor. Mai ales daca ai fi femeie. Cum zice commentul de mai sus, max. sec XIX pentru trucia lui Erdogan.

        Restul sunt statistici, care cine stie cat de reale sunt.
  • +10 (12 voturi)    
    ... (Miercuri, 1 aprilie 2015, 12:43)

    Rula [anonim]

    Cu " foca" la Cotroceni...
    Mai veneau unii la Ceausescu , in vizita, si -si montau cortul in parc in Bucuresti...
  • +18 (20 voturi)    
    Turcia niciodata in UE (Miercuri, 1 aprilie 2015, 13:09)

    A78 [utilizator]

    Inca un semn ca Turcia lui Erdogan nu are ce cauta vreodata in UE .
    • -10 (12 voturi)    
      Turcia nici nu prea vrea in UE (Miercuri, 1 aprilie 2015, 14:05)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui A78

      o duce bine si fara sa danseze cum ii canta UE.
      noi avem nevoie de UE, ne impun niste standarde pe care nu le-am fi avut de capul nostru. In Turcia nu e raiul pe pamant, dar fata de noi sunt la secole distanta in fata. au industrie, fac o stiinta de calitate, sunt patrioti etc. din pacate au si inapoiati islamici care tin sa le dea civilizatia peste cap, dar ca suma, stau muuult mai bine ca noi. noi trebuie sa ne comparam cu tarile africane, acolo-i locul nostru.
      • +1 (1 vot)    
        ipocriti de-astia ca tine (Joi, 2 aprilie 2015, 13:39)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        am mai intalnit... stati in UE dar va plangeti de occidentul decadent, si va curg balele dupa rusia si turcia (cu litere mici, ca sa fie clar cat de mici sunteti si voi si ele).
        Pai mergeti in rusia mamii voastre... sau in turcia mamii voastre... de ce traiti in UE?
  • +6 (10 voturi)    
    Ma pis pe el de vot! (Miercuri, 1 aprilie 2015, 13:17)

    Trojan.H [utilizator]

    Era o tipa care ne transmitea mesajul asta intr-o poza care a circulat pe Facebook. Eu zic ca daca nu-i suficient de atenta ar putea ajunge sa se imbrace ca doamna din dreapta.
  • 0 (4 voturi)    
    Limba romana... Au.... (Miercuri, 1 aprilie 2015, 15:13)

    Kata [anonim]

    Capul e traditional sau acoperamantul? In ultimul caz trebuia formulat altfel.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri